Digital Payments

Το Viva Wallet υποστηρίζει το Google Pay στην Ελλάδα και ακόμα 17 χώρες

Οι πελάτες του Viva Wallet σε 18 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τα οφέλη του Google Pay, του πιο δημοφιλούς τρόπου πληρωμής για όσους έχουν κινητά με πλατφόρμα Android.

Πιο συγκεκριμένα, στις 27 Οκτωβρίου η υπηρεσία έγινε διαθέσιμη για τους πελάτες Viva Wallet σε Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από χθες η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη και σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Ιρλανδία και Ολλανδία.

Το Google Pay είναι ένας γρήγορος, ασφαλής τρόπος πραγματοποίησης πληρωμών σε websites, εφαρμογές και καταστήματα, χρησιμοποιώντας τον τρόπο πληρωμής που έχει αποθηκευμένο ο χρήστης στον Google λογαριασμό του. Τα στοιχεία του χρήστη προστατεύονται με πολλαπλά επίπεδα ασφαλείας, ενώ είναι πολύ εύκολη η διαδικασία αποθήκευσης καρτών loyalty, δωροκαρτών, προσφορών κλπ.

Για τους χρήστες συσκευών Android των χωρών που προστέθηκαν, η διαδικασία ενεργοποίησης της νέας υπηρεσίας έχει ως εξής: Μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του Viva Wallet ο χρήστης επιλέγει η Viva Wallet Mastercard κάρτα του να προστεθεί στο Google Pay. Μόλις προσθέσει την κάρτα του, μπορεί να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του για να πληρώσει ανέπαφα οπουδήποτε, όπως σε καταστήματα ή στη δημόσια συγκοινωνία, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το πορτοφόλι του ή την κάρτα του εισάγοντας το PIN του σε κάποιο τερματικό.
 
Επίσης, αν ο χρήστης επιθυμεί να ξοδέψει περισσότερα χρήματα από το προκαθορισμένο όριο ανέπαφων συναλλαγών, μπορεί να το κάνει εύκολα ξεκλειδώνοντας το τηλέφωνό του πριν την πληρωμή. Για να πραγματοποιηθεί μία πληρωμή μέσω Google Pay, δε χρειάζεται να είναι ανοικτή η εφαρμογή Viva Wallet και δεν απαιτείται καν σύνδεση στο internet.
 
Συνδέοντας μια κάρτα Viva Wallet Mastercard με το Google Pay, προστίθεται ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας μέσω της τεχνολογίας "Tokenization" της Mastercard. Η πλατφόρμα της Mastercard προστατεύει τις πληροφορίες του κατόχου της κάρτας αντικαθιστώντας τους αριθμούς λογαριασμού με έναν μοναδικό εναλλακτικό αριθμό κάρτας, ή "token".

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Skroutz απέκτησε το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay

Η Skroutz Α.Ε. προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, πάροχο σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, μετά από απόκτηση του 25% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Η συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της Skroutz που επικεντρώνει στην προσφορά της βέλτιστης online αγοραστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή και τη συνεργαζόμενη επιχείρηση μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη πρωτοποριακών, αξιόπιστων, ευέλικτων και προπάντων ασφαλών λύσεων στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι δύο εταιρίες συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο πληρωμών των αγορών μέσω του Skroutz.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η συμβολή της πολύτιμης τεχνογνωσίας από την έμπειρη ομάδα της Skroutz, εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην τεχνολογική εξέλιξη των συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών που η EveryPay ήδη διαθέτει. Επίσης, θα επιτρέψει την επιτάχυνση της ανάπτυξης νέων καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων όπως οι νέοι τρόποι πληρωμής οι οποίοι θα ενεργοποιηθούν το επόμενο διάστημα και περιλαμβάνουν την αντικαταβολή και τη δυνατότητα πληρωμής μέσω δόσεων με πιστωτική κάρτα.

Η Everypay, με έδρα στην Αθήνα, είναι ένα αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος και διαθέτει ένα συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο το οποίο απαριθμεί ήδη 500+ ενεργούς πελάτες που περιλαμβάνουν τόσο μεγάλες επιχειρήσεις όσο και start ups. Ως «paytech», αναπτύσσει έξυπνα, γρήγορα, χρηστικά και απολύτως ασφαλή συστήματα πληρωμών (PCI DSS Level 1 service provider).

Επίσης, μέσω του μοναδικού στην Ελλάδα Everypay Marketplace API, που είναι πλήρως συμβατό με την PSD2 (Payment Services Directive 2), οι υπηρεσίες της χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 8.000 εταιρίες στην Ελλάδα και σε ευρωπαϊκές αγορές. Αξίζει να αναφερθεί ότι τo Payment Gateway (PGW) της EveryPay αποτελεί το πιο προηγμένο σύστημα πληρωμών στην Ελλάδα και ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα στην Ευρώπη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έρευνα: Το παζλ των πληρωμών των καταναλωτών εντός ΕΕ προ Covid-19

Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στον αντίκτυπο της πανδημίας στις συνήθειες πληρωμής των ευρωπαίων καταναλωτών, καθώς η κρίση μας αναγκάζει να επανεξετάσουμε τί είναι ασφαλές και μας οδηγεί στην ψηφιακή ψηφιοποίηση γρηγορότερα από ποτέ.

Στο σχετικό άρθρο του Ecommerce Europe καταγράφονται ορισμένοι βασικοί, όσο και διαφορετικοί τρόποι πληρωμής από καταναλωτές σε σημαντικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη. Αυτές οι αγορές, παρέχουν ενδιαφέροντα παραδείγματα κατακερματισμένων καταναλωτικών συνηθειών σε ολόκληρη την ΕΕ, αλλά παρέχουν επίσης μια ενδιαφέρουσα εικόνα των διαφόρων τάσεων που διαμορφώνουν την ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών λιανικής.

Τα δεδομένα εξήχθησαν από την έκθεση "Europe 2020 Ecommerce Region", που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο και υπογράφεται από τους φορείς Ecommerce Europe και EuroCommerce. Η έρευνα διεξήχθη το 2019, επομένως, απαιτείται περαιτέρω συζήτηση και ανάλυση για να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος της κρίσης του νέου κορωνοϊού στις συνήθειες πληρωμής στην ΕΕ.

Η Γαλλία χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή και συνεχή κυριαρχία των πιστωτικών καρτών, αφού το 80% του τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2019 πραγματοποιήθηκε μέσω πιστωτικών καρτών. Με την αύξηση του ανώτατου ορίου για ανέπαφες πληρωμές στα καταστήματα κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας, αυτή η κυριαρχία είναι πιθανό να συνεχιστεί.

Μια ενδιαφέρουσα τάση που θα πρέπει να παρακολουθείται είναι η αύξηση των διαδικτυακών πληρωμών μέσω τραπεζών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 11% του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς η οδηγία PSD2 και άλλα δομικά στοιχεία που θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια, θα επηρεάσουν αυτό το μερίδιο.

Αγορές όπως η Ολλανδία επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη δημοφιλών εθνικών συστημάτων όπως το iDEAL. Οι στρατηγικές επιλογές αυτών των συστημάτων έχουν επιρροή στις καταναλωτικές συνήθειες και είναι πιο δύσκολο να αλλάξουν. Ως αποτέλεσμα, εγείρεται το ζήτημα των φιλόδοξων εθνικών στρατηγικών για τις πληρωμές, που πρέπει να συμβιβαστούν με τους στόχους της ευρωπαϊκής στρατηγικής.

Βορειότερα και εκτός ΕΕ, η Νορβηγία δίνει ένα ενδιαφέρον παράδειγμα ψηφιακών εθνικών λύσεων πληρωμών. Οι πιστωτικές κάρτες εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλείς, αλλά η νορβηγική υπηρεσία έξυπνων πληρωμών Vipps αναπτύσσεται. Αυτή η λύση για πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων δημιουργήθηκε από την επιθυμία των τραπεζών της Νορβηγίας να συνεργαστούν με τους πελάτες στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που είναι εύχρηστη, άμεση και καινοτόμος.

Τέλος, είναι άξιο προσοχής ότι σε ορισμένες αγορές (όπως και στην Ελλάδα) τα μετρητά παραμένουν σημαντικά, ακόμη και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην Ουγγαρία, για παράδειγμα, η αντικαταβολή αντιπροσωπεύει το 42% όλων των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εν κατακλείδι, βλέπουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν "εθνικές" (ή περιφερειακές) συνήθειες στην ΕΕ όσον αφορά στις πληρωμές. Παράλληλα, βλέπουμε μια αναπτυσσόμενη αγορά για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και την ισχυρή ζήτηση για ασφαλή, βολική και οικονομική πανευρωπαϊκή λύση (ή λύσεις) πληρωμών. Θα είναι ζωτικής σημασίας να αναλογιστούμε πώς αυτές οι διαφορετικές τάσεις θα μπορούσαν να συνδυαστούν για να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους εμπόρους και τους καταναλωτές.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εξετάζει σοβαρά το ψηφιακό ευρώ

Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εξετάζει "πολύ σοβαρά" τη θέσπιση ψηφιακού ευρώ, δήλωσε η επικεφαλής της Τράπεζας, Κριστίν Λαγκάρντ.

Η ίδια διευκρίνισε πάντως ότι σε καμία περίπτωση το ψηφιακό νόμισμα δεν θα αντικαταστήσει τα μετρητά. "Το ψηφιακό ευρώ δεν θα αντικαταστήσει ποτέ τα μετρητά", είπε η κ. Λαγκάρντ, προσθέτοντας ότι το ψηφιακό ευρώ θα είναι ένα καλό συμπλήρωμα των μετρητών.

Σημειώνεται ότι στις αρχές Οκτωβρίου, η ΕΚΤ κατέθεσε επίσημο αίτημα για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος "ψηφιακό ευρώ", λίγο προτού οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ δώσουν στη δημοσιότητα την έκθεση αξιολόγησης των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της ψηφιακής εκδοχής του ενιαίου νομίσματος.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

Πηγή: liberal.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

H Cardlink συμμετέχει με δώρα στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Cardlink, γιορτάζει και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με το διαγωνισμό, Cardlink 500. Δέκα τυχεροί  συνεργάτες, κάτοχοι Cardlink POS ή χρήστες της e-Commerce πλατφόρμας της Cardlink που θα επικοινωνήσουν με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Cardlink για οποιοδήποτε αίτημά τους και δηλώσουν τα στοιχεία τους στο cardlink.gr/cardlink500, από 5 έως 10 Οκτωβρίου 2020, θα λάβουν μέρος σε κλήρωση για να κερδίσουν από μία επιταγή αξίας €500.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί για την Cardlink μια ευκαιρία να επιβραβεύσει τους πελάτες της και να τους προσφέρει μια θετική εμπειρία, ένα χαμόγελο, στο πλαίσιο της συνεχούς της προσπάθειας να είναι δίπλα τους και να τους παρέχει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.

Η Χάρις Μαρκάκη, Customer Experience Director στην Cardlink ανέφερε: «Φέτος θα γιορτάσουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες λόγω covid-19, αλλά με την ίδια προσμονή και με την ελπίδα ότι του χρόνου, μετά από αυτή τη μεγάλη δοκιμασία θα είμαστε όλοι πιο δυνατοί και πιο ενωμένοι».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Juniper Research: Η αγορά του e-ticketing θα αυξηθεί κατά 150% έως το 2022

Σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research, ο όγκος της έκδοσης online εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022, ανερχόμενος σε 32 δισ. από τα επίπεδα των 12,7 δισ. το 2020. Στο μεταξύ, ο όγκος της έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω κινητών, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, που αγοράζονται μέσω ανέπαφων συναλλαγών ή εντός εφαρμογών και μέσω mobile messaging, θα ανακάμψει, επίσης, στα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2022.

Αναμένεται δε να αυξηθεί από 6,8 δισεκατομμύρια το 2020 σε 16,9 δισεκατομμύρια το 2022. Και αυτό, καθώς οι περιορισμοί μειώνονται, ο αριθμός των ταξιδιών αυξάνεται και οι εκδηλώσεις ψυχαγωγίας επαναπρογραμματίζονται.

Η έρευνα, Digital Ticketing: Industry Trends, Opportunities & Market Forecasts 2020-2025, διαπίστωσε ότι οι ΗΠΑ καταγράφουν υψηλή ανάπτυξη της αγοράς του e-ticketing, καθώς οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 μειώνονται. Η μελέτη διαπιστώνει ότι ο όγκος των συναλλαγών έκδοσης εισιτηρίων για κινητά θα αυξηθεί στις ΗΠΑ κατά 220% μεταξύ 2020 και 2023.

Πάντως, η έρευνα διαπιστώνει ότι η αγορά του e-ticketing, για αθλητικά και ψυχαγωγικά προγράμματα για κινητά, δεν θα επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα νωρίτερα από το 2023. Η σχετική μελέτη προβλέπει ότι η έκδοση εισιτηρίων για κινητά θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφάλειας και στην αναζωογόνηση της βιομηχανίας συνολικά.
 
Παροτρύνει δε τους εμπλεκόμενους στην αγορά να αναπτύξουν στρατηγικές έκδοσης εισιτηρίων για κινητά, προκειμένου να τονωθεί ταχύτερα η αγορά των αθλητικών εκδηλώσεων και των εκδηλώσεων ψυχαγωγίας. “Το mobile ticketing είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε χώρους ψυχαγωγίας”, αναφέρει η ανάλυση. 
 
Η έρευνα αναμένει ότι η συνέχιση της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης θα προκαλέσει μόνιμη στροφή της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην υιοθέτηση των πληρωμών χωρίς επαφή και άρα της contactless έκδοσης εισιτήριων. "Πρόκειται για μια μόνιμη αλλαγή, με τους χρήστες να εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την ταχύτητα και την ευκολία των ανέπαφων πληρωμών έναντι μετρητών, υιοθετώντας μια εμπειρία πληρωμής χωρίς επαφή σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η μετάδοση του ιού", εξηγούν οι αναλυτές. 
 
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
 

Εικόνα: Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
 
Νομοθετική πρόταση για τα κρυπτονομίσματα από την Ευρώπη

Ριζικές αλλαγές στον ψηφιακό χρηματοοικονομικό τομέα επιχειρεί να επιφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση, φιλοδοξώντας να καθορίσει παγκόσμια πρότυπα για τον χώρο αυτό. Μεταξύ άλλων, προωθούνται, για πρώτη φορά, νομοθετικές προτάσεις σχετικά με τα "κρυπτοπεριουσιακά στοιχεία", οι οποίες αλλάζουν άρδην το τοπίο στον χώρο των “crypto”.

Ο “κανονισμός για τις αγορές των κρυπτοπεριουσιακών στοιχείων” (MiCA) αναμένεται να τονώσει την καινοτομία, διαφυλάσσοντας παράλληλα τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα και προστατεύοντας τους επενδυτές από κινδύνους.

Ο κανονισμός θα προσφέρει νομική σαφήνεια και ασφάλεια δικαίου για τους εκδότες και τους παρόχους κρυπτοπεριουσιακών στοιχείων. Οι νέοι κανόνες θα επιτρέψουν στους φορείς εκμετάλλευσης, που έχουν λάβει άδεια λειτουργίας σε ένα κράτος - μέλος, να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε ολόκληρη την Ε.Ε. (“μηχανισμός διαβατηρίου”).

Επιπλέον, οι διασφαλίσεις περιλαμβάνουν κεφαλαιακές απαιτήσεις, φύλαξη περιουσιακών στοιχείων, υποχρεωτική διαδικασία διαχείρισης των καταγγελιών στη διάθεση των επενδυτών και δικαιώματα του επενδυτή έναντι του εκδότη. Οι εκδότες σημαντικών κρυπτοπεριουσιακών στοιχείων εξασφαλισμένων με στοιχεία ενεργητικού (αποκαλούμενα παγκόσμια σταθερά κρυπτονομίσματα) θα υπόκεινται σε αυστηρότερες απαιτήσεις (π.χ. όσον αφορά το κεφάλαιο, τα δικαιώματα των επενδυτών και την εποπτεία). 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 

Η ετήσια έκθεση της Western Union για την Περιβαλλοντική και Κοινωνική υπευθυνότητά της

Μέσα από την ετήσια έκθεσή της η Western Union προβάλει έμπρακτα τα επιτεύγματά της για το οικονομικό έτος 2019 προς τη δέσμευσή της να μεταφέρει χρήματα με ακεραιότητα και να συνδέει ανθρώπους και επιχειρήσεις με την παγκόσμια οικονομία. Η έκθεση περιλαμβάνει τους τομείς  στους οποίους η Western Union έχει παγκόσμιο αντίκτυπο. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει αποτελέσματα που αφορούν την οικονομία, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα.

Οικονομία

Αξίζει να σημειωθεί πως περίπου το 85% των χρημάτων που μεταφέρονται μέσα από τα εμβάσματα Western Union χρησιμοποιούνται για βασικές ανάγκες όπως υγειονομική περίθαλψη, φαγητό, ενοίκιο και εκπαίδευση. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα μεταξύ των πελατών, πάνω από το 25% έχουν στείλει μετρητά για εκπαίδευση.

Κοινωνία

Η Western Union παραμένει στο πλευρό των μεταναστών, των προσφύγων και άλλων εκριζωμένων ανθρώπων δίνοντάς τους ευκαιρίες για βελτίωση της ζωής τους. Τα εμβάσματα που στέλνονται στις πατρίδες τους χρησιμεύουν ως κινητήρια δύναμη για ανάπτυξη. Δημιουργούν εισοδήματα και θέσεις εργασίας ενώ μετασχηματίζουν οικονομίες και τελικά ολόκληρες κοινωνίες.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η Western Union μεταφέρει χρήματα σε απόλυτη συμμόρφωση με τους διεθνείς νόμους και κανονισμούς και συνεργάζεται στενά με τους αρμόδιους φορείς για να εμποδίσει και να καταπολεμήσει ενέργειες που σχετίζονται με εκβιασμό, φοροδιαφυγή, λαθρεμπόριο και γενικότερα παράνομες δραστηριότητες.

Ένα ακόμη σημαντικό αποτύπωμα της Western Union στην παγκόσμια κοινωνία, είναι ότι μεγάλο μέρος του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού είναι γένους θηλυκού. Το 40% των υψηλά ιστάμενων θέσεών της ανήκει σε γυναίκες και αυτός ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται!

Τέλος, το 2019, η Western Union αναγνωρίστηκε παγκοσμίως ως «Best Adoption-Friendly Workplace» από το Ίδρυμα Dave Thomas. Η Western Union προσφέρει οικονομική στήριξη και άδεια με αποδοχές για υπαλλήλους της που υιοθετούν ένα παιδί ή περισσότερα παιδιά κάτω των 18 ετών.

Επιχειρηματικότητα

Επιπρόσθετα η Western Union αποτελεί έναν σημαντικό συνεργάτη για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις βοηθώντας τις να «ξεκλειδώσουν» ευκαιρίες και συνδέοντας τις με την παγκόσμια οικονομία. Σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας, 7 στις 10 θέσεις εργασίας σε αναπτυσσόμενες αγορές δημιουργούνται από μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, με λιγότερους από 250 υπαλλήλους.

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά όλα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης εδώ:  www.e-paylink.com/western_union_report_2019

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μόλις το 4% των καταναλωτών έκανε χρήση μετρητών στις θερινές εκπτώσεις

Η έντονη στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο πλαστικό χρήμα και στα μέσα ηλεκτρονικών πληρωμών είχε ήδη ξεκινήσει από την περίοδο επιβολής των “capital controls”. Ωστόσο, η υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού και τα μέσα ατομικής προστασίας, που αυτή έχει υπαγορεύσει, έχουν περιορίσει έτι περαιτέρω τη χρήση μετρητών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, κατά την περίοδο των φετινών θερινών εκπτώσεων, μόλις το 4% των Ελλήνων καταναλωτών έκανε χρήση μετρητών για τις αγορές του. Σχεδόν σε τρεις από τέσσερις επιχειρήσεις (73%) οι πελάτες χρησιμοποίησαν κυρίως κάρτες κατά τις συναλλαγές τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της ΕΣΕΕ για την πορεία των θερινών εκπτώσεων του 2020, πέρσι τέτοια εποχή στο 55% των επιχειρήσεων είχε γίνει χρήση καρτών για την πληρωμή των αγορών. Το δε ποσοστό των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου, όπου οι πελάτες χρησιμοποίησαν μετρητά για τα ψώνια τους έφθανε το 13%. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα έκαναν χρήση και μετρητών και καρτών στο 23% των επιχειρήσεων φέτος, έναντι 32% την ίδια περίοδο πέρσι.

Η σύγκριση της περσινής με τη φετινή χρονιά δείχνει σαφώς ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα κάνουν μια ακόμη πιο έντονη στροφή προς το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές αγορές, παίρνοντας ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις από τα μετρητά.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: gonghuimin468, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

H Viva Wallet ανακοίνωσε πανευρωπαϊκή συνεργασία με το WooCommerce

Την πανευρωπαϊκή συνεργασία της με τη WooCommerce, τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε η Viva Wallet για να προσφέρει μια δωρεάν λύση ηλεκτρονικών πληρωμών. H επέκταση Viva Wallet for WooCommerce είναι ένας συνεχώς αναπτυσσόμενος έξυπνος μηχανισμός για πληρωμές, που προσαρμόζεται αυτόματα στη χρήση των πελατών.

Κάθε ενημερωμένη έκδοση της επέκτασης, θα φέρνει ψηλότερα στη σχετική λίστα τις επιλογές τρόπου πληρωμής που αυξάνουν το ποσοστό μετατροπών του εκάστοτε e-shop, με βάση τις τοπικές παραμέτρους και ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα, οι έμποροι που βρίσκονται σε οποιαδήποτε χώρα (π.χ. Βέλγιο), ενδέχεται να βλέπουν τους τοπικούς τρόπους πληρωμής (π.χ. bancontact) να ανεβαίνουν ψηλότερα στη σειρά πληρωμών, με βάση τις πραγματικές προτιμήσεις του χρήστη και τις συσκευές που χρησιμοποιούνται.

Για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες της, η Viva Wallet θα εμπλέξει ενεργά τους εμπόρους και θα συλλέγει σχόλια και προτάσεις που θα ενσωματώνονται στις ενημερώσεις του extension.

Το Viva Wallet for WooCommerce είναι το μόνο extension ηλεκτρονικών πληρωμών που καλύπτει τις ανάγκες των online retailer και στις 23 ευρωπαϊκές χώρες, ομαδοποίηση πληρωμών, έναν τοπικό λογαριασμό IBAN και μια τοπική επιχειρηματική χρεωστική κάρτα BIN.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search