Digital Payments

PayPal: Πώς να αναπτύξετε δυναμικά τη freelance επιχείρησή σας

Ο κλάδος του freelancing αποτελεί έναν από τους ελάχιστους τομείς που δεν έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία. Αντιθέτως, η εμφάνιση της COVID-19 έδωσε το έναυσμα σε πολλούς ανθρώπους να στραφούν προς την αυτοαπασχόληση, για την εύρεση οικονομικών ευκαιριών, για να γίνουν αφεντικά του εαυτού τους, ή απλώς για να ξεφύγουν από το συμβατικό ωράριο εργασίας «9 με 5».

Βέβαια, λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού της εν λόγω αγοράς, οι ελεύθεροι επαγγελματίες καλούνται να καταβάλλουν επιπλέον προσπάθεια για να ξεχωρίζουν, παρέχοντας σταθερά ελκυστικές υπηρεσίες.

Σήμερα, όλα έχουν να κάνουν με τις επαγγελματικές δεξιότητες, τη βέλτιστη παρουσία στο διαδίκτυο, την πολυγλωσσία και τη συνεργασία με τους κατάλληλους εταίρους. Το «κερασάκι στην τούρτα» είναι η επιμονή και η αντοχή σε βάθος χρόνου.

Η μεγάλη δυναμική επιβεβαιώνεται από τους αριθμούς

Κατά τους τελευταίους μήνες, η αγορά freelance έχει εκτιναχθεί στα ύψη, χωρίς μάλιστα να δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Με την πανδημία να επιβάλλει περιορισμούς στην κινητικότητα των εργαζομένων, παράλληλα με την τηλεργασία, το μοντέλο της αυτοαπασχόλησης φαίνεται να έχει γίνει ακόμη πιο δημοφιλές. Στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την έκθεση ‘Freelance Forward’ της Upwork[1], τουλάχιστον 1 στους 3 Αμερικανούς εργάζεται ως freelancer και το ποσοστό των εργαζομένων που δεν είναι προσωρινοί ελεύθεροι επαγγελματίες αυξήθηκε από 33,8% το 2020 σε 35,0% το 2021.

Στην Ευρώπη διαφαίνεται μία παρόμοια τάση – το 2021, για παράδειγμα, πάνω από 22 εκατομμύρια εργαζόμενοι ήταν αυτοαπασχολούμενοι[2]. Το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους η Ελλάδα κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό αυτοαπασχολούμενων στη συνολική απασχόληση (28,2%) μεταξύ των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ακολουθούμενη από την Ιταλία (19,8%) και την Πολωνία (17,9%)[3].

Τα τρία κλειδιά της επιτυχίας

Μεγαλύτερο ρίσκο, εντονότερος ανταγωνισμός, αλλά και υψηλότερη ανταμοιβή. Η τήρηση των ακόλουθων τριών χρυσών κανόνων δύναται κάλλιστα να βοηθήσει τους αυτοαπασχολούμενους να αποδείξουν την αξία τους και να διαπρέψουν στο ολοένα και πιο απαιτητικό freelance οικοσύστημα.

1. Βελτιώστε στοχευμένα την online παρουσία σας

Η δημιουργία μίας εξειδικευμένης ιστοσελίδας, σε συνδυασμό με τα σχετικά επαγγελματικά προφίλ σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους οι ελεύθεροι επαγγελματίες, όταν στήνουν την επιχείρησή τους. Η κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία τους στο διαδίκτυο, θα διευκολύνει την προσέλκυση περισσότερων δυνητικών πελατών και τη διατήρηση ενεργού πελατολογίου, και κυρίως θα βοηθήσει στην οικοδόμηση ενός ισχυρού προσωπικού brand και την εδραίωση της αξιοπιστίας του.

2. Δοκιμάστε την δύναμη της πολυγλωσσίας

Ένας ψηφιακός χώρος χωρίς σύνορα παρέχει πρόσβαση σε εκατομμύρια πιθανούς πελάτες από όλο τον κόσμο. Για να επωφεληθούν από αυτήν την τεράστια ευκαιρία, οι ελεύθεροι επαγγελματίες χρειάζεται να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, παρουσιάζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους. Η γνώση ξένων γλωσσών και η ύπαρξη ενός πολύγλωσσου ιστότοπου θα συμβάλει αποτελεσματικά στην επέκταση του κοινού-στόχου.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι σήμερα ομιλούν ελληνικά περίπου 13 εκατομμύρια άνθρωποι, κυρίως στην Ελλάδα και την Κύπρο, εκτός από τις διάφορες κοινότητες του απόδημου Ελληνισμού. Επομένως, οι ελληνόφωνοι αποτελούν μόλις το 0,16% του παγκόσμιου πληθυσμού. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος διατηρεί τα επιχειρηματικά του κανάλια μόνο στην ελληνική γλώσσα, περιορίζει έτσι σημαντικά τη δυνητική βάση πελατών.

Παράλληλα, με την προσθήκη αγγλικής έκδοσης της ιστοσελίδας, οι freelancers αποκτούν την ευκαιρία να προσεγγίσουν τουλάχιστον 1,35 δισεκατομμύρια αγγλόφωνους πελάτες παγκοσμίως. Και συμπεριλαμβάνοντας και άλλες δημοφιλείς γλώσσες, όπως τα ισπανικά ή τα γαλλικά, θα ήταν δυνατόν να αυξήσουν το κοινό τους κατά επιπλέον 543 και 267 εκατομμύρια πελάτες αντίστοιχα[4]. Κάθε έξτρα γλώσσα επεκτείνει, λοιπόν, την εμβέλεια των ελεύθερων επαγγελματιών και ανοίγει την πόρτα σε νέες αγορές και πελάτες.

Όταν σχεδιάζουν τα βήματα της διεθνούς επέκτασης, οι αυτοαπασχολούμενοι οφείλουν να εξετάζουν διαφορετικές επιλογές, αλλά και τις συγκεκριμένες αγορές, στις οποίες θα επιθυμούσαν να αναπτύξουν και να εδραιώσουν την παρουσία τους. Με δεδομένο ότι υπάρχουν μισθολογικές διαφορές από χώρα σε χώρα, ως ελεύθερος επαγγελματίας αξίζει ίσως να εστιάσετε σε όσες αγορές θα είναι ευκολότερο να κερδίσετε περισσότερα για τον ίδιο όγκο εργασίας. Δεν είναι διόλου απίθανο κάτι που θεωρείται ακριβό σε τοπικό επίπεδο, να είναι ιδιαίτερα προσιτό κάπου στο εξωτερικό.

3. Συνεργαστείτε με έμπιστους συνεργάτες

Διαθέτοντας ένα ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας, είναι πολύ σημαντικό για τους ελεύθερους επαγγελματίες να διαχειρίζονται το χρόνο και τους πόρους τους με τον πλέον σωστό, πειθαρχημένο και αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, έχοντας ομολογουμένως πολλές έγνοιες στο κεφάλι τους που χρήζουν της προσοχής τους, καθώς έχουν αναλάβει την εποπτεία κάθε πτυχής της ανεξάρτητης επιχείρησής τους, δεν μοιάζει πάντοτε εύκολο να εστιάσουν σε ό,τι είναι πιο σημαντικό ή κερδοφόρο.

Εδώ τίθεται το κρίσιμο ζήτημα των έμπιστων συνεργατών. Εξυπακούεται ότι η συνεργασία με αξιόπιστους συνεργάτες για λύσεις πληρωμών παρέχει στους freelancers μια σειρά από πρόσθετα και ιδιαίτερα χρήσιμα οφέλη.

«Στην PayPal, πιστεύουμε στη δύναμη της επονομαζόμενης ‘gig economy, η οποία βασίζεται κυρίως σε διαδικτυακές πλατφόρμες. Η υπηρεσία που προσφέρουμε σε freelancers περιλαμβάνει δωρεάν και απλά στη χρήση πρότυπα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, εξατομικευμένους συνδέσμους PayPal.Me που μπορούν να μοιραστούν με τους πελάτες τους μέσω γραπτών μηνυμάτων, email ή εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων, προκειμένου να λάβουν γρήγορα την αμοιβή τους, ενώ η Προστασία Πωλητή είναι διαθέσιμη στις συναλλαγές εκείνες που πληρούν τις ανάλογες προϋποθέσεις. Επιπλέον, οι αυτοαπασχολούμενοι εργαζόμενοι που κάνουν χρήση της PayPal αποκτούν πρόσβαση σε τουλάχιστον 400 εκατομμύρια χρήστες της εν λόγω κορυφαίας πλατφόρμας πληρωμών παγκοσμίως», υπογραμμίζει ο Efi Dahan, Γενικός Διευθυντής της PayPal για την Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία και το Ισραήλ.

Με την οικονομία της αυτοαπασχόλησης σε σταθερή άνοδο, το freelancing θα παραμείνει ένας άκρως ανταγωνιστικός χώρος και όσοι επιθυμούν να πετύχει η ατομική επιχείρησή τους, καλό είναι να θέτουν υψηλούς στόχους και να αναζητούν διαρκώς καινοτόμους -δημιουργικούς και ασφαλείς- τρόπους για να αναπτύξουν και να διευρύνουν τις δραστηριότητές τους.

Ακολουθώντας ενδεικτικά τις τρεις προαναφερθείσες συμβουλές, οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από τις ψηφιακές διασυνοριακές ευκαιρίες, να αποκτήσουν νέο αξιόλογο πελατολόγιο και να προάγουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο, με οδηγό την αξία της προσωπικής τους ταυτότητας και την ευημερία.

 

[1] Upwork, Freelance Forward Report, 2021

[2] Malt&BCG, Freelancing in Europe 2021

[3] Eurostat, Employment in detail - quarterly statistics, Nov 2021

[4] Statista – The most spoken languages worldwide in 2021

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πληρωμές άνω του 1 τρισ. δολαρίων μέσω της PayPal αναμένονται φέτος

Μετά τη διψήφια ανάπτυξη που είχε το 2021, η συνολική αξία συναλλαγών μέσω της βασικής πλατφόρμας της PayPal αναμένεται να εκτιναχθεί φέτος κατά 22,3% και να φτάσει το 1,144 τρισεκατομμύριο δολάρια παγκοσμίως, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο του 1 τρισ. δολαρίων.

Η πανδημία έχει επιταχύνει τη ζήτηση για εφαρμογές ανέπαφων πληρωμών, ενισχύοντας την PayPal ως τον παγκόσμιο ηγέτη στον χώρο.

Όπως αναφέρει το emarketer, όσον αφορά στους χρήστες της βασικής εφαρμογής, αναμένεται αύξηση κατά 7,2%, κάτι που σημαίνει ότι θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά τα 200 εκατομμύρια παγκοσμίως. Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν ένα (αργά συρρικνούμενο) ποσοστό 45,7% των παγκόσμιων χρηστών, καθώς η διεθνής χρήση αυξάνεται με ελαφρώς ταχύτερο ρυθμό.

H PayPal αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται με έντονο ρυθμό, καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ευέλικτες επιλογές πληρωμής αυξάνεται λόγω της ζήτησης που τροφοδοτείται από την πανδημία για λιγότερα σημεία επαφής στα καταστήματα, όπως επίσης και από την επιθυμία για ευκολότερη ολοκλήρωση αγορών κατά τις online αγορές.

Καθώς η χρήση μετρητών μειώνεται και το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτοξεύεται παγκοσμίως, τα ψηφιακά πορτοφόλια και τα συστήματα πληρωμών όπως της PayPal, θα γίνουν πιο δημοφιλή από ποτέ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Από σήμερα σε εφαρμογή οι άμεσες ηλεκτρονικές πληρωμές στη χώρα μας

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές κερδίζουν συνεχώς έδαφος και στην χώρα μας σε σχέση με τα μετρητά, που ωστόσο αποτελούν ακόμα τον κυρίαρχο τρόπο πληρωμής.



Η τάση αυτή, που ενισχύθηκε τόσο διεθνώς όσο και στην χώρα μας λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων τα οποία τέθηκαν σε εφαρμογή, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.



Η συγκεκριμένη στροφή στις ηλεκτρονικές πληρωμές δημιουργεί την ανάγκη αυτές να ολοκληρώνονται άμεσα όλες τις ημέρες και ώρες του χρόνου. Με απλά λόγια μια ηλεκτρονική πληρωμή πρέπει να ολοκληρώνεται, να εκκαθαρίζεται, όπως ακριβώς όταν πληρώνουμε με μετρητά. Αυτό συμβαίνει πανευρωπαϊκά, αλλά και στη χώρα μας από σήμερα.



Ο Γιώργος Κορφιάτης, Υποδιευθυντής της Διεύθυνσης Συστημάτων Πληρωμών και Διακανονισμού της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ) και Project Manager της υπηρεσίας ΤΙPS για την ΤτΕ, απάντησε σε ερωτήματα του ΑΠΕ/ΜΠΕ για το είδος και τα οφέλη της υπηρεσίας.



1.Τι είναι οι άμεσες πληρωμές και γιατί αποτελούν καινοτομία; Εφαρμόζονται στην Ελλάδα;



Οι άμεσες πληρωμές αφορούν την προσαρμογή των ηλεκτρονικών πληρωμών στη σημερινή ανάγκη των καταναλωτών για ψηφιοποίηση και καινοτομία. Τα οφέλη των μετρητών, δηλαδή η δυνατότητα να κάνουμε τις συναλλαγές μας σε πραγματικό χρόνο, με ταυτόχρονο και οριστικό διακανονισμό όλες τις ημέρες και ώρες του χρόνου, έρχονται πλέον και στις διατραπεζικές πληρωμές που γίνονται μεταξύ δυο λογαριασμών.



Η ανάγκη αυτή είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλές και διαφορετικές λύσεις άμεσων πληρωμών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Στην Ελλάδα λειτουργεί από τον Μάιο του 2017, μέσω της ΔΙΑΣ, η υπηρεσία IRIS. Για συναλλαγές από κινητό τηλέφωνο (IRIS mobile payments) υπάρχει όριο 500 ευρώ ανά συναλλαγή ενώ για συναλλαγές μέσω e-banking το όριο αυξάνεται στα 12.500 ευρώ, με ώρες λειτουργίας τις εργάσιμες ώρες και ημέρες των πιστωτικών ιδρυμάτων, δηλ. καθημερινά 08:00 - 16:30.

Η αλήθεια είναι πως η ανάπτυξη διαφορετικών εθνικών λύσεων δημιούργησε πανευρωπαϊκά ένα κατακερματισμένο τοπίο πληρωμών που «πνίγει» την καινοτομία και εμποδίζει την προσβασιμότητα των πολιτών σε αυτή. Φανταστείτε να μην είχαμε τη δυνατότητα roaming στην κινητή τηλεφωνία όταν ταξιδεύουμε στο εξωτερικό - είναι ένα αντίστοιχο παράδειγμα διαλειτουργικότητας χωρίς πανευρωπαϊκή προσβασιμότητα.



Το Ευρωσύστημα έχει αντιληφθεί πλήρως τη δυναμική των άμεσων πληρωμών και τη δυνατότητα να γίνουν η «νέα κανονικότητα» στη ζώνη του ευρώ. Έτσι, το Νοέμβριο 2018 έθεσε σε εφαρμογή την υπηρεσία TIPS (TARGET Instant Payment Settlement), συμβάλλοντας καταλυτικά στην υλοποίηση καινοτόμων λύσεων πληρωμών με έμφαση στις άμεσες πληρωμές. Με αυτή την κίνηση, ουσιαστικά το Ευρωσύστημα συμβάλλει σημαντικά στο να αποφευχθεί η επικράτηση εθνικών λύσεων στις άμεσες πληρωμές.

Το ΤΙPS επιτρέπει στους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (πιστωτικά ιδρύματα, FinTechs κ.α.) να προσφέρουν στους πελάτες τους μεταφορές κεφαλαίων πανευρωπαϊκά, συνεχώς και σε πραγματικό χρόνο, όλο το εικοσιτετράωρο και κάθε ημέρα του έτους. Στη χώρα μας, θα συμμετέχουν από τις 10 Δεκεμβρίου 2021 στο ΤIPS οκτώ Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών, οι οποίοι αντιστοιχούν στο 97% του συνόλου των λογαριασμών πληρωμών στην Ελλάδα.



2. Πώς επηρεάζουν τη ρουτίνα των πληρωμών και ποια είναι τα οφέλη για τους καταναλωτές και τους εμπόρους; Πείτε μας ένα παράδειγμα αγοράς σε e-shop και σε κατάστημα, τι διαφορετικό φέρνει το TIPS;



Οι άμεσες πληρωμές θα αυξήσουν θεαματικά την ταχύτητα με την οποία πραγματοποιούνται οι πληρωμές. Οι υπάρχουσες υποδομές ηλεκτρονικών πληρωμών, ενώ παρέχουν τη δυνατότητα στους πληρωτές να εκκινούν πληρωμές οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, καθιστούν το ποσό της πληρωμής διαθέσιμο στον δικαιούχο, το νωρίτερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι άμεσες πληρωμές καθιστούν το ποσό διαθέσιμο σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, δηλαδή πιο γρήγορα από όσο διαρκεί η έγκριση μιας πληρωμής μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.



Ας δούμε πώς μεταφράζεται αυτό στην πράξη. Ο πελάτης σε φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορεί να αγοράσει ένα προϊόν πληρώνοντας άμεσα. Το μόνο που θα χρειάζεται να κάνει είναι να σκανάρει έναν κωδικό QR ή να χρησιμοποιήσει το online banking του. Εάν βρίσκεται στο φυσικό κατάστημα, αυτό σημαίνει ότι δυνητικά θα μπορούσε να αποφύγει και την ουρά του ταμείου. Παράλληλα, θα λαμβάνει άμεσα στο κινητό του την ηλεκτρονική απόδειξη της αγοράς.

Ποια είναι τα οφέλη; Ο καταναλωτής κάνει την πληρωμή με ευκολία, χωρίς τον κίνδυνο διαχείρισης των μετρητών και χωρίς τον κίνδυνο απάτης που εμπεριέχει μια πληρωμή με κάρτα. Ο έμπορος βλέπει την πληρωμή άμεσα (σε δευτερόλεπτα) στον λογαριασμό του, γεγονός που οδηγεί σε μείωση του κινδύνου μη πληρωμής αγαθών και υπηρεσιών, καθώς και σε βελτιστοποίηση διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης και ελαχιστοποίηση της ανάγκης χρηματοδότησης.



3. Οι άμεσες πληρωμές να χρησιμοποιηθούν για πληρωμές προς το Δημόσιο, όπως φόροι, τέλη κυκλοφορίας, και προς τις ΔΕΚΟ; Αν ναι, τι κερδίζει ο φορολογούμενος και τι το Δημόσιο;



Με τις άμεσες πληρωμές ενισχύεται η εμπιστοσύνη μεταξύ πολίτη και Κράτους. Η διάδοση των άμεσων πληρωμών θα διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών εκσυγχρονίζοντας την αλληλεπίδρασή τους με το Δημόσιο και θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητά του. Θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και σε περιπτώσεις μεταβιβαστικών πληρωμών όπως επιδόματα στήριξης οικονομικά αδύναμων και πληγέντων.

Με τον τρόπο αυτό, αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω η εμπιστοσύνη των πολιτών τόσο στις λύσεις πληρωμών όσο και στον ρόλο του Κράτους. Οι άμεσες πληρωμές θα συμβάλουν στην μείωση της περιττής γραφειοκρατίας και της φοροδιαφυγής οδηγώντας εν τέλει σε ένα κράτος το οποίο θα υπηρετεί τους πολίτες πιο αποτελεσματικά.

Αν μπορέσουμε να μειώσουμε την περιττή γραφειοκρατία μειώνουμε τις ανισότητες, βοηθώντας τους πιο αδύναμους. Σ' αυτό το πλαίσιο, και εστιάζοντας στις θετικές πλευρές της ψηφιοποίησης, όπως η άμεση ενημέρωση του πολίτη για μια πληρωμή, το μεγάλο κέρδος για το Κράτος, όπως και για τους πολίτες, θα είναι η βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του.

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

 

Εικόνα: David Dvořáček, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]





Εκστρατεία ενημέρωσης για το παρόν και το μέλλον των fintech

Μια εκστρατεία Fintech ξεκίνησε στις 6 Δεκεμβρίου στον Guardian και διαδικτυακά στη διεύθυνση businessandindustry.co.uk/campaign/fintech παρουσιάζοντας κομμάτια ηγετικής σκέψης από σημαντικούς ηγέτες του κλάδου των εταιρειών fintech.

Η καμπάνια περιλαμβάνει μια συλλογή απόψεων, από την Innovate Finance, την Ευρωπαϊκή Ένωση Fintech, την Ομοσπονδία Μικρών Επιχειρήσεων, την FINTECH Circle, τον ΟΟΣΑ, την PIMFA, την PLSA, την techUK και την UK Finance.



Η εκστρατεία Fintech έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την καινοτομία πίσω από τις ψηφιακές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, καθώς ο κόσμος αλλάζει για να καλύψει τις τραπεζικές ανάγκες και τις ανάγκες πληρωμών του σήμερα.

Επίσης, σε αυτή την εκστρατεία, τονίζονται, μεταξύ άλλων, η τάση "buy now - pay later", η πράσινη χρηματοδότηση, ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στον χρηματοπιστωτικό κλάδο και οι συνεργασίες στον τομέα του fintech.

 



Η εκστρατεία διερευνεί επίσης διάφορους τρόπους όσον αφορά στο τί πρόκειται να ακολουθήσει, για τί χρειάζεται να προετοιμαστούμε και ποια μπορεί να είναι τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει το fintech: πώς αναπτύσσονται οι χρηματοοικονομικές υποδομές, το open banking, η επιρροή των δεδομένων στο μέλλον του fintech και πώς αντιμετωπίζονται οι καθυστερημένες πληρωμές.

Μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας, ο κλάδος της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας έχει κάνει μεγάλα βήματα προς τη δημιουργία αξιόπιστων, αποτελεσματικών πλατφορμών, που είναι κατάλληλες για την ψηφιακή εποχή.

Εικόνα: Jonas Leupe, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon σταματά να δέχεται πιστωτικές κάρτες Visa στη Βρετανία

Η Amazon σχεδιάζει να σταματήσει να δέχεται πληρωμές που γίνονται με πιστωτικές κάρτες Visa στο Ηνωμένο Βασίλειο, από τις αρχές του 2022, με τους πελάτες να ενθαρρύνονται να αλλάξουν τον προεπιλεγμένο τρόπο πληρωμής τους. Εκπρόσωπος της Visa δήλωσε πως είναι πολύ απογοητευμένοι που η Amazon απειλεί να περιορίσει τις επιλογές των καταναλωτών.

Η Amazon ενημέρωσε τους πελάτες ότι από τις 19 Ιανουαρίου δεν θα δέχεται πλέον πιστωτικές κάρτες Visa που εκδίδονται στη Βρετανία. Ισχυρίζεται ότι θα κάνει αυτήν την αλλαγή λόγω των υψηλών τελών που χρεώνει η Visa για την επεξεργασία των συναλλαγών.

Το ανώτατο όριο στις διατραπεζικές προμήθειες που ισχύει στην ΕΕ, δεν ισχύει πλέον στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά το Brexit. Αυτό επέτρεψε σε δίκτυα καρτών όπως η Visa και η Mastercard να αυξήσουν τις χρεώσεις τους. Και οι δύο εταιρείες έχουν αυξήσει τα τέλη που χρεώνουν στους εμπόρους για την επεξεργασία των συναλλαγών μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ.

Ωστόσο, η Amazon θα περιορίσει μόνο τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα Visa. Οι πελάτες ενημερώθηκαν ότι θα εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιούν χρεωστικές κάρτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εκδίδονται από τη Visa, και πιστωτικές κάρτες εκτός Visa, όπως η Mastercard και η American Express.

"Έχουμε μια μακροχρόνια σχέση με την Amazon και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος, ώστε οι κάτοχοι των καρτών μας να μπορούν να χρησιμοποιούν τις προτιμώμενες πιστωτικές κάρτες Visa στο Amazon UK χωρίς περιορισμούς που επιβάλλονται από την Amazon τον Ιανουάριο του 2022", δήλωσε εκπρόσωπος της Visa στο CNBC.

Ένας εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε: "Το κόστος αποδοχής πληρωμών με κάρτα εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο για τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να παρέχουν τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες. Αυτά τα κόστη θα πρέπει να μειώνονται με την πάροδο του χρόνου με τις τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά αντίθετα, συνεχίζουν να παραμένουν υψηλά ή ακόμη και να αυξάνονται".

Οι μικρότερες επιχειρήσεις επηρεάζονται επίσης από τα υψηλά τέλη που χρεώνουν τα δίκτυα καρτών, αλλά συνήθως δεν είναι σε θέση να διαπραγματευτούν. Ένας γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon, ο οποίος συνεχίζει να επεκτείνεται στην Ευρώπη, μπορεί να έχει διαπραγματευτική ισχύ απέναντι στη Visa, ώστε η δεύτερη να μειώσει τις χρεώσεις της. Μένει να φανεί, ωστόσο, εάν η διαπραγμάτευση θα έχει θετική έκβαση και για τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Πηγή: ecommercenews.eu

Εικόνα: ANIRUDH, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


PayPal: Το μέλλον της αγοράς προϊόντων είναι υβριδικό

Η PayPal διεξήγαγε μία έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με σκοπό να κατανοήσει πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι συνήθειες στη διαδικασία αγοράς τροφίμων και έτοιμου φαγητού.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021 από τη Maru/Matchbox για λογαριασμό της PayPal, αποτυπώνουν το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές αγορές παντοπωλείων έχουν αυξηθεί σημαντικά — με το 89% των Ελλήνων να ισχυρίζεται ότι έχει κάνει αγορές τροφίμων και προϊόντων παντοπωλείου online και ένα εντυπωσιακό ποσοστό (της τάξης του 40%) των Ελλήνων e-shoppers να κάνουν χρήση PayPal για τις εν λόγω συναλλαγές.

Ωστόσο, ειδικά όσον αφορά στα φρέσκα προϊόντα, εξακολουθεί να υπάρχει η όρεξη για παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα, αλλά και για τα παραδοσιακά ψώνια δια ζώσης.

Εξοικονόμηση κόπου και χρόνου – τα βασικά πλεονεκτήματα του online shopping

Κάθε φορά που οι Έλληνες ψωνίζουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το νοικοκυριό τους, η ευκολία και η άνεση αναδεικνύονται σε ολοένα και πιο αδιαπραγμάτευτα κριτήρια. Αυτό και μόνο αποτελεί ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ των αγορών από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ - τα οποία και προτιμούν οι εγχώριοι καταναλωτές για να κερδίσουν πρωτίστως χρόνο (74%).

Προκλήσεις και ευκαιρίες

Οι κόσμοι των online και των offline αγορών είναι συμπληρωματικοί και κάθε άλλο παρά «ξένοι» μεταξύ τους. Η έρευνα υπογραμμίζει μια υβριδική προσέγγιση για την αγορά νωπών προϊόντων έναντι των μη ευπαθών ειδών στο Διαδίκτυο. Για παράδειγμα, παρόλο που ο αριθμός των Ελλήνων που ισχυρίζεται ότι αγόρασε τρόφιμα online είναι εντυπωσιακός, μόλις το 10% αγόρασε φρέσκα προϊόντα.Έχει ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο τουλάχιστον τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι (31%) αγόρασαν φρούτα και λαχανικά στο διαδίκτυο, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερο βαθμό ανησυχίας σχετικά με την παράδοση ευπαθών ειδών σε άριστη κατάσταση.

Παράλληλα, μεγάλη μερίδα Ελλήνων αναγνωρίζει και εκτιμά τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών, όταν πρόκειται για τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ευρύτερη γκάμα επιλογής ειδών υγιεινής διατροφής. Το 68% ανέφερε ότι η online αγορά τροφίμων επιτρέπει να επιλέξουν «βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα», ενώ το 52% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έτσι έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία βιολογικών τροφίμων. Το εύρημα αυτό δείχνει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές που προσφέρουν ένα πιο διευρυμένο και ποικίλο φάσμα προϊόντων σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για όσους καταναλωτές δίνουν τη δέουσα σημασία στις υγιεινές επιλογές διατροφής.

Η πανδημία έχει επηρεάσει εξίσου την άποψη του καταναλωτικού κοινού, αναφορικά με τις διαφορές ανάμεσα στην επίσκεψη φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εξυπακούεται ότι η νέα αντίληψη συνδέεται άμεσα με τη σημαντική πτυχή της προσωπικής ασφάλειας των αγοραστών, η οποία έχει αποκτήσει εντελώς καινούργιο νόημα από τις αρχές του περασμένου έτους. Το 36% των Ελλήνων ομολόγησε ότι θα εξακολουθεί και στο μέλλον να μη νιώθει άνετα κάνοντας ψώνια σε πολυσύχναστα σημεία.

Το μέλλον της αγοράς προϊόντων είναι υβριδικό

Η πανδημία της COVID-19 έχει αλλάξει σημαντικά τις αγοραστικές μας συνήθειες. Σήμερα οι πελάτες κινούνται απρόσκοπτα μεταξύ διαφόρων τρόπων αγορών – στο διαδίκτυο, εντός φυσικών σημείων πώλησης και με τη μέθοδο του click-and-collect για την παραλαβή παραγγελιών. Η τάση των υβριδικών λύσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων, με γνώμονα την ασφάλεια, την ευκολία και τις λοιπές διευκολύνσεις, μπορεί να σημείωσε ταχεία ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά είναι βέβαιο ότι «ήρθε για να μείνει».

Το 56% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα πραγματοποίησε διαδικτυακές πληρωμές -μέσα από πλατφόρμες όπως η PayPal- πιο συχνά μετά την πανδημία, ενώ το 36% δεν αισθάνεται άνετα πλέον να χρησιμοποιεί μετρητά ή να αγγίζει πληκτρολόγια για την εισαγωγή PIN. Ό,τι ξεκίνησε ενδεχομένως από ανάγκη, έχει πλέον κυριολεκτικά ενσωματωθεί στις καθημερινές αγοραστικές συνήθειες.

Καίριο χαρακτηριστικό ενός υβριδικού μοντέλου του λιανικού εμπορίου είναι η τεχνολογία και οι κωδικοί QR, αποτελώντας ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας που υποκινεί μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά. Η τεχνολογία κωδικών QR υφίσταται εδώ και καιρό, αλλά βίωσε μια θεαματική αναθέρμανση εν καιρώ πανδημίας, χάρη στο πόσο διευκολύνει τις γρήγορες και ανέπαφες συναλλαγές.

Στο πλαίσιο των μέτρων της κοινωνικής αποστασιοποίησης και της τήρησης συγκεκριμένων κανόνων υγιεινής, η PayPal είχε εγκαινιάσει από τον Μάιο του 2020 τις πληρωμές μέσω QR Code, υποστηρίζοντας τις συναλλαγές χωρίς καμία φυσική επαφή και ενισχύοντας ταυτόχρονα την τοπική κοινωνία. Στην Ελλάδα, το 18% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έκανε χρήση κωδικών QR περισσότερο από τότε που ξέσπασε η πανδημία και το ίδιο ποσοστό είπε ότι τους χρησιμοποίησε για πρώτη φορά, σημειώνοντας το υψηλότερο αντίστοιχο ποσοστό μεταξύ των δώδεκα χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, υποδεικνύοντας έτσι τη δυναμική των QR Codes στη χώρα μας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Apcopay λανσάρει την υπηρεσία Fastlink στην Ελλάδα, για πληρωμές με 1 κλικ

Το διεθνές brand πληρωμών Apcopay, μέλος της Apco Systems, ανακοινώνει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, τη νέα υπηρεσία Fastlink στην ελληνική αγορά.

H νέα υπηρεσία προσφέρει σε μεγάλες αλλά και μικρoμεσαίες επιχειρήσεις τη δυνατότητα να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω links και QR codes, είτε δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο είτε όχι.

Η νέα υπηρεσία εξασφαλίζει την επιχειρηματική εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης, επιτρέποντας στους πελάτες της να συνεχίσουν να αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες πληρώνοντας online, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Πρόκειται για μία εναλλακτική λύση στις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις πληρωμές με μετρητά που ενισχύει τις πωλήσεις, ενώ παράλληλα η επιχείρηση εξυπηρετεί καλύτερα και προστατεύει τους πελάτες της μέσω των ανέπαφων πληρωμών και παραδόσεων προϊόντων (contactless delivery).

Μέσα σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα, κάθε επιχείρηση και έμπορος μπορούν να δημιουργούν εξατομικευμένα links πληρωμών ή και QR Codes και να τα στέλνουν αυτοματοποιημένα μέσω email στους πελάτες τους ή αξιοποιώντας εναλλακτικούς τρόπους όπως SMS, messaging apps κ.α. Το μόνο που έχουν να κάνουν οι καταναλωτές είναι να εισάγουν τα στοιχεία της κάρτας τους και να πληρώσουν, ενώ η επιχείρηση λαμβάνει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο (ακόμα και μέσω του ERP συστήματος που διαθέτει) προκειμένου να προχωρήσει άμεσα στην πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Η υπηρεσία Fastlink δεν απαιτεί την ύπαρξη ηλεκτρονικού καταστήματος, ούτε τεχνικό εξοπλισμό (π.χ. POS, ePOS), ενώ οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με απόλυτη ασφάλεια, μέσω της PCI DSS (level 1) πιστοποιημένης πλατφόρμας πληρωμών της Apcopay, εφαρμόζοντας όλα τα σύγχρονα πρωτόκολλα ασφάλειας (Strong Customer Authentication -SCA& 3D Secure 2.0).

Απευθύνεται σε μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σε εμπόρους, όπως στο λιανεμπόριο, ασφαλιστικές, ξενοδοχεία, εταιρείες ενέργειας, mini markets, κάβες, fast food, καφετέριες, βιβλιοπωλεία, ηλεκτρονικά φαρμακεία, είδη επίπλων και σπιτιού κ.α.

 

Πώς να αποκτήσετε το Fastlink

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να εντάξουν την υπηρεσία Fastlink, δεν απαιτείται να έχουν τεχνικές γνώσεις εγκατάστασης και υλοποίησης, καθώς μέσω μίας απλής διαδικασίας on boarding, η λειτουργία είναι ενεργή και η επιχείρηση δέχεται σε λίγες ώρες πληρωμές με κάρτες VISA, Mastercard και Maestro από τους πελάτες της. Όσοι ενδιαφέρονται για την υπηρεσία μπορούν να συμπληρώσουν αντίστοιχη φόρμα ενδιαφέροντος στη σελίδα https://www.apcopay.com/gr/fastlink/ή μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Ο Πάρης Κορωναίος, Country Manager της Apcopay, δήλωσε σχετικά, «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι τόσο για το λανσάρισμα της υπηρεσίας Fastlink στην ελληνική αγορά όσο και για την έναρξη της συνεργασίας μας με την Τράπεζα Πειραιώς. Το Fastlink λειτουργεί με επιτυχία εδώ και χρόνια σε πολλές χώρες στο εξωτερικό και είμαι βέβαιος πως θα βοηθήσει ουσιαστικά τις επιχειρήσεις και τους εμπόρους λόγω της ευκολίας, της αμεσότητας και της ασφάλειας που προσφέρει. Σύντομα θα ανακοινώσουμε νέες υπηρεσίες πληρωμών με τη χρήση των QR codes που θα απλοποιήσουν ακόμα περισσότερο το payment journey καταναλωτή και εμπόρου».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Χαμηλότερες και σταθερές προμήθειες για τις επιχειρήσεις από τη ZEN.COM

Η νέα τιμολογιακή πολιτική που προτείνεται από την εταιρεία fintech ZEN.COM εξισορροπεί τους όρους υγιούς ανταγωνισμού της αγοράς, προσφέροντας σε πολύ περισσότερους επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου την προοπτική της μη διαθέσιμης έως τώρα αποταμίευσης - και συνεπώς την ευκαιρία για ταχύτερη ανάπτυξη. Οι χαμηλότερες σταθερές προμήθειες στην αγορά για τη διεκπεραίωση συναλλαγών που πληρώνονται με κάρτες Mastercard και Visa, καθώς και μέσω των Apple Pay και Google Pay, δεν προορίζονται πλέον μόνο για την ελίτ των -μετρημένων στα δάχτυλα- μεγαλεμπόρων.

Ως μέρος της συνδρομής τους στη ZEN.COM, οι έμποροι θα επωφελούνται από τα ασυναγώνιστα χαμηλά, σταθερά ποσοστά προμήθειας για συναλλαγές που εκτελούνται μέσω Mastercard και Visa (0,45% + 0,04 EUR), Apple Pay και Google Pay (επίσης 0,45% + 0,04 EUR), όπως και την -δημοφιλή στην Πολωνία-  λύση πληρωμής BLIK (0,18% + 0,04 EUR).

Όλα τα παραπάνω παρέχονται στο πακέτο που κοστίζει μόλις 25€ το μήνα και χωρίς να ενέχει καμία προμήθεια για πληρωμές που πραγματοποιούν όσοι πελάτες κάνουν χρήση της εφαρμογής ZEN, όπως οι ταχύτατες πληρωμές μέσω κωδικού QR ή αριθμού τηλεφώνου. Αυτή η προσφορά αποτελεί, ομολογουμένως, μία νέα και πρωτοποριακή εξέλιξη-ορόσημο στην αγορά του e-commerce.

Το παλαιό καθεστώς ανήκει πλέον στο παρελθόν. Οι νέοι όροι συνδρομής για την πύλη πληρωμών της ZEN.COM, μίας διεθνούς εταιρείας fintech με πολωνικές ρίζες, αποτελεί τώρα μια φρέσκια εναλλακτική επιλογή για πλήθος μεσαίων και μικρότερων εμπόρων, εξαλείφοντας τις ανισότητες στον ανταγωνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, η ZEN.COM παρέχει επίσης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να αναπτυχθούν σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, την ευκαιρία να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους.

Η ZEN.COM μεταβάλλει θετικά τις συνθήκες της αγοράς και, μάλιστα, την καλύτερη δυνατή στιγμή για τον εμπορικό κλάδο, καθώς σύντομα ξεκινά η φετινή εορταστική περίοδος, με την επερχόμενη Black Friday και την κορύφωσή της τα Χριστούγεννα. Σημειωτέον δε, ότι οι νέες τιμές για τους συνδρομητές της ZEN.COM δεν αποτελούν μία προσωρινή προσφορά για το εν λόγω διάστημα και αποκλειστικά για τις γιορτινές αγορές – θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης που έχει συναφθεί με την εταιρεία.

Αξίζει να τονίσουμε και μία άλλη παράμετρο: το αγγλικό γνωμικό ότι «δεν υπάρχει ρόδο χωρίς αγκάθι» (‘there is no rose without a thorn’), ή με απλά λόγια, «κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις», δεν ισχύει στην περίπτωση της νέας αυτής προσφοράς της ZEN.COM. Τα υπάρχοντα οφέλη, με τα οποία έχουν εξοικειωθεί και ήδη απολαμβάνουν οι επιχειρηματίες που συνεργάζονται με τη ZEN.COM, παραμένουν ως έχουν, χωρίς ουδεμία μεταβολή.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Paysafe επεκτείνει τη συνεργασία της με την ZEN.COM

Η κορυφαία ολοκληρωμένη πλατφόρμα πληρωμών Paysafe, ανακοίνωσε σήμερα την επέκταση της συνεργασίας της με τον πάροχο πληρωμών ZEN.COM. Το Paysafecash, η λύση eCash της Paysafe, μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί από τους ιδιώτες πελάτες, καθώς και από τις επιχειρήσεις, σε 25 ευρωπαϊκές χώρες για την εύκολη, γρήγορη και ασφαλή κατάθεση χρηματικών ποσών σε μετρητά στα ψηφιακά πορτοφόλια της ZEN.COM.

Ο πελάτης ορίζει το Paysafecash ως την μέθοδο top up στο mobile app της ZEN.COM, και στη συνέχεια επιλέγει πόσα χρήματα σε μετρητά επιθυμεί να καταθέσει στον λογαριασμό του, δημιουργώντας ένα μοναδικό barcode για την εν λόγω συναλλαγή. Το barcode δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί την ίδια στιγμή – ο πελάτης έχει στη διάθεσή του 72 ώρες για να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Εντός του χρονικού αυτού διαστήματος, μπορεί να επισκεφθεί το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο σημείο πληρωμής, όπως για παράδειγμα, στην περίπτωση της Ελλάδας, σε καταστήματα ψιλικών, μίνι μάρκετ ή περίπτερα, προκειμένου να σκανάρει το barcode στο τερματικό POS και να κάνει την πληρωμή με χρήση μετρητών. Το ποσό της κατάθεσης θα πιστωθεί στο ψηφιακό πορτοφόλι της ZEN.COM εντός ολίγων λεπτών.

Το πορτοφόλι δύναται να διαχειριστεί λογαριασμούς σε 30 διαφορετικά νομίσματα και να χρησιμοποιηθεί για μεταφορές χρημάτων, υπηρεσίες συναλλάγματος, καθώς και ως κάρτα πληρωμής. Επιπλέον, χάρη στον αριθμό IBAN, το mobile wallet διαθέτει τη δυνατότητα να λειτουργεί συμπληρωματικά με τον παραδοσιακό τραπεζικό λογαριασμό ή να τον αντικαταστήσει εξ ολοκλήρου.

Η ενσωμάτωση της ZEN.COM με το Paysafecash παρέχει μία εξαιρετικά περιζήτητη εναλλακτική λύση χρήσης και μεταφοράς μετρητών για τους πελάτες του digital banking στις ακόλουθες 25 χώρες της Ευρώπης: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία και Τσεχική Δημοκρατία.

Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί την πιο πρόσφατη εξέλιξη -στο πλαίσιο της σταθερής ενίσχυσης- της τρέχουσας συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Οι επαγγελματίες πελάτες της ZEN.COM έχουν ήδη στη διάθεσή τους την option αποδοχής πληρωμών μέσω της εξέχουσας προπληρωμένης λύσης paysafecard της Paysafe και του ψηφιακού πορτοφολιού Skrill. Επιπλέον, η paysafecard παρέχει τη δυνατότητα για «γέμισμα» του ψηφιακού πορτοφολιού και, εξάλλου, υπάρχουν στα σκαριά και άλλα σχέδια για περαιτέρω εναλλακτικές ενσωμάτωσης των λύσεων πληρωμών της Paysafe.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Apcopay συνεργάζεται με την Rakuten Viber στις πληρωμές μέσω chatbots

Το διεθνές brand πληρωμών Apcopay, μέλος της Apco Systems, ανακοινώνει τη συνεργασία της με την δημοφιλή chat messaging πλατφόρμα, Rakuten Viber και φέρνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τις πληρωμές μέσω chatbots.

Η Apcopay συνεργάζεται με την Rakuten Viber, μία από τις  ασφαλέστερες και πλέον σύγχρονες πλατφόρμες επικοινωνίας μέσω κλήσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων, ώστε οι χρήστες της να έχουν τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών με απευθείας πληρωμή μέσω των chatbots των εμπόρων και επιχειρήσεων που βρίσκονται στην πλατφόρμα.

Η καινοτόμα λειτουργία πληρωμών παρουσιάστηκε από την Viber πριν μόλις ένα χρόνο, διευκολύνοντας τους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες άμεσα, με ασφάλεια και απευθείας από τα επιβεβαιωμένα chatbots των εμπόρων.

Οι πληρωμές μέσω chatbots στο Viber είναι ένας εύκολος τρόπος για μικρές, μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα επιπρόσθετο κανάλι πώλησης και marketing μέσω του οποίου βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους πελάτες τους ώστε να προωθούν πιο αποτελεσματικά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Όλες οι πληρωμές -αρχικά με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και σε επόμενο στάδιο μέσω Apple Pay και Google Pay- δρομολογούνται μέσω της πιστοποιημένης πλατφόρμας πληρωμών PCIDSS (level 1) της Apcopay.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ένας παγκόσμιος οργανισμός όπως η Rakuten Viber επιλέγει την Apcopay ως έμπιστο συνεργάτη για να φέρουν την καινοτομία στις πληρωμές. Η πλατφόρμα της Apcopay έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επεξεργάζεται υψηλούς όγκους συναλλαγών με ασφάλεια, ταχύτητα και μέσω πολλαπλών και διαφορετικών μεθόδων πληρωμών. Είμαστε βέβαιοι ότι επιχειρήσεις και καταναλωτές θα αγαπήσουν αυτό το νέο τρόπο αλληλεπίδρασης μεταξύ τους», δήλωσε σχετικά ο Πάρης Κορωναίος, Country Manager της Apcopay στην Ελλάδα.

«Η συνεργασία μας με την Apcopay είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες τόσο των επιχειρήσεων όσο και των χρηστών, προσφέροντάς τους μια απρόσκοπτη εμπειρία πληρωμής, προσωπική προσέγγιση, χρηστικότητα που εξοικονομεί χρόνο, καθώς και ιδιωτικότητα και ασφάλεια στα υψηλότερα επίπεδα. Καλωσορίζουμε όλο και περισσότερους οργανισμούς και εμπορικές εταιρείες στο οικοσύστημα των fintech, για να ενστερνιστούν τη νέα πραγματικότητα, μέσα από την συνεργασία μας», σημειώνει ο Momchil Elenkov, B2B Partnerships Director, Rakuten Viber.

Στην κεντρική εικόνα ο κ. Πάρης Κορωναίος.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search