Ενώ η έκθεση IFA στο Βερολίνο είναι σε εξέλιξη, όλα τα προϊόντα τα όποια προκάλεσαν θετικά σχόλια, έχουν ήδη παρουσιαστεί πριν από μέρες.
Καθώς το μεγαλύτερο tradeshow τεχνολογίας της Ευρώπης ολοκληρώνεται, μπορούμε να κάνουμε ανατρέξουμε στα σημαντικότερα highlight της έκθεσης.
Παρόλο που MWC στη Βαρκελώνη είναι η πρώτη παγκοσμίως εμπορική έκθεση στο mobile, η IFA έχει μια ευρύτερη εστίαση που περιλαμβάνει εκτός του mobile οικιακές συσκευές και άλλα σίγουρα μη ¨ σέξι¨ προϊόντα.
Παρά ταύτα, οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων δεν μπορούν να αντισταθούν στην γοητεία της IFA, για έναν απλό λόγο: η γερμανική έκθεση σηματοδοτεί την αρχή της κρίσιμα εμπορικής περιόδου των διακοπών, του πιο ανταγωνιστικού μέρους στο καλεντάρι της βιομηχανίας
LG V30: Το αστέρι της έκθεσης
Φέτος, η LG εκμεταλλεύτηκε την απουσία της Samsung από την IFA για να παρουσιάσει το νέο V30.
Το LG V30 ήταν το αστέρι της έκθεσης , για πάρα πολλούς σωστούς λόγους. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που έχουμε να δει να αποτελεί αντικείμενου θαυμασμού ένα smartphone της LG, από τους καταναλωτές, τους ειδικούς της βιομηχανίας και τους δημοσιογράφους.
Το LG V30 είναι ένα από τα καλύτερα smartphones της φετινής σεζόν και μπορεί να απειλήσει και το Samsung Note 8.
Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, η LG δεν έπρεπε να χάσει την ευκαιρία . Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό , αν εξαιρέσει κανείς το βαρετό σχεδιασμό.
Αυτό δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο στους καταναλωτές καθώς υπάρχουν χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό : μια όμορφη οθόνη OLED, ομαλή σχεδίαση, τα τελειότερα hardware συστατικά , μια εξαιρετική διπλή κάμερα, αντοχή στο νερό και στα πεσίματα και πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά όπως Voice Unlock και Cine Video.
Το LG V30 είναι ένα πλήρες κινητό, με ελάχιστα μειονεκτήματα και για αυτό παίρνει το βραβείο Best of IFA 2017.
Αδημονούμε να το κρατήσουμε στο χέρι μας!
Πηγή: Αndroid authority
Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εφαρμογή για κινητές συσκευές έχουν πιο ικανοποιημένους πελάτες
Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εφαρμογή για κινητές συσκευές αποκτούν υψηλότερη βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών από τους πελάτες τους, καθιστώντας την τεχνολογία smartphone βασικό μέρος της παροχής καλών υπηρεσιών, σύμφωνα με μελέτη του ερευνητή της αγοράς J.D. Power.
Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας για κινητές συσκευές κάνει τους επισκέπτες να είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Το ποσοστό των online κρατήσεων σε κινητές συσκευές αυξήθηκε φέτος στο 25% από 14% το 2014, σύμφωνα με την έρευνα. Τα άτομα που πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών είναι πιο πιθανό να είναι ταξιδιώτες επαγγελματίες ή νεότεροι καταναλωτές.
Μεταξύ των επισκεπτών που έχουν την εφαρμογή του ξενοδοχείου στην κινητή συσκευή τους, το 38% δεν το χρησιμοποιούν ποτέ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
Μόνο το 4% των check-in και το 1% των checkout πραγματοποιούνται μέσω εφαρμογών για κινητά, αλλά όταν χρησιμοποιούνται, συνδέονται με υψηλότερη ικανοποίηση επισκεπτών.
Οι επισκέπτες που κάνουν λήψη και χρήση της εφαρμογής για κινητές συσκευές του ξενοδοχείου είναι πιο ικανοποιημένοι και έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο εμπορικό σήμα.
Ενώ μόνο το 19% όλων των επισκεπτών έχουν κατεβάσει μια εφαρμογή στο ξενοδοχείο, το 70% έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ανταμοιβής, προέκυψε από την έρευνα.
Το μήνυμα από την έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power για τα ξενοδοχεία είναι ότι πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κατεβάζουν και να χρησιμοποιούν τις δικές τους επώνυμες εφαρμογές για κινητές συσκευές για τις κρατήσεις τους όσο το δυνατόν περισσότερο.
Όταν οι επισκέπτες κάνουν κράτηση μέσω ενός ανεξάρτητου ιστότοπου ταξιδιών ή μιας εφαρμογής όπως η Expedia ή το Travelocity αντί απευθείας απο το ξενοδοχείο, είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα και να είναι λιγότερο ικανοποιημένοι με την παραμονή τους, αναφέρει η έρευνα.
Οι επισκέπτες που περιγράφουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι γενικά πιο ικανοποιημένοι με το ξενοδοχείο τους, αλλά το 86% των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα είναι πιθανό να διαμαρτυρηθούν στα κοινωνικά δίκτυα τους.
Μία δυσκολία να κάνουμε τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των ξενοδοχείων είναι η μη χρήση της εφαρμογής για όσους δεν ταξιδεύουν σε μηνιαία ή εβδομαδιαία βάση. Αν μια εφαρμογή δεν χρειάζεται συχνά, ορισμένοι καταναλωτές ίσως να μην αισθάνονται την ανάγκη να την κατεβάσουν.
Τα ευρήματα του J.D. Power επιβεβαιώνουν ότι το κινητό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κανάλι για προγράμματα αφοσίωσης σε ξενοδοχεία.
Τρία από τα τέσσερα μέλη των προγραμμάτων ξενοδοχειακών ανταμοιβών είναι πιθανό να κάνουν κράτηση απευθείας με ένα ξενοδοχείο ή σε έναν ιστότοπο , σε σύγκριση με μόνο το 47% αυτών που δεν είναι μέλη - και η ικανοποίησή τους είναι γενικά υψηλότερη.
Μια βασική πρόκληση είναι να πεισθούν χιλιάδες χρήστες κινητών συσκευών που έχουν γενικά λιγότερη εμπειρία με τα προγράμματα ανταμοιβών πελατών από ό, τι οι ηλικιωμένοι καταναλωτές για να εγγραφούν.
Περίπου το 86% των χρηστών κάτω από την ηλικία των 20 δεν συμμετέχουν σε κανένα πρόγραμμα ανταμοιβών για ξενοδοχεία, σύμφωνα με έρευνα της Software Advice, μια οργάνωση που αξιολογεί τα συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων.
Η έκθεση ανέφερε επίσης ότι η κοινή αντίληψη ότι οι χρήστες κάτω από την ηλικία των 20 που ταξιδεύουν είναι λιγότερο πιστοί σε μάρκες δεν είναι απολύτως αληθές. Είναι γενικά πιο απαιτητικοί, παρόμοιοι με τους Gen Xers και τους baby boomers, λόγω της εύκολης προσβασιμότητας των online ταξιδιωτικών πληροφοριών και της γρήγορης σύγκρισης κόστους.
Οι πωλήσεις υπηρεσιών ταξιδιών για κινητές συσκευές στις Η.Π.Α. θα αυξηθούν κατά περίπου 17% φέτος από το 2016 σε περίπου 76 δισεκατομμύρια δολάρια, που αποτελούν το 40% όλων των πωλήσεων ταξιδιών από ψηφιακών κανάλια, σύμφωνα με μελέτη του eMarketer που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο.
Πηγή: mobile marketer
AR-VR σε smartphones
Η εταιρεία λογισμικού στο χώρο του Virtual Reality (VR) 8i κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες μια εφαρμογή για κινητά με την ονομασία Holo, η οποία επιτρέπει στους χρήστες smartphone να προσθέτουν ολογράμματα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) σε βιντεοσκοπήσεις, σύμφωνα με δημοσίευση στο blog της εταιρείας.
Ανακοινώθηκε,επίσης, συνεργασία με τη Sony Pictures για την προσθήκη ολογραμμάτων Spider-Man στην εφαρμογή αυτή, πριν από την πρεμιέρα του "Spider-Man: Homecoming".
Η εταιρεία έχει,επίσης, συνεργαστεί με την υπηρεσία videostreaming Go80 της Verizon, το περιοδικό Cosmopolitan και την εταιρεία ανάπτυξης ολογραμμάτων media RYOT θυγατρική της AOL για τη δημιουργία ολογραμμάτων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται η ηθοποιός DebbyRyan, ένα μίμος που «εζήλωσε τη δόξα του Ντόναλντ Τραμπ, ο αστέρας των πολεμικών τεχνών Anderson Silva, ο κωμικός Flula Borg, και μια πραγματική τίγρης που ονομάζεται Lola.
Ο Steve Raymond, Διευθύνων Σύμβουλος της 8i, δήλωσε ότι εκατοντάδες ολογράμματα θα είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο αυτής της εφαρμογής.
Κάθε ολόγραμμα δημιουργείται στο στούντιο της εταιρείας στο Λος Άντζελες και όλο το περιεχόμενο διατίθεται δωρεάν για όλα τα κινητά με λειτουργικό iOS και Android.
Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) εξελίσσεται και πέραν των εφαρμογών παιχνιδιών, όπως τα Pokémon Go, καθώς εταιρείες -κολοσσοί όπως το Facebook και η Apple αγκαλιάζουν αυτή τη τεχνολογία.
Και οι δύο εταιρείες έχουν ανακοινώσει εργαλεία που θα επιτρέψουν στους προγραμματιστές να προσθέσουν εφέ AR στις εφαρμογές τους. Όπως ανέφερε ο SteveRaymond, η εταιρεία πρόκειται να υποστηρίξει την πλατφόρμα ανάπτυξης ARKit της Apple στην έκδοση iOS του Holo το συντομότερο δυνατόν.
Οι δυνατότητες μάρκετινγκ για ολογράμματα αναμένεται να πολλαπλασιαστούν, καθώς ήδη χρησιμοποιούνται σε καμπάνιες για κινητά οι οποίες περιλαμβάνουν στις διαφημίσεις προϊόντων χαρακτήρες από την τηλεόραση και την ταινία.
Υπάρχει σημαντική εξέλιξη στη χρήση των ενσωματωμένων στα smartphone φωτογραφικών μηχανών από μονάχα για ψυχαγωγικούς λόγουςστη δημιουργία προστιθέμενης αξίας τόσο στη ζωή των καταναλωτών, όσο και στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών μάρκετινγκ.
Από τη ραγδαία ανάπτυξη των παιχνιδιών που περιλαμβάνουν διαμερισμό της εικόνας,όπως συνέβη με το Pokémon Go που έγινε viral το περασμένο καλοκαίρι, όλο και περισσότεροι χρηστές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για την εμπλοκή τους με τον πραγματικό κόσμο μέσω μιας κινητής συσκευής.
Η Ikea, η σουηδική αλυσίδα επίπλων με 393 καταστήματα παγκοσμίως, αξιοποιεί αυτή την τεχνολογία αναπτύσσοντας μια εφαρμογή μέσω της νέας ARKit της Apple για να ενημερώσει τους χρήστες των smart phone σχετικά με το πώς θα φαίνονται τα προϊόντα αυτά στα σπίτια τους, πριν κάνουν μια αγορά.
Το επόμενο λογικό βήμα θα ήταν να μετατρέψουμε αυτές τις εικόνες σε ολογραφικά αντικείμενα που παρέχουν προβολή 3D
Εν τω μεταξύ, η Sony Pictures χρησιμοποιεί περισσότερη τεχνολογία AR ταινίας στη προώθηση της ταινίας Spider-Man. Εκτός από το γεγονός ότι έχει χρησιμοποεί ένα ολόγραμμα του ήρωα του κόμικς, το στούντιο προωθεί που μέσω διαδραστικηςών ψηφιακών διαφημιστικών πινακίδων στην Times Square της Νέας Υόρκης.
Η καμπάνια τους για κινητά AR διαθέτει το παιχνίδι "Spider-ManScramble" το οποίο επιτρέπει στους θεατές να ελέγχουν μια εικονική έκδοση του υπερ-ήρωα που εμφανίζεται στις υπαίθριες διαφημίσεις χρησιμοποιώντας τα smartphone τους.
Πηγή : mobile marketer.
Apple και Cisco: Συνεργασία για την επίτευξη της μέγιστης προβολής και ελέγχου ασφάλειας για «αεικίνητους» εργαζομένους
Στις 26 Ιουνίου ο αντιπρόεδρος του τομέα ασφάλειας του ομίλου CISCO, David Ulevitch, με ανάρτησή του στο επίσημο blog της εταιρείας αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνεργασία μεταξύ της Cisco και της Apple,σχετικά με θέματα ασφάλειας.
«Κάθε μέρα έρχομαι σε επαφή με εταιρείες που αναζητούν συνεχώς τρόπους για να αξιοποιήσουν καλύτερα τα οφέλη της κινητικότητας,προκειμένου να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν»δηλώνει ευθύς εξ αρχής, στην ανάρτηση του.
Τα νοσοκομεία αντικαθιστούν πλέον το παραδοσιακό ντοσιέ με τις σημειώσεις της νοσηλεύτριας με ένα iPad, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν εξειδικευμένες εφαρμογές σε ένα iPhone για να αυξήσουν την παραγωγικότητα και οι πωλητές χρησιμοποιούν iPad αντί για φορητό υπολογιστή.
Αν και αυτή η επανάσταση έχει ως αποτέλεσμα τεράστια οφέλη - εξοικονόμηση κόστους, καλύτερη κατανόηση και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα – απαιτεί,επίσης, νέες βελτιωμένες προδιαγραφές σχετικά με την απόδοση του δικτύου, τη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών ομάδων χρηστών και την ασφάλεια.
Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο η Apple και η Cisco ξεκίνησαν συνεργασία, προκειμένου να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή εφαρμογή και φωνητική εμπειρία για χρήστες iPhone και iPad σε εταιρικά περιβάλλοντα.
Το επιχείρημά τους είναι πως, προσθέτοντας ασφάλεια για να βοηθήσουν τους πελάτες τους,θα δημιουργηθούν πιο συνδεδεμένες, συνεργατικές και ασφαλείς επιχειρήσεις στον κόσμο χάρη στην τελευταία καινοτομία που αναπτύσσει η Cisco, την εφαρμογή Cisco Securit Connector για iPhone και iPad στην επιχείρηση.
Αν και οι συσκευές iOS είναι εξαιρετικά ασφαλείς, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να χρειάζονται αυξημένο επίπεδο ορατότητας και ελέγχου σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Είτε διερευνούν ένα περιστατικό ασφαλείας είτε προσπαθούν να αυξήσουν το επίπεδο προστασίας των χρηστών στο Διαδίκτυο, η προβολή και ο έλεγχος είναι θεμελιώδεις απαιτήσεις.
Η νέα εφαρμογή της Cisco αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο του 2017 και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει μέγιστη προβολή, έλεγχο και προστασία προσωπικών δεδομένων για συσκευές iOS.
Παρέχει στους υπευθύνους των κάθε λογής οργανισμών την πιο λεπτομερή εικόνα σχετικά με το τι συμβαίνει στις κινητές συσκευές που τους ανήκουν κι, επίσης, παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία στους χρήστες, οπουδήποτε κι αν ταξιδεύουν.
Με το Cisco Security Connector, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται στις αυστηρότερες προδιαγραφές περί ασφάλειαςκαι, τέλος, να επεκτείνουν την υιοθέτηση του iOS με νέους τρόπους.
Η νέα εφαρμογή προσφέρει λειτουργίες ασφάλειας από την Cisco Umbrella και τη Cisco Clarity, σε μια ενιαία εφαρμογή. Μπορεί να αναπτυχθεί σε ελεγχόμενες από την επιχείρηση συσκευές iOS μέσω μιας λύσης διαχείρισης κινητής συσκευής (MDM), όπως τοCisco Meraki Systems Manager.
Οι οργανισμοί, από την πλευρά τους, έχουν τα εξής οφέλη:
• Ορατότητα – Εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση των εν κινήσει χρηστών και των εταιρικών συσκευών τους iOS με τις έρευνες, αν συμβεί κάτι «κακό», καθώς λαμβάνουν αμέσως πληροφορίες σχετικά με το συμβάν, τις απώλειες και τους κινδύνους λόγω αυτού.
• Έλεγχος - προστατεύουν τους χρήστες των συσκευών iOS από τη σύνδεση σε κακόβουλες τοποθεσίες στο διαδίκτυο, είτε βρίσκονται στο εταιρικό δίκτυο, σε δημόσιο Wi-Fi ή στα δίκτυα κινητής.
• Απόρρητο: Διασφαλίζουν τα εταιρικά δεδομένα και τους χρήστες κρυπτογραφώντας τα αιτήματα στο Internet (DNS).
Το Cisco Security Connector αναμένεται το φθινόπωρο του 2017, αλλά σύντομα θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα beta, οπότε κάντε κλικ εδώ αν θέλετε να συμμετάσχετε.
Επιπλέον, η Cisco ξεκινά ένα νέο «ταξίδι»με κύριο άξονα την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Συνεργάζεται με πολλά μεγάλα ονόματα της ασφαλιστικής αγοράς, με στόχο να ανοίξουν νέους δρόμους για την ανάπτυξη μιας αρχιτεκτονικής που θα επιτρέπει στους παρόχους υπηρεσιών ασφαλείας στον κυβερνοχώρο να προσφέρουν ισχυρότερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.
Η λύση που προωθείται, είναι η συνεχής παρακολούθηση του επιπέδου ασφαλείας και η διαμόρφωση μιας αρχιτεκτονικής με μετρήσιμα επίπεδα αναφοράς χάρη στις τεχνολογίες της Apple και τηςCisco.
Πηγή : cisco blogs
Σχεδιάστε ένα Custom Geofilter από το τηλέφωνό σας!
Κάθε μέρα, οι Snapchaters δημιουργούν δεκάδες χιλιάδες σχέδια Geofilter για τις δραστηριότητες τους όπως γάμους, πάρτι, διακοπές, αποφοιτήσεις και πολλά άλλα.
Το Snapchat για να ανταποκριθεί στους φανατικούς Snapchatters , διευκολύνει το σχεδιασμό ενός προσαρμοσμένου φίλτρου Snapchat!
Οι φίλοι του Snapchat μπορούν τώρα να δημιουργήσουν φίλτρα στην εφαρμογή και να τα προσαρμόσουν με πολλά από τα ίδια εργαλεία δημιουργικού που έχουν στη διάθεση τους για να διακοσμήσουν το Snaps!
Τι πρέπει να κάνουν? , Απλώς να πατήσουν "On-Demand Geofilters" στις Ρυθμίσεις για να δουν το νέο mobile στούντιο δημιουργικoύ.
Από εκεί, μπορούν να διαλέξουν ένα θέμα για το φίλτρο τους και να δημιουργήσουν το προσωπικό χαρακτήρα με κείμενο, Bitmojis και αυτοκόλλητα.
Αφού ολοκληρωθεί το σχέδιο, μπορούν οι χρήστες να επιλέξουν πού θέλουν να εμφανιστεί το φίλτρο και πότε.
Το Geofilter μπορεί να καλύψει ένα συμβάν ή ολόκληρο το μπλοκ - για μια ώρα ή μέχρι ενενήντα ημέρες.
Η τιμή ξεκινά από 5,99 δολάρια!
Πηγή: Snap
Οι διαφημίσεις Instagram stories
Από τότε που ξεκίνησε σε παγκόσμιο επίπεδο νωρίτερα φέτος, το Instagram Stories έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους για νε φέρουν εμπορικά οφέλη.
Με 200 εκατομμύρια Instagrammers που χρησιμοποιούν το Instagrams Stories καθημερινά, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δυνατότητες διαφήμισης πλήρους οθόνης των Instagrams Stories και επικοινωνούν αλληλεπιδροντας με τις κοινότητές τους στο Instagram.
Δύο από αυτές τις πρωτοπόρες εταιρείες είναι οι Beats by Dre (@beatsbydre) και ο Michael Kors (@michaelkors).
Γνωστή για τα κορυφαία προϊόντα και τον ήχο της, η Beats by Dre αναζητούσε έναν νέο τρόπο προσέγγισης πιθανών πελατών και δημιουργίας ενός “hype”μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας γύρω από τα νέα ασύρματα ακουστικά της.
Με το νεανικό κοινό-στόχο που ήταν ήδη ενεργό στις Instagram stories , η εταιρεία γνώριζε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει στη συνέχεια.
Συνδυάζοντας τις δυνάμεις της με τη εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης PMG, τη εταιρεία Laundry Service και την δημιουργικό γραφείο Anomaly, η Beats by Dre γύρισε μια σειρά από δημιουργικά βίντεο ειδικά σχεδιασμένα για Instagram Stories χρησιμοποιώντας την όλο και πιο δημοφιλής κατακόρυφη προβολή.
Το πρώτο video, προώθησε την καμπάνια BeatsX της μάρκας, η παρουσίασε μια σειρά celebrities που αλληλεπιδρούν με τα ακουστικά και επιδεικνύουν μια από τα πολλές καινοτομίες τα ακουστικά με μαγνητικά clips.
Η υπόλοιπη σειρά επικεντρώθηκε στα νέα χρώματα της συλλογής Icon Solo3 της μάρκας, με εκπληκτικές φωτογραφίες και εντυπωσιακά οπτικά εφέ.
Τα βίντεο ήταν τεράστια επιτυχία χρησιμοποιώντας τον στόχο των κλικ στο Instagram Stories για στόχευση και προώθηση των καμπανιών, η Beats by Dre κατάφερε να αυξήσει κατά 11 φορές την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αύξηση 16% της μοναδικής δέσμευσης χρηστών, αύξηση των πωλήσεων κατά 29% (Σε σύγκριση με άλλους τρόπους διαφήμισης).
Χρησιμοποιώντας συχνά καινοτόμες τεχνικές για να επικοινωνήσει με τον κόσμο, ο Michael Kors προσέλαβε το Facebook Marketing Partner VidMob για να τους βοηθήσει να οδηγήσουν την διαφημιστική καμπάνια, του νέου smartwatch του Michael Kors.
Δημιουργώντας ένα βίντεο οριζόντιας παραγωγής 30 δευτερολέπτων, το VidMob πήρε το αρχικό διαφημιστικό spot και το μετατρέψε σε μια συναρπαστική σειρά από κατακόρυφα βίντεο (2, 6, 10 και 15 δευτερόλεπτα) για να το κάνει κατάλληλο για τα Instagram Stories.
Αυτές οι περικοπές στη διάρκεια επέτρεψαν στο brand να ελέγξει ποια διάρκεια στο βίντεο λειτούργησε καλύτερα στο target group που ήταν γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ηλικίες 18 έως 54.
Η καμπάνια ήταν επιτυχημένη στο Instagram, και δημιούργησε σημαντικό όφελος για το εμπορικό σήμα και το νέο smartwatch της - ένα lift 23,7 pt στην ανάκληση διαφημίσεων , πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές.
Προχωρώντας μπροστά
Καθώς τα Instagram stories συνεχίζουν να εξελίσσονται σε ένα εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να εμπλακούν περισσότερο στο Instagram, αυτό χρησιμοποιεί τις μοναδικές δυνατότητες διαφήμισης που έχει για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.
Για να δείτε πώς άλλες επιχειρήσεις, όπως το Beats by Dre και ο Michael Kors, χρησιμοποιούν το Instagram Stories για να οδηγήσουν τα αποτελέσματα, εξερευνήστε το Instagram for Business.
Πηγή: Ιnstagram.
Παρουσίαση του Snap map
To Snapchat δημιούργησε έναν εντελώς νέο τρόπο για να εξερευνήσουν οι χρήστες τον κόσμο!
Οι χρήστες Βλέπουν τι συμβαίνει, βρίσκουν τους φίλους τους και ζούν την περιπέτεια!
Είναι εύκολο στη χρήση - απλά πιέστε για να μικρύνετε και δείτε τον Χάρτη!
{youtube}bvl82FfnUvw{/youtube}
Οι χρήστες αποφασίζουν αν θέλουν να μοιραστούν την τοποθεσία τους με φίλους ή απλά να την κρατήσουν για τον εαυτό τους με το Ghost Mode.
Αν οι χρήστες μοιραστούν την τοποθεσία τους με φίλους τους , το Actionmoji θα εμφανίζεται στο χάρτη.
Το Actionmojis ενημερώνεται μόνο όταν ανοίγετε το Snapchat.
Ελπίζουμε να απολαμβάνετε το νέο χάρτη όσο κι εμείς!
Happy Snapping!
Πηγή: Snap Inc
Νέα “φορεσιά” για το Twitter
Την Πέμπτη 15 Ιουνίου η Grace Kim,Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού &Έρευνας του Twitter ανακοίνωσε μ’ ένα δικό της twee t(τι άλλο;) αλλαγές στην εμφάνιση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Αλλαγές που, όπως τόνισε, ήταν αποτέλεσμα ιδεών και σχολίων από τους χρήστες του: κράτησαν όσα αγάπησαν οι χρήστες και βελτίωσαν αυτά που το είχαν ανάγκη,καθιστώντας το προϊόν πιο «ελαφρύ», πιο γρήγορο και πιο εύκολο στη χρήση.
ToTwitter θα βάλει τη νέα «φορεσιά» του τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες.
Να ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της:
Profile, πρόσθετοι λογαριασμοί, νέες ρυθμίσεις και προστασία του προσωπικού απορρήτου - όλα βρίσκονται σε ένα μέρος, πλέον!
Νέο πλευρικό μενού πλοήγησης και λιγότερες καρτέλες στο κάτω μέρος της εφαρμογής, που σημαίνουν λιγότερη ακαταστασία και ευκολότερη πλοήγηση.Σας άρεσε αυτή την αλλαγή στο Android πέρυσι,η αντίστοιχη έρχεται τώρα και στο iOS.
Οι σύνδεσμοι σε άρθρα και ιστότοπους ανοίγουν τώρα στον viewer του Safari στην εφαρμογή Twitter, ώστε να έχετε εύκολη πρόσβαση σε λογαριασμούς ιστοτόπων στους οποίους είστε ήδη συνδεδεμένοι. *
Βελτιώθηκαν η σχεδίαση και οι γραμματοσειρές μας για περισσότερη ευκρίνεια, ενώ προστέθηκαν και bold χαρακτήρες, στα σημεία όπου πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη σημασία.
Επίσης, οι στρογγυλεμένες φωτογραφίες προφίλ δίνουν μια σαφέστερη εικόνα του τι λέγεται και ποιος το λέει.
Πιο ευκολονόητα εικονίδια κάνουν την επικοινωνία με τα Tweets παιχνιδάκι - ειδικά για τους αρχάριους στο Twitter. Για παράδειγμα, κάποιοι πίστευαν ότι το εικονίδιο απάντησης, ένα βέλος, σήμαινε διαγραφή ή επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα.
Το αλλάξαμε, λοιπόν,σε «μπαλόνι», ένα σύμβολο ομιλίας πολύ γνωστό και συμπαθητικό. Κάναμε, επίσης, τα εικονίδια ελαφρύτερα για πιο απρόσκοπτη αλληλεπίδραση.
Τέλος, υπάρχουν πρόσθετες επιλογές προσβασιμότητας, όπως αυξημένη αντίθεση χρώματος και μια επιλογή για να ανοίγετε πάντα υποστηριζόμενους συνδέσμους στον SafariReader. *
*Mόνο για iOS
**Δεν είναι διαθέσιμα στο twitter.comκαι TwitterLite
Τα Tweets σας ενημερώνονται πλέον άμεσα με τις απαντήσεις, ταRetweet και τα like που σας κάνουν, ώστε να έχετε την αίσθηση μιας συνομιλίας εν εξελίξει - «ζωντανά»… **
Μια εφαρμογή που αρέσει στους πελάτες δεν φέρνει απαραίτητα και χρήματα…
Το ευρύτερο περιβάλλον γύρω από τις κινητές επικοινωνίες (λέγε με mobility) οδηγεί πλέον τον κόσμο του μάρκετινγκ και οι εφαρμογές γίνονται με γοργό ρυθμό μια από τις δημοφιλέστερες μεθόδους προσέγγισης πελατών εν κινήσει – όπως είναι οι περισσότεροι σήμερα, δηλαδή...
Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών eMarketer, οι εφαρμογές που θα κατεβάσουν οι χρήστες θα διπλασιαστούν στη διάρκεια των επόμενων τεσσάρων χρόνων.
Με βάση τους αριθμούς και τις προβλέψεις, επομένως, δεν είναι καθόλου περίεργο ότι τόσες και τόσες επιχειρήσεις σπεύδουν να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν τη δική τους εφαρμογή.
Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν γρήγορα το όφελος από την προσφορά μιας εφαρμογής, συχνά δεν γνωρίζουν με ποιόν ακριβώς τρόπο θα έχουν έσοδα από τους πελάτες στους οποίους αυτή αρέσει.
Η πρόκληση της δημιουργίας εσόδων από εφαρμογές
Τα στοιχεία που προκύπτουν από την αξιοποίηση των analytics είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση και τη βελτίωση της εμπλοκής του πελάτη.
Ειδικά στην περίπτωση των εφαρμογών, τα analytics έχουν ακόμα πιο ζωτική σημασία γιατί αποκαλύπτουν τόσο την ταχύτητα της πορείας του χρήστη μέσω της εφαρμογής, όσο και τα χαρακτηριστικά της που χρησιμοποιεί περισσότερο.
Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη και, τελικά, τη συχνότητα με την οποία χρησιμοποιεί την εφαρμογή, αλλά και την πιθανή κερδοφορία της.
Για να κατανοήσετε όσο γίνεται καλύτερα τι κάνουν οι πελάτες σας με την εφαρμογή σας, χρειάζεστε ένα καλό εργαλείο analytics.
Το Google Analytics είναι ένα καλό δωρεάν εργαλείο που παρακολουθεί και αναφέρει την κίνηση εφαρμογών για κινητά, καθώς και διάφορες συμπεριφορές. Για να πάτε λίγο πιο βαθιά στις αναλύσεις, χρειάζεστε κάτι πιο προηγμένο, όπως το MixPanel, το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να αναλύετε κάθε κίνηση των χρηστών ενόσω χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας, όπως η αναπαραγωγή βίντεο, η μεταφόρτωση εικόνων κλπ.
Όταν, όμως, θέλετε να περάσετε από τα δεδομένα της απλής εμπλοκής του χρήστη με την εφαρμογή στο πώς θα βγάλετε χρήματα από αυτήν, ίσως θα πρέπει να κοιτάξετε το Flurry, του οποίου αυξάνει γρήγορα η φήμη του ως εξαιρετικού εργαλείου δημιουργίας εσόδων
Ποια επιλογή για τη δημιουργία εσόδων είναι καλύτερη;
Μόλις καταφέρετε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες των analytics για να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών της εφαρμογής σας, θα μπορέσετε να προσδιορίσετε ευκολότερα τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές μεθόδους για τη δημιουργία εσόδων.
Αν και κάποιοι θεωρούν ότι ο μόνος τρόπος για να βγάλουν χρήματα από μια εφαρμογή είναι να την πουλάνε, κάθε άλλο παρά αυτό ισχύει .
Στην πραγματικότητα, οι δωρεάν εφαρμογές αποδεικνύονται πιο αποδοτικές από τις επί πληρωμή. Οι επιλογές για να κερδίσεις χρήματα από μια εφαρμογή, είναι πολλές και διάφορες, περιλαμβάνοντας τόσο αγορές όσο και διαφημίσεις στο περιβάλλον της.
Λάβετε, ωστόσο, υπόψη σας ότι, ανεξάρτητα από το πώς επιλέγετε να φέρετε έσοδα από την εφαρμογή σας, οι ισορροπίες που πρέπει να κρατήσετε, είναι λεπτές.
Ποτέ δεν πρέπει να ανακατεύεστε στην εμπειρία του χρήστη, διαφορετικά κινδυνεύετε να τον χάσετε τον πελάτη σας... Το «κλειδί» είναι να διασφαλίσετε ότι οι όποιες διαφημίσεις σας δεν θα ενοχλούν και δεν θα διακόπτουν την άμεση εμπειρία του χρήστη.
Η εμπλοκή με τον χρήστη σε πραγματικό χρόνο θεωρείται συνήθως ο ισχυρότερος λόγος για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής, όμως η δημιουργία εσόδων είναι επίσης ζωτικής σημασίας παράγων για τη μελλοντική επιτυχία μιας επιχείρησης.
Η δημιουργία εσόδων μπορεί να συσχετιστεί είτε άμεσα, με την πραγματοποίηση αγορών εντός της εφαρμογής, είτε έμμεσα, μέσω επισκεψιμότητας της εφαρμογής, αλλά οπωσδήποτε παραμένει καθοριστική για την οικονομική υγεία του brand σας.
Πηγή: entrepreneur.com
Η Apple ανοίγει τσιπ NFC σε προγραμματιστές, για λειτουργικότητα πέρα από τις πληρωμές
Η αναβάθμιση του λειτουργικού iOS 11 της Apple θα κάνει προσβάσιμο στους προγραμματιστές το τσιπ NFC (near-field communications), το οποίο διαχειρίζεται την ασύρματη επικοινωνία με άλλες, κοντινές συσκευές, όπως πχ. τα POS για τη διενέργεια πληρωμών.
Στόχος, σύμφωνα με ενημέρωση προς τους developers η οποία αναρτήθηκε στο site της εταιρείας, είναι η επέκταση των location-based λειτουργιών του iPhone.
Οι προηγούμενες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Apple έδιναν τη δυνατότητα μονάχα ασύρματου check-in με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι Passbook ή ανέπαφων συναλλαγών με την Apple Pay.
Το «άνοιγμα» του NFC σημαίνει ότι θα μπορέσουν πλέον να αναπτυχθούν εφαρμογές iPhone που θα επιτρέψουν στον χρήστη να πλησιάσει το smartphone του σε εμπορεύματα σ’ ένα κατάστημα και να πάρει περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν ή να γίνει αποδέκτης προωθητικών προσφορών. Βέβαια, τα προϊόντα αυτά πρέπει να διαθέτουν μια ειδική ετικέτα NFC προκειμένου η συσκευή της Apple να την αναγνωρίσει.
Η Apple, που πραγματοποίησε πρόσφατα την ετήσια συνάντησή της για developers, παρουσίασε τις νέες χρήσεις για το NFC που θα ισχύσουν στην επόμενη αναβάθμιση του Apple Watch, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας σύνδεσης με εξοπλισμό γυμναστικής και μεταφοράς ζωτικών δεδομένων, όπως ο καρδιακός παλμός και οι θερμίδες που καίγονται στη διάρκεια της άσκησης.
Η Apple, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο σε χρηματιστηριακή αξία που φτάνει τα 812 δισ. δολάρια, δέχεται σχολαστικό έλεγχο, σ’ ό,τι αφορά στις τεχνολογικές της ανακοινώσεις, καθώς μερικές από αυτές δεν ανταποκρίθηκαν πάντα στις υψηλές προσδοκίες των καταναλωτών.
Η πλατφόρμα συναλλαγών Apple Pay, για παράδειγμα, ξεκίνησε την καριέρα της το φθινόπωρο του 2014 ως ένα από τα πρώτα συστήματα πληρωμών που βασίζονται σε τεχνολογία NFC.
Ωστόσο, σχεδόν τρία χρόνια αργότερα, οι πληρωμές μέσω κινητού τ γενικά δεν έχουν μεγάλη πέραση μεταξύ των λιανοπωλητών και των κατόχων iphone: μόνο το 13% των χρηστών iPhone έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία Apple Pay.
Το άνοιγμα του τσιπ NFC της Apple στους προγραμματιστές θα μπορούσε να αυξήσει τη χρήση της προβάλλοντας εμπειρίες που προσφέρουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και αξία στους καταναλωτές.
Για παράδειγμα, η πιστότητα των καταναλωτών στα προΙόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης δείχνει να έχει ισχυρή συμπληρωματικότητα με τοα κινητά τηλέφωνα, προσφέροντας στους κατόχους τους έναν εύκολο τρόπο να συγκεντρώνουν και να εξαργυρώνουν τα πόντους τους, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους την αντίστοιχη κάρτα.
Η Apple κατέχει μερίδιο 15% στην παγκόσμια αγορά smartphone και «πιστούς» χρήστες που σίγουρα θα εκτιμήσουν κάθε πρόσθετη λειτουργικότητα.
Παραθέτοντας τρόπους με τους οποίους οι προγραμματιστές μπορούν να αξιοποιήσουν το NFC, η Apple τονίζει πως «Η εφαρμογή σας μπορεί να διαβάσει ετικέτες προκειμένου να δώσει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον τους και τα αντικείμενα στον πραγματικό κόσμο, γύρω τους.
Για παράδειγμα, μπορεί να τους παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σε ένα κατάστημα ή τα εκθέματα όταν επισκέπτονται ένα μουσείο.
Τα iPhones θα μπορούσαν επίσης να αντικαταστήσουν τις κάρτες NFC για την είσοδο σε χώρους ξενοδοχείων ή τα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε κάποιες πόλεις, που έχουν υιοθετήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Η δημιουργία περισσότερων εμπειριών, βασισμένων στο NFC, για το iPhone θα μπορούσε να ενισχύσει τη συνολική αγορά ετικετών NFC, οι οποίες υπάρχουν από χρόνια, αλλά δεν έχουν γνωρίσει ιδιαίτερα ευρεία διάδοση.
Βέβαια, δίπλα στις ευκαιρίες που δημιουργεί το NFC, υπάρχουν ακόμα περισσότερες προκλήσεις.
Οι ετικέτες NFC προσφέρουν μια μοναδική δυνατότητα στους εμπόρους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες απρόσκοπτα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως οι διάδρομοι των καταστημάτων.
Παράλληλα, οι καταναλωτές θα μπορούν να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για εκπτώσεις προϊόντων ή εξατομικευμένες προσφορές ενώ κάνουν αγορές στα καταστήματα, αλλά μερικοί ενδέχεται να θεωρήσουν αυτό το είδος διαφήμισης ως μια άλλη μια ενοχλητική εισβολή…
Πηγή: mobilemarketer.comhttp://www.mobilemarketer.com/news/apple-opens-nfc-chip-to-developers-for-functionality-beyond-payments/444548/
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Telecoms
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77