Telecoms

Η επιχειρηματικότητα αποκτά υλική υπόσταση: Κατάστημα pop-up του Instagram

Οι μικρές επιχειρήσεις με διαδικτυακή μόνο παρουσία παρουσιάζουν εξαιρετικές επιδόσεις στο Instagram. Πώς θα ήταν, όμως, αν οι επωνυμίες αυτές αποκτούσαν και μια φυσική παρουσία μέσω ενός παραδοσιακού καταστήματος;

Αυτό ακριβώς ανακαλύψαμε τον προηγούμενο μήνα, όταν προσκαλέσαμε 6 δημοφιλείς μικρές επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου να φέρουν τα προϊόντα τους στο κατάστημα pop-up του Instagram, στο Govent Garden του Λονδίνου. Όσοι δεν μπορέσατε να μας συναντήσετε εκεί, μπορείτε να δείτε παρακάτω μερικά από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα των 2 αυτών ημερών.

Αναζωογονητική αρχή

Το κατάστημα pop-up του Instagram ξεκίνησε, ως ιδέα, μέσα από μια συζήτηση με συντονιστή τον επιχειρηματία και άτομο με μεγάλη επιρροή Freddie Harrel, στην οποία συμμετείχαν οι ιδρυτές των εταιρειών RIXO, Scamp & Dude και Never Fully Dressed.

Οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στη στιγμή "επιφάνειας" που βίωσε ο καθένας ξεχωριστά και η οποία τον οδήγησε στην επιτυχία στο Instagram, καθώς και στους τρόπους με τους οποίους αλληλεπιδρούν με το κοινό τους αλλά και τι χρειάζεται για να μπορεί κανείς να συμβαδίζει με τις συνήθειες των σύγχρονων καταναλωτών, οι οποίες αλλάζουν συνεχώς.

Οι διάφορες πλατφόρμες των μέσων έχουν αλλάξει ριζικά και συνεχίζουν να μεταβάλλουν την αγοραστική εμπειρία. Στις αρχές, μπορεί να παραπέμπαμε τους χρήστες να πατήσουν το σύνδεσμο στην ενότητα βιογραφικού. Τώρα έχουμε τις ετικέτες αγορών του Instagram, που είναι εκπληκτικές!



Ένα από τα στοιχεία που ξεχώρισαν από όλα τα υπόλοιπα σε ότι αφορά αυτούς τους επιτυχημένους επιχειρηματίες ήταν ο ενθουσιασμός τους για τις αγορές στο Instagram και τις ευκαιρίες που έχει δημιουργήσει αυτή η νέα λειτουργία: από το πόσο εύχρηστη είναι μέχρι το πόσο αποτελεσματικά φέρνει τους πελάτες τους σε επαφή με το κατάλληλο περιεχόμενο.

Προσθέτουμε το καλάθι αγορών σχεδόν σε όλες τις δημοσιεύσεις μας. Είναι εντυπωσιακό ότι πλέον οι χρήστες μπορούν να δουν όλες τις εικόνες του ιστότοπου σου. Είναι τόσο απλό και διευκολύνει τόσο πολύ την όλη διαδικασία.

Τα "μαθήματα" έχουν ξεκινήσει
Οι ιστορίες στο Instagram έχουν αναδειχτεί σε ένα πανίσχυρο και αποτελεσματικό μέσο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μοιράζονται αποκλειστικό "παρασκηνιακό" περιεχόμενο με το κοινό τους, δημιουργώντας έτσι πιο στενές σχέσεις με τους πελάτες τους:

Οι ιστορίες έχουν πιο προσωπική αίσθηση και βοηθάνε το κοινό μας να αισθάνεται ότι συμμετέχει. Είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να αναπτύξει κανείς την κοινότητά του.

Χάρη στη σύντομη διάρκεια ζωής των ιστοριών που φτάνει τις 24 ώρες και τον κάθετο προσανατολισμό του περιεχομένου που είναι ιδανικός για προβολή σε κινητά, το Instagram Stories ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να σκέφτονται και να δρουν δημιουργικά, δοκιμάζοντας νέα πράγματα.

Έχουμε δημιουργήσει ένα διαδραστικό σεμινάριο που μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τη λειτουργία των ιστοριών και να αντλήσουν έμπνευση για τις δικές τους ιστορίες.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στον ιστότοπο του Story School.

Πηγή: Ιnstagram.com/blog/business

The Complete VoIP Book: Ένα eBook - Βίβλος για την τηλεφωνία του μέλλοντος!

Η Yuboto-Telephony παρουσιάζει τον απόλυτο οδηγό του Voice over IP, δηλαδή της “ιντερνετικής τηλεφωνίας”. Σε 43 σελίδες έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μία από τις πιο επιτυχημένες τεχνολογίες της τελευταίας δεκαετίας, που σταδιακά καθιερώνεται ως η νέα, σύγχρονη και ολοκληρωμένη μέθοδος τηλεφωνικής επικοινωνίας για επιχειρήσεις.

Ανακαλύψτε τις απεριόριστες δυνατότητες και τα πολλαπλά οφέλη της νέας υβριδικής τηλεφωνίας, η οποία συνδυάζει την ευελιξία του Internet με την αξιοπιστία των παραδοσιακών αναλογικών τηλεφωνικών γραμμών και χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά οικονομικές χρεώσεις.

Το eBook απευθύνεται σε όλους, καθώς η απουσία εξειδικευμένων τεχνικών όρων, η χρήση συγκεκριμένων απτών παραδειγμάτων και ένα πλήθος κατανοητών περιπτώσεων χρήσης και εφαρμογής των υπηρεσιών VoIP κάνουν την ανάγνωσή του μία ευχάριστη, εκπαιδευτική εμπειρία.

4 Λόγοι για να κατεβάσετε το eBook

1. Θα γνωρίσετε μια συναρπαστική τεχνολογική λύση

2. Θα βρείτε τρόπους να βελτιώσετε την ενδοεταιρική επικοινωνία

3. Θα μάθετε πώς να εκτοξεύσετε το customer service & support

4. Θα δείτε πώς να μειώσετε το κόστος τηλεπικοινωνιών έως 70%

Μάθετε τα πάντα για το VoIP, γιατί η επικοινωνία της επιχείρησης σας χρειάζεται απεριόριστη ευελιξία και πραγματική οικονομία.

Κατεβάστε Δωρεάν το The Complete VoIP Book εδώ 

Ελλάδα 4.0 - Mobile First με καταλύτη τις Τηλεπικοινωνίες και την Πληροφορική

Συνήλθε χθες η 8η Τακτική ΓΣ του ΣΕΚΕΕ στον κόμβο καινοτομίας INNOVATHENS, με θέμα τον απολογισμό δράσεων του 2017 και τον σχεδιασμό της επόμενης περιόδου.

Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην έναρξη της ΓΣ, βρισκόμαστε στην εποχή του Industry 4.0 όπου όσοι δημιουργούσαν εφαρμογές για τα “έξυπνα” κινητά τηλέφωνα, τώρα θα δημιουργούν εφαρμογές για έξυπνες πόλεις, έξυπνα εργοστάσια, πλοία και αυτοκίνητα. Αυτή η νέα πραγματικότητα αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία.

Στην Ελλάδα, αυτή τη νέα εποχή καλείται να εκφράσει ο ο Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (Σ.Ε.Κ.Ε.Ε.) και που εκφράστηκε με την υποδοχή 15 νέων μελών που εκπροσωπούν τη διεύρυνση του συνδέσμου και σε νέες περιοχές όπου οι τεχνολογίες mobile δίνουν λύσεις στην παραγωγική δραστηριότητα, όπως η Ναυτιλία, ο Τουρισμός, οι μεταφορές κλπ.

Ο Σύνδεσμος καλωσορίζει τα νέα μέλη CLOUDFIN, DANAOS MANAGEMENT CONSULTANTS, DATA CONSULTING, DATAVERSE, DIRECT SOLUTIONS, HELLAS DIGITAL, METIS CYBERSPACE, OPENICHNOS, PALO SERVICES, PARKGURU, PROJECT ONE, PROPULSION ANALYTICS, SMARTUP WEB, TELESTO, VERLABS και καλεί όλα τα μέλη του να συνεισφέρουν ενεργά στην ολοκλήρωση των δράσεων της επόμενης περιόδου, συμβάλλοντας με τη συμμετοχή τους στις επιτροπές του.

Το όραμα του ΣΕΚΕΕ είναι να ενώσει τις δυνάμεις των πρωτοπόρων και καινοτόμων ελληνικών εταιρειών που αξιοποιούν τις διευρυμένες πλεόν τεχνολογίες mobile Internet, cloud based services, IoT κ.α., για την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών, με στόχο την εξωστρεφή ανάπτυξη του κλάδου που θα επιφέρει οικονομική άνθηση για τη χώρα και διάχυση εξειδικευμένης τεχνογνωσίας σε όλους τους παραγωγικούς τομείς.

Στην κατεύθυνση αυτή το ΔΣ ανέπτυξε μια σειρά δράσεων το 2017-2018 οι οποίες διεύρυναν την παρουσία του συνδέσμου και των μελών του στην ελληνική και διεθνή αγορά και ενίσχυσαν το κύρος και τον ρόλο του.

Αυτή η δημιουργική ανάπτυξη θα ενταθεί με βάση τις Στρατηγικές κατευθύνσεις:

● Ανάπτυξη του Οικοσυστήματος της Καινοτομίας - Παρέμβαση στους στρατηγικούς κλάδους (Ναυτιλία, Τουρισμός, Αγροτική παραγωγή κ.α.)

● Εξωστρέφεια - Συνέργειες

● Σύνδεση με την Ερευνητική - Ακαδημαϊκή κοινότητα

● Παρεμβάσεις στην κοινωνία και στην πολιτεία για την ανάπτυξη της καινοτομίας και εξωστρέφειας

Στη γενική συνέλευση ανακοινώθηκε και η ανασύνθεση του ΔΣ που αποτυπώνει την ομαδική λειτουργία του συνδέσμου.

Νέος Πρόεδρος του ΣΕΚΕΕ θα είναι ο κ. Παντελής Αγγελίδης, ιδρυτής της Vidavo και Πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, αντικαθιστώντας τον κ. Κωνσταντίνο Χανιώτη, ο οποίος θα συνεχίσει τη θητεία του από τη θέση του Αντιπροέδρου, μαζί με τον κ. Γιώργο Μαρκατάτο, τη θέση του Γενικού Γραμματέα θα έχει ο κ. Πάρης Κωνσταντίνου, ο κ. Σπύρος Καράμπαμπας παραμένει Ταμίας και οι κ. Άγγελος Αναγνώστου και κ. Δημήτρης Κολοκοτρώνης εισέρχονται στο ΔΣ, αντικαθιστώντας τους κ. Γ. Καραντώνη και κ. Δ. Τσίγκο οι οποίοι λόγων των νέων επαγγελματικών τους δραστηριοτήτων θα συνεχίσουν να συμβάλλουν στον σύνδεσμο με διαφορετικό ρόλο.

Κλείνοντας τις διεργασίες της ΓΣ ο Γεν. Διευθυντής του Συνδέσμου, κ. Γιάννης Κωτσής-Γιανναράκης, τόνισε ότι κατά γενική ομολογία ο ΣΕΚΕΕ έχει διευρύνει το πεδίο των δράσεών του εντός και εκτός Ελλάδας και μπαίνει με εξαιρετική δυναμική σε νέα φάση που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο ΣΕΚΕΕ v2.0.

Καλπάζουν με 41% και 35% mobile διαφήμιση και video

Σημαντικά στοιχεία προέκυψαν στο πλαίσιο της έρευνας AdEX Benchmark 2017

Με διψήφιο ποσοστό (41,1%) αυξάνεται και το 2017 η διαφημιστική δαπάνη στα κινητά, αγγίζοντας τα 8,1 δις € έναντι 5,8 δις το 2016 σε μια online διαφημιστική "πίτα" αξίας 48 δις €, σε 27 χώρες της Ευρώπης.

Παράλληλα, με εξαιρετικά υψηλούς ρυθμούς (34,8%) αναπτύσσεται και η διαφήμιση video στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς από 3,9 δις € το 2016, η δαπάνη στη σχετική κατηγορία εκτοξεύθηκε στα 5,3 δις το 2017.

Αυτό είναι το εντυπωσιακό αποτέλεσμα για τον «έλεγχο προόδου» της mobile διαφήμισης και του video, όπως αποτυπώνεται στην AdEx Benchmark 2017 Report για την ψηφιακή διαφήμιση στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία πραγματοποιείται από το IAB Europe σε συνεργασία με την HIS Markit για 12η συνεχή χρονιά.

Η έκθεση προσφέρει μια συνολική εικόνα της διαφημιστικής δαπάνης για την online διαφήμιση σ’ όλη την Ευρώπη, απαραίτητη για τη συγκριτική αξιολόγηση των τάσεων της ανάπτυξης της αγοράς, του ολοένα και πιο πανευρωπαϊκού χαρακτήρα των επενδύσεων στην ψηφιακή διαφήμιση και του ρόλου της ευρωπαϊκής ψηφιακής οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Διαφημιστική δαπάνη στα κινητά

Η έκθεση βασίζεται σε μελέτη 27 αγορών στην Ευρώπη, από τις οποίες οι 20 αυξάνονται με διψήφιο ποσοστό (+13,2% σε σύγκριση με τα 42,5 δισ. € του 2016). Ο πυρήνας αυτής της ανάπτυξης αφορά στην mobile διαφήμιση, στην οποία όλες οι αγορές επιδεικνύουν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.

Για πρώτη φορά, η έκθεση περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με τη διαφημιστική δαπάνη στα social media και χωρίζει το βίντεο σε in-stream (διαφήμιση με video εντός ροής video, στα social media) και out-stream (διαφήμιση με video εκτός ροής, σε περιβάλλον κειμένου), αποκαλύπτοντας ότι τα βίντεο και τα social media συνιστούν εξίσου βασικούς παράγοντες ανάπτυξης που υποστηρίζονται από δημιουργική καινοτομία η οποία επιτρέπει περισσότερο απρόσκοπτη ενσωμάτωση των επιμέρους μορφών διαφήμισης στο περιεχόμενο των ψηφιακών ΜΜΕ.

Πάντως, η αύξηση του video οφείλεται σαφώς περισσότερο στη ζήτηση για διαφήμιση out-stream (+73,45%) παρά στην αύξηση του in-stream (+6,9%).

Διαφήμιση video στο ψηφιακό περιβάλλον

Top 10 κατάταξης - ετήσια αύξηση

1. Λευκορωσία - 33,9%
2. Σερβία - 23,7%
3. Ρωσία - 21,9%
4. Τσεχία - 18,7%
5. Σλοβενία - 18,4%
6. Σουηδία - 18,4%
7. Ουγγαρία - 16,7%
8. Νορβηγία - 16,6%
9. Ρουμανία - 16,1%
10. Τουρκία - 15,6%

Top 10 κατάταξης - ανάπτυξη mobile

1. Λευκορωσία - 146,8%
2. Τσεχία - 96,5%
3. Σερβία - 84,3%
4. Τουρκία - 82,2%
5. Ρωσία - 52,1%
6. Σλοβακία - 51,9%
7. Κροατία - 45,4%
8. Βουλγαρία - 41,1%
9. Σουηδία - 39,9%
10. Ιταλία - 39,2%

Σχολιάζοντας τα νέα στοιχεία, ο Townsend Feehan, Διευθύνων Σύμβουλος της IAB Europe, δήλωσε ότι "το πρόσφατο Benchmark του AdEx επιβεβαιώνει τον ρόλο της ψηφιακής διαφήμισης στην υποστήριξη της παροχής ψηφιακού περιεχομένου και εμπειριών των καταναλωτών.

Με το GDPR να συνιστά πλέον μια νέα πραγματικότητα, ο κλάδος βρίσκεται σε σταυροδρόμι και χρειάζεται να προσπαθήσει για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών και να μεγιστοποιήσει τη συμβολή της ψηφιακής διαφήμισης στην ευρωπαϊκή οικονομία".

Ο Daniel Knapp, εκτελεστικός διευθυντής της TMT στην IHS Markit, δήλωσε από την πλευρά του ότι "τα social media, το βίντεο και η αναζήτηση ήταν οι κινητήριοι μοχλοί ανάπτυξης πίσω από την ψηφιακή διαφήμιση στην Ευρώπη, το 2017.

Αυτοί οι παράγοντες υποστηρίζουν την ισχύ της διασύνδεσης, τη θέση, το συναίσθημα και την πορεία προς την αγορά, που είναι τόσο ευπροσάρμοστα και απαραίτητα για τα σημερινά brands".

Η έκθεση περιλαμβάνει δεδομένα για μορφές διαφήμισης μέσω διαδικτύου, όπως Display, Πληρωμή για αναζήτηση και Αγγελίες & Κατάλογοι, πρόσθετες κατηγορίες το Βίντεο (In-Stream και Out-Stream) και το Κινητό (Εμφάνιση και αναζήτηση)

Σχετικά με τη μελέτη AdEx Benchmark

Τα στοιχεία έχουν συνταχθεί από την IAB Europe (την κορυφαία ευρωπαϊκή ένωση για το ψηφιακό διαφημιστικό οικοσύστημα, με στόχο την ανάπτυξη αυτού του καινοτόμου τομέα και την εξασφάλιση της βιωσιμότητάς του) βάσει πληροφοριών που παρέχονται από τα εθνικά γραφεία της IAB, στην Ευρώπη.

Στη συνέχεια τα επεξεργάζεται και τα αναλύει η IHS Markit, παγκόσμιος ηγέτης σε κρίσιμες πληροφορίες, αναλύσεις και λύσεις για τις μεγάλες βιομηχανίες και αγορές που οδηγούν τις οικονομίες σ’ όλο τον κόσμο. Η έκθεση περιλαμβάνει το μέγεθος και την αξία της διαφημιστικής αγοράς το 2017 στις ακόλουθες χώρες:

Αυστρία, Λευκορωσία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Σλοβενία, Ρουμανία, Ρωσία, Ισπανία, Σλοβακία, Σερβία, Τουρκία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο.

 

8ο Συνέδριο Mobile Connected World: Απολογισμός

Το 8ο Συνέδριο Mobile Connected World (www.mwc.gr), πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με γενικό τίτλο « Mobility: From Smart to Intelligent».

Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξαν με χαιρετισμό η Βασιλική Γώγου από το γραφείου του Προέδρου της ΕΕΤΤ και ο Κώστας Χανιώτης, Πρόεδρος του ΣΕΚΕΕ.

Κατά την έναρξη της 1ης ενότητας με τίτλο «Transforming the User Experience», ο Γενικός Διευθυντής της ΕΕΚΤ, Γιώργος Στεφανόπουλος, παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους τα δίκτυα νέας γενιάς θα συνδράμουν καταλυτικά στην ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας και της κοινωνίας.

Για το πως η WIND Vision αλλάζει την εμπειρία του χρήστη, μας μίλησε ο επικεφαλής της συνδρομητικής τηλεόρασης της εταιρείας, Βασίλης Δεληκούρας, ενώ ο εμπορικός διευθυντής της Yuboto, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, κατέδειξε τα «κακώς κείμενα» της λανθασμένης εφαρμογής του GDPR.

Μια εξαιρετικά καινοτόμα προσέγγιση στον τόπο πληρωμών και στο customer loyalty, παρουσίασε ο Βαγγέλης Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της QIVOS, ενώ ο Θώμας Χαρίσης, Digital Marketing Manager της Paloservices, παρουσίασε την πλατφόρμα Palo News Digest, η οποία αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι σε θέση να εξάγει περιλήψεις ειδήσεων σε πολλές γλώσσες.

Ο Ιωάννης Γαλάνης, υπεύθυνος του εμπορικού τμήματος του Οργανισμού Science Technologies κατέδειξε τη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας στο Wellness, ενώ την πρώτη ενότητα έκλεισε ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΚΕΕ, Γιάννης Κωτσής - Γιανναράκης, παρουσιάζοντας αφενός την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα «Η Ελλάδα στην Ψηφιακή Εποχή», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΚΑΠΑ Research, αφετέρου έδωσε το στίγμα της διευρυμένης ελληνικής αποστολής στο Mobile World Congress 2018 που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη.

Ο Γιάννης Σύρρος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΠΕ και Αντιπρόεδρος για την Ευρώπη, WITSA, ανοίγοντας τη δεύτερη ενότητα, παρουσίασε τις τάσεις στον κλάδο της ψηφιακής τεχνολογίας.

Κατόπιν, το λόγο έλαβε ο επικεφαλής της Upcom, Κώστας Φλώκος, μιλώντας για τη σημασία των εφαρμογών για έξυπνα κινητά στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο Managing Director της Candi, Μάνος Πέπης, παρουσίασε τα στοιχεία που θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν τις mobile εφαρμογές του μέλλοντος και ο Γιάννης Λαγογιάννης, Business Development Manager της Mobotix για την ΝΑ Ευρώπη και το Ισραήλ, σε μια ανατρεπτική παρουσίαση, μας κάλεσε να «βγούμε» από τη βολή μας και να «συμμορφωθούμε» έγκαιρα με τις απαιτήσεις τόσο των τεχνολογικών εξελίξεων, όσο και του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR).

Οι Νίκος Σκαρλάτος της PARKGENE και Τάσος Φλάμπουρας της PARKGURU, παρουσίασαν από κοινού τον συνδυασμό έξυπνων εφαρμογών με το blockchain που αλλάζει ριζικά την εμπειρία του χρήστη. Οι καθηγητές Σπυρίδων Νομικός και Ρωσσέτος Μετζητάκος, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, ανέλυσαν τα πλεονεκτήματα της χρήση smartphones για τους καταναλωτές, με τις μεθόδους ευφυούς συσκευασίας των προϊόντων και των τροφίμων.

Τέλος, ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν, Διευθύνων Σύμβουλος της Greek Internet Marketing, μίλησε για τον αντίκτυπο της εφαρμογής του GDPR στις mobile εφαρμογές και στο marketing.

Η 3η ενότητα του συνεδρίου με τίτλο «Next-Gen Mobile Ecosystem» ήταν αφιερωμένη στα δίκτυα νέας γενιάς και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Έτσι, ο Δρ. Ιωάννης Τόμκος, Διευθυντής Ερευνών Δικτύων Νέας Γενιάς στο AIT, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάπτυξη δικτύων 5G και τις ευκαιρίες που ανακύπτουν για το οικοσύστημα, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της InCITES, Γιάννης Νεοκοσμίδης, αναφέρθηκε στα μυστικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής για το 5G.

Κλείνοντας την 3η ενότητα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Office Line, Παναγιώτης Κουρής, έκανε λόγο για τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα που «ανεβαίνει» στο cloud και γίνεται εξ’ ολοκλήρου mobile.

Στην τέταρτη και καταληκτική ενότητα του συνεδρίου με τίτλο «Smart Cities, Intelligent Societies!», ο Κωνσταντίνος Χαμπίδης, Chief Digital Officer του Δήμου Αθηναίων, μας εξήγησε τι «δεν» είναι έξυπνη πόλη, ενώ η Accenture δια στόματος Θανάση Καρούσου, Management Consulting Manager της εταιρείας, αναφέρθηκε στον μετασχηματισμό των πόλεων σε «smart».

Ο Κύρος Ριζούλης, Access Control Network Deputy Director της Cosmote, ανέπτυξε το πως το Internet of Things και τα έξυπνα δίκτυα συντελούν στην αναβάθμιση των πόλεων σε… ευφυείς. Ο Μάνος Μακρομάλλης, COO της PARKGURU αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των big data και του IoT, προκειμένου η χρήση εφαρμογών να δώσει λύση στο πρόβλημα της στάθμευσης.

Στην οπτική της Huawei Technologies για τον δρόμο προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, αναφέρθηκε ο Γιάννης Λιάπης, IT Solutions Sales Manager της εταιρείας, ενώ ο Δημήτρης Κολοκοτρώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Fasmetrics, παρουσίασε IoT λύσεις για τους παρόχους, μέσω ενός εξαιρετικού case study στον κλάδο της Ναυτιλίας.

Στο κλείσιμο των εργασιών του συνεδρίου, ο Μάνθος Παπαματθαίου, Senior Product Marketing Engineer της Intracom Telecom, παρουσίασε την ολιστική προσέγγιση στην εφαρμογή βιώσιμων έξυπνων εφαρμογών.

Στο πλαίσιο και του φετινού Συνεδρίου, παρουσιάστηκε σε παράλληλη ενότητα το πρόγραμμα Invent ICT, μία πρωτοβουλία του κόμβου καινοτομίας και επιχειρηματικότητας ΕΠΙ.νοώ του ΕΠΙΣΕΥ/ΕΜΠ και του οργανισμού Industry Disruptors Game Changers, το οποίο σχεδίασαν και υλοποιούν με την αρωγή της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) που σχεδιάστηκε με στόχο την ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας και μίας νέας γενιάς τεχνολογικής ανάπτυξης, με τη δημιουργία νέων & βιώσιμων επιχειρήσεων.

Παράλληλα, μια σειρά θεματικών workshops που παρουσιάστηκαν από εξειδικευμένους εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου, κάλυψαν εξειδικευμένες πτυχές του App Development, του Mobile Marketing, κ.α., προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και στη φετινή διοργάνωση, απονεμήθηκαν τα Mobile & Connected Awards, που διοργανώνονται με την αρωγή του MyPhone.gr (www.myphone.gr) του μεγαλύτερου ελληνικού forum για κινητές συσκευές στην Ελλάδα, κι έχουν στόχο την επιβράβευση των καλύτερων mobile συσκευών της χρονιάς, αλλά και των καλύτερων εφαρμογών , mobile business και IoT υλοποιήσεων.

Στο Συνέδριο Mobile Connected World, συμμετείχαν και φέτος στελέχη της αγοράς Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής, κατασκευαστές κινητών συσκευών, τεχνολογικού εξοπλισμού και ασύρματων υποδομών, εταιρείες ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, επενδυτές τεχνολογικής κατεύθυνσης, web και app developers, μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και εκπρόσωποι της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

Το συνέδριο έθεσαν υπό την αιγίδα τους οι ΕΕΤΤ, ΕΕΚΤ, ΣΕΠΕ, ΣΕΚΕΕ, ΕΜηΠΕΕ και HePIS.

Νέο Redmi Note 5 Smartphone της Xiaomi, με διπλή κάμερα ΑΙ, από την Info Quest

Η Info Quest Technologies, εξουσιοδοτημένος διανομέας της Xiaomi στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει τη διάθεση του νέου Redmi Note 5 Smartphone με διπλή κύρια κάμερα ΑΙ!

Διπλή κάμερα (12MP+5MP) σημαίνει διπλή ποιότητα, ενώ τα μεγάλου μεγέθους 1,4μm pixels εγγυώνται πιο φωτεινές και ταυτόχρονα καθαρές φωτογραφίες. Το αποτέλεσμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τον δευτερεύοντα αισθητήρα, ο οποίος προσφέρει το απαραίτητο βάθος πεδίου.

Ταυτόχρονα, τα 13MP της εμπρόσθιας κάμερας είναι ιδανικά για κορυφαίες selfies. Σε συνδυασμό με το 4500k Selfie-light, το αποτέλεσμα είναι φωτεινά χρώματα και πεντακάθαρες φωτογραφίες, ακόμα και κάτω από συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Χάρη στη χρήση της νέας ΑΙ τεχνολογίας για selfies, το Redmi Note 5 επιτρέπει την επιλογή ανάμεσα από χιλιάδες δυνατότητες βελτιστοποίησης, ενώ αποδεικνύεται εξαιρετική επιλογή και για ομαδικές selfies. Η πλήρης οθόνη αναλογίας 18:9 των 5,99" του Redmi Note 5, αυξάνει την ορατή περιοχή της οθόνης κατά 12.5%, για ακόμα πιο απολαυστικό gaming.

Ταυτόχρονα, διαθέτει εκπληκτική αίσθηση και εμφάνιση και είναι εξαιρετικά ανθεκτική στη φθορά.

Το Redmi Note 5 είναι το ταχύτερο Redmi μέχρι στιγμής. Ενσωματώνει τον ολοκαίνουργιο Snapdragon 636 – τον νεότερο 14nm επεξεργαστή της Qualcomm - βελτιώνοντας σημαντικά τις συνολικές επιδόσεις και την ενεργειακή αποδοτικότητα.

Επιπλέον, τα 4GB μνήμης LPDDR4X RAM συνεισφέρουν στην ομαλή λειτουργία και τη βελτιωμένη ενεργειακή αποδοτικότητα της συσκευής κατά 30%. Η 4000mAh μπαταρία υψηλής χωρητικότητας προσφέρει έως και 20 ημέρες χρόνο standby ή 17,3 ώρες αναπαραγωγής βίντεο. Τέλος, το νέο λειτουργικό MIUI 9 είναι ταχύτερο, ακόμα πιο ενεργειακά αποδοτικό και ομαλό στη λειτουργία του.

Τo νέo Smartphone είναι διαθέσιμο σε πολύ δελεαστικές τιμές και δύο εκδόσεις - από 229€ (3/32GB) και 259€ (4/64GB) προτεινόμενη λιανική τιμή - και διαθέσιμο σε δύο χρώματα χρυσό και μαύρο - στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, επιλεγμένα σημεία διάθεσης, καθώς και στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα MiStore στο GoldenHall και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.mistore-greece.gr.

Όλα τα προϊόντα της Xiaomi υποστηρίζονται με διετή εγγύηση καλής λειτουργίας από την Info Quest Technologies.

8ο Συνέδριο Mobile Connected World «Mobility:From Smart to Intelligent»

Το 8ο Συνέδριο Mobile Connected World (www.mwc.gr) θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Divani Caravel την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018 με γενικό τίτλο « Mobility: From Smart to Intelligent».
Η κινητή τηλεφωνία από το ξεκίνημά της στις αρχές του ’90, είναι βασισμένη πάνω στις καινοτομίες. Άλλες ξεπεράστηκαν, άλλες παραμένουν αναλλοίωτες ως σήμερα και άλλες εξελίχθηκαν και είναι πλέον αγνώριστες.

Γέμισαν το τεχνολογικό μας λεξικό με αρκτικόλεξα, όρους και ορισμούς. Όμως, κανένα δεν είναι πιο περιγραφικό και πετυχημένο από το ακρωνύμιο της αρχής της δεκαετίας του 2000.

To LTE (Long Term Evolution), είναι ίσως το πιο ακριβές ακρωνύμιο που «γεφυρώνει» διαχρονικά την ανάπτυξη της έννοιας της κινητής επικοινωνίας, από τη σύλληψή της, σαν έννοια, μέχρι τον σημερινό διαδικτυωμένο κόσμο.

Πλησιάζοντας λοιπόν τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, βλέπουμε να αυξάνεται με εκθετικό βαθμό η Ψηφιακή Ευφυία η οποία προκύπτει από το συνδυασμό υψηλών ταχυτήτων διακίνησης της πληροφορίας, τη γεωμετρική αύξηση του ρυθμού δημιουργίας δεδομένων αλλά και τη δυνατότητα επεξεργασίας και συνδυασμού των data.

Έχουμε ξεφύγει πλέον από την απλή ανάδραση, όπου ένας αυτοματισμός αντιδρά σε ένα ερέθισμα και έχουμε φτάσει στη διάδραση, όπου η συνύπαρξη ανθρώπινης και ψηφιακής πληροφορίας συνδυάζονται για να παράγουν νέα πληροφορία.

Η συνέχεια φαίνεται να είναι λογική. Η παραγωγή πρωτογενούς πληροφορίας από τεχνητά μέσα, η οποία θα υπόκειται όχι σε μηχανικούς, αλλά ανθρώπινους κανόνες.

Η τεχνολογία είναι έτοιμη: Το Internet of Things και το 5G είναι σε πλήρη εξέλιξη και επιταχύνουν συνεχώς αλλάζοντας τον τρόπο που λειτουργεί η καθημερινότητα, οι επιχειρήσεις και η οικονομία, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για το πέρασμα από το «smart στο intelligent», αλλά και νέο έδαφος για επενδύσεις.

Ένας θαυμαστός κόσμος που χρειάζεται ωστόσο τη συνεργασία όλων των stakeholders της αγοράς (Πολιτείας, παρόχων, κατασκευαστών, τοπικής αυτοδιοίκησης κ.α.), για να μας οδηγήσει με επιτυχία στην επόμενη μέρα του ψηφιακού μας μέλλοντος.

Γι’ αυτό και η «προτροπή» προς τους stakeholders «Accelerate, Facilitate and Invest», είναι πιο επίκαιρη από κάθε άλλη φορά!

Στο Συνέδριο Mobile Connected World, συμμετέχουν στελέχη της αγοράς Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής, κατασκευαστές κινητών συσκευών, τεχνολογικού εξοπλισμού και ασύρματων υποδομών, εταιρείες ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, επενδυτές τεχνολογικής κατεύθυνσης, web και app developers, μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και εκπρόσωποι της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

Το φετινό συνέδριο διακρίνεται στις εξής θεματικές ενότητες:

• 1η Ενότητα: Transforming the User Experience

• 2η Ενότητα: Mobility makes business go ‘round

• 3η Ενότητα: Next-Gen Mobile Ecosystem

• 4η Ενότητα: Smart Cities, Intelligent Societies!

Στο πλαίσιο και του φετινού Συνεδρίου, θα πραγματοποιηθεί ο απολογισμός της ελληνικής αποστολής στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης, στη σημαντικότερη διεθνώς τεχνολογική διοργάνωση που σηματοδοτεί τις εξελίξεις στην επικοινωνία και τις τάσεις στην αγορά.

Άλλωστε, φέτος η χώρα μας συμμετείχε για έκτη συνεχόμενη χρονιά με αναβαθμισμένη παρουσία τόσο στην κύρια έκθεση όσο και στην παράλληλη έκθεση 4 Years From Now (4YFN).

Επίσης, σε παράλληλη ενότητα που θα λάβει χώρα, θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα Invent ICT, μία πρωτοβουλία του κόμβου καινοτομίας και επιχειρηματικότητας ΕΠΙ.νοώ του ΕΠΙΣΕΥ/ΕΜΠ και του οργανισμού Industry Disruptors Game Changers, το οποίο σχεδίασαν και υλοποιούν με την αρωγή της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) που σχεδιάστηκε με στόχο την ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας και μίας νέας γενιάς τεχνολογικής ανάπτυξης, με τη δημιουργία νέων & βιώσιμων επιχειρήσεων.Τέλος, μια σειρά θεματικών workshops που θα παρουσιάσουν εξειδικευμένοι εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου, θα καλύψουν εξειδικευμένες πτυχές του App Development, του Mobile Marketing, κ.α., προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.

Στο κλείσιμο της διοργάνωσης θα απονεμηθούν, όπως κάθε χρόνο τα Mobile & Apps Awards, που διοργανώνονται με την αρωγή του MyPhone.gr (www.myphone.gr)m του μεγαλύτερου ελληνικού forum για κινητές συσκευές στην Ελλάδα, κι έχουν στόχο την επιβράβευση των καλύτερων mobile συσκευών της χρονιάς, αλλά και των καλύτερων εφαρμογών , mobile business και IoT υλοποιήσεων.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα των ΕΕΤΤ, ΕΕΚΤ, ΣΕΠΕ, ΣΕΚΕΕ, ΕΜηΠΕΕ και HePIS.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες και για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου στο www.mwc.gr

«Xαμένα» bulk SMS σημαίνει «χαμένες πωλήσεις»!

Νέα καμπάνια ενημέρωσης πελατών της αγοράς λιανικής του messaging από τη Yubotνια ενημέρωσης πελατών προωθεί, μ’ αυτό τον τίτλο, η Yuboto προκειμένου να ενημερώσει την αγορά λιανικής του messaging για το φαινόμενο που παρατηρείται στην ελληνική αγορά και αφορά στα χαμηλά ποσοστά παράδοσης μαζικών μηνυμάτων.

Στόχος της καμπάνιας για τη Yuboto είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του “not delivered SMS” και να ενημερώσει τους πελάτες της πως και στη νέα πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων SMS & Viber “GoViber”, η εταιρεία έχει ήδη ενσωματώσει φίλτρα ελέγχου ώστε να μην αποστέλονται SMS που δεν παραδίδονται, όπως φρόντιζε να συμβαίνει και στο Yuniverse, από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του.

Όπως εξηγεί ο εμπορικός διευθυντής της Yuboto, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, «o μέσος δείκτης παράδοσης bulk μηνυμάτων κάθε επιχείρησης με επικαιροποιημένη λίστα παραληπτών δεν θα πρέπει να είναι χαμηλότερος toy 95%.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τον μέσο όρο των πελατών της Yuboto. Αυτό σημαίνει ότι στην καμπάνια που δίνει delivery rate 80% ή 85%, ο πελάτης έχει πληρώσει 10% ή 15% ακριβότερα.

Αυτό αποτελεί σημαντικό κόστος που επιβαρύνει κάθε καμπάνια και, συνολικά, σε διάστημα ενός έτους μεταφράζεται σε χιλιάδες ευρώ. Όμως, η οικονομική «ζημιά» δεν περιορίζεται μόνο στο «χαμένο» budget. Η πιο σημαντική οικονομική απώλεια είναι πως ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 10% των καταναλωτών, τελικά δεν ενημερώνεται, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να χάνει αντίστοιχες πωλήσεις!

Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία ελέγχου που τους παρέχουμε δωρεάν μέσα στις πλατφόρμες αποστολής μηνυμάτων “Yuniverse” και “GoViber” οι πελάτες της Yuboto έχουν τη δυνατότητα να αφαιρούν αυτόματα τα ανενεργά τηλέφωνα και να μην επιβαρύνονται με το κόστος «χαμένων» μηνυμάτων, ενώ ταυτόχρονα είναι σίγουροι πως, σε ποσοστό άνω του 95%, το μήνυμα... ελήφθη!»

 

Οι διαφημίσεις προσαρμοσμένες στο interface των  κινητών είναι ιδιαίτερα αποδοτικές

Οι διαφημίσεις που δεν έχουν προσαρμοστεί  για κινητά δημιουργούν αρνητικές εικόνες για τους διαφημιζόμενους, τις πλατφόρμες στις οποίες κυκλοφορούν οι διαφημίσεις και τα σήματα που διαφημίζονται, σύμφωνα με έρευνα του Internet Advertising Bureau UK (IAB UK).

Μια έρευνα σε 1.200 βρετανικούς ενήλικες αποκάλυψε ότι το 78 τοις εκατό των ανθρώπων ενοχλούνται από διαφημίσεις που δεν είναι προσαρμοσμένες στο smartphone τους, ενώ το 37 τοις εκατό των ερωτηθέντων θεωρεί υπεύθυνο είναι το site και το 33 τοις εκατό κατηγόρησε το διαφημιζόμενο brand.

Αυτά τα ευρήματα είναι ενδιαφέροντα, διότι το 84 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε επίσης ότι προτιμούν το διαδίκτυο να παραμείνει ελεύθερο βασισμένο  σε  διαφημίσεις,  αντίθετα με ένα επί πληρωμή διαδίκτυο χωρίς διαφημίσεις.

"Καθώς η ψηφιακή διαφήμιση ωριμάζει, είναι σημαντικό το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι πρωτοπόρο στην οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τη βιομηχανία της διαφήμισης", δήλωσε ο Tim Elkington, στέλεχος  της IAB UK.

"Ένα βιώσιμο μέλλον στηρίζεται, όταν  η εμπειρία  δουλεύει για όλους στο ψηφιακό οικοσύστημα, και περισσότερο  για τους ανθρώπους. Εξακολουθούμε να βλέπουμε πολλές διαφημίσεις που δεν είναι κατάλληλες για το σκοπό και αυτή η έκθεση δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλα οφέλη για τα σήματα που προσαρμόζουν τις διαφημίσεις τους στα smartphones. "

Η μελέτη του IAB UK διαπίστωσε ότι ακόμη και οι γρήγορες διορθώσεις στις διαφημίσεις που προβάλλονται στα smartphone μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Οι βελτιστοποιημένες διαφημίσεις  στα smartphone  αυξάνουν την συγκέντρωση των καταναλωτών σε αυτές κατά 56 τοις εκατό, την προτίμηση τους στο brand κατά 46 τοις εκατό, την εμπιστοσύνη τους κατά 33 τοις εκατό και την αποδοχή τους κατά 21 τοις εκατό.
Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι μια σύντομη προσαρμοσμένη  διαφήμιση βίντεο έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να παρακολουθείται πλήρως, ενώ θεωρείται δημιουργική και προσελκύει την προσοχή.

Πηγή: Μobile marketing

Mobile Commerce: Ποια λάθη οδηγούν στην εγκατάλειψη της αγοράς

Η εγκατάλειψη των αγορών είναι ένα θέμα που απασχολεί σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν e–shop. Σε προηγούμενο μας άρθρο αναλύσαμε τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες εγκαταλείπουν την αγορά τους, δίνοντας έμφαση στις αγορές που γίνονται μέσω desktop.

Στο παρόν άρθρο θα επικεντρωθούμε στο M–Commerce ή αλλιώς στις αγορές που γίνονται μέσω mobile συσκευών. Εάν σήμερα ο μέσος όρος εγκατάλειψης του καλαθιού ενός e–shop ανέρχεται στο 68%, το 97% αυτού αφορά αποκλειστικά τις mobile αγορές.

Αυτό σημαίνει ότι από τα 100 γεμάτα καλάθια, μόνο τα τρία θα οδηγήσουν σε αγορά. Τα παραπάνω στατιστικά μας οδήγησαν για μια ακόμα φορά στην έρευνα με σκοπό να εντοπίσουμε τα λάθη που γίνονται στο m–commerce και πώς να τα αντιμετωπίσετε.

1. Εκτενής checkout διαδικασία

Ένας εξοικειωμένος mobile χρήστης πραγματοποιεί συνήθως τις αγορές του μέσω smartphone. Αυτού του τύπου οι καταναλωτές είναι και οι πιο ανυπόμονοι κατά τη διαδικασία της αγοράς. Αποφύγετε λοιπόν να ζητάτε σε κάθε βήμα του checkout πρόσθετες πληροφορίες, γιατί το μόνο που καταφέρνετε είναι να ενοχλήσετε και τελικά να χάσετε τους πιθανούς πελάτες.

Τα περισσότερα e–shops χρησιμοποιούν website templates, στα οποία η checkout διαδικασία δεν είναι φιλική προς τον mobile χρήστη. Για αυτό είναι σημαντικό να εντοπίζετε πεδία που μπορείτε να βελτιώσετε, ώστε να κάνετε πιο ομαλή τη συνολική checkout διαδικασία. Για να βελτιώσετε την εμπειρία περιήγησης ενός mobile χρήστη, μπορείτε να σχεδιάσετε την checkout διαδικασία περιορίζοντας τα βήματα ολοκλήρωσης μιας αγοράς.

Tip: Συντομεύστε την διαδικασία checkout

2. Φτωχό design

Η εμπειρία περιήγησης που έχει ένας χρήστης σε desktop είναι τελείως διαφορετική από την αντίστοιχη σε mobile περιβάλλον. Μπορεί τα pop–ups, τα προωθητικά stickers και γενικότερα τα επιπλέον χαρακτηριστικά να είναι βοηθητικά σε desktop, όταν όμως οι επισκέπτες βρίσκονται στην οθόνη των smartphones, όλα τα παραπάνω δυσχεραίνουν σε μεγάλο βαθμό την ολοκλήρωση μιας αγοράς.

Αποτέλεσμα είναι οι επισκέπτες να εγκαταλείπουν το καλάθι των αγορών και να μην επιστρέφουν στο e–shop, διότι θυμούνται την αρνητική τους εμπειρία.

Εάν υπάρχουν στοιχεία στην ιστοσελίδα σας που δεν χρησιμεύουν σε κάποια λειτουργία, αφαιρέστε τα από την mobile εμφάνιση του e–shop σας.

3. Αργή ταχύτητα φόρτωσης

Οι mobile χρήστες πραγματοποιούν αγορές από όπου κι αν βρίσκονται. Για αυτόν τον λόγο, ο παράγοντας της ταχύτητας φόρτωσης είναι καταλυτικός για το αν θα ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Ακόμα κι αν βρεθεί κάποιος υπομονετικός χρήστης που θα παραμείνει στην checkout διαδικασία, το πιθανότερο είναι αυτή να καταλήξει σε επαναλαμβανόμενες εσφαλμένες συναλλαγές.
Ήδη αναφέραμε τη σημασία της διαγραφής των περιττών στοιχείων από ένα mobile e–shop.

4. Δεν διατηρείτε τα στοιχεία του χρήστη

Η mobile περιήγηση δεν είναι σε καμία περίπτωση συνεχόμενη. Αντίθετα, διακόπτεται από κλήσεις, μηνύματα, ανοιχτές εφαρμογές και άλλες τέτοιου είδους παρεμβάσεις που υπάρχουν σε mobile περιβάλλοντα. Εάν το καλάθι του e–shop σας δεν αποθηκεύσει τα επιλεγμένα προϊόντα, προφανώς κανένας επισκέπτης δεν θα ολοκληρώσει την αγορά του.

Από μόνο του το m–commerce είναι μία κουραστική διαδικασία γιατί απαιτεί την απόλυτη προσήλωση του χρήστη. Επομένως, εάν ο χρήστης χρειαστεί να επαναλάβει τη διαδικασία από την αρχή το πιθανότερο είναι να μην το κάνει.

Βεβαιωθείτε ότι καλάθι του e–shop σας αποθηκεύει το περιεχόμενό του. Έτσι, σε περίπτωση που ένας επισκέπτης εγκαταλείψει τη σελίδα για ένα μικρό χρονικό διάστημα, θα μπορέσει να ξαναβρεί τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και τελικά να τα αγοράσει.

Παράλληλα, θα πρέπει να σχεδιάσετε τη διαδικασία της παραγγελίας όσο πιο εύκολη και γρήγορη γίνεται. Αποθηκεύστε τα στοιχεία των επισκεπτών για τις επόμενες αγορές τους. Τέλος, θα ήταν χρήσιμο να μην δίνετε τη δυνατότητα διόρθωσης της ποσότητας των προϊόντων ή των στοιχείων αποστολής κατά την παραγγελία.

Η επιστροφή σε προηγούμενα βήματα θα κούραζε υπερβολικά τον επισκέπτη με αποτέλεσμα να μην ολοκλήρωνε τελικά την αγορά του.

Tip: Αξιοποιήστε τα cookies

5. Το πρόβλημα με τις φόρμες εγγραφής

Είναι αποδεδειγμένο πως μία φόρμα εγγραφής αποθαρρύνει τους επισκέπτες να ολοκληρώσουν μία αγορά. Οι περισσότεροι δεν έχουν ούτε τον χρόνο ούτε τη διάθεση να συμπληρώνουν φόρμες που αφορούν τους ίδιους, αφού στην πραγματικότητα το μόνο που θέλουν είναι να αγοράσουν ένα προϊόν.

Γνωρίζουμε πως είναι σημαντικό να αποκτάτε νέους subscribers, όμως η προσθήκη μιας φόρμας εγγραφής μπορεί να απομακρύνει τους πιθανούς πελάτες σας. Ρωτήστε λοιπόν τους νέους πελάτες σας εάν θέλουν να πραγματοποιήσουν την αγορά ως επισκέπτες ή αν θέλουν να εγγραφούν στο e–shop σας.

Αυτός είναι ο πιο ομαλός τρόπος να προσθέσετε μία φόρμα εγγραφής.

Tip: Ενεργοποιήστε το guest checkout

6. Περιορισμένες επιλογές στον τρόπο πληρωμής

Ένα αξιόπιστο e–shop θα πρέπει να προσφέρει στο κοινό του όλους τους σύγχρονους τρόπους πληρωμής. Σκεφτείτε πως ένα από τα χαρακτηριστικά ενός πιθανού πελάτη είναι και ο τρόπος πληρωμής που θα επιλέξει.

Ενα e–shop το οποίο προσφέρει μόνο τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, προφανώς αποκλείει ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού που προτιμά να κάνει αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Tip: Προσθέστε όλους τους δυνατούς τρόπους αποστολής.

7. Δεν κάνετε A/B testing και βελτιώσεις του conversion

Έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα τη σημασία του A/B Testing, για να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που αρέσει στο κοινό σας. Γενικά, ο πειραματισμός και ο έλεγχος της απόδοσης είναι ένας ασφαλής τρόπος για να εκτιμήσετε το traffic σας.

Η χρωματική παλέτα, το σχήμα των buttons, το background theme και γενικότερα το στήσιμο όλων των στοιχείων είναι παράγοντες που μπορείτε να ελέγξετε πως λειτουργούν σε σχέση με το κοινό σας. Όταν δεν πραγματοποιείτε συχνά A/B testing, δεν μπορείτε να ερμηνεύσετε την κίνηση του κοινού σας.

Κάθε φορά που δίνετε κάτι νέο στο κοινό σας, για παράδειγμα μία περίοδο εκπτώσεων ή ένα νέο προϊόν, θα πρέπει να ελέγχετε την ανταπόκριση που είχε στους επισκέπτες της σελίδας σας.

Συμπέρασμα

Να θυμάστε να ελέγχετε τακτικά όλους αυτούς τους παράγοντες που κάνουν ένα e–shop responsive σε mobile περιβάλλοντα. Πιστεύουμε πως το m–commerce είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, για αυτό να θυμάστε πάντα να ελέγχετε εάν όλες οι αλλαγές που γίνονται στο e–shop σας είναι φιλικές για κινητά.

Εκτιμούμε πως όσο πιο φιλικό είναι ένα e–shop σε mobile συσκευές, τόσο πιο πολύ μειώνονται οι πιθανότητες εγκατάλειψης του καλαθιού

Πηγή:developgreece.com

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search