Digital Payments

Η PayPal ανακοίνωσε τη νέα mobile εφαρμογή της

Η PayPal ανακοίνωσε τη νέα της εφαρμογή με προσωποποιημένες λειτουργίες, προσφέροντας στους πελάτες την καλύτερη ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση όσων ηλεκτρονικών πληρωμών καλούνται να διεκπεραιώνουν σε καθημερινή ή τακτική βάση. Το νέο PayPal app αποτελεί στην ουσία ένα έξυπνο ψηφιακό πορτοφόλι, το οποίο λειτουργεί χάρη στην προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence) και τη μηχανική μάθηση (machine learning) της PayPal, με στόχο τη δημιουργία μιας ξεχωριστής εμπειρίας που δεν παύει να βελτιώνεται και να προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε πελάτη.

Επιπλέον, η νέα αυτή εφαρμογή παρέχει στους πελάτες της PayPal ένα ενιαίο σημείο για να στέλνουν προς και να λαμβάνουν χρήματα από φίλους, συγγενείς, αλλά και επιχειρήσεις, να πληρώνουν με κωδικούς QR για αγορές, καθώς και να στηρίζουν διάφορους κοινωφελείς σκοπούς και φιλανθρωπικές οργανώσεις, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον τους στο κοινωνικό σύνολο.

Στο μενού επιλογών του νέου app συγκαταλέγονται ένας εξατομικευμένος πίνακα ελέγχου για τακτική επισκόπηση του κάθε προσωπικού λογαριασμού PayPal, μια καρτέλα για τη διαχείριση των μεθόδων πληρωμής και ένας κόμβος πληρωμών που συμπεριλαμβάνει δυνατότητες για αποστολή και λήψη χρημάτων, διεθνή εμβάσματα, δωρεές σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Επίσης, ένα νέο τεχνικό χαρακτηριστικό, την αμφίδρομη ανταλλαγή μηνυμάτων που δίνει τη δυνατότητα αποστολής σημειωμάτων επιβεβαίωσης ή και ευχαριστήρια, αφού λάβουν χώρα οι σχετικές συναλλαγές P2P.

PayPal Generosity Network

Κατά τους επόμενους μήνες, η διαθεσιμότητα του δικτύου δωρεών ‘PayPal Generosity Network’ θα επεκταθεί σε επιλεγμένες αγορές εκτός των ΗΠΑ, με ευρωπαϊκή αφετηρία το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, ενώ περισσότερες αγορές έπονται σύντομα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχει στους πελάτες της PayPal έναν τρόπο άμεσης σύνδεσης με εκατομμύρια ανθρώπους που δύνανται να τους βοηθήσουν να συγκεντρώσουν χρήματα για έναν σημαντικό καλό σκοπό «της καρδιάς τους», μέσω της νέας εφαρμογής PayPal.

Η λειτουργία του νέου PayPal app ξεκίνησε σταδιακά.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Διαθέσιμο το Google Pay στην Ελλάδα αρχικά για τους κατόχους καρτών Alpha Bank

Tο Google Pay, η υπηρεσία ανέπαφων πληρωμώνς, ήταν μέχρι πρότινος διαθέσιμη στην Ελλάδα μέσω των εφαρμογών συνεργαζόμενων τραπεζών, με τη Viva να είναι το πρώτο ελληνικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που υποστήριζε τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Την προηγούμενη εβδομάδα, έγινε ένα σημαντικό βήμα ώστε οι χρηματικές συναλλαγές να γίνονται πιο εύκολα και με ασφάλεια, δίνοντας πρόσβαση στην υπηρεσία Google Pay, σε όλους τους Έλληνες χρήστες κινητών Android, αλλά και smartwatch με Wear OS 2.

H χρήση του Google Pay γίνεται με εύκολο τρόπο, αφού ο χρήστης απλά προσθέτει στην εφαρμογή μια πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (Visa ή Mastercard), των συνεργαζόμενων τραπεζών και η συσκευή Android που έχει NFC μετατρέπεται σε πορτοφόλι.

Το Google Pay είναι ήδη διαθέσιμο από την Alpha Bank, ενώ σύντομα η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και από τη Eurobank.

Η νέα εφαρμογή Google Pay θα προσφέρει από τη πρώτη στιγμή δημοφιλείς και χρήσιμες υπηρεσίες, όπως το “tap and pay” – για εύκολες ανέπαφες συναλλαγές σε καταστήματα ή μέσα μαζικής μεταφοράς – κάνοντας απλούστερη τη χρήση πολλών καρτών και παρέχοντας τη δυνατότητα αναζήτησης συναλλαγών για εύκολη παρακολούθηση του ιστορικού και ελέγχου των εξόδων.

Μαζί με την εφαρμογή για Android θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα και το Google Pay για Wear OS, κάνοντας την εμπειρία “tap and pay” ακόμα πιο απλή με τη χρήση ενός smartwatch. Σταδιακά, η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί με άλλες υπηρεσίες, διαθέσιμες και σε περισσότερες πλατφόρμες.

Δείτε τη λίστα με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που υποστηρίζουν το Google Pay εδώ

Εικόνα: Matthew Kwong, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το ψηφιακό ευρώ στην ατζέντα του αυριανού Eurogroup

Περίοπτη θέση στην ατζέντα της Ευρώπης αρχίζει να καταλαμβάνει η προσέγγιση προς τα ψηφιακά νομίσματα και συγκεκριμένα στο ψηφιακό ευρώ. Ενδεικτικό είναι ότι το θέμα της υιοθέτησης του ψηφιακού ευρώ θα τεθεί επί τάπητος στις εργασίες του αυριανού Eurogroup

Κατά τη συνάντηση των Υπουργών Οικονομικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) θα ενημερώσει για την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΚΤ τον Ιούλιο του 2021 να ξεκινήσει τη φάση έρευνας για την υιοθέτηση του ψηφιακού ευρώ. 

Η προσέγγιση της Ευρώπης προς το ψηφιακό ευρώ, στα βήματα άλλων ανταγωνιστικών οικονομιών, όπως η Κίνα ή οι ΗΠΑ, γίνεται όλο και πιο συστηματική. Ειδικά από φέτος το καλοκαίρι, η ΕΚΤ έχει κάνει ξεκάθαρο ότι το ψηφιακό ευρώ αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει στη φαρέτρα της, αφενός σε μια προσπάθεια να καλυφθεί η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής και αφετέρου να αντιμετωπιστεί η επέλαση των κρυπτονομισμάτων

Τον Ιούλιο η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έκανε το πρώτο βήμα προς την κυκλοφορία μιας ψηφιακής έκδοσης του ευρώ. Ανακοίνωσε ότι ξεκινά 24μηνη διερεύνηση για το ψηφιακό ευρώ, η οποία αποβλέπει στην αντιμετώπιση βασικών ζητημάτων, που αφορούν τη σχεδίαση και τη διανομή του. Κατά τη φάση διερεύνησης, το Ευρωσύστημα θα επικεντρωθεί στη λειτουργική σχεδίαση του ψηφιακού ευρώ με βάση τις ανάγκες των χρηστών.

Θα εξεταστούν, επίσης, οι συνθήκες χρήσης, που θα πρέπει να παρέχει ένα ψηφιακό ευρώ για την επίτευξη των στόχων του: μια ακίνδυνη, προσβάσιμη και αποδοτική μορφή ψηφιακού χρήματος κεντρικής τράπεζας. Θα αξιολογηθούν, εξάλλου, οι πιθανές επιδράσεις του ψηφιακού ευρώ στην αγορά και θα προσδιοριστούν οι επιλογές για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων. 

Για αυτές τις ενέργειές της, θα ενημερώσει η ΕΚΤ τους Υπουργούς Οικονομικών στο αυριανό Eurogroup. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η άνοδος των ψηφιακών πορτοφολιών και οι τάσεις στην Ελλάδα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει να επεξεργάζεται το πλαίσιο για τη δημιουργία ενός ενιαίου πορτοφολιού ψηφιακής ταυτότητας, το οποίο θα επιτρέπει σε όλους τους Ευρωπαίους την αποθήκευση και ανταλλαγή στοιχείων και πληροφοριών, όπως η ηλεκτρονική εθνική ταυτότητα, η άδεια οδήγησης, πιστωτικές κάρτες (στην εικονική μορφή τους) και άλλων σημαντικών εγγράφων μέσω μίας και μόνο εφαρμογής.

Η πρωτοβουλία αυτή συγκαταλέγεται σε ένα διευρυμένο σκεπτικό άνετων παροχών και διαδικτυακών υπηρεσιών, το οποίο παγιώνεται πλέον ως δεδομένο στην μετά κορωνοϊό πραγματικότητα. Κάτι ανάλογο συνέβη με τις πληρωμές – μεγαλύτερης και μικρότερης κλίμακας, όπως καταδεικνύει για παράδειγμα η ανάπτυξη των ψηφιακών πορτοφολιών (digital wallets). Σε 9 κύριες διεθνείς αγορές, τα ψηφιακά πορτοφόλια χρησιμοποιούνται συνήθως κυρίως στο e-commerce για ηλεκτρονικές αγορές (41%), αλλά και εκτός διαδικτύου, σε καταστήματα τροφίμων/super-markets (37%) και σε πολυκαταστήματα/μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων (26%).

Συνολικά, στην Ελλάδα, υπάρχει μια προφανής τάση προς τις διαδικτυακές πληρωμές και προς μια κοινωνία «με λιγότερα μετρητά», η οποία ξεκίνησε με την τοπική επιβολή των capital controls τον Ιούνιο του 2015, και ενισχύθηκε από τις αρχές του 2020, όταν επήλθε η υποχρέωση για τους Έλληνες καταναλωτές να πραγματοποιούν το 30% των αγορών μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, σε συνδυασμό με τη σταδιακή υποχρεωτική χρήση POS από τη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων.

Στην εποχή της πανδημίας, υπήρξε μια νέα στροφή στις ψηφιακές πληρωμές, λόγω της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαδικτυακής τραπεζικής, της ανταγωνιστικής επέκτασης των αμιγώς ψηφιακών τραπεζών και αντίστοιχων εφαρμογών, προσφέροντας εναλλακτικές λύσεις στη χρήση μετρητών και εδραιώνοντας νέες συνήθειες που σχετίζονται με touch-free ασφαλείς τρόπους πληρωμής. Ο αριθμός των συναλλαγών με κάρτες -κυρίως μέσω χρεωστικών καρτών και για αγορά αγαθών- αυξήθηκε σχεδόν 12 φορές μετά την επιβολή των capital controls. Ωστόσο, η διείσδυση στη χρήση καρτών εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από τον μέσο όρο της Ε.Ε. και εν μέσω καραντίνας η συχνότητα των ψηφιακών πληρωμών αυξήθηκε μεν, αλλά κυρίως μέσω συναλλαγών χαμηλότερης αξίας. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Mastercard, οι συναλλαγές με κάρτες αυξήθηκαν κατά 30% το 2020, κυρίως χάρη στην αύξηση του e-commerce ως αποτέλεσμα της πανδημίας, ενώ περισσότεροι εγχώριοι έμποροι δέχονται πλέον πλαστικό χρήμα.

Μέχρι πρότινος, ο όρος «ψηφιακό πορτοφόλι» χρησιμοποιείτο κυρίως για να περιγράψει έναν λογαριασμό (γενικά σε εφαρμογή για κινητά), στον οποίο μπορείτε να αποθηκεύσετε χρήματα (σε διαφορετικά νομίσματα) και να εκτελέσετε διάφορες οικονομικές συναλλαγές. Με τη δυνατότητα σύνδεσης πολλών πιστωτικών καρτών με μία εφαρμογή, είναι εφικτό να διαχειριστείτε πολλές μεθόδους πραγματοποίησης συναλλαγών σε ένα μέρος.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα εγκαινιάσει έναν νέο τρόπο επαλήθευσης ταυτότητας

Στις αρχές Ιουνίου κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Κομισιόν προτείνει ένα νέο εργαλείο, στην ουσία ένα καθολικό σύστημα διασυνοριακής επαλήθευσης ταυτότητας με σύστημα ηλεκτρονικής ταυτοποίησης. Μέσω μίας εφαρμογής θα είναι δυνατή η αποθήκευση και ανταλλαγή εγγράφων ταυτοποίησης ενός ατόμου, καθώς και μία σειρά από άλλα δεδομένα και επίσημα έγγραφα, όπως άδεια οδήγησης, διπλώματα αποφοίτησης, λοιπά πιστοποιητικά, κάρτες και λογαριασμοί πληρωμών.

Η νέα πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που ονομάστηκε αρχικά το Ευρωπαϊκό Πορτοφόλι Ψηφιακής Ταυτότητας (European Digital Identity Wallet), μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει μια επέκταση του ψηφιακού μετασχηματισμού του ελληνικού κράτους, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης τις νέες ταυτότητες με τη μορφή πιστωτικής κάρτας, που θα χρησιμεύσουν ως έγγραφο ψηφιακής ταυτοποίησης, αλλά και ως ένα προσωπικό κλειδί για κάθε πολίτη να πραγματοποιεί διαδικτυακές διοικητικές συναλλαγές τόσο με τον δημόσιο όσο και με τον ιδιωτικό τομέα.

Η Ελλάδα αρχίζει να διαβλέπει τα οφέλη των ανέπαφων πληρωμών

Προς το παρόν, 7 στους 10 καταναλωτές από 9 κύριες αγορές, ενώ εξακολουθούν να κάνουν αγορές σε φυσικά σημεία, είναι πιο πιθανό να επιλέξουν καταστήματα που δέχονται ψηφιακές μεθόδους πληρωμής. Εξάλλου, επισημαίνουμε ότι περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών παραδέχονται ότι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα όταν δεν πληρώνουν με μετρητά.

Η ευελιξία, η άνεση και η ευκολία είναι αξίες που αποζητούν σε καθημερινή βάση οι Έλληνες πελάτες. Επιβεβαιώνεται με τα δεδομένα του κλάδου, όπως η πρόσφατη έκθεση ‘Is your business ready for the Lazy Conquerors?’ της ZEN.COM, η οποία εξετάζει την τρέχουσα γενιά χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου και τις ιδιαίτερες συνήθειες και απαιτήσεις τους. Ορισμένα από τα ευρήματα της εν λόγω έκθεσης δείχνουν ότι οι αγοραστές έχουν συγκεκριμένες προσδοκίες, όπως η ταχεία παράδοση προϊόντων, αλλά και η ευκαιρία να συνομιλήσουν με έναν σύμβουλο, οι επιστροφές χρημάτων από τις online αγορές τους (cashbacks), το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας συναλλαγών και η δυνατότητα πρόσβασης σε διάφορες βολικές μεθόδους πληρωμής.

Οι e-πληρωμές σε ένα ψηφιακό πορτοφόλι

Η συμπερίληψη των ηλεκτρονικών πληρωμών στην εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τη μορφή ενός ψηφιακού πορτοφολιού αποτελεί μία από τις απόπειρες να απαντηθούν οι προσδοκίες των σύγχρονων καταναλωτών στο σύνολό τους, και όχι αποκλειστικά και μόνο όσων αγοράζουν online. Σύμφωνα με στοιχεία, παγκοσμίως τα ψηφιακά πορτοφόλια ακολουθούν τη ζήτηση και δεν περιορίζονται πλέον μόνο στο Διαδίκτυο. Σημειωτέον δε, σε 9 κύριες αγορές, 4 στις 10 συναλλαγές με τη χρήση ψηφιακών πορτοφολιών λαμβάνουν χώρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πριν από τα lockdowns, οι Έλληνες δεν φαινόταν ακόμη να χρησιμοποιούν ευρέως τα ψηφιακά πορτοφόλια, είναι πάντως εμφανές ότι υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία να αναπτυχθεί η αγορά αυτή, δεδομένων των νέων συνθηκών.

Ενώ οι χρεωστικές κάρτες αποτελούν τον πιο συνηθισμένο τρόπος πληρωμής online στην Ελλάδα, οι ανέπαφες πληρωμές σημειώνουν αύξηση μεταξύ των τοπικών καταναλωτών της Gen Z (36%), αφού είναι εφικτές χάρη στα mobile wallets, με δυνατότητα πληρωμής μέσω κινητών συσκευών.

Ο χρόνος θα δείξει εάν η νέα πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την πρόοδο της ψηφιακής ταυτότητας και τη σύνδεσή της με τα mobile wallets θα προσελκύσει το ενδιαφέρον και θα βρει πρόσφορο έδαφος στην Ελλάδα. Τούτου λεχθέντος, η ανάπτυξη στην αγορά ψηφιακών πορτοφολιών μοιάζει να είναι αναπόφευκτη και δεδομένη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon διαψεύδει τα φημολογούμενα σχέδιά της για την άμεση υιοθέτηση του Bitcoin

Η Amazon διέψευσε τις πρόσφατες εικασίες ότι μπορεί απο φέτος να υποστηρίζει πληρωμές σε Bitcoin, με εκπρόσωπό της να δηλώνει ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν τέτοια σχέδια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters που επικαλείται εκπρόσωπο της εταιρείας, η Amazon εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για τα κρυπτονομίσματα, αλλά δεν έχει συγκεκριμένα σχέδια ακόμα για την ενσωμάτωσή τους στο marketplace της.

Ωστόσο, η πηγή τού ρεπορτάζ δεν αρνήθηκε ότι η εταιρεία διερευνά το ενδεχόμενο των πληρωμών σε cryptos, προσθέτοντας πως "Παραμένουμε επικεντρωμένοι στη διερεύνηση του πώς θα μπορούσε να μοιάζει η χρήση τους στους πελάτες μας."

Οι εικασίες σχετικά με την είσοδο της Amazon στην αγορά κρυπτονομισμάτων άρχισαν μετά την εμφάνιση μιας αγγελίας για θέση εργασίας "Digital Currency and Blockchain Product Lead" την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με την περιγραφή της θέσης εργασίας, σκοπός είναι ο νέος συνεργάτης να βοηθήσει στην ανάπτυξη της στρατηγικής της Amazon για τα ψηφιακά νομίσματα. Η θέση απαιτεί ισχυρές γνώσεις σε τεχνολογίες blockchain, distributed ledgers και ψηφιακά νομίσματα, γενικότερα.

Εικόνα: Daniel Holland, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon ξεκινά να δέχεται πληρωμές σε Bitcoin φέτος;

Σύμφωνα με την επιχειρηματική εφημερίδα του Λονδίνου, City A.M. μια ανώνυμη πηγή από την Amazon ανέφερε ότι ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου σχεδιάζει να δεχτεί πληρωμές σε Bitcoin έως το τέλος του 2021, κίνηση που εφόσον πραγματοποιηθεί, θα δώσει τεράστια ώθηση στην ευρύτερη αποδοχή των συναλλαγών με κρυπτονομίσματα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν πρόκειται απλώς για συζητήσεις για υιοθέτηση πληρωμών σε κρυπτονομίσματα κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά είναι ένα πλήρες, οριστικό σχέδιο, του μελλοντικού μηχανισμού για το πώς θα λειτουργεί στο εξής η Amazon.

Η ίδια πηγή από το εσωτερικό τής εταιρείας, δήλωσε ότι το Bitcoin είναι το πρώτο βήμα όσον αφορά στην αποδοχή κρυπτονομισμάτων από την Amazon και τα στελέχη της εταιρείας ήταν πρόθυμα να προσθέσουν και άλλα καθιερωμένα κρυπτονομίσματα στο μέλλον. Η "οδηγία προέρχεται από την κορυφή", πρόσθεσε η ανώνυμη πηγή, αναφερόμενη στον Jeff Bezos, ενώ σημείωσε ότι εκτός από την αποδοχή πληρωμών σε Bitcoin, η Amazon διερευνά και τη δημιουργία του δικού της κρυπτονομίσματος, πιθανώς το 2022.

Οι εικασίες σχετικά με την είσοδο της Amazon στην αγορά κρυπτονομισμάτων έχουν φουντώσει μετά την εμφάνιση μιας αγγελίας για θέση εργασίας "Digital Currency and Blockchain Product Lead" την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με την περιγραφή της θέσης εργασίας, σκοπός είναι ο νέος συνεργάτης να βοηθήσει στην ανάπτυξη της στρατηγικής της Amazon για τα ψηφιακά νομίσματα. Η θέση απαιτεί ισχυρές γνώσεις σε τεχνολογίες blockchain, distributed ledgers και ψηφιακά νομίσματα, γενικότερα.

Αυτή δεν είναι η πρώτη αγγελία της Amazon για θέση εργασίας που αφορά στα κρυπτονομίσματα. Όπως αναφέρει το Cointelegraph, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου τον Φεβρουάριο αναζητούσε τεχνικό για να ηγηθεί στην ανάπτυξη των "Ψηφιακών και αναδυόμενων πληρωμών" της εταιρείας.

Εικόνα: André François McKenzie, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ξεκινά από την ΕΚΤ 24μηνη διερεύνηση για το ψηφιακό ευρώ

Ομαλά -όπως όλα δείχνουν- εξελίσσεται η σταδιακή προσέγγιση της Ευρώπης προς τα ψηφιακά νομίσματα και δη το ευρώ, στα βήματα άλλων ανταγωνιστικών οικονομιών, όπως η Κίνα ή οι ΗΠΑ. Τα ψηφιακά νομίσματα κερδίζουν έδαφος μεταξύ των κεντρικών τραπεζών ανά τον κόσμο, αφενός σε μια προσπάθεια να καλυφθεί η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής και αφετέρου να αντιμετωπιστεί η επέλαση των κρυπτονομισμάτων.

Υπό αυτά τα δεδομένα κάθε άλλο παρά τυχαία είναι η σχετική κινητικότητα που εκδηλώνεται επί ευρωπαϊκού εδάφους. Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) έκανε το πρώτο βήμα προς την κυκλοφορία μιας ψηφιακής έκδοσης του ευρώμ αφού ανακοίνωσε ότι ξεκινά 24μηνη διερεύνηση για το ψηφιακό ευρώ, η οποία αποβλέπει στην αντιμετώπιση βασικών ζητημάτων που αφορούν τη σχεδίαση και τη διανομή του.

Κατά τη φάση διερεύνησης, το Ευρωσύστημα θα επικεντρωθεί στη λειτουργική σχεδίαση του ψηφιακού ευρώ με βάση τις ανάγκες των χρηστών.

Θα εξεταστούν επίσης οι συνθήκες χρήσης, που θα πρέπει να παρέχει ένα ψηφιακό ευρώ για την επίτευξη των στόχων του: μια ακίνδυνη, προσβάσιμη και αποδοτική μορφή ψηφιακού χρήματος κεντρικής τράπεζας. Θα αξιολογηθούν εξάλλου οι πιθανές επιδράσεις του ψηφιακού ευρώ στην αγορά και θα προσδιοριστούν οι επιλογές για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.

Ήδη τους τελευταίους εννέα μήνες η ΕΚΤ τεστάρει την προοπτική ενός ψηφιακού νομίσματος σε συνεργασία με τις εθνικές κεντρικές τράπεζες της ζώνης του ευρώ, μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας και φορείς του ιδιωτικού τομέα. Σύμφωνα με την ίδια την ΕΚΤ, κατά τη δοκιμαστική αυτή φάση η Τράπεζα δεν διαπίστωσε τεχνικά εμπόδια κατά τη φάση των προκαταρκτικών δοκιμών του ψηφιακού ευρώ.

Δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε τέσσερις τομείς: τεχνολογία blockchain για το ψηφιακό ευρώ, προστασία προσωπικών δεδομένων και καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, όρια όσον αφορά την ποσότητα ψηφιακού ευρώ σε κυκλοφορία, πρόσβαση των τελικών χρηστών χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο και διευκόλυνση της πρόσβασης για όλους με τις κατάλληλες συσκευές. «Δεν εντοπίστηκαν σημαντικά τεχνικά εμπόδια σε καμία από τις υπό αξιολόγηση επιλογές σχεδίασης» αναφέρει η ΕΚΤ.

Τόσο η υπηρεσία του Ευρωσυστήματος για τον διακανονισμό άμεσων πληρωμών μέσω TARGET (TIPS) όσο και εναλλακτικές λύσεις, όπως η τεχνολογία blockchain, αποδείχθηκαν ικανές να διεκπεραιώνουν περισσότερες από 40.000 συναλλαγές το δευτερόλεπτο. Οι δοκιμές έδειξαν επίσης ότι είναι δυνατόν να εφαρμοστούν δομές που συνδυάζουν κεντρικά και αποκεντρωμένα χαρακτηριστικά.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: Mika Baumeister, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Business Cloud δέχεται για πληρωμή κρυπτονομίσματα

Η Business Cloud ανακοίνωσε ότι από σήμερα, 1η Ιουλίου 2021, δέχεται ως πληρωμή για όλες τις "Λογισμικό ως Υπηρεσία" (SaaS) εφαρμογές της και κρυπτονομίσματα.

Το Business Cloud το πρώτο Cloud ERP στην Ελλάδα από το 2012, καινοτομεί ξανά ως ο πρώτος οργανισμός λογισμικού στην Ελλάδα που κάνει αποδεκτές πληρωμές και με κρυπτονομίσματα. Συγκεκριμένα αποδεκτά γίνονται τα κρυπτονομίσματα Bitcoin (BTC) και Ethereum (ΕΤΗ) και η ισοτιμία τους υπολογίζεται αυτόματα τη στιγμή τής συναλλαγής.

Οι SaaS υπηρεσίες που διαθέτει το Business Cloud αφορούν Εμπορική διαχείριση ERP, Παραγγελιοληψία εστίασης, Ξενοδοχειακή εφαρμογή, καθώς και επεκτάσεις αυτών (Eshop, CRM, Online ordering, POS, διασύνδεση myDATA κ.α.), καθώς και όλες οι υπηρεσίες κάτω από τις εφαρμογές ΣερβιΤΩΡΑ, Tap2Order, myDATA Cloud και myinvoice.

Το Business Cloud ιδρύθηκε το 2012, από νέους φιλόδοξους προγραμματιστές, προκειμένου να αποτελέσει την πληρέστερη σουίτα εφαρμογών για κάθε επιχείρηση. Η πλατφόρμα Business Cloud ενσωματώνει μοναδικά καινοτόμα χαρακτηριστικά, που την κάνουν να υπερέχει από οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχο προϊόν της αγοράς. Παρέχει τις μόνες 100% cloud εφαρμογές για επαγγελματίες στην Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ZEN.com: 5 βήματα αποφυγής απάτης για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικoύ εμπορίου

Οι περιπτώσεις απάτης στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου εκτιμάται ότι θα ευθύνονται για απώλειες της τάξης των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως εντός του 2021, σημειώνοντας ετήσια αύξηση κατά 18%, σύμφωνα με στοιχεία της Juniper Research [1].

Η αξία των διαδικτυακών απωλειών συνεχίζει να αυξάνεται σε σχέση με το ποσό των 17,5 δισ. δολάρια το 2020, γεγονός που επηρεάστηκε αναμφίβολα από την πρόσφατη μετάβαση πολλών επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο εν καιρώ πανδημίας.

Καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται πιο εκτεθειμένοι από ποτέ στην απάτη, υιοθετώντας όλο και περισσότερο τις συνήθειες online αγορών, είναι πλέον προφανές ότι οι έμποροι πρέπει να πασχίσουν περισσότερo για να εφαρμόσουν στρατηγικές πρόληψης της απάτης σε όλα τα κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου τους, χωρίς υψηλό κόστος, ρίσκο και άλλους κινδύνους, αλλιώς θα συνεχίσουν να έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλες απώλειες. Επιπλέον, οι απώλειες αυτές δεν είναι μόνο οικονομικής φύσης, καθώς πλήττουν εξίσου την αξιοπιστία των εμπορικών σημάτων και τη συνολικότερη θέση τους στην αγορά.

Παράλληλα με την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών χωρίς χρήση μετρητών, όλο και πιο εξελιγμένες μέθοδοι απάτης λαμβάνουν εκτενώς χώρα σε παγκόσμια κλίμακα, συμπεριλαμβανομένης της ανακατεύθυνσης από το αναδυόμενο παράθυρο πληρωμής σε άλλες ιστοσελίδες, τις «δοκιμαστικές» συναλλαγές ή την πλαστογράφηση κωδικών πρόσβασης.

Παρά τα πολυάριθμα ψηφιακά μέτρα ασφαλείας, οι Έλληνες εκφράζουν όλο και περισσότερο την ανησυχία τους, φοβούμενοι το πόσο εύκολο είναι να πέσουν θύματα διαδικτυακής απάτης. Ως εκ τούτου, ειδικά κατά τη διάρκεια και μετά το πρώτο lockdown την άνοιξη του 2020, ήδη καταγράφονται μεγαλύτεροι αριθμοί δόλιων περιστατικών και σχετικές επίσημες καταγγελίες, δημιουργώντας την ανάγκη για ακόμα αυστηρότερους κανόνες κατά του e-απάτη, όπως καταδεικνύουν, μεταξύ άλλων, πρόσφατα στοιχεία του Συνηγόρου του Πολίτη.

Ο κάτωθι σύντομος οδηγός επιχειρεί να περιγράψει τις σωστές οδηγίες και στρατηγικές για τη βελτίωση της ασφάλειας των συναλλαγών και τη διατήρηση της ψηφιακής εμπειρίας των καταναλωτών στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.

5 συμβουλές για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να πλοηγηθεί με ασφάλεια στην ταραχώδη θάλασσα του ηλεκτρονικού εμπορίου

 

1. Επιλέξτε μία πλατφόρμα που παρέχει ασφαλή συστήματα online πληρωμών, πλήρως συμβατά με το PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard / Πρότυπο Ασφάλειας Δεδομένων Βιομηχανίας Καρτών Πληρωμών).

Ξεκινήστε με μια σταθερή βάση, πάνω στην οποία θα χτίσετε την εικόνα και τη θέση της εταιρείας σας στον νευραλγικό και ανερχόμενο τομέα του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου. Δείξτε εμπράκτως στους πελάτες σας ότι το e-shop σας αξίζει την εμπιστοσύνη τους, εφαρμόζοντας έναν πάροχο πληρωμών με το υψηλότερο και παγκόσμιας κλάσης επίπεδο ασφαλείας, το οποίο εγγυάται ότι εφαρμόζει τα αυστηρά πρότυπα του PCI Security Standard Council, με την αντίστοιχη πιστοποίηση. Χάρη σε αυτά, το σύνολο των δεδομένων, όπως οι αριθμοί των τραπεζικών καρτών και οι κωδικοί PIN, είναι κρυπτογραφημένο, αποστέλλεται και αποθηκεύεται σύμφωνα με όλες τις ισχύουσες διαδικασίες, γεγονός που εξασφαλίζει τη μάξιμουμ δυνατή ασφάλεια και προστασία τόσο για τον παραλήπτη της πληρωμής όσο και για τον κάτοχο της κάρτας[2]

2. Δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης χρησιμοποιώντας επαλήθευση πολλαπλών σταδίων (μαζί με την υποχρεωτική επαλήθευση του αριθμού CVV της κάρτας).

Στην εποχή της αυξημένης δραστηριότητας των ψηφιακών απατεώνων, η επαλήθευση με τον αριθμό CVV διασφαλίζει μεγαλύτερο βαθμό προστασίας του αγοραστή, αποτρέποντας την παράνομη χρήση κάρτας πληρωμής, ακόμη και μετά την πρόσβαση στα δεδομένα του πελάτη. Επίσης, εξετάστε παράλληλα μια πρόσθετη μέθοδο επαλήθευσης συναλλαγών στο διαδίκτυο με ενσωματωμένες λύσεις και αυτοματοποιημένα εργαλεία τεχνολογίας, όπως είναι για παράδειγμα η υπηρεσία token ή ένας εφάπαξ κωδικός πρόσβασης ή ελέγχου ταυτότητας.

3. Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανίχνευσης απάτης και ερευνήστε τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η άμεση και αποτελεσματική αντίδραση σε αθέμιτες πρακτικές είναι ζωτικής σημασίας. Όλες οι ύποπτες συναλλαγές θα πρέπει να υπόκεινται σε έλεγχο πάραυτα και να διαβιβάζονται σε έναν ειδικό στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο ή σε έναν εξειδικευμένο επαγγελματία IT. Είναι ανεπίτρεπτο να κάνετε εκπτώσεις στο ζήτημα αυτό μόνο και μόνο για να γλιτώσετε το σχετικό κόστος, ή απλώς κάνοντας τα στραβά μάτια σε τέτοιου είδους νέες απειλές. Κάθε εταιρεία είναι ευάλωτη και πρέπει να είναι σε ετοιμότητα. Η εξοικονόμηση χρημάτων σε ζητήματα ασφαλείας ενδέχεται να την εκθέσει σε ασύγκριτα μεγαλύτερες απώλειες στο μέλλον. Οι εξειδικευμένες πλατφόρμες που λειτουργούν αυτόματα και με διακριτικότητα σας επιτρέπουν να έχετε τη δυνατότητα γρήγορης και σωστής αντίδρασης στις πρώτες ενδείξεις επικείμενων προβλημάτων.

4. Συλλέξτε μόνο τα απολύτως απαραίτητα προσωπικά στοιχεία των πελατών.

Το ζήτημα της αποφυγής ηλεκτρονικής απάτης δεν αφορά μόνο την πρόσβαση στις απαραίτητες πληροφορίες σύμφωνα με τις απαιτήσεις του GDPR. Ωστόσο, υπό το πρίσμα του νομικών κανονισμών, ο καταναλωτής οφείλει να γνωρίζει ποια θα είναι ακριβώς η χρήση των συγκεκριμένων στοιχείων και προσωπικών δεδομένων που μοιράζεται με τις επιχειρήσεις (π.χ. η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείται μόνο για την εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο/newsletter). Ο χρυσός κανόνας είναι να αποθηκεύετε μόνο τα άκρως απαραίτητα ευαίσθητα δεδομένα. Εάν δεν γνωρίζετε εκ των προτέρων με ποιον τρόπο θα κάνετε χρήση αυτών, είναι προτιμότερο να μην τα συλλέξετε. Χάρη στην τακτική αυτή, δεν θα πέσετε θύμα κατηγοριών για αθέμιτες πρακτικές και οι επιχειρηματική σας δραστηριότητα θα παραμείνει διαφανής[3].

5. Εάν εξακολουθούν να καταγράφονται αδικαιολόγητες αντιστροφές χρέωσης στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αξίζει τον κόπο να εξετάσετε μια πλατφόρμα πληρωμής που θα είναι κατάλληλη να τις χειριστεί.

Η αποφυγή πρόσθετων δαπανών για περιπτώσεις αντιστροφής χρέωσης είναι όντως δυνατή χάρη στις σύγχρονες πλατφόρμες πληρωμών, όπως η ZEN.com, οι οποίες αναλαμβάνουν τη διευθέτησή τους και τα εν λόγω κόστη. Παρότι η μηδενική εξάλειψη των επιστροφών από πελάτες είναι συχνά ανέφικτη, στόχος μας παραμένει η εξασφάλιση αρμονίας στα οικονομικά μας ζητήματα και η βεβαιότητα της διατήρησης των εσόδων μας, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

 

[1] Juniper Research, Online Payment Fraud: Εmerging threats, segment analysis & market forecasts 2021-2025  

[2] Investopedia.com, PCI Compliance

[3] Εuropa.eu, Data protection under GDPR

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συνεργασία Uni Systems και Finastra για παροχή λύσεων treasury, payments και risk

Η Finastra και η Uni Systems, μέλος του Ομίλου Quest, συνήψαν συμφωνία συνεργασίας, μέσω της οποίας η Uni Systems θα προσφέρει λύσεις λογισμικού treasury, risk και payments της Finastra. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τις λύσεις Fusion Treasury, Fusion Risk και Fusion Global PAYplus που θα πλαισιώνονται από υπηρεσίες υλοποίησης και υποστήριξης στις τοπικές αγορές.

Ο Κωνσταντίνος Σέρρος, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Τραπεζικού και Χρηματοοικονομικού τομέα της Uni Systems, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη νέα μας επιχειρηματική συνεργασία με τη Finastra. Ως παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο των fintech, η Finastra διαθέτει σε βάθος τεχνογνωσία και κορυφαίες λύσεις στις περιοχές treasury, payments και risk, τις οποίες σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε περαιτέρω με το τοπικό μας αποτύπωμα, τις γνώσεις και τις ολοκληρωμένες δυνατότητες υλοποίησης λύσεων που διαθέτουμε. Είμαστε βέβαιοι ότι η νέα μας συνεργασία θα υποστηρίξει το ταξίδι των χρηματοοικονομικών οργανισμών προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, ένα όραμα που μοιραζόμαστε από κοινού με τη Finastra.»

Η συνεργασία θα επιτρέψει στους πελάτες να επωφεληθούν από την τοπική εξειδίκευση και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, παράλληλα με τις αξιόπιστες τεχνολογικές λύσεις της Finastra. Η συμφωνία περιλαμβάνει επιλεγμένους πελάτες σε πολλές γεωγραφικές περιοχές της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των: Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία, Κροατία και Σλοβενία.

Ο Michael Henssler, Γενικός Διευθυντής Treasury, Capital Markets και Risk της Finastra, ανέφερε: «Η Uni Systems είναι ένα σημαντικό νέο μέλος στο Fusion Orbit πρόγραμμα συνεργατών μας. Μέσω αυτής της συνεργασίας προσβλέπουμε στην επέκταση σε ευρύτερες αγορές στην περιοχή της Ευρώπης. Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες της Uni Systems έχουν ήδη εκπαιδευτεί  και πιστοποιηθεί ώστε να παρέχουν τις λύσεις μας, τόσο μέσω cloud όσο και στις εγκαταστάσεις των πελατών, και είμαστε σίγουροι ότι θα παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.»

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search