Οι διαφημίσεις που δεν έχουν προσαρμοστεί για κινητά δημιουργούν αρνητικές εικόνες για τους διαφημιζόμενους, τις πλατφόρμες στις οποίες κυκλοφορούν οι διαφημίσεις και τα σήματα που διαφημίζονται, σύμφωνα με έρευνα του Internet Advertising Bureau UK (IAB UK).
Μια έρευνα σε 1.200 βρετανικούς ενήλικες αποκάλυψε ότι το 78 τοις εκατό των ανθρώπων ενοχλούνται από διαφημίσεις που δεν είναι προσαρμοσμένες στο smartphone τους, ενώ το 37 τοις εκατό των ερωτηθέντων θεωρεί υπεύθυνο είναι το site και το 33 τοις εκατό κατηγόρησε το διαφημιζόμενο brand.
Αυτά τα ευρήματα είναι ενδιαφέροντα, διότι το 84 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε επίσης ότι προτιμούν το διαδίκτυο να παραμείνει ελεύθερο βασισμένο σε διαφημίσεις, αντίθετα με ένα επί πληρωμή διαδίκτυο χωρίς διαφημίσεις.
"Καθώς η ψηφιακή διαφήμιση ωριμάζει, είναι σημαντικό το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι πρωτοπόρο στην οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τη βιομηχανία της διαφήμισης", δήλωσε ο Tim Elkington, στέλεχος της IAB UK.
"Ένα βιώσιμο μέλλον στηρίζεται, όταν η εμπειρία δουλεύει για όλους στο ψηφιακό οικοσύστημα, και περισσότερο για τους ανθρώπους. Εξακολουθούμε να βλέπουμε πολλές διαφημίσεις που δεν είναι κατάλληλες για το σκοπό και αυτή η έκθεση δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλα οφέλη για τα σήματα που προσαρμόζουν τις διαφημίσεις τους στα smartphones. "
Η μελέτη του IAB UK διαπίστωσε ότι ακόμη και οι γρήγορες διορθώσεις στις διαφημίσεις που προβάλλονται στα smartphone μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Οι βελτιστοποιημένες διαφημίσεις στα smartphone αυξάνουν την συγκέντρωση των καταναλωτών σε αυτές κατά 56 τοις εκατό, την προτίμηση τους στο brand κατά 46 τοις εκατό, την εμπιστοσύνη τους κατά 33 τοις εκατό και την αποδοχή τους κατά 21 τοις εκατό.
Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι μια σύντομη προσαρμοσμένη διαφήμιση βίντεο έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να παρακολουθείται πλήρως, ενώ θεωρείται δημιουργική και προσελκύει την προσοχή.
Πηγή: Μobile marketing