Συνάντηση με κορυφαία στελέχη της εταιρίας κατά την παρουσίαση των νέων Xiaomi MiMIX2
Η αφορμή ήταν εκεί και δεδομένη - τα δυο ολοκαίνουργα Mi ΜΙΧ2 και MiMIX2 Special Edition της Xiaomi,που παρουσιάστηκαν επισήμως, πριν από λίγες ημέρες, και στην ελληνική αγορά.
Όμως, τα εκθέματα στη σχετική επίδειξη εκ μέρους της InfoQuest Technologies (IQT),που αντιπροσωπεύει την κινεζική εταιρίαστην Ελλάδα και την Κύπρο, ήταν πολύ περισσότερα (με την παρουσία πολλών σημαντικών συνιστωσών του ευρύτερου οικοσυστήματός της) και η συζήτηση με τα παρόντα στελέχη της εταιρίας -μοιραία- ξέφυγε και επεκτάθηκε…
Θες επειδή μιλάμε για έναν όμιλο που έχει ήδη 37 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά (ξεκίνησε το σωτήριον έτος 1981) και δεν έπαψε ποτέ να επαναπροσδιορίζει τη θέση του, θες γιατί συνεχίζει να επεκτείνεται κατά πλάτος (με παρουσία σε 10 χώρες) και κατά βάθος (από eCommerce και mobility έως διανομή και υπηρεσίες), θες γιατί οι ίδιοι οι Κινέζοι -μιας και αυτοί ήταν η «αφορμή» της εκδήλωσης- ακολουθούν μια «ολιστική» πολιτική ως προς την γκάμα των προϊόντων τους, που δείχνει να στρέφεταιπερισσότερο προς το ΙοΤ και το smarthome, αντί να περιορίζεται σε έναν-δυο «εύκολους» τομείς (πχ. mobility και gadgets), οι κουβέντες ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες – μια πιανόμασταν από εδώ, μια πηγαίναμε από εκεί…
Συνέντευξη δεν θα το έλεγες, καθώς οι συνομιλητές δεν ήταν ένας, αλλά πολλοί– περισσότερο σαν συζήτηση επί παντός του (τεχνολογικού και όχι μόνο) επιστητού, έφερνε…
Βεβαίως, ξεκινήσαμε από την «πρεμιέρα» των δυο συσκευών -αμφότερες από το «επάνω ράφι», αλλά με φουλ ανταγωνιστικές για την κατηγορία τιμές, στα 549 € για την «απλή» έκδοση και 699 € για τη Special Edition- με εντυπωσιακή οθόνη Full Screen Display, ιδιαίτερα εργονομικό σχέδιο του Philippe Starck σε κεραμικό και αλουμίνιο, κι ό,τι μπορεί να επιθυμήσει κανείς, από πλευράς επιδόσεων η πρώτη (Snapdragon 835, 6 GBRAM, χωρητικότητα 64 GBλειτουργικό MIUI 9, βασισμένο στο AndroidNougat 7.1.1,κλπ), ενώ η πλήρως κεραμική σε λευκή απόχρωση Special Edition διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη μνήμη (8 GB) και αποθηκευτικό χώρο (128 GB).
Για να πάμε αμέσως μετά στους στόχους για τους επόμενους μήνες οι οποίοι περιλαμβάνουν την αποφασιστικότητα της IQT να εδραιωθεί στην τρίτη θέση -από πλευράς μεριδίου- στην ελληνική αγορά κινητών, αλλά και να ενισχύσει την παρουσία της με το σύνολο του οικοσυστήματος και διεύρυνση τόσο της γκάμας, όσο και της παρουσίας της Xiaomi, που γενικώς «γκαζώνει» σε παγκόσμιο επίπεδο: 20 εκατ. πωλήσεις κινητών στο τρίτο τρίμηνο του ’17 (στην Ελλάδα, ξεπέρασαν τις 25.000 τεμάχια, μόνο τον Γενάρη!), είναι μια ιδιαίτερα σεβαστή επίδοση, όταν έχεις απέναντί σου τα γνωστά και αρκετά παλαιότερα σε ηλικία «θηρία»…
Το πρώτο demo κατάστημα του φιλόδοξου brand σε ευρωπαϊκό έδαφος, που βρίσκεται στο «δικό μας» Golden Hall της Αθήνας, έχει ήδη δεχτεί περισσότερους από 40.000 επισκέπτες στους λίγους μήνες λειτουργίας του, πείθοντας τους Κινέζους, η γκάμα του περιλαμβάνει περισσότερα από 100 προϊόντακαι στόχος είναι να εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο, «ώστε να κάνει την καθημερινότητά μας περισσότερο διασκεδαστική, εύκολη, ποιοτική και έξυπνη».
Σήμερα, το MiStore (που κινείται στη λογική των αντίστοιχων καταστημάτων υψηλής τεχνολογίας της Apple) διαθέτει -εκτός από τις πλήρεις σειρές smartphone και αξεσουάρ, που έτσι κι αλλιώς πωλούνται μέσω συνεργατών σε περίπου 1000 σημεία, σ΄ όλη τη χώρα- πλήθος άλλα προϊόντα: από ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και πατίνια, ζυγαριές και ρολόγια, activity trackers και action cameras έως πλήρη εξοπλισμό για smarthome, προηγμένα router, ατμομάγειρες ρυζιού, αφυγραντήρες και σκούπες-ρομπότ!
Οι άνθρωποι της IQTμας τόνισαν ότι θέλουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους Έλληνες καταναλωτές, που θα ξεκινάει από τη γνωριμία με τα νέα «καλούδια» και την εκπαίδευση του κοινού, θα περνάει στην πώληση και θα καταλήγει στις υπηρεσίες μετά από αυτήν, ώστε το Internet of Thingsνα γίνει «απλό, κατανοητό, καθημερινό και κυρίως προσιτό σε όλους». Θετικά ακούγονται όλα αυτά – ίδωμεν!