Digital Payments

Reuters: Η Visa σχεδιάζει να υποστηρίξει απευθείας πληρωμές με κρυπτονόμισμα

Όπως μεταδίδει το Reuters, από τη Visa δήλωσαν σήμερα ότι θα επιτρέψουν τη χρήση του κρυπτονομίσματος σταθερής ισοτιμίας USD Coin για την πραγματοποίηση συναλλαγών στο δίκτυο πληρωμών της. Αυτό είναι το πιο πρόσφατο δείγμα της αυξανόμενης αποδοχής των ψηφιακών νομισμάτων από τον mainstream χρηματοοικονομικό κλάδο.

Η Visa ξεκίνησε ήδη ένα σχετικό πιλοτικό πρόγραμμα με την πλατφόρμα πληρωμών και κρυπτονομισμάτων Crypto.com και σχεδιάζει να προσφέρει την επιλογή σε περισσότερους συνεργάτες αργότερα μέσα στο 2021.

Μέχρι τώρα, εάν ένας πελάτης επιλέξει να χρησιμοποιήσει μια κάρτα Visa της Crypto.com για να πληρώσει π.χ έναν καφέ, το ψηφιακό νόμισμα που βρίσκεται στο ψηφιακό πορτοφόλι πρέπει να μετατραπεί σε παραδοσιακά χρήματα. Θα έπρεπε να καταθέσει "συμβατικό" νόμισμα (FΙΑΤ) σε τραπεζικό λογαριασμό, για να συνδεθεί στη Visa στο τέλος της ημέρας και να διευθετήσει τις συναλλαγές - προσθέτοντας κόστος και πολυπλοκότητα για τις επιχειρήσεις.

Τώρα, η Visa θα χρησιμοποιεί το δίκτυο blockchain Εthereum για να διευθετηθεί η συναλλαγή, εξαλείφοντας την ανάγκη μετατροπής του ψηφιακού νομίσματος σε παραδοσιακά χρήματα. Σημειώνουμε εδώ πως αναλόγες υπηρεσίες απευθείας πληρωμών με cryptos παρέχουν ήδη διάφορες Fintech σε συνεργασία με τη Mastercard.

Το USD Coin (USDC) είναι stablecoin, δηλαδή κρυπτονόμισμα που η αξία του συνδέεται απευθείας με το δολάριο των ΗΠΑ, διατηρώντας μια σταθερή ισοτιμία χωρίς να επηρεάζεται από τις έντονες διακυμάνσεις των "ελεύθερων" cryptos, όπως το Bitocoin, το Ether κ.λπ.

Η κίνηση της Visa έρχεται σε μια περίοδο που μεγάλες χρηματοοικονομικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των BNY Mellon, BlackRock και Mastercard έχουν στηρίξει ορισμένα ψηφιακά νομίσματα, ενισχύοντας προσδοκίες και προβλέψεις ότι τα κρυπτονομίσματα θα γίνουν μέρος των επενδυτικών χαρτοφυλακίων.

Υπενθυμίζουμε πως πρόσφατα η Visa ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη startup BlockFi για να κυκλοφορήσουν μια νέα πιστωτική κάρτα που ανταμείβει τους χρήστες με Bitcoin, δημιουργώντας έδαφος για ευρύτερη υιοθέτηση των ψηφιακού νομίσματος.

Εικόνα: David McBee, Pexels

 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΙΟΒΕ: Η χρήση καρτών πληρωμής 12-πλασιάστηκε εντός μιας πενταετίας

Τη σημαντική συμβολή της χρήσης καρτών στην ενίσχυση των φορολογικών εσόδων από ΦΠΑ και τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης αποτυπώνει μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ). Στη μελέτη με τίτλο: «Ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ελλάδα: Πολιτικές και επιδράσεις στη χρήση καρτών, 2015-2020», καταγράφεται η πορεία των ηλεκτρονικών πληρωμών κατά την περίοδο 2015 2020 και εκτιμώνται η επίδραση των μέτρων πολιτικής στη χρήση καρτών και η συμβολή τους στα φορολογικά έσοδα.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη του ΙΟΒΕ, η μεγάλη αύξηση της χρήσης καρτών στις καθημερινές συναλλαγές συνέβαλε τουλάχιστον στο 17% της ετήσιας αύξησης των εσόδων από ΦΠΑ που καταγράφηκε το 2019. Σημειώνεται ότι η χρήση καρτών διευρύνθηκε θεαματικά μετά το 2015, λόγω της επιβολής κεφαλαιακών περιορισμών, ενώ διατήρησε ισχυρούς ρυθμούς και μετά το 2017, ως αποτέλεσμα και των μέτρων προώθησης των ηλεκτρονικών πληρωμών που πάρθηκαν με τον νόμο 4446/2016.

Παρόλα αυτά, το επίπεδο χρήσης καρτών στην Ελλάδα παραμένει χαμηλότερο από τους μέσους όρους της ΕΕ, ενώ παρατηρείται ακόμα σημαντικά χαμηλότερη χρήση καρτών σε συγκεκριμένους κλάδους και περιοχές της χώρας. Σε αυτή τη βάση, σύμφωνα με τη μελέτη, είναι χρήσιμο να ληφθούν περισσότερο στοχευμένα και θετικά μέτρα, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η διείσδυση των ηλεκτρονικών πληρωμών, προοπτική η οποία θα αποφέρει επιπλέον δημοσιονομικά οφέλη.

Αναλυτικότερα, η δυναμική στη χρήση καρτών πληρωμής παρέμεινε ισχυρή τη διετία 2018-2019, όταν άλλα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμών, όπως μεταφορές πίστωσης και εντολές άμεσης χρέωσης, παρουσίασαν τάσεις σταθεροποίησης. Έως το τέλος του 2019, ο αριθμός των συναλλαγών 12-πλασιάστηκε εντός μιας πενταετίας, ενώ η αξία συναλλαγών έφτασε σε πενταπλάσιο επίπεδο σε σύγκριση με το τέλος του 2014. Αντίθετα, μετά την αρχική ώθηση από την επιβολή των κεφαλαιακών περιορισμών που ανέβασε ραγδαία τον αριθμό εντολών άμεσης χρέωσης και μεταφοράς πίστωσης (κατά περίπου 70% υψηλότερα το 2017 σε σχέση με το 2014), ο ρυθμός αύξησής τους έχει επιβραδυνθεί.

Η πανδημία επηρέασε σημαντικά τη χρήση καρτών στην Ελλάδα. Με την επιβολή των πρώτων περιοριστικών μέτρων, ο αριθμός πληρωμών με κάρτα μειώθηκε (σε σύγκριση με ένα έτος πριν) κατά 7% τον Μάρτιο του 2020 και κατά 19% τον Απρίλιο, αλλά επανήλθε σε διψήφιους ρυθμούς ανόδου (13%-14%) με το άνοιγμα της οικονομίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Η αύξηση της συχνότητας στη διάρκεια της πανδημίας αφορούσε κυρίως συναλλαγές μικρότερης αξίας, ενώ η αξία των συναλλαγών με φυσική παρουσία υποχώρησε σημαντικά.

Ως αποτέλεσμα, παρά τη μεγάλη άνοδο των διαδικτυακών πληρωμών με κάρτα (άνω του 20% σε αριθμό και άνω του 30% σε αξία, το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2020), η αξία συναλλαγών στο σύνολο της αγοράς κατέγραψε υψηλούς ρυθμούς συρρίκνωσης (22%-25%) ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες του 2020. Η ισχυρή άνοδος της χρήσης καρτών στη χώρα την τελευταία πενταετία δεν κατάφερε να εξαλείψει τη διαφορά σε σχέση με το μέσο επίπεδο χρήσης καρτών της ΕΕ.

Ειδικότερα, η αξία συναλλαγών με κάρτα ως ποσοστό της κατανάλωσης νοικοκυριών στην Ελλάδα ανήλθε σε 21,1% το 2019, από 7% το 2015. Παραμένει όμως σημαντικά χαμηλότερα από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης (31,7%) και της ΕΕ-28(39,5%). Σημαντικά περιθώρια για περαιτέρω σύγκλιση παρατηρούνται και μεταξύ γεωγραφικών περιοχών της χώρας, αλλά και κλάδων της εγχώριας οικονομίας. Προσαρμόζοντας την αξία πληρωμών με κάρτα με το ΑΕΠ κάθε περιοχής, παρατηρείται σημαντική σύγκλιση διαχρονικά, με σχετικά μικρή υστέρηση να καταγράφεται ακόμα στις περιοχές εκτός των δυο μεγάλων αστικών κέντρων της χώρας και των νησιωτικών περιοχών.

Ωστόσο, πολύ μεγαλύτερη είναι η διαφορά στη συχνότητα χρήσης καρτών προσαρμοσμένη ως προς τον πληθυσμιακό μέγεθος των περιοχών, καθώς φαίνεται πως η χρήση καρτών για καθημερινές συναλλαγές χαμηλότερης αξίας είναι λιγότερο διαδεδομένη στην περιφέρεια της χώρας. Ως προς την κλαδική διάρθρωση, παρά την αύξηση που παρατηρήθηκε την περίοδο 2015-2017, το μερίδιο των υπηρεσιών στις πληρωμές με κάρτα παραμένει δυσανάλογα μικρό σε σχέση με τα αγαθά. Ειδικότερα, ενώ οι υπηρεσίες έχουν 59,7% μερίδιο στην ιδιωτική κατανάλωση το 2019, στην αξία των πληρωμών με κάρτα το μερίδιό τους περιορίζεται σε 31,3%. Ιδιαίτερη περιορισμένη είναι η διείσδυση της χρήσης καρτών στην εκπαίδευση, τις επαγγελματικές υπηρεσίες και τις επισκευές, ενώ παρά την πρόοδο που σημειώθηκε υπάρχει περιθώριο για σημαντική περαιτέρω αύξηση της χρήσης καρτών στην εστίαση.

Η πορεία της χρήσης καρτών μετά το 2017 παρέχει επιπλέον ενδείξεις ότι τα μέτρα που πάρθηκαν για την ενίσχυσή τους με τον νόμο 4446/2016 είχαν στατιστικά σημαντική και θετική επίδραση. Για τα μέτρα του νόμου 4646/2019, τα διαθέσιμα στοιχεία για το πρώτο δίμηνο του 2020 παρέχουν ενδείξεις για ήπια θετική επίδραση, ωστόσο η ισχυρή επίδραση της πανδημίας στις πληρωμές από τον Μάρτιο του 2020 δυσχεραίνει την ανάδειξη της επίδρασης του νέου νόμου στα σχετικά στοιχεία.

Σε κάθε περίπτωση, τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν ότι η αυξημένη χρήση καρτών οδήγησε σε σημαντική αύξηση των φορολογικών εσόδων. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη, κάθε 1% αύξηση της χρήσης καρτών σε αξία συναλλαγώνοδήγησε κατά μέσο όροτην περίοδο 2015-2019 σε αύξηση των εσόδων ΦΠΑ κατά 0,13 ποσοστιαίες μονάδες (π.μ.), ενώ αντίστοιχα κάθε 1% αύξηση του αριθμού συναλλαγών μεταφράζεται σε αύξηση των εσόδων και 0,09π.μ. Ως αποτέλεσμα, εκτιμάται ότι η διείσδυση των καρτών συνέβαλε τουλάχιστον στο 17% της συνολικής ετήσιας αύξησης εσόδων από ΦΠΑ το 2019. Το όφελος σε όρους επιπλέον εσόδων από ΦΠΑ λόγω της αυξημένης χρήσης καρτών εκτιμάται σε €273 εκατ. το 2019.

Σημειώνεται ότι το συνολικό δημοσιονομικό όφελος είναι μεγαλύτερο, καθώς ο υπολογισμός δεν περιλαμβάνει το όφελος που προκύπτει ως επιπλέον έσοδα από φορολογία εισοδήματος και ασφαλιστικές εισφορές που σχετίζονται με οικονομική δραστηριότητα η οποία παρέμενε αδήλωτη πριν την εξάπλωση των καρτών πληρωμής. Με δεδομένο ότι το επίπεδο χρήσης καρτών στην Ελλάδα παραμένει χαμηλό σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ, υπάρχει περιθώριο για μεγαλύτερο δημοσιονομικό όφελος από συνέχιση της εξάπλωσης της χρήσης των ηλεκτρονικών πληρωμών. Με βάση διεθνείς πρακτικές για το μερίδιο χρήσης καρτών προς ιδιωτική κατανάλωση, τα ετήσια έσοδα ΦΠΑ θα ήταν υψηλότερα κατά 6,4% (€1,1δισεκ.) αν η Ελλάδα έφθανε το μέσο επίπεδο χρήσης καρτών της Ευρωζώνης και κατά 11,1% (€2 δισεκ.) εάν έφθανε το μέσο επίπεδο χρήσης που σημειώνεται στην ΕΕ-28.

Καθώς υπάρχει ακόμα σημαντικό περιθώριο για ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης μέσα από αύξηση της χρήσης καρτών, η μελέτη προτείνει τη λήψη περαιτέρω μέτρων πολιτικής που ενθαρρύνουν τη διείσδυση ΗΜΠ σε κλάδους μέτριου και υψηλού ρίσκου φοροδιαφυγής και σε περιοχές με χαμηλή χρήση. Ενδεικτικά συμπληρωματικά μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η επιστροφή στον καταναλωτή ενός ποσοστού επί της αξίας αγοράς μέσω ΗΜΠ σε στοχευμένες συναλλαγές με μέτριο ρίσκο φοροδιαφυγής, η στόχευση της λοταρίας αποκλειστικά σε συναλλαγές σε κλάδους με υψηλό ρίσκο φοροδιαφυγής και η εισαγωγή διακριτής λοταρίας ή επιστροφή φόρου για ελεύθερους επαγγελματίεςπου επιτυγχάνουν στόχους διείσδυσης ΗΜΠ για τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους.

Η έκθεση της μελέτης είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του ΙΟΒΕ, iobe.gr

Εικόνα: Karolina Grabowska, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Citi: To Βitcoin ίσως γίνει το βασικό νόμισμα για το διεθνές εμπόριο

Μια αναφορά τής Citi ότι το πιο δημοφιλές κρυπτονόμισμα, το Bitcoin, μπορεί να γίνει το "προτιμητέο νόμισμα για το διεθνές εμπόριο", πυροδότησε άνοδο της αξίας του, μετά από πτώσεις αρκετών ημερών.

"Το μέλλον του Bitcoin είναι αβέβαιο, αλλά οι εξελίξεις στο εγγύς μέλλον είναι πιθανό να αποδειχθούν καθοριστικές, καθώς ισορροπεί σε ένα καίριο σημείο, είτε προς τη γενική αποδοχή, είτε προς μια κερδοσκοπική έκρηξη - και κατάρρευση", σημειώνει η Citi.

Οι πρόσφατες υψηλές επιδόσεις του Βitcoin προέκυψαν από την αυξανόμενη εμπλοκή θεσμικών επενδυτών, σε αντίθεση με το παρελθόν, που στηριζόταν κυρίως σε μικρούς επενδυτές. Επίσης, από γεγονότα όπως η επένδυση της Tesla, ύψους 1,5 δισ. δολαρίων και η ανακοίνωσή της ότι θα δέχεται συναλλαγές με το συγκεκριμένο κρυπτονόμισμα. Σημειώνεται ότι το Bitcoin πριν μερικές ημέρες ξεπέρασε τις 50.000 δολάρια, ενώ τον Μάρτιο του 2020 ήταν στα 4.300 δολάρια.

Αν οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες αποκτήσουν πρόσβαση, μέσω των ψηφιακών πορτοφολιών τους στο σχεδιαζόμενο ψηφιακό χρήμα των κεντρικών τραπεζών και τα λεγόμενα steblecoins (η αξία των οποίων συνδέδεται με κάποια σταθερά, "συμβατικά" νομίσματα - FIAT), το παγκόσμιο βεληνεκές του Βitcoin και η προοπτική για γρήγορες πληρωμές θα το έφερναν σε άριστη θέση για να γίνει το προτιμητέο νόμισμα για το διεθνές εμπόριο, σημείωσε η Citi. 

"Η είσοδος θεσμικών επενδυτών έχει προκαλέσει εμπιστοσύνη στα cryptos, αλλά υπάρχουν ακόμη επίμονα ζητήματα που θα μπορούσαν να περιορίσουν την ευρεία υιοθέτησή τους. Για τους θεσμικούς επενδυτές, αυτά περιλαμβάνουν ανησυχίες σχετικά με την κεφαλαιακή απόδοση, την ασφάλιση και τη φύλαξη, την ασφάλεια και τις περιβαλλοντικές επιφυλάξεις εξαιτίας της (ενεργοβόρας) εξόρυξης των Bitcoin. Προβλήματα ασφάλειας με τα κρυπτονομίσματα προκύπτουν, αλλά σε σύγκριση με τις παραδοσιακές πληρωμές, η κατάσταση είναι καλύτερη", σημειώνεται στην έκθεση της Citi.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι λύσεις ψηφιακών πληρωμών των τραπεζών για κάθε εταιρεία λιανικής

Νέες εφαρμογές έχουν διατεθεί από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες της χώρας, οι οποίες προσφέρουν λύσεις πληρωμών τόσο σε επιχειρήσεις που διαθέτουν ηλεκτρονικές πωλήσεις, όσο και σε αυτές που δεν έχουν. Στις δεύτερες, δίνεται η δυνατότητα με τη χρήση ενός link να πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ακόμα, δίνεται η δυνατότητα χρήσης ειδικών τηλεφωνικών κέντρων για τηλε-πωλήσεις με άμεση πληρωμή και αποστολή της παραγγελίας. Με τον τρόπο αυτό οι τράπεζες αφενός κερδίζουν νέους πελάτες και μάλιστα στη νέα ψηφιακή εποχή και αφετέρου δίνουν τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργήσουν το δικό τους e-shop και να ενταχθούν σε ειδικά επιδοτούμενα προγράμματα.



Όπως μεταδίδει το Capital.gr, τα συστήματα αυτά δημιουργήθηκαν από τις ανάγκες που ανέδειξε η κρίση, η οποία επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό με ρυθμούς που δεν είχαν προβλεφθεί. Αποτελούν ένα μικρό μέρος των συνολικών επενδύσεων ύψους 500 εκατ. ευρώ που προβλέπουν οι τέσσερις συστημικές για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και ήδη η κίνηση αυτή αποδίδει καρπούς.

Από τα τέλη του 2020 που ξεκίνησαν σταδιακά αυτές οι εφαρμογές, οι τράπεζες έχουν φτάσει σήμερα να εγγράφουν περίπου 400 με 500 νέες επιχειρήσεις την ημέρα. Δηλαδή, αποκτούν νέους πελάτες που μάλιστα εντάσσονται στη νέα ψηφιακή τους εποχή και στο νέο μοντέλο τραπεζικής εξυπηρέτησης και πώλησης υπηρεσιών. Ενδεικτικό της διείσδυσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι ότι άνω του 90-95% των συνολικών τραπεζικών εργασιών πραγματοποιούνται πλέον του e-banking και του mobile banking.


Η Eurobank, με το Payment Link δίνει τη δυνατότητα για online πωλήσεις χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία στο μαγαζί ούτε του καταστηματάρχη. Επιτρέπει τη λήψη παραγγελιών και την πληρωμή -ακόμα και άτοκες δόσεις- μέσω email, τηλέφωνο ή social media. Δηλαδή, μια επιχειρηματική σελίδα στο facebook μπορεί να μετατραπεί σε ecommerce για ασφαλείς συναλλαγές. Επίσης, υποστηρίζει συναλλαγές με καταναλωτές (B2C) και με επιχειρήσεις (B2B). H υπηρεσία αυτή μπορεί να στηρίξει καταστήματα και επιχειρήσεις όπως φαρμακεία, μίνι μάρκετ, βιβλιοπωλεία, καταστήματα παιχνιδιών, ηλεκτρονικά είδη, έπιπλα και είδη σπιτιού, ασφαλιστικές εταιρείες και επιχειρήσεις ενέργειες.

Ο έμπορος επικοινωνεί με τον πελάτη και συμφωνούν ότι θα προχωρήσουν σε συναλλαγή, για συγκεκριμένο ποσό, με χρήση ενός Payment Link που θα λάβει ο πελάτης στο μέσο που επιθυμεί (email, sms ή άλλα messengers). Ο έμπορος εισάγει την εντολή online και θα δημιουργήσει το Payment Link. Στη συνέχεια θα επιλέξει τον τρόπο αποστολής του Payment Link (email, sms ή άλλα messengers). Ο πελάτης θα λάβει το μήνυμα και θα κάνει κλικ στο link. Στη συνέχεια θα οδηγηθεί στη σελίδα πληρωμής της Eurobank για να καταχωρήσει τα στοιχεία του και να ολοκληρώσει τη συναλλαγή.




Η νέα υπηρεσία Key2Pay προσφέρεται μέσω της νέας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, i-bank e-Simplify της Εθνικής Τράπεζας και δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση και τον επαγγελματία να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές πωλήσεις χωρίς να έχει e-shop και να αποδέχεται πληρωμές με κάρτα χωρίς να διαθέτει POS. Είναι μια απλή, εύκολη και γρήγορη διαδικασία, πραγματοποίησης πωλήσεων, εξόφλησης παραγγελιών, διαχείρισης και παρακολούθησης πληρωμών, σε πραγματικό χρόνο, η οποία παρέχει διαφάνεια, εξοικονόμηση χρόνου και κόστους και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις προγραμματισμού. Παρέχει επίσης πρόγραμμα άτοκων δόσεων στου πελάτες και πρόσβαση για διαχείριση και παρακολούθηση των πληρωμών και των εισπράξεων μέσω της "Πύλης Εμπόρου" (παρέχει σε πραγματικό χρόνο στοιχεία για για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, την κατάσταση των τιμολογίων, κλπ).




Η Alpha Bank προσφέρει μία ομάδα ψηφιακών λύσεων κάτω από το νέο πρόγραμμα ψηφιακής τραπεζικής για επιχειρήσεις με την ονομασία Digital Business Onboarding. Με την υπηρεσία αυτή, κάθε πελάτης, υφιστάμενος ή νέος, μπορεί να ανοίξει εταιρικό λογαριασμό ή όψεως online, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, στέλνοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα ηλεκτρονικά. Το ίδιο ισχύει και για ιδιώτες πελάτες. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση στο ebanking και mobile banking της Alpha Bank, το MyAlpha. Μέσα από αυτό θα μπορούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία Alpha E-commerce και AlphaMyWallet. Με το Alpha e-Commerce δίνεται η δυνατότητα για ηλεκτρονικές συναλλαγές ακόμη και χωρίς e-shop. Οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου μπορούν να δέχονται παραγγελίες μέσω τηλεφώνου ή email και να προχωρούν στην ολοκλήρωση αγορών από την πιστωτική κάρτα, το ψηφιακό πορτοφόλι ή τον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.




Με την υπηρεσία vPOS Paycenter, η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει λύσεις Virtual POS για πληρωμές μέσω τηλεφώνου, με οποιαδήποτε χρεωστική, πιστωτική και προπληρωμένη κάρτα μέσω της άμεσα διαθέσιμης web σελίδας που έχει ήδη δημιουργήσει. Η υπηρεσία εισπράξεων από τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ενσωματωθεί σε ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα, επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων και σκαφών, ταξιδιωτικά πρακτορεία, πλατφόρμες ERP, CRM, ticketing/reservation ή εφαρμογές της επιχείρησης (μέσω web services) κά. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η επιχείρηση και ο πελάτης λαμβάνουν ενημέρωση για την ολοκλήρωσή της.

Για τις επιχειρήσεις που έχουν ή βρίσκονται στη φάση της δημιουργίας e-shop, η Πειραιώς προσφέρει το ePOS Paycenter. Ο πελάτης, ξεκινώντας τη διαδικασία πληρωμής, μεταβαίνει αυτόματα στην ειδική σελίδα πληρωμών του Πειραιώς Paycenter. Εκεί ενημερώνεται για τo ποσό και πληκτρολογεί τα στοιχεία της κάρτας του. Η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια από το ePOS Paycenter, που ενημερώνει την επιχείρηση αυτόματα για την πραγματοποίηση της συναλλαγής. Ο πελάτης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής του από το e-shop. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής ο πελάτης επιστρέφει στο δικτυακό τόπο της επιχείρησης (e-shop).

 

Εικόνα: cottonbro, Pexels
 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στο 1 δισ. ευρώ θα κυμανθούν οι ψηφιακές πληρωμές στην Ευρώπη φέτος

Η Ευρώπη θα σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών φέτος, αφού η αξία των συναλλαγών θα αυξηθεί κατά 28,3% και θα κυμανθεί στα $1,17 τρισ. Η ανοδική τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, με την αξία των συναλλαγών να υπερβαίνει τα $1,95 τρισ. έως το 2025.

 

Εξίσου εντυπωσιακή θα είναι και η πορεία των ψηφιακών συναλλαγών μέσω κινητών τηλεφώνων, όπου αναμένεται αύξηση της αξίας κατά 130% τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Πάντως, η αγορά των ψηφιακών πληρωμών στην Ευρώπη δεν έμεινε αλώβητη από την πανδημία, αφού επηρεάστηκε σαφέστατα από τη συνολική πτώση του τζίρου.

Σύμφωνα με έρευνα του Finaria.it, που βασίζεται σε στοιχεία της Statista, ο ρυθμός ανάπτυξης των ψηφιακών πληρωμών, επιβραδύνθηκε με την ανάπτυξη να περιορίζεται στο 4% και την αξία να διαμορφώνεται το 2020 στα $918,9 δισ. Αυτή η συγκράτηση του ρυθμού, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι προσωρινή και ήδη από το 2021, η ευρωπαϊκή βιομηχανία ψηφιακών πληρωμών θα επανέλθει στην κανονικότητα.

 

Οι πληρωμές χωρίς μετρητά έχουν εξελιχθεί σε μια ελκυστική εναλλακτική λύση για πολλούς Ευρωπαίους καταναλωτές και αυτή η στροφή έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βιομηχανία πληρωμών.

 

Η Ισπανία και η Ιταλία αναμένεται να πετύχουν το 2021 την υψηλότερη ανάπτυξη στις ψηφιακές πληρωμές. Πάντως, με την αγορά των digital payments στη Μεγάλη Βρετανία να φτάνει τα $271,4 δισ. και το 2021 η χώρα θα αποτελέσει την κορυφαία αγορά ψηφιακών πληρωμών στην Ευρώπη.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: Jack Sparrow, Pexels

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Revolut Bank ήρθε στην Ελλάδα και προσφέρει λογαριασμούς με προστασία καταθέσεων

Η Revolut, η παγκόσμια χρηματοπιστωτική πλατφόρμα με περισσότερους από 15 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, έθεσε σήμερα σε λειτουργία στην Ελλάδα την εξειδικευμένη Ευρωπαϊκή τραπεζική άδειά της. Πλέον, οι πελάτες της εταιρείας στη χώρα που θα αναβαθμίσουν τους λογαριασμούς τους σε Revolut Bank για επιπλέον υπηρεσίες θα απολαμβάνουν προστασία στις καταθέσεις τους, μέσω του συστήματος εγγύησης καταθέσεων.

Οι χρήστες στην Ελλάδα μπορούν ήδη να αναβαθμίσουν τον λογαριασμό τους σε Revolut Bank εντός της εφαρμογής, σε μια διαδικασία που παίρνει μόλις λίγα λεπτά.

Έως σήμερα, η Revolut  έχει προσελκύσει περισσότερους από 270.000 πελάτες στην Ελλάδα και η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία fintech είναι σίγουρη πως οι καταθετικοί λογαριασμοί, σε συνδυασμό με το ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών της, θα προσφέρουν στους πελάτες της στην Ελλάδα μεγαλύτερο έλεγχο, αξία και ασφάλεια σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τράπεζες. 

«Η Revolut αποτελεί πλέον την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία fintech στην Ευρώπη και αυτό επετεύχθη επειδή βάζουμε πάντα τους πελάτες στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Ο σχεδιασμός των προϊόντων μας είναι ασυναγώνιστος, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις και συνεχώς δημιουργούμε νέα και καινοτόμα χρηματοοικονομικά προϊόντα», δήλωσε ο κ. Virgilijus Mirkės, Διευθύνων Σύμβουλος της Revolut Bank. «Το λανσάρισμα της τράπεζας στην Ελλάδα θα προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και εμπιστοσύνης στους πελάτες μας και θα μας επιτρέψει να εισάγουμε μία σειρά από νέα προϊόντα και υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον», συνέχισε ο κ. Mirkės.

Έως σήμερα, ο Όμιλος Revolut έχει συγκεντρώσει περίπου 1 δισ. δολάρια από γύρους χρηματοδοτήσεων και η πιο πρόσφατη εκτίμηση της αξίας του ανήλθε στα 5,5 δισ. δολάρια. Σε μόλις πέντε χρόνια, η Revolut προσέλκυσε περισσότερους από 15 εκατομμύρια πελάτες από ολόκληρο τον κόσμο. Την περασμένη χρονιά, η Revolut λάνσαρε την εξειδικευμένη της τράπεζα σε Πολωνία και Λιθουανία προσφέροντας ιδιαίτερα ανταγωνιστικά πιστωτικά προϊόντα και στις δύο χώρες.

Η εξειδικευμένη τραπεζική άδεια επιτρέπει στη Revolut Bank να προσφέρει μια ευρεία γκάμα τραπεζικών υπηρεσιών μέσω της εφαρμογής της,  καθώς και μία σειρά υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται από άλλες εταιρείες του Ομίλου Revolut.

Μέσα από την εφαρμογή της Revolut, οι χρήστες μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο των χρημάτων που ξοδεύουν κάθε μήνα για τις αγορές τους και να θέτουν όρια στα μηνιαία τους έξοδα, να διαχειρίζονται τις συνδρομές τους, να στέλνουν και να λαμβάνουν στιγμιαία χρήματα από τους φίλους τους, αλλά και να στρογγυλοποιούν τις πληρωμές που πραγματοποιούν με την κάρτα τους, αποταμιεύοντας τα μικροποσά που περισσεύουν.

Οι πελάτες της Revolut επίσης μπορούν να ξοδεύουν και να μεταφέρουν χρήματα παγκοσμίως χωρίς κρυφά κόστη, να έχουν στην κατοχή τους και να συναλλάσσονται σε 29 διαφορετικά νομίσματα μέσω του app, καθώς και να στέλνουν άμεσα χρήματα στους φίλους και την οικογένειά τους. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
Έρχονται και στην Ελλάδα οι πληρωμές με ZEN

Η ZEN ανακοίνωσε το επίσημο λανσάρισμα της εταιρείας σε 31 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Κύρια επιδίωξη της ZEN είναι να παρέχει έναν εύκολο και βολικό τρόπο διαχείρισης της ταμειακής ρευστότητας, χωρίς δυσκίνητες και άβολες τυπικές διαδικασίες και χρεώσεις. Το μοναδικά ξεχωριστό «πακέτο» της ZEN συνδυάζει στην ουσία όλα τα βασικά οφέλη και τα σημεία-κλειδιά που σχετίζονται με το σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο: απλότητα πληρωμής, μηχανισμούς που προστατεύουν και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη της εκάστοτε συναλλαγής, καθώς και προνόμια ειδικά προσαρμοσμένα στις εξατομικευμένες ανάγκες των επιχειρηματιών και των καταναλωτών.

«Το εταιρικό όνομα ZEN είναι ένα ακρωνύμιο των λέξεων ‘zero effort non-bank’. Παραπέμπει στην κατάσταση ζεν, στο αίσθημα ηρεμίας, άνεσης και ασφάλειας που παρέχουν άκοπα οι λύσεις μας στους πελάτες. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, μια σουίτα προηγμένων λύσεων, η οποία εξασφαλίζει προνόμια μη διαθέσιμα πουθενά αλλού, σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη προστασία. Όλα αυτά συνοδεύονται από εγγυημένα χαμηλά κόστη και, βέβαια, μια εξαίρετη εμπειρία χρήστη. Εν τέλει, αυτό είναι που αποκαλούμε ZEN-commerce», δήλωσε ο Dawid Rożek, συν-ιδρυτής και CEO της ZEN.

Οι υπηρεσίες της ZEN είναι διαθέσιμες στην αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά και στον επίσημο διαδικτυακό ιστότοπο μέσω ενός συνδρομητικού μοντέλου με δωρεάν μηνιαία δοκιμή. Οι πελάτες λαμβάνουν μια κάρτα ZEN Mastercard (φυσική ή ψηφιακή), με τη δυνατότητα προσθήκης στα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay και Google Pay, αποκτώντας πρόσβαση σε μια βολική και ασφαλή λύση πληρωμών που τους επιτρέπει να πληρώνουν σε ηλεκτρονικά, αλλά και σε φυσικά καταστήματα.

Οι 3 βασικοί πυλώνες της ZEN-commerce

Πρώτα απ' όλα, η απλότητα. Τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι ιδιώτες πελάτες, μπορούν να βασίζονται σε σαφείς και απλούς κανόνες για διαδικτυακές υπηρεσίες πληρωμών οπουδήποτε στον κόσμο, σε κάθε πιθανό νόμισμα και ανεξάρτητα από το ύψος της συναλλαγής. Η διαδικασία της οικονομικής διαχείρισης - η οποία είναι μοναδική σε παγκόσμια κλίμακα - μέσω της ενσωμάτωσης σε τραπεζικό λογαριασμό, εγγυάται, μάλιστα, άμεση πρόσβαση σε κεφάλαια προερχόμενα από διαδικτυακές πωλήσεις, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή.

Όσο για τους ίδιους τους καταναλωτές, η ZEN ξεχωρίζει με την απλούστατη, μία από τις ταχύτερες στην αγορά και πλήρως εξ αποστάσεως διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού, σε συνδυασμό με την άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Όλες οι υπηρεσίες είναι εύκολες στη διαχείριση μέσω μιας εφαρμογής για κινητά με μινιμαλιστική και εύληπτη διεπαφή χρήστη.

Κατά δεύτερον, η ασφάλεια.

Οι χρήστες της ZEN, είτε είναι ιδιώτες ή επαγγελματίες πελάτες, δεν χρειάζεται να ξοδεύουν χρόνο και ενέργεια για αξιώσεις επιστροφής χρημάτων. Σύμφωνα με την πρόσθετη προστασία ZEN Care, εφόσον ένας πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υποβολής γραπτής διαμαρτυρίας/καταγγελίας, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να δηλώσει την αξίωσή του και η ZEN θα φροντίσει το ζήτημα εξ ολοκλήρου και θα επιστρέψει στο ακέραιο τα χρήματα της αγοράς σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Οι επιχειρηματίες, από την άλλη, διαθέτουν ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας λόγω της απουσίας αντιστροφής χρέωσης, καθώς η ZEN προσφέρει την κάλυψή της. Με σαφή και διαφανή συνδρομητικά προγράμματα, οι χρήστες γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα υφιστάμενα κόστη και δεν έχουν λόγο να ανησυχούν για τυχόν απρόοπτες χρεώσεις.

Τρίτον, η ZEN έρχεται φορτωμένη με αποκλειστικά προνόμια.

Επιλέγοντας τη ZEN, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρηματίες, μπορούν να βασίζονται σε μία πλειάδα μοναδικών προνομίων. Εκτός από τις κάρτες πληρωμών ZEN Mastercard, η ZEN παρέχει έναν λογαριασμό πολλών νομισμάτων που επιτρέπει πληρωμή άνευ προμήθειας σε 35 νομίσματα, καθώς και αποκλειστικά οφέλη, όπως η προστασία πελατών Zen Care ή η επέκταση εγγύησης κατασκευαστή ενός έτους για ηλεκτρονικά προϊόντα, κατόπιν αγοράς σε φυσικό ή online κατάστημα. Οι πελάτες λαμβάνουν επίσης αυτόματη επιστροφή χρημάτων έως και 15% της αξίας της αγοράς, η οποία πιστώνεται στον λογαριασμό του καταναλωτή ευθύς αμέσως μετά τη συναλλαγή. Χάρη στα εν λόγω οφέλη, η μηνιαία συνδρομή δεν αργεί να αποδείξει στους χρήστες την ουσιαστική αξία της, με άμεση απόσβεση του κόστους.

Η ZEN λανσάρει τη δραστηριότητά της με μια στρατηγική συνεργασία με την Mastercard. Ο παγκόσμιος ηγέτης συνεργάζεται με την fintech startup όχι μόνο στον τομέα των πληρωμών, αλλά επίσης παρέχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη για την επιτάχυνση της διεθνούς ανάπτυξής της. Περιλαμβάνει, επομένως, την πρόσβαση στις καινοτόμες τεχνολογίες της Mastercard και τους επιχειρηματικούς εταίρους παγκοσμίως, καθώς και στους ειδικούς της Mastercard στην ανάπτυξη προϊόντων και το μάρκετινγκ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Visa ετοιμάζει κάρτα με επιβραβεύσεις Bitcoin

Η Visa συνεργάζεται με τη startup BlockFi για να κυκλοφορήσουν μια νέα πιστωτική κάρτα που ανταμείβει τους χρήστες με Bitcoin, δημιουργώντας έδαφος για ευρύτερη υιοθέτηση των ψηφιακού νομίσματος.



Η BlockFi είναι μια νεοφυής εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη και ειδικεύεται σε δάνεια και λογαριασμούς ταμιευτηρίου με αντίκρυσμα και επιτόκιο σε κρυπτονομίσματα. Όπως ανέφερε το Bloomberg, η νέα πιστωτική κάρτα θα ανταμείβει τις αγορές των κατόχων με Bitcoin και όχι με επιστροφές χρημάτων, μίλια αεροπορικών εταιρειών κ.λπ. Οι κάτοχοι καρτών θα λαμβάνουν το 1,5% των αγορών τους σε BTC.



Η κάρτα θα έχει ετήσια συνδρομή 200 δολάρια και θα εκδοθεί από την τράπεζα Evolve Bank & Trust. Θα είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό στις αρχές του 2021, αλλά οι κάτοχοι λογαριασμού στη BlockFi θα μπορούν να εγγραφούν εκ των προτέρων.

Η συνεργασία με τη BlockFi αποτελεί μέρος του προγράμματος Fintech Fast Track της Visa, το οποίο «στοχεύει στην επιτάχυνση της διαδικασίας ενσωμάτωσης» στο δίκτυο πιστωτικών καρτών. Ο Terry Angelos, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής της fintech στη Visa, δήλωσε ότι ο στόχος του προγράμματος fast track είναι να βοηθήσει τις καινοτόμες εταιρείες να "αναπτυχθούν με αποτελεσματικότητα".



Είναι η δεύτερη κίνηση της Visa φέτος που υποστηρίζει την αγορά των Cryptos, αφού ήδη συνεργάστηκε με τη digital startup Fold, για την έκδοση μιας χρεωστικής κάρτας με ανταμοιβή σε κρυπτονομίσματα.



Γενικότερα, η Visa παρουσίασε ένα θετικό όραμα για την υιοθέτηση των ψηφιακών νομισμάτων, αντιστρέφοντας μια παλαιότερη, πιο εχθρική στάση που διατηρούσε. Όπως ανέφερε το Cointelegraph, η εξελισσόμενη στάση της Visa σχετικά με τα Cryptos είναι να διασφαλίσει ότι διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά πληρωμών. Μέχρι στιγμής, υπάρχουν περισσότερα από 25 ψηφιακά πορτοφόλια συνδεδεμένα με τα συστήματα της Visa.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τα $7 τρισ. θα φτάσουν οι πληρωμές με κάρτες και ψηφιακά μέσα το 2023

Περίπου 420 δισεκατομμύρια συναλλαγές, αξίας $7 τρισ. αναμένεται να πραγματοποιούνται με κάρτες και ψηφιακές πληρωμές έως το 2023, ενώ το ποσό αυτό εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα $48 τρισ. έως το 2030.

 

Αυτή η ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές ασκεί πρόσθετη πίεση στις τράπεζες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Ήδη, τα τρία τέταρτα (75%) των τραπεζικών στελεχών απαντούν ότι η πανδημία έχει επιταχύνει τα σχέδια τους για εκσυγχρονισμό των συστημάτων πληρωμών.

 

Η ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές διαφέρει μεταξύ των χωρών ανά τον πλανήτη. Και σίγουρα εξαρτάται από το ποσοστό μείωσης χρήσης μετρητών, την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από το πόσο ενεργές είναι οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στην παροχή υπηρεσιών πληρωμών.

 

Η ψηφιακή μετάβαση των πληρωμών είναι - παγκοσμίως - υψηλότερη στις ΗΠΑ και ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο. Στις δύο χώρες, οι καταναλωτές επιλέγουν νέους τρόπους πληρωμής και οι μη-τραπεζικοί πάροχοι δράττουν την ευκαιρία παροχής υπηρεσιών πληρωμών.

 

Στο μεταξύ, στην Κίνα, τα ψηφιακά πορτοφόλια (mobile wallets) αντικαθιστούν γρήγορα τις πληρωμές σε μετρητά: το 76% των συναλλαγών το 2019 προήλθε από ψηφιακά πορτοφόλια, 12% περισσότερο συγκριτικά με το 2014.

 

Όπως διαπιστώνει η μελέτη "Playing the Long Game in Payments Modernization" της Accenture, η ευκαιρία των ηλεκτρονικών πληρωμών για τις τράπεζες εξαρτάται από την ωριμότητα μετάβασης στις ψηφιακές πληρωμές. Σε ώριμες αγορές, όπως η Δυτική Ευρώπη, όπου οι πληρωμές έχουν τυποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, αναμένουμε να δούμε μόνο σταδιακή αλλαγή.

 

Η μεγαλύτερη ευκαιρία, όμως, θα είναι σε αγορές, όπως η ελληνική, όπου κυριαρχούσε η χρήση μετρητών.

 
"Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πανδημία έχει επιταχύνει ραγδαία τη μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές με ρυθμό που οι τράπεζες δεν μπορούσαν να προβλέψουν, ως απόρροια της ριζικής αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν και πληρώνουν. Στη χώρα μας, η πορεία αυτή είχε ξεκινήσει το 2015 με τα capitals controls και συνεχίστηκε δυναμικά εν μέσω της πανδημίας, χωρίς ωστόσο να αλλάξει δραματικά ο χάρτης των παρόχων πληρωμών στην Ελλάδα. Αυτό εξάγεται αν συγκρίνουμε την Ελληνική αγορά με άλλες ώριμες αγορές στον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, αυτή η λεπτή ισορροπία θα μπορούσε να μεταβληθεί γρήγορα με την είσοδο ή την ισχυροποίηση παικτών, τοπικής ή διεθνούς εμβέλειας", δήλωσε ο Γιώργος Παλλιούδης, Financial Services Managing Director της Accenture.
 
Εικόνα: Jack Sparrow, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


PayPal: Συναλλαγές κρυπτονομισμάτων στις ΗΠΑ για όλους τους χρήστες

H PayPal ανακοίνωσε ότι πλέον όλοι οι πελάτες της στις Η.Π.Α. θα μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν κρυπτονομίσματα απευθείας από τους λογαριασμούς τους. Η λειτουργία ήταν ήδη μερικώς διαθέσιμη στις Η.Π.Α. αλλά οι ενδιαφερόμενοι πελάτες έμπαιναν σε λίστα αναμονής.

Από την εταιρεία ανακοίνωσαν επίσης, ότι λόγω της αρχικής ζήτησης από τους πελάτες της, αυξάνει το εβδομαδιαίο όριο αγοράς κρυπτονομισμάτων από 10.000 δολάρια σε 20.000 δολάρια την εβδομάδα.

Tον Οκτώβριο, η PayPal ανακοίνωσε για πρώτη φορά τα σχέδιά της για είσοδο στην αγορά των κρυπτονομισμάτων μέσω συνεργασίας με την εταιρεία Paxos. Με τη συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται η PayPal, επιτρέποντας στους πελάτες της να αγοράζουν, να πωλούν και να διατηρούν μια σειρά κρυπτονομισμάτων, αρχικά τα Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash και Litecoin.

Το επόμενο έτος, η PayPal ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επιτρέψει στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές μέσω PayPal με κρυπτονομίσματα.

Όσον αφορά στα κόστη, η PayPal θα χρεώνει 0,50 δολάρια για συναλλαγές έως $24,99, 2,3% για συναλλαγές από $25 έως $100, 2% για συναλλαγές από $100,01 έως $200, 1,8% για συναλλαγές από $200,01 έως $1.000 και 1,5% για συναλλαγές άνω των 1.000 δολαρίων.

Για όσους διατηρούν κρυπτονομίσματα στο λογαριασμό τους στην PayPal δεν υπάρχουν χρεώσεις, ενώ δεν υπάρχουν και χρεώσεις συναλλαγών μέχρι το τέλος του χρόνου.

Εικόνα: WorldSpectrum, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search