Digital Payments

ΙΟΒΕ: Το 40% των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες

Αν και η εξάπλωση ψηφιακών πληρωμών είναι αναλογικά εντονότερη για αγορές αγαθών σε σχέση με υπηρεσίες, πλέον σχεδόν το 40% των digital payments στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 ήταν μικρότερο από 20%.

Τα αγαθά κυριαρχούν στις συναλλαγές με κάρτες με φυσική παρουσία, ενώ οι υπηρεσίες υπερτερούν στις online συναλλαγές.

Η Cardlink και η Worldline Greece παρουσίασαν τις προηγμένες λύσεις τους στη φετινή ECDM Expo

Η Cardlink και η Worldline Greece, μέλη της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συμμετείχαν από κοινού στη φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo, το μεγαλύτερο event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, στην οποία επαγγελματίες του κλάδου έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με προμηθευτές και συνεργάτες και να επιλέξουν τα εργαλεία και τις υπηρεσίες των εκθετών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Klarna: Τα sports trends και η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων εν μέσω Euro και Ολυμπιακών Αγώνων

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με την αθλητική δραστηριότητα στην Ελλάδα, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όπως η πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις.

Η Funky Buddha αύξησε 24,7% τις πωλήσεις της με το Simpler Checkout

Η Funky Buddha, ένα σημαντικό brand ρούχων και αξεσουάρ στη Νότια Ευρώπη, λειτουργεί ένα εκτεταμένο δίκτυο με πάνω από 55 καταστήματα.

"Το Simpler Checkout βελτίωσε σημαντικά την εμπειρία των πελατών μας και είχε ουσιαστική επίδραση στις πωλήσεις μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι καθώς η συνεργασία μας επιτυγχάνει συνεχώς τους στόχους της." - Νίκος Αλεξίου, Ιδιοκτήτης, Funky Buddha

 

Η Πρόκληση

Η Funky Buddha επιδίωξε να βελτιώσει την διαδικτυακή εμπειρία των πελατών της και να βελτιώσει βασικούς δείκτες όπως το conversion rate και το user acquisition cost.

Klarna: Οι τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές

Με την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών να πλησιάζει, η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσιεύει τα αποτελέσματα της νέας έρευνας “Travel Report”, αποκαλύπτοντας τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.

Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, το 94% των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι και το 73% από αυτούς σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, δείχνοντας την προτίμηση στη χώρα μας για καλοκαιρινό προορισμό.

Γερμανική νομοθετική πρόταση ανησυχεί την Klarna

Η Ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας σκοπεύει να τροποποιήσει τον νόμο περί προστασίας δεδομένων, περιλαμβάνοντας αυστηρότερους ελέγχους πιστοληπτικής ικανότητας, οι οποίοι θα μπορούσαν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην Klarna και σε άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών.

Στις αρχές Φεβρουαρίου, η γερμανική κυβέρνηση συμφώνησε να τροποποιήσει το νομοθετικό πλαίσιο για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, εγείροντας ανησυχίες στις εταιρείες παροχής υπηρεσιών πληρωμών, για το εάν θα μπορούν να διενεργούν αυτόματους πιστωτικούς ελέγχους.

Διάθεση λύσεων All in One & Digital Ταμειακής από την NBG Pay και τον Όμιλο EPSILON NET

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILON NET ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας, για τη διάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων στο τομέα του acquiring business, με έμφαση στις λύσεις All in One και e-commerce.

Ένας στους 4  Έλληνες χρησιμοποιεί ψηφιακά πορτοφόλια για τις πληρωμές του

Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι πληρωμές με κάρτα, καθώς περισσότεροι από 8 στους 10, παίρνουν μαζί τους κάρτες, ή και το ψηφιακό τους πορτοφόλι όταν φεύγουν από το σπίτι τους, ενώ 1 στους 3 επιλέγει να έχει μαζί του αποκλειστικά κάρτες ή ψηφιακό πορτοφόλι.

Τα παραπάνω ευρήματα προέρχονται από την πανελλαδική έρευνα που διεξήχθη από το INEMY – EΣΕΕ για λογαριασμό της Visa, με θέμα τη διείσδυση των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα και τις καταναλωτικές συνήθειες.

Νέα υπηρεσία πληρωμής “Pay in 30 days” από την Klarna

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, λανσάρει επίσημα τη νέα υπηρεσία πληρωμής Pay in 30 days (Πληρωμή σε 30 ημέρες) στην ελληνική αγορά.

Με την υπηρεσία Pay in 30, οι καταναλωτές μπορούν να εξοφλήσουν τις online και in-store αγορές τους σε διάστημα 30 ημερών με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, άτοκα και χωρίς έξοδα.

Cardlink: Η κίνηση της αγοράς κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων

Η Cardlink, μέλος της Worldline, του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται τα δεδομένα* που προκύπτουν από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και παρουσιάζει συνολικά τις κινήσεις της αγοράς εντός της εορταστικής περιόδου (20/12-01/01).

Αναλυτικότερα, την περίοδο 20 Δεκεμβρίου - 01 Ιανουαρίου, οι περισσότερες συναλλαγές με κάρτα διενεργήθηκαν το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023, με ρεκόρ 5.601 συναλλαγές με κάρτα σε ένα λεπτό, ενώ σε επίπεδο δευτερολέπτου, οι περισσότερες συναλλαγές έγιναν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς και μάλιστα δύο φορές μέσα στην ημέρα με 159 συναλλαγές με κάρτα σε ένα δευτερόλεπτο. Επιπλέον, το πρώτο peak συναλλαγών για το 2024 σημειώθηκε μόλις μία ώρα μετά την αλλαγή του χρόνου στις 01:20, με 274 συναλλαγές.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search