Αν και η εξάπλωση ψηφιακών πληρωμών είναι αναλογικά εντονότερη για αγορές αγαθών σε σχέση με υπηρεσίες, πλέον σχεδόν το 40% των digital payments στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 ήταν μικρότερο από 20%.
Τα αγαθά κυριαρχούν στις συναλλαγές με κάρτες με φυσική παρουσία, ενώ οι υπηρεσίες υπερτερούν στις online συναλλαγές.
Περισσότερα: ΙΟΒΕ: Το 40% των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες
Η Cardlink και η Worldline Greece, μέλη της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συμμετείχαν από κοινού στη φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo, το μεγαλύτερο event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ECDM Expo αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, στην οποία επαγγελματίες του κλάδου έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με προμηθευτές και συνεργάτες και να επιλέξουν τα εργαλεία και τις υπηρεσίες των εκθετών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.
Klarna: Τα sports trends και η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων εν μέσω Euro και Ολυμπιακών Αγώνων
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με την αθλητική δραστηριότητα στην Ελλάδα, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όπως η πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις.
Η Funky Buddha, ένα σημαντικό brand ρούχων και αξεσουάρ στη Νότια Ευρώπη, λειτουργεί ένα εκτεταμένο δίκτυο με πάνω από 55 καταστήματα.
"Το Simpler Checkout βελτίωσε σημαντικά την εμπειρία των πελατών μας και είχε ουσιαστική επίδραση στις πωλήσεις μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι καθώς η συνεργασία μας επιτυγχάνει συνεχώς τους στόχους της." - Νίκος Αλεξίου, Ιδιοκτήτης, Funky Buddha.
Η Πρόκληση
Η Funky Buddha επιδίωξε να βελτιώσει την διαδικτυακή εμπειρία των πελατών της και να βελτιώσει βασικούς δείκτες όπως το conversion rate και το user acquisition cost.
Περισσότερα: Η Funky Buddha αύξησε 24,7% τις πωλήσεις της με το Simpler Checkout
Με την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών να πλησιάζει, η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσιεύει τα αποτελέσματα της νέας έρευνας “Travel Report”, αποκαλύπτοντας τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.
Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, το 94% των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι και το 73% από αυτούς σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, δείχνοντας την προτίμηση στη χώρα μας για καλοκαιρινό προορισμό.
Περισσότερα: Klarna: Οι τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές
Η Ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας σκοπεύει να τροποποιήσει τον νόμο περί προστασίας δεδομένων, περιλαμβάνοντας αυστηρότερους ελέγχους πιστοληπτικής ικανότητας, οι οποίοι θα μπορούσαν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην Klarna και σε άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών.
Στις αρχές Φεβρουαρίου, η γερμανική κυβέρνηση συμφώνησε να τροποποιήσει το νομοθετικό πλαίσιο για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, εγείροντας ανησυχίες στις εταιρείες παροχής υπηρεσιών πληρωμών, για το εάν θα μπορούν να διενεργούν αυτόματους πιστωτικούς ελέγχους.
Περισσότερα: Γερμανική νομοθετική πρόταση ανησυχεί την Klarna
Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILON NET ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας, για τη διάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων στο τομέα του acquiring business, με έμφαση στις λύσεις All in One και e-commerce.
Περισσότερα: Διάθεση λύσεων All in One & Digital Ταμειακής από την NBG Pay και τον Όμιλο EPSILON NET
Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι πληρωμές με κάρτα, καθώς περισσότεροι από 8 στους 10, παίρνουν μαζί τους κάρτες, ή και το ψηφιακό τους πορτοφόλι όταν φεύγουν από το σπίτι τους, ενώ 1 στους 3 επιλέγει να έχει μαζί του αποκλειστικά κάρτες ή ψηφιακό πορτοφόλι.
Τα παραπάνω ευρήματα προέρχονται από την πανελλαδική έρευνα που διεξήχθη από το INEMY – EΣΕΕ για λογαριασμό της Visa, με θέμα τη διείσδυση των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα και τις καταναλωτικές συνήθειες.
Περισσότερα: Ένας στους 4 Έλληνες χρησιμοποιεί ψηφιακά πορτοφόλια για τις πληρωμές του
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, λανσάρει επίσημα τη νέα υπηρεσία πληρωμής Pay in 30 days (Πληρωμή σε 30 ημέρες) στην ελληνική αγορά.
Με την υπηρεσία Pay in 30, οι καταναλωτές μπορούν να εξοφλήσουν τις online και in-store αγορές τους σε διάστημα 30 ημερών με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, άτοκα και χωρίς έξοδα.
Περισσότερα: Νέα υπηρεσία πληρωμής “Pay in 30 days” από την Klarna
Η Cardlink, μέλος της Worldline, του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται τα δεδομένα* που προκύπτουν από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και παρουσιάζει συνολικά τις κινήσεις της αγοράς εντός της εορταστικής περιόδου (20/12-01/01).
Αναλυτικότερα, την περίοδο 20 Δεκεμβρίου - 01 Ιανουαρίου, οι περισσότερες συναλλαγές με κάρτα διενεργήθηκαν το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023, με ρεκόρ 5.601 συναλλαγές με κάρτα σε ένα λεπτό, ενώ σε επίπεδο δευτερολέπτου, οι περισσότερες συναλλαγές έγιναν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς και μάλιστα δύο φορές μέσα στην ημέρα με 159 συναλλαγές με κάρτα σε ένα δευτερόλεπτο. Επιπλέον, το πρώτο peak συναλλαγών για το 2024 σημειώθηκε μόλις μία ώρα μετά την αλλαγή του χρόνου στις 01:20, με 274 συναλλαγές.
Περισσότερα: Cardlink: Η κίνηση της αγοράς κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77