Το 2017 η καταναλωτική έρευνα των Αμερικανών επικεντρώθηκε σε ποσοστό 88% στο διαδίκτυο πριν επισκεφτούν το φυσικό κατάστημα, ενώ κατά την εορταστική περίοδο είδε το 72% να ψωνίζει στο Amazon και το 60% στο φυσικό κατάστημα.
Σύμφωνα με έρευνες από το eCommerce Foundation, το 2017 είδε περίπου το 75% των χρηστών του διαδικτύου να χρησιμοποιούν κάθε συσκευή για την αγορά προϊόντων μέσω διαδικτύου.
Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν για on-line αγορές, συσκευές όπως επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές όταν γνωρίζουν τι θέλουν ακριβώς αποφεύγοντας να τις χρησιμοποιούν για περιήγηση.
Το 76% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τα smartphones, επειδή εξοικονομούν έτσι χρόνο παρόλο που το 67% βρίσκει τις αγορές μέσω κινητών συσκευών πιο δύσκολες λόγω των περιορισμών που έχει το mobile shopping.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι ηλεκτρονικοί καταναλωτές βρίσκουν τη διαδικασία του check out το πιο απογοητευτικό μέρος του online shopping αναγκαζόμενοι να συμπληρώνουν επανειλημμένα τις ίδιες πληροφορίες, με το 74% των καταναλωτών να προτιμούν τις καλύτερες λειτουργίες «easy checkout». Επίσης, οι απρόβλεπτες χρεώσεις αποστολής είναι μια από τις αιτίες που οι on line καταναλωτές εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους.
Επιπλέον, οι αμερικανοί καταναλωτές πιστεύουν ότι οι ξένες ιστοσελίδες είναι λιγότερο κατάλληλες σε σύγκριση με τις εγχώριες ιστοσελίδες, γεγονός που επιβραδύνει το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.