Telecoms

Μέτρα για ενίσχυση της ασφάλειας των δικτύων 5G από την Ευρώπη

Μια εργαλειοθήκη μέτρων για την αντιμετώπιση των κινδύνων κυβερνοασφάλειας, που εντοπίζονται σε εθνικό και Κοινοτικό επίπεδο και σχετίζονται με τα δίκτυα 5ης γενιάς στην κινητή τηλεφωνία, επεξεργάζεται η Ευρωπαϊκή Ένωση. Μάλιστα, τα κράτη-μέλη θα πρέπει να έχουν συμφωνήσει έως τα τέλη του 2019 στη δέσμη μέτρων για την αντιμετώπιση των αυξημένων κινδύνων ασφαλείας, που προκύπτουν από την τεχνολογία 5G.

Η Ένωση κρίνει ότι οι προκλήσεις που φέρνει μαζί της η τεχνολογία 5G, απαιτούν ένα νέο πρότυπο ασφάλειας, καθιστώντας αναγκαία την επαναξιολόγηση του ισχύοντος πλαισίου ασφαλείας. Τα κράτη-μέλη, με την υποστήριξη της Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Κυβερνοασφάλειας, δημοσίευσαν σχετική έκθεση αξιολόγησης της επικινδυνότητας των δικτύων 5G.

Η έκθεση βασίζεται στις εθνικές αξιολογήσεις επικινδυνότητας και προσδιορίζει τις βασικές απειλές, τα τρωτά σημεία και τους στρατηγικούς κινδύνους ασφαλείας στην εποχή του 5G. Σε αυτή, επισημαίνονται ορισμένα προβλήματα στον τομέα της ασφάλειας, τα οποία είναι πιθανόν να εμφανιστούν ή να καταστούν πιο εμφανή στα δίκτυα 5G, σε σύγκριση με την κατάσταση στα υφιστάμενα. Χωρίς να κατονομάζει την Κίνα και τους Κινέζους προμηθευτές, η Ένωση, μέσω της έκθεσης, επιχειρεί να θωρακίσει τα δίκτυα και την τεχνολογία 5G από πιθανή εξάρτηση από εταιρείες τρίτων χωρών. 

Να σημειωθεί, ότι έως την 1η Οκτωβρίου 2020 τα κράτη-μέλη, σε συνεργασία με την Επιτροπή, θα πρέπει να αξιολογήσουν τα αποτελέσματα της σύστασης, με σκοπό να προσδιορίσουν εάν χρειάζεται να αναληφθεί περαιτέρω δράση. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Διάκριση για το ΑCS Mobile App στα e-BΙΖΖ Awards 2019

Το βραβείο «Logistics Solution of the Year» απέσπασε και φέτος η ACS στα e-BIZZ Awards 2019, που έλαβαν χώρο στο 8ο Συνέδριο e-business & Social Media World την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019.

Η διάκριση αφορά στην πρωτοποριακή για τα Ελληνικά δεδομένα εφαρμογή “ACS Mobile App” για κινητές συσκευές Android και iOS, η οποία διευκολύνει ιδιαίτερα τους παραλήπτες των ηλεκτρονικών αγορών, καλύπτοντας εύκολα και γρήγορα τις 3 βασικές ανάγκες τους:

  • την αναζήτηση και παρακολούθηση της αποστολής σε όλα τα διακινητικά της στάδια
  • την αναζήτηση του πλησιέστερου σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smart Point σε πρατήριο Shell), με βάση το γεωγραφικό στίγμα της συσκευής του χρήστη
  • τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης μέσω εξατομικευμένων ειδοποιήσεων (notifications) που έρχονται αυτόματα στην εφαρμογή και οι οποίες κρατάνε ενήμερο τον χρήστη για κάθε στάδιο της παραγγελίας του.

Επίσης, ο πελάτης-παραλήπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει, μέσα από τα παραπάνω notifications που λαμβάνει, και την online υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", επιλέγοντας νέα ημέρα παράδοσης της αποστολής ή νέο σημείο παραλαβής (είτε το πλησιέστερο κατάστημα ACS, είτε το κοντινότερο ACS Smart Point).

H ACS έχει στον πυρήνα της λειτουργίας της την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία κάθε πελάτη της. Η νέα εφαρμογή συμβάλλει ουσιαστικά στη διευκόλυνση του πελάτη και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, με την πιο άμεση πληροφόρηση στο κινητό του και τις διάφορες επιλογές που του δίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού. Πλέον  όλες οι online υπηρεσίες της ACS γίνονται πολύ γρήγορα μέσα από μια εφαρμογή, η οποία αξιοποιεί το γεωγραφικό στίγμα της κινητής συσκευής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό ενημερωτικό video της εφαρμογής https://youtu.be/FBVXr30ufD0 ή στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000. Επίσης, μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από το Google Play κάνοντας κλικ εδώ: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.acscourier.app ή από το App Store κάνοντας κλικ εδώ: https://itunes.apple.com/app/id1178891339

Στη φωτογραφία, ο κ. Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, παραλαμβάνει το βραβείο «Logistics Solution of the Year 2019» για την εφαρμογή ACS Mobile App, από την Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρο του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.).

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

 

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Τα 2,52 δισ. χρήστες φτάνει φέτος η χρήση εφαρμογών messaging

Όλο και πιο δημοφιλείς γίνονται οι εφαρμογές και οι πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων (messaging apps) μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου, ανά τον πλανήτη. Ο συνολικός αριθμός των χρηστών messaging apps, σε όλο τον κόσμο, αναμένεται να αυξηθεί κατά 12,1% το 2019 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα 2,52 δισ. άτομα από 2,25 δισ. το 2018, οπότε και πάλι είχε καταγραφεί άνοδος της τάξης του 13,6%.

Ειδικότερα, το 2019 εκτιμάται ότι 2,52 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, ή το 87,1% των χρηστών smartphone θα χρησιμοποιούν μία εφαρμογή messaging για κινητές συσκευές, με συχνότητα τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.

Οι χρήστες εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων θα συνεχίσουν να αυξάνονται τουλάχιστον έως το 2022, αν και οι ρυθμοί ανάπτυξης θα είναι πιο υποτονικοί τα επόμενα χρόνια. Για το 2020, για παράδειγμα, οι χρήστες messaging apps αναμένεται να αυξηθούν κατά 7,3%, αγγίζοντας τα 2,70 δισ. παγκοσμίως. Για το 2021, η πρόβλεψη είναι ότι 2,87 δισ. άνθρωποι, σε παγκόσμιο επίπεδο, θα χρησιμοποιούν εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, αριθμός αυξημένος κατά 6%, ενώ για το 2022 οι αναλυτές βάζουν τον πήχη στα 3 δισ. χρήστες, που συνιστά αύξηση κατά 4,8%.

Σύμφωνα με σχετικό report της ιστοσελίδας eMarketer, το WhatsApp είναι η κυρίαρχη και η πιο δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων και λειτουργεί ως οδηγός για την παγκόσμια αγορά των messaging apps. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
Interamerican Drive Οn: Mobile app με τη συνεισφορά τής Lighthouse

Η INTERAMERICAN λάνσαρε το νέο app Drive On, του οποίου η βασική λειτουργία είναι η άμεση παροχή οδικής βοήθειας στους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN με κάλυψη Οδικής Βοήθειας, εύκολα και απλά, τη στιγμή που τη χρειάζεται. Τον γραφιστικό σχεδιασμό και την UX μελέτη του Application υλοποίησε η Lighthouse.

Μέσα από το Drive On, ο κάτοχος του οχήματος μπορεί να δημιουργήσει δικό του προφίλ και να συνδέσει το όχημα ή τα οχήματά του. Σε περίπτωση ανάγκης, το Drive On του δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με εκπρόσωπο της εταιρίας, η οποία με τη σειρά της, εντοπίζει με geo-location το σημείο που βρίσκεται και ξεκινά τις διαδικασίες που σχετίζονται με την Οδική Βοήθεια.

Ο χρήστης, ακόμα, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί LIVE μέσω της εφαρμογής το χρόνο άφιξης του συνεργάτη της INTERAMERICAN στο σημείο. Έτσι, η επικοινωνία με την εταιρία γίνεται άμεσα και εύκολα, χωρίς αναμονή στο τηλέφωνο και άλλες χρονοβόρες διαδικασίες.

Η Lighthouse έχει σχεδιάσει και αναπτύξει σε συνεργασία με τα τμήματα Marketing και  IT της INTERAMERICAN το εταιρικό της website, το οποίο πρόσφατα βραβεύτηκε στα Marketing Excellence Awards με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Connecting with Customers/Consumers“.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
H Yuboto διοργανώνει στην Αθήνα το 1ο Συνέδριο "Business Messaging"

Η Yuboto, ηγέτιδα εταιρεία στο Mobile Marketing, διοργανώνει για πρώτη φορά ένα Συνέδριο που εστιάζει αποκλειστικά στο Business Messaging! Το event θα πραγματοποιηθεί στο Eleon Loft Venue στην Αθήνα, στις 20 Σεπτεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, κορυφαία στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, θα αναλύσουν τις τάσεις του SMS, τα συγκριτικά, ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία του Messaging τόσο για την Ελλάδα όσο και για όλον τον κόσμο, θα παρουσιάσουν καλές πρακτικές για υψηλό engagement και θα μοιραστούν την γνώση του OTT Messaging  για περισσότερα conversions και καλύτερο customer experience.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο τέλος των ομιλιών θα πραγματοποιηθεί panel session, όπου οι ομιλητές θα συνοψίσουν τα συμπεράσματα και θα απαντήσουν στα ερωτήματα των συμμετεχόντων.

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director της Yuboto δηλώνει σχετικά: “Σε πείσμα των καιρών και της αναμφισβήτητα καλπάζουσας τεχνολογίας, το εμπορικό SMS τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο παρουσιάζει ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις. Οι έρευνες δείχνουν πως σε σχέση με σήμερα, έως το 2023 τόσο το SMS όσο και το Messaging μέσω ΟΤΤ (Viber, WhatsApp, Messenger, Telegram κ.λπ.) θα έχει διπλασιαστεί σε όγκο. Δεδομένου ότι η Ελλάδα αποτελεί μία χώρα όπου το Business Messaging αποτελεί έναν σημαντικό πυλώνα επικοινωνίας των  brands με τους καταναλωτές, πήραμε την απόφαση να προσκαλέσουμε κορυφαίους διεθνείς ομιλητές οι οποίοι θα δώσουν τα “insights” που απαιτούνται για ακόμη πιο αποτελεσματικό mobile marketing. Η συμμετοχή στο συνέδριο αφορά στους επαγγελματίες της διαφήμισης και τους digital marketing professionals, εντούτοις επιλέξαμε να παρέχουμε ζωντανή μετάδοση (live streaming) ώστε να μπορεί να δηλώσει συμμετοχή και να το παρακολουθήσει όποιος επαγγελματίας επιθυμεί από οποιοδήποτε χώρο. Σε ό,τι αφορά στην διοργάνωση του συνεδρίου, η οποία έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Φεβρουάριο, αυτή, είναι αποκλειστική ευθύνη της Yuboto και σκοπός μας είναι πέρα από την γνώση, να παρέχουμε στους συμμετέχοντες την εξαιρετική και διαφορετική εμπειρία Yuboto!

Το συνέδριο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στους επαγγελματίες τής διαφήμισης και του digital marketing και έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 στο ELEON Loft Venue στην Αθήνα από τις 09:00 έως τις 16:00. Η συμμετοχή είναι δωρεάν και οι διαθέσιμες θέσεις είναι 100. Ταυτόχρονα, το συνέδριο θα μεταδοθεί ζωντανά με Live Streaming μέσα από το YouTube κανάλι της Yuboto.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσουν συμμετοχή στη διεύθυνση https://bmc2019.yuboto.com/

Tο άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Yuboto.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Βράβευση της Generation Y για την εφαρμογή e-DIETfood

Με το Life Improving Application award βραβεύτηκε η πρωτοποριακή εφαρμογή διατροφής e-DIET food, από τα Mobile & Connected Awards 2019!

Το πρώτο app που συνδυάζει υπηρεσίες διατροφής με υπηρεσία online διατροφολόγου και ταυτόχρονα γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις υπηρεσίες delivery και την υγιεινή διατροφή, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Generation Y- International eBusiness Experts και κατάφερε από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του να γίνει ένας πραγματικά πολύτιμος σύντροφος στην καθημερινότητα όσων το χρησιμοποιούν.

Έχοντας επιλεχθεί ως η εφαρμογή που ήρθε και βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μας, το e-DIET food βρίσκεται ανάμεσα στους νικητές που βραβεύτηκαν την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019, στο πλαίσιο του 9ου συνεδρίου Mobile & Connected World, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Τα Mobile & Connected Awards τα οποία απονεμήθηκαν στο πλαίσιο του σημαντικότερου συνεδρίου στη χώρα για τον κόσμο της Κινητής Τηλεφωνίας, των Applications και των υπηρεσιών νέας γενιάς,  επιβράβευσαν και ανέδειξαν τις πρωτοπόρες εταιρείες, υπηρεσίες, προϊόντα και πρόσωπα της αγοράς.

Η βράβευση αυτή αποτελεί ακόμα μία σημαντική επιτυχία για την Generation Y, η οποία με συνέπεια δημιουργεί επιτηδεύματα τα οποία συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς, την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατά συνέπεια στη βελτίωση της ζωής όλων μας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Σε πάνω από 2,5 δισ. συσκευές παγκοσμίως το Android

Δέκα χρόνια πέρασαν μετά την πρώτη κυκλοφορία του Android και στο Ι/Ο, το ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της Google, είχαν μια σημαντική ανακοίνωση. Ο Stephanie Cuthbertson, senior Director του λειτουργικού, με αφορμή την ανακοίνωση της έκδοσης beta 3 του Android Q, ανακοίνωσε πως υπάρχουν 2,5 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές με Android. Είναι ένας ιδιαίτερα εντυπωσιακός αριθμός και ένα σημάδι του πόσο επιτυχημένη αποδείχτηκε η προσέγγιση της Google, όσον αφορά στην αγορά των mobile συσκευών.



Δεδομένου ότι ο αριθμός βασίζεται μόνο στα στατιστικά στοιχεία του Play Store της εταιρείας, δεν περιλαμβάνει εκατομμύρια συσκευών που υπάρχουν σε εναλλακτικά stores, στα οποία, για παράδειγμα, έχουν ενεργοποιηθεί οι περισσότερες συσκευές Android στην Κίνα, ειδικά πολύ μικρών κατασκευαστών...



Για την ιστορία, η Google είχε φτάσει το ορόσημο των 2 δισ. ενεργών συσκευών το 2017, γεγονός που είχε ανακοινωθεί στο συνέδριο I/O εκείνης της χρονιάς.



Από την άλλη, αυτή η τεράστια εγκατεστημένη βάση, έχει δημιουργήσει πονοκεφάλους στην εταιρεία και μια τεράστια πρόκληση όσον αφορά στις ενημερώσεις ασφαλείας, εξαιτίας του κατακερματισμού των εκδόσων και την πληθώρα των κατασκευαστών συσκευών. 

Σύμφωνα με το report της Google για τις διάφορες εκδόσεις του λειτουργικού που εκδόθηκε τον περασμένο Οκτώβριο, λίγο πριν την κυκλοφορία της έκδοσης Pie (9.0) μόλις οι μισές συσκευές Android έτρεχαν Oreo (8.0/8.1) ή Nougat (7.0/7.1). Όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική σελίδα αναφοράς, η έκδοση Pie βρίσκεται πλέον στο 10,4% της εγκατεστημένης βάσης.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Η Huawei μηνύει τις ΗΠΑ για τον αποκλεισμό της

Η Huawei μηνύει τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σχετικά με την απαγόρευση που της επιβλήθηκε για χρήση εξοπλισμού της στις υποδομές. Είναι η πιο πρόσφατη κλιμάκωση μιας συνεχιζόμενης διαμάχης για τη θέση της εταιρείας στην αγορά των ΗΠΑ, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία χρόνια.

Η αγωγή υποστηρίζει ότι οι πολιτικές που εγκρίθηκαν από το Κογκρέσο πέρυσι, στο πλαίσιο της συζήτησης ενός πακέτου αμυντικών δαπανών, στοχοποίησαν τη Huawei με αντισυνταγματικό τρόπο. Στη σχετική νομοθεσία που ψηφίστηκε, συμπεριλήφθηκαν διατάξεις που εμποδίζουν τη χρήση τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε ομοσπονδιακά δίκτυα, εφόσον προέρχεται από την Κίνα. Αυτές οι διατάξεις, προφανώς εμποδίζουν τους εργολάβους να χρησιμοποιούν εξοπλισμό της Huawei, όπως και της ZTE και ορισμένων άλλων κινεζικών εταιρειών, οι οποίες επίσης στοχοποιήθηκαν.

Η εταιρεία καταγγέλλει την κυβέρνηση ότι παρανόμησε και επιλεκτικά επέβαλε μία πολιτική ενάντια σε μια μικρή ομάδα εταιρειών, ενώ παραβιάζει και τα δικαιώματά της για δίκαιη δίκη.

Στελέχη της Huawei ανακοίνωσαν την αγωγή κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Σεντσέν. Τα στελέχη της Huawei υποστήριξαν ότι η απαγόρευση δεν είναι μόνο περιττή, αλλά ότι οι ΗΠΑ θα μείνουν πίσω στη δημιουργία νέων δικτύων 5G.

Αμερικανοί αξιωματούχοι έχουν επανειλημμένα χαρακτηρίσει τη Huawei ως πιθανή απειλή για την ασφάλεια, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία, μέσω των δικτύων της, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από την κινεζική κυβέρνηση ως εργαλείο για κατασκοπία. Η Huawei αρνείται αυτή τη δυνατότητα, λέγοντας ότι οι ΗΠΑ δεν κατάφεραν να αποδείξουν αυτές τους τις ανησυχίες.

Η κυβέρνηση Τραμπ, εν τω μεταξύ, επεξεργάζεται έναν νέο κανονισμό, με στόχο να περιορίσει περαιτέρω την πώληση των προϊόντων της Huawei, ενώ ασκούνται πιέσεις και σε φιλικές χώρες των ΗΠΑ, ώστε να μη χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό της εταιρείας.

Retailers: Προτεραιότητα το mobile experience εντός των καταστημάτων

Έρευνα της εταιρείας BRP, έφερε στο προσκήνιο ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το μέλλον του mobile experience εντός των καταστημάτων και τις αγορές μέσω φορητών συσκευών.

Σύμφωνα με την έρευνα "2019 Special Report: In-Store Mobility" της αμερικανικής BRP, το 33% των καταναλωτών απάντησαν πως αγοράζουν συχνά μέσω του smartphone ή του tablet τους, ενώ σε ποσοστό 41% απάντησαν πως θα αυξήσουν τη συχνότητα των mobile αγορών τους μέσα στους επόμενους 24 μήνες.

Στην έρευνα καταγράφεται ένα 63% καταναλωτών οι οποίοι χρησιμοποιούν το κινητό τους όταν βρίσκονται μέσα σε κάποιο κατάστημα, για να συγκρίνουν τιμές, να αναζητήσουν κάποιο προϊόν και να αναζητήσουν προσφορές - μεταξύ άλλων. Επίσης, το 85% των ερωτηθέντων απάντησε πως έχει κάνει αγορές μέσα από κάποιο mobile App.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός, πως το 49% των καταστηματαρχών απάντησε ότι μία από τις πρώτες προτεραιότητές τους είναι η βελτίωση της εμπειρίας που έχουν οι πελάτες μέσω των συσκευών τους. Επίσης, το 66% δήλωσε πως διαθέτουν ήδη φορητά POS στα καταστήματά τους, ενώ το 40% των καταναλωτών δήλωσαν πως προτιμούν τα καταστήματα που διαθέτουν φορητά POS.

Όσον αφορά στη χρήση των smartphones από τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των αγορών τους, προηγούμενες έρευνες, όπως αυτή της Salesforce, είχε καταγράψει ένα ποσοστό 71% για όσους χρησιμοποιούν το κινητό εντός καταστημάτων ενώ το ποσοστό στις ηλικίες 18-44 ήταν στο 83%.

Στην έρευνα της BRP σημειώνεται επίσης, πως ολοένα και περισσότεροι retailers δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους για να πληρώσουν για τις αγορές τους, μέσω mobile apps, κατά κάποιον τρόπο μετατρέποντάς τα σε POS για την περίσταση.  Μάλιστα, αυτή είναι μια τάση που αναμένεται να ενταθεί στο μέλλον.

Instagram: 4+1 Tips για να μην Ακολουθείς μόνο!

Το Facebook και το Twitter πλέον θεωρούνται αρκετά ξεπερασμένα, αφού τα νεανικά κοινά έχουν στραφεί προς το Instagram.

Όσο λοιπόν το Facebook ακριβαίνει σαν μέσο προώθησης, τόσο πιο αναγκαίο είναι να αξιοποιήσετε σωστά το Instagram. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει κάποιους από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για να το χρησιμοποιήσετε.

Χρησιμοποιήστε δημοφιλή hashtags

Βρείτε όλα τα hashtags που είναι σχετικά με την επιχείρηση σας και το content που ανεβάζετε. Αυτό σταδιακά θα σας φέρει ακόλουθους που ενδιαφέρονται πραγματικά για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Προτρέψτε τους χρήστες να ανεβάζουν περιεχόμενο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας
Το περιεχόμενο από πραγματικούς χρήστες επηρεάζει το κοινό σε σαφώς μεγαλύτερο βαθμό από ότι το χορηγούμενο.

Δημιουργήστε προωθητικές ενέργειες, ίσως και κάποιο hashtag ειδικά για αυτό, ώστε να δώσετε κίνητρο στους χρήστες να ανεβάζουν φωτογραφίες και video με hashtags και mention για την εταιρεία σας.

Συνεργαστείτε με Influencers

Κάθε γενιά έχει τους δικούς της star, η σημερινή έχει τους influencers! Με χιλιάδες ακόλουθους ο καθένας, μπορούν να βοηθήσουν το προφίλ σας να αποκτήσει περισσότερους ακόλουθους, αλλά και να ανεβάσουν τις πωλήσεις σας.

Βρείτε έναν influencer που να ταιριάζει με την εικόνα και το industry της επιχείρησης σας και κάντε μια συνεργασία για να ανεβάζει content για εσάς.

Κάντε Διαγωνισμούς

Κλασική και αγαπημένη μέθοδος για να έχετε σίγουρα αποτελέσματα!

Κάντε ένα διαγωνισμό για να αυξήσετε τους followers σας, ζητώντας τους να σας ακολουθήσουν αλλά και να κάνουν mention φίλους τους.

Παίξτε με Insta Story

Είτε απλά, είτε χορηγούμενα, τα insta stories είναι απαραίτητο εργαλείο για κάθε brand που χρησιμοποιεί το Instagram ως μέσο προώθησης. Φροντίστε να τα εντάξετε άμεσα στο marketing plan σας!

Φυσικά υπάρχουν πολλές ακόμα ενέργειες που μπορείτε να κάνετε μέσα από το Instagram, ξεκινήστε όμως από τις βασικές. Στη συνέχεια θα ανακαλύψετε τις δυνατότητες που έχετε και θα επιλέξετε το πλάνο που ταιριάζει σε εσάς, ώστε να ενισχύσετε παράλληλα το Βrand Identity σας!

Πηγή:Digital Up

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search