Οι Millennials παρακολουθούν περισσότερες προγραμματισμένες εκπομπές
παρά ¨ζωντανό πρόγραμμα¨
Οι Millennials περνούν το 55% του χρόνου που βλέπουν τηλεόραση παρακολουθώντας εκπομπές αφού έχουν ήδη μεταδοθεί ζωντανά, σύμφωνα με μελέτη της ιστοσελίδας Consumer Technology Association.
Οι τηλεθεατές μεταξύ 18 και 34 ετών ξοδεύουν το 45% του χρόνου τους βλέποντας ζωντανή τηλεόραση, έναντι 66% των ατόμων ηλικίας άνω των 35 ετών.
Το ηλικιακό αυτό group ξοδεύει το 35% του χρόνου του βλέποντας streaming TV όπως Netflix ή video on demand από συνδρομητική τηλεόραση, ενώ ένα άλλο 20% βλέπει μαγνητοσκοπημένες εκπομπές σε ψηφιακό βίντεο.
Ένας στους τέσσερις τηλεθεατές των Η.Π.Α. ενημερώνονται για το νέο πρόγραμμα μέσω προτάσεων από την πλατφόρμα που είναι συνδρομητές, αλλά οι Millennials είναι πιο δεκτικοί να δοκιμάσουν αυτό το περιεχόμενο, με το 79% να δηλώνει ότι έχει παρακολουθήσει τις εκπομπές που τους προτείνονται.
Η τάση για παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών την ώρα που επιθυμούμε εμείς με μετατόπιση χρόνου τηλεθέασης και παράλειψη των τηλεοπτικών διαφημίσεων είναι σταθερή από την εποχή εμφάνισης του βίντεο, μιας σχεδόν απαρχαιωμένης συσκευής που έχει αντικατασταθεί από προγραμματισμό στη ψηφιακή τηλεόραση.
Οι millennials αγκαλιάζουν σαφώς αυτό το περιεχόμενο που μετατοπίζεται στο χρόνο - πιθανόν για την ευκολία και τη σχετική έλλειψη διαφημίσεων - με αυτούς που προτιμούν το ζωντανό πρόγραμμα να αποτελούν μειοψηφία.
Για να προσελκύσουν αυτά τα ακροατήρια, οι επιχειρήσεις media έχουν δώσει έμφαση στον προγραμματισμό ζωντανών εκπομπών όπως αθλητικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις βραβείων και διαγωνισμών που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των χρηστών μέσω μιας δεύτερης οθόνης.
Οι Millennials δεν είναι η μόνη δημογραφική ομάδα που παρακολουθεί λιγότερη τηλεόραση και προτιμούν εναλλακτικές ψυχαγωγικές προτάσεις , όπως τα βιντεοπαιχνίδια στα κινητά τους και τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων που επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους.
Η τάση αυτή περιλαμβάνει και άλλες δημογραφικές ομάδες. Το μερίδιο των καταναλωτών όλων των ηλικιών που παρακολουθούν ζωντανή τηλεόραση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα έχει συρρικνωθεί στο 80% φέτος από 92% το 2014, σύμφωνα με τη μελέτη CTA.
Η παραδοσιακή τηλεθέαση στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 έως 24 ετών μειώθηκε σχεδόν 12 ώρες την εβδομάδα ή περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά την ημέρα , συγκρίνοντας το 1ο τρίμηνο του 2011 με το 1ο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τη Nielsen.
Η εβδομαδιαία προβολή ζωντανής τηλεόρασης ανήλθε κατά μέσο όρο σε 13 ώρες και 2 λεπτά την εβδομάδα το α 'τρίμηνο του 2017, ενώ η παρακολούθηση τηλεόρασης με χρονική μετατόπιση ήταν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 29 λεπτά την εβδομάδα, σύμφωνα με το ιστότοπο Μarketing charts.
Παρά τη αύξηση στο τηλεοπτικό περιεχόμενο που παρακολουθείται μέσω streaming , οι marketers που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα ευρύ φάσμα ηλικιακών ομάδων, θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να παρακολουθούν ζωντανή τηλεόραση, και θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την προσέλκυση αυτού του κοινού μέσω δημιουργικών μεθόδων προσαρμοσμένων ειδικά σε αυτή τη δημογραφική ομάδα.
Πηγή: Μobile marketer