Digital Payments

Η PayPal επεκτείνει την υπηρεσία "Instant Transfer"

Η PayPal ανακοίνωσε μία νέα υπηρεσία με την ονομασία "Instant Transfer to bank" η οποία, όπως περιγράφει και το όνομά της, θα επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν αμέσως κεφάλαια σε τραπεζικούς λογαριασμούς.

Η υπηρεσία διατίθεται στους πελάτες της PayPal μέσω της διευρυμένης συνεργασίας της με τη JPMorgan Chase, η οποία της επιτρέπει να έχει πρόσβαση στο δίκτυο πληρωμών πραγματικού χρόνου του The Clearing House.

Είναι διαθέσιμη αρχικά στους καταναλωτές των ΗΠΑ, ενώ "στο εγγύς μέλλον" θα διατεθεί διεθνώς, σύμφωνα με το blogpost του Bill Ready, εκτελεστικού αντιπροέδρου και COO της εταιρείας. Είναι επέκταση της υπάρχουσας ανάλογης υπηρεσίας, η οποία ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια και παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες της να μεταφέρουν άμεσα το υπόλοιπο που είχαν στην PayPal σε χρεωστικές κάρτες.

Η PayPal στη συνέχεια επέκτεινε το πρόγραμμα άμεσων μεταφορών με την εισαγωγή της υπηρεσίας "Funds Now", που επιτρέπει σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε κεφάλαια από τις πραγματοποιηθείσες πωλήσεις τους, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι άμεσες μεταφορές χρημάτων σε τράπεζες αλλά και χρεωστικές κάρτες θα έχουν προμήθεια 1% ανά συναλλαγή, με ανώτατη χρέωση τα 10 δολαρια, ενώ οι απλές μεταφορές (οι οποίες ολοκληρώνονται εντός μιας εργάσιμης ημέρας) θα εξακολουθήσουν να είναι δωρεάν.

Η πρώτη χρεωστική κάρτα με fingerprint reader στη Βρετανία

Η βρετανική τράπεζα NatWest ξεκινά τη δοκιμαστική χρήση μίας κάρτας πληρωμών με τεχνολογία NFC, η οποία έχει ενσωματωμένο αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων. Την κάρτα θα χρησιμοποιήσουν από τα μέσα Απριλίου 200 πελάτες της τράπεζας, για να πραγματοποιούν με αυτήν πληρωμές ανέπαφα και χωρίς να χρειάζονται κάποιο PIN, ή να έχουν όριο πληρωμών, όταν χρησιμοποιούν το δακτυλικό τους αποτύπωμα.

Τα βιομετρικά δεδομένα από το δακτυλικό αποτύπωμα του χρήστη αποθηκεύονται στην ίδια την κάρτα και όχι σε κάποιο server της τράπεζας, κάτι που σημαίνει πως δεν εκτίθενται σε πιθανές κλοπές από επίδοξους hacker.  

Η χρήση βιομετρικών δεδομένων έχει γίνει στάνταρ στις πληρωμές μέσω κινητών (με χρήση τεχνολογίας NFC) όμως δεν έχουν μέχρι στιγμής υιοθετηθεί σε συμβατικές πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες παραδοσιακών τραπεζικών ιδρυμάτων. Η δημιουργός της κάρτας, η εταιρεία Gemalto, έτρεξε το 2017 στη Νότια Αφρική και το 2018 στην Ιταλία δύο πιλοτικά προγράμματα με επιτυχία. Όμως, η επίσκεψη σε ένα υποκατάστημα της εκάστοτε τράπεζας για να ταυτοποιηθεί ο κάτοχος είναι αναπόφευκτη και αυτό θεωρείται μειονέκτημα, συγκριτικά με υπηρεσίες όπως οι Apple Pay και Google Pay.

Από τη Gemalto υποστηρίζουν πως σε μελλοντικές εκδόσεις του συστήματος θα μπορεί ο εκάστοτε κάτοχος μία αντίστοιχης κάρτας να εγγράφει το δακτυλικό του αποτύπωμα και να ταυτοποιείται μέσω του smartphone του, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί την τράπεζά του.

{youtube}v=xsYyvx6q-xs{/youtube}

Η Cardlink συμμετέχει ενεργά στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

H Cardlink, η μεγαλύτερη εταιρία στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην Ελλάδα, συμμετέχει για πρώτη χρονιά φέτος στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώνει ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, (GR.EC.A.), υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.

Η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει έως τις 11 Μαρτίου 2019. Κατά το διάστημα αυτό η Cardlink θα προσφέρει 3μηνη δωρεάν χρήση της πλατφόρμας Cardlink e-commerce, της πλέον σύγχρονης υπηρεσίας ηλεκτρονικού εμπορίου που αποτελεί ταυτόχρονα και την πιο ολοκληρωμένη λύση για τις ανάγκες ενός e-shop.

Η υπηρεσία Cardlink e-commerce προσφέρει ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές με τη δυνατότητα χρήσης όλων των σύγχρονων μεθόδων πληρωμής (κάρτα, ψηφιακό πορτοφόλι, τραπεζικό λογαριασμό) καθώς και τις κατάλληλες υποδομές που διευκολύνουν τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις στην διαχείριση των συναλλαγών τους και προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία για τον καταναλωτή (card tokenization, one-click-pay).

Το Facebook ετοιμάζει ψηφιακό νόμισμα

Τους τελευταίους μήνες υπάρχουν διάφορες φήμες για μία πιθανή δημιουργία κρυπτονομίσματος εκ μέρους του Facebook. Μετά το χθεσινό δημοσίευμα των New York Times, φαίνεται πως οι φήμες είχαν υπόσταση!

Οι NYT επικαλούμενοι πέντε διαφορετικές ανώνυμες πηγές, αναφέρουν πως στο Facebook εργάζονται για το λανσάρισμα ενός κρυπτονομίσματος που θα χρησιμοποιηθεί στην υπηρεσία WhatsApp - που έχει εξαγοραστεί από το 2014.

Επιπλέον, αναφέρουν πως έχουν ήδη υπάρξει επαφές με ηλεκτρονικά ανταλλακτήρια, όσον αφορά στην πώληση του νομίσματος στους καταναλωτές.

Προηγούμενο δημοσίευμα του Bloomberg, τον Δεκέμβριο, υποστήριζε πως στο Facebook σκοπεύουν να απευθυνθούν στην αγορά εμβασμάτων. Αυτό έχει λογική, αφού η μεγαλύτερη αγορά εμβασμάτων είναι η Ινδία, με 80 δισ. δολάρια το 2018 και το WhatsApp έχει ήδη λανσάρει στη συγκεκριμένη αγορά υπηρεσία πληρωμών peer-to-peer.

Οι πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι στιγμής, κάνουν λόγο για δημιουργία όχι ενός «ελεύθερου» κρυπτονομίσματος που η ισοτιμία του διαπραγματεύεται καθημερινά, αλλά ενός «stablecoin», έναν τύπο κρυπτονομίσματος που έχει κλειδωμένη ισοτιμία με παραδοσιακά νομίσματα (FIAT). Ένα stablecoin έχει το πλεονέκτημα του χαμηλότερου ρίσκου, ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολα διαπραγματεύσιμο μέσα στο οικοσύστημα των ψηφιακών νομισμάτων.

Σύμφωνα με τους New York Times, στο Facebook θέλουν να κλειδώσουν την αξία του νομίσματός τους με διάφορα παραδοσιακά νομίσματα και όχι μόνο με το δολάριο. Αυτό που ακόμη είναι ασαφές, είναι το εάν θα χρησιμοποιηθεί κάποιο αποκεντρωμένο δίκτυο blockchain για τη ροή των συναλλαγών, επομένως η εταιρεία δε θα έχει τον έλεγχο του κρυπτονομίσματος.

Εάν στο Facebook θέλουν να έχουν την ευθύνη για κάθε συναλλαγή και κατ' επέκταση και τον έλεγχο, θα γίνει χρήση ενός κεντρικού συστήματος, το οποίο θα ήταν πιο χρήσιμο και αποτελεσματικό.

Εφόσον το ρεπορτάζ των New York Times επιβεβαιωθεί, θα δούμε το νέο κρυπτονόμισμα μέσα στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, οπότε… θα μας λυθούν όλες οι απορίες, τουλάχιστον ως προς την τεχνολογία πίσω από αυτό και τη χρήση του, αρχικά. Διότι, τί θα προκύψει μελλοντικά στις ηλεκτρονικές πληρωμές, με ένα κρυπτονόμισμα στην υπηρεσία του κολοσσού, κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει.

Νέο σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών σε blockchain "απειλεί" το VisaNet

Επτά κορυφαία Πανεπιστήμια συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών βασισμένο σε τεχνολογία blockchain. Στόχος είναι να ανταγωνιστούν το VisaNet, λύνοντας  ζητήματα ασφάλειας, απόδοσης, ιδιωτικότητας και επεκτασιμότητας της υπάρχουσας τεχνολογίας.

Η δυνατότητα εξυπηρέτησης του συστήματος, που θα εισαγάγει μία νέα ψηφιακή ισοτιμία μπορεί να φτάσει έως και τις 10.000 συναλλαγές το δευτερόλεπτο. Συγκριτικά, το δίκτυο συναλλαγών τής Visa εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 1.700 συναλλαγές ανά δευτερόλεπτο.

Η κοινοπραξία ιδρύθηκε από έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό με έδρα την Ελβετία, το Distributed Technology Research Foundation (DTR). Το κρυπτονόμισμα που θα δημιουργηθεί ονομάστηκε Unit-e και το σύστημα των ηλεκτρονικών πληρωμών αναμένεται να είναι διαθέσιμο το δεύτερο εξάμηνο του 2019.

Εάν το εγχείρημα είναι επιτυχημένο, το νέο δίκτυο αναμένεται να έχει μεγαλύτερες δυνατότητες σε αριθμό συναλλαγών που θα μπορεί να εξυπηρετήσει, ακόμα και από το VisaNet, το δίκτυο συναλλαγών τής Visa.

Μεταξύ των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων που συμμετέχουν στο εγχείρημα, συγκαταλέγονται τα Massachusetts Institute of Technology (MIT), Stanford University, Carnegie Mellon University, University of California και Berkeley University.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Unit-e.

Η νέα δωρεάν υπηρεσία Ρ2Ρ από την PayPal

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα, η οποία διεξήχθη από την Censuswide, κατόπιν ανάθεσης της PayPal, οι πλέον συχνοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι στην Ελλάδα χρωστούν χρήματα σε φιλικά και συγγενικά πρόσωπα είναι η εξόφληση λογαριασμών για οικιακές δαπάνες, για να κάνουν δώρο ένα χρηματικό ποσό και για να αγοράσουν ένα δώρο.

Προκειμένου να δώσει λύση στις οφειλές μικροποσών, ένα συχνό πρόβλημα τη σημερινή εποχή, η PayPal μόλις επέκτεινε τη δωρεάν υπηρεσία διαπροσωπικών πληρωμών (P2P) σε 25 χώρες στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.

Παρέχει, λοιπόν, μια γρήγορη και άνετη λύση στους χρήστες που χρειάζεται να εκτελέσουν ή να αναμείνουν μια πληρωμή: τώρα, η αποστολή, η λήψη και η αίτηση χρημάτων από φίλους και συγγενείς μπορεί να γίνει τάχιστα μέσω της εφαρμογής ή της ιστοσελίδας της PayPal, όποια και να είναι η επιλεχθείσα πηγή χρηματοδότησης για την αποστολή (υπόλοιπο PayPal, τραπεζική κάρτα ή τραπεζικός λογαριασμός).

Κατά μέσο όρο, οι Έλληνες δανείζουν ετησίως 50-100 ευρώ και δανείζονται 10 ευρώ από φίλους και συγγενείς. Το υψηλότερο χρηματικό ποσό που έχουν δανείσει και δεν έχουν πάρει ουδέποτε πίσω ξεπερνά τα 1.000 ευρώ, και οι ομάδες που φαίνεται να δανείζονται τα μεγαλύτερα ποσά είναι τα αδέλφια, καθώς και φίλοι και λοιποί συγγενείς.

Αυτά είναι μερικά από τα αποτελέσματα που παρουσιάζει η έρευνα, η οποία διεξήχθη από την Censuswide για λογαριασμό της PayPal, αναλύοντας τις συνήθεις πρακτικές αναφορικά με τον δανεισμό χρημάτων μεταξύ φιλικών και συγγενικών προσώπων σε μερικές από τις αγορές όπου επεκτάθηκε η δωρεάν υπηρεσία διαπροσωπικών πληρωμών.

Η έρευνα κατέληξε επίσης ότι το 17,9% των ανθρώπων δυσκολεύεται να συλλέξει τα χρήματα από φίλους και συγγενείς, αφότου ξόδεψε ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό για μια από κοινού δραστηριότητα, όπως η αγορά ενός δώρου, η πληρωμή μιας ομαδικής εκδρομής ή αγορά εισιτηρίων για μια εκδήλωση.

Στην Ελλάδα, οι βασικοί λόγοι που αναφέρουν όσοι δεν έχουν εξοφλήσει τους δανειστές τους είναι η δυσκολία προσωπικής συνάντησης λόγω απόστασης, η προσωρινή έλλειψη μετρητών και η αδυναμία εύκολης πρόσβασης σε μηχάνημα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ).

Με την υπηρεσία P2P της PayPal, για τους Έλληνες χρήστες είναι δωρεάν η αποστολή ευρώ σε φιλικά και συγγενικά πρόσωπα εντός της Ελλάδας και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου / ΕΟΧ (εφόσον δεν απαιτείται μετατροπή νομίσματος).

Έτσι, για παράδειγμα, ο Έλληνας χρήστης θα είναι σε θέση να στείλει χρηματικά ποσά σε ευρώ σε χρήστες της PayPal στην Γαλλία, τη Γερμανία ή την Ισπανία άνευ κόστους, εκτός από τις περιπτώσεις εκείνες όπου οι συναλλαγές ενέχουν μετατροπή νομίσματος.

Πρόκειται για ένα δυνατό πλεονέκτημα που εξαλείφει τις συνήθεις προμήθειες και άλλες χρεώσεις που καλούνται να πληρώσουν οι χρήστες, κάθε φορά που μεταφέρουν χρήματα στο εξωτερικό μέσω του παραδοσιακού τραπεζικού συστήματος.

Επίσης, συμβαδίζοντας με την δέσμευση της PayPal να παρέχει στους καταναλωτές μια απρόσκοπτη εμπειρία πληρωμής, η λειτουργία αυτή επιτρέπει στους χρήστες να εκτελούν πληρωμές χωρίς την εισαγωγή οιωνδήποτε τραπεζικών στοιχείων – το μόνο που χρειάζεται είναι η ηλεκτρονική διεύθυνση του παραλήπτη.

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν διαθέτει ήδη λογαριασμό PayPal, μπορεί εύκολα και ανέξοδα να ανοίξει έναν. Μόλις εκτελεστεί η πληρωμή, ο παραλήπτης λαμβάνει αντίστοιχη ειδοποίηση, και το χρηματικό ποσό θα προστεθεί αυτομάτως στον δικό του λογαριασμό PayPal, με δυνατότητα άμεσης πρόσβασης.

Επιπλέον, για όσους χρήστες προτιμούν να διαχειρίζονται τον λογαριασμό τους εν κινήσει, η βελτιωμένη mobile εφαρμογή PayPal προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο, κάνοντας ακόμα ευκολότερη την παρακολούθηση του υπολοίπου του λογαριασμού PayPal, τη λήψη ειδοποιήσεων και την αποστολή χρημάτων στις επαφές που χρησιμοποιούν συχνότερα.

Η ανάπτυξη και εξέλιξη της PayPal στον κλάδο των πληρωμών

Η εν λόγω λύση ακολουθεί πιστά το χαρτοφυλάκιο της PayPal για τις διαπροσωπικές πληρωμές, επιδιώκοντας την διαρκή παροχή πρακτικών λύσεων για τις καθημερινές δραστηριότητες των χρηστών.

Από την ίδρυση της το 1999 ως μία εταιρεία αφιερωμένη στις διαπροσωπικές πληρωμές μέσω συσκευών PDA (προσωπικοί ψηφιακοί οδηγοί), η PayPal εξακολουθεί να είναι πρωτοπόρα στην υιοθέτηση των πιο καινούργιων τάσεων του κλάδου και έχει εξελιχθεί στον τομέα της σε βαθμό που πλέον προσφέρει μια ευρεία γκάμα μεθόδων πληρωμής, τόσο για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, όσο και για τους καταναλωτές.

Σε γενικές γραμμές, η PayPal παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της για τον εκδημοκρατισμό του χρήματος και για την παροχή της δυνατότητας σε όλο και περισσότερους ανθρώπους να έχουν στη διάθεσή τους καλύτερες επιλογές διαχείρισης των χρημάτων τους, σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες.

Μεθοδολογία
Η έρευνα διεξήχθη από την Censuswide, η οποία για λογαριασμό της PayPal πήρε συνέντευξη από ένα δείγμα 10.112 ενηλίκων (ηλικίας 18 ετών και άνω) σε 10 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Ελλάδα, Ιταλία, Νορβηγία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία και Φινλανδία).

Οι εν λόγω συνεντεύξεις έλαβαν χώρα online το διάστημα 27 Νοεμβρίου-14 Δεκεμβρίου 2018.

 

ΙΒΜ και Visa προωθούν σύστημα blockchain

Η Visa ανακοίνωσε πως ετοιμάζει ένα σύστημα ψηφιακής ταυτοποίησης για διεθνείς συναλλαγές, το οποίο βασίζεται σε τεχνολογία blockchain.

Το σύστημα που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2019 ονομάζεται Visa B2B Connect και στόχος είναι να εξασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Το σύστημα κωδικοποιεί και αποδίδει ένα μοναδικόH κρυπτογραφημένο αναγνωριστικό σε ευαίσθητα δεδομένα (όπως αριθμούς λογαριασμών) που χρησιμοποιούνται για τις συναλλαγές. Με τον τρόπο αυτό η Visa στοχεύει στο να εξαλείψει τις πιθανότητες απάτης μεταξύ των συναλλασσόμενων.

Ο Jason Kelley, Γενικός Διευθυντής του τμήματος Blockchain Services της IBM, σημείωσε πως το συγκεκριμένο σύστημα αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα παραδείγματα για το πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τις ηλεκτρονικές πληρωμές.

Με τη Visa συνεργάζεται η Bottomline Technologies ένας πάροχος fintech ο οποίος συνεργάζεται με 1.200 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, με στόχο την εξάπλωση και χρήση του B2B Connect.

Ήδη, το σύστημα υιοθέτησε η τέταρτη μεγαλύτερη τράπεζα της Ταϊλάνδης.

Σύμφωνα με δημοσίευση στο website της Visa, το σύστημα B2B Connect τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία το 2017 και μεταξύ των τραπεζών που συμμετείχαν σε αυτή ήταν η Commerce Bank στις ΗΠΑ, η Νοτιοκορεάτικη Shinhan Bank, η Union Bank των Φιλιππίνων κι η United Overseas Bank της Σιγκαπούρης.

Η τεχνολογία Blockchain μπορεί να μειώσει την αβεβαιότητα στο διεθνές εμπόριο

Το αυστριακό ερευνητικό κέντρο Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων μελέτησε και παρουσίασε τα πιθανά οφέλη της ψηφιοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας blockchain, στην οικονομία των εξαγωγών.

Στη σχετική έκθεση που εκπονήθηκε από τον Bernhard Dachs του Αυστριακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας για λογαριασμό του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Ψηφιακών και Οικονομικών Υποθέσεων της χώρας, περιγράφεται η θετική εικόνα της τεχνολογίας blockchain και της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ο Dachs σημειώνει πως η τεχνολογία blockchain θα μπορούσε να καταστήσει ασφαλέστερες τις συναλλαγές στις εξαγωγές και έτσι να μειώσει την αβεβαιότητα - και το ρίσκο. Επιπλέον, η αποκεντρωμένη φύση της συγκεκριμένης τεχνολογίας θα μπορούσε να συμβάλει στην "σημαντική μείωση του κόστους επεξεργασίας των εξαγωγικών εγγυήσεων".

Ο Dachs αναφέρει επίσης ότι το blockchain πρέπει πρώτα να γίνει ευρέως αποδεκτό, ειδικά στον τραπεζικό τομέα, ώστε οι αυστριακές εισαγωγές και εξαγωγές να επωφεληθούν επαρκώς από την τεχνολογία.

Η Αυστρία κατατάσσεται στην 11η θέση μεταξύ των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον Δείκτη της Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας. Ως εκ τούτου, στην έκθεση σημειώνεται πως η επιστήμη και η βιομηχανία θα πρέπει να ενισχυθούν και να αναπτύξΗ τεχνολογία Blockchain μπορεί να μειώσει την αβεβαιότητα στο διεθνές εμπόριοουν νέες ψηφιακές ευκαιρίες, ούτως ώστε η χώρα να μπορέσει να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην καινοτομία μελλοντικά.

Μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν την «Τεχνολογία Κατανεμημένων Λογιστικών Βιβλίων» (Distributed Ledger Technology - DLT) στην εφοδιαστική αλυσίδα. Τα πρώτα πιλοτικά έργα της IBM και της Maersk, του κολοσσού των logistics, για τη «χαρτογράφηση» των υφιστάμενων εγγράφων μεταφοράς εμπορευμάτων σε ένα blockchain, εκτελούνται ήδη. Επίσης, στο λιμάνι του Αμβούργου στη Γερμανία, αναπτύσσεται το project HanseBloc, στόχος του οποίου είναι να εξασφαλίσει την ασφαλή διακίνηση φορτωτικών ηλεκτρονικά, με τη χρήση τεχνολογίας blockchain.

 

Φέρνοντας το PayPal Checkout κοντά στις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

Η Paypal, χτίζει διαρκώς λύσεις για το παγκόσμιο εμπόριο, προκειμένου να βοηθήσει εκατομμύρια διεθνείς πελάτες – ιδιώτες και επιχειρήσεις – να συνδέονται απρόσκοπτα σε κάθε εκάστοτε διαθέσιμη πλατφόρμα.

Ως μέρος της αποστολής αυτής, πρόσφατα λανσάρε το PayPal Checkout with Smart Payment Buttons™ στις ΗΠΑ, με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές στον τρόπο πληρωμής και η λύση αυτή είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να συνδράμει τις επιχειρήσεις να ωθήσουν την μετατροπή των επισκεπτών σε ενεργούς χρήστες και πελάτες.

Σήμερα, έχει ήδη ξεκινήσει η παρουσίαση του PayPal Checkout with Smart Payment Buttons διεθνώς, συμπεριλαμβανομένης και της αγοράς της Ελλάδας.

Το νέο PayPal Checkout (Ολοκλήρωση Αγοράς της PayPal) μειώνει τον αριθμό των κλικ ή των πατημάτων κατά τη διαδικασία αγοράς, και έχει διαπιστωθεί ότι αποφέρει τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής (conversion rate) στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μια πρόσφατη έρευνα της comScore έδειξε ότι το PayPal Checkout είχε ποσοστό μετατροπής 88.7% κατά την ολοκλήρωση της αγοράς – σημειώνοντας έως και 82% περισσότερες μετατροπές σε σχέση με ένα checkout χωρίς χρήση PayPal.

Με μια απλή ενσωμάτωση, το ‘PayPal Checkout with Smart Payment Buttons’ επιτρέπει μια προσωποποιημένη ολοκλήρωση αγοράς και παρουσιάζει με δυναμική διαχείριση τις πιο σχετικές μεθόδους πληρωμής στο checkout.

Σήμερα εγκαινιάζεται και  ‘τρέχει’ τοπικοί εναλλακτικοί τρόπους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των iDEAL για πελάτες στην Ολλανδία, Bancontact για πελάτες στο Βέλγιο, MyBank για πελάτες στην Ιταλία, Giropay για πελάτες στη Γερμανία και EPS για πελάτες στην Αυστρία.

Επιπλέον, έχει ήδη ενεργοποιηθεί το SEPA Direct Debit για πελάτες στη Γερμανία. Μόλις ολοκληρωθεί το λανσάρισμα, οι επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διασυνοριακές πωλήσεις προς τους καταναλωτές στις προαναφερθείσες αγορές, θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν δυναμικά συναφή τοπικά πορτοφόλια, με βάση την προέλευση του πελάτη.

Στο άμεσο μέλλον, μάλιστα, αναμένεται η παρουσίαση ακόμα περισσότερων τοπικών μεθόδων πληρωμής.

Η υπηρεσία PayPal Checkout περιλαμβάνει ισχυρές κινητήριες δυνάμεις μετατροπής (conversion), όπως το One Touch, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους σε εκατομμύρια επιχειρήσεις χωρίς την υποχρεωτική εισαγωγή ονόματος χρήστη, κωδικού πρόσβασης, ή στοιχείων πληρωμής, άπαξ και έχουν συμπεριληφθεί στο σύστημα.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του PayPal Checkout είναι η λήψη του One Touch. Μέσω αυτού, οι αγοραστές δύνανται να δημιουργήσουν λογαριασμούς και να εδραιώσουν πληρωμές με μια επιχείρηση, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσουν όλα τα στοιχεία τους, αφού είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να βοηθάει την αύξηση των εγγραφών, της μετατροπής σε ενεργούς πελάτες και των επαναλαμβανόμενων αγορών.

Ως συνήθως, το PayPal Checkout περιλαμβάνει υπηρεσίες όπως η Προστασία Αγοραστή (Buyer Protection) και η Προστασία Πωλητή (Seller Protection) σε αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις , τη δυνατότητα πώλησης ανάμεσα σε διάφορες πλατφόρμες, όπως μέσω social media feeds, καθώς και εκτός συνόρων, ενώ παράλληλα επιτρέπει στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν απευθείας μια αγορά στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης.

Μέχρι πρότινος, αποκλειστικά και μόνο οι πολύ μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου διέθεταν πρόσβαση σε ανάλογα εργαλεία. Ωστόσο, ως μέρος του εκδημοκρατισμού της πρόσβασης σε ισχυρά εμπορικά εργαλεία, είναι πλέον σε θέση να ενεργοποιηθεί κάτι αντίστοιχο για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ανά τον κόσμο. Στόχος είναι το χτίσιμο των κατάλληλων εργαλείων, τα οποία θα βοηθήσουν τόσο τις μικρές όσο και τις μεγάλες επιχειρήσεις να παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης εμπειρίας στους πελάτες τους, ώστε να είναι και εκείνες με τη σειρά τους σε θέση να συναγωνίζονται με αποτελεσματικότητα, προάγοντας ένα ζωντανό και ταχέως αναπτυσσόμενο οικοσύστημα λιανικών πωλήσεων.

Μάθετε περισσότερα για το Paypal checkoutPayPal, δείτε promo video και ξεκινήστε εδώ

H τράπεζα PCN υιοθετεί τεχνολογία Ripple για διεθνείς πληρωμές

Η PNC, μία από τις δέκα μεγαλύτερες τράπεζες στις ΗΠΑ, θα χρησιμοποιήσει το RippleNet, το δίκτυο blockchain της Ripple Labs, για την επεξεργασία διεθνών πληρωμών για τους πελάτες της, όπως ανακοίνωσε σχετικά η εταιρεία.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ, το τμήμα Διαχείρισης Διαθεσίμων τής PNC θα χρησιμοποιήσει τη λύση xCurrent της Ripple για την επιτάχυνση των συναλλαγών που διεξάγονται με εταιρικούς πελάτες στο εξωτερικό.

Από τη Ripple υπογραμμίστηκε ότι η λύση τους θα επιτρέψει στους επιχειρηματίες πελάτες της PNC να λαμβάνουν αμέσως πληρωμές έναντι των τιμολογίων τους, αλλάζοντας την προσέγγισή τους στη διαχείριση των λογαριασμών και του κεφαλαίου κίνησης.

Ο αρμόδιος αντιπρόεδρος της Ripple για τη διαχείριση προϊόντων, Asheesh Birla, δήλωσε ότι η χρήση της λύσης xCurrent στον τραπεζικό τομέα είναι το πρώτο βήμα προς την υιοθέτηση και άλλων προϊόντων της εταιρείας, τα οποία αναμένονται τους επόμενους μήνες.

Η PNC έχει 8 εκατομμύρια πελάτες και καταστήματα λιανικής σε 19 πολιτείες των ΗΠΑ και πλέον είναι το νεότερο «μέλος» της ομάδας των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων ανά τον κόσμο που έχουν συνεργαστεί με τη Ripple Labs.
Από τις πιο εξέχουσες συνεργασίες, είναι αυτή με την American Express, η οποία δημιούργησε μια εφαρμογή με τεχνολογία Ripple για πληρωμές B2B μεταξύ αμερικανικών εταιρειών και πελατών της ισπανικής τράπεζας Santander στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Επίσης, μια κοινοπραξία ιαπωνικών τραπεζών τον περασμένο Μάρτιο ανακοίνωσε πως αναπτύσσει ένα mobile app για «στιγμιαίες» πληρωμές, το οποίο προορίζεται για χρήση εντός της χώρας και θα βασίζεται στο blockchain δίκτυο της Ripple.

Τέλος, τον περασμένο Απρίλιο η Santander λανσάρισε το δίκτυο πληρωμών One Pay FX που απευθύνεται σε τελικούς καταναλωτές. Το συγκεκριμένο προϊόν την κατέστησε την πρώτη τράπεζα που προσέφερε λύση χρηματικών εμβασμάτων διεθνώς, από και προς διάφορες χώρες σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Λατινική Αμερική, με χρήση τεχνολογίας blockchain.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search