Η Revolut, η παγκόσμια χρηματοπιστωτική πλατφόρμα με περισσότερους από 15 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, έθεσε σήμερα σε λειτουργία στην Ελλάδα την εξειδικευμένη Ευρωπαϊκή τραπεζική άδειά της. Πλέον, οι πελάτες της εταιρείας στη χώρα που θα αναβαθμίσουν τους λογαριασμούς τους σε Revolut Bank για επιπλέον υπηρεσίες θα απολαμβάνουν προστασία στις καταθέσεις τους, μέσω του συστήματος εγγύησης καταθέσεων.
Οι χρήστες στην Ελλάδα μπορούν ήδη να αναβαθμίσουν τον λογαριασμό τους σε Revolut Bank εντός της εφαρμογής, σε μια διαδικασία που παίρνει μόλις λίγα λεπτά.
Έως σήμερα, η Revolut έχει προσελκύσει περισσότερους από 270.000 πελάτες στην Ελλάδα και η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία fintech είναι σίγουρη πως οι καταθετικοί λογαριασμοί, σε συνδυασμό με το ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών της, θα προσφέρουν στους πελάτες της στην Ελλάδα μεγαλύτερο έλεγχο, αξία και ασφάλεια σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τράπεζες.
«Η Revolut αποτελεί πλέον την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία fintech στην Ευρώπη και αυτό επετεύχθη επειδή βάζουμε πάντα τους πελάτες στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Ο σχεδιασμός των προϊόντων μας είναι ασυναγώνιστος, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις και συνεχώς δημιουργούμε νέα και καινοτόμα χρηματοοικονομικά προϊόντα», δήλωσε ο κ. Virgilijus Mirkės, Διευθύνων Σύμβουλος της Revolut Bank. «Το λανσάρισμα της τράπεζας στην Ελλάδα θα προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και εμπιστοσύνης στους πελάτες μας και θα μας επιτρέψει να εισάγουμε μία σειρά από νέα προϊόντα και υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον», συνέχισε ο κ. Mirkės.
Έως σήμερα, ο Όμιλος Revolut έχει συγκεντρώσει περίπου 1 δισ. δολάρια από γύρους χρηματοδοτήσεων και η πιο πρόσφατη εκτίμηση της αξίας του ανήλθε στα 5,5 δισ. δολάρια. Σε μόλις πέντε χρόνια, η Revolut προσέλκυσε περισσότερους από 15 εκατομμύρια πελάτες από ολόκληρο τον κόσμο. Την περασμένη χρονιά, η Revolut λάνσαρε την εξειδικευμένη της τράπεζα σε Πολωνία και Λιθουανία προσφέροντας ιδιαίτερα ανταγωνιστικά πιστωτικά προϊόντα και στις δύο χώρες.
Η εξειδικευμένη τραπεζική άδεια επιτρέπει στη Revolut Bank να προσφέρει μια ευρεία γκάμα τραπεζικών υπηρεσιών μέσω της εφαρμογής της, καθώς και μία σειρά υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται από άλλες εταιρείες του Ομίλου Revolut.
Μέσα από την εφαρμογή της Revolut, οι χρήστες μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο των χρημάτων που ξοδεύουν κάθε μήνα για τις αγορές τους και να θέτουν όρια στα μηνιαία τους έξοδα, να διαχειρίζονται τις συνδρομές τους, να στέλνουν και να λαμβάνουν στιγμιαία χρήματα από τους φίλους τους, αλλά και να στρογγυλοποιούν τις πληρωμές που πραγματοποιούν με την κάρτα τους, αποταμιεύοντας τα μικροποσά που περισσεύουν.
Οι πελάτες της Revolut επίσης μπορούν να ξοδεύουν και να μεταφέρουν χρήματα παγκοσμίως χωρίς κρυφά κόστη, να έχουν στην κατοχή τους και να συναλλάσσονται σε 29 διαφορετικά νομίσματα μέσω του app, καθώς και να στέλνουν άμεσα χρήματα στους φίλους και την οικογένειά τους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η ZEN ανακοίνωσε το επίσημο λανσάρισμα της εταιρείας σε 31 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Κύρια επιδίωξη της ZEN είναι να παρέχει έναν εύκολο και βολικό τρόπο διαχείρισης της ταμειακής ρευστότητας, χωρίς δυσκίνητες και άβολες τυπικές διαδικασίες και χρεώσεις. Το μοναδικά ξεχωριστό «πακέτο» της ZEN συνδυάζει στην ουσία όλα τα βασικά οφέλη και τα σημεία-κλειδιά που σχετίζονται με το σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο: απλότητα πληρωμής, μηχανισμούς που προστατεύουν και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη της εκάστοτε συναλλαγής, καθώς και προνόμια ειδικά προσαρμοσμένα στις εξατομικευμένες ανάγκες των επιχειρηματιών και των καταναλωτών.
«Το εταιρικό όνομα ZEN είναι ένα ακρωνύμιο των λέξεων ‘zero effort non-bank’. Παραπέμπει στην κατάσταση ζεν, στο αίσθημα ηρεμίας, άνεσης και ασφάλειας που παρέχουν άκοπα οι λύσεις μας στους πελάτες. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, μια σουίτα προηγμένων λύσεων, η οποία εξασφαλίζει προνόμια μη διαθέσιμα πουθενά αλλού, σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη προστασία. Όλα αυτά συνοδεύονται από εγγυημένα χαμηλά κόστη και, βέβαια, μια εξαίρετη εμπειρία χρήστη. Εν τέλει, αυτό είναι που αποκαλούμε ZEN-commerce», δήλωσε ο Dawid Rożek, συν-ιδρυτής και CEO της ZEN.
Οι υπηρεσίες της ZEN είναι διαθέσιμες στην αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά και στον επίσημο διαδικτυακό ιστότοπο μέσω ενός συνδρομητικού μοντέλου με δωρεάν μηνιαία δοκιμή. Οι πελάτες λαμβάνουν μια κάρτα ZEN Mastercard (φυσική ή ψηφιακή), με τη δυνατότητα προσθήκης στα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay και Google Pay, αποκτώντας πρόσβαση σε μια βολική και ασφαλή λύση πληρωμών που τους επιτρέπει να πληρώνουν σε ηλεκτρονικά, αλλά και σε φυσικά καταστήματα.
Οι 3 βασικοί πυλώνες της ZEN-commerce
Πρώτα απ' όλα, η απλότητα. Τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι ιδιώτες πελάτες, μπορούν να βασίζονται σε σαφείς και απλούς κανόνες για διαδικτυακές υπηρεσίες πληρωμών οπουδήποτε στον κόσμο, σε κάθε πιθανό νόμισμα και ανεξάρτητα από το ύψος της συναλλαγής. Η διαδικασία της οικονομικής διαχείρισης - η οποία είναι μοναδική σε παγκόσμια κλίμακα - μέσω της ενσωμάτωσης σε τραπεζικό λογαριασμό, εγγυάται, μάλιστα, άμεση πρόσβαση σε κεφάλαια προερχόμενα από διαδικτυακές πωλήσεις, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή.
Όσο για τους ίδιους τους καταναλωτές, η ZEN ξεχωρίζει με την απλούστατη, μία από τις ταχύτερες στην αγορά και πλήρως εξ αποστάσεως διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού, σε συνδυασμό με την άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Όλες οι υπηρεσίες είναι εύκολες στη διαχείριση μέσω μιας εφαρμογής για κινητά με μινιμαλιστική και εύληπτη διεπαφή χρήστη.
Κατά δεύτερον, η ασφάλεια.
Οι χρήστες της ZEN, είτε είναι ιδιώτες ή επαγγελματίες πελάτες, δεν χρειάζεται να ξοδεύουν χρόνο και ενέργεια για αξιώσεις επιστροφής χρημάτων. Σύμφωνα με την πρόσθετη προστασία ZEN Care, εφόσον ένας πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υποβολής γραπτής διαμαρτυρίας/καταγγελίας, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να δηλώσει την αξίωσή του και η ZEN θα φροντίσει το ζήτημα εξ ολοκλήρου και θα επιστρέψει στο ακέραιο τα χρήματα της αγοράς σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Οι επιχειρηματίες, από την άλλη, διαθέτουν ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας λόγω της απουσίας αντιστροφής χρέωσης, καθώς η ZEN προσφέρει την κάλυψή της. Με σαφή και διαφανή συνδρομητικά προγράμματα, οι χρήστες γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα υφιστάμενα κόστη και δεν έχουν λόγο να ανησυχούν για τυχόν απρόοπτες χρεώσεις.
Τρίτον, η ZEN έρχεται φορτωμένη με αποκλειστικά προνόμια.
Επιλέγοντας τη ZEN, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρηματίες, μπορούν να βασίζονται σε μία πλειάδα μοναδικών προνομίων. Εκτός από τις κάρτες πληρωμών ZEN Mastercard, η ZEN παρέχει έναν λογαριασμό πολλών νομισμάτων που επιτρέπει πληρωμή άνευ προμήθειας σε 35 νομίσματα, καθώς και αποκλειστικά οφέλη, όπως η προστασία πελατών Zen Care ή η επέκταση εγγύησης κατασκευαστή ενός έτους για ηλεκτρονικά προϊόντα, κατόπιν αγοράς σε φυσικό ή online κατάστημα. Οι πελάτες λαμβάνουν επίσης αυτόματη επιστροφή χρημάτων έως και 15% της αξίας της αγοράς, η οποία πιστώνεται στον λογαριασμό του καταναλωτή ευθύς αμέσως μετά τη συναλλαγή. Χάρη στα εν λόγω οφέλη, η μηνιαία συνδρομή δεν αργεί να αποδείξει στους χρήστες την ουσιαστική αξία της, με άμεση απόσβεση του κόστους.
Η ZEN λανσάρει τη δραστηριότητά της με μια στρατηγική συνεργασία με την Mastercard. Ο παγκόσμιος ηγέτης συνεργάζεται με την fintech startup όχι μόνο στον τομέα των πληρωμών, αλλά επίσης παρέχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη για την επιτάχυνση της διεθνούς ανάπτυξής της. Περιλαμβάνει, επομένως, την πρόσβαση στις καινοτόμες τεχνολογίες της Mastercard και τους επιχειρηματικούς εταίρους παγκοσμίως, καθώς και στους ειδικούς της Mastercard στην ανάπτυξη προϊόντων και το μάρκετινγκ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Visa συνεργάζεται με τη startup BlockFi για να κυκλοφορήσουν μια νέα πιστωτική κάρτα που ανταμείβει τους χρήστες με Bitcoin, δημιουργώντας έδαφος για ευρύτερη υιοθέτηση των ψηφιακού νομίσματος.
Η BlockFi είναι μια νεοφυής εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη και ειδικεύεται σε δάνεια και λογαριασμούς ταμιευτηρίου με αντίκρυσμα και επιτόκιο σε κρυπτονομίσματα. Όπως ανέφερε το Bloomberg, η νέα πιστωτική κάρτα θα ανταμείβει τις αγορές των κατόχων με Bitcoin και όχι με επιστροφές χρημάτων, μίλια αεροπορικών εταιρειών κ.λπ. Οι κάτοχοι καρτών θα λαμβάνουν το 1,5% των αγορών τους σε BTC.
Η κάρτα θα έχει ετήσια συνδρομή 200 δολάρια και θα εκδοθεί από την τράπεζα Evolve Bank & Trust. Θα είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό στις αρχές του 2021, αλλά οι κάτοχοι λογαριασμού στη BlockFi θα μπορούν να εγγραφούν εκ των προτέρων.
Η συνεργασία με τη BlockFi αποτελεί μέρος του προγράμματος Fintech Fast Track της Visa, το οποίο «στοχεύει στην επιτάχυνση της διαδικασίας ενσωμάτωσης» στο δίκτυο πιστωτικών καρτών. Ο Terry Angelos, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής της fintech στη Visa, δήλωσε ότι ο στόχος του προγράμματος fast track είναι να βοηθήσει τις καινοτόμες εταιρείες να "αναπτυχθούν με αποτελεσματικότητα".
Είναι η δεύτερη κίνηση της Visa φέτος που υποστηρίζει την αγορά των Cryptos, αφού ήδη συνεργάστηκε με τη digital startup Fold, για την έκδοση μιας χρεωστικής κάρτας με ανταμοιβή σε κρυπτονομίσματα.
Γενικότερα, η Visa παρουσίασε ένα θετικό όραμα για την υιοθέτηση των ψηφιακών νομισμάτων, αντιστρέφοντας μια παλαιότερη, πιο εχθρική στάση που διατηρούσε. Όπως ανέφερε το Cointelegraph, η εξελισσόμενη στάση της Visa σχετικά με τα Cryptos είναι να διασφαλίσει ότι διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά πληρωμών. Μέχρι στιγμής, υπάρχουν περισσότερα από 25 ψηφιακά πορτοφόλια συνδεδεμένα με τα συστήματα της Visa.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Περίπου 420 δισεκατομμύρια συναλλαγές, αξίας $7 τρισ. αναμένεται να πραγματοποιούνται με κάρτες και ψηφιακές πληρωμές έως το 2023, ενώ το ποσό αυτό εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα $48 τρισ. έως το 2030.
Αυτή η ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές ασκεί πρόσθετη πίεση στις τράπεζες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Ήδη, τα τρία τέταρτα (75%) των τραπεζικών στελεχών απαντούν ότι η πανδημία έχει επιταχύνει τα σχέδια τους για εκσυγχρονισμό των συστημάτων πληρωμών.
Η ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές διαφέρει μεταξύ των χωρών ανά τον πλανήτη. Και σίγουρα εξαρτάται από το ποσοστό μείωσης χρήσης μετρητών, την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από το πόσο ενεργές είναι οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στην παροχή υπηρεσιών πληρωμών.
Η ψηφιακή μετάβαση των πληρωμών είναι - παγκοσμίως - υψηλότερη στις ΗΠΑ και ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο. Στις δύο χώρες, οι καταναλωτές επιλέγουν νέους τρόπους πληρωμής και οι μη-τραπεζικοί πάροχοι δράττουν την ευκαιρία παροχής υπηρεσιών πληρωμών.
Στο μεταξύ, στην Κίνα, τα ψηφιακά πορτοφόλια (mobile wallets) αντικαθιστούν γρήγορα τις πληρωμές σε μετρητά: το 76% των συναλλαγών το 2019 προήλθε από ψηφιακά πορτοφόλια, 12% περισσότερο συγκριτικά με το 2014.
Όπως διαπιστώνει η μελέτη "Playing the Long Game in Payments Modernization" της Accenture, η ευκαιρία των ηλεκτρονικών πληρωμών για τις τράπεζες εξαρτάται από την ωριμότητα μετάβασης στις ψηφιακές πληρωμές. Σε ώριμες αγορές, όπως η Δυτική Ευρώπη, όπου οι πληρωμές έχουν τυποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, αναμένουμε να δούμε μόνο σταδιακή αλλαγή.
Η μεγαλύτερη ευκαιρία, όμως, θα είναι σε αγορές, όπως η ελληνική, όπου κυριαρχούσε η χρήση μετρητών.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
H PayPal ανακοίνωσε ότι πλέον όλοι οι πελάτες της στις Η.Π.Α. θα μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν κρυπτονομίσματα απευθείας από τους λογαριασμούς τους. Η λειτουργία ήταν ήδη μερικώς διαθέσιμη στις Η.Π.Α. αλλά οι ενδιαφερόμενοι πελάτες έμπαιναν σε λίστα αναμονής.
Από την εταιρεία ανακοίνωσαν επίσης, ότι λόγω της αρχικής ζήτησης από τους πελάτες της, αυξάνει το εβδομαδιαίο όριο αγοράς κρυπτονομισμάτων από 10.000 δολάρια σε 20.000 δολάρια την εβδομάδα.
Tον Οκτώβριο, η PayPal ανακοίνωσε για πρώτη φορά τα σχέδιά της για είσοδο στην αγορά των κρυπτονομισμάτων μέσω συνεργασίας με την εταιρεία Paxos. Με τη συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται η PayPal, επιτρέποντας στους πελάτες της να αγοράζουν, να πωλούν και να διατηρούν μια σειρά κρυπτονομισμάτων, αρχικά τα Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash και Litecoin.
Το επόμενο έτος, η PayPal ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επιτρέψει στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές μέσω PayPal με κρυπτονομίσματα.
Όσον αφορά στα κόστη, η PayPal θα χρεώνει 0,50 δολάρια για συναλλαγές έως $24,99, 2,3% για συναλλαγές από $25 έως $100, 2% για συναλλαγές από $100,01 έως $200, 1,8% για συναλλαγές από $200,01 έως $1.000 και 1,5% για συναλλαγές άνω των 1.000 δολαρίων.
Για όσους διατηρούν κρυπτονομίσματα στο λογαριασμό τους στην PayPal δεν υπάρχουν χρεώσεις, ενώ δεν υπάρχουν και χρεώσεις συναλλαγών μέχρι το τέλος του χρόνου.
Εικόνα: WorldSpectrum, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Οι πελάτες του Viva Wallet σε 18 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τα οφέλη του Google Pay, του πιο δημοφιλούς τρόπου πληρωμής για όσους έχουν κινητά με πλατφόρμα Android.
Πιο συγκεκριμένα, στις 27 Οκτωβρίου η υπηρεσία έγινε διαθέσιμη για τους πελάτες Viva Wallet σε Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από χθες η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη και σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Ιρλανδία και Ολλανδία.
Το Google Pay είναι ένας γρήγορος, ασφαλής τρόπος πραγματοποίησης πληρωμών σε websites, εφαρμογές και καταστήματα, χρησιμοποιώντας τον τρόπο πληρωμής που έχει αποθηκευμένο ο χρήστης στον Google λογαριασμό του. Τα στοιχεία του χρήστη προστατεύονται με πολλαπλά επίπεδα ασφαλείας, ενώ είναι πολύ εύκολη η διαδικασία αποθήκευσης καρτών loyalty, δωροκαρτών, προσφορών κλπ.
Για τους χρήστες συσκευών Android των χωρών που προστέθηκαν, η διαδικασία ενεργοποίησης της νέας υπηρεσίας έχει ως εξής: Μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του Viva Wallet ο χρήστης επιλέγει η Viva Wallet Mastercard κάρτα του να προστεθεί στο Google Pay. Μόλις προσθέσει την κάρτα του, μπορεί να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του για να πληρώσει ανέπαφα οπουδήποτε, όπως σε καταστήματα ή στη δημόσια συγκοινωνία, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το πορτοφόλι του ή την κάρτα του εισάγοντας το PIN του σε κάποιο τερματικό.
Επίσης, αν ο χρήστης επιθυμεί να ξοδέψει περισσότερα χρήματα από το προκαθορισμένο όριο ανέπαφων συναλλαγών, μπορεί να το κάνει εύκολα ξεκλειδώνοντας το τηλέφωνό του πριν την πληρωμή. Για να πραγματοποιηθεί μία πληρωμή μέσω Google Pay, δε χρειάζεται να είναι ανοικτή η εφαρμογή Viva Wallet και δεν απαιτείται καν σύνδεση στο internet.
Συνδέοντας μια κάρτα Viva Wallet Mastercard με το Google Pay, προστίθεται ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας μέσω της τεχνολογίας "Tokenization" της Mastercard. Η πλατφόρμα της Mastercard προστατεύει τις πληροφορίες του κατόχου της κάρτας αντικαθιστώντας τους αριθμούς λογαριασμού με έναν μοναδικό εναλλακτικό αριθμό κάρτας, ή "token".
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Skroutz Α.Ε. προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, πάροχο σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, μετά από απόκτηση του 25% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Η συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της Skroutz που επικεντρώνει στην προσφορά της βέλτιστης online αγοραστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή και τη συνεργαζόμενη επιχείρηση μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη πρωτοποριακών, αξιόπιστων, ευέλικτων και προπάντων ασφαλών λύσεων στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι δύο εταιρίες συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο πληρωμών των αγορών μέσω του Skroutz.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η συμβολή της πολύτιμης τεχνογνωσίας από την έμπειρη ομάδα της Skroutz, εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην τεχνολογική εξέλιξη των συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών που η EveryPay ήδη διαθέτει. Επίσης, θα επιτρέψει την επιτάχυνση της ανάπτυξης νέων καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων όπως οι νέοι τρόποι πληρωμής οι οποίοι θα ενεργοποιηθούν το επόμενο διάστημα και περιλαμβάνουν την αντικαταβολή και τη δυνατότητα πληρωμής μέσω δόσεων με πιστωτική κάρτα.
Η Everypay, με έδρα στην Αθήνα, είναι ένα αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος και διαθέτει ένα συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο το οποίο απαριθμεί ήδη 500+ ενεργούς πελάτες που περιλαμβάνουν τόσο μεγάλες επιχειρήσεις όσο και start ups. Ως «paytech», αναπτύσσει έξυπνα, γρήγορα, χρηστικά και απολύτως ασφαλή συστήματα πληρωμών (PCI DSS Level 1 service provider).
Επίσης, μέσω του μοναδικού στην Ελλάδα Everypay Marketplace API, που είναι πλήρως συμβατό με την PSD2 (Payment Services Directive 2), οι υπηρεσίες της χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 8.000 εταιρίες στην Ελλάδα και σε ευρωπαϊκές αγορές. Αξίζει να αναφερθεί ότι τo Payment Gateway (PGW) της EveryPay αποτελεί το πιο προηγμένο σύστημα πληρωμών στην Ελλάδα και ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα στην Ευρώπη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στον αντίκτυπο της πανδημίας στις συνήθειες πληρωμής των ευρωπαίων καταναλωτών, καθώς η κρίση μας αναγκάζει να επανεξετάσουμε τί είναι ασφαλές και μας οδηγεί στην ψηφιακή ψηφιοποίηση γρηγορότερα από ποτέ.
Στο σχετικό άρθρο του Ecommerce Europe καταγράφονται ορισμένοι βασικοί, όσο και διαφορετικοί τρόποι πληρωμής από καταναλωτές σε σημαντικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη. Αυτές οι αγορές, παρέχουν ενδιαφέροντα παραδείγματα κατακερματισμένων καταναλωτικών συνηθειών σε ολόκληρη την ΕΕ, αλλά παρέχουν επίσης μια ενδιαφέρουσα εικόνα των διαφόρων τάσεων που διαμορφώνουν την ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών λιανικής.
Τα δεδομένα εξήχθησαν από την έκθεση "Europe 2020 Ecommerce Region", που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο και υπογράφεται από τους φορείς Ecommerce Europe και EuroCommerce. Η έρευνα διεξήχθη το 2019, επομένως, απαιτείται περαιτέρω συζήτηση και ανάλυση για να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος της κρίσης του νέου κορωνοϊού στις συνήθειες πληρωμής στην ΕΕ.
Η Γαλλία χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή και συνεχή κυριαρχία των πιστωτικών καρτών, αφού το 80% του τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2019 πραγματοποιήθηκε μέσω πιστωτικών καρτών. Με την αύξηση του ανώτατου ορίου για ανέπαφες πληρωμές στα καταστήματα κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας, αυτή η κυριαρχία είναι πιθανό να συνεχιστεί.
Μια ενδιαφέρουσα τάση που θα πρέπει να παρακολουθείται είναι η αύξηση των διαδικτυακών πληρωμών μέσω τραπεζών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 11% του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς η οδηγία PSD2 και άλλα δομικά στοιχεία που θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια, θα επηρεάσουν αυτό το μερίδιο.
Αγορές όπως η Ολλανδία επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη δημοφιλών εθνικών συστημάτων όπως το iDEAL. Οι στρατηγικές επιλογές αυτών των συστημάτων έχουν επιρροή στις καταναλωτικές συνήθειες και είναι πιο δύσκολο να αλλάξουν. Ως αποτέλεσμα, εγείρεται το ζήτημα των φιλόδοξων εθνικών στρατηγικών για τις πληρωμές, που πρέπει να συμβιβαστούν με τους στόχους της ευρωπαϊκής στρατηγικής.
Βορειότερα και εκτός ΕΕ, η Νορβηγία δίνει ένα ενδιαφέρον παράδειγμα ψηφιακών εθνικών λύσεων πληρωμών. Οι πιστωτικές κάρτες εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλείς, αλλά η νορβηγική υπηρεσία έξυπνων πληρωμών Vipps αναπτύσσεται. Αυτή η λύση για πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων δημιουργήθηκε από την επιθυμία των τραπεζών της Νορβηγίας να συνεργαστούν με τους πελάτες στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που είναι εύχρηστη, άμεση και καινοτόμος.
Τέλος, είναι άξιο προσοχής ότι σε ορισμένες αγορές (όπως και στην Ελλάδα) τα μετρητά παραμένουν σημαντικά, ακόμη και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην Ουγγαρία, για παράδειγμα, η αντικαταβολή αντιπροσωπεύει το 42% όλων των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Εν κατακλείδι, βλέπουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν "εθνικές" (ή περιφερειακές) συνήθειες στην ΕΕ όσον αφορά στις πληρωμές. Παράλληλα, βλέπουμε μια αναπτυσσόμενη αγορά για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και την ισχυρή ζήτηση για ασφαλή, βολική και οικονομική πανευρωπαϊκή λύση (ή λύσεις) πληρωμών. Θα είναι ζωτικής σημασίας να αναλογιστούμε πώς αυτές οι διαφορετικές τάσεις θα μπορούσαν να συνδυαστούν για να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους εμπόρους και τους καταναλωτές.
Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εξετάζει "πολύ σοβαρά" τη θέσπιση ψηφιακού ευρώ, δήλωσε η επικεφαλής της Τράπεζας, Κριστίν Λαγκάρντ.
Η ίδια διευκρίνισε πάντως ότι σε καμία περίπτωση το ψηφιακό νόμισμα δεν θα αντικαταστήσει τα μετρητά. "Το ψηφιακό ευρώ δεν θα αντικαταστήσει ποτέ τα μετρητά", είπε η κ. Λαγκάρντ, προσθέτοντας ότι το ψηφιακό ευρώ θα είναι ένα καλό συμπλήρωμα των μετρητών.
Σημειώνεται ότι στις αρχές Οκτωβρίου, η ΕΚΤ κατέθεσε επίσημο αίτημα για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος "ψηφιακό ευρώ", λίγο προτού οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ δώσουν στη δημοσιότητα την έκθεση αξιολόγησης των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της ψηφιακής εκδοχής του ενιαίου νομίσματος.
Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay
Πηγή: liberal.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η Cardlink, γιορτάζει και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με το διαγωνισμό, Cardlink 500. Δέκα τυχεροί συνεργάτες, κάτοχοι Cardlink POS ή χρήστες της e-Commerce πλατφόρμας της Cardlink που θα επικοινωνήσουν με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Cardlink για οποιοδήποτε αίτημά τους και δηλώσουν τα στοιχεία τους στο cardlink.gr/cardlink500, από 5 έως 10 Οκτωβρίου 2020, θα λάβουν μέρος σε κλήρωση για να κερδίσουν από μία επιταγή αξίας €500.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί για την Cardlink μια ευκαιρία να επιβραβεύσει τους πελάτες της και να τους προσφέρει μια θετική εμπειρία, ένα χαμόγελο, στο πλαίσιο της συνεχούς της προσπάθειας να είναι δίπλα τους και να τους παρέχει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.
Η Χάρις Μαρκάκη, Customer Experience Director στην Cardlink ανέφερε: «Φέτος θα γιορτάσουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες λόγω covid-19, αλλά με την ίδια προσμονή και με την ελπίδα ότι του χρόνου, μετά από αυτή τη μεγάλη δοκιμασία θα είμαστε όλοι πιο δυνατοί και πιο ενωμένοι».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77