Telecoms

Apple και Cisco: Συνεργασία για «αεικίνητους» εργαζομένους

Apple και Cisco: Συνεργασία για την επίτευξη της μέγιστης προβολής και ελέγχου ασφάλειας για «αεικίνητους» εργαζομένους

 

Στις 26 Ιουνίου ο αντιπρόεδρος του τομέα ασφάλειας του ομίλου CISCO, David Ulevitch, με ανάρτησή του στο επίσημο blog της εταιρείας αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνεργασία μεταξύ της Cisco και της Apple,σχετικά με θέματα ασφάλειας.

«Κάθε μέρα έρχομαι σε επαφή με εταιρείες που αναζητούν συνεχώς τρόπους για να αξιοποιήσουν καλύτερα τα οφέλη της κινητικότητας,προκειμένου να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν»δηλώνει ευθύς εξ αρχής, στην ανάρτηση του.

Τα νοσοκομεία αντικαθιστούν πλέον το παραδοσιακό ντοσιέ με τις σημειώσεις της νοσηλεύτριας με ένα iPad, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν εξειδικευμένες εφαρμογές σε ένα iPhone για να αυξήσουν την παραγωγικότητα και οι πωλητές χρησιμοποιούν iPad αντί για φορητό υπολογιστή.

Αν και αυτή η επανάσταση έχει ως αποτέλεσμα τεράστια οφέλη - εξοικονόμηση κόστους, καλύτερη κατανόηση και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα – απαιτεί,επίσης, νέες βελτιωμένες προδιαγραφές σχετικά με την απόδοση του δικτύου, τη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών ομάδων χρηστών και την ασφάλεια.

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο η Apple και η Cisco ξεκίνησαν συνεργασία, προκειμένου να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή εφαρμογή και φωνητική εμπειρία για χρήστες iPhone και iPad σε εταιρικά περιβάλλοντα.

Το επιχείρημά τους είναι πως, προσθέτοντας ασφάλεια για να βοηθήσουν τους πελάτες τους,θα δημιουργηθούν πιο συνδεδεμένες, συνεργατικές και ασφαλείς επιχειρήσεις στον κόσμο χάρη στην τελευταία καινοτομία που αναπτύσσει η Cisco, την εφαρμογή Cisco Securit Connector για iPhone και iPad στην επιχείρηση.

Αν και οι συσκευές iOS είναι εξαιρετικά ασφαλείς, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να χρειάζονται αυξημένο επίπεδο ορατότητας και ελέγχου σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Είτε διερευνούν ένα περιστατικό ασφαλείας είτε προσπαθούν να αυξήσουν το επίπεδο προστασίας των χρηστών στο Διαδίκτυο, η προβολή και ο έλεγχος είναι θεμελιώδεις απαιτήσεις.

Η νέα εφαρμογή της Cisco αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο του 2017 και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει μέγιστη προβολή, έλεγχο και προστασία προσωπικών δεδομένων για συσκευές iOS.

Παρέχει στους υπευθύνους των κάθε λογής οργανισμών την πιο λεπτομερή εικόνα σχετικά με το τι συμβαίνει στις κινητές συσκευές που τους ανήκουν κι, επίσης, παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία στους χρήστες, οπουδήποτε κι αν ταξιδεύουν.

Με το Cisco Security Connector, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται στις αυστηρότερες προδιαγραφές περί ασφάλειαςκαι, τέλος, να επεκτείνουν την υιοθέτηση του iOS με νέους τρόπους.

Η νέα εφαρμογή προσφέρει λειτουργίες ασφάλειας από την Cisco Umbrella και τη Cisco Clarity, σε μια ενιαία εφαρμογή. Μπορεί να αναπτυχθεί σε ελεγχόμενες από την επιχείρηση συσκευές iOS μέσω μιας λύσης διαχείρισης κινητής συσκευής (MDM), όπως τοCisco Meraki Systems Manager.

Οι οργανισμοί, από την πλευρά τους, έχουν τα εξής οφέλη:

• Ορατότητα – Εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση των εν κινήσει χρηστών και των εταιρικών συσκευών τους iOS με τις έρευνες, αν συμβεί κάτι «κακό», καθώς λαμβάνουν αμέσως πληροφορίες σχετικά με το συμβάν, τις απώλειες και τους κινδύνους λόγω αυτού.

• Έλεγχος - προστατεύουν τους χρήστες των συσκευών iOS από τη σύνδεση σε κακόβουλες τοποθεσίες στο διαδίκτυο, είτε βρίσκονται στο εταιρικό δίκτυο, σε δημόσιο Wi-Fi ή στα δίκτυα κινητής.

• Απόρρητο: Διασφαλίζουν τα εταιρικά δεδομένα και τους χρήστες κρυπτογραφώντας τα αιτήματα στο Internet (DNS).

Το Cisco Security Connector αναμένεται το φθινόπωρο του 2017, αλλά σύντομα θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα beta, οπότε κάντε κλικ εδώ αν θέλετε να συμμετάσχετε.

Επιπλέον, η Cisco ξεκινά ένα νέο «ταξίδι»με κύριο άξονα την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Συνεργάζεται με πολλά μεγάλα ονόματα της ασφαλιστικής αγοράς, με στόχο να ανοίξουν νέους δρόμους για την ανάπτυξη μιας αρχιτεκτονικής που θα επιτρέπει στους παρόχους υπηρεσιών ασφαλείας στον κυβερνοχώρο να προσφέρουν ισχυρότερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Η λύση που προωθείται, είναι η συνεχής παρακολούθηση του επιπέδου ασφαλείας και η διαμόρφωση μιας αρχιτεκτονικής με μετρήσιμα επίπεδα αναφοράς χάρη στις τεχνολογίες της Apple και τηςCisco.

Πηγή : cisco blogs

Σχεδιάστε ένα Custom Geofilter από το τηλέφωνό σας!

Σχεδιάστε ένα Custom Geofilter από το τηλέφωνό σας!


Κάθε μέρα, οι Snapchaters δημιουργούν δεκάδες χιλιάδες σχέδια Geofilter για τις δραστηριότητες τους όπως γάμους, πάρτι, διακοπές, αποφοιτήσεις και πολλά άλλα.

Το Snapchat για να ανταποκριθεί στους φανατικούς Snapchatters , διευκολύνει το σχεδιασμό ενός προσαρμοσμένου φίλτρου Snapchat!

Οι φίλοι του Snapchat μπορούν τώρα να δημιουργήσουν φίλτρα στην εφαρμογή και να τα προσαρμόσουν με πολλά από τα ίδια εργαλεία δημιουργικού που έχουν στη διάθεση τους για να διακοσμήσουν το Snaps!

Τι πρέπει να κάνουν? , Απλώς να πατήσουν "On-Demand Geofilters" στις Ρυθμίσεις για να δουν το νέο mobile στούντιο δημιουργικoύ.

Από εκεί, μπορούν να διαλέξουν ένα θέμα για το φίλτρο τους και να δημιουργήσουν το προσωπικό χαρακτήρα με κείμενο, Bitmojis και αυτοκόλλητα.

Αφού ολοκληρωθεί το σχέδιο, μπορούν οι χρήστες να επιλέξουν πού θέλουν να εμφανιστεί το φίλτρο και πότε.

Το Geofilter μπορεί να καλύψει ένα συμβάν ή ολόκληρο το μπλοκ - για μια ώρα ή μέχρι ενενήντα ημέρες.

Η τιμή ξεκινά από 5,99 δολάρια!

Πηγή: Snap

Οι διαφημίσεις στο "κόσμο" των Instagram stories

Οι διαφημίσεις Instagram stories


Από τότε που ξεκίνησε σε παγκόσμιο επίπεδο νωρίτερα φέτος, το Instagram Stories έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους για νε φέρουν εμπορικά οφέλη.

Με 200 εκατομμύρια Instagrammers που χρησιμοποιούν το Instagrams Stories καθημερινά, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δυνατότητες διαφήμισης πλήρους οθόνης των Instagrams Stories και επικοινωνούν αλληλεπιδροντας με τις κοινότητές τους στο Instagram.

Δύο από αυτές τις πρωτοπόρες εταιρείες είναι οι Beats by Dre (@beatsbydre) και ο Michael Kors (@michaelkors).

Γνωστή για τα κορυφαία προϊόντα και τον ήχο της, η Beats by Dre αναζητούσε έναν νέο τρόπο προσέγγισης πιθανών πελατών και δημιουργίας ενός “hype”μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας γύρω από τα νέα ασύρματα ακουστικά της.

Με το νεανικό κοινό-στόχο που ήταν ήδη ενεργό στις Instagram stories , η εταιρεία γνώριζε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει στη συνέχεια.

Συνδυάζοντας τις δυνάμεις της με τη εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης PMG, τη εταιρεία Laundry Service και την δημιουργικό γραφείο Anomaly, η Beats by Dre γύρισε μια σειρά από δημιουργικά βίντεο ειδικά σχεδιασμένα για Instagram Stories χρησιμοποιώντας την όλο και πιο δημοφιλής κατακόρυφη προβολή.

Το πρώτο video, προώθησε την καμπάνια BeatsX της μάρκας, η παρουσίασε μια σειρά celebrities που αλληλεπιδρούν με τα ακουστικά και επιδεικνύουν μια από τα πολλές καινοτομίες τα ακουστικά με μαγνητικά clips.

Η υπόλοιπη σειρά επικεντρώθηκε στα νέα χρώματα της συλλογής Icon Solo3 της μάρκας, με εκπληκτικές φωτογραφίες και εντυπωσιακά οπτικά εφέ.

Τα βίντεο ήταν τεράστια επιτυχία χρησιμοποιώντας τον στόχο των κλικ στο Instagram Stories για στόχευση και προώθηση των καμπανιών, η Beats by Dre κατάφερε να αυξήσει κατά 11 φορές την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αύξηση 16% της μοναδικής δέσμευσης χρηστών, αύξηση των πωλήσεων κατά 29% (Σε σύγκριση με άλλους τρόπους διαφήμισης).

Χρησιμοποιώντας συχνά καινοτόμες τεχνικές για να επικοινωνήσει με τον κόσμο, ο Michael Kors προσέλαβε το Facebook Marketing Partner VidMob για να τους βοηθήσει να οδηγήσουν την διαφημιστική καμπάνια, του νέου smartwatch του Michael Kors.

Δημιουργώντας ένα βίντεο οριζόντιας παραγωγής 30 δευτερολέπτων, το VidMob πήρε το αρχικό διαφημιστικό spot και το μετατρέψε σε μια συναρπαστική σειρά από κατακόρυφα βίντεο (2, 6, 10 και 15 δευτερόλεπτα) για να το κάνει κατάλληλο για τα Instagram Stories.

Αυτές οι περικοπές στη διάρκεια επέτρεψαν στο brand να ελέγξει ποια διάρκεια στο βίντεο λειτούργησε καλύτερα στο target group που ήταν γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ηλικίες 18 έως 54.

Η καμπάνια ήταν επιτυχημένη στο Instagram, και δημιούργησε σημαντικό όφελος για το εμπορικό σήμα και το νέο smartwatch της - ένα lift 23,7 pt στην ανάκληση διαφημίσεων , πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές.
Προχωρώντας μπροστά
Καθώς τα Instagram stories συνεχίζουν να εξελίσσονται σε ένα εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να εμπλακούν περισσότερο στο Instagram, αυτό χρησιμοποιεί τις μοναδικές δυνατότητες διαφήμισης που έχει για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.

Για να δείτε πώς άλλες επιχειρήσεις, όπως το Beats by Dre και ο Michael Kors, χρησιμοποιούν το Instagram Stories για να οδηγήσουν τα αποτελέσματα, εξερευνήστε το Instagram for Business.

Πηγή: Ιnstagram.

To Snapchat παρουσιάζει το Snap Map

Παρουσίαση του Snap map

To Snapchat δημιούργησε έναν εντελώς νέο τρόπο για να εξερευνήσουν οι χρήστες τον κόσμο!

Οι χρήστες Βλέπουν τι συμβαίνει, βρίσκουν τους φίλους τους και ζούν την περιπέτεια!

Είναι εύκολο στη χρήση - απλά πιέστε για να μικρύνετε και δείτε τον Χάρτη!

{youtube}bvl82FfnUvw{/youtube}

Οι χρήστες αποφασίζουν αν θέλουν να μοιραστούν την τοποθεσία τους με φίλους ή απλά να την κρατήσουν για τον εαυτό τους με το Ghost Mode.

Αν οι χρήστες μοιραστούν την τοποθεσία τους με φίλους τους , το Actionmoji θα εμφανίζεται στο χάρτη.

Το Actionmojis ενημερώνεται μόνο όταν ανοίγετε το Snapchat.

Ελπίζουμε να απολαμβάνετε το νέο χάρτη όσο κι εμείς!

Happy Snapping!

Πηγή: Snap Inc

Νέα “φορεσιά” για το Twitter

Νέα “φορεσιά” για το Twitter


Την Πέμπτη 15 Ιουνίου η Grace Kim,Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού &Έρευνας του Twitter ανακοίνωσε μ’ ένα δικό της twee t(τι άλλο;) αλλαγές στην εμφάνιση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Αλλαγές που, όπως τόνισε, ήταν αποτέλεσμα ιδεών και σχολίων από τους χρήστες του: κράτησαν όσα αγάπησαν οι χρήστες και βελτίωσαν αυτά που το είχαν ανάγκη,καθιστώντας το προϊόν πιο «ελαφρύ», πιο γρήγορο και πιο εύκολο στη χρήση.

ToTwitter θα βάλει τη νέα «φορεσιά» του τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες.

Να ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της:
Profile, πρόσθετοι λογαριασμοί, νέες ρυθμίσεις και προστασία του προσωπικού απορρήτου - όλα βρίσκονται σε ένα μέρος, πλέον!

Νέο πλευρικό μενού πλοήγησης και λιγότερες καρτέλες στο κάτω μέρος της εφαρμογής, που σημαίνουν λιγότερη ακαταστασία και ευκολότερη πλοήγηση.Σας άρεσε αυτή την αλλαγή στο Android πέρυσι,η αντίστοιχη έρχεται τώρα και στο iOS.

Οι σύνδεσμοι σε άρθρα και ιστότοπους ανοίγουν τώρα στον viewer του Safari στην εφαρμογή Twitter, ώστε να έχετε εύκολη πρόσβαση σε λογαριασμούς ιστοτόπων στους οποίους είστε ήδη συνδεδεμένοι. *
Βελτιώθηκαν η σχεδίαση και οι γραμματοσειρές μας για περισσότερη ευκρίνεια, ενώ προστέθηκαν και bold χαρακτήρες, στα σημεία όπου πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη σημασία.

Επίσης, οι στρογγυλεμένες φωτογραφίες προφίλ δίνουν μια σαφέστερη εικόνα του τι λέγεται και ποιος το λέει.

Πιο ευκολονόητα εικονίδια κάνουν την επικοινωνία με τα Tweets παιχνιδάκι - ειδικά για τους αρχάριους στο Twitter. Για παράδειγμα, κάποιοι πίστευαν ότι το εικονίδιο απάντησης, ένα βέλος, σήμαινε διαγραφή ή επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα.

Το αλλάξαμε, λοιπόν,σε «μπαλόνι», ένα σύμβολο ομιλίας πολύ γνωστό και συμπαθητικό. Κάναμε, επίσης, τα εικονίδια ελαφρύτερα για πιο απρόσκοπτη αλληλεπίδραση.

Τέλος, υπάρχουν πρόσθετες επιλογές προσβασιμότητας, όπως αυξημένη αντίθεση χρώματος και μια επιλογή για να ανοίγετε πάντα υποστηριζόμενους συνδέσμους στον SafariReader. *

*Mόνο για iOS

**Δεν είναι διαθέσιμα στο twitter.comκαι TwitterLite

Τα Tweets σας ενημερώνονται πλέον άμεσα με τις απαντήσεις, ταRetweet και τα like που σας κάνουν, ώστε να έχετε την αίσθηση μιας συνομιλίας εν εξελίξει - «ζωντανά»… **

blog twitter

Μια εφαρμογή που αρέσει δεν φέρνει απαραίτητα και χρήματα…

Μια εφαρμογή που αρέσει στους πελάτες δεν φέρνει απαραίτητα και χρήματα…

Το ευρύτερο περιβάλλον γύρω από τις κινητές επικοινωνίες (λέγε με mobility) οδηγεί  πλέον τον κόσμο του μάρκετινγκ και οι εφαρμογές γίνονται με γοργό ρυθμό μια από τις δημοφιλέστερες μεθόδους προσέγγισης  πελατών εν κινήσει – όπως είναι οι περισσότεροι σήμερα, δηλαδή...

Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών  eMarketer, οι εφαρμογές που θα κατεβάσουν οι χρήστες θα διπλασιαστούν στη διάρκεια των επόμενων τεσσάρων χρόνων.

Με βάση τους αριθμούς και τις προβλέψεις, επομένως, δεν είναι καθόλου περίεργο ότι τόσες και τόσες επιχειρήσεις σπεύδουν να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν τη δική τους εφαρμογή.

Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν γρήγορα το όφελος από την προσφορά μιας εφαρμογής, συχνά δεν γνωρίζουν με ποιόν ακριβώς τρόπο θα έχουν έσοδα από τους πελάτες στους οποίους αυτή αρέσει.

Η πρόκληση της δημιουργίας εσόδων από εφαρμογές

Τα στοιχεία που προκύπτουν από την αξιοποίηση των analytics είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση και τη βελτίωση της εμπλοκής του πελάτη.

Ειδικά στην περίπτωση των εφαρμογών, τα analytics έχουν ακόμα πιο ζωτική σημασία γιατί αποκαλύπτουν τόσο την ταχύτητα της πορείας του χρήστη μέσω της εφαρμογής, όσο και τα χαρακτηριστικά της που χρησιμοποιεί περισσότερο.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη και, τελικά, τη συχνότητα με την οποία χρησιμοποιεί την εφαρμογή, αλλά και την πιθανή κερδοφορία της.

Για να κατανοήσετε όσο γίνεται καλύτερα τι κάνουν οι πελάτες σας με την εφαρμογή σας, χρειάζεστε ένα καλό εργαλείο analytics.

Το Google Analytics είναι ένα καλό δωρεάν εργαλείο που παρακολουθεί και αναφέρει την κίνηση εφαρμογών για κινητά, καθώς και διάφορες συμπεριφορές. Για να πάτε λίγο πιο βαθιά στις αναλύσεις, χρειάζεστε κάτι πιο προηγμένο, όπως το MixPanel, το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να αναλύετε κάθε κίνηση των χρηστών ενόσω χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας, όπως η αναπαραγωγή βίντεο, η μεταφόρτωση εικόνων κλπ.

Όταν, όμως, θέλετε να περάσετε από τα δεδομένα της απλής εμπλοκής του χρήστη με την εφαρμογή στο πώς θα βγάλετε χρήματα από αυτήν, ίσως θα πρέπει να κοιτάξετε το Flurry, του οποίου αυξάνει γρήγορα η φήμη του ως εξαιρετικού εργαλείου δημιουργίας εσόδων

Ποια επιλογή για τη δημιουργία εσόδων είναι καλύτερη;

Μόλις καταφέρετε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες των analytics για να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών της εφαρμογής σας, θα μπορέσετε να προσδιορίσετε ευκολότερα τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές  μεθόδους για τη δημιουργία εσόδων.

Αν και κάποιοι θεωρούν  ότι ο μόνος τρόπος για να βγάλουν χρήματα από μια εφαρμογή είναι να την πουλάνε, κάθε άλλο παρά αυτό ισχύει .

Στην πραγματικότητα, οι δωρεάν εφαρμογές αποδεικνύονται πιο αποδοτικές  από τις επί πληρωμή. Οι επιλογές για να κερδίσεις χρήματα από μια εφαρμογή, είναι πολλές και διάφορες, περιλαμβάνοντας  τόσο αγορές όσο και διαφημίσεις στο περιβάλλον της.

Λάβετε, ωστόσο, υπόψη σας ότι, ανεξάρτητα από το πώς επιλέγετε να φέρετε έσοδα από την εφαρμογή σας, οι ισορροπίες που πρέπει να κρατήσετε, είναι λεπτές.

Ποτέ δεν πρέπει  να ανακατεύεστε  στην εμπειρία του χρήστη, διαφορετικά κινδυνεύετε να τον χάσετε τον πελάτη σας... Το «κλειδί» είναι να διασφαλίσετε ότι οι όποιες διαφημίσεις σας δεν θα ενοχλούν και δεν θα διακόπτουν την άμεση εμπειρία του χρήστη.

Η εμπλοκή με τον χρήστη σε πραγματικό χρόνο θεωρείται συνήθως ο ισχυρότερος λόγος για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής, όμως η δημιουργία εσόδων είναι επίσης ζωτικής σημασίας παράγων για τη μελλοντική επιτυχία μιας επιχείρησης.

Η δημιουργία εσόδων μπορεί να συσχετιστεί είτε άμεσα, με την πραγματοποίηση  αγορών εντός της εφαρμογής, είτε έμμεσα, μέσω επισκεψιμότητας της εφαρμογής, αλλά οπωσδήποτε παραμένει καθοριστική για την οικονομική υγεία του brand σας.

Πηγή: entrepreneur.com

Η Apple ανοίγει τσιπ NFC σε προγραμματιστές...

Η Apple ανοίγει τσιπ NFC σε προγραμματιστές, για λειτουργικότητα πέρα από τις πληρωμές

Η αναβάθμιση του λειτουργικού  iOS 11 της Apple θα κάνει προσβάσιμο  στους προγραμματιστές το τσιπ  NFC (near-field communications), το οποίο διαχειρίζεται την ασύρματη επικοινωνία  με άλλες, κοντινές συσκευές, όπως πχ. τα POS για τη διενέργεια πληρωμών.

Στόχος, σύμφωνα με ενημέρωση προς τους developers η οποία αναρτήθηκε  στο site της εταιρείας, είναι η επέκταση των location-based λειτουργιών του iPhone.

Οι προηγούμενες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Apple έδιναν τη δυνατότητα μονάχα  ασύρματου check-in με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι Passbook ή ανέπαφων συναλλαγών με την Apple Pay.

Το «άνοιγμα» του NFC σημαίνει ότι θα μπορέσουν πλέον να αναπτυχθούν εφαρμογές iPhone που θα επιτρέψουν στον χρήστη να πλησιάσει το smartphone του σε εμπορεύματα σ’ ένα κατάστημα και να πάρει περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν ή να γίνει αποδέκτης προωθητικών προσφορών. Βέβαια, τα προϊόντα αυτά πρέπει να διαθέτουν μια ειδική ετικέτα NFC προκειμένου η συσκευή της Apple να την αναγνωρίσει.

Η Apple, που πραγματοποίησε πρόσφατα την ετήσια συνάντησή της για developers, παρουσίασε τις νέες χρήσεις για το NFC που θα ισχύσουν στην επόμενη αναβάθμιση του Apple Watch, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας σύνδεσης με εξοπλισμό γυμναστικής και μεταφοράς ζωτικών δεδομένων, όπως ο καρδιακός παλμός και οι θερμίδες που καίγονται στη διάρκεια της άσκησης.

Η Apple, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο σε χρηματιστηριακή αξία που φτάνει τα 812 δισ. δολάρια, δέχεται σχολαστικό έλεγχο, σ’ ό,τι αφορά στις τεχνολογικές της ανακοινώσεις, καθώς μερικές από αυτές  δεν ανταποκρίθηκαν πάντα στις υψηλές προσδοκίες των καταναλωτών.

Η πλατφόρμα συναλλαγών Apple Pay, για παράδειγμα, ξεκίνησε την καριέρα της το φθινόπωρο του 2014 ως ένα από τα πρώτα συστήματα πληρωμών που βασίζονται σε τεχνολογία NFC.

Ωστόσο, σχεδόν τρία χρόνια αργότερα, οι πληρωμές μέσω κινητού τ γενικά δεν έχουν μεγάλη πέραση μεταξύ των λιανοπωλητών και των κατόχων iphone: μόνο το 13% των χρηστών iPhone έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία Apple Pay.

Το άνοιγμα του τσιπ NFC της Apple στους προγραμματιστές θα μπορούσε να αυξήσει τη χρήση της προβάλλοντας  εμπειρίες που προσφέρουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και αξία στους καταναλωτές.

Για παράδειγμα, η πιστότητα των καταναλωτών στα προΙόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης δείχνει να έχει ισχυρή συμπληρωματικότητα με τοα κινητά τηλέφωνα, προσφέροντας στους κατόχους τους  έναν εύκολο τρόπο να συγκεντρώνουν και να εξαργυρώνουν τα πόντους  τους, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους την αντίστοιχη κάρτα.

Η Apple κατέχει μερίδιο 15% στην παγκόσμια αγορά smartphone και «πιστούς»  χρήστες  που σίγουρα θα εκτιμήσουν κάθε πρόσθετη  λειτουργικότητα.

Παραθέτοντας τρόπους με τους οποίους οι προγραμματιστές μπορούν να αξιοποιήσουν το NFC, η Apple τονίζει πως «Η εφαρμογή σας μπορεί να διαβάσει ετικέτες προκειμένου να δώσει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το  περιβάλλον τους και τα αντικείμενα στον πραγματικό κόσμο, γύρω τους. 

Για παράδειγμα, μπορεί να τους παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σε ένα κατάστημα ή τα εκθέματα όταν επισκέπτονται ένα μουσείο.

Τα iPhones θα μπορούσαν επίσης να αντικαταστήσουν τις κάρτες NFC για την είσοδο σε χώρους ξενοδοχείων ή τα εισιτήρια  των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε κάποιες πόλεις, που έχουν υιοθετήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η δημιουργία περισσότερων εμπειριών, βασισμένων στο NFC, για το iPhone θα μπορούσε να ενισχύσει τη συνολική αγορά ετικετών NFC, οι οποίες υπάρχουν από χρόνια, αλλά δεν έχουν γνωρίσει ιδιαίτερα ευρεία διάδοση.

Βέβαια, δίπλα στις ευκαιρίες που δημιουργεί το NFC, υπάρχουν ακόμα περισσότερες  προκλήσεις.

Οι ετικέτες NFC προσφέρουν μια μοναδική δυνατότητα στους εμπόρους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες απρόσκοπτα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως οι διάδρομοι των καταστημάτων.

Παράλληλα, οι καταναλωτές θα μπορούν να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για εκπτώσεις προϊόντων ή εξατομικευμένες προσφορές ενώ κάνουν αγορές στα καταστήματα, αλλά μερικοί ενδέχεται να θεωρήσουν αυτό το είδος διαφήμισης ως μια άλλη μια ενοχλητική εισβολή…

Πηγή: mobilemarketer.comhttp://www.mobilemarketer.com/news/apple-opens-nfc-chip-to-developers-for-functionality-beyond-payments/444548/

 

Το νέο iOS 11 με νέα δυνατά χαρακτηριστικά

Το νέο λειτουργικό iOS 11 φέρνει νέα δυνατά χαρακτηριστικά στο iPhone και το iPad από το φθινόπωρο

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη από ποτέ άλλοτε έκδοση λογισμικού για iPad, με εκατοντάδες νέες ενημερώσεις και νέες εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR)

Η Apple παρουσίασε πρόσφατα το iOS 11, μια σημαντική αναβάθμιση για το πιο προηγμένο λειτουργικό σύστημα κινητών συσκευών στον κόσμο, που θα φέρει από το φθινόπωρο καινούριες εμπειρίες και εκατοντάδες νέες λειτουργίες στο iPhone και το iPad.

Το iOS 11 είναι η μεγαλύτερη από ποτέ άλλοτε έκδοση λογισμικού που κυκλοφόρησε ποτέ για iPad, η οποία προσφέρει δυνατότητες πολλαπλών λειτουργιών, την εφαρμογή Files, αλλά και περισσότερους τρόπους χρήσης του Apple Pencil.

Εκατοντάδες εκατομμύρια συσκευές με iOS αποκτούν πλέον δυνατότητες αξιοποίησης της επαυξημένης πραγματικότητας, καθώς μια νέα πλατφόρμα επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εφαρμογές χάρη στις οποίες οι χρήστες θα μπορούν να τοποθετούν εικονικό περιεχόμενο πάνω από πραγματικές σκηνές.

Το Core ML δίνει στους προγραμματιστές δυνατότητες μηχανικής μάθησης πάνω στην ίδια τη συσκευή, ώστε να μπορούν εύκολα να αναπτύξουν εφαρμογές οι οποίες θα προβλέπουν, θα μαθαίνουν και να γίνονται πιο έξυπνες.

Στα πρόσθετα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται η δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων σε φίλους με χρήση του Apple Pay, η εφαρμογή Do Not Disturb που επιτρέπει στους χρήστες να μένουν απερίσπαστοι όταν οδηγούν, ακόμα περισσότερη ενσωματωμένη νοημοσύνη και μια νέα φωνή για το Siri, μαζί με νέες επαγγελματικού επιπέδου δυνατότητες σε Φωτογραφίες και Κάμερα.

Το iOS 11 είναι ήδη διαθέσιμο ως προεπισκόπηση για προγραμματιστές και θα προσφέρεται ως δωρεάν αναβάθμιση λογισμικού για iPhone και iPad από αυτό το φθινόπωρο.

Το iOS 11 ενισχύει τη λειτουργικότητα με το Apple Pencil με Instant Markup, το Ιnline drawing και πολλά ακόμα προγράμματα.

"Με το iOS 11 υλοποιήσαμε τη μεγαλύτερη πλατφόρμα AR στον κόσμο, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στους προγραμματιστές ώστε να αρχίσουν να δημιουργούν AR εμπειρίες -χρησιμοποιώντας το ARKit- για εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες iPhone και iPad", υπογράμμισε ο Craig Federighi, αντιπρόεδρος του τομέα Λογισμικού της Apple, προσθέτοντας ότι "το iOS 11 δίνει στους χρήστες iPad τις εφαρμογές με ισχυρή λειτουργικότητα που χρειάζονται για να αξιοποιήσουν όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της συσκευής και φέρνει εκατοντάδες νέες δυνατότητες και απίστευτες ενημερώσεις στις εφαρμογές iOS που απολαμβάνουν οι χρήστες iPhone και iPad κάθε μέρα".

Το iPad γίνεται ακόμα πιο ισχυρό

Το iOS 11 είναι η μεγαλύτερη έκδοση λειτουργικού για το iPad.

Το iOS 11 κάνει το multitasking στο iPad ακόμη πιο ισχυρό, χάρη στη νέα, προσαρμόσιμη στις ανάγκες κάθε χρήστη βάση, η οποία παρέχει γρήγορη πρόσβαση σε όσες εφαρμογές και έγγραφα χρησιμοποιούνται συχνά από οποιαδήποτε οθόνη, ενώ ένας επανασχεδιασμένος switcher εφαρμογών διευκολύνει τη μετακίνηση μεταξύ των ενεργών εφαρμογών που χρησιμοποιούνται στις λειτουργίες Split View και Slide Over.

Η νέα εφαρμογή διαχείρισης αρχείων Files διατηρεί τα πάντα σε τάξη, είτε αυτά αποθηκεύονται τοπικά, σε iCloud Drive ή σε λύσεις άλλων παρόχων, όπως τα Box, Dropbox κλπ.

Με τη δυνατότητα Drag & Drop διαθέσιμη σ’ όλο το σύστημα, οι μετακινήσεις εικόνων και κειμένου γίνονται πιο εύκολες από ποτέ.

Το Apple Pencil συνεργάζεται ακόμα καλύτερα με το iPad, διαθέτει υποστήριξη για Ιnline draw και η νέα λειτουργία Instant Notes ανοίγει τις Σημειώσεις από την οθόνη κλειδώματος, απλά αγγίζοντας το Apple Pencil στην οθόνη.

AR εμπειρίες για iPhone και iPad
Η Apple παρουσιάζει μια νέα πλατφόρμα για προγραμματιστές, που θα τους βοηθήσει να φέρουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες AR στο iPhone και το iPad χρησιμοποιώντας τις ενσωματωμένες στις συσκευές iOS κάμερες, ισχυρούς επεξεργαστές και αισθητήρες κίνησης.

Το ARKit επιτρέπει στους προγραμματιστές να αξιοποιήσουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες υπολογιστικής εικόνας προκειμένου να δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό εικονικό περιβάλλον πλούσιο σε λεπτομέρειες από πραγματικές σκηνές για διαδραστικά παιχνίδια, συναρπαστικές εμπειρίες αγορών, βιομηχανικό σχεδιασμό και πολλά άλλα.

Το Siri γίνεται ακόμα πιο χρήσιμο και φυσικό
Το Siri είναι ο πιο δημοφιλής προσωπικός βοηθός στον κόσμο, καθώς χρησιμοποιείται σε περισσότερα από 375 εκατομμύρια ενεργές συσκευές κάθε μήνα, σε 36 χώρες.

Αξιοποιώντας τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη, οι νέες φωνές ανδρών και γυναικών ακούγονται πιο φυσικές και εκφραστικές, προσαρμόζοντας τον τόνο, το βήμα, την έμφαση και το ρυθμό, ενώ μεταφράζουν αγγλικές λέξεις και φράσεις σε κινέζικα, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά ή ισπανικά.

Το Siri εκτείνεται και πέρα από τη φωνή, καθώς χρησιμοποιεί on-device μάθηση για να προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες και προτάσεις στους χρήστες του, βασισμένες στον τρόπο που οι ίδιοι χρησιμοποιούν τα Safari, News, Mail, Μηνύματα και πολλά άλλα.

Για παράδειγμα, καθώς το Siri μαθαίνει τα θέματα ή τις τοποθεσίες που κάποιος χρήστης χρησιμοποιεί συχνά κατά την περιήγησή του με Safari, θα σας τα προτείνονει όταν πληκτρολογείτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα κι άλλες εφαρμογές.

Χαρακτηριστικά επαγγελματικής κάμερας και φωτογραφικές δυνατότητες
Με το iOS 11 και την επιλογή Portrait Mode, μπορείτε να τραβήξετε εικόνες οι οποίες διαθέτουν οπτική σταθεροποίηση, True Tone flash και HDR, με αποτέλεσμα κάθε λήψη να φαίνεται ακόμα πιο επαγγελματική.

Οι Live Photos είναι πιο εκφραστικές χάρη στα νέα εφέ Loop και  Bounce, που δημιουργούν συνεχείς βρόχους βίντεο, ενώ η μακροχρόνια έκθεση (Long Exposure) μπορεί να καταγράψει κίνηση μέσα στο χρόνο.

Στην επιλογή Photos, Memory οι ταινίες έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να παίζουν τόσο σε κατακόρυφο όσο και σε οριζόντιο προσανατολισμό και, παράλληλα, δημιουργούνται αυτόματα περισσότερες αναμνήσεις, όπως φωτογραφίες κατοικίδιων ή γενέθλια.

Με το iOS 11, η Apple εισάγει μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται  High Efficiency Image File Format (HEIF), η οποία μειώνει το μέγεθος αρχείου κάθε φωτογραφίας η οποία έχει ληφθεί με τα iPhone 7 και iPhone 7 Plus.

Πληρώστε τους φίλους σας με Apple Pay
Οι χρήστες Apple Pay θα μπορούν να στέλνουν και να λαμβάνουν χρήματα από τους φίλους και την οικογένειά τους γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Μπορούν να στείλουν χρήματα και να πληρώνονται απευθείας μέσα από τα Μηνύματα ή μπορούν να πουν στο Siri να πληρώσει κάποιον χρησιμοποιώντας κάποια από τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες που έχουν ήδη δηλώσει στη εφαρμογή Wallet.

Όταν οι χρήστες πληρώνονται, λαμβάνουν τα χρήματα στο νέο λογαριασμό τους Apple Pay Cash.

Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα χρήματα αυτά αμέσως, για να τα στείλουν σε κάποιον, να κάνουν αγορές χρησιμοποιώντας το Apple Pay σε καταστήματα, εφαρμογές ή στο Διαδίκτυο ή, τέλος, να τα μεταφέρουν από το Apple Pay Cash στον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Μην ενοχλείτε κατά την οδήγηση
Το iOS 11 εισάγει ένα νέο τρόπο για να βοηθήσει τους οδηγούς να παραμείνουν πιο συγκεντρωμένοι στο δρόμο με το Do not Disturb κατά την οδήγηση.

Το iPhone μπορεί να ανιχνεύσει πότε μπορεί να οδηγείτε και τότε αυτόματα τίθεται εκτός λειτουργίας η οθόνη ως προς τα εισερχόμενα μηνύματα. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα αυτόματης απάντησης στις επαφές που περιλαμβάνονται στα Favorites για να τους ενημερώσουν ότι οδηγούν και δεν μπορούν να ανταποκριθούν, μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους.

  
Τα πρόσθετα χαρακτηριστικά του iOS 11:

• Το App Store επανασχεδιάζεται ώστε η ανακάλυψη εφαρμογών και παιχνιδιών να γίνει πιο εύκολη από ποτέ. Μέσα από λεπτομερείς έρευνες και συνεντεύξεις, οι συντάκτες του App Store θα αποκαλύψουν τις ιστορίες πίσω από τους iOS developers και τις απίστευτες εφαρμογές και παιχνίδια που δημιουργούν.

• Το App Store για iMessage διαθέτει πλέον ένα επανασχεδιασμένο app drawer για πιο εύκολη πρόσβαση σε εφαρμογές και αυτοκόλλητα, οπότε μπορείτε άμεσα να στολίσετε τα μηνύματά σας, να μοιραστείτε ένα τραγούδι και πολλά άλλα.

• Το Κέντρο Ελέγχου προσφέρει περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής, επιτρέποντας ταχύτερη πρόσβαση στα συχνά χρησιμοποιούμενα στοιχεία ελέγχου στην ίδια σελίδα, ενώ η νέα οθόνη Lock Screen παρέχει έναν βολικότερο τρόπο για να δείτε όλες τις ειδοποιήσεις σας συγκεντρωμένες σε ένα μέρος.

• Οι χάρτες Apple προσφέρουν πλέον εσωτερικούς χάρτες για μεγάλα αεροδρόμια και εμπορικά κέντρα σ’ όλο τον κόσμο και καθοδήγηση λωρίδων κυκλοφορίας, ώστε να μη χάσετε κάποια στροφή ή έξοδο από αυτοκινητόδρομο.

• Η εφαρμογή Home υποστηρίζει ακόμα περισσότερες κατηγορίες αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων των ηχείων AirPlay 2, αλλά και περισσότερους τρόπους για την αυτοματοποίηση του σπιτιού σας με την προσθήκη νέων διακοπτών.

• Το AirPlay 2 προσφέρει τη δυνατότητα ακρόασης ήχου σε πολλούς χώρους, καθώς επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν εύκολα τα ηχεία τους, χρησιμοποιώντας το Control Center, την εφαρμογή Home ή το Siri.

• Η υπηρεσία Apple Music προσφέρει περισσότερους τρόπους για να ανακαλύψετε τη μουσική μαζί με τους φίλους σας. Οι συνδρομητές της μπορούν να δημιουργήσουν ένα προφίλ, ώστε να μπορούν να τους ακολουθήσουν οι φίλοι τους, να ακούσουν τις λίστες αναπαραγωγής που έχουν μοιραστεί και να ενημερωθούν για τη μουσική που ακούν περισσότερο.

• Η Apple News μπορεί πλέον στο να ενημερώνει και να διασκεδάζει ακόμα καλύτερο τους αναγνώστες της προσφέροντας κορυφαία ειδησεογραφία για όσα τους ενδιαφέρουν και ανάλογες προτάσεις από το Siri, ιστορίες που επιμελούνται σε ημερήσια βάση οι δημοσιογράφοι της για τη νέα καρτέλα Spotlight, καθώς και τα καλύτερα βίντεο της ημέρας, στο Today View.

• Η λειτουργία πληκτρολογίου με-το ένα-χέρι κάνει ακόμα ευκολότερη την πληκτρολόγηση εν κινήσει στο iPhone κι ένα νέο πληκτρολόγιο QuickType στο iPad παρέχει γρήγορη πρόσβαση σε αριθμούς, σύμβολα και σημεία στίξης.

IOS 11 για προγραμματιστές

Στο Worldwide Developers Conference η Apple παρουσίασε τη δυνατότητα για νέες  εμπειρίες AR στο iPhone και το iPad μαζί με πρόσθετα εργαλεία που θα βοηθήσουν εκατομμύρια ταλαντούχους προγραμματιστές σ’ όλο τον κόσμο να εισάγουν νέα χαρακτηριστικά και εμπειρίες σε πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργές συσκευές της Apple.

• Το Core ML διευκολύνει τους προγραμματιστές να δημιουργούν πιο έξυπνες εφαρμογές με ισχυρές δυνατότητες μηχανικής μάθησης που προβλέπουν, μαθαίνουν και γίνονται πιο έξυπνες. Σχεδιασμένο ειδικά για το iOS, το νέο πλαίσιο για μηχανικής μάθησης βασίζεται στην επεξεργασία σε τοπικό επίπεδο, δηλαδή στην ίδια τη συσκευή, αξιοποιώντας τους κατάλληλα σχεδιασμένους επεξεργαστές της Apple και βέλτιστη ενσωμάτωση υλικού / λογισμικού με στόχο δυνατές επιδόσεις, χωρίς να  τίθεται εν αμφιβόλω η ιδιωτικότητα των χρηστών.

• Το HomeKit είναι πλέον ακόμα πιο προσβάσιμο, διευκολύνοντας προγραμματιστές και ερασιτέχνες να ξεκινήσουν, αλλά και νέους τρόπους εξακρίβωσης της ταυτότητας των συσκευών με τη χρήση λογισμικού - ένας πολύ καλός λόγος για την υποστήριξη του HomeKit από τα υπάρχοντα αξεσουάρ.

• Το SiriKit, από την πλευρά του, δίνει στους προγραμματιστές τη δυνατότητα να ενσωματώσουν το Siri στις εφαρμογές τους και με το iOS 11 επεκτείνεται περισσότερο, υποστηρίζοντας περισσότερες κατηγορίες, όπως λίστες υποχρεώσεων, σημειώσεις και υπενθυμίσεις, τραπεζικές συναλλαγές, μεταφορές και υπόλοιπα λογαριασμών, καθώς  και εφαρμογές με χρήση κωδικών QR.

• Το MusicKit επιτρέπει στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν τις λειτουργίες Apple Music στις εφαρμογές τους, παρέχοντας πρόσβαση σε πάνω από 40 εκατομμύρια τραγούδια, προτάσεις, νέο περιεχόμενο και πρόσφατες αναζητήσεις.

Διαθεσιμότητα
Η προεπισκόπηση του iOS 11 για προγραμματιστές είναι ήδη διαθέσιμη στα μέλη του iOS Developer Program στο www.developer.apple.com και η beta έκδοση θα είναι σύντομα διαθέσιμη στους χρήστες του iOS, στο www.beta.apple.com.

Το iOS 11 θα είναι διαθέσιμο το φθινόπωρο ως δωρεάν ενημέρωση λογισμικού για τις σειρές από iPhone 5s και μετά, όλα τα μοντέλα iPad Air και iPad Pro, τα iPad 5ης γενιάς, iPad mini 2 και πιο πρόσφατα, όπως και για τα iPod touch 6ης γενιάς.

Οι δυνατότητες πληρωμών Ρ2Ρ και το Apple Pay Cash θα είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ για iPhone SE, iPhone 6 και νεότερες εκδόσεις, iPad Pro, iPad 5η γενιά, iPad Air 2, iPad mini 3 και Apple.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.apple.com/ios/ios-11-preview.  

3 τρόποι μάρκετινγκ για κινητά για να επιστρέψουν οι πελάτες σας

3 τρόποι χρήσης μάρκετινγκ για κινητά για να επιστρέψουν οι πελάτες σας

Σύμφωνα με μια αμερικανική έκθεση, το 70% των εταιρειών θεωρεί ότι τους κοστίζει λιγότερο να διατηρήσουν έναν υπάρχοντα πελάτη από του να αποκτήσουν έναν νέο. Έχουν δίκιο: η απόκτηση ενός νέου πελάτη μπορεί να στοιχίσει πέντε φορές περισσότερο, και μάλλον αυτό είναι αρκετό για να σας πείσει ότι προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι πάντα η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

Και πώς μπορώ να τους διατηρήσω, ίσως ρωτήσετε. Η απάντηση είναι απλή: Μάρκετινγκ μέσω κινητού. 

Με δεδομένο ότι το 60% του χρόνου που οι χρήστες περνούν  online είναι μέσω των κινητών τους, μια σταθερή  παρουσία της εταιρείας σας στη οθόνη των κινητών,  διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας έχουν πάντα το brand σας μπροστά στα μάτια τους.

Να πώς μπορεί να γίνει αυτό:
Στο σωστό μέρος, το σωστό χρόνο

Οι κινητές συσκευές αντλούν  τεράστιες ποσότητες πληροφοριών από τους χρήστες τους. Κάποιες από αυτές τις πληροφορίες, όπως οι γεωχωρικές, μπορούν να συμβάλουν στη βελτιστοποίηση της παρουσίασης ενός προϊόντος στους καταναλωτές μέσω του κινητού  τους. Γνωρίζοντας πού ακριβώς βρίσκονται οι καταναλωτές, οι έμποροι  μπορούν να τους παρουσιάσουν περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους εκείνη τη στιγμή.

Ο προφανής τρόπος για να αξιοποιήσει κανείς αυτά τα δεδομένα, θα ήταν να ειδοποιήσει τους υπάρχοντες πελάτες σχετικά με νέες προσφορές, όταν βρίσκονται κοντά στο κατάστημά του. Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλοι,  πιο δημιουργικοί τρόποι αξιοποίησης αυτών των δεδομένων.

Αυτό που έκανε η αεροπορική εταιρεία KLM είναι ένα καλό παράδειγμα: Η εταιρία δημιούργησε ένα  παιχνίδι για κινητά που επιτρέπει στους χρήστες να πετάξουν μια σαΐτα πάνω  από μια εικονική αποτύπωση  της πόλης του Άμστερνταμ.

Εκτός από το ότι είναι πολύ όμορφα φτιαγμένο και πολύ ευχάριστο, το παιχνίδι αξιοποιεί επίσης δεδομένα από τα κινητά των χρηστών, για να κερδίσει την αφοσίωσή τους. Με κάθε αγορά εισιτηρίου από την KLM κερδίζετε περισσότερους πόντους στο παιχνίδι, αλλά υπάρχει και καλύτερο: οι χρήστες μπορούν να προχωρήσουν στο παιχνίδι, όταν βρίσκονται στην πύλη τους, στο αεροδρόμιο, και περιμένουν να επιβιβαστούν σε μια πτήση της KLM (χρησιμοποιώντας τεχνολογίες γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης).

Ολόφρεσκο περιεχόμενο και αποκλειστικές προσφορές

Προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι οι χρήστες δεν θα χάσουν το ενδιαφέρον τους  για την εφαρμογή σας, ενημερώστε την με νέο περιεχόμενο όσο πιο συχνά γίνεται. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για μουσική, κείμενο, γραφικά ή ελκυστικές προσφορές, όλα αυτά τα στοιχεία θα εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες θα επιστρέψουν ζητώντας περισσότερα.

Κι αν σκέφτεστε ότι, στέλνοντας όλο και περισσότερο  περιεχόμενο οι χρήστες θα το αντιμετωπίσουν ως spam, σας λέμε ότι κάνετε λάθος. Αν κάποιος έχει κατεβάσει την εφαρμογή σας, αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για ό,τι ανεβάζετε. Όσο πιο χρήσιμο είναι το περιεχόμενο που ανεβάζετε , τόσο πιο ευχαριστημένοι θα μένουν οι χρήστες σας. Ακόμη και περιεχόμενο που δεν σχετίζεται απαραίτητα άμεσα με το προϊόν σας, αλλά ταιριάζει με τη φιλοσοφία του, θα κάνει τη δουλειά...

Ας δούμε, για παράδειγμα, μια εφαρμογή της Starbucks.

Το περιεχόμενό της είναι ποικίλο (όπως πχ. μουσική) και δεν σχετίζεται απαραίτητα με τα προϊόντα  που διαθέτει η  Starbucks.

Οι χρήστες της εφαρμογής θεωρούν αυτό το περιεχόμενο ως προστιθέμενη αξία και είναι φυσικό να την ελέγχουν  τακτικά για να δουν τι νέο υπάρχει. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι το brand σας παραμένει στο στόχαστρο του καταναλωτή.

Ένας άλλος τρόπος για να προωθηθεί η αφοσίωση  των χρηστών, είναι η χρήση μιας εφαρμογής μέσω της οποίας ενημερώνονται οι καταναλωτές σχετικά με νέα προϊόντα και προσφορές.

Η ενημέρωση για προσφορές  πριν από τους ανταγωνιστές σας είναι καλή, αλλά όχι αρκετή. Αντ' αυτού, μπορείτε να ενημερώσετε τους χρήστες για προσφορές  που είναι διαθέσιμες μονάχα μέσω εφαρμογών  κινητής τηλεφωνίας , ώστε να παροτρύνετε τους χρήστες τους να τσεκάρουν τακτικά τα κινητά τους .

Ένα καλό παράδειγμα είναι αυτό της ισραηλινής αλυσίδας ξενοδοχείων Fattal. Η εταιρεία κατόρθωσε να χτυπήσει με ένα σμπάρο όχι δυο αλλά τρία «τρυγόνια», δημιουργώντας μια εφαρμογή για προσφορές τελευταίας στιγμής. Πρώτον, η εταιρεία χρησιμοποίησε αυτή την έξυπνη κίνηση ως τρόπο προσέγγισης νέων πελατών, δεύτερο, η Fattal περιέλαβε ειδικές εκπτώσεις για τους  αφοσιωμένους πελάτες της  και τρίτον, βρήκαν μια πολύ καλή λύση για να εμπλουτίσουν και να ανανεώσουν το πελατολόγιο..

Ενεργοποιηθείτε και αλληλεπιδράστε

Ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψετε κάθε καταναλωτή σε αφοσιωμένο πελάτη, είναι να τον εμπλέξετε στην υποστήριξη του brand σας. Με τα κινητά, αυτό είναι πια παιχνιδάκι και περιγράφεται με τον όρο UGC – User Generated Content.

Οι εφαρμογές προσφέρουν ατέλειωτες ευκαιρίες για άμεση και εύκολη συμμετοχή των καταναλωτών σε κοινότητες όπου μπορούν να συνεισφέρουν το δικό τους περιεχόμενο.   

Για παράδειγμα, θέλοντας  να προωθήσει το  συνέδριό του με τίτλο What is Perfect, το TedXPortland ενεργοποίησε μια εφαρμογή στην οποία κάλυψε την λέξη perfect με φωτογραφίες που κάθε χρήστης έκανε share στα social media.

Οι χρήστες αμέσως αναρωτήθηκαν για τη σημασία κάθε εικόνας κι αυτό βοήθησε να γίνει θόρυβος γύρω από το συνέδριο. Μάλιστα, οι ίδιες φωτογραφίες αργότερα προβάλλονταν στους τοίχους, στην αίθουσα του συνέδριου, ως μέρος της διακόσμησης.

Η επένδυση στη εικόνα της επιχείρησης μέσω κινητών είναι όχι μόνο ενδιαφέρουσα και δημιουργική, αλλά και ουσιαστική. Είναι, λοιπόν, μια άριστη ευκαιρία - και υποχρέωσή σας, συνάμα - να σιγουρευτείτε πως όταν οι πελάτες σας φεύγουν, παίρνουν μαζί τους και κάτι από το brand σας στην τσέπη τους.

Πηγή: entrepreneur.com

Βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη στα κινητά

3 βασικές μετρήσεις για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη για κινητά

Οι καταναλωτές εξαρτώνται σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, από το κινητό τους τηλέφωνο, γεγονός που ουσιαστικά εξαναγκάζει  τις επιχειρήσεις να δίνουν μεγάλη προσοχή στην προβολή τους μέσα από αυτές τις μικρές οθόνες.

Το κινητό σαν κανάλι επικοινωνίας είναι το πλησιέστερο στους καταναλωτές – η συσκευή τους βρίσκεται στο κομοδίνο, δίπλα στο κρεβάτι τους, είναι στην τσέπη τους, τους συνοδεύει παντού και πάντοτε.

Είναι αδιανόητο, λοιπόν,  για τις επιχειρήσεις να μην επωφεληθούν από τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να μην προσπαθήσουν  να τους στοχεύσουν μέσω του κινητού τους.

Στην πράξη, το 71% των εμπόρων πιστεύουν πως το μάρκετινγκ μέσω κινητών βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησής τους και το 68% των εταιρειών έχουν ενσωματώσει στη συνολική ψηφιακή στρατηγική τους την προσέγγιση των καταναλωτών μέσω κινητών.

Μεγάλες και μικρές εταιρείες επενδύουν  στη δημιουργία και τη βελτίωση  των κινητών τους εφαρμογών, ώστε να προσεγγίσουν καλύτερα τους τελικούς τους χρήστες.

Μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η Wal-Mart, βελτίωσαν τις εφαρμογές τους για κινητά προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ενώ οι μικροί οργανισμοί βασίζονται σε τέτοιες εφαρμογές καθώς αντιλαμβάνονται πως είναι οι μοναδικές διεπαφές τους με τους χρήστες.

Ωστόσο, η στόχευση των καταναλωτών μέσω κινητού δεν είναι εύκολη υπόθεση. Με περισσότερες από 24.000 παραλλαγές συσκευών Android, οι έμποροι έχουν σήμερα στη διάθεσή τους περισσότερα δεδομένα απ’ όσα μπορούν να διαχειριστούν.

Η πρόκληση είναι να μάθουμε ποιες ακριβώς μετρήσεις έχουν σημασία , προκειμένου να βελτιωθεί  η εμπειρία του χρήστη από την περιήγηση του στο web μέσω κινητού..

Να, λοιπόν, τρεις βασικές μετρήσεις στις οποίες πρέπει να δώσετε προσοχή, προκειμένου να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των χρηστών κινητών.

1. Γνωρίστε το κοινό σας και μάθετε τι τους ενδιαφέρει.
Οι χρήστες ενδέχεται να εγκαταλείπουν την εφαρμογή σας, εξαιτίας ενός σφάλματος που αντιμετώπισαν. Λόγω της ποικιλίας εφαρμογών που είναι στη διάθεση τους, οι χρήστες γίνονται όλο και λιγότερο υπομονετικοί και είναι φυσιολογικό να ζητούν η  εμπειρία τους να είναι εύκολη και απρόσκοπτη.

2. Γνωρίστε πού αλληλεπιδρούν περισσότερο οι πελάτες σας
Ξεκινήστε να μετράτε την επιτυχία (ή μη) της εφαρμογής σας για κινητά, κατανοώντας αρχικά το περιεχόμενο και την περιοχή όπου οι χρήστες που σας ενδιαφέρουν περνούν περισσότερο χρόνο. Έτσι, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ελκυστικότερο περιεχόμενο γι’ αυτούς. Εάν οι χρήστες δεν κάνουν scroll προς τα κάτω ή περνάνε σε άλλο link, είναι πολύ πιθανό το συγκεκριμένο περιεχόμενο να μην τους ενδιαφέρει.

3. Μάθετε πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες σας με την εφαρμογή σας
Οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων είναι μικρές, επομένως είναι σημαντικό να παρακολουθείτε και να καταγράφετε τις συμπεριφορές και τις προθέσεις των χρηστών. Περιστρέφουν επανειλημμένα τις συσκευές τους ή κάνουν tap στην οθόνη, χωρίς να  συμβαίνει τίποτα; Αν αντιμετωπίζετε τέτοιες συμπεριφορές, είναι πιθανό να μη βρίσκουν αυτό που χρειάζονται στην οθόνη τους ή η εφαρμογή να μην ανταποκρίνεται.

Στην IBM, που αντιμετώπισε το πρόβλημα, στο πλαίσιο της συνεργασίας  με διάφορες επιχειρήσεις, η πρώτη ανησυχία των τελευταίων ήταν να έχουν σωστή προβολή και η περιήγηση των πελατών τους σε εφαρμογές να είναι ευχάριστη, ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν υπολογιστή ή κινητό. Για το λόγο αυτό, δόθηκε στις επιχειρήσεις  η δυνατότητα να βελτιώσουν τις εφαρμογές τους για κινητά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή IBM Watson Customer Experience Analytics Mobile Basics Edition. Λύση που έχει σχεδιαστεί για να παρακολουθεί την εμπειρία των χρηστών κινητού και να μοιράζεται πληροφορίες με ευρύτερες εμπλεκόμενες ομάδες, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να πετύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους που έχουν θέσει για το χώρο της κινητής τηλεφωνίας, αυξάνοντας παράλληλα την πιστότητα των πελατών.

Όπως έχει ανακοινώσει η ΙΒΜ, με το Watson Customer Experience Analytics Mobile Basics Edition, οι χρήστες μπορούν να μετρήσουν  το CX με τη βοήθεια πανίσχυρων dashboards και αναφορών, να αποκαλύψουν αυτομάτων τα προβληματικά σημεία, να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των χρηστών με θερμικές απεικονίσεις  ή φόρμες ανάλυσης, αλλά και να αναπαράγουν τη δραστηριότητα σε μια συσκευή!

Πηγή: mobilebusinessinsights

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search