Διπλασιάζοντας τα έσοδα του από χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών το προηγούμενο τρίμηνο, το Snapchat φάνηκε να αποτελεί την έκπληξη στα social media.
Ήταν έκπληξη, ακόμα και για τον CEO του, Evan Spiegel ο οποίος θεωρούσε ότι το target group ήταν οι έφηβοι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Spiegel παραδέχτηκε ότι είχε επικεντρώσει πραγματικά τις προσπάθειές του σε αγορές όπου κυριαρχούν τα high end κινητά και ευρυζωνικά δίκτυα υψηλών ταχυτήτων".
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε λιγότερο τεχνολογικά ανεπτυγμένες περιοχές να κυριαρχήσουν εφαρμογές όπως το Instagram Stories και το WhatsApp Status, σε βάρος του Snapchat. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2016, οι συνολικοί χρήστες του Snapchat εκτός ΗΠΑ ήταν στο ανησυχητικά χαμηλό αριθμό επίπεδα των 39 εκατομμύριων.
H νέα εμπορική στόχευση του Snapchat, ήταν στους χρήστες Android και στους χρήστες στο υπόλοιπο κόσμο. Αυτή η διαπίστωση ήταν καθοριστικής σημασίας για τη εμπορική ¨επανεμφάνιση¨ του Snapchat.
Σήμερα, η Snap Inc. κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στην απήχηση, σημειώνοντας αύξηση από 2,9% σε 5%, και φτάνοντας στους 187 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. Τα έσοδα υπερέβησαν τις προσδοκίες και και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής της μετοχής κατά 21 τοις εκατό.
Αναλύοντας τα δεδομένα σε βάθος έγινε ξεκάθαρο από πού προήλθε η δυναμική του Snapchat. Και η απάντηση είναι: Ο αναπτυσσόμενος κόσμος.
Η περιοχή αυτή πρόσθετε 3 εκατομμύρια χρήστες ημερησίως για να φτάσει τα 47 εκατομμύρια χρήστες, ακριβώς, όπως και οι αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανάπτυξη σε αριθμό νέων χρηστών από την εποχή του πρώτου τριμήνου του 2016.
Η Μέση Ανατολή ήταν κορυφαία περιοχή σε συνεισφορά στα έσοδα της Snap Inc αυτό το τρίμηνο και ο λόγος ήταν ότι η Snapchat πήρε σοβαρά υπόψη τη ανάγκη βελτίωσης της απόδοσης της εφαρμογής στη πλατφόρμα Android.
Παρόλο που το Snapchat λειτουργούσε και σε περιβάλλον Android, η Snap Inc είχε δώσει προτεραιότητα στην συμβατότητα με περιβάλλον iOS.
Εν τω μεταξύ, η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασίες με εταιρίες τηλεπικοινωνιών σε δώδεκα αγορές για να μειώσει το κόστος χρήσης δεδομένων της .
"Αυτό είναι σημαντικό επειδή το Snapchat μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό να χρησιμοποιώντας το με την χρήση ασύρματης μετάδοσης δεδομένων παρά στο σπίτι με Wi-Fi", δήλωσε ο Spiegel. Τεχνικές βελτιώσεις έκαναν επίσης πιο εύκολη τη ροή βίντεο και τις διαφημίσεις.
Όλη αυτή η επιπλέον χρήση στον αναπτυσσόμενο απέφερε σημαντική αύξηση των εσόδων. Το μέσο έσοδο ανά χρήστη στον αναπτυσσόμενο κόσμο σχεδόν διπλασιάστηκε, από $ 0,30 σε $ 0,56, με τα συνολικά έσοδα από την περιοχή να διπλασιάζονται σε τριμηνιαία βάση από 13 εκατομμύρια δολάρια σε 26 εκατομμύρια δολάρια σημειώνοντας αύξηση των εσόδων κατά 333%.
Ο περιφερειακός διευθυντής Imran Khan εξήγησε ότι η βελτίωση της διαφημιστικής καμπάνιας των επέτρεψαν επίσης να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα από τις διεθνείς αγορές.
Για παράδειγμα, στη Μέση Ανατολή, αποφασίσαμε στρατηγικά να στηριχθούμε αποκλειστικά στις δυνάμεις μας για εκμεταλευση των διαφημίσεων και από όλες τις περιφέρειες αυτή η περιοχή ήταν η κορυφαία συντελεστής μας στη συνολική αύξηση των εσόδων το 4ο τρίμηνο.
Αυτό που θέλουμε είναι η βελτιώση και ανάπτυξη του Snapchat παγκοσμίως. Παρόλο που η κινητήριος δύναμη του Snapchat είναι η Βόρεια Αμερική η παγκόσμια παρουσια της δεν την αφήνει αδιάφορη.
Πηγή:Τechcrunch