Digital Payments

Το Viber Pay είναι πλέον διαθέσιμο και επίσημα στην Ελλάδα για όλους

Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία με προσωπικά και ασφαλή μηνύματα και διά φωνής, ανακοινώνει ότι το Viber Pay θα ξεκινήσει να γίνεται σταδιακά διαθέσιμο σε όλους της χρήστες της εφαρμογής στην Ελλάδα μέσα στις επόμενες ημέρες.

Με την καινούργια αυτή fintech λειτουργία, η πλατφόρμα εδραιώνει το θέση της ως υπερεφαρμογή και μπαίνει στην τροχιά μιας εντυπωσιακής ανάπτυξης, προσφέροντας γρήγορες και δωρεάν μεταφορές χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο.

Οι ψηφιακές πληρωμές του Viber πρωτοπαρουσιάστηκαν στις αγορές της Ελλάδας και της Γερμανίας αυτό το καλοκαίρι, αρχικά μέσω μιας λίστας αναμονής. Από τον Ιούλιο, πάνω από 100.000 χρήστες γράφτηκαν στη λίστα αυτή, που τους επέτρεψε σταδιακή πρόσβαση στην καινούργια υπηρεσία. Αυτήν τη στιγμή το Viber Pay επιτρέπει άμεσες και δωρεάν συναλλαγές από Ελλάδα σε Γερμανία και το αντίστροφο.

Οι χρήστες στην Ελλάδα μπορούν, βεβαίως, να στείλουν ο ένας χρήματα στον άλλον δωρεάν, εύκολα και με ασφάλεια, δημιουργώντας ένα ψηφιακό πορτοφόλι. Το πορτοφόλι είναι έτοιμο σε μόλις δύο λεπτά και χρειάζεται απλά μια εγγραφή και μια επιβεβαίωση μέσω email. Αυτή η διαδικασία επιτρέπει συναλλαγές έως και €120, αλλά με επιβεβαίωση ακόμη περισσότερων στοιχείων, οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν ποσά έως και €4.500. Ένας χρήστης Viber Pay μπορεί επίσης να στέλνει χρήματα από το πορτοφόλι του σε άλλο χρήστη στο Viber, ακόμη κι αν εκείνος δεν διαθέτει ψηφιακό πορτοφόλι.

Οι συναλλαγές προς τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελλάδα για εύκολες πληρωμές καθημερινών εξόδων θα είναι επίσης διαθέσιμες σε όλους τους χρήστες δωρεάν – χωρίς το Viber να λαμβάνει κάποια προμήθεια. Οι επιβεβαιώσεις των πληρωμών αποστέλλονται αυτόματα με κρυπτογράφηση end-to-end, όπως συμβαίνει δηλαδή και με τις συνομιλίες στο Viber. Τα μέτρα ασφαλείας της νέας υπηρεσίας επίσης επεκτείνονται και σε αναγνώριση προσώπου και προστασία κωδικού πρόσβασης.

Αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις από διάφορες δημοφιλείς εταιρείες στην Ελλάδα είναι ήδη διαθέσιμες σε όσους έχουν πορτοφόλι στο Viber Pay. Το Viber θα επεκτείνει σύντομα την λειτουργία ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας μια ευρύτερη γκάμα οικονομικών υπηρεσιών -μεταξύ τους και ένα πρόγραμμα επιβράβευσης παραπομπών. Ανάμεσα στα προϊόντα που έρχονται είναι επίσης και ψηφιακές πιστωτικές κάρτες για online αγορές σε όλο τον κόσμο.

Τέλος, ένα εξειδικευμένο Κανάλι Viber Pay στα ελληνικά θα προσφέρει στους χρήστες που το ακολουθούν μια πρώτη ματιά στις νέες λειτουργίες και την ευκαιρία να ψηφίζουν για το τι καινούργιο θέλουν να προστεθεί στη συνέχεια.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Thales λανσάρει την "Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών"

H Thales, χάρη στη τεχνογνωσία της στις ασφαλείς πληρωμές και τη συνδεσιμότητα, ανέπτυξε μια λύση για την προστασία των ατόμων με προβλήματα όρασης από απάτες ή λάθη που γίνονται στα καταστήματα.

Χάρη στην Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών της Thales Gemalto, τα τυφλά άτομα και τα άτομα με προβλήματα όρασης θα απολαμβάνουν με περισσότερη αξιοπιστία και ανεξαρτησία την εμπειρία των πληρωμών στις καθημερινές τους αγορές, καθώς η καινοτόμος αυτή κάρτα αναφέρει φωνητικά το ποσό της κάθε συναλλαγής πριν από την επιβεβαίωσή της.

Η Thales μαζί με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Handsome, μια γαλλική Fintech που ειδικεύεται σε λύσεις για άτομα με αναπηρίες, αποφάσισε να αξιοποιήσει την καινοτομία της για να προσφέρει λύσεις χωρίς αποκλεισμούς στον τομέα των πληρωμών.

Για να επωφεληθούν από αυτήν, οι χρήστες της Κάρτας Φωνητικών Πληρωμών πρέπει απλώς να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή στο κινητό τους, η οποία συνδέεται με την κάρτα τους. Κάθε φορά που πραγματοποιούν μια πληρωμή, η εφαρμογή εκφωνεί το ποσό της συναλλαγής, προτού οι χρήστες το επιβεβαιώσουν με τον μυστικό τους κωδικό.



Η Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών της Thales λειτουργεί ως συνδεδεμένη συσκευή που λαμβάνει το ποσό από το τερματικό του σημείου πώλησης και το κοινοποιεί στην εφαρμογή μέσω Bluetooth. Ο πελάτης μπορεί στη συνέχεια να ακούσει τις πληροφορίες, είτε μέσω του ηχείου του τηλεφώνου, είτε μέσω ακουστικών.

Αυτή η μοναδική στο είδος της λύση, πρόκειται να εφαρμοστεί σύντομα από πολλές τράπεζες που έχουν πειστεί για το όφελός της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Klarna αναμένει κερδοφορία το 2023 παρά τον διπλασιασμό των ζημιών στο Q3

Οι απώλειες της σουηδικής fintech Klarna, που πρόσφατα ξεκίνησε τις δραστηριότητές της και στη χώρα μας, με το μοντέλο Buy Now Pay Later, διπλασιάστηκαν το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν.



Οι ζημιές του τρίτου τριμήνου για την εταρεία ήταν διπλάσιες από ό,τι στο ίδιο τρίμηνο του 2021 και έφτασαν στα 200 εκ. δολάρια, έναντι 106 εκ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα.

Παρά τις συνολικές απώλειες που συνεχίζουν να αυξάνονται, από την Klarna αναφέρουν ότι από το καλοκαίρι - όταν αναγκάστηκε να αξιοποιήσει τους επενδυτές της για να λάβει ρευστότητα με δραματικά μειωμένη αποτίμηση - έχει αρχίσει να σημειώνει «τεράστια πρόοδο» προς την κερδοφορία.

«Η Klarna έχει σημειώσει τεράστια πρόοδο στην πορεία της προς την κερδοφορία, την οποία αναμένουμε να σημειωθεί σε μηνιαία βάση το δεύτερο εξάμηνο του 2023», δήλωσε ο συνιδρυτής και CEO της εταιρείας, Sebastian Siemiatkowski σε δήλωσή του που συνόδευε τα αποτελέσματα.

Η εταιρεία μείωσε τις λειτουργικές της ζημίες κατά 169 εκατομμύρια δολάρια (42%) μεταξύ του 2ου και του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, γεγονός που απέδωσε στη μείωση κατά 10% στο εργατικό δυναμικό της παγκοσμίως, στην οποία προχώρησε τον Μάιο. Στη συνέχεια, η Klarna έκανε έναν δεύτερο γύρο απολύσεων στα τέλη Σεπτεμβρίου.



Ο κ. Siemiatowski είχε στο παρελθόν αποδώσει τη μαζική πτώση της αποτίμησης της εταιρείας, στη μετατόπιση της εστίασης των επενδυτών από την ανάπτυξη στην κερδοφορία, με κάθε κόστος.

Από την Klarna αναφέρθηκε επίσης ότι είχε βελτιώσει το ποσοστό πιστωτικών ζημιών της κατά 8% μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου τριμήνου, αλλά οι καθαρές πιστωτικές της ζημίες εξακολουθούν να αυξάνονται σχεδόν κατά 50% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι σε 409 εκ. δολάρια, τα 279 εκ. δολάρια το 2021.



Το γεγονός αυτό των διευρυνόμενων πιστωτικών απωλειών, σύμφωνα με την εταιρεία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσέλκυση καταναλωτών σε νέες αγορές, όπου δεν είναι σε θέση να έχει πρόσβαση στο πιστωτικό ιστορικό τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Checkout.com λανσάρισε λύση για τη διαδικτυακή απάτη

Καθώς η τάση των καταναλωτών να ψωνίζουν και να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους στο διαδίκτυο συνεχίζει να αυξάνεται, η διαδικτυακή απάτη επηρεάζει ολοένα και περισσότερο τις επιχειρήσεις. Το 2021 η διαδικτυακή απάτη αυξήθηκε κατά 285%, με τις επιχειρήσεις παγκοσμίως να χάνουν 20 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ποια θα μπορούσε να είναι η λύση στο πρόβλημα; Πώς θα μπορούσε ο κάθε ιδιώτης να προστατευθεί από τον κίνδυνο των δυνητικών διαδικτυακών απειλών και των επιπτώσεών τους;

Τώρα, μπορούν οι διαδικτυακές συναλλαγές να είναι ασφαλείς και προστατευμένες:

Η Checkout.com, ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών που βασίζεται σε cloud, διαθέτει ένα καινοτόμο προϊόν, το Fraud Detection Pro, που είναι μια πλήρως ευέλικτη λύση - εξέλιξη στην καταπολέμηση της απάτης. 

Πρόκειται για μία λύση αιχμής, που λειτουργεί με μηχανή μηχανικής εκμάθησης, η οποία μελετά δισεκατομμύρια συναλλαγές και επιτρέπει στους εμπόρους να επωφεληθούν από το παγκόσμιο δίκτυο δεδομένων της Checkout.com, μαζί με ένα σύνολο εξελιγμένων εργαλείων κινδύνου για την αποτροπή απάτης. 

Οι έμποροι που χρησιμοποιούν το Fraud Detection Pro μπορούν να αξιοποιήσουν το δίκτυο της Checkout.com, καθώς η μηχανική εκμάθηση ελέγχει εκατομμύρια συναλλαγές, επιτρέποντας στους εμπόρους να επωφεληθούν πολύ από την προηγμένη ταχύτητά της στην αντιμετώπιση νέων και αναδυόμενων φαινομένων απάτης. Για τις επιχειρήσεις που δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές, είναι σημαντικό να διαθέτουν ισχυρά συστήματα για να εμποδίζουν γρήγορα την απάτη, μειώνοντας ταυτόχρονα τα προβλήματα για τους πραγματικούς πελάτες.

Ήδη, επιχειρήσεις όπως η Curve και η Delivery Hero το χρησιμοποιούν για την επίλυση του αυξανόμενου προβλήματος της απάτης στις διαδικτυακές πληρωμές και τη βελτιστοποίηση των εσόδων τους. Το 2022 η λύση της Checkout.com για τον εντοπισμό της απάτης εξοικονόμησε στους εμπόρους πάνω από 1,95 δισεκατομμύρια δολάρια από πιθανές απάτες.

Το Fraud Detection Pro είναι διαθέσιμο για όλους τους εμπόρους παγκοσμίως.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε νέα πρόταση για τις άμεσες πληρωμές

Στις 26 Οκτωβρίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τη νέα της νομοθετική πρόταση για τις άμεσες πληρωμές, επιδιώκοντας να επεκτείνει τα διαθέσιμα μέσα πληρωμών, ώστε να περιλαμβάνουν πλέον και τις άμεσες μεταφορές. Αυτό θα επιτρέψει σε πολίτες και επιχειρήσεις, που διατηρούν τραπεζικό λογαριασμό σε χώρα της ΕΕ ή/και του ΕΟΧ, να στέλνουν και να λαμβάνουν ευρώ σε πραγματικό χρόνο μέσα σε μόλις 10 δευτερόλεπτα, κάθε δεδομένη ημέρα και ώρα.

Με την πρόταση αυτή, η Επιτροπή στοχεύει ως εκ τούτου να παράσχει μια ξεκάθαρη και ανταγωνιστική εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά μέσα μεταφοράς πιστώσεων, τα οποία διαχειρίζονται μόνο πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών εντός συγκεκριμένων ωρών λειτουργίας και που ενδέχεται να χρειαστούν αρκετές ημέρες πριν φτάσουν στον παραλήπτη.

Σύμφωνα με το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ, ορισμένοι από τους κύριους στόχους της πρότασης για τις άμεσες πληρωμές, είναι να άρει η Ένωση εμπόδια, όπως τα ακριβά τέλη μεταφοράς, οι κίνδυνοι απάτης κ.λπ., και να προωθήσει τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει η ευρύτερη χρήση των άμεσων πληρωμών.

Τα πλεονεκτήματα των λύσεων άμεσων πληρωμών είναι πολλά. Για παράδειγμα, θα επιτρέψουν στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις μια ευρύτερη επιλογή τρόπων πληρωμής, καθώς και τη δυνατότητα να λαμβάνουν άμεσα χρήματα που οφείλονται. Όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η ανάπτυξη λύσεων άμεσων πληρωμών θα επιτρέψει επίσης την ταχύτερη αποστολή των αγαθών που αγοράζονται, καθώς και τη βελτίωση των ταμειακών ροών για τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των εμπόρων λιανικής.

Στόχος της Επιτροπής, μέσω αυτής της πρότασης, είναι επίσης να εξασφαλίσει μεγαλύτερη εξοικονόμηση κόστους για τις επιχειρήσεις, καθώς δεν θα απαιτείται πλέον να παρέχουν εγγυήσεις όταν κάνουν χρήση άμεσων πληρωμών. Για τους παρόχους πληρωμών, η πρόταση θα δημιουργήσει επίσης νέες ευκαιρίες για καινοτομία, ενισχύοντας τα κίνητρα για την ανάπτυξη π.χ. νέων εφαρμογών πληρωμών για κινητά.

Γενικότερα, η Επιτροπή επιδιώκει να καταστήσει τις άμεσες πληρωμές προσβάσιμες σε όλους σε ολόκληρη την ΕΕ, για το λόγο αυτό η πρόταση υποχρεώνει τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών να μην χρεώνουν περισσότερα για τις άμεσες πληρωμές από ό,τι για τις παραδοσιακές μεταφορές χρημάτων

Ο Ecommerce Europe αναγνωρίζει την ευκαιρία που δημιουργείται. Για τους εμπόρους, οι νέες λύσεις που αξιοποιούν τις άμεσες πληρωμές μπορούν να αντιπροσωπεύουν μια κρίσιμη ευκαιρία για να καταστήσουν την ευρωπαϊκή αγορά πιο ανταγωνιστική και να επιτρέψουν την ανάπτυξη νέων λύσεων, οικονομικά αποδοτικών και καινοτόμων.

Στο πνεύμα της τεχνολογικής ουδετερότητας, νέες λύσεις που βασίζονται σε άμεσες πληρωμές θα συμπλήρωναν τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμών των εμπόρων και ως εκ τούτου, θα επέτρεπαν στις επιχειρήσεις να εξυπηρετούν καταναλωτές σε τοπικό επίπεδο αλλά και εκτός συνόρων.

Ο Ecommerce Europe πιστεύει ότι η επιτυχής υιοθέτηση των άμεσων πληρωμών, θα εξαρτηθεί από διαφανή, βιώσιμα και δίκαια επιχειρηματικά μοντέλα.

 

Εικόνα: Mika Baumeister, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Το στοίχημα των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σε έναν κόσμο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται σε άνοδο, οι ηλεκτρονικές πληρωμές έχουν μετατραπεί από βασικό παράγοντα διαφοροποίησης σε στοιχήματα για τους εμπόρους λιανικής.

Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως οι πιστωτικές κάρτες και τα τραπεζικά εμβάσματα δεν είναι πλέον οι μόνες διαθέσιμες επιλογές και οι καταναλωτές στρέφονται σε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής (Alternative Payment Methods - APM) όπως το PayPal, τα ψηφιακά πορτοφόλια, ακόμη και το Bitcoin, για να ολοκληρώσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους.

Ποιοι παράγοντες οδήγησαν σε αυτή τη δραματική αύξηση της δημοτικότητας των APM στον κλάδο της λιανικής; Γιατί είναι τόσο κρίσιμος παράγοντας στον κόσμο του e-commerce; Ποιος κερδίζει περισσότερο από την ευρεία υιοθέτηση αυτών των νέων μεθόδων πληρωμής; Ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, εξετάζει και αναλύει σε αυτό το άρθρο τον αντίκτυπο που έχουν οι APM στο μέλλον του κλάδου λιανικής.

Τί είναι οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής;

Σαν εναλλακτικός τρόπος πληρωμής χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε μορφή πληρωμής που δεν γίνεται με μετρητά ή "παραδοσιακές" πιστωτικές κάρτες μεγάλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ψηφιακά πορτοφόλια, όπως το Google Pay και εφαρμογές πληρωμών για κινητές συσκευές, μέχρι κρυπτονομίσματα, ηλεκτρονικές επιταγές και προγράμματα Buy-Now-Pay-Later (BNPL).

Τα πλεονεκτήματα των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής

Οι έμποροι έχουν μια σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα υιοθετώντας εναλλακτικές πληρωμές. Ας δούμε παρακάτω τα σημαντικότερα.

1. Υψηλότερες πωλήσεις

Περίπου το 8% των συναλλαγών αποτυγχάνει να ολοκληρωθεί επειδή δεν υπάρχει αποδεκτός τρόπος πληρωμής. Ορισμένοι από τους πελάτες σας, είτε στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα, ενδέχεται να είναι από άλλη χώρα. Ξεπερνώντας τυχόν εμπόδια στην πραγματοποίηση των πληρωμών, μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι οι πελάτες σας δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να αγοράσουν τα προϊόντα σας και αυτό θα βελτιστοποιήσει το ποσοστό μετατροπών σας.

2. Πιο ασφαλείς online συναλλαγές

Επιπλέον, μια νέα έρευνα έδειξε ότι το 18% των πελατών εγκατέλειψαν τις συναλλαγές τους επειδή είχαν ενδοιασμούς για την ασφάλεια των πληρωμών. Συνήθως, κατά τη χρήση ενός ψηφιακού πορτοφολιού, ή μιας πλατφόρμας BNPL, πρέπει απλώς να εισαχθεί ο λογαριασμός και ο κωδικός πρόσβασης. Για κάποιους πελάτες, αυτό μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση ασφάλειας.

Για να αποτρέψουν τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στα ψηφιακά τους πορτοφόλια, ορισμένοι ιδιοκτήτες smartphone χρησιμοποιούν βιομετρικές μεθόδους ελέγχου ταυτότητας, όπως σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων και λογισμικό αναγνώρισης προσώπου. Δεδομένου ότι η εμπιστοσύνη είναι ιδιαίτερα σημαντική σε μία διαδικασία αγοράς, θα πρέπει να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να διευκολύνετε τους πελάτες σας.

3. Γρήγορα checkout

Επιπλέον, οι μέθοδοι ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια και οι πληρωμές μέσω τηλεφώνου, χρειάζονται συνήθως λιγότερα βήματα από τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμής. Σήμερα, οι τρόποι άμεσης πληρωμής όπως το Apple Pay και το Google Pay συμβάλλουν στα συνολικά έσοδα των εμπόρων, αφού επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν γρήγορα τις αγορές τους, χρησιμοποιώντας ένα ασφαλές κανάλι πληρωμής.

Κάνοντας τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής να λειτουργούν για την επιχείρησή σας

Όταν μια εταιρεία αντιμετωπίζει μια τόσο μεγάλη ποικιλία επιλογών, πώς μπορεί να είναι σίγουρη ότι θα επιλέξει την καλύτερη εναλλακτική μέθοδο πληρωμής; Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως το κόστος, τις δυνατότητες, τη χρησιμότητα και την ασφάλεια όταν αποφασίζετε ποιον APM θα παρέχετε στους πελάτες σας.

Επιπλέον, φροντίστε να:

- Μάθετε τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού - στόχου σας

- Είστε συνεπείς με αυτό που αναμένουν οι πελάτες σας από εσάς

- Επωφεληθείτε από τους APM που λειτουργούν καλύτερα για την εταιρεία, τον κλάδο και τους στόχους σας

Οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής σας επιτρέπουν να συνδυάσετε διαφορετικές προσεγγίσεις και υπηρεσίες για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη για την εταιρεία σας. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένοι πάροχοι APM ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερο κόστος συναλλαγής, το οποίο μπορεί να επηρεάσει το περιθώριο κέρδους σας. Επίσης, το γεγονός ότι οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής είναι πιο βολικές και ευέλικτες, δε σημαίνει ότι η επιχείρησή σας δεν θα χάσει πελάτες.

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor για τις εναλλακτικές μεθόδους ηλεκτρονικών πληρωμών.

Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.

Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Payzy by COSMOTE: Παρουσιάστηκε επίσημα η νέα υπηρεσία ηλεκτρονικών συναλλαγών

Mία νέα εποχή στις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην Ελλάδα, έναν νέο τρόπο πληρωμών, χωρίς πορτοφόλι, φέρνει η νέα mobile εφαρμογή payzy by COSMOTE. Tο νέο app είναι μια ολιστική λύση, εντελώς ψηφιακή, για όλους αυτούς που θέλουν ευελιξία και απλότητα στην καθημερινότητά τους.

Το payzy by COSMOTE, που παρουσιάστηκε επίσημα στο πλαίσιο εκδήλωσης στο Διοικητικό Μέγαρο του Ομίλου ΟΤΕ, είναι προϊόν της COSMOTE Payments*, θυγατρικής του Ομίλου ΟΤΕ, η οποία έχει λάβει άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος ως ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος. Το payzy επιτρέπει στον χρήστη να καλύπτει καθημερινές αγορές και λογαριασμούς, κάνοντας παράλληλα συναλλαγές με τους δικούς του ανθρώπους, μέσα από το κινητό του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

To payzy by COSMOTE είναι μια πρωτοποριακή λύση για όλες τις καθημερινές πληρωμές και συναλλαγές. Μέσω εφαρμογής στο κινητό (iOS & Android), ο χρήστης μπορεί να αποκτήσει έναν ελληνικό IBAN λογαριασμό, να εκδώσει χρεωστική VISA κάρτα (ψηφιακή ή/και φυσική που θα είναι διαθέσιμη το 2023) και να κάνει όλες τις αγορές του σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Χωρίς κόπο και με ασφάλεια. Επίσης, με το payzy μπορεί να πληρώσει λογαριασμούς στη στιγμή.

Εκτός από αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά, το payzy by COSMOTE περιλαμβάνει και καινοτόμες λειτουργικότητες που δεν έχουν καμία χρέωση, όπως η δυνατότητα του χρήστη να ανταλλάσσει χρήματα με τους φίλους του μέσω chat, άμεσα, μέσω του Chat & Pay. Μπορεί ακόμα να μοιράζεται κοινά έξοδα με τους δικούς του ανθρώπους μέσω του Split it. Για παράδειγμα μπορεί να μοιράζεται τα έξοδα με τους φίλους του ή την οικογένειά του στο φαγητό, στο σινεμά, σε ένα ταξίδι. Και όλα αυτά μέσα από το κινητό, σε μια μόνο εφαρμογή.

Το payzy by COSMOTE αποτελεί το μοναδικό mobile app στην ελληνική αγορά που ανταμείβει με χρήματα τον χρήστη, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όποτε θέλει και όπου θέλει. Έτσι ο χρήστης κερδίζει χρήματα, όσο περισσότερο χρησιμοποιεί το payzy.

Το payzy by COSMOTE είναι εξολοκλήρου ψηφιακό και απευθύνεται σε όλους τους ενήλικες καταναλωτές, ανεξάρτητα από τον τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο. Ο χρήστης μπορεί να τα πληρώνει όλα και όλους από το κινητό του, ενώ δεν υπάρχει προμήθεια κατά την φόρτιση του ΙΒΑΝ λογαριασμού του. Είναι διαθέσιμο στο Google Play και το App Store.

«Στον Όμιλο ΟΤΕ προσαρμοζόμαστε συνεχώς στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής. Σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μας είναι να μπαίνουμε σε νέες αγορές και, με τη δύναμη της τεχνολογίας, να δίνουμε ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες μας. Όραμά μας είναι να μετατρέψουμε τον Όμιλο ΟΤΕ σε έναν digital services provider που δεν θα παρέχει μόνο τηλεπικοινωνίες και κορυφαία συνδεσιμότητα στον πελάτη, αλλά σύγχρονες λύσεις τεχνολογίας. Σε αυτό πλαίσιο κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα, και με το payzy by COSMOTE μπαίνουμε δυναμικά στην αγορά των ηλεκτρονικών συναλλαγών και στις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

* Η COSMOTE Payments ιδρύθηκε τo 2018 και είναι 100% θυγατρική του ΟΤΕ. Εντάσσεται στο γενικότερο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου ΟΤΕ για επέκταση σε νέες αγορές.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Tο Public Group συμμετέχει ως στρατηγικός επενδυτής στην Klarna

To Public Group, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στον χώρο του retail και ecommerce σε Ελλάδα και Κύπρο, φέρνει πρώτο στην ελληνική αγορά την υπηρεσία “Pay in 3” της Klarna, προσφέροντας τη δυνατότητα ευέλικτων online πληρωμών σε άτοκες δόσεις. Εδραιώνοντας τη συνεργασία του με την κορυφαία διεθνώς εταιρία fintech, το Public Group συμμετέχει επίσης ως στρατηγικός επενδυτής στον κύκλο χρηματοδότησης ύψους 800 εκ. ευρώ που ανακοίνωσε πρόσφατα η Klarna.

Η επένδυση, που ολοκληρώθηκε από τον επενδυτικό του βραχίονα, την Public Capital Partners, αποδεικνύει την έμφαση που δίνει το Public Group σε τεχνολογικές πλατφόρμες που φέρνουν στους καταναλωτές καινοτόμες υπηρεσίες και νέους τρόπους να απολαμβάνουν τις διαδικτυακές τους αγορές. Μέσω της Public Capital Partners αναζητά νέους συνεργάτες από τη διεθνή αγορά, με ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως είναι η Klarna, με στόχο να διευρύνει το οικοσύστημα καινοτομίας του και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στην αγορά του omnichannel retail.

«Όραμά μας είναι να οδηγούμε την αγορά μπροστά και να διαμορφώνουμε εντελώς νέες εμπειρίες, συνδυάζοντας καινοτόμες πλατφόρμες και υπηρεσίες που αναβαθμίζουν το αγοραστικό ταξίδι των πελατών μας. Οι ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμών και τα ισχυρά εργαλεία marketing της Klarna ταιριάζουν απόλυτα στην εμπειρία που θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Ως retail partners αλλά και ως επενδυτές της Klarna, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε την αξία της συνεργασίας μας, παραμένοντας μπροστά από την αγορά και προσφέροντας μια πραγματικά omnichannel αγοραστική εμπειρία. Ήδη, τα αποτελέσματα της συνεργασίας μας με την Klarna είναι πολύ θετικά: μέσα στους πρώτους τρεις μήνες, βλέπουμε ήδη υψηλό ποσοστό χρήσης της νέας υπηρεσίας, αποδεικνύοντας την ανάγκη των καταναλωτών για ευέλικτες επιλογές πληρωμής. Μάλιστα, 1 στους 5 πελάτες του public.gr που επιλέγουν να κάνουν αγορές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, προτιμούν τώρα να πληρώνουν με Klarna», δήλωσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group.

Οι καταναλωτές που επιλέγουν την Klarna μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις που εξοφλούνται κάθε 30 ημέρες από τη στιγμή της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να κατανείμουν το κόστος των αγορών τους ομοιόμορφα και να παραλάβουν το προϊόν πριν εξοφλήσουν ολόκληρο το ποσό. Οι μηνιαίες πληρωμές απλώς χρεώνονται στη χρεωστική ή την πιστωτική τους κάρτα.

«Στους Έλληνες καταναλωτές αρέσει να βλέπουν και να αισθάνονται τις ηλεκτρονικές τους αγορές πριν τις εξοφλήσουν. Οι ίδιοι, όμως, παραδοσιακά αποφεύγουν τις πιστωτικές κάρτες λόγω των επιτοκίων και των κρυφών χρεώσεων. Έτσι, οι περισσότεροι πρέπει να καταφύγουν σε πληρωμές με μετρητά κατά την παράδοση, οι οποίες αφενός δεν είναι ευέλικτες, αφετέρου είναι δαπανηρές τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους retailers», δήλωσε ο Sebastian Siemiatkowski, CEO και συνιδρυτής της Klarna. «Με την υπηρεσία άτοκων πληρωμών “Pay in 3” της Klarna, προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια βιώσιμη και εύχρηστη εναλλακτική λύση που τους δίνει αυτοπεποίθηση και ευελιξία κατά τις online αγορές τους».

Το Public Group πρώτο στην ελληνική αγορά λιανικής συνεργάστηκε με την Klarna, παρουσιάζοντας την υπηρεσία “Public Now Pay Later” νωρίτερα τον Ιούνιο. Οι τάσεις σήμερα στο public.gr δείχνουν ότι οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τη νέα υπηρεσία που υποστηρίζεται από την Klarna, ιδιαίτερα όταν αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας, όπως wearables, ηλεκτρονικά σκούτερ, κινητά τηλέφωνα και τηλεοράσεις. Οι οικιακές συσκευές είναι επίσης μια δημοφιλής κατηγορία, με πάνω από το 15% των αγορών να ολοκληρώνονται μέσω της επιλογής “Public Now Pay Later”.

«Με τα Public ως στρατηγικό συνεργάτη, τον μεγαλύτερο online retailer στην Ελλάδα, έχουμε πραγματικά κάνει ένα δυναμικό ξεκίνημα στη χώρα. Τώρα, στόχος μας είναι να επεκτείνουμε αυτή τη δυναμική που έχουμε χτίσει και κατά τη διάρκεια των γιορτών, μέσα από το ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο συνεργατών μας. Απώτερος σκοπός μας είναι να γίνουμε το #1 εργαλείο ανάπτυξης για τους Έλληνες retailers, βοηθώντας τους να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να προσεγγίσουν νέους πελάτες ανά τον κόσμο», δήλωσε ο Ηλίας Πιτσαβός, Head of Greece για την Klarna.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


payzy: Στην τελική ευθεία το ψηφιακό πορτοφόλι της Cosmote

Στο χώρο των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών εισέρχεται η Cosmote, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει και επίσημα την payzy, όπως είναι το όνομα που επελέγη για τη συγκεκριμένη δράση, για την οποία οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες.

Έχοντας αποκτήσει άδεια για ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος μέσω της Cosmote Payments, στόχος της payzy είναι να προσελκύσει πελάτες που ανήκουν στην αποκαλούμενη Generation Z, επιδιώκοντας να προσφέρει μία αρκετά ψηφιακή εμπειρία.

Η payzy ακολουθεί τη λογική του ψηφιακού «πορτοφολιού» στο smartphone, προσφέροντας δυνατότητες όπως άμεση φόρτιση από τραπεζικό λογαριασμό ή κάρτα, ταχύτατη μεταφορά χρημάτων και ένα πρόγραμμα πιστότητας, ενώ ταυτόχρονα θα δίνει τη δυνατότητα για έκδοση εικονικής ή φυσικής κάρτας, η οποία θα μπορεί να συνδεθεί άμεσα με το Google Pay ή το Apple Pay.

H payzy βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση πιλοτικών δοκιμών, όπου κυρίως συμμετέχουν εργαζόμενοι του ομίλου ΟΤΕ, αν και η εφαρμογή είναι διαθέσιμη τόσο στο Google Play (Android) όσο και στο App Store (iOS).

Η διαδικασία εγγραφής είναι εξαιρετικά εύκολη και γρήγορη καθώς ο χρήστης μπορεί να αξιοποιήσει την υπηρεσία Συστηθείτε" (KYC- Know Your Customer) του gov.gr για την αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων του. Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται με τη βοήθεια ενός video call για την πλήρη ταυτοποίηση των στοιχείων του χρήστη.

Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να συνδεθούν με τους φίλους τους για να στείλουν ή να λάβουν χρήματα, ενώ μπορούν και να συνομιλούν (chat) μαζί τους. Υπάρχει, επίσης, η δυνατότητα διαμοιρασμού των εξόδων μέσα από μία αρκετά εύχρηστη λειτουργία. Και τέλος μπορούν να εκδώσουν μία εικονική κάρτα για να πραγματοποιούν πληρωμές online ή ακόμη και offline, καθώς παρέχεται δυνατότητα για σύνδεση με το Google Pay ή το Apple Pay. Σύντομα, θα υπάρχει πάντως και η δυνατότητα για παραγγελία και φυσικής κάρτας, που θα επιτρέπει ακόμη και την ανάληψη μετρητών.

Πηγή: cnn.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η αξία των mobile payments θα φτάσει τα $10 τρισ. μέχρι το 2027

Αλματώδης αναμένεται να είναι την επόμενη πενταετία ο ρυθμός ανάπτυξης των ανέπαφων συναλλαγών μέσω mobile συσκευών, με την τεχνολογία να μετασχηματίζει ριζικά τον τομέα των πληρωμών. Οι ανέπαφες πληρωμές μέσω φορητών συσκευών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, θα εκτοξευθούν κυριολεκτικά, αυξανόμενες κατά 220% την περίοδο 2022-2027.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Juniper Research, η αξία των ανέπαφων πληρωμών αναμένεται να φτάσει τα $10 τρισ. μέχρι το 2027, από $4,6 τρισ. το 2022. Την αλματώδη ανάπτυξη των contactless συναλλαγών θα τροφοδοτήσουν οι επενδύσεις στο υφιστάμενο οικοσύστημα πληρωμών, όπως στα τερματικά POS (Point-of-Sale).

Ήδη η αντικατάσταση της πιστωτικής κάρτας από το smartphone ή smartwatch είναι μια τάση έντονη και στην ελληνική αγορά, με τις περισσότερες τράπεζες είτε να αναπτύσσουν δικές τους εφαρμογές ψηφιακών πορτοφολιών, είτε να υποστηρίζουν εφαρμογές που γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες.

 

Ειδικά μετά την πανδημία - που αύξησε σημαντικά τη χρήση των ανέπαφων συναλλαγών για λόγους προστασίας - οι Έλληνες καταναλωτές, που κάνουν τις συναλλαγές τους σε POS με τη βοήθεια του smartphone, έχουν στα… χέρια τους νέες επιλογές, που στόχο έχουν την πιο γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: Jonas Leupe, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search