Digital Payments

Έντονοι τριγμοί για το Libra αφού ισχυροί σύμμαχοι το εγκαταλείπουν

Ολοένα και μειώνεται η στήριξη προς το φιλόδοξο «κρυπτονόμισμα του Facebook», Libra, το οποίο δέχεται απανωτά πλήγματα, με αποτέλεσμα να τίθεται επ'αμφιβόλω το κατά πόσον το εγχείρημα που ανακοινώθηκε από τον «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων θα είναι σε θέση όντως να «απογειωθεί».

Όπως σημειώνει το BBC, σε σχετικό report της G7 – που απαρτίζεται από τις επτά μεγαλύτερες οικονομίες του πλανήτη - αναφέρεται πως τα κρυπτονομίσματα σαν το Libra αποτελούν κίνδυνο στο διεθνές οικονομικό σύστημα. Στο report παρουσιάζεται μια σειρά από εκτιμώμενους μεγάλους κινδύνους που προκύπτουν από τα ψηφιακά νομίσματα και υπογραμμίζεται πως, ακόμα και αν οι υποστηρικτές του Libra καταφέρουν να πείσουν πως οι φόβοι είναι υπερβολικοί, το όλο εγχείρημα μπορεί να μην λάβει έγκριση από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές.

Η προειδοποίηση αυτή από πλευράς του G7 έρχεται μόλις λίγες ημέρες μετά την «τορπίλη» από πλευράς των Mastercard και Visa, την προηγούμενη εβδομάδα, που επικαλέστηκαν αβεβαιότητα ως προς το ρυθμιστικό καθεστώς. Σημειώνεται πως το παρόν report της G7 συνέταξαν αξιωματούχοι από κεντρικές τράπεζες, το ΔΝΤ και το Financial Stability Board που συντονίζει τους κανόνες των οικονομικών της G20

Πέραν της Mastercard και της Visa, από το Libra αποσύρθηκαν επίσης το eBay και η εταιρεία πληρωμών Stripe, ακολουθώντας την αντίστοιχη επιλογή της PayPal, που επίσης βγήκε από εγχείρημα.

Δείτε περισσότερα στο Naftemporiki.gr.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Zuckerberg: Είμαστε ευαισθητοποιημένοι για τις αλλαγές που φέρνει το Libra

Το Libra, το κρυπτονόμισμα του Facebook βάλλεται από κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο, από τη στιγμή που ανακοινώθηκε επίσημα. Μέχρι στιγμής, οι επαφές και οι ακροάσεις από κανονιστικά όργανα και αρχές δεν έχουν καταφέρει να «καθησυχάσουν» τις αρνητικές αντιδράσεις, αφού οι κυβερνήσεις φοβούνται ότι το Libra θα υπονομεύσει τo νομισματικό σύστημα των υπαρχόντων «παραδοσιακών» κρατικών νομισμάτων.

Μιλώντας σε συνέντευξή του στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Nikkei, ο Zuckerberg εμφανίστηκε «φοβισμένος» ενόψει του κυκεώνα ρυθμιστικών διατάξεων που έχει να αντιμετωπίσει το Libra, όπως μεταδίδει το Cointelegraph.

Είναι χαρακτηριστική η δήλωσή του, με την οποία προσπαθεί να καθησυχάσει τη διεθνή κοινότητα: «Μέρος της προσέγγισης (του project Libra) και του πώς αλλάξαμε, είναι ότι τώρα που κάνουμε πράγματα που θα είναι πολύ ευαίσθητα για την κοινωνία, θέλουμε να έχουμε μια περίοδο όπου μπορούμε να βγούμε έξω και να μιλήσουμε για αυτά, να καταγράψουμε τις απόψεις των ανθρώπων και να εργαστούμε πάνω στα ζητήματα που θα τεθούν, πριν από το λανσάρισμα. Αυτή, είναι μία πολύ διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με ό,τι κάναμε πριν 5 χρόνια. Αλλά νομίζω πως αυτός είναι ο σωστός τρόπος για ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα».

Βασική διαφορά στη σύγκριση του Libra με άλλα cryptos, την οποία υπογραμμίζουν οι επικριτές του, είναι το γεγονός πως ο κώδικας δεν είναι διαθέσιμος, αλλά στο Facebook έχουν τον πλήρη έλεγχο του οικοσυστήματος που δημιουργούν.   

Πάντως, η αρνητική στάση των αρχών σε κάθε καινοτομία που προσπαθεί να εισαγάγει το Facebook, γίνεται αντικείμενο έντονης κριτικής από τους υπέρμαχους των κρυπτονομισμάτων και στελεχών εταιρειών του χώρου.

«Το Libra είναι ένα από τα σημαντικά crypto projects στον ορίζονται και έχει την προοπτική να αλλάξει τον κόσμο. Εάν θα λειτουργήσει μένει να το δούμε, όμως οι τόσο σφοδρές αντιδράσεις και ο πόλεμος που δέχεται, είναι περίεργος και λανθασμένος», δήλωσε ο CEO της Coinbase, Brian Armstrong.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι παρά τις αρχικές εξαγγελίες για το Libra που έκαναν λόγο πως θα λανσαριστεί στα τέλη του 2020, ο Zuckerberg απέφυγε να δεσμευτεί.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Το 1ο  Fintech Bridges Europe στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Την Παρασκευή 13/9 και το Σάββατο 14/9 στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων του Digital Greece πραγματοποιήθηκε το 1ο Fintech Bridges Europe, μία πρωτοβουλία των Industry Disruptors Game Changers και της τουρκικής συμβουλευτικής εταιρίας Core Strategii.

Πρόκειται για μία δράση κατά την οποία ελληνικές και τουρκικές τράπεζες αντάλλαξαν τεχνογνωσία σε Β2Β συναντήσεις και ήρθαν σε επαφή με νεοφυείς επιχειρήσεις των δύο χωρών, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα του fintech. Οι startups παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στις τράπεζες και συζήτησαν το ενδεχόμενο πιθανής συνεργασίας.

Πιο συγκεκριμένα μεταξύ των τραπεζών είναι οι Denizbank, Fibabanka και ΒΚΜ από την Τουρκία και οι Alpha Bank, Eurobank και Εθνική Τράπεζα από την Ελλάδα ενώ οι startups που συμμετείχαν στις παρουσιάσεις είναι οι Birlesik, Bizimhesup και Softteck που εδρεύουν στην Τουρκία, οι ελληνικές Excelon, Yummy Wallet και Fund4all και η Ισπανική Medysif που έχει εκπροσώπηση στην Ελλάδα.

Η διημερίδα ολοκληρώθηκε, με συζήτηση πάνελ στο Open Stage του Digital Greece (περίπτερο 12), με θέμα «Δυνατότητες συνέργειας στο Fintech στην Ανατολική Μεσόγειο».

Στη συζήτηση πάνελ συμμετείχαν οι:

  • Μύρωνας Φλουρής, Head of Business Innovation, Digital Transformation Division, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
  • Μαρία Λεοντίου, Head of Innovation Center, Eurobank
  • Ihsan Elgin, CEO, Core Strategii
  • Serkan Kocaman, Innovation Vice President, DenizBank

Οι ομιλητές αποφάσισαν να εντείνουν το διάλογό τους και να διευρύνουν τον αριθμό των συμμετεχόντων στην επόμενη συνάντηση, ώστε να παρουσιάσουν ένα πλάνο κοινών ενεργειών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Fintech Bridges Europe.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Σε ισχύ οι αυστηρότερες απαιτήσεις ασφαλείας για συναλλαγές με κάρτες

Αυστηρότεροι κανόνες ασφαλείας στις συναλλαγές, που διενεργούνται με τη χρήση καρτών, χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων, τέθηκαν σε ισχύ στις 14 Σεπτεμβρίου, όπου και ισχύει ο νέος Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος εξειδικεύει συγκεκριμένες διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 “για τις υπηρεσίες πληρωμών” (PSD 2). Ως εκ τούτου, θα εφαρμόζονται στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά, νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών.

Όπως ενημερώνει η Ελληνική Ένωση Τραπεζών, οι νέες αυτές απαιτήσεις ασφαλείας θα αφορούν καταρχήν τις ανέπαφες πληρωμές με κάρτα σε τερματικά αποδοχής συναλλαγών των εμπόρων (POS). Με βάση τους νέους κανόνες για τις ανέπαφες συναλλαγές θα απαιτείται, πλέον, από τον κάτοχο της κάρτας η χρήση του κωδικού (ΡΙΝ) για την ολοκλήρωση και των συναλλαγών του, όταν αυτές υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο ποσό ή αριθμό. “Σε κάθε περίπτωση, ακολουθήστε απλά τις οδηγίες που θα δείτε στην οθόνη του τερματικού”, αναφέρει η Ελληνική Ένωση Τραπεζών.

Στο μεταξύ, στις μεμονωμένες πληρωμές σε περιβάλλον “ηλεκτρονικού εμπορίου” (e-commerce) θα απαιτείται από τον εκδότη της κάρτας (π.χ. τράπεζα, ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος, κ.λπ.), η ισχυρή ταυτοποίηση του κατόχου της και της συναλλαγής του. Για να επιτευχθεί η ισχυρή ταυτοποίηση θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν συνδυαστικά παράγοντες ασφαλείας, όπως ενδεικτικά δακτυλικό αποτύπωμα, κωδικοί e-banking, PIN κάρτας, Password, μοναδικός κωδικός μιας χρήσης με μήνυμα SMS (SMS OTP), push notification στο κινητό τηλέφωνο, κ.λπ.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Δείτε ακόμα: Ο GRECA συνυπογράφει την ομαλότερη εισαγωγή τής εφαρμογής τής Ισχυρής Πιστοποίησης Πελατών

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Απολογισμός ημερίδας για ενημέρωση των e-shop που δέχονται πληρωμές μέσω καρτών

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Ημερίδα για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων που δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών, που διοργάνωσε ο GR.EC.A την Τετάρτη 04/09/2019 στο OTE Academy.



Η ημερίδα αφορούσε τις νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων) που τέθηκαν σε ισχύ από τις 14/9/2019 όπου ενεργοποιήθηκε πανευρωπαϊκά η οδηγία για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληρωμών και ως εκ τούτου θα εφαρμόζονται στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών.



Η ημερίδα ξεκίνησε με τον κ. Τσιατούρα Γεώργιο από την Τράπεζα της Ελλάδος να παρουσιάζει το Θεσμικό πλαίσιο της εφαρμογής της της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών» (PSD 2) & εφαρμογή του Κανονισμού Ρυθμιστικών Προτύπων για την ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη και τα ασφαλή πρότυπα επικοινωνίας (Κανονισμός EE 2018/389 – RTS on SCA &CSC).



Στην συνέχεια ο κ. Βασίλης Παναγιωτίδης, Γενικός Δ/ντής της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών παρουσίασε το θεσμικό πλαίσιο της εφαρμογής της της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών» (PSD 2).

Ακολούθησε η παρουσίαση του κ. Δημήτρη Γεροστάθη, Business Development Manager στην Mastercard σχετικά με την Yπηρεσία Mastercard Identity Check καθώς και πώς διαμορφώνεται πλέον η εμπειρία του χρήστη στις e-commerce συναλλαγές.



Ο κ. Βασίλης Χαρδαλιάς , Project Manager στην Cardlink, μας ανέλυσε τη διαδικασία για το Strong Customer Authentication καθώς και όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για να

είμαστε έτοιμοι για τις επερχόμενες αλλαγές αλλά και τις λύσεις που προσφέρει η Cardlink για το e-commerce.

Ακολούθως, ο κ. Θοδωρής Κούνας, Γενικός Δ/ντής της Εverypay, μας ενημέρωσε αναφορικά με το Πως επηρεάζει η PSD2 τα Marketplaces & και τις λύσεις που προσφέρει η Εverypay για το ηλεκτρονικό εμπόριο.



Τέλος, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της Ημερίδας με Panel Q&A ‘s , προκειμένου να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων, με την παρουσία εκπρόσωπών από την Τράπεζα της Ελλάδος, Ελληνική Ένωση Τραπεζών, Alpha Bank, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Mastercard, Cardlink, Everypay.



Μπορείτε να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις των ομιλητών από το web site του GRECA.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η PayPal λανσάρισε την υπηρεσία "Κοινά Ταμεία" στην Ελλάδα

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της δωρεάν υπηρεσίας διαπροσωπικών πληρωμών (P2P), η οποία διευκολύνει τη διαδικασία αίτησης, αποστολής και λήψης χρημάτων, η PayPal λανσάρει τα «κοινά ταμεία» (Money Pools), μια νέα υπηρεσία χωρίς χρέωση που παρέχει τη δυνατότητα συλλογής χρηματικών ποσών για έξοδα που μοιραζόμαστε με φίλους και συγγενείς, εντός ενός και μόνο λογαριασμού PayPal, καθώς και την άμεση χρήση και συνεχή παρακολούθηση της πορείας των συνεισφορών.

Με τα «κοινά ταμεία», οι χρήστες της PayPal είναι τώρα σε θέση να συλλέγουν χρήματα για την εξόφληση από κοινού εξόδων, όπως οι διακοπές, η πληρωμή ενός ομαδικού δώρου ή μια ειδική εκδήλωση, με τη δημιουργία μίας «δεξαμενής» και την κοινοποίηση του εν λόγω συνδέσμου σε φιλικά και συγγενικά πρόσωπα.

Τα κοινά ταμεία προσφέρουν σε εκατομμύρια πελάτες, οι οποίοι κάνουν ήδη χρήση των P2P πληρωμών της PayPal, έναν ακόμα πιο εξατομικευμένο και οργανωμένο τρόπο να διαχειρίζονται δαπάνες που μοιράζονται με τρίτους, ενώ παράλληλα τους απαλλάσσει από το άγχος να πληρώσουν προκαταβολικά το ποσό που τους αντιστοιχεί ή να ζήσουν την άχαρη διαδικασία διαρκούς υπενθύμισης για να τους εξοφλήσουν οι φίλοι τους.



Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Censuswide για λογαριασμό της PayPal έδειξε ότι στην Ελλάδα οι πλέον συχνοί λόγοι για τους οποίους προκύπτει η ανάγκη οικονομικής συνεισφοράς για ομαδικές αγορές αφορά, μεταξύ άλλων, διαφόρων ειδών δώρα (για γενέθλια, γάμους ή για συναδέλφους), λογαριασμούς σε εστιατόρια ή για φαγητό takeaway, καθώς και την εξόφληση λογαριασμών οικιακών δαπανών.

Εκτός αυτού, στη χώρα μας οι βασικοί λόγοι που δυσχεραίνουν εκείνους που δεν εξοφλούν εγκαίρως τους δανειστές τους είναι η δυσκολία προσωπικής συνάντησης λόγω μεγάλης απόστασης, η προσωρινή έλλειψη μετρητών, αλλά και η αδυναμία εύκολης πρόσβασης σε μηχάνημα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ).

Η νέα υπηρεσία των κοινών ταμείων αποτελεί το ιδανικό εργαλείο διαχείρισης των δαπανών για τις από κοινού δραστηριότητες με φίλους και συγγενείς, καθιστώντας πιο εύκολη και βολική την αποπληρωμή, ώστε κανένα από τα μέλη της ομάδας να μην την αμελήσει. Ακόμα και όσοι τυχόν δεν διαθέτουν λογαριασμό PayPal είναι εξίσου σε θέση να συνεισφέρουν στο ταμείο, χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή τη χρεωστική τους κάρτα.




Τα απλά βήματα για τη χρήση της υπηρεσίας



ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Μέσω ενός λογαριασμού PayPal, διαθέσιμου είτε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας ή της εφαρμογής, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μεταβείτε στην ειδική ενότητα των κοινών ταμείων και να πατήσετε το κουμπί "Create pool".



ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ:  Οι χρήστες μπορούν κάλλιστα να εξατομικεύσουν τη σελίδα των κοινών ταμείων, φέρνοντάς την στα δικά τους μέτρα, συμπληρώνοντας διάφορες σημαντικές λεπτομέρειες, όπως η περιγραφή του στόχου του ταμείου, το απαιτούμενο συνολικό ποσό και η προθεσμία για την υποβολή της χρηματικής συνεισφοράς. Εξάλλου, είναι διαθέσιμες και άλλες δυνατότητες για μια πιο ‘προσωπική πινελιά’ ή σε σχέση με τις ρυθμίσεις απορρήτου - για παράδειγμα, η προσθήκη φωτογραφίας εξωφύλλου του συνδέσμου, καθώς και η επιλογή ενεργοποίησης -δημόσιας ή μη- εμφάνισης της λίστας ονομάτων της ομάδας και των αντίστοιχων συνεισφορών στο ιστορικό δραστηριότητας του ταμείου.



ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Αυτόματα δημιουργείται μια ειδική σελίδα-σύνδεσμος, την οποία οι χρήστες μπορούν εν συνεχεία να κοινοποιήσουν σε συγγενείς και φίλους μέσω γραπτών μηνυμάτων, email και κοινωνικών δικτύων (Facebook ή Twitter), προκειμένου να ξεκινήσει η συλλογή χρηματικών ποσών, με σύστημα κρυπτογράφησης που διατηρεί ασφαλή τα οικονομικά στοιχεία τους. Σε περίπτωση που ένα φιλικό ή συγγενικό πρόσωπο δεν διαθέτει ήδη έναν λογαριασμό PayPal για να στείλει το δικό του μερίδιο, μπορεί να ανοίξει εύκολα έναν χωρίς χρέωση, ή αλλιώς να συνεισφέρει ως guest με χρήση της πιστωτικής κάρτας του.



ΧΡΗΣΗ: Όλες οι χρηματικές συνεισφορές καταγράφονται στο ιστορικό της δραστηριότητας του κοινού ταμείου και μεταφέρονται απευθείας στον λογαριασμό PayPal του διοργανωτή, για χρήση ανά πάσα στιγμή.



Η υπηρεσία "Κοινά Ταμεία" είναι ήδη διαθέσιμη σε 26 χώρες της Ευρώπης.




Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το σύνδεσμο paypal.com/gr/webapps/mpp/money-pools

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
H εφαρμογή mobile πληρωμών Payconiq θέλει να επεκταθεί στην Ευρώπη

Η υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών Payconiq, που υποστηρίζεται από ολλανδικές και βελγικές τράπεζες, θέλει να βγει από τα σύνορα της χώρας και να επεκταθεί στην Ευρώπη. Προκειμένου να προχωρήσει τα επιχειρηματικά της πλάνα, κατάφερε να εξασφαλίσει επενδυτικά κεφάλαια 20 εκατομμυρίων ευρώ από τους υπάρχοντες μετόχους της. Με τα χρήματα αυτά, η Payconiq θέλει γίνει η εναλλακτική επιλογή των Mastercard και Visa.

Το mobile payments app της εταιρείας λανσαρίστηκε το 2015 από την ολλανδική ING και δύο χρόνια αργότερα ξεκίνησαν να το υποστηρίζουν αρκετές επιπλέον ολλανδικές και βέλγικες τράπεζες.

Η υπηρεσία επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώνουν μέσω του smartphone τους για αγορές, είτε μέσα στα καταστήματα είτε online, αλλά και να πραγματοποιούν μεταφορές χρημάτων.

Σε συνέντευξή του, ο COO της εταιρείας, Het Financieele Dagblad, δήλωσε αισιόδοξος πως μπορούν να γίνουν η εναλλακτική πρόταση των Mastercard και Visa.

Πρόσφατα, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσαν πως τα δύο κυρίαρχα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν ιδιαίτερα δεσπόζουσα θέση στην αγορά και θα ήθελαν να δημιουργηθεί μία ισχυρή ευρωπαϊκή υποδομή πληρωμών.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Την πλατφόρμα online πληρωμών Nummuspay χρησιμοποιεί το e-table

Το Nummuspay, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες διαχείρισης online πληρωμών και συνδρομών, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη γνωστή υπηρεσία ηλεκτρονικών κρατήσεων σε καταστήματα εστίασης, e-table.

Το e-table έχει ξεκινήσει να αξιοποιεί τις προηγμένες δυνατότητες της πλατφόρμας του Nummuspay, αυτοματοποιώντας όλες τις διαδικασίες πληρωμής ανάμεσα στο ίδιο και τις επιχειρήσεις που φιλοξενεί μέσα από την υπηρεσία του. Επιπλέον, μέσω του Nummuspay υλοποιήθηκε μια ενοποιημένη πλατφόρμα τιμολόγησης, η οποία συνεργάζεται με τις υπάρχουσες εφαρμογές του e-table, ώστε να εκδίδονται αυτόματα τα τιμολόγια που αφορούν τους συνεργάτες της εταιρείας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο πλευρών, το Nummuspay υλοποίησε τη σύνδεση του e-table με το e-commerce σύστημα της τράπεζας που χρησιμοποιεί η γνωστή εφαρμογή.

Αναφερόμενος στη συνεργασία, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του e-table κ. Γιώργος Αρφαράς δήλωσε ότι «καταφέραμε με τη βοήθεια της Nummuspay να αυτοματοποιήσουμε πολύ μεγάλο μέρος της διαδικασίας εισπράξεων, μειώνοντας τα σχετικά κόστη μας και δίνοντας στους πελάτες μας ένα καινοτόμο εργαλείο διαχείρισης των συνδρομών τους».

«Το γεγονός ότι το e-table επέλεξε την πλατφόρμα και τις υπηρεσίες μας δείχνει το υψηλό επίπεδο των λύσεων που έχουμε δημιουργήσει στο Nummuspay. Το e-table είναι μια από τις πλέον καινοτόμες ελληνικές εταιρείες και η συνεργασία μαζί του μας έχει βοηθήσει, ώστε να βελτιώσουμε περαιτέρω την πλατφόρμα μας», δήλωσε ο Σάββας Κουτρούλλης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Nummuspay.

Σχετικά με το Nummuspay

Το Nummuspay ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση του το 2018, με έδρα την Αθήνα, και αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ανάπτυξης πλατφορμών για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των διαδικτυακών υπηρεσιών. Το Nummuspay έχει αναπτύξει την ομώνυμη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης online πληρωμών και συνδρομών. Η πλατφόρμα απευθύνεται σε όλες τις επιχειρηματικές δράσεις που διαθέτουν online κατάστημα ή προσφέρουν συνδρομητικές υπηρεσίες.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Nummuspay.

 
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Καμία συναλλαγή στην Ευρώπη χωρίς 3D secure από τις 14 Σεπτεμβρίου

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία ενημερώνει τα μέλη του ότι από τις 14 Σεπτεμβρίου 2019 ενεργοποιείται πανευρωπαϊκά η οδηγία για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληρωμών, γνωστή ως PSD 2 (Payment Service Directive). H PSD2 είναι οδηγία η οποία θεσπίστηκε από τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την καταπολέμηση των συναλλαγών απάτης (Fraud) καθώς και την διακίνηση του μαύρου χρήματος.

 

Η οδηγία αφορά τις συναλλαγές με κάρτες μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων των τραπεζικών ιδρυμάτων και των πιστοποιημένων ιδρυμάτων πληρωμών (Everypay, Viva κ.λπ.).

 

Πιο συγκεκριμένα, από 14/9/2019, οπότε και ενεργοποιείται πανευρωπαϊκά η οδηγία, όλες οι συναλλαγές που ολοκληρώνονται με κάρτα μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων των ιδρυμάτων, θα πρέπει να πραγματοποιούνται με Strong Customer Authentication (SCA), κοινά γνωστό και με τον όρο "3D Secure". Για την ακρίβεια, όσον αφορά τις κάρτες έκδοσης από ιδρύματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η διαδικασία θα πρέπει να πραγματοποιείται με 3D Secure Version 2, ενώ όσον αφορά τις κάρτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να πραγματοποιείται με τουλάχιστον 3D secure Version 1 (ανάλογα με το τι υποστηρίζει το ίδρυμα που έχει εκδώσει την κάρτα).

 



Αξίζει να σημειωθεί, ότι από 14/9/2019 καμία συναλλαγή εντός Ευρώπης με κάρτα δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την χρήση του 3D secure. Επιπλέον, για όλες τις συναλλαγές θα πρέπει να αποστέλλεται προς τo ίδρυμα μέσω των ηλεκτρικών συστημάτων των καταστημάτων και η διεύθυνση χρέωσης του πελάτη ανά συναλλαγή (Billing Address).

 

Όσον αφορά τη διαφορά του 3D Secure Version 2 με το Version 1 είναι, ότι ο κωδικός που θα απαιτείται για την έγκριση της συναλλαγής από τον κάτοχο της κάρτας θα είναι μίας μόνο χρήσης και θα αποστέλλεται από τον εκδότη της κάρτας στον κάτοχο μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (sms, viber κλπ) στο κινητό του τηλέφωνο.
Στην συνέχει ο κάτοχος θα πρέπει να εισάγει τον κωδικό αυτόν σε συγκεκριμένο πεδίο. Με την εισαγωγή του κωδικού αυτού και μόνο θα αποστέλλεται η συναλλαγή αυτή στο ίδρυμα με το οποίο συνεργάζεται το κατάστημα για να χρεωθεί η κάρτα. Χωρίς την εισαγωγή του κωδικού δεν θα μπορεί να προχωρήσει η έγκριση της συναλλαγής. Στην περίπτωση του Version 1 o κάτοχος της κάρτας καλείται να συμπληρώσει ειδικό κωδικό σε ειδικό περιβάλλον του εκδότη της κάρτας, στο οποίο μεταφέρεται κατά την συναλλαγή και τον οποίο καλείται από την στιγμή που τον καταχωρεί να τον θυμάται για όλες τις επόμενες συναλλαγές του , διαδικασία που μέχρι στιγμής είχε ιδιαίτερα μεγάλα ποσοστά εγκατάλειψης των παραγγελιών κατά την ηλεκτρονική πληρωμή.

 

Σχετικά με την ενεργοποίηση της οδηγίας , τα κράτη-μέλη είχαν ζητήσει από την European Banking Authority (ΕΒΑ) τη μεταφορά της ημερομηνίας έναρξης της για αργότερα. Από το GRECA σημειώνουν ότι στις 24/6/2019 η EBA έβγαλε ανακοίνωση με την οποία δε δίνει παράταση στην ενεργοποίηση της οδηγίας αλλά αναφέρει ότι θα υπάρξει περίοδος χάριτος, έτσι ώστε τα ιδρύματα αλλά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα να υλοποιήσουν τις τεχνικές αλλαγές που απαιτούνται. Η διάρκεια της περιόδου χάριτος δεν έχει οριστικοποιηθεί αλλά υπάρχει μια ενημέρωση ότι θα ανακοινωθεί από το νέο έτος.

 

Με δεδομένο όμως ότι δίνεται η επιλογή σε κάθε χώρα-μέλος και στην εποπτική της αρχή να αποφασίσει μεμονωμένα αν θα αξιοποιήσει την περίοδο χάριτος ή όχι, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συναλλάσσονται με καταναλωτές εκτός Ελλάδος θα είναι καλό να έχουν ολοκληρώσει όλες τις αλλαγές που θα απαιτούνται σχετικά με την PSD2 μέχρι τις 14/9/2019. Σε αντίθετη περίπτωση αν ο εκδότης της κάρτας του καταναλωτή σε χώρα μέλος έχει ενεργοποιήσει την οδηγία και τους σχετικούς μηχανισμούς της PSD 2, η συναλλαγή δε θα γίνεται αποδεκτή από αυτόν, οπότε και ο καταναλωτής του εξωτερικού δε θα μπορεί να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο κατάστημα που θα έχει επιλέξει.

 

Ο GRECA συστήνει στα μέλη του να επικοινωνήσουν με τα ιδρύματα που συνεργάζονται, για να ενημερωθούν περαιτέρω για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν, ειδικά αν έχουν μεγάλο αριθμό συναλλαγών από το εξωτερικό.

 

Μπορείτε να βρείτε την αναφορά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την οδηγία, εδώ.

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GRECA.

Φωτογραφία: Wundelman Olsen

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα self-service πλατφόρμα για επιχειρήσεις από την Cardlink

Το Cardlink Apollo, η νέα Self-Service ηλεκτρονική πλατφόρμα, δημιουργήθηκε για να διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων και αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Cardlink δουλεύει για να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις στους πελάτες της.  

Πρόκειται για ένα ψηφιακό διαχειριστικό εργαλείο, που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται με κάρτα στα Cardlink POS στο φυσικό, αλλά και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Με εύκολο τρόπο και μέσα από ποικιλία γραφημάτων και αναλυτικών reports παρουσιάζονται σημαντικές πληροφορίες, όπως ο συνολικός αριθμός και ο τζίρος των συναλλαγών με κάρτα ανά τράπεζα συνεργασίας, ανά τύπο συναλλαγής και κάρτας και έτσι έχουν με μία ματιά την πλήρη εικόνα της επιχείρησής τους όσον αφορά στις συναλλαγές με κάρτες.

 Το Cardlink Apollo προσφέρεται σε όλες τις επιχειρήσεις που έχουν Cardlink POS ή/και Cardlink e-Commerce και η διαδικασία εγγραφής στην πλατφόρμα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του cardlink.gr/cardlink-apollo/.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search