Σε έναν κόσμο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται σε άνοδο, οι ηλεκτρονικές πληρωμές έχουν μετατραπεί από βασικό παράγοντα διαφοροποίησης σε στοιχήματα για τους εμπόρους λιανικής.
Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως οι πιστωτικές κάρτες και τα τραπεζικά εμβάσματα δεν είναι πλέον οι μόνες διαθέσιμες επιλογές και οι καταναλωτές στρέφονται σε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής (Alternative Payment Methods - APM) όπως το PayPal, τα ψηφιακά πορτοφόλια, ακόμη και το Bitcoin, για να ολοκληρώσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους.
Ποιοι παράγοντες οδήγησαν σε αυτή τη δραματική αύξηση της δημοτικότητας των APM στον κλάδο της λιανικής; Γιατί είναι τόσο κρίσιμος παράγοντας στον κόσμο του e-commerce; Ποιος κερδίζει περισσότερο από την ευρεία υιοθέτηση αυτών των νέων μεθόδων πληρωμής; Ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, εξετάζει και αναλύει σε αυτό το άρθρο τον αντίκτυπο που έχουν οι APM στο μέλλον του κλάδου λιανικής.
Τί είναι οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής;
Σαν εναλλακτικός τρόπος πληρωμής χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε μορφή πληρωμής που δεν γίνεται με μετρητά ή "παραδοσιακές" πιστωτικές κάρτες μεγάλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ψηφιακά πορτοφόλια, όπως το Google Pay και εφαρμογές πληρωμών για κινητές συσκευές, μέχρι κρυπτονομίσματα, ηλεκτρονικές επιταγές και προγράμματα Buy-Now-Pay-Later (BNPL).
Τα πλεονεκτήματα των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής
Οι έμποροι έχουν μια σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα υιοθετώντας εναλλακτικές πληρωμές. Ας δούμε παρακάτω τα σημαντικότερα.
1. Υψηλότερες πωλήσεις
Περίπου το 8% των συναλλαγών αποτυγχάνει να ολοκληρωθεί επειδή δεν υπάρχει αποδεκτός τρόπος πληρωμής. Ορισμένοι από τους πελάτες σας, είτε στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα, ενδέχεται να είναι από άλλη χώρα. Ξεπερνώντας τυχόν εμπόδια στην πραγματοποίηση των πληρωμών, μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι οι πελάτες σας δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να αγοράσουν τα προϊόντα σας και αυτό θα βελτιστοποιήσει το ποσοστό μετατροπών σας.
2. Πιο ασφαλείς online συναλλαγές
Επιπλέον, μια νέα έρευνα έδειξε ότι το 18% των πελατών εγκατέλειψαν τις συναλλαγές τους επειδή είχαν ενδοιασμούς για την ασφάλεια των πληρωμών. Συνήθως, κατά τη χρήση ενός ψηφιακού πορτοφολιού, ή μιας πλατφόρμας BNPL, πρέπει απλώς να εισαχθεί ο λογαριασμός και ο κωδικός πρόσβασης. Για κάποιους πελάτες, αυτό μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση ασφάλειας.
Για να αποτρέψουν τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στα ψηφιακά τους πορτοφόλια, ορισμένοι ιδιοκτήτες smartphone χρησιμοποιούν βιομετρικές μεθόδους ελέγχου ταυτότητας, όπως σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων και λογισμικό αναγνώρισης προσώπου. Δεδομένου ότι η εμπιστοσύνη είναι ιδιαίτερα σημαντική σε μία διαδικασία αγοράς, θα πρέπει να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να διευκολύνετε τους πελάτες σας.
3. Γρήγορα checkout
Επιπλέον, οι μέθοδοι ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια και οι πληρωμές μέσω τηλεφώνου, χρειάζονται συνήθως λιγότερα βήματα από τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμής. Σήμερα, οι τρόποι άμεσης πληρωμής όπως το Apple Pay και το Google Pay συμβάλλουν στα συνολικά έσοδα των εμπόρων, αφού επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν γρήγορα τις αγορές τους, χρησιμοποιώντας ένα ασφαλές κανάλι πληρωμής.
Κάνοντας τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής να λειτουργούν για την επιχείρησή σας
Όταν μια εταιρεία αντιμετωπίζει μια τόσο μεγάλη ποικιλία επιλογών, πώς μπορεί να είναι σίγουρη ότι θα επιλέξει την καλύτερη εναλλακτική μέθοδο πληρωμής; Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως το κόστος, τις δυνατότητες, τη χρησιμότητα και την ασφάλεια όταν αποφασίζετε ποιον APM θα παρέχετε στους πελάτες σας.
Επιπλέον, φροντίστε να:
- Μάθετε τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού - στόχου σας
- Είστε συνεπείς με αυτό που αναμένουν οι πελάτες σας από εσάς
- Επωφεληθείτε από τους APM που λειτουργούν καλύτερα για την εταιρεία, τον κλάδο και τους στόχους σας
Οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής σας επιτρέπουν να συνδυάσετε διαφορετικές προσεγγίσεις και υπηρεσίες για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη για την εταιρεία σας. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένοι πάροχοι APM ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερο κόστος συναλλαγής, το οποίο μπορεί να επηρεάσει το περιθώριο κέρδους σας. Επίσης, το γεγονός ότι οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής είναι πιο βολικές και ευέλικτες, δε σημαίνει ότι η επιχείρησή σας δεν θα χάσει πελάτες.
Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor για τις εναλλακτικές μεθόδους ηλεκτρονικών πληρωμών.
Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.
Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Mία νέα εποχή στις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην Ελλάδα, έναν νέο τρόπο πληρωμών, χωρίς πορτοφόλι, φέρνει η νέα mobile εφαρμογή “payzy by COSMOTE”. Tο νέο app είναι μια ολιστική λύση, εντελώς ψηφιακή, για όλους αυτούς που θέλουν ευελιξία και απλότητα στην καθημερινότητά τους.
Το payzy by COSMOTE, που παρουσιάστηκε επίσημα στο πλαίσιο εκδήλωσης στο Διοικητικό Μέγαρο του Ομίλου ΟΤΕ, είναι προϊόν της COSMOTE Payments*, θυγατρικής του Ομίλου ΟΤΕ, η οποία έχει λάβει άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος ως ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος. Το payzy επιτρέπει στον χρήστη να καλύπτει καθημερινές αγορές και λογαριασμούς, κάνοντας παράλληλα συναλλαγές με τους δικούς του ανθρώπους, μέσα από το κινητό του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
To payzy by COSMOTE είναι μια πρωτοποριακή λύση για όλες τις καθημερινές πληρωμές και συναλλαγές. Μέσω εφαρμογής στο κινητό (iOS & Android), ο χρήστης μπορεί να αποκτήσει έναν ελληνικό IBAN λογαριασμό, να εκδώσει χρεωστική VISA κάρτα (ψηφιακή ή/και φυσική που θα είναι διαθέσιμη το 2023) και να κάνει όλες τις αγορές του σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Χωρίς κόπο και με ασφάλεια. Επίσης, με το payzy μπορεί να πληρώσει λογαριασμούς στη στιγμή.
Εκτός από αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά, το payzy by COSMOTE περιλαμβάνει και καινοτόμες λειτουργικότητες που δεν έχουν καμία χρέωση, όπως η δυνατότητα του χρήστη να ανταλλάσσει χρήματα με τους φίλους του μέσω chat, άμεσα, μέσω του Chat & Pay. Μπορεί ακόμα να μοιράζεται κοινά έξοδα με τους δικούς του ανθρώπους μέσω του Split it. Για παράδειγμα μπορεί να μοιράζεται τα έξοδα με τους φίλους του ή την οικογένειά του στο φαγητό, στο σινεμά, σε ένα ταξίδι. Και όλα αυτά μέσα από το κινητό, σε μια μόνο εφαρμογή.
Το payzy by COSMOTE αποτελεί το μοναδικό mobile app στην ελληνική αγορά που ανταμείβει με χρήματα τον χρήστη, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όποτε θέλει και όπου θέλει. Έτσι ο χρήστης κερδίζει χρήματα, όσο περισσότερο χρησιμοποιεί το payzy.
Το payzy by COSMOTE είναι εξολοκλήρου ψηφιακό και απευθύνεται σε όλους τους ενήλικες καταναλωτές, ανεξάρτητα από τον τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο. Ο χρήστης μπορεί να τα πληρώνει όλα και όλους από το κινητό του, ενώ δεν υπάρχει προμήθεια κατά την φόρτιση του ΙΒΑΝ λογαριασμού του. Είναι διαθέσιμο στο Google Play και το App Store.
«Στον Όμιλο ΟΤΕ προσαρμοζόμαστε συνεχώς στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής. Σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μας είναι να μπαίνουμε σε νέες αγορές και, με τη δύναμη της τεχνολογίας, να δίνουμε ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες μας. Όραμά μας είναι να μετατρέψουμε τον Όμιλο ΟΤΕ σε έναν digital services provider που δεν θα παρέχει μόνο τηλεπικοινωνίες και κορυφαία συνδεσιμότητα στον πελάτη, αλλά σύγχρονες λύσεις τεχνολογίας. Σε αυτό πλαίσιο κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα, και με το payzy by COSMOTE μπαίνουμε δυναμικά στην αγορά των ηλεκτρονικών συναλλαγών και στις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.
* Η COSMOTE Payments ιδρύθηκε τo 2018 και είναι 100% θυγατρική του ΟΤΕ. Εντάσσεται στο γενικότερο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου ΟΤΕ για επέκταση σε νέες αγορές.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
To Public Group, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στον χώρο του retail και ecommerce σε Ελλάδα και Κύπρο, φέρνει πρώτο στην ελληνική αγορά την υπηρεσία “Pay in 3” της Klarna, προσφέροντας τη δυνατότητα ευέλικτων online πληρωμών σε άτοκες δόσεις. Εδραιώνοντας τη συνεργασία του με την κορυφαία διεθνώς εταιρία fintech, το Public Group συμμετέχει επίσης ως στρατηγικός επενδυτής στον κύκλο χρηματοδότησης ύψους 800 εκ. ευρώ που ανακοίνωσε πρόσφατα η Klarna.
Η επένδυση, που ολοκληρώθηκε από τον επενδυτικό του βραχίονα, την Public Capital Partners, αποδεικνύει την έμφαση που δίνει το Public Group σε τεχνολογικές πλατφόρμες που φέρνουν στους καταναλωτές καινοτόμες υπηρεσίες και νέους τρόπους να απολαμβάνουν τις διαδικτυακές τους αγορές. Μέσω της Public Capital Partners αναζητά νέους συνεργάτες από τη διεθνή αγορά, με ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως είναι η Klarna, με στόχο να διευρύνει το οικοσύστημα καινοτομίας του και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στην αγορά του omnichannel retail.
«Όραμά μας είναι να οδηγούμε την αγορά μπροστά και να διαμορφώνουμε εντελώς νέες εμπειρίες, συνδυάζοντας καινοτόμες πλατφόρμες και υπηρεσίες που αναβαθμίζουν το αγοραστικό ταξίδι των πελατών μας. Οι ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμών και τα ισχυρά εργαλεία marketing της Klarna ταιριάζουν απόλυτα στην εμπειρία που θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Ως retail partners αλλά και ως επενδυτές της Klarna, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε την αξία της συνεργασίας μας, παραμένοντας μπροστά από την αγορά και προσφέροντας μια πραγματικά omnichannel αγοραστική εμπειρία. Ήδη, τα αποτελέσματα της συνεργασίας μας με την Klarna είναι πολύ θετικά: μέσα στους πρώτους τρεις μήνες, βλέπουμε ήδη υψηλό ποσοστό χρήσης της νέας υπηρεσίας, αποδεικνύοντας την ανάγκη των καταναλωτών για ευέλικτες επιλογές πληρωμής. Μάλιστα, 1 στους 5 πελάτες του public.gr που επιλέγουν να κάνουν αγορές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, προτιμούν τώρα να πληρώνουν με Klarna», δήλωσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group.
Οι καταναλωτές που επιλέγουν την Klarna μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις που εξοφλούνται κάθε 30 ημέρες από τη στιγμή της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να κατανείμουν το κόστος των αγορών τους ομοιόμορφα και να παραλάβουν το προϊόν πριν εξοφλήσουν ολόκληρο το ποσό. Οι μηνιαίες πληρωμές απλώς χρεώνονται στη χρεωστική ή την πιστωτική τους κάρτα.
«Στους Έλληνες καταναλωτές αρέσει να βλέπουν και να αισθάνονται τις ηλεκτρονικές τους αγορές πριν τις εξοφλήσουν. Οι ίδιοι, όμως, παραδοσιακά αποφεύγουν τις πιστωτικές κάρτες λόγω των επιτοκίων και των κρυφών χρεώσεων. Έτσι, οι περισσότεροι πρέπει να καταφύγουν σε πληρωμές με μετρητά κατά την παράδοση, οι οποίες αφενός δεν είναι ευέλικτες, αφετέρου είναι δαπανηρές τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους retailers», δήλωσε ο Sebastian Siemiatkowski, CEO και συνιδρυτής της Klarna. «Με την υπηρεσία άτοκων πληρωμών “Pay in 3” της Klarna, προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια βιώσιμη και εύχρηστη εναλλακτική λύση που τους δίνει αυτοπεποίθηση και ευελιξία κατά τις online αγορές τους».
Το Public Group πρώτο στην ελληνική αγορά λιανικής συνεργάστηκε με την Klarna, παρουσιάζοντας την υπηρεσία “Public Now Pay Later” νωρίτερα τον Ιούνιο. Οι τάσεις σήμερα στο public.gr δείχνουν ότι οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τη νέα υπηρεσία που υποστηρίζεται από την Klarna, ιδιαίτερα όταν αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας, όπως wearables, ηλεκτρονικά σκούτερ, κινητά τηλέφωνα και τηλεοράσεις. Οι οικιακές συσκευές είναι επίσης μια δημοφιλής κατηγορία, με πάνω από το 15% των αγορών να ολοκληρώνονται μέσω της επιλογής “Public Now Pay Later”.
«Με τα Public ως στρατηγικό συνεργάτη, τον μεγαλύτερο online retailer στην Ελλάδα, έχουμε πραγματικά κάνει ένα δυναμικό ξεκίνημα στη χώρα. Τώρα, στόχος μας είναι να επεκτείνουμε αυτή τη δυναμική που έχουμε χτίσει και κατά τη διάρκεια των γιορτών, μέσα από το ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο συνεργατών μας. Απώτερος σκοπός μας είναι να γίνουμε το #1 εργαλείο ανάπτυξης για τους Έλληνες retailers, βοηθώντας τους να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να προσεγγίσουν νέους πελάτες ανά τον κόσμο», δήλωσε ο Ηλίας Πιτσαβός, Head of Greece για την Klarna.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Στο χώρο των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών εισέρχεται η Cosmote, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει και επίσημα την payzy, όπως είναι το όνομα που επελέγη για τη συγκεκριμένη δράση, για την οποία οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες.
Έχοντας αποκτήσει άδεια για ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος μέσω της Cosmote Payments, στόχος της payzy είναι να προσελκύσει πελάτες που ανήκουν στην αποκαλούμενη Generation Z, επιδιώκοντας να προσφέρει μία αρκετά ψηφιακή εμπειρία.
Η payzy ακολουθεί τη λογική του ψηφιακού «πορτοφολιού» στο smartphone, προσφέροντας δυνατότητες όπως άμεση φόρτιση από τραπεζικό λογαριασμό ή κάρτα, ταχύτατη μεταφορά χρημάτων και ένα πρόγραμμα πιστότητας, ενώ ταυτόχρονα θα δίνει τη δυνατότητα για έκδοση εικονικής ή φυσικής κάρτας, η οποία θα μπορεί να συνδεθεί άμεσα με το Google Pay ή το Apple Pay.
H payzy βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση πιλοτικών δοκιμών, όπου κυρίως συμμετέχουν εργαζόμενοι του ομίλου ΟΤΕ, αν και η εφαρμογή είναι διαθέσιμη τόσο στο Google Play (Android) όσο και στο App Store (iOS).
Η διαδικασία εγγραφής είναι εξαιρετικά εύκολη και γρήγορη καθώς ο χρήστης μπορεί να αξιοποιήσει την υπηρεσία Συστηθείτε" (KYC- Know Your Customer) του gov.gr για την αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων του. Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται με τη βοήθεια ενός video call για την πλήρη ταυτοποίηση των στοιχείων του χρήστη.
Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να συνδεθούν με τους φίλους τους για να στείλουν ή να λάβουν χρήματα, ενώ μπορούν και να συνομιλούν (chat) μαζί τους. Υπάρχει, επίσης, η δυνατότητα διαμοιρασμού των εξόδων μέσα από μία αρκετά εύχρηστη λειτουργία. Και τέλος μπορούν να εκδώσουν μία εικονική κάρτα για να πραγματοποιούν πληρωμές online ή ακόμη και offline, καθώς παρέχεται δυνατότητα για σύνδεση με το Google Pay ή το Apple Pay. Σύντομα, θα υπάρχει πάντως και η δυνατότητα για παραγγελία και φυσικής κάρτας, που θα επιτρέπει ακόμη και την ανάληψη μετρητών.
Πηγή: cnn.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Αλματώδης αναμένεται να είναι την επόμενη πενταετία ο ρυθμός ανάπτυξης των ανέπαφων συναλλαγών μέσω mobile συσκευών, με την τεχνολογία να μετασχηματίζει ριζικά τον τομέα των πληρωμών. Οι ανέπαφες πληρωμές μέσω φορητών συσκευών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, θα εκτοξευθούν κυριολεκτικά, αυξανόμενες κατά 220% την περίοδο 2022-2027.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Juniper Research, η αξία των ανέπαφων πληρωμών αναμένεται να φτάσει τα $10 τρισ. μέχρι το 2027, από $4,6 τρισ. το 2022. Την αλματώδη ανάπτυξη των contactless συναλλαγών θα τροφοδοτήσουν οι επενδύσεις στο υφιστάμενο οικοσύστημα πληρωμών, όπως στα τερματικά POS (Point-of-Sale).
Ήδη η αντικατάσταση της πιστωτικής κάρτας από το smartphone ή smartwatch είναι μια τάση έντονη και στην ελληνική αγορά, με τις περισσότερες τράπεζες είτε να αναπτύσσουν δικές τους εφαρμογές ψηφιακών πορτοφολιών, είτε να υποστηρίζουν εφαρμογές που γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες.
Ειδικά μετά την πανδημία - που αύξησε σημαντικά τη χρήση των ανέπαφων συναλλαγών για λόγους προστασίας - οι Έλληνες καταναλωτές, που κάνουν τις συναλλαγές τους σε POS με τη βοήθεια του smartphone, έχουν στα… χέρια τους νέες επιλογές, που στόχο έχουν την πιο γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
Εικόνα: Jonas Leupe, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Visa ανακοίνωσε ότι έχει πλέον εκδώσει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια tokens παγκοσμίως μέσω του Visa Token Service (VTS), γεγονός που αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την προσφορά της εταιρείας στην ασφάλεια των ψηφιακών πληρωμών και την περαιτέρω επιτάχυνση της καινοτομίας και της αποδοχής του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτό το ιστορικό ορόσημο, σηματοδοτεί τον διπλασιασμό σχεδόν του αριθμού των token που έχει εκδώσει η Visa μέσα σε έναν χρόνο, ξεπερνώντας έτσι τον αριθμό των φυσικών καρτών Visa που κυκλοφορούν παγκοσμίως. Παράλληλα, υπογραμμίζει την ισχυρή ασφάλεια που παρέχουν τα tokens σε εμπόρους, εκδότες καρτών και καταναλωτές.
«Το tokenization είναι μια απλή, αλλά δυναμική ιδέα στην οποία πρωτοστάτησε η Visa: αποκρύπτει και υποκαθιστά ευαίσθητα δεδομένα πληρωμών για να προλαμβάνει την απάτη και να κάνει τις ψηφιακές πληρωμές ασφαλέστερες», δήλωσε ο Jack Forestell, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief product officer της Visa. «Η αύξηση των εκδοτών καρτών, των παρόχων αποδοχής πληρωμών με κάρτα, των εμπόρων και των καταναλωτών που συναλλάσσονται με Visa tokens, υπογραμμίζει το γεγονός ότι το μέλλον του χρήματος είναι πραγματικά ψηφιακό, και το ψηφιακό χρήμα πρέπει να βασίζεται στην εμπιστοσύνη».
Ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 50% από την έναρξη της πανδημίας. Αλλά η ευκολία των διαδικτυακών αγορών συνοδεύεται από αυξημένες προσδοκίες εκ μέρους των καταναλωτών και ζήτηση για απλές και ασφαλείς συναλλαγές. Η Visa καινοτομεί προλαμβάνοντας τις απαιτήσεις των καταναλωτών μέσω της υπηρεσίας Visa Token, η οποία αντικαθιστά τους 16ψήφιους αριθμούς των καρτών Visa με ένα ψηφιακό token που μόνο η Visa μπορεί να αποκωδικοποιήσει, συμβάλλοντας στην προστασία των δεδομένων του λογαριασμού από ενδεχόμενη απάτη.
Tokens: Οι φρουροί ασφαλείας των διαδικτυακών αγορών
Τα tokens είναι οι αφανείς ήρωες του ηλεκτρονικού εμπορίου από τους οποίους μπορεί να επωφεληθεί ολόκληρο το οικοσύστημα πληρωμών, με τους εκδότες καρτών, τους παρόχους αποδοχής πληρωμών με κάρτα, τους εμπόρους και τους καταναλωτές να αποκομίζουν μια σειρά από οφέλη, όπως μείωση της απάτης, ευκολία χρήσης σε όλες τις συσκευές και πολλά άλλα.
Η ανάλυση της Visa δείχνει ότι μεταξύ πάνω από 8.600 εκδοτών καρτών και 800.000 εμπόρων, τα Visa tokens συνέβαλαν στη μείωση στα ποσοστά απάτης κατά 28% και σε αύξηση των εγκρίσεων κατά 3%, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις για τους εμπόρους, εξοικονομώντας τους παράλληλα χρήματα για έξοδα που σχετίζονται με την απάτη.
Το μέλλον της ταυτοποίησης, εξαρτάται από τα tokens
Σε μια εποχή που το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής μας ζωής βρίσκεται στο cloud, η προηγμένη τεχνολογία διασφαλίζει ότι προστατεύονται τα δεδομένα των πελατών κατά τη διάρκεια των συναλλαγών. Το Authentication 2.0 - το μέλλον της προστασίας των καταναλωτών - βασίζεται σε tokens και εργαλεία όπως το Cloud Token Framework (CTF) της Visa, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την ασφάλεια και να αυξάνει τα ποσοστά έγκρισης για συναλλαγές χωρίς τη φυσική παρουσία κάρτας, σε ποικίλες περιπτώσεις και συσκευές πληρωμών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Visa ηγείται του μετασχηματισμού token, επισκεφθείτε αυτή τη σελίδα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία με προσωπικά και ασφαλή μηνύματα και διά φωνής, επεκτείνει τις δραστηριότητές και στις ψηφιακές συναλλαγές, μέσω ενός ψηφιακού πορτοφολιού που είναι πλέον διαθέσιμο στην εφαρμογή του Viber.
Η νέα λειτουργία θα επιτρέψει στους χρήστες του Viber να στέλνουν εύκολα χρήματα ο ένας στον άλλον και να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό πορτοφόλι όπου θα αποθηκεύουν χρήματα -αρχικά Ευρώ. Αργότερα, θα εξελιχθεί ώστε να περιλαμβάνει διάφορα νομίσματα, ενώ περισσότερες υπηρεσίες επίσης θα είναι διαθέσιμες σύντομα.
Η Rakuten Viber εισέρχεται στην παγκόσμια αγορά των ψηφιακών πληρωμών μέσω των εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών της και της ισχυρής φήμης της για την ασφάλεια που είναι βασικό συστατικό των προσωπικών τους επικοινωνιών, χάρη στην προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end. Η McKinsey εκτιμά ότι η παγκόσμια αγορά των πληρωμών, που περιλαμβάνει τα εμβάσματα στο εξωτερικό, τις τοπικές συναλλαγές και τις πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών θα φτάσει τα 2,5 τρις. δολάρια μέχρι το 2025.
Οι πληρωμές στο Viber θα ξεκινήσουν αρχικά από τις αγορές της Ελλάδας και της Γερμανίας και σταδιακά στο σύντομο μέλλον θα φτάσουν σε άλλες χώρες. Το Viber είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones στην Ελλάδα και σύμφωνα με το γερμανικό Stiftung Warentest είναι μια από τις πιο ασφαλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.
Η προσθήκη χρημάτων στο ψηφιακό πορτοφόλι του Viber Pay θα είναι δυνατή μέσω όλων των καρτών Mastercard και Visa, αλλά και των τοπικών τραπεζών στη Γερμανία και την Ελλάδα. Για να προσφέρει αδειοδοτημένες υπηρεσίες πληρωμών στις πρώτες δύο αγορές, το Viber συνεργάστηκε με τη Rapyd, μια διεθνή εταιρεία Fintech-as-a-Service.
Η Rapyd θα ενσωματώσει υπηρεσίες συναλλαγών υπό άδεια κατευθείαν μέσα στην εφαρμογή του Viber ώστε να ενισχύσει τις δυνατότητες πληρωμών της εφαρμογής.
Με τον περιορισμό της διαθεσιμότητας ανά χώρα, οι χρήστες του Viber θα έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία πρόσθετων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οι εξής:
- Πληρωμές από Πορτοφόλι Viber σε Πορτοφόλι Viber για εγχώριες ή διεθνείς συναλλαγές σε Ευρώ, με το πλάνο να θέλει να προστεθούν κι άλλα νομίσματα σύντομα.
- Τραπεζικές μεταφορές για εύκολη πληρωμή καθημερινών εξόδων όπως είναι οι λογαριασμοί υπηρεσιών κοινής ωφελείας.
- Αποκλειστικές εκπτώσεις και επιβραβεύσεις από τοπικούς συνεργάτες.
Για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν πληρωμές στο Viber, οι χρήστες πρέπει να ορίσουν έναν προσωπικό κωδικό αναγνώρισης ή τη βιομετρική αναγνώριση που θα εξασφαλίσει την ενεργοποίηση ασφαλών συναλλαγών. Οι επιβεβαιώσεις πληρωμής αποστέλλονται αυτόματα με κρυπτογράφηση end-to-end, όπως όλες οι ιδιωτικές επικοινωνίες του Viber. Για να μην υπάρχει καμία απορία, η ομάδα υποστήριξης του Viber θα είναι διαθέσιμη για να απαντήσει σε ερωτήσεις στις τοπικές γλώσσες.
Οι χρήστες του Viber στη Γερμανία και την Ελλάδα έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες πληρωμών του Viber πριν από την επίσημη κυκλοφορία του, μπαίνοντας στη λίστα αναμονής ΕΔΩ. Περισσότερα νομίσματα και λειτουργίες θα προστίθενται όσο η Rakuten Viber θα λανσάρει τις συναλλαγές σε περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένων κουπονιών και ανταμοιβών επιστροφής μετρητών από συμμετέχοντες εμπορικούς συνεργάτες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Klarna, η υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών BNPL εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 800 εκατομμυρίων δολαρίων σε νέο επενδυτικό γύρο, όμως η αποτίμηση της εταιρείας έπεσε ακόμη χαμηλότερα, μετά την πτώση 30% που υπέστη τον περασμένο Μάιο, κατά τον προηγούμενο επενδυτικό της γύρο.
Η Klarna αποτιμάται πλέον στα 6,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για μια τεράστια πτώση 85% σε σύγκριση με την αποτίμηση των 45,6 δισ. δολαρίων πέρσι, όταν η Softbank ηγήθηκε ενός σημαντικού επενδυτικού γύρου. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία είχε τον τίτλο της πολυτιμότερης ευρωπαϊκής fintech.
Η σουηδική εταρεία είναι ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών BNPL στην Ευρώπη και πρόσφατα ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της και στη χώρα μας.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η χρηματοδότηση προέρχεται τόσο από υφιστάμενους όσο και από νέους επενδυτές και τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για την επέκτασή της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
"Είναι απόδειξη της ισχύος της επιχείρησης ότι, κατά τη διάρκεια της πιο απότομης πτώσης των χρηματιστηρίων παγκοσμίως, εδώ και περισσότερα από πενήντα χρόνια, οι επενδυτές αναγνώρισαν την ισχυρή θέση μας και τη συνεχή πρόοδό μας στην επανάσταση στον κλάδο της λιανικής τραπεζικής", σχολίασε σχετικά με τη νέα χρηματοδότηση ο CEO της Klarna, Sebastian Siemiatkowski.
Η Klarna δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει την αναταραχή που επικρατεί στην αγορά γενικά, αλλά και στις εταιρείες τεχνολογίας. Ωστόσο, φαίνεται να έχει πληγεί ιδιαίτερα σκληρά, μετά την εκθετική της ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με την εταιρεία, στην Ευρώπη οι δραστηριότητές της πραγματοποιούν μικτά κέρδη 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Πηγή: ecommercenews.eu
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, ανακοινώνει την πλήρη επένδυσή της στην ΕveryPay, αποκτώντας και το υπόλοιπο 75% των μετοχών της FinTech εταιρείας.
Το πρώτο βήμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών είχε γίνει τον Νοέμβριο του 2020 με την απόκτηση του 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay για να ολοκληρωθεί σήμερα και να ανέλθει στο 100%.
Η απόφαση για την επέκταση της επένδυσης στην EveryPay εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Skroutz που έχει ως κεντρικό πυλώνα την εστίαση στην παροχή καινοτόμων λύσεων πληρωμών, στην ασφάλεια και την αξιοπιστία των online συναλλαγών, καθώς διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παροχή μιας άψογης ηλεκτρονικής αγοραστικής εμπειρίας για τους χρήστες.
Η EveryPay θα συνεχίσει την υλοποίηση του υπάρχοντος σχεδίου ανάπτυξης παρέχοντας στους πελάτες της καινοτόμες και εξειδικευμένες λύσεις πληρωμών, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την έρευνα και ανάπτυξη με την χρήση τεχνολογιών αιχμής για τον σχεδιασμό νέων εφαρμογών στον τομέα του FinTech, που στοχεύουν να κάνουν τις πληρωμές ευκολότερες και ασφαλέστερες για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις.
Ο Κώστας Κοντογιάννης, Chief Financial Officer της Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Η επέκταση της συνεργασίας μας με την EveryPay θα συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην υλοποίηση των στόχων μας για ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές καθώς επίσης θα μας βοηθήσει να εντάξουμε και νέες καινοτόμες λύσεις πληρωμών για τους συνεργάτες και τους χρήστες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο όραμά μας να παρέχουμε ποιοτικές ασφαλείς υπηρεσίες που κάνουν την online αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μοναδική και ταυτόχρονα επενδύουμε και σε μια εταιρεία που έχει τη δυναμική να εξελιχθεί περαιτέρω στον κλάδο των FinTech εταιρειών».
O Γρηγόριος Σιουρούνης, Co-Founder και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της EveryPay, δήλωσε σχετικά: «Η εξειδίκευσή μας στην εξυπηρέτηση πληρωμών σε περιβάλλον marketplace αποτέλεσε και το βασικό συστατικό της στρατηγικής αυτής συνεργασίας με την Skroutz. Πιστοί στο όραμά μας θα συνεχίσουμε το πλάνο μας για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών πληρωμών, παρέχοντας ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τον έμπορο».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Οι πάροχοι ψηφιακών πορτοφολιών θα χρειαστεί να προσθέσουν νέους τρόπους πληρωμής στις υπηρεσίες τους, από κρυπτονομίσματα έως "αγορά-τώρα-πληρωμή-αργότερα", προκειμένου να επωφεληθούν πλήρως από την προβλεπόμενη ταχύτατη ανάπτυξη που έρχεται τα επόμενα χρόνια.
Αυτό καταγράφεται στα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας της Juniper Research, "Digital Wallets: key opportunities vendor analysis and market forecasts, 2022-2026", σχετικά με την πορεία της αγοράς των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Στην έρευνα προβλέπεται πως οι συναλλαγές που γίνονται με χρήση ψηφιακών πορτοφολιών αναμένεται να αυξηθούν σε αξία κατά 60% τα επόμενα πέντε χρόνια, όπου και η αξία των συναλλαγών θα ξεπεράσει τα 12 τρισεκατομμύρια δολάρια - από τα 7,5 τρισεκατομμύρια δολάρια που αναμένεται να βρεθεί η αγορά φέτος.
Η Juniper απαριθμεί τις πέντε κορυφαίες εταιρείες παροχής ψηφιακών πορτοφολιών στο leaderboard των ανταγωνιστών που συνέταξε, οι οποίες είναι οι PayPal, Alipay, WeChat Pay, Apple Pay και Google Pay.
Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;
Εικόνα: Jonas Leupe, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77