Σε απώλειες άνω των $200 δισ. θα μεταφραστεί η ψηφιακή απάτη στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών την περίοδο 2020-2024. Για την ακρίβεια, στο ποσό αυτό εκτιμώνται οι συνέπειες της online απάτης στον τομέα του online εμπορίου, της μεταφοράς χρημάτων, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και της ηλεκτρονικής έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων.
Νέα έρευνα της Juniper Research διαπιστώνει ότι το κόστος της απάτης στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών θα μεγεθύνεται σταδιακά τα επόμενα χρόνια, λόγω της αυξημένης πολυπλοκότητας των προσπαθειών εξαπάτησης και του αυξανόμενου αριθμού των επιτιθέμενων φορέων. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας (Online Payment Fraud: Emerging Threats, Segment Analysis & Market Forecasts 2020-2024), ο τομέας των ηλεκτρονικών πληρωμών εξελίσσεται σε ένα διαρκώς και πιο πρόσφορο έδαφος για τους ψηφιακούς απατεώνες.
Η έρευνα συνιστά σε όλους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου των πληρωμών να επικεντρωθούν σε μια συνολική πολυκαναλική (omnichannel) προσέγγιση της ψηφιακής απάτης για τον μετριασμό αυτών των προκλήσεων. “Αυτή η προσέγγιση πρέπει να περιλαμβάνει τόσο την αυστηρή ασφάλεια στον κυβερνοχώρο στα σημεία πρόσβασης, όσο και τα αναλυτικά στοιχεία όπως η εκμάθηση μηχανών, για τον εντοπισμό παραπλανητικών συμπεριφοριστικών προτύπων”, αναφέρουν οι αναλυτές.
Με αυτό το σκεπτικό, οι ειδικοί εκτιμούν ότι η μηχανική μάθηση είναι ζωτικής σημασίας θέμα για την καταπολέμηση των αυξανόμενων κρουσμάτων απάτης στον τομέα των πληρωμών.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]