Οι μικρές επιχειρήσεις με διαδικτυακή μόνο παρουσία παρουσιάζουν εξαιρετικές επιδόσεις στο Instagram. Πώς θα ήταν, όμως, αν οι επωνυμίες αυτές αποκτούσαν και μια φυσική παρουσία μέσω ενός παραδοσιακού καταστήματος;
Αυτό ακριβώς ανακαλύψαμε τον προηγούμενο μήνα, όταν προσκαλέσαμε 6 δημοφιλείς μικρές επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου να φέρουν τα προϊόντα τους στο κατάστημα pop-up του Instagram, στο Govent Garden του Λονδίνου. Όσοι δεν μπορέσατε να μας συναντήσετε εκεί, μπορείτε να δείτε παρακάτω μερικά από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα των 2 αυτών ημερών.
Αναζωογονητική αρχή
Το κατάστημα pop-up του Instagram ξεκίνησε, ως ιδέα, μέσα από μια συζήτηση με συντονιστή τον επιχειρηματία και άτομο με μεγάλη επιρροή Freddie Harrel, στην οποία συμμετείχαν οι ιδρυτές των εταιρειών RIXO, Scamp & Dude και Never Fully Dressed.
Οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στη στιγμή "επιφάνειας" που βίωσε ο καθένας ξεχωριστά και η οποία τον οδήγησε στην επιτυχία στο Instagram, καθώς και στους τρόπους με τους οποίους αλληλεπιδρούν με το κοινό τους αλλά και τι χρειάζεται για να μπορεί κανείς να συμβαδίζει με τις συνήθειες των σύγχρονων καταναλωτών, οι οποίες αλλάζουν συνεχώς.
Οι διάφορες πλατφόρμες των μέσων έχουν αλλάξει ριζικά και συνεχίζουν να μεταβάλλουν την αγοραστική εμπειρία. Στις αρχές, μπορεί να παραπέμπαμε τους χρήστες να πατήσουν το σύνδεσμο στην ενότητα βιογραφικού. Τώρα έχουμε τις ετικέτες αγορών του Instagram, που είναι εκπληκτικές!
Ένα από τα στοιχεία που ξεχώρισαν από όλα τα υπόλοιπα σε ότι αφορά αυτούς τους επιτυχημένους επιχειρηματίες ήταν ο ενθουσιασμός τους για τις αγορές στο Instagram και τις ευκαιρίες που έχει δημιουργήσει αυτή η νέα λειτουργία: από το πόσο εύχρηστη είναι μέχρι το πόσο αποτελεσματικά φέρνει τους πελάτες τους σε επαφή με το κατάλληλο περιεχόμενο.
Προσθέτουμε το καλάθι αγορών σχεδόν σε όλες τις δημοσιεύσεις μας. Είναι εντυπωσιακό ότι πλέον οι χρήστες μπορούν να δουν όλες τις εικόνες του ιστότοπου σου. Είναι τόσο απλό και διευκολύνει τόσο πολύ την όλη διαδικασία.
Τα "μαθήματα" έχουν ξεκινήσει
Οι ιστορίες στο Instagram έχουν αναδειχτεί σε ένα πανίσχυρο και αποτελεσματικό μέσο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μοιράζονται αποκλειστικό "παρασκηνιακό" περιεχόμενο με το κοινό τους, δημιουργώντας έτσι πιο στενές σχέσεις με τους πελάτες τους:
Οι ιστορίες έχουν πιο προσωπική αίσθηση και βοηθάνε το κοινό μας να αισθάνεται ότι συμμετέχει. Είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να αναπτύξει κανείς την κοινότητά του.
Χάρη στη σύντομη διάρκεια ζωής των ιστοριών που φτάνει τις 24 ώρες και τον κάθετο προσανατολισμό του περιεχομένου που είναι ιδανικός για προβολή σε κινητά, το Instagram Stories ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να σκέφτονται και να δρουν δημιουργικά, δοκιμάζοντας νέα πράγματα.
Έχουμε δημιουργήσει ένα διαδραστικό σεμινάριο που μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τη λειτουργία των ιστοριών και να αντλήσουν έμπνευση για τις δικές τους ιστορίες.
Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στον ιστότοπο του Story School.