Digital Payments

Το 52% των καταναλωτών ζητάει πολλαπλές επιλογές πληρωμής από τα e-shops

Η ραγδαία ανάπτυξη του fintech έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στο χώρο του eCommerce, και οι έμποροι καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούν. Ωστόσο, η αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών απαιτεί ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία από τις επιχειρήσεις. Μια από τις κύριες τάσεις που παρατηρούνται στους καταναλωτές είναι η ανάγκη για περισσότερες επιλογές πληρωμής.

Σύμφωνα με έρευνες, το 52% των καταναλωτών θέλει να έχει στη διάθεση του περισσότερες επιλογές πληρωμής. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επανεξετάσουν τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρουν στους πελάτες τους, προκειμένου να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Η παροχή πολλαπλών επιλογών πληρωμής παίρνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα, ιδιαίτερα σε μία αγορά όπως η ελληνική, όπου η αντικαταβολή έχει δεσπόζουσα θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, αποτελώντας ωστόσο “πληγή” για τους εμπόρους.

Παρέχοντας περισσότερες επιλογές πληρωμής στους καταναλωτές, καθίσταται πιθανότερη η επιλογή μιας εναλλακτικής μεθόδου πληρωμής αντί της αντικαταβολής. Με αυτόν τον τρόπο, το ποσοστό της αντικαταβολής μπορεί να μειωθεί, μαζί με το ρίσκο και τα κόστη όπου αυτός ο τρόπος πληρωμής μπορεί να επιφέρει για τους εμπόρους.

Πώς επηρεάζουν οι επιλογές πληρωμής το e-shop σας και τους καταναλωτές;

Η παροχή ποικίλων επιλογών πληρωμής αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων. Εάν ένα e-shop δεν παρέχει τους τρόπους πληρωμής που προτιμά ο εκάστοτε καταναλωτής, τότε αυξάνεται δραματικά η πιθανότητα ο πελάτης αυτός να εγκαταλείψει το καλάθι του.

Σύμφωνα με την έρευνα του ινστιτούτου Baymard, τουλάχιστον 27% των πελατών εγκαταλείπει το καλάθι του επειδή δε βρίσκει τον τρόπο πληρωμής που προτιμά, ή επειδή δεν εμπιστεύεται μια ιστοσελίδα για να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του. Αυτό συνεπάγεται απολεσθέντα κέρδη για τους εμπόρους και το κυριότερο, δυσαρεστημένους πελάτες.

Οι online πληρωμές σήμερα, έχουν διανύσει σημαντική απόσταση και βέβαια δεν περιορίζονται μόνο στις κάρτες. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν κατά κόρον τα “ψηφιακά πορτοφόλια” όπως το ApplePay ή το GooglePay ή και άλλες λύσεις όπως το “Buy Now Pay Later” (BNPL) που προσφέρεται από παρόχους όπως η Klarna. Αυτό βέβαια περιπλέκει τη ζωή των εμπόρων, καθώς για να υποστηρίξουν όλες αυτές τις μεθόδους πληρωμής, απαιτείται χρόνος και χρήμα για την υλοποίηση της κάθε μίας. Ή τουλάχιστον αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι πρόσφατα.

Πώς μπορείτε να προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής εύκολα και χωρίς κόστος;

Η Simpler είναι μια καινοτόμα startup που αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας των διαδικτυακών αγορών για τους καταναλωτές της. Μέσω της Simpler, ο καταναλωτής μπορεί να ολοκληρώσει τις αγορές του με ένα μόνο κλικ, χωρίς την ανάγκη να συμπληρώσει μακροσκελείς φόρμες κατά τη διάρκεια της αγοράς του, ή να απομνημονεύσει κωδικούς πρόσβασης ή αριθμούς καρτών. Έτσι, κάθε καταναλωτής έχει το δικό του «ψηφιακό διαβατήριο αγορών», το οποίο του επιτρέπει να αγοράζει προϊόντα από τους εμπόρους που συνεργάζονται με τη Simpler μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Μέσω της λύσης που προσφέρει η εταιρεία, βοηθάει τους εμπόρους να ανταποκριθούν σε αυτήν την αλλαγή των καταναλωτικών τάσεων, προσφέροντας στους πελάτες των e-shops τους πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Με τη Simpler, oι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν με κάρτα, Apple Pay, Google Pay και Klarna. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουν τη μέθοδο πληρωμής που τους ταιριάζει περισσότερο και να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα που πρέπει να σημειωθεί εδώ, είναι ότι με τη Simpler οι έμποροι προσφέρουν όλους αυτούς τους τρόπους πληρωμής “out of the box”. Χωρίς την ανάγκη να πραγματοποιήσουν μία ξεχωριστή υλοποίηση για τον κάθε τρόπο πληρωμής ή να συνάψουν ξεχωριστές εμπορικές συμφωνίες για τον καθένα από αυτούς. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούν χρόνο και χρήμα που υπό άλλες συνθήκες θα διέθεταν για κάθε ξεχωριστή υλοποίηση.

Σύμφωνα με δεδομένα της Simpler για την ελληνική αγορά, το 71% των καταναλωτών προτιμούν την πληρωμή μέσω κάρτας, ενώ σημαντική ανάπτυξη βλέπουν και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το ApplePay και το GooglePay, όπου προτιμούνται από το 29% των καταναλωτών. Ακόμη, οι πληρωμές BNPL, γνωρίζουν και αυτές σημαντική ανάπτυξη. Σε αυτό το σημείο να σημειωθεί ότι τα παραπάνω νούμερα προκύπτουν από αγορές μέσω Simpler, σε e-shops που συνεργάζονται με την εταιρεία. Οι προσφερόμενοι τρόποι πληρωμής μέσω της λύσης του one-click checkout στα συγκεκριμένα e-shops είναι πληρωμή μέσω καρτών και digital wallets.

 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι έμποροι που συνεργάζονται με τη Simpler, παρατηρούν μία μείωση της αντικαταβολής της τάξεως του 23%.

Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε ευέλικτες επιλογές πληρωμής;

Μέσω της Simpler, ένα e-shop μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του όλους τους τρόπους πληρωμής που αναφέρθηκαν, ενώ ο κάθε έμπορος που συνεργάζεται με τη Simpler παίρνει άμεσα πρόσβαση και μπορεί να προσφέρει τους νέους τρόπους πληρωμής που ενσωματώνει η εταιρεία.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, είναι η συνεργασία της Simpler με την Klarna, μέσω της οποίας οι έμποροι που συνεργάζονται με τη Simpler, μπορούν τώρα να προσφέρουν τη δυνατότητα δόσεων χωρίς πιστωτική στους πελάτες τους.

Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας προσφέροντας πολλαπλές επιλογές πληρωμής, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα.

-Advertorial-

Simpler και Klarna συνεργάζονται για μια φιλική και βιώσιμη εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η Simpler, η καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που στοχεύει να απλοποιήσει τις online αγορές, και η Klarna, ο παγκόσμιος πάροχος εναλλακτικών πληρωμών, ανακοινώνουν με χαρά τη συνεργασία τους, στοχεύοντας να παρέχουν στους πελάτες μια απρόσκοπτη και βιώσιμη εμπειρία αγορών.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Klarna ενσωματώνεται στην πλατφόρμα της Simpler, προσφέροντας στους καταναλωτές - μεταξύ άλλων - την επιλογή πληρωμής με δόσεις, ακόμα και με χρεωστική κάρτα. Οι έμποροι που συνεργάζονται με τις δύο εταιρείες, θα μπορούν κατά συνέπεια να προσφέρουν την απόλυτη ευελιξία στους πελάτες τους.

Το Φθινόπωρο αναμένονται οι αποφάσεις της ΕΚΤ για το ψηφιακό ευρώ

Το φθινόπωρο θα πρέπει να αναμένονται οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) για το ψηφιακό ευρώ, μετά από τη διετή περίοδο έρευνας της Ευρώπης για την έκδοση ή μη του digital euro

"Το Ευρωσύστημα έχει δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι ένα ψηφιακό ευρώ είναι κατάλληλο σε μια ψηφιακή οικονομία. Η απόφαση μας για το μέλλον του έργου θα ληφθεί το φθινόπωρο", σχολίασε το μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ΕΚΤ, Fabio Panetta, ο οποίος προεδρεύει της Task Force υψηλού επιπέδου για το ψηφιακό ευρώ.

Simpler: Πώς η ψυχολογία του πελάτη επηρεάζει την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς

Το διαδικτυακό εμπόριο έχει αλλάξει δραστικά τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας, χαρίζοντάς μας τη δυνατότητα να αποκτήσουμε σχεδόν οτιδήποτε από την άνεση του σπιτιού μας. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή δεν είναι πάντα τόσο απλή και εύκολη, όσο φαίνεται.

Η εμπειρία ολοκλήρωσης των online αγορών μπορεί κάποιες φορές να προκαλεί αρνητικά συναισθήματα στους καταναλωτές και να αποβαίνει κουραστική και δύσκολη. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι χάνουν χρήματα από τις πωλήσεις, καθώς πολλοί πελάτες τους εγκαταλείπουν τις αγορές τους στη μέση.

Οι επιστήμονες καταναλωτικής ψυχολογίας ασχολούνται με τη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των παραγόντων που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Μέσω αυτής, έχουν προκύψει διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς. Αυτοί, μεταξύ άλλων, είναι:

Η εμπειρία αγορών: Η εμπειρία αγορών των καταναλωτών μπορεί να επηρεάσει την κρίση τους για την ποιότητα και την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών. Οι καταναλωτές μπορούν να αντιδράσουν σε αρνητικές εμπειρίες αγορών, όπως τις μακροσκελείς και χρονοβόρες φόρμες ολοκλήρωσης αγοράς, ή την έλλειψη επιλογών παράδοσης και πληρωμής.

Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών: Η ευκολία και η ταχύτητα στην ολοκλήρωση μιας αγοράς, παίζει σημαντικό ρόλο για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, ένα δυσλειτουργικό σύστημα πληρωμής μπορεί να προκαλέσει αγανάκτηση και να καθιστά τη διαδικασία αγοράς δυσάρεστη για τον καταναλωτή. Το αντίθετο ισχύει, όμως, όταν ένα ευχάριστο και γρήγορο σύστημα πληρωμής κάνει τον καταναλωτή να νιώθει ικανοποιημένος, με αποτέλεσμα να επιστρέφει στο ίδιο κατάστημα για μελλοντικές αγορές.

Το πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων «διαδικτυακών καλαθιών» και η ψυχολογία του πελάτη

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα για τις online αγορές είναι το φαινόμενο της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών. Όταν κάποιος πηγαίνει σε ένα φυσικό κατάστημα και βάζει αγαθά σε ένα καλάθι, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει μια κάποια δέσμευση για να αγοράσει αυτά τα αγαθά. Ωστόσο, στις αγορές μέσω διαδικτύου, αυτή η δέσμευση δεν υπάρχει. Το κλικ στο "Προσθήκη στο καλάθι" δεν είναι δεσμευτικό. Αυτό δημιουργεί στους εμπόρους ένα σημαντικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν έσοδα τα οποία «μένουν στο τραπέζι» όταν οι καταναλωτές εγκαταλείπουν τα καλάθια τους.

Πώς μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την τάση; Ένα εύκολο βήμα είναι να επικεντρωθούμε στη λειτουργικότητα και την ταχύτητα. Όσοι στέκονται σε ουρές στα καταστήματα δεν είναι πιθανό να τις εγκαταλείψουν, επειδή μπορούν να δουν πώς θα εξελιχθεί η διαδικασία αναμονής. Μπορούν να εκτιμήσουν βάσει του μήκους της ουράς περίπου πόσο θα περιμένουν.

Όμως, η αναμονή στο διαδίκτυο είναι μια πολύ πιο περίπλοκη και αποτρεπτική εμπειρία που επηρεάζεται από την ψυχολογία του πελάτη. Οι καταναλωτές θα εγκαταλείψουν τις αγορές τους στη μέση και θα στραφούν σε άλλους εμπόρους, όταν η διαδικασία ολοκλήρωσης μιας αγοράς είναι περίπλοκη και χρονοβόρα, απαιτώντας από αυτούς να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες.

Η Simpler προσφέρει τη λύση σε αυτό το πρόβλημα των εμπόρων λανσάροντας την αγορά με ένα “κλικ”, καθώς και άλλες λειτουργίες όπως πολλαπλές επιλογές πληρωμής και παράδοσης. Έτσι, η διαδικασία αγοράς γίνεται μία γρήγορη, απλή και σύγχρονη εμπειρία για τον καταναλωτή.

Πώς η Simpler λαμβάνει υπόψιν την ψυχολογία του καταναλωτή

Η Simpler μελέτησε τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική ψυχολογία στο διαδίκτυο και δημιούργησε μία διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει μία εμπειρία ολοκλήρωσης αγορών απαλλαγμένη από προβλήματα. Η πλατφόρμα της Simpler προσφέρει μία απλή και ευχάριστη εμπειρία, που βελτιώνει το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή και αυξάνει τις πιθανότητες να ολοκληρώσει τις αγορές του. Αυτό, φυσικά, σημαίνει περισσότερες πωλήσεις και κατ’ επέκταση περισσότερα έσοδα για τους εμπόρους.

Μέσω της Simpler οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ολοκληρώνουν τις αγορές τους μόνο με ένα κλικ, χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες, καθώς και να απομνημονεύσουν πολλαπλούς κωδικούς πρόσβασης. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν το «ψηφιακό διαβατήριο αγορών» τους, το οποίο τους επιτρέπει να αγοράζουν γρήγορα, με μόνο ένα κλικ, από οποιοδήποτε e-shop συνεργάζεται με τη Simpler.

Επίσης, όλοι αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν χιλιάδες περισπασμοί κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης μιας αγοράς. Με το κουμπί “Γρήγορης Αγοράς” της Simpler, οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν μία απλούστερη εμπειρία αγορών στους πελάτες τους, καθώς μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα τα στάδια του ψηφιακού ταξιδιού αγορών, όπως τη σελίδα του προϊόντος και το mini cart, που επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους νωρίτερα από το τελικό στάδιο του checkout.

Ενδεικτικά, στα e-shops που συνεργάζονται με την Simpler, η μεγάλη πλειοψηφία, που αντιστοιχεί στο 78% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά του πριν από τη σελίδα του checkout.

Το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία ολοκλήρωσης αγορών που είναι άνετη, εύκολη και φιλική προς τον χρήστη, ενώ παράλληλα προσφέρει μια αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Οι πελάτες αισθάνονται ότι οι απαιτητικές διαδικασίες της αγοράς έχουν απλοποιηθεί και αυτό μεταφράζεται σε μια θετική εμπειρία για εκείνους, καθώς επίσης και σε αύξηση εσόδων για τους εμπόρους.

Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να προσφέρετε μία πιο γρήγορη και ταυτόχρονα πιο απλή εμπειρία checkout στους πελάτες σας, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

-Advertorial-

Η Checkout.com προσφέρει στις επιχειρήσεις υπηρεσία έκδοσης χρεωστικών καρτών

Η Checkout.com, ο παγκόσμιος πάροχος λύσεων πληρωμών, ανακοίνωσε στο τέλος του περασμένου μήνα στην ετήσια εκδήλωση πελατών της, την έναρξη της "Έκδοσης" καρτών.

Αυτό θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να εκδίδουν εύκολα πλήρως προσαρμόσιμες εικονικές και φυσικές κάρτες και να προσφέρουν προϊόντα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Διαρκής άνοδος των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης του ΙΟΒΕ "Ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας", μεταξύ του 2019 και του 2022 οι online πληρωμές με χρεωστικές κάρτες αυξήθηκαν πάνω από 70% και με πιστωτικές κάρτες πάνω 100%.

Ένα σημαντικό εύρημα της μελέτης, είναι το γεγονός ότι το 2022, για πρώτη φορά, η συνολική αξία εγχώριων συναλλαγών (με ελληνικές κάρτες) ξεπέρασε την αξία αναλήψεων μετρητών.

BOX NOW & Simpler απογειώνουν την εμπειρία των πελατών στις online αγορές

Η Simpler και η BOX NOW προχωρούν σε συνεργασία για την παροχή μιας “click and collect” λειτουργικότητας  στα e-shops.

Η Simpler, η καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που έχει ως στόχο να απλοποιήσει τις online αγορές, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την συνεργασία της με την BOX NOW, την πράσινη πρωτοπόρο start up, που προσφέρει ευελιξία στις παραδόσεις δεμάτων μέσω Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής σε ηλεκτρονικά καταστήματα και εταιρείες ταχυμεταφορών πανελλαδικά.

Το Visa Innovation Program Europe αναζητά τις πλέον καινοτόμες fintechs

H Visa, η Eleven και η Endevor Greece ανακοίνωσαν το άνοιγμα του Visa Innovation Program Europe για το 2023, καλώντας fintechs από τις 7 αγορές του προγράμματος να υποβάλουν αίτηση.

Το παράθυρο υποβολής αιτήσεων για τον νέο κύκλο θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 14 Απριλίου. Οι fintechs θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο visainnovationprogram.com.

Τρεις στους τέσσερις καταναλωτές επιλέγουν ένα πιο σύντομο ταξίδι αγορών

Πόσες φορές έχουμε ενοχληθεί ως πελάτες ενός e-shop, καθώς για να ολοκληρώσουμε τις αγορές μας αναγκαζόμαστε να περάσουμε από μία χρονοβόρα διαδικασία; Ακόμη και αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα προϊόν, πρέπει να το προσθέσουμε στο καλάθι μας, να προχωρήσουμε στη σελίδα του καλαθιού, στη συνέχεια στη σελίδα του checkout και τελικά να συμπληρώσουμε έναν μεγάλο αριθμό στοιχείων.

Αυτή η χρονοβόρα διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς οδηγεί σε αύξηση των πελατών που δεν ολοκληρώνουν το checkout και εγκαταλείπουν τα «καλάθια» τους. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ινστιτούτου Baymard, το 28% των εγκαταλελειμένων online καλαθιών οφείλεται σε μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία checkout. Γεγονός που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων των εμπόρων.

Θα μπορούσε η διαδικασία αυτή να είναι πολύ πιο απλή; Αυτό ακριβώς έχει καταφέρει η Simpler, όπου μέσω του “ψηφιακού διαβατηρίου αγορών”, επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν αποτελεσματικά στο διαδίκτυο με μόνο ένα κλικ.

Πέραν αυτού, μέσω της Simpler οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους σε πρώιμα στάδια του ψηφιακού ταξιδίου αγορών τους, κάνοντας τη διαδικασία πιο γρήγορη και εύκολη από ποτέ.


Πως η Simpler αλλάζει την διαδικασία αγορών στο διαδίκτυο;

Μέσω της Simpler, τα e-shops μπορούν πλέον να δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ένα κλικ σε οποιοδήποτε στάδιο της αγοράς. Πως; Δίνοντας τη δυνατότητα να τοποθετηθεί το κουμπί της “Γρήγορης Αγοράς” σε σελίδες όπως αυτή του προϊόντος, το “mini cart”, τη σελίδα του καλαθιού, αλλά και αυτή του checkout.

Είναι όμως αυτό όντως αποδοτικό; Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν από την ανάλυση των καλαθιών περισσότερων από 100 ελληνικών e-shops που συνεργάζονται με τη Simpler, η μεγάλη πλεοψηφία που αντιστοιχεί στο 78% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά του πριν από τη σελίδα του checkout.

Πιο συγκεκριμένα, το 21% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά απευθείας από τη σελίδα του προϊόντος, ενώ το 32% και το 25% από αυτές του mini cart και του καλαθιού αντίστοιχα. Κατά συνέπεια, είναι εμφανής η προτίμηση των καταναλωτών σε ένα πιο σύντομο και τελικά πιο απλό ταξίδι αγορών στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με δεδομένα της εταιρείας, η επισκεψιμότητα των e-shops σε σελίδες που βρίσκονται πιο νωρίς στη διαδικασία της αγοράς είναι υπερπολλαπλάσια. Συγκεκριμμένα, οι σελίδες των προϊόντων δέχονται κατά μέσο 30 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα σε σχέση με αυτή του checkout.

Αντίστοιχα, αυτή του καλαθιού, δέχεται τις διπλάσιες επισκέψεις σε σχέση με αυτή του checkout. Κατά συνέπεια, με τη λύση της Simpler, όλοι αυτοί οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους άμεσα, πράγμα που σημαίνει αυξημένες πωλήσεις και περισσότερα conversions για τους εμπόρους.

Γίνεται σαφές πως είναι “must” να προσφέρετε μια εύκολα προσβάσιμη επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς, όπως η “Γρήγορη Αγορά” της Simpler, σε κάθε στάδιο του ψηφιακού ταξιδιού του αγοραστή. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αξιοποιήσετε πολύ πιο αποδοτικά τη διαθέσιμη επισκεψιμότητα σε κάθε σελίδα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που απεικονίζονται στο παραπάνω διάγραμμα.

Αυτή η προσέγγιση, όχι μόνο απλοποιεί την διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, αλλά επιτρέπει επίσης στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους νωρίτερα στο ταξίδι αγοράς, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες μιας επιτυχημένης πώλησης για τους εμπόρους.

Για να δείτε λοιπόν πως θα μπορούσατε και εσείς να προσφέρετε μια πιο γρήγορη και ταυτόχρονα πιο απλή εμπειρία στους πελάτες σας κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

 

-Advertorial-

Η Τεχνητή Νοημοσύνη προστατεύει τις συναλλαγές διατηρώντας την εμπειρία του πελάτη

Ο ρόλος της τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης στην ενίσχυση των antifraud τραπεζικών συστημάτων βρέθηκε στο επίκεντρο του διαλόγου, στο executive briefing event που διοργάνωσε η SAS, με τη συνεργασία και την υποστήριξη του ACFE Greece, την Πέμπτη 9 Μαρτίου, στο Μουσείο της Πόλης των Αθηνών.

Σύμφωνα με τις εισηγήσεις των fraud experts και των τραπεζικών στελεχών που μοιράστηκαν γνώση και απόψεις στην εκδήλωση, οι τρέχουσες εξελίξεις στο  κανονιστικό πλαίσιο δημιουργούν προκλήσεις για τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες καλούνται να εισάγουν πρόσθετα μέτρα προστασίας του πελάτη, χωρίς αυτά να δυσχεραίνουν την εμπειρία των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο. Την εισαγωγή και τον συντονισμό της εκδήλωσης πραγματοποίησε η Εύη Δημητρούλια, President Emeritus του ACFE Greece.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search