Digital Payments

Η Checkout.com ανακοίνωσε τη λύση "Intelligence Acceptance’’ με ΑΙ για αύξηση των εσόδων

Η δέσμευση της Checkout.com να βοηθά τους εμπόρους να βελτιστοποιούν τα ποσοστά αποδοχής πληρωμών τους, την οδήγησε στη δημιουργία του Intelligence Acceptance, (Έξυπνη Αποδοχή) χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η λύση στοχεύει στη μείωση των σημαντικών απωλειών εσόδων που βιώνουν οι επιχειρήσεις λόγω ψευδών απορρίψεων και αύξησης των λειτουργικών εξόδων.

Klarna: Το μέλλον των αγορών για εμπόρους και καταναλωτές

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε μία νέα έρευνα σχετικά με το μέλλον των αγορών.

Τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν πώς θα εξελιχθούν οι καταναλωτικές προτιμήσεις και συμπεριφορές στο πλαίσιο των αγορών και πληρωμών, και πώς αναμένουν οι καταναλωτές να επηρεαστεί η αγοραστική τους εμπειρία από τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Η Klarna "σε καλό δρόμο" για να επιστρέψει στην κερδοφορία φέτος

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της Klarna δείχνουν ότι οι περικοπές που έγιναν στην επιχείρηση το 2022 έχουν μειώσει αισθητά τις απώλειες.

Οι τριμηνιαίες απώλειες μειώθηκαν περισσότερο από το ήμισυ, σε 1,3 δισ. SEK (120 εκατ. δολάρια) τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2023, μειωμένες κατά 52% από 2,6 δισ. SEK (240 εκατ. δολάρια) την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η υπηρεσία Buy Now Pay Later της Klarna και στα φυσικά καταστήματα Public

Το Public Group, έχοντας εξασφαλίσει για τους καταναλωτές τη δυνατότητα online πληρωμών με την υπηρεσία "Public Buy Now, Pay Later" σε τρεις άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική κάρτα μέσω Klarna, καινοτομεί ξανά και λανσάρει τη δημοφιλή υπηρεσία και στο σύνολο των φυσικών καταστημάτων Public.

Η επέκταση της υπηρεσίας Public Buy Now, Pay Later με Klarna στα δίκτυα καταστημάτων παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στους καταναλωτές και αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία τους.

Δείτε ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που προτιμούν οι Έλληνες

Με την πάροδο του χρόνου, και ειδικότερα μετά την πανδημία, οι τρόποι πληρωμής έχουν αλλάξει. Εκτός του γεγονότος ότι οι online αγορές έχουν αυξηθεί σημαντικά, στο πλαίσιο της γενικότερης "ψηφιοποίησης" της καθημερινότητάς μας, έχουν εισαχθεί και νέοι τρόποι πληρωμής στην αγορά.

Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Τρόποι Πληρωμής που Προτιμούν οι Έλληνες» διεξήχθηκε τον Απρίλιο του 2023 σε δείγμα 1.001 ατόμων από 18 έως 64 ετών από όλη την Ελλάδα και αποκαλύπτει τις γνώσεις, καθώς και τις συνήθειες των Ελλήνων στον συγκεκριμένο τομέα.

Το 52% των καταναλωτών ζητάει πολλαπλές επιλογές πληρωμής από τα e-shops

Η ραγδαία ανάπτυξη του fintech έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στο χώρο του eCommerce, και οι έμποροι καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούν. Ωστόσο, η αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών απαιτεί ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία από τις επιχειρήσεις. Μια από τις κύριες τάσεις που παρατηρούνται στους καταναλωτές είναι η ανάγκη για περισσότερες επιλογές πληρωμής.

Σύμφωνα με έρευνες, το 52% των καταναλωτών θέλει να έχει στη διάθεση του περισσότερες επιλογές πληρωμής. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επανεξετάσουν τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρουν στους πελάτες τους, προκειμένου να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Η παροχή πολλαπλών επιλογών πληρωμής παίρνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα, ιδιαίτερα σε μία αγορά όπως η ελληνική, όπου η αντικαταβολή έχει δεσπόζουσα θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, αποτελώντας ωστόσο “πληγή” για τους εμπόρους.

Παρέχοντας περισσότερες επιλογές πληρωμής στους καταναλωτές, καθίσταται πιθανότερη η επιλογή μιας εναλλακτικής μεθόδου πληρωμής αντί της αντικαταβολής. Με αυτόν τον τρόπο, το ποσοστό της αντικαταβολής μπορεί να μειωθεί, μαζί με το ρίσκο και τα κόστη όπου αυτός ο τρόπος πληρωμής μπορεί να επιφέρει για τους εμπόρους.

Πώς επηρεάζουν οι επιλογές πληρωμής το e-shop σας και τους καταναλωτές;

Η παροχή ποικίλων επιλογών πληρωμής αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων. Εάν ένα e-shop δεν παρέχει τους τρόπους πληρωμής που προτιμά ο εκάστοτε καταναλωτής, τότε αυξάνεται δραματικά η πιθανότητα ο πελάτης αυτός να εγκαταλείψει το καλάθι του.

Σύμφωνα με την έρευνα του ινστιτούτου Baymard, τουλάχιστον 27% των πελατών εγκαταλείπει το καλάθι του επειδή δε βρίσκει τον τρόπο πληρωμής που προτιμά, ή επειδή δεν εμπιστεύεται μια ιστοσελίδα για να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του. Αυτό συνεπάγεται απολεσθέντα κέρδη για τους εμπόρους και το κυριότερο, δυσαρεστημένους πελάτες.

Οι online πληρωμές σήμερα, έχουν διανύσει σημαντική απόσταση και βέβαια δεν περιορίζονται μόνο στις κάρτες. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν κατά κόρον τα “ψηφιακά πορτοφόλια” όπως το ApplePay ή το GooglePay ή και άλλες λύσεις όπως το “Buy Now Pay Later” (BNPL) που προσφέρεται από παρόχους όπως η Klarna. Αυτό βέβαια περιπλέκει τη ζωή των εμπόρων, καθώς για να υποστηρίξουν όλες αυτές τις μεθόδους πληρωμής, απαιτείται χρόνος και χρήμα για την υλοποίηση της κάθε μίας. Ή τουλάχιστον αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι πρόσφατα.

Πώς μπορείτε να προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής εύκολα και χωρίς κόστος;

Η Simpler είναι μια καινοτόμα startup που αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας των διαδικτυακών αγορών για τους καταναλωτές της. Μέσω της Simpler, ο καταναλωτής μπορεί να ολοκληρώσει τις αγορές του με ένα μόνο κλικ, χωρίς την ανάγκη να συμπληρώσει μακροσκελείς φόρμες κατά τη διάρκεια της αγοράς του, ή να απομνημονεύσει κωδικούς πρόσβασης ή αριθμούς καρτών. Έτσι, κάθε καταναλωτής έχει το δικό του «ψηφιακό διαβατήριο αγορών», το οποίο του επιτρέπει να αγοράζει προϊόντα από τους εμπόρους που συνεργάζονται με τη Simpler μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Μέσω της λύσης που προσφέρει η εταιρεία, βοηθάει τους εμπόρους να ανταποκριθούν σε αυτήν την αλλαγή των καταναλωτικών τάσεων, προσφέροντας στους πελάτες των e-shops τους πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Με τη Simpler, oι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν με κάρτα, Apple Pay, Google Pay και Klarna. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουν τη μέθοδο πληρωμής που τους ταιριάζει περισσότερο και να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα που πρέπει να σημειωθεί εδώ, είναι ότι με τη Simpler οι έμποροι προσφέρουν όλους αυτούς τους τρόπους πληρωμής “out of the box”. Χωρίς την ανάγκη να πραγματοποιήσουν μία ξεχωριστή υλοποίηση για τον κάθε τρόπο πληρωμής ή να συνάψουν ξεχωριστές εμπορικές συμφωνίες για τον καθένα από αυτούς. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούν χρόνο και χρήμα που υπό άλλες συνθήκες θα διέθεταν για κάθε ξεχωριστή υλοποίηση.

Σύμφωνα με δεδομένα της Simpler για την ελληνική αγορά, το 71% των καταναλωτών προτιμούν την πληρωμή μέσω κάρτας, ενώ σημαντική ανάπτυξη βλέπουν και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το ApplePay και το GooglePay, όπου προτιμούνται από το 29% των καταναλωτών. Ακόμη, οι πληρωμές BNPL, γνωρίζουν και αυτές σημαντική ανάπτυξη. Σε αυτό το σημείο να σημειωθεί ότι τα παραπάνω νούμερα προκύπτουν από αγορές μέσω Simpler, σε e-shops που συνεργάζονται με την εταιρεία. Οι προσφερόμενοι τρόποι πληρωμής μέσω της λύσης του one-click checkout στα συγκεκριμένα e-shops είναι πληρωμή μέσω καρτών και digital wallets.

 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι έμποροι που συνεργάζονται με τη Simpler, παρατηρούν μία μείωση της αντικαταβολής της τάξεως του 23%.

Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε ευέλικτες επιλογές πληρωμής;

Μέσω της Simpler, ένα e-shop μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του όλους τους τρόπους πληρωμής που αναφέρθηκαν, ενώ ο κάθε έμπορος που συνεργάζεται με τη Simpler παίρνει άμεσα πρόσβαση και μπορεί να προσφέρει τους νέους τρόπους πληρωμής που ενσωματώνει η εταιρεία.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, είναι η συνεργασία της Simpler με την Klarna, μέσω της οποίας οι έμποροι που συνεργάζονται με τη Simpler, μπορούν τώρα να προσφέρουν τη δυνατότητα δόσεων χωρίς πιστωτική στους πελάτες τους.

Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας προσφέροντας πολλαπλές επιλογές πληρωμής, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα.

-Advertorial-

Simpler και Klarna συνεργάζονται για μια φιλική και βιώσιμη εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η Simpler, η καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που στοχεύει να απλοποιήσει τις online αγορές, και η Klarna, ο παγκόσμιος πάροχος εναλλακτικών πληρωμών, ανακοινώνουν με χαρά τη συνεργασία τους, στοχεύοντας να παρέχουν στους πελάτες μια απρόσκοπτη και βιώσιμη εμπειρία αγορών.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Klarna ενσωματώνεται στην πλατφόρμα της Simpler, προσφέροντας στους καταναλωτές - μεταξύ άλλων - την επιλογή πληρωμής με δόσεις, ακόμα και με χρεωστική κάρτα. Οι έμποροι που συνεργάζονται με τις δύο εταιρείες, θα μπορούν κατά συνέπεια να προσφέρουν την απόλυτη ευελιξία στους πελάτες τους.

Το Φθινόπωρο αναμένονται οι αποφάσεις της ΕΚΤ για το ψηφιακό ευρώ

Το φθινόπωρο θα πρέπει να αναμένονται οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) για το ψηφιακό ευρώ, μετά από τη διετή περίοδο έρευνας της Ευρώπης για την έκδοση ή μη του digital euro

"Το Ευρωσύστημα έχει δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι ένα ψηφιακό ευρώ είναι κατάλληλο σε μια ψηφιακή οικονομία. Η απόφαση μας για το μέλλον του έργου θα ληφθεί το φθινόπωρο", σχολίασε το μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ΕΚΤ, Fabio Panetta, ο οποίος προεδρεύει της Task Force υψηλού επιπέδου για το ψηφιακό ευρώ.

Simpler: Πώς η ψυχολογία του πελάτη επηρεάζει την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς

Το διαδικτυακό εμπόριο έχει αλλάξει δραστικά τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας, χαρίζοντάς μας τη δυνατότητα να αποκτήσουμε σχεδόν οτιδήποτε από την άνεση του σπιτιού μας. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή δεν είναι πάντα τόσο απλή και εύκολη, όσο φαίνεται.

Η εμπειρία ολοκλήρωσης των online αγορών μπορεί κάποιες φορές να προκαλεί αρνητικά συναισθήματα στους καταναλωτές και να αποβαίνει κουραστική και δύσκολη. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι χάνουν χρήματα από τις πωλήσεις, καθώς πολλοί πελάτες τους εγκαταλείπουν τις αγορές τους στη μέση.

Οι επιστήμονες καταναλωτικής ψυχολογίας ασχολούνται με τη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των παραγόντων που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Μέσω αυτής, έχουν προκύψει διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς. Αυτοί, μεταξύ άλλων, είναι:

Η εμπειρία αγορών: Η εμπειρία αγορών των καταναλωτών μπορεί να επηρεάσει την κρίση τους για την ποιότητα και την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών. Οι καταναλωτές μπορούν να αντιδράσουν σε αρνητικές εμπειρίες αγορών, όπως τις μακροσκελείς και χρονοβόρες φόρμες ολοκλήρωσης αγοράς, ή την έλλειψη επιλογών παράδοσης και πληρωμής.

Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών: Η ευκολία και η ταχύτητα στην ολοκλήρωση μιας αγοράς, παίζει σημαντικό ρόλο για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, ένα δυσλειτουργικό σύστημα πληρωμής μπορεί να προκαλέσει αγανάκτηση και να καθιστά τη διαδικασία αγοράς δυσάρεστη για τον καταναλωτή. Το αντίθετο ισχύει, όμως, όταν ένα ευχάριστο και γρήγορο σύστημα πληρωμής κάνει τον καταναλωτή να νιώθει ικανοποιημένος, με αποτέλεσμα να επιστρέφει στο ίδιο κατάστημα για μελλοντικές αγορές.

Το πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων «διαδικτυακών καλαθιών» και η ψυχολογία του πελάτη

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα για τις online αγορές είναι το φαινόμενο της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών. Όταν κάποιος πηγαίνει σε ένα φυσικό κατάστημα και βάζει αγαθά σε ένα καλάθι, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει μια κάποια δέσμευση για να αγοράσει αυτά τα αγαθά. Ωστόσο, στις αγορές μέσω διαδικτύου, αυτή η δέσμευση δεν υπάρχει. Το κλικ στο "Προσθήκη στο καλάθι" δεν είναι δεσμευτικό. Αυτό δημιουργεί στους εμπόρους ένα σημαντικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν έσοδα τα οποία «μένουν στο τραπέζι» όταν οι καταναλωτές εγκαταλείπουν τα καλάθια τους.

Πώς μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την τάση; Ένα εύκολο βήμα είναι να επικεντρωθούμε στη λειτουργικότητα και την ταχύτητα. Όσοι στέκονται σε ουρές στα καταστήματα δεν είναι πιθανό να τις εγκαταλείψουν, επειδή μπορούν να δουν πώς θα εξελιχθεί η διαδικασία αναμονής. Μπορούν να εκτιμήσουν βάσει του μήκους της ουράς περίπου πόσο θα περιμένουν.

Όμως, η αναμονή στο διαδίκτυο είναι μια πολύ πιο περίπλοκη και αποτρεπτική εμπειρία που επηρεάζεται από την ψυχολογία του πελάτη. Οι καταναλωτές θα εγκαταλείψουν τις αγορές τους στη μέση και θα στραφούν σε άλλους εμπόρους, όταν η διαδικασία ολοκλήρωσης μιας αγοράς είναι περίπλοκη και χρονοβόρα, απαιτώντας από αυτούς να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες.

Η Simpler προσφέρει τη λύση σε αυτό το πρόβλημα των εμπόρων λανσάροντας την αγορά με ένα “κλικ”, καθώς και άλλες λειτουργίες όπως πολλαπλές επιλογές πληρωμής και παράδοσης. Έτσι, η διαδικασία αγοράς γίνεται μία γρήγορη, απλή και σύγχρονη εμπειρία για τον καταναλωτή.

Πώς η Simpler λαμβάνει υπόψιν την ψυχολογία του καταναλωτή

Η Simpler μελέτησε τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική ψυχολογία στο διαδίκτυο και δημιούργησε μία διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει μία εμπειρία ολοκλήρωσης αγορών απαλλαγμένη από προβλήματα. Η πλατφόρμα της Simpler προσφέρει μία απλή και ευχάριστη εμπειρία, που βελτιώνει το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή και αυξάνει τις πιθανότητες να ολοκληρώσει τις αγορές του. Αυτό, φυσικά, σημαίνει περισσότερες πωλήσεις και κατ’ επέκταση περισσότερα έσοδα για τους εμπόρους.

Μέσω της Simpler οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ολοκληρώνουν τις αγορές τους μόνο με ένα κλικ, χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες, καθώς και να απομνημονεύσουν πολλαπλούς κωδικούς πρόσβασης. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν το «ψηφιακό διαβατήριο αγορών» τους, το οποίο τους επιτρέπει να αγοράζουν γρήγορα, με μόνο ένα κλικ, από οποιοδήποτε e-shop συνεργάζεται με τη Simpler.

Επίσης, όλοι αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν χιλιάδες περισπασμοί κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης μιας αγοράς. Με το κουμπί “Γρήγορης Αγοράς” της Simpler, οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν μία απλούστερη εμπειρία αγορών στους πελάτες τους, καθώς μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα τα στάδια του ψηφιακού ταξιδιού αγορών, όπως τη σελίδα του προϊόντος και το mini cart, που επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους νωρίτερα από το τελικό στάδιο του checkout.

Ενδεικτικά, στα e-shops που συνεργάζονται με την Simpler, η μεγάλη πλειοψηφία, που αντιστοιχεί στο 78% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά του πριν από τη σελίδα του checkout.

Το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία ολοκλήρωσης αγορών που είναι άνετη, εύκολη και φιλική προς τον χρήστη, ενώ παράλληλα προσφέρει μια αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Οι πελάτες αισθάνονται ότι οι απαιτητικές διαδικασίες της αγοράς έχουν απλοποιηθεί και αυτό μεταφράζεται σε μια θετική εμπειρία για εκείνους, καθώς επίσης και σε αύξηση εσόδων για τους εμπόρους.

Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να προσφέρετε μία πιο γρήγορη και ταυτόχρονα πιο απλή εμπειρία checkout στους πελάτες σας, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

-Advertorial-

Η Checkout.com προσφέρει στις επιχειρήσεις υπηρεσία έκδοσης χρεωστικών καρτών

Η Checkout.com, ο παγκόσμιος πάροχος λύσεων πληρωμών, ανακοίνωσε στο τέλος του περασμένου μήνα στην ετήσια εκδήλωση πελατών της, την έναρξη της "Έκδοσης" καρτών.

Αυτό θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να εκδίδουν εύκολα πλήρως προσαρμόσιμες εικονικές και φυσικές κάρτες και να προσφέρουν προϊόντα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search