Σημαντικές αλλαγές στην αγορά των πληρωμών αναμένεται να φέρουν οι συναλλαγές BNPL (Buy Now Pay Later) σύμφωνα με έκθεση της Juniper Research, η οποία εκτιμά ότι έως το 2028, η αξία τους θα φτάσει τα $687 δισ., από τα $334 δισ. που αναμένετα να φτάσουν φέτος.
Αυτή η ανάπτυξη θα οδηγηθεί από την αύξηση της ωριμότητας της αγοράς και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, υποστηριζόμενη από ρυθμιστικές πρωτοβουλίες και μεγαλύτερη αποδοχή, ιδίως σε περιπτώσεις χρήσης B2B.
Περισσότερα: Διπλασιασμός της αξίας συναλλαγών Buy Now Pay Later αναμένεται έως το 2028
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, διεξήγαγε έρευνα σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την έρευνα και σε σχετική ερώτηση, το 18% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει υποστεί απάτη σε ηλεκτρονικές αγορές σε εορταστικές περιόδους στο παρελθόν, με το ηλικιακό group με το υψηλότερο ποσοστό να είναι το 18-26 (26%).
Περισσότερα: Klarna: Συμβουλές για τις διαδικτυακές απάτες κατά τις ηλεκτρονικές αγορές
Το Rakuten Viber, ο παγκόσμιος ηγέτης στην ιδιωτική και ασφαλή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνητικών κλήσεων, γιορτάζει ένα εκατομμύριο ενεργούς χρήστες της λειτουργίας των Πληρωμών μέσω Viber μέσα σε λιγότερο από ένα έτος από την πλήρη εκκίνηση της υπηρεσίας.
Αυτό το επίτευγμα συμπίπτει με την παρουσίαση δύο νέων δυνατοτήτων ενώ φέρνει και μια ματιά στις συναρπαστικές εξελίξεις που έρχονται το 2024.
Περισσότερα: Το Rakuten Viber γιορτάζει το 1 εκατομμύριο ενεργά ηλεκτρονικά πορτοφόλια
Ένα βήμα πριν από την εισαγωγή του “ψηφιακού πορτοφολιού” στην καθημερινότητά τους βρίσκονται πλέον οι Ευρωπαίοι πολίτες, αποκτώντας με το Digital Identity Wallet μια εναλλακτική λύση διαδικτυακής ταυτοποίησης.
Με σκοπό τη διασφάλιση μιας αξιόπιστης και ασφαλούς “ψηφιακής ταυτότητας” για όλους τους Ευρωπαίους, η Προεδρία του Συμβουλίου και οι εκπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατέληξαν σε προσωρινή συμφωνία στο πλαίσιο για μια ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα (eID).
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε την έρευνα «Shopping Pulse Report 2023» για το 3ο τρίμηνο του έτους, αναδεικνύοντας στις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές στην ελληνική αγορά.
Σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, η Klarna πραγματοποίησε έρευνα με τη συμμετοχή περισσότερων από 16.000 καταναλωτών από 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η Airbnb και η Klarna ένωσαν τις δυνάμεις τους και λανσάρουν τη Σταδιακή Πληρωμή με την Klarna, έναν νέο τρόπο για τους επισκέπτες καταλυμάτων στην Ελλάδα να πληρώνουν το κόστος της κράτησής τους σταδιακά.
Η νέα αυτή δυνατότητα, μέρος του παγκόσμιου λανσαρίσματος της Klarna και της Airbnb, προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής σε είκοσι χώρες, σε τρεις ηπείρους, έως τις αρχές του 2024.
Περισσότερα: Η Airbnb και η Klarna λανσάρουν τη Σταδιακή Πληρωμή στην Ελλάδα
Η tbi bank διευρύνει το πλαίσιο των συνεργασιών της στην Ελλάδα, συνάπτοντας συμφωνία με την ALUMIL, τη μεγαλύτερη εταιρία σχεδιασμού και παραγωγής αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου της χώρας, με στόχο να παρέχει στους πελάτες της ευέλικτες χρηματοδοτικές επιλογές για την αγορά υψηλής ποιότητας κουφωμάτων αλουμινίου.
Μέσω της online πλατφόρμας My Windows της ALUMIL, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τον ιδανικό προμηθευτή μέσα από ένα ευρύ και αξιόπιστο δίκτυο κατασκευαστών και να προχωρήσουν στην αγορά των επιθυμητών προϊόντων.
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συμμετείχε στο διεθνές συνέδριο eCommerce Conference της έκθεσης eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, της μεγαλύτερης του κλάδου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της ECDM Expo. Συνολικά, στις συνεδριακές εκδηλώσεις της ECDM Expo SE Europe 2023 συμμετείχαν περισσότεροι από 70 διεθνείς ομιλητές και 650 σύνεδροι.
Περισσότερα: Η Klarna συμμετείχε στο eCommerce Conference της ECDM Expo SE Europe
To ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναμφίβολα εγκαινιάσει μια νέα εποχή ευκολίας και προσβασιμότητας για τους καταναλωτές, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο αλληλεπίδρασης με τις επιχειρήσεις.
Ωστόσο, παράλληλα με τα πολυάριθμα οφέλη τoυς, οι online αγορές έχουν επίσης επιφέρει μια ανησυχητική αύξηση στις απάτες πληρωμών. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη το 2021 από την Ένωση Επαγγελματιών Οικονομικών (AFP), 3 στις 4 εταιρείες αντιμετώπισαν απόπειρες απάτης πληρωμών το προηγούμενο έτος.
Περισσότερα: Πώς να προστατέψετε τους πελάτες σας από απάτες στις πληρωμές
Καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα εκδηλώνουν έντονο ενδιαφέρον για επιχειρηματικές λύσεις μέσω του Viber και μετά την επιτυχημένη εισαγωγή των Πληρωμών μέσω Viber στη χώρα μας την περασμένη χρονιά (μαζί με τη Γερμανία, η Ελλάδα ήταν η πρώτη αγορά που εισήγαγε το νέο προϊόν στην Ευρώπη), η Rakuten Viber κινείται πλέον προς την επόμενη φάση, διορίζοντας δύο νέους εκπροσώπους που θα έχουν για βάση την Αθήνα, ώστε να ενισχύσουν περαιτέρω την επιχειρηματική παρουσία της εταιρείας στη χώρα.
Περισσότερα: Δύο νέοι εκπρόσωποι της Viber θα εργάζονται για τη χώρα μας με βάση την Αθήνα
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77