Νέα καμπάνια ενημέρωσης πελατών της αγοράς λιανικής του messaging από τη Yubotνια ενημέρωσης πελατών προωθεί, μ’ αυτό τον τίτλο, η Yuboto προκειμένου να ενημερώσει την αγορά λιανικής του messaging για το φαινόμενο που παρατηρείται στην ελληνική αγορά και αφορά στα χαμηλά ποσοστά παράδοσης μαζικών μηνυμάτων.
Στόχος της καμπάνιας για τη Yuboto είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του “not delivered SMS” και να ενημερώσει τους πελάτες της πως και στη νέα πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων SMS & Viber “GoViber”, η εταιρεία έχει ήδη ενσωματώσει φίλτρα ελέγχου ώστε να μην αποστέλονται SMS που δεν παραδίδονται, όπως φρόντιζε να συμβαίνει και στο Yuniverse, από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του.
Όπως εξηγεί ο εμπορικός διευθυντής της Yuboto, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, «o μέσος δείκτης παράδοσης bulk μηνυμάτων κάθε επιχείρησης με επικαιροποιημένη λίστα παραληπτών δεν θα πρέπει να είναι χαμηλότερος toy 95%.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τον μέσο όρο των πελατών της Yuboto. Αυτό σημαίνει ότι στην καμπάνια που δίνει delivery rate 80% ή 85%, ο πελάτης έχει πληρώσει 10% ή 15% ακριβότερα.
Αυτό αποτελεί σημαντικό κόστος που επιβαρύνει κάθε καμπάνια και, συνολικά, σε διάστημα ενός έτους μεταφράζεται σε χιλιάδες ευρώ. Όμως, η οικονομική «ζημιά» δεν περιορίζεται μόνο στο «χαμένο» budget. Η πιο σημαντική οικονομική απώλεια είναι πως ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 10% των καταναλωτών, τελικά δεν ενημερώνεται, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να χάνει αντίστοιχες πωλήσεις!
Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία ελέγχου που τους παρέχουμε δωρεάν μέσα στις πλατφόρμες αποστολής μηνυμάτων “Yuniverse” και “GoViber” οι πελάτες της Yuboto έχουν τη δυνατότητα να αφαιρούν αυτόματα τα ανενεργά τηλέφωνα και να μην επιβαρύνονται με το κόστος «χαμένων» μηνυμάτων, ενώ ταυτόχρονα είναι σίγουροι πως, σε ποσοστό άνω του 95%, το μήνυμα... ελήφθη!»