Digital Payments

Τα Visa Tokens ξεπερνούν τις φυσικές κάρτες Visa που βρίσκονται σε κυκλοφορία

Η Visa ανακοίνωσε ότι έχει πλέον εκδώσει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια tokens παγκοσμίως μέσω του Visa Token Service (VTS), γεγονός που αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την προσφορά της εταιρείας στην ασφάλεια των ψηφιακών πληρωμών και την περαιτέρω επιτάχυνση της καινοτομίας και της αποδοχής του ηλεκτρονικού εμπορίου

Αυτό το ιστορικό ορόσημο, σηματοδοτεί τον διπλασιασμό σχεδόν του αριθμού των token που έχει εκδώσει η Visa μέσα σε έναν χρόνο, ξεπερνώντας έτσι τον αριθμό των φυσικών καρτών Visa που κυκλοφορούν παγκοσμίως. Παράλληλα, υπογραμμίζει την ισχυρή ασφάλεια που παρέχουν τα tokens σε εμπόρους, εκδότες καρτών και καταναλωτές.

 
«Το tokenization είναι μια απλή, αλλά δυναμική ιδέα στην οποία πρωτοστάτησε η Visa: αποκρύπτει και υποκαθιστά ευαίσθητα δεδομένα πληρωμών για να προλαμβάνει την απάτη και να κάνει τις ψηφιακές πληρωμές ασφαλέστερες», δήλωσε ο Jack Forestell, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief product officer της Visa. «Η αύξηση των εκδοτών καρτών, των παρόχων αποδοχής πληρωμών με κάρτα, των εμπόρων και των καταναλωτών που συναλλάσσονται με Visa tokens, υπογραμμίζει το γεγονός ότι το μέλλον του χρήματος είναι πραγματικά ψηφιακό, και το ψηφιακό χρήμα πρέπει να βασίζεται στην εμπιστοσύνη».
 
Ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 50% από την έναρξη της πανδημίας. Αλλά η ευκολία των διαδικτυακών αγορών συνοδεύεται από αυξημένες προσδοκίες εκ μέρους των καταναλωτών και ζήτηση για απλές και ασφαλείς συναλλαγές. Η Visa καινοτομεί προλαμβάνοντας τις απαιτήσεις των καταναλωτών μέσω της υπηρεσίας Visa Token, η οποία αντικαθιστά τους 16ψήφιους αριθμούς των καρτών Visa με ένα ψηφιακό token που μόνο η Visa μπορεί να αποκωδικοποιήσει, συμβάλλοντας στην προστασία των δεδομένων του λογαριασμού από ενδεχόμενη απάτη.
 
Tokens: Οι φρουροί ασφαλείας των διαδικτυακών αγορών
 
Τα tokens είναι οι αφανείς ήρωες του ηλεκτρονικού εμπορίου από τους οποίους μπορεί να επωφεληθεί ολόκληρο  το οικοσύστημα πληρωμών, με τους εκδότες καρτών, τους παρόχους αποδοχής πληρωμών με κάρτα, τους εμπόρους και τους καταναλωτές να αποκομίζουν μια σειρά από οφέλη, όπως μείωση της απάτης, ευκολία χρήσης σε όλες τις συσκευές και πολλά άλλα.
 
Η ανάλυση της Visa δείχνει ότι μεταξύ πάνω από 8.600 εκδοτών καρτών και 800.000 εμπόρων, τα Visa tokens συνέβαλαν στη μείωση στα ποσοστά απάτης κατά 28% και σε αύξηση των εγκρίσεων κατά 3%, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις για τους εμπόρους, εξοικονομώντας τους παράλληλα χρήματα για έξοδα που σχετίζονται με την απάτη.
 
Το μέλλον της ταυτοποίησης, εξαρτάται από τα tokens
 
Σε μια εποχή που το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής μας ζωής βρίσκεται στο cloud, η προηγμένη τεχνολογία διασφαλίζει ότι προστατεύονται τα δεδομένα των πελατών κατά τη διάρκεια των συναλλαγών. Το Authentication 2.0 - το μέλλον της προστασίας των καταναλωτών - βασίζεται σε tokens και εργαλεία όπως το Cloud Token Framework (CTF) της Visa, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την ασφάλεια και να αυξάνει τα ποσοστά έγκρισης για συναλλαγές χωρίς τη φυσική παρουσία κάρτας, σε ποικίλες περιπτώσεις και συσκευές πληρωμών.
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Visa ηγείται του μετασχηματισμού token, επισκεφθείτε αυτή τη σελίδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Viber Pay: Από την Ελλάδα ξεκινά η νέα υπηρεσία ψηφιακών συναλλαγών

Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία με προσωπικά και ασφαλή μηνύματα και διά φωνής, επεκτείνει τις δραστηριότητές και στις ψηφιακές συναλλαγές, μέσω ενός ψηφιακού πορτοφολιού που είναι πλέον διαθέσιμο στην εφαρμογή του Viber.

Η νέα λειτουργία θα επιτρέψει στους χρήστες του Viber να στέλνουν εύκολα χρήματα ο ένας στον άλλον και να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό πορτοφόλι όπου θα αποθηκεύουν χρήματα -αρχικά Ευρώ. Αργότερα, θα εξελιχθεί ώστε να περιλαμβάνει διάφορα νομίσματα, ενώ περισσότερες υπηρεσίες επίσης θα είναι διαθέσιμες σύντομα.

Η Rakuten Viber εισέρχεται στην παγκόσμια αγορά των ψηφιακών πληρωμών μέσω των εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών της και της ισχυρής φήμης της για την ασφάλεια που είναι βασικό συστατικό των προσωπικών τους επικοινωνιών, χάρη στην προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end. Η McKinsey εκτιμά ότι η παγκόσμια αγορά των πληρωμών, που περιλαμβάνει τα εμβάσματα στο εξωτερικό, τις τοπικές συναλλαγές και τις πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών θα φτάσει τα 2,5 τρις. δολάρια μέχρι το 2025.

Οι πληρωμές στο Viber θα ξεκινήσουν αρχικά από τις αγορές της Ελλάδας και της Γερμανίας και σταδιακά στο σύντομο μέλλον θα φτάσουν σε άλλες χώρες. Το Viber είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones στην Ελλάδα και σύμφωνα με το γερμανικό Stiftung Warentest είναι μια από τις πιο ασφαλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η προσθήκη χρημάτων στο ψηφιακό πορτοφόλι του Viber Pay θα είναι δυνατή μέσω όλων των καρτών Mastercard και Visa, αλλά και των τοπικών τραπεζών στη Γερμανία και την Ελλάδα. Για να προσφέρει αδειοδοτημένες υπηρεσίες πληρωμών στις πρώτες δύο αγορές, το Viber συνεργάστηκε με τη Rapyd, μια διεθνή εταιρεία Fintech-as-a-Service.

Η Rapyd θα ενσωματώσει υπηρεσίες συναλλαγών υπό άδεια κατευθείαν μέσα στην εφαρμογή του Viber ώστε να ενισχύσει τις δυνατότητες πληρωμών της εφαρμογής.

Με τον περιορισμό της διαθεσιμότητας ανά χώρα, οι χρήστες του Viber θα έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία πρόσθετων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οι εξής:

  • Πληρωμές από Πορτοφόλι Viber σε Πορτοφόλι Viber για εγχώριες ή διεθνείς συναλλαγές σε Ευρώ, με το πλάνο να θέλει να προστεθούν κι άλλα νομίσματα σύντομα.
  • Τραπεζικές μεταφορές για εύκολη πληρωμή καθημερινών εξόδων όπως είναι οι λογαριασμοί υπηρεσιών κοινής ωφελείας.
  • Αποκλειστικές εκπτώσεις και επιβραβεύσεις από τοπικούς συνεργάτες.

 

Για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν πληρωμές στο Viber, οι χρήστες πρέπει να ορίσουν έναν προσωπικό κωδικό αναγνώρισης ή τη βιομετρική αναγνώριση που θα εξασφαλίσει την ενεργοποίηση ασφαλών συναλλαγών. Οι επιβεβαιώσεις πληρωμής αποστέλλονται αυτόματα με κρυπτογράφηση end-to-end, όπως όλες οι ιδιωτικές επικοινωνίες του Viber. Για να μην υπάρχει καμία απορία, η ομάδα υποστήριξης του Viber θα είναι διαθέσιμη για να απαντήσει σε ερωτήσεις στις τοπικές γλώσσες.

Οι χρήστες του Viber στη Γερμανία και την Ελλάδα έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες πληρωμών του Viber πριν από την επίσημη κυκλοφορία του, μπαίνοντας στη λίστα αναμονής ΕΔΩ. Περισσότερα νομίσματα και λειτουργίες θα προστίθενται όσο η Rakuten Viber θα λανσάρει τις συναλλαγές σε περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένων κουπονιών και ανταμοιβών επιστροφής μετρητών από συμμετέχοντες εμπορικούς συνεργάτες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Klarna αντλεί 800 εκ. δολάρια εν μέσω δραματικής πτώσης της αποτίμησής της

Η Klarna, η υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών BNPL εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 800 εκατομμυρίων δολαρίων σε νέο επενδυτικό γύρο, όμως η αποτίμηση της εταιρείας έπεσε ακόμη χαμηλότερα, μετά την πτώση 30% που υπέστη τον περασμένο Μάιο, κατά τον προηγούμενο επενδυτικό της γύρο.

Η Klarna αποτιμάται πλέον στα 6,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για μια τεράστια πτώση 85% σε σύγκριση με την αποτίμηση των 45,6 δισ. δολαρίων πέρσι, όταν η Softbank ηγήθηκε ενός σημαντικού επενδυτικού γύρου. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία είχε τον τίτλο της πολυτιμότερης ευρωπαϊκής fintech.

Η σουηδική εταρεία είναι ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών BNPL στην Ευρώπη και πρόσφατα ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της και στη χώρα μας.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η χρηματοδότηση προέρχεται τόσο από υφιστάμενους όσο και από νέους επενδυτές και τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για την επέκτασή της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

"Είναι απόδειξη της ισχύος της επιχείρησης ότι, κατά τη διάρκεια της πιο απότομης πτώσης των χρηματιστηρίων παγκοσμίως, εδώ και περισσότερα από πενήντα χρόνια, οι επενδυτές αναγνώρισαν την ισχυρή θέση μας και τη συνεχή πρόοδό μας στην επανάσταση στον κλάδο της λιανικής τραπεζικής", σχολίασε σχετικά με τη νέα χρηματοδότηση ο CEO της Klarna, Sebastian Siemiatkowski. 

Η Klarna δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει την αναταραχή που επικρατεί στην αγορά γενικά, αλλά και στις εταιρείες τεχνολογίας. Ωστόσο, φαίνεται να έχει πληγεί ιδιαίτερα σκληρά, μετά την εκθετική της ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με την εταιρεία, στην Ευρώπη οι δραστηριότητές της πραγματοποιούν μικτά κέρδη 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

 

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Skroutz αποκτά το 100% της EveryPay

Η Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, ανακοινώνει την πλήρη επένδυσή της στην ΕveryPay, αποκτώντας και το υπόλοιπο 75% των μετοχών της FinTech εταιρείας.

Το πρώτο βήμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών είχε γίνει τον Νοέμβριο του 2020 με την απόκτηση του 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay για να ολοκληρωθεί σήμερα και να ανέλθει στο 100%.

 

Η απόφαση για την επέκταση της επένδυσης στην EveryPay εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Skroutz που έχει ως κεντρικό πυλώνα την εστίαση στην παροχή καινοτόμων λύσεων πληρωμών, στην ασφάλεια και την αξιοπιστία των online συναλλαγών, καθώς διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παροχή μιας άψογης ηλεκτρονικής αγοραστικής εμπειρίας για τους χρήστες.

Η EveryPay θα συνεχίσει την υλοποίηση του υπάρχοντος σχεδίου ανάπτυξης παρέχοντας στους πελάτες της καινοτόμες και εξειδικευμένες λύσεις πληρωμών, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την έρευνα και ανάπτυξη με την χρήση τεχνολογιών αιχμής για τον σχεδιασμό νέων εφαρμογών στον τομέα του FinTech, που στοχεύουν να κάνουν τις πληρωμές ευκολότερες και ασφαλέστερες για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις.

Ο Κώστας Κοντογιάννης, Chief Financial Officer της Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Η επέκταση της συνεργασίας μας με την EveryPay θα συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην υλοποίηση των στόχων μας για ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές καθώς επίσης θα μας βοηθήσει να εντάξουμε και νέες καινοτόμες λύσεις πληρωμών για τους συνεργάτες και τους χρήστες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο όραμά μας να παρέχουμε ποιοτικές ασφαλείς υπηρεσίες που κάνουν την online αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μοναδική και ταυτόχρονα επενδύουμε και σε μια εταιρεία που έχει τη δυναμική να εξελιχθεί περαιτέρω στον κλάδο των FinTech εταιρειών».

O Γρηγόριος Σιουρούνης, Co-Founder και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της EveryPay, δήλωσε σχετικά: «Η εξειδίκευσή μας στην εξυπηρέτηση πληρωμών σε περιβάλλον marketplace αποτέλεσε και το βασικό συστατικό της στρατηγικής αυτής συνεργασίας με την Skroutz. Πιστοί στο όραμά μας θα συνεχίσουμε το πλάνο μας για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών πληρωμών, παρέχοντας ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τον έμπορο».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η αγορά των ψηφιακών πορτοφολιών αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 60% έως το 2026

Οι πάροχοι ψηφιακών πορτοφολιών θα χρειαστεί να προσθέσουν νέους τρόπους πληρωμής στις υπηρεσίες τους, από κρυπτονομίσματα έως "αγορά-τώρα-πληρωμή-αργότερα", προκειμένου να επωφεληθούν πλήρως από την προβλεπόμενη ταχύτατη ανάπτυξη που έρχεται τα επόμενα χρόνια.

Αυτό καταγράφεται στα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας της Juniper Research, "Digital Wallets: key opportunities vendor analysis and market forecasts, 2022-2026", σχετικά με την πορεία της αγοράς των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Στην έρευνα προβλέπεται πως οι συναλλαγές που γίνονται με χρήση ψηφιακών πορτοφολιών αναμένεται να αυξηθούν σε αξία κατά 60% τα επόμενα πέντε χρόνια, όπου και η αξία των συναλλαγών θα ξεπεράσει τα 12 τρισεκατομμύρια δολάρια - από τα 7,5 τρισεκατομμύρια δολάρια που αναμένεται να βρεθεί η αγορά φέτος.

Η Juniper απαριθμεί τις πέντε κορυφαίες εταιρείες παροχής ψηφιακών πορτοφολιών στο leaderboard των ανταγωνιστών που συνέταξε, οι οποίες είναι οι PayPal, Alipay, WeChat Pay, Apple Pay και Google Pay.

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Εικόνα: Jonas Leupe, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

 

PayPal: Πέντε συμβουλές προς τις μικρές επιχειρήσεις για τις διαδικτυακές απάτες

του Jim Magats, SVP, Payments and SMB Solutions, PayPal

Σύμφωνα με την έκθεση ‘European E-Commerce Report 2021’, η οποία δημοσιεύθηκε από το Ecommerce Europe και το EuroCommerce, η Ελλάδα σημείωσε αύξηση 77% στον ρυθμό ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C, την υψηλότερη ετήσια αύξηση στην Ευρώπη το 2020, εκτιμώντας κιόλας ότι τουλάχιστον το 63% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου θα έκανε online αγορές αγαθών ή υπηρεσιών εντός του 2021[1].

Τέσσερις στους 10 εγχώριους e-shoppers πραγματοποίησαν περισσότερες από πέντε αγορές/παραγγελίες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Ελληνική Στατιστική Αρχή τον Δεκέμβριο του 2021, καταδεικνύοντας την αυξανόμενη τοπική διείσδυση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών[2].

Με δεδομένη πλέον τη σταθερή άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι λογικό να αυξάνονται αντίστοιχα οι απειλές ψηφιακής απάτης. Καθώς οι καταναλωτές εμπλέκονται ολοένα και πιο ενεργά σε διαδικτυακές δραστηριότητες, οι επιτήδειοι καραδοκούν και έχουν προσαρμόσει ανάλογα τις τεχνικές και τις μεθόδους τους με στόχο τη δόλια απόσπαση χρημάτων σε δημοφιλή περιβάλλοντα.

Ωστόσο, πολλοί καταναλωτές δεν έχουν κατά νου την ασφάλεια των συναλλαγών τους κάθε φορά που προβαίνουν σε μία αγορά στο διαδίκτυο. Βασίζονται κυρίως στον εκάστοτε έμπορο για να ολοκληρώσει την εκάστοτε συναλλαγή και να διατηρήσει ασφαλή τα οικονομικά και προσωπικά τους στοιχεία ως μέρος της διαδικασίας, χωρίς να δίνουν τη δέουσα σημασία σε βασικά βήματα προστασίας. Στην περίπτωση, μάλιστα, που ένας καταναλωτής καταλήξει τελικά θύμα απάτης, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο έμπορος θα έχει χάσει έναν πελάτη μια για πάντα.

Στην πραγματικότητα, όμως, λίγες είναι οι επιχειρήσεις εκείνες που ασχολούνται διεξοδικά με τους υφιστάμενους κινδύνους και την ορθή διαχείριση κακόβουλων περιστατικών. Ταυτόχρονα, πολλοί επιχειρηματίες αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τις όλο και πιο εξελιγμένες απειλές και μορφές απάτης, καθώς και με την ανάγκη να διατηρήσουν τη λειτουργία της δραστηριότητάς τους σε βιώσιμο επίπεδο με ανοδικές τάσεις.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το Ινστιτούτο Ponemon και την PayPal σχετικά με το πραγματικό κόστος των περιστατικών απάτης[3], πολλοί οργανισμοί πασχίζουν να προστατεύσουν την επιχείρησή τους από τυχόν διαδικτυακές δόλιες συναλλαγές. Ανάμεσα στα περισσότερα από 600 στελέχη που συμμετείχαν στην εν λόγω έρευνα, το 65% επεσήμανε την αύξηση του βαθμού πολυπλοκότητας ως την πλέον σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζουν αναφορικά με τον μετριασμό της ψηφιακής οικονομικής απάτης.

Σε τοπικό επίπεδο, φαίνεται να ισχύει κάτι ανάλογο, ενώ οι τράπεζες μαζί με άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχουν συνεχή ενημέρωση για την υποστήριξη των πελατών τους ενάντια στη λαίλαπα των πιο «σοφιστικέ» κακόβουλων επιθέσεων. Αυτή η δυσκολία αγγίζει πλέον συχνά τα όρια της αγανάκτησης, με γνώμονα την επιτακτική ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό και εξαιτίας των προκλήσεων που επέφερε η πανδημία της Covid-19.

Όπως δείχνει η διεθνής αυτή μελέτη, ενώ οι οργανισμοί αναγνωρίζουν τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για να παραμείνουν στο προσκήνιο με ανταγωνιστική διάθεση, το 81% των ερωτηθέντων στην έρευνα ανέφερε ότι, λόγω της νέας αυτής συνθήκης, έχουν καταστεί πιο ευάλωτοι απέναντι σε κάθε μορφή ηλεκτρονικής απάτης.

Τι είναι σε θέση να κάνουν οι έμποροι προκειμένου να προστατεύσουν τους πελάτες και τις ίδιες τις επιχειρήσεις τους;

Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις δύνανται να καταπολεμήσουν την αύξηση της απάτης και να διαφυλάξουν την ασφάλεια τόσο των πελατών τους όσο και της δικής τους επιχείρησης.

 

1. Επικεντρωθείτε στην πρόληψη της απάτης που σχετίζεται με αντιστροφές χρέωσης

Οι αντιστροφές χρεώσεων αποτελούν συχνά ένα από τα αναμενόμενα κόστη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, εντούτοις η εμφάνιση προκλήσεων στη διαδικασία αποστολής και εφοδιασμού εν μέσω της πανδημίας, καθώς και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, οδήγησαν σε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό αντιστροφών χρεώσεων. Ενώ πολλές από αυτές ήταν απόλυτα νόμιμες, δεν έλειπαν εκείνες που ήταν αποτέλεσμα ανέντιμης δραστηριότητας και ψευδών αξιώσεων.

Οι λύσεις προστασίας από αντιστροφές χρέωσης μπορούν κάλλιστα να βοηθήσουν μια επιχείρηση να διαχειριστεί αυτόματα τις αμφισβητήσεις συναλλαγών και λοιπές διαφωνίες και αντιπαραθέσεις, ανακτώντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν επίσης να εφαρμόζουν ισχυρές μεθόδους επαλήθευσης που μπορούν να ελέγχουν εάν τα στοιχεία χρέωσης που εισάγει ένας πελάτης ταιριάζουν, για παράδειγμα, με τα δεδομένα του αρχείου της εταιρείας έκδοσης, καθώς και αυτοματοποιημένα μηνύματα που επισημαίνουν ασυνήθιστες ή περίεργες παραγγελίες, όπως μια παραγγελία με ιδιαίτερα υψηλή ποσότητα του ίδιου προϊόντος.

 

2. Χρησιμοποιήστε τη μηχανική μάθηση (machine learning)

Οι επιχειρήσεις προτείνεται να αξιοποιήσουν τη μηχανική μάθηση για να διευκολύνουν τον εντοπισμό και τον περιορισμό της απάτης σε πραγματικό χρόνο. Πολλά εργαλεία στην αγορά παρέχουν επίσης στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τις σχετικές λύσεις για την αντιμετώπιση της απάτης με βάση τις ίδιες τις ανάγκες τους. Αυτό βοηθά τους εμπόρους να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και στις νέες αγοραστικές συμπεριφορές με γρήγορο και εύστροφο τρόπο. Όπως έδειξαν οι δύσκολες καταστάσεις των τελευταίων ετών, μπορεί να έρθουν τα πάνω κάτω στον κόσμο και τη ζωή μας μέσα σε μια μόλις στιγμή.

 

3. Να είστε ανοιχτοί σε συνεργασίες

Η διαδικασία προστασίας από απάτες δεν πρέπει να γίνεται σε καθεστώς απομόνωσης. Η ιεράρχηση της προστασίας των ηλεκτρονικών συναλλαγών απαιτεί τεχνογνωσία και καλό θα είναι να γίνεται από το εξειδικευμένο προσωπικό της επιχείρησης σε άμεση συνεργασία με τους ειδικούς του συγκεκριμένου κλάδου. Η σύμπραξη αυτή μπορεί να βελτιώσει τον χρόνο εντοπισμού ύποπτων ενεργειών, μειώνοντας ουσιαστικά το οικονομικό κόστος και τις επιπτώσεις στην εικόνα της επιχείρησης.

 

4. Να έχετε ανοιχτά τα αυτιά σας

Να προσφέρετε τη δυνατότητα ενός ειδικού forum ή άλλου καναλιού επικοινωνίας, όπου οι πελάτες να αναφέρουν ύποπτη συμπεριφορά ή περιστατικά υπό αμφισβήτηση στην πλατφόρμα σας. Αρκετές και διαφορετικές μορφές απάτης εντοπίζονται συχνά μέσω της κατάθεσης εμπειριών ή συμβουλών από την πλευρά των πελατών, επομένως βεβαιωθείτε ότι διαθέτουν όντως μία εύκολη δίοδο για να αναφέρουν τυχόν ζητήματα που προκαλούν ανησυχία και χρήζουν εξέτασης.

 

5. Να παραμένετε σε εγρήγορση

Τέλος, το πιο σημαντικό είναι να αντιληφθείτε ότι οι κακοί ηθοποιοί και οι απατεώνες αποτελούν μία σταθερά και πάντοτε θα βρίσκουν τρόπο να εξελίσσουν τις τεχνικές τους για να αποφεύγουν και να ξεγελούν τα όποια συστήματα άμυνας. Μην αμελείτε να ενημερώνεστε τακτικά για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις σε επίπεδο τακτικής και να έχετε υπόψη σας ότι δεν είναι διόλου απίθανο να βιώσετε και εσείς μια επίθεση ή μια ευπάθεια.

 

Στο τέλος της ημέρας, η μείωση της έκθεσης σε μορφές ψηφιακής απάτης δύναται να βελτιστοποιήσει σημαντικά τους μηχανισμούς ασφαλείας, την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις – με άλλα λόγια, το ποσοστό μετατροπών (conversion rate) - μιας επιχείρησης, αποσκοπώντας στη δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών για μια ζωή.

 

[1] European E-Commerce Report 2021

[2] ELSTAT | Survey on the use of information and communication technologies in households and by individuals

[3] Ponemon Institute, PayPal „The Real Cost of Online Fraud”, April 2021

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Delivery Herο μπαίνει στις υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα

O γερμανικός όμιλος Delivery Hero, στον οποίο ανήκει η εταιρεία διανομής φαγητού και προϊόντων σούπερ μάρκετ efood, έλαβε άδεια λειτουργίας ιδρύματος πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Στο σχετικό δημοσίευμα του capital.gr, σημειώνεται ότι εφόσον κάποια εταιρεία λάβει άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος για να παρέχει και να εκτελεί υπηρεσίες πληρωμών, έχει δικαίωμα δραστηριοποίησης στο σύνολο των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Η άδεια από την κεντρική τράπεζα της χώρας αφορά στην παροχή υπηρεσιών πληρωμών, είτε για λογαριασμό της είτε για τρίτους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Delivery Hero θα έχει στο εξής τη δυνατότητα να προχωράει σε κινήσεις πληρωμής, μεταξύ των οποίων η μεταφορά κεφαλαίων σε λογαριασμό πληρωμών που διατηρεί ως πάροχος υπηρεσιών πληρωμών, ή και σε άλλο πάροχο πληρωμών. 

Ταυτόχρονα όμως θα μπορεί να διατηρεί δίκτυο μέσων πληρωμής αλλά και να προχωράει στην αποδοχή πράξεων πληρωμής. 

Η Delivery Hero ήδη από το 2020 συνεργάστηκε στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών με τη Mastercard για να ψηφιοποιήσει το σύστημα πληρωμών της σε όλες τις επωνυμίες της στην περιοχή Mέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής.

Η εταιρεία, προκειμένου να λάβει τη σχετική άδεια στη χώρα μας και να έχει τη δυνατότητα εισόδου στις υπηρεσίες πληρωμών, προχώρησε στη σύσταση εταιρείας με την επωνυμία, "Delivery Hero Payments Μονοπρόσωπη Α.Ε". Αντιπρόεδρος στη συγκεκριμένη εταιρεία είναι ο Dr. Eike Helbig, επικεφαλής του νομικού τμήματος για τον όμιλο Delivery Hero σε παγκόσμια βάση, ενώ στη διοίκηση της συγκεκριμένης εταιρείας συμμετέχει και ο Κωνσταντίνος Ακριβός, Πρόεδρος και οικονομικός διευθυντής της efood.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το iPhone θα δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους να δέχονται πληρωμές σε cryptos;

Η Apple ανακοίνωσε τα σχέδιά της να κυκλοφορήσει το "Tap to Pay" για το iPhone της, μια νέα υπηρεσία που μετατρέπει το smartphone σε συσκευή POS για επιχειρήσεις και εμπόρους.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι με το Tap to Pay, οι έμποροι που διαθέτουν iPhone θα μπορούν να λαμβάνουν πληρωμές ανέπαφα, χρησιμοποιώντας τις συσκευές τους ως POS, χάρη στην τεχνολογία επικοινωνίας κοντινού πεδίου ή NFC.

Σύμφωνα με την Apple, η νέα λειτουργία θα επεκτείνει την υποστήριξη σε "ανέπαφες πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και άλλα ψηφιακά πορτοφόλια". Βασικά σημαίνει ότι εάν η Apple δε βάλει κάποιον περιορισμό, οι πελάτες που χρησιμοποιούν κάρτες των Coinbase, Crypto.com, όπως και άλλες παρόμοιες κάρτες από fintech που έχουν συνδεδεμένα crypto wallets, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα κρυπτονομίσματά τους για να πραγματοποιούν πληρωμές μέσω Tap to Pay.

Η Apple ανακοίνωσε ήδη την Stripe, μια ιρλανδοαμερικανική fintech, ως την πρώτη πλατφόρμα που προσφέρει τη λειτουργία Tap to Pay στο iPhone και διευκρίνισε ότι "θα ακολουθήσουν επιπλέον πλατφόρμες και εφαρμογές πληρωμών αργότερα φέτος".

Τον περασμένο Αύγουστο το μεγάλο ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων Coinbase ενσωματώθηκε στα Apple Pay και Google Pay, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν cryptos από την πλατφόρμα του. Η κίνηση αυτή, επέτρεψε στους πελάτες από τις ΗΠΑ να αγοράζουν κρυπτονομίσματα χρησιμοποιώντας τραπεζικές χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες μέσω της πλατφόρμας Apple Pay.



Τον Ιούνιο του 2021, η Coinbase είχε διαθέσει την Coinbase Card σε συνεργασία με τη Visa, δίνοντας ουσιαστικά τη δυνατότητα στους χρήστες να ξοδεύουν τα κρυπτονομίσματά τους όπου γίνονται δεκτές οι κάρτες Visa, μετατρέποντας σε πραγματικό χρόνο τα κρυπτονομίσματα σε συμβατικό χρήμα. Παρομοίως, το ανταλλακτήριο Crypto.com διέθεσε τη δική του Crypto.com Visa Card, η οποία μπορεί να προστεθεί στο Apple Pay και σε άλλα ψηφιακά πορτοφόλια.

Ενώ το Apple Pay πιθανότατα δεν θα επιτρέπει την άμεση αγορά αγαθών και υπηρεσιών μέσω Bitcoin, θα δίνει τη δυνατότητα χρήσης ανάλογων πιστωτικών και χρεωστικών καρτών συνδεδεμένων με πορτοφόλια cryptos του χρήστη, ώστε να τα χρησιμοποιεί για τις αγορές του.

Πηγή: Cointelegraph

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πίστωση 30 ημερών στους καταναλωτές δίνει η PayPal στη Γερμανία

Η PayPal, η οποία το 2020 έγινε η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής μεταξύ των Γερμανών, προσφέρει την επιλογή "Pay Later" σε πολλές χώρες παγκοσμίως, όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν αγορές και να πληρώσουν αργότερα. Στις περισσότερες χώρες ο χρόνος αποπληρωμής είναι έως 21 ημέρες, διάστημα που για τη γερμανική αγορά η PayPal το επέκτεινε στις 30 ημέρες.

Οι Γερμανοί καταναλωτές πλέον μπορούν να επιλέξουν "Πληρωμή μετά από 30 ημέρες" για αγορές έως 1.000 ευρώ. Το οφειλόμενο ποσό χρεώνεται αυτόματα στο λογαριασμό του πελάτη μετά από 30 ημέρες - ο οποίος έχουν φυσικά τη δυνατότητα να πληρώσει πριν από τη λήξη του χρονικού ορίου των 30 ημερών.

Επίσης, οι έμποροι μπορούν να προσθέσουν το κουμπί "Πληρωμή αργότερα" της PayPal στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα, διευκολύνοντας τους πελάτες τους, οι οποίοι αφού κάνουν κλικ σε αυτό το κουμπί, μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους στη PayPal και να επιλέξουν "Πληρωμή αργότερα" ή "Πληρωμή σε 30 ημέρες".

Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα υπηρεσία συνδυάζει τις δύο πιο δημοφιλείς μεθόδους πληρωμής στη Γερμανία: Την PayPal και την αγορά με πίστωση, αφού οι Γερμανοί καταναλωτές προτιμούν να παραλαμβάνουν και να βλέπουν τα προϊόντα που αγοράζουν πριν από την πληρωμή τους.

Οι υπηρεσίες BNPL (Buy Now Pay Later) γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην Ευρώπη, με τους καταναλωτές να τις προτιμούν για να λαμβάνουν πίστωση χωρίς να εμπλέκονται με πιστωτικές κάρτες και Τράπεζες, και να διευκολύνονται με τις οικονομικές τους υποχρεώσεις.

 

Εικόνα: Muhammad Asyfaul, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ευέλικτη και ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψηφιακών πληρωμών myPOS

H myPOS είναι μια ιδιαίτερα ευέλικτη, ολοκληρωμένη πλατφόρμα αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών, με κάρτες τεχνολογίας chip ‘n’ PIN, μαγνητοταινίας και ανέπαφων συναλλαγών (NFC) που εμπιστεύονται πάνω από 150.000 επιχειρήσεις σε περισσότερες από 30 χώρες.

H myPOS προσφέρει ήδη τη δυνατότητα σε χιλιάδες επιχειρηματίες στην Ελλάδα να δέχονται πληρωμές με χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες των VISA, MasterCard, JCB, Union Pay, American Express και Bancontact, στα φυσικά τους καταστήματα, από τα e-shop τους, απομακρυσμένα, εν κινήσει (taxi, courier, delivery κ.λπ.), marketplaces, αυτόματους πωλητές, ψηφιακά ράφια, ακόμα και με χρήση μόνο των κινητών τους τηλεφώνων. 

Οι καινοτόμες υπηρεσίες και τα τερματικά της myPOS, καθώς και η τεχνογνωσία που έχει στις ηλεκτρονικές πληρωμές, προσέλκυσε το ενδιαφέρον ακόμα και πολυεθνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα, όπως η L’Oreal, που τοποθετεί σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα τα custom ψηφιακά ράφια Beaut-e Point και η KFC.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που προσφέρει η myPOS στους επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν τα τερματικά και τις online υπηρεσίες της, είναι το γεγονός ότι έχουν μέσα σε 10 δευτερόλεπτα τα χρήματα από τις κάρτες των πελατών τους διαθέσιμα στον λογαριασμό τους, αφού προσφέρει χωρίς επιπλέον χρέωση την άμεση εκκαθάριση των συναλλαγών.

myPOS τερματικά Android 

Η myPOS, ήδη από το 2018 διαθέτει το δικό της App Market, το οποίο επιτρέπει σε τρίτους προγραμματιστές να ανεβάσουν τις δικές τους εφαρμογές και να τις λειτουργούν στα myPOS τερματικά Android. Αυτό σημαίνει πως οι επιχειρηματίες που θα επιλέξουν να έχουν στις επιχειρήσεις τους τερματικά myPOS με λειτουργικό Android, όπως τα μοντέλα myPOS Carbon και myPOS Slim, μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ακόμα και ως ταμειακές μηχανές συμβατές με το My Data.

Οι Android εφαρμογές του myPOS App Market είναι διαθέσιμες σε όλους τους επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν τα τερματικά σε Ελλάδα, Κύπρο, τις υπόλοιπες χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, καθώς και στην Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι προγραμματιστές μέσω του myPOS App Market έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια πανευρωπαϊκή αγορά και μπορούν να αποκτήσουν νέους πελάτες μέσα από το συνεχώς αυξανόμενο δίκτυο των ήδη 150.000+ επιχειρηματιών – πελατών της myPOS.

Υπάρχουν ήδη εφαρμογές από Έλληνες προγραμματιστές όπως για parking, τα ΚΤΕΛ, τις εταιρείες ταχυμεταφορών / last mile delivery, ασύρματης παραγγελιοληψίας για την εστίαση, καθώς και ταμειακής μηχανής συμβατής με το My Data, οι οποίες λειτουργούν στα myPOS τερματικά και μπορείτε να τις δείτε όλες εδώ.

Χρήση Android smartphone με εφαρμογή myPOS 

Από τον Νοέμβριο του 2020, η myPOS με τη δωρεάν εφαρμογή myPOS Glass επιτρέπει στα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό Android 8.1 και άνω που έχουν NFC chip, να δέχονται ανέπαφα πληρωμές με κάρτες και με δυνατότητα καταχώρησης του PIN στην οθόνη των κινητών τηλεφώνων. H εφαρμογή έχει ήδη ξεπεράσει τις 200.000 εγκαταστάσεις μέσω Google Play και Huawei App Gallery σε όλη την Ευρώπη. Με το myPOS Glass οι επιχειρηματίες δεν χρειάζονται καν τερματικό POS για να δέχονται πληρωμές με κάρτες.

Πληρωμές με myPOS QR Codes

Τα γνωστά μας QR code μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την αποδοχή πληρωμών με κάρτες. Οι επιχειρηματίες δημιουργούν μέσα από την myPOS mobile εφαρμογή το QR code πληρωμής, οι πελάτες το σκανάρουν με την κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου, καταχωρούν οι ίδιοι οι πελάτες τα στοιχεία της κάρτας τους και η πληρωμή ολοκληρώνεται με άμεση πίστωση των χρημάτων στον myPOS επαγγελματικό λογαριασμό των επιχειρηματιών.

Αυτόνομα φορητά τερματικά POS από 39 ευρώ χωρίς συνδρομή και δεσμεύσεις

Τα τερματικά myPOS είναι αυτόνομα, με δική τους κάρτα SIM, η οποία παρέχει δωρεάν απεριόριστη σύνδεση στο Internet σε Ελλάδα, Κύπρο και λοιπές χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, είναι ασύρματα και φορητά, ενώ ορισμένα μοντέλα χωράνε ακόμα και στη τσέπη. Τα τερματικά myPOS δεν έχουν συνδρομές ή δεσμευτικές συμβάσεις και μπορείτε να δείτε τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους εδώ.

 

Δείτε περισσότερα για τις προσφερόμενες λύσεις στο equinox-ventures.com το web site του επίσημου διανομέα της myPOS.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search