Καμπάνια ενημέρωσης από τον GR.EC.A, με την υποστήριξη της Mastercard, για τη χρήση καρτών στις online αγορές
Τους φόβους των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές και το (σημαντικό, ακόμα) έλλειμμα εμπιστοσύνης εκ μέρους τους προς τα online καταστήματα προσπαθεί να «ξορκίσει» ο GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GReek ECommerce Association)
που, με τη συνεργασία της Mastercard (στρατηγικού συνεργάτη και υποστηρικτή του), παρουσίασε την Πέμπτη, 2 Νοεμβρίου μια νέα καμπάνια με στόχο να συμβάλλει στην αύξηση της χρήσης καρτών για αγορές στο διαδίκτυο.
Η καμπάνια έχει κυρίως εκπαιδευτικό χαρακτήρα και βασική της επιδίωξη είναι να βοηθήσει τους Έλληνες καταναλωτές να λύσουν τις απορίες τους και να ξεπεράσουν τους ενδοιασμούς που ενδεχομένως έχουν σχετικά με τη χρήση κάρτας, όταν πραγματοποιούν online αγορές.
Το «έλλειμμα» αποκαλύφθηκε όταν, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης για τους εκπροσώπους του Τύπου, ο GR.EC.A παρουσίασε μια σειρά από στοιχεία που σκιαγραφούν το περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, σήμερα.
Τα καλά νέα είναι ότι ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφει συνεχή και σημαντική ανάπτυξη στη χώρα μας, με το τζίρο του να αγγίζει πλέον τα €4 δισ. (2% του ΑΕΠ), καθώς όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online.
Αντίστοιχα, όλο και περισσότεροι έμποροι προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους δικτυακά, με τα ελληνικά e-shopsνα ξεπερνούν πλέον τα 6.500.
Οι«online» καταναλωτές στην Ελλάδα ξεπερνούν σήμερα τα 3 εκατ. (σε σύνολο άνω των 7 εκατ. χρηστών internet), δηλαδή αντιστοιχούν στο 40% του «online» πληθυσμού, ενώ σημαντική είναι και η αύξηση των αγορών από ελληνικά e-shops (περισσότεροι από το 80% των e-shoppers ψωνίζουν σ’ αυτά).
Ηλεκτρονικά, αλλά και παραδοσιακά…
Όμως, σύμφωναμε τα στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα (2016)που παρουσίασε η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, εκ μέρους του ELTRUN (του Εργαστήριου Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας)
και παρά την αλματώδη ανάπτυξη της χρήσης καρτών τα δύο τελευταία χρόνια (ας όψονται τα capital controls), η αντικαταβολή παραμένει για τους Έλληνες η δημοφιλέστερη μέθοδος πληρωμής στις online αγορές τους.
Κι όλα δείχνουν πως το υψηλό ποσοστό της στην Ελλάδα (>70%) συνδέεται με το φόβο των καταναλωτών για θέματα ασφάλειας και διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων (διαδικτυακή απάτη), καθώς και την ανησυχία τους για το προϊόν που τελικά θα παραλάβουν (ποιότητα, δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής κ.ά.).
Στον αντίποδα αυτής της πραγματικότητας, ο GR.EC.A παρουσίασε τα σημαντικά οφέλη των ηλεκτρονικών πληρωμών και της χρήσης κάρτας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο για τους καταναλωτές, όσο και τους εμπόρους.
Με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής, οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις online αγορές τουςευκολότερα και με μεγαλύτερη ευελιξία, εξοικονομώντας χρόνο τόσο κατά τη συναλλαγή, όσο και κατά την παραλαβή των προϊόντων τους.
Παράλληλα, απολαμβάνουν κι άλλα οφέλη, όπως εκπτώσεις και ευκολίες αποπληρωμής.
Αντίστοιχα, οι έμποροι με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής στα e-shops τους, λειτουργούν σε ένα διαφανές επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον, με ουσιαστικές δυνατότητες για ανάπτυξη εξωστρέφειας, μέσω του διασυνοριακού εμπορίου, ενώ ενισχύεται η μείωση της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής.
Το πιο ουσιαστικό πλεονέκτημα και για τις δυο πλευρές είναι ότι οι συναλλαγές γίνονται αξιόπιστα και με ασφάλεια, ικανοποιώντας έτσι ένα από τα βασικότερα ζητήματα των καταναλωτών, αλλά και μια ουσιαστική ανάγκη των εμπόρων.
«Ξεπέρασέ το» - όλα είναι θέμα εμπιστοσύνης
Με γνώμονα τα παραπάνω, ο GR.EC.A ανέλαβε, με την υποστήριξη της Mastercard, πρωτοβουλία για ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις online πληρωμές με χρήση κάρτας, λανσάροντας τηνενημερωτική και εκπαιδευτική καμπάνια«Ξεπέρασέ το».
Στόχοςτης είναι η δημιουργία και εδραίωση μιας νέας κουλτούρας στις online αγορές με αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύνδεσμος με τη συνδρομή της Mastercard, δημιούργησε εργαλεία, εκπαιδευτικά υλικά και video
{youtube}URAuJ0lh_LQ{/youtube}
στα οποία οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν και να βρουν απαντήσεις σε θέματα που αφορούν στη χρήση κάρτας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και συμβουλές για ασφαλείς online αγορές.
Όλα αυτά είναι πλέον διαθέσιμα στο κοινό στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα http://xeperaseto.greekecommerce.gr/, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας.
Σχολιάζοντας τη νέα πρωτοβουλία, ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος του GR.EC.A,δήλωσε ότι:
«Η προσπάθεια μας για εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού και εξοικείωσή του με τις online αγορές, είναι διαρκής και συνεπής.
Έτσι, μετά την πρόσφατη υλοποίηση και παρουσίαση του Σήματος Αξιοπιστίας (Trustmark.gr), το οποίο ελέγχει και αξιολογεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα με γνώμονα 120 κριτήρια, πριν τα πιστοποιήσει, τώρα προχωράμε σε συνεργασία με μία παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας πληρωμών,
όπως είναι η Mastercard, με την οποία μοιραζόμαστε τις ίδιες αρχές και αξίες, για τη δημιουργία ενός online περιβάλλοντος, που θα εμπνέει ασφάλεια και αξιοπιστία στους καταναλωτές».
Από την πλευρά της, η Country Manager της Mastercard Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Άσπα Παλημέρη, υπογράμμισε ότι«το όραμά μας είναι απλές, ασφαλείς και φιλικές προς το χρήστη εμπειρίες ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Στη Mastercard αξιοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και σχεδιάζουμε υπηρεσίες γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό.
Συνεργαζόμαστε με τον GR.EC.A, σε μια πρωτοβουλία που θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική.
Η ενημέρωση και η εκπαίδευση των καταναλωτών αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέλιξη και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα».
Η υφιστάμενη συνεργασία περιλαμβάνει πλέον την Ευρώπη (και την Ελλάδα), τον Καναδά, τη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική
Η PayPal και η Mastercard ανακοίνωσαν πρόσφατα τη σημαντική επέκταση της μακροχρόνιας συνεργασίας τους, η οποία καλύπτει πλέον την Ευρώπη, τον Καναδά, τη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική,
προκειμένου να αυξήσουν τις επιλογές των πελατών τους, να βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή και να ανάγουν τη Mastercard σε ξεκάθαρη επιλογή πληρωμής μέσω της PayPal, ανά τον κόσμο.
Με την προσθήκη των νέων αυτών αγορών – και σε συνέχεια της πρόσφατης διεύρυνσης της συνεργασίας τους στις ΗΠΑ και τις χώρες της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού – η PayPal και η Mastercard ουσιαστικά κατέληξαν σε μια παγκόσμια πλέον συμφωνία.
Όπως ίσχυε και στις προηγούμενες συμφωνίες, η διεθνής επέκταση θα δημιουργήσει μια σειρά συντονισμένων από κοινού ευκαιριών ανάπτυξης,
οι οποίες θα δώσουν ώθηση στο όραμα που μοιράζονται η PayPalκαι η Mastercard που έχει ως στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές μεγαλύτερο εύρος επιλογών και την απαραίτητη ευελιξία για να διαχειρίζονται και να μεταφέρουν τα χρήματά τους.
Έτσι, η Mastercard θα παρουσιάζεται ως μια ξεκάθαρη και ισότιμη επιλογή πληρωμής στο πλαίσιο του PayPal Wallet, ενώ η Mastercard και οι εκδοτικές αρχές της θα είναι εύκολα αναγνωρίσιμες προς τον καταναλωτή, κατά την ώρα της συναλλαγής.
Οι καταναλωτές θα βλέπουν,επίσης, μια οικεία ψηφιακή απεικόνιση της Mastercard από τον εκδότη της επιλογής τους. Επίσης, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν την Mastercard ως προεπιλεγμένη μέθοδο πληρωμής, ώστε το check-out να γίνεται ταχύτερα και ευκολότερα.
Η PayPal και η Mastercard συμφώνησαν να εργαστούν από κοινού για να αξιοποιήσουν τη ροή των νέων τεχνολογιών πληρωμών της Mastercard, παρέχοντας αυξημένη αξία σε κατόχους καρτών της, σε οικονομικούς φορείς, καθώς και στους πελάτες της PayPal.
Μέσω διαφόρων συνεργασιών με τους τραπεζικούς συνεργάτες της Mastercard, οι καταναλωτές θα είναι πλέον σε θέση να προσθέσουν απρόσκοπτα τις κάρτες της διεθνούς εταιρίας στην PayPal, κάνοντας χρήση τραπεζικών εφαρμογών.
Η PayPal, από την πλευρά της, έχει την ευκαιρία να επεκτείνει την παρουσία της στα σημεία πώλησης, αξιοποιώντας τις υπηρεσίες tokenization της Mastercard, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να κάνουν χρήση του υπολοίπου τους από τη Mastercard προς το PayPalWallet,
για αγορές σε περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια σημεία ανέπαφων συναλλαγών ανά την υφήλιο. Οι καταναλωτές θα έχουν,επίσης, τη δυνατότητα να εξαργυρώνουν με άμεσο τρόπο κεφάλαια από τον PayPal λογαριασμό τους προς μια χρεωστική κάρτα Mastercard.
«Η είδηση αυτή είναι η πιο πρόσφατη από μια σειρά σημαντικών εξελίξεων στην συνεργασία μας με τη Mastercard», δήλωσε ο Gary Marino, Chief Commercial Officer της PayPal.
«Προσδοκούμε ότι από κοινού θα επιταχύνουμε τη διαδικασία υιοθέτησης των ψηφιακών πληρωμών σε όλο τον κόσμο, θα βελτιώσουμε την εμπειρία πληρωμής μέσω διαδικτύου, εντός εφαρμογών (in-app), αλλά και σε φυσικά καταστήματα, και θα βοηθήσουμε εκατομμύρια καταναλωτές να διαχειρίζονται και να μεταφέρουν τα χρήματα τους απρόσκοπτα».
«Οι χρήστες γνωρίζουν και εμπιστεύονται παντού την γνώριμη ταυτότητα της Mastercard, είτε πληρώνουν στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο», δήλωσε από την πλευρά της η Ann Cairns, President International της Mastercard.
«Η επέκταση της συνεργασίας μας με την PayPal επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας προς τους δισεκατομμύρια κατόχους καρτών ανά την υφήλιο για την παροχή απλής, γρήγορης και ασφαλούς εμπειρίας πληρωμής.»
Η Apple αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του Apple Pay Cash, την υπηρεσία πληρωμής person to person (P2P).
Με την υπηρεσία αυτή, οι χρήστες κινητών πορτοφολιών της Apple Pay μπορούν να στέλνουν και να λαμβάνουν χρήματα από τους φίλους και την οικογένειά τους με γρήγορο και ασφαλή τρόπο, σύμφωνα με μια αναφορά στην ιστοσελίδα 9 to 5.
Οι χρήστες που πραγματοποιούν λήψη της εφαρμογής iOS11 ή του watch OS 4 θα μπορούν να πληρώνουν και να λαμβάνουν χρήματα μέσω της εφαρμογής messenger app του iMessenger ή να δίνουν εντολή στο Siri να πληρώνει για αυτούς μέσω φωνητικής εντολής- όλα χωρίς τη χρήση εφαρμογών τρίτων όπως η πλατφόρμα πληρωμών Venom P2P.
Η αναφορά στο 9to5 σημείωσε ότι το Apple Pay Cash θα κυκλοφορήσει πιθανότατα προς το τέλος Οκτωβρίου.
Όταν η Apple ανακοίνωσε για πρώτη φορά την επερχόμενη υπηρεσία, δήλωσε ότι θα είναι διαθέσιμη μόνο για χρήστες στις Η.Π.Α., αλλά μια νεα αναφορά την αρχή αυτού του μήνα άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη και στους ευρωπαίους.
Πρόσφατες αναφορές στο LetsGoDigital σημείωσαν την καταχώριση εμπορικού σήματος που κατέθεσε η Apple στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορά την Apple Pay Cash.
Η κίνηση πιθανώς σηματοδοτεί τα σχέδια της Apple να επεκτείνει την Apple Pay Cash στην Ευρώπη, σύμφωνα με αναφορές.
Όπως εγινε γνωστό οι χρήστες θα χρειαστούν μόνο ένα αναγνωριστικό φωτογραφίας για να χρησιμοποιήσουν το Apple Pay Cash και ότι μια αναβάθμιση λογισμικού θα μπορούσε να είναι το κλειδί για την υποστήριξη του εργαλείου P2P Apple Pay Cash.
Τα υπόλοιπα λογαριασμών αποθηκεύονται στην εικονική κάρτα Apple Pay Cash στην εφαρμογή πορτοφολιού και τα χρήματα μπορούν να μεταφερθούν σε τραπεζικούς λογαριασμούς ή να χρησιμοποιηθούν μέσω της εικονικής κάρτας, σύμφωνα με αυτές τις αναφορές.
Ενώ η Apple έχει μπει στην αγορά ψηφιακών πληρωμών εδώ και λίγο καιρό τώρα, δημιουργεί και αναπτύσσει όλο και περισσότερες καινοτομίες χαρακτηριστικά και υπηρεσίες για να είναι περισσότερο ανταγωνιστική σε αυτή την ραγδαία στην αναπτυσσόμενη αγορά.
Οι καταναλωτές των Η.Π.Α. μπορεί να είναι σκεπτικιστές με τη χρήση των ψηφιακών πληρωμών, αλλά αυτός ο τρόπος πληρωμής γίνεται ολοένα πιο δημοφιλείς στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου
Πηγή:PYMNTS
Στα πλαίσια ενός έντονου προβληματισμού σχετικά με το Bitcoin και άλλα ψηφιακά νομίσματα, ο CEO της Morgan Stanley, James Gorman, έχει τελείως διαφορετική γνώμη , με τον ομόλογό του στην JPMorgan.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια ενός event της Wall Street Journal την Τετάρτη (27 Σεπτεμβρίου), ο Gorman δήλωσε ότι τα κρυπτονομίσματα είναι "σίγουρα κάτι περισσότερο από μια μανία".
Επιπλέον, δεν ζήτησε πρόσθετους κανονισμούς συμμόρφωσης της νέας αγοράς με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο , αλλά μάλλον ότι οι τεχνολογικές τάσεις θα αναγκάσουν τις ρυθμιστικές αρχές να αλλάξουν το πλαίσιο αυτό, συμπλήρωσε.
«Κανένας από μας δεν λειτουργεί μεμονωμένα στο οικοσύστημα στο οποίο ζούμε», είπε ο Gorman. "Εάν οι τράπεζες αναλαμβάνουν ρίσκα τα οποία με την σειρά τους αυξάνουν τις επισφάλειες , η κυβέρνηση απαντά ότι αυτό προϋποθέτει αύξηση κεφαλαίου, καθιστώντας λιγότερο κερδοφόρες τις τράπεζες.
Συνεχίζοντας ο CEO της Morgan Stanley ανέφερε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να απαγορεύσει την ελεύθερη κίνηση κεφαλαίων με οποιαδήποτε μορφή , όπου τα κρυπτονομίσματα την καθιστούν δυνατή.
"Έτσι, υπάρχει ένα είδος κυβερνητικού παράγοντα κινδύνου", δήλωσε ο Gorman στην εκδήλωση της Wall Street Journal
Τα σχόλια προέρχονται από το γεγονός ότι η τιμή του Bitcoin ξεπέρασε τα 4.000 δολάρια σε διαπραγμάτευση, με την αξία του να αυξάνεται για τέταρτη φορά το 2017.
Η αξία είναι ακόμα 900 δολάρια κάτω από το υψηλό χτύπημα όλων των εποχών το προηγούμενο Σεπτέμβριο, πριν ξεκινήσει η κινεζική κυβέρνηση ανταλλαγές και αρχικές προσφορές νομισμάτων (ICO).
Νωρίτερα το Σεπτέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος της JPMorgan Chase, James Dimon, αποκάλεσε το Bitcoin μια απάτη και προέβλεψε ότι η άξια των κρυπτονομισμάτων θα υποχωρούσε.
"Το νόμισμα δεν πρόκειται να λειτουργήσει", δήλωσε ο Dimon, σύμφωνα με το Reuters. "Δεν μπορείτε να έχετε μια επιχείρηση όπου οι άνθρωποι μπορούν να εφεύρουν ένα νόμισμα από αέρα και και πιστεύουν ότι οι άνθρωποι που το αγοράζουν ότι είναι πραγματικά έξυπνοι."
Πηγή:Pymnts
Η νέα λύση βασίζεται σε πρότυπα ISO και επιτρέπει στις τράπεζες να πετύχουν καθολικές καινοτομίες στις πληρωμές
Redwood Shores, Καλιφόρνια – Αύγουστος 2017, Η Oracle ανακοίνωσε την έναρξη διαθεσιμότητας της λύσης Oracle Banking Payments.
Η δημιουργία της λύσης έχει βασιστεί εξαρχής στο πρότυπο ISO 20022 και η σχεδίασή της αποσκοπεί στο να βοηθήσει τις τράπεζες να κατηγοριοποιήσουν την ανταλλαγή μηνυμάτων περί πληρωμών, το μετασχηματισμό των μηνυμάτων και την επεξεργασία των πληρωμών, παρέχοντας υψηλής ποιότητας πληροφόρηση.
Χρησιμοποιώντας το API του Oracle Banking Payments, οι τράπεζες μπορούν επίσης να καινοτομήσουν στο πλαίσιο του Internet of Payments, να συνεργαστούν με τρίτους ή να οργανώσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα αξιοποιώντας συνεργασίες με εταιρείες FinTech.
Ο Chet Kamat, Senior Vice President, Oracle Financial Services, δήλωσε:
«Ως προμηθευτής λύσεων για τις κύριες τραπεζικές λειτουργίες, παρέχουμε υποστήριξη πληρωμών εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες.
Εκτελούμε τις διαδικασίες πληρωμών για περισσότερες από 500 τράπεζες σε 140 χώρες. Σε πολλές περιπτώσεις, οι εφαρμογές μας καλύπτουν ένα σημαντικό μέρος του όγκου συναλλαγών μιας χώρας ή περιοχής.
Για παράδειγμα, στην Ινδία διαχειριζόμαστε πάνω από το 20% των εισερχόμενων και το 22% των εξερχόμενων πράξεων διακανονισμού σε πραγματικό χρόνο.
Με το Oracle Banking Payments, οι οργανισμοί χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μπορούν να βελτιώσουν την αυτοματοποιημένη επεξεργασία (STP), να υποστηρίξουν τον άμεσο και σε πραγματικό χρόνο διακανονισμό πληρωμών και να μειώσουν το χρόνο διάθεσης στην αγορά, δίνοντας ώθηση στην καινοτομία.»
Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή έχει φέρει τις τράπεζες σε ένα σημείο καμπής στον τομέα των πληρωμών, όπου οι πελάτες απαιτούν διαρκή διαθεσιμότητα για ομαλή πραγματοποίηση πληρωμών σε πραγματικό χρόνο.
Αντιμέτωπες με τα αυξανόμενα επίπεδα πολυπλοκότητας των διαδικασιών, οι τράπεζες έχουν υιοθετήσει εξειδικευμένες, αυτόνομες δομές και πολλαπλά πρότυπα ανταλλαγής μηνυμάτων, πράγμα που έχει οδηγήσει σε έλλειψη αρμονίας στον τομέα των πληρωμών.
Ταυτόχρονα, οι νέοι παίκτες φέρνουν προκλήσεις για τους εδραιωμένους οργανισμούς καθώς προσφέρουν εξατομικευμένα προϊόντα, παραδειγματική αποτελεσματικότητα και ασφάλεια.
Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, οι οργανισμοί χρηματοοικονομικών υπηρεσιών πρέπει να υιοθετήσουν μια προσέγγιση μετασχηματισμού που θα μπορέσει να διαχειριστεί αποτελεσματικά τη μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς των πληρωμών.
Με τα Oracle Financial Services Analytical Applications (OFSAA), Oracle Banking Digital Experience, Oracle FLEXCUBE, Oracle Banking Platform και Oracle Financial Services Revenue management and Billing,
η σημερινή ανακοίνωση διαθεσιμότητας της λύσης Oracle Banking Payments αναδεικνύει την Oracle ως τον προμηθευτή με το πιο ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων για τον κλάδο των πληρωμών.
Πρόσθετες πληροφορίες
Η λύση Oracle Banking Payments υποστηρίζει διεθνή και τοπικά πρότυπα πληρωμών, όπως τα SEPA, SWIFT 2017, Fedwire, US ACH και SWIFT GPI. Οι τράπεζες μπορούν με ευκολία να επεκτείνουν οι ίδιες το σύστημα ώστε να πετύχουν συμμόρφωση με τοπικά και διεθνή μηνύματα εκκαθάρισης και διακανονισμού πληρωμών.
Σχετικά με την Oracle
Το Oracle Cloud παρέχει ολοκληρωμένες οικογένειες εφαρμογών SaaS για τα ERP, HCM και CX, καθώς και κορυφαίες λύσεις για βάσεις δεδομένων με υπηρεσίες Platform as a Service (PaaS) και Infrastructure as a Service (IaaS) από κέντρα δεδομένων στη Βόρειο και Νότιο Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Oracle (NYSE:ORCL), επισκεφτείτε την ιστοσελίδα oracle.com.
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε την Πέμπτη 24 Αυγούστου ότι έχει αναστείλε προσωρινά τη διαπραγμάτευση των τίτλων της First Bitcoin Capital Corp. (BITCF) με έδρα το Βανκούβερ του Καναδά.
Σε δελτίο τύπου, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς δήλωσε ότι η αναστολή θα ισχύει μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους.
"Η Επιτροπή ανέστειλε προσωρινά τη διαπραγμάτευση των τίτλων της BITCF λόγω ανησυχιών σχετικά με την ακρίβεια και την επάρκεια των διαθέσιμων στο κοινό πληροφοριών σχετικά με την εταιρεία, μεταξύ άλλων, την αξία των περιουσιακών στοιχείων της BITCF και της κεφαλαιακής της δομής", ανέφερε η Επιτροπή.
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς συνέχισε προειδοποιώντας τους χρηματιστές, τους μετόχους και τους υποψήφιους αγοραστές, να εξετάσουν προσεκτικά τις προαναφερθείσες πληροφορίες, μαζί με όλες τις άλλες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες επί του παρόντος και τις τυχόν εκδοθείσες ανακοινώσεις από την εταιρεία.
Η κίνηση εκ μέρους της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς έρχεται καθώς η κυβερνητική υπηρεσία έχει ήδη δηλώσει την πρόθεση της να ρυθμίσει την αγορά των ψηφιακών νομισμάτων.
Σύμφωνα με μια έκθεση στο οικονομικό ειδησεογραφικό ιστότοπο Seeking Alpha που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα, η επιτροπή δήλωσε ότι οι συναλλαγές με ψηφιακά νομίσματα υπόκεινται στους ομοσπονδιακούς νόμους.
"Οι προσφορές και οι πωλήσεις ψηφιακών νομισμάτων από« εικονικές » επιχειρήσεις υπόκεινται στις απαιτήσεις των ομοσπονδιακών νόμων περί τίτλων», δήλωσε ο πρόεδρος της επιτροπής κ. Jay Clayton.
Όπως ανέφερε το Seeking Alpha, οι κανονισμοί ισχύουν για εταιρείες που χρησιμοποιούν τεχνολογία blockchain για συναλλαγές όπως αρχικές προσφορές νομισμάτων (ICO) ή πωλήσεις συμβόλων.
Εκείνοι που δεν καταγράφουν τις προσφορές τους θα μπορούσαν να κατηγορηθούν για παραβίαση των νόμων περί κινητών αξιών, ανέφερε η επιτροπή.
Ο λόγος για τις ρυθμίσεις αυτές, σύμφωνα με την επιτροπή, είναι "να εξασφαλιστεί ότι οι επενδυτές πρέπει να προχωρούν σε συναλλαγές παρέχοντας όλες τις κατάλληλες γνωστοποιήσεις και να υπόκεινται σε ρυθμιστικό έλεγχο για την προστασία των επενδυτών", σημείωσε το Seeking Alpha.
Η αναστολή έρχεται σε μια εποχή που οι συναλλαγές σε Bitcoin αυξάνονται και οι τακτικοί επενδυτές πρέπει να λαμβάνουν συχνή και επικαιροποιημένη γνώση, ειδικά καθώς η αξία των συναλλαγών σε ψηφιακό νόμισμα σκαρφάλωσε σε νέα υψηλά επίπεδα, φτάνοντας πάνω από 400% μέχρι στιγμής φέτος.
Πηγή:Pymnts
Η υπηρεσία κάνει πιο εύκολη την πώληση προϊόντων σε όλο τον κόσμο για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Το PayPal είναι ιδιαίτερα γνωστό σε όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και πλέον η υπηρεσία πίσω από την πλατφόρμα ανακοίνωσε αλλαγές που θα βοηθήσουν ιδιαίτερα όλους τους εμπόρους.
Συγκεκριμένα, το PayPal ανακοίνωσε το Global Sellers Initiative, κάνοντας τη διαδικασία πληρωμής ακόμη πιο εύκολη. Μέσω μιας συνεργασίας με την WebInterpret, το PayPal θα βοηθήσει τους εμπόρους να «στήσουν» το eshop τους σε διάφορες γλώσσες και θα τους επιτρέψει να λαμβάνουν άμεσα πληρωμές από όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με την διευθύντρια του τομέα, Melissa O’Malley, θα χρειαστεί περίπου μια εβδομάδα στην WebInterpret να δημιουργήσει πολύγλωσσες εκδόσεις ενός online καταστήματος και μόλις τελειώσει η δουλειά της, οι επισκέπτες θα μπορούν να ψωνίζουν ηλεκτρονικά στη δική τους γλώσσα και στο δικό τους νόμισμα.
Πέραν όλων των άλλων, οι ειδικές εκδόσεις των sites ανά χώρα θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις και σε επίπεδο SEO [Search Engine Optimization]. Μάλιστα, το νέο πακέτο υπηρεσιών θα περιλαμβάνει υποστήριξη και για τα της αποστολής των πακέτων, αναζητώντας τις καλύτερες τιμές από διάφορες σχετικές υπηρεσίες που λειτουργούν σε κάθε περιοχή του πλανήτη.
Το Global Sellers Initiative απευθύνεται σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Αμερική και τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.
Πηγή: Pc mag
Ενισχύεται η εμπειρία των online πληρωμών για τους καταναλωτές στην Ευρώπη, μέσω εφαρμογών και στα καταστήματα.
Η Visa και η PayPal ανακοίνωσαν τη διεύρυνση της στρατηγικής τους συνεργασίας στην Ευρώπη. Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη στις ΗΠΑ και την Ασία με στόχο να επιταχύνουν την υιοθέτηση ασφαλών και εύκολων online πληρωμών, καθώς και πληρωμών που γίνονται μέσω εφαρμογών αλλά και στα καταστήματα.
Η πρόσφατη ανακοίνωση φέρνει τα οφέλη της συνεργασίας αυτής και στους Ευρωπαίους καταναλωτές και επιχειρήσεις.
Επιπλέον, η PayPal – μέσω της τραπεζικής της άδειας στην Ευρώπη εντάσσεται στο δίκτυο των πελατών της Visa και θα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει λογαριασμούς Visa στην Ευρώπη, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν το PayPal οπουδήποτε η Visa είναι αποδεκτή παγκοσμίως.
Η συμφωνία καθιστά πιο εύκολο για τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα να προσφέρουν στους κατόχους λογαριασμών Visa τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν τις συναλλαγές τους οπουδήποτε το PayPal είναι αποδεκτό.
Επίσης, θα διευρύνει τη χρήση του PayPal σε Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις όπου η Visa είναι αποδεκτή σε φυσικούς χώρους, παρέχοντας κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης για Visa, PayPal και τους πελάτες τους:
Επιλογή του καταναλωτή: Η PayPal και η Visa θα δημιουργήσουν μία απρόσκοπτη εμπειρία για τους καταναλωτές που επιλέγουν να πληρώνουν με Visa σε μέρη όπου το PayPal είναι αποδεκτό.
Μέσα από τη συνεργασία με τραπεζικούς εταίρους της Visa, οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα να προσθέτουν τις Visa κάρτες στο PayPal wallet από άλλες τραπεζικές εφαρμογές.
Η PayPal στην Ευρώπη1: H PayPal – υπό την τραπεζική της άδεια στην Ευρώπη – θα έχει τη δυνατότητα να εκδίδει λογαριασμούς Visa σε Ευρωπαίους καταναλωτές και επιχειρήσεις.
Στο μέλλον, αυτό θα επιτρέπει στους πελάτες της PayPal να χρησιμοποιούν τα χρήματά τους οπουδήποτε είναι αποδεκτή η Visa παγκοσμίως.
Digital συνεργασία: Οι Visa και PayPal συμφώνησαν να επεκτείνουν τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Visa Digital Enablement Program [VDEP] στην Ευρώπη.
Το VPED προσφέρει στους εταίρους της Visa την πρόσβαση στην τεχνολογία tokenisation, η οποία καθιστά δυνατές τις απλές και ασφαλείς πληρωμές με τη χρήση κινητών τηλεφώνων ή οποιασδήποτε συνδεδεμένης συσκευής.
Αυτό θα βοηθήσει στην επέκταση χρήσης του PayPal σε επιχειρήσεις που δέχονται τη Visa σε φυσικές τοποθεσίες.
Ευκολότερη και πιο γρήγορη πρόσβαση σε κεφάλαια: H Visa θα δίνει τη δυνατότητα στην PayPal να αξιοποιήσει το Visa Direct στην Ευρώπη, το οποίο θα επιτρέπει στους πελάτες της PayPal να μεταφέρουν χρήματα στους Visa λογαριασμούς τους σε πραγματικό χρόνο σε πολλαπλές αγορές.
Η PayPal [Europe] S.a.r.l. et Cie, SCA έχει λάβει άδεια λειτουργίας ως πιστωτικό ίδρυμα στο Λουξεμβούργο και εποπτεύεται από την Επιτροπή Εποπτείας του Χρηματοπιστωτικού Τομέα Commission de Surveillance du Secteur Financier [CSSF].
Το άρθρο περιέχει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Visa.
Πηγή: Pc mag
Το τέλος του password στις ψηφιακές συναλλαγές
Η Mastercard, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, αξιοποιούν τη βιομετρική τεχνολογία
Υπάρχει, σήμερα, η εκτίμηση ότι ο αριθμός των passwords από τα 90 δις θα ξεπεράσει,ως το 2020, τα 300 δις κωδικούς πρόσβασης.
Το γεγονός αυτό αποτελεί πονοκέφαλο για τα συστήματα ασφαλείας καθώς, σήμερα, οι κωδικοί πρόσβασης αποτελούν τη βασική απειλή για κυβερνοεπιθέσεις.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησαν η Opus Research, η Mastercard και το Τμήμα Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Department of Computer Science)του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, οι χρήστες χρησιμοποιούν,σήμερα, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 90% online λογαριασμούς.
Όμως, το 20% εξ αυτών ξεχνούν τον κωδικό πρόσβασής τους έπειτα από 2 εβδομάδες. Παράλληλα, το ένα τέταρτο των χρηστών ξεχνούν κάθε μέρα ένα password, ενώ το ένα τρίτο των ηλεκτρονικών συναλλαγών δεν ολοκληρώνεται εξαιτίας αυτού ακριβώς του γεγονότος.
Με βάση τα παραπάνω, είναι λογικό οι καταναλωτές να προτιμούν σχεδόν στο σύνολό τους (93%) τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών,
όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή ανάγνωση της ίριδας του ματιού, για την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους τόσο στις πληρωμές, όσο και σε άλλες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.
Η χρήση αυτών των χαρακτηριστικών εξαλείφει ουσιαστικά την ανάγκη εκ μέρους του χρήστη να θυμάται τον κωδικό πρόσβασής του.
Παρόλα αυτά, ενώ το 92% των επαγγελματιών του τραπεζικού κλάδου επιθυμούν την υιοθέτηση της βιομετρικής τεχνολογίας, μόνο το 36% εξ αυτών αισθάνονται ότι διαθέτουν την κατάλληλη εμπειρία για την επιτυχή εφαρμογή της.
Η έρευνα με τίτλο “Mobile Biometrics in Financial Services: A Five Factor Framework” της Mastercard και του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, προτείνει μία σειρά από κατευθυντήριες γραμμές, ειδικά σχεδιασμένες για να βοηθήσουν τους τραπεζικούς οργανισμούς να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν με επιτυχία τη βιομετρική τεχνολογία.
Καθώς, οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphones αναμένεται να αγγίξουν τα 400 δις δολάρια ως τον επόμενο χρόνο, ολοένα περισσότεροι άνθρωποι σ’ ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν πρόσβαση σ’ ένα εργαλείο, μέσω του οποίου θα μπορούν να χρησιμοποιούν mobile biometrics.
Μέσα από πρωτοβουλίες, όπως η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, η Mastercard εντείνει τις προσπάθειές της για ευρεία και υπεύθυνη υιοθέτηση mobile biometrics λύσεων στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.
«Τα biometrics αποτελούν την αιχμή της τάσης προς ένα μέλλον απαλλαγμένο από τη χρήση κωδικών πρόσβασης, όπου η ψηφιακή μας ταυτότητα είναι ουσιαστικά αυτό που είμαστε και όχι ό,τι θυμόμαστε» σημειώνει ο Ajay Bhalla, πρόεδρος του τομέα Global Enterprise Ris k& Security της Mastercard.
Ήδη, μέσω τουMaster card Identity Check Mobile, οι κάτοχοι καρτών μπορούν να εξακριβώσουν την ταυτότητά τους είτε χρησιμοποιώντας το finger print scanner του smartphone τους, είτε μέσω τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου, βγάζοντας απλά μία “selfie”…
Ωστόσο, όπως επισημαίνει η έρευνα, οι εταιρείες του κλάδου χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών θα πρέπει να αντιμετωπίσουν μια σειρά ζητημάτων, στην πορεία προς την αξιοποίηση της βιομετρικής τεχνολογίας στις δραστηριότητές τους.
Οι παράγοντες αυτοί είναι η απόδοση, η χρηστικότητα, η διαλειτουργικότητα (η δυνατότητα, δηλαδή, για εφαρμογή της λύσης σ’ ένα μεγάλο εύρος συσκευών), η ασφάλεια και η προστασία του προσωπικού απορρήτου
Ο εξελισσόμενος κόσμος των πληρωμών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Από την πρώτη συναλλαγή, το 1994, έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι - το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύχθηκε ραγδαία, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε σήμερα και οδηγώντας στη δημιουργία μιας εντελώς νέας βιομηχανίας με αντικείμενο την ηλεκτρονική λιανική και τις σχετικές μ’ αυτήν υπηρεσίες υποστήριξης.
Ο τζίρος στο ηλεκτρονικό εμπόριο έφθασε τα 1,9 τρισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια κλίμακα το 2016 κιόλα δείχνουν ότι θα αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμότης τάξεως του 19% ως το 2020.
Η τεχνολογική πρόοδος οδήγησε στη διάδοση εναλλακτικών μεθόδων πληρωμών, οι οποίες κάνουν τις οικονομικές συναλλαγές πιο εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς. Κάποια επιτυχημένα παραδείγματα είναι τα Ideal, Sofort, PayPal και Klarna.
Σύμφωνα με την εταιρείαWorldpay, πάνω από 300 διαφορετικοί τύποι μεθόδων πληρωμής χρησιμοποιούνται σήμερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η πρόκληση - μια κατακερματισμένη αγορά ακατάλληλη για τις ανάγκες των εμπόρων
Η παραδοσιακή μέθοδος είσπραξης για τους εμπόρους απαιτεί φυσική παρουσία–στα καταστήματα χρησιμοποιούνται POS και PED (συσκευές ανάγνωσης καρτών με κωδικό) - και έχει, επίσης, τοπικό χαρακτήρα.
Οι παραδοσιακοί χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, ανέπτυξαν ή απέκτησανμε αργό ρυθμότις δικές τους ψηφιακές δυνατότητες πληρωμής. Ακόμα κι αν διαθέτουν ειδική πύλη πληρωμών (payment gateway) αυτή είναι συνήθως ξεχωριστή από τις βασικές υπηρεσίες POS, με μικρή μεταξύ τους διαλειτουργικότητα.
Ωστόσο, προκειμένου να εκμεταλλευτούν πλήρως τις παγκοσμιοποιημένες δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου και του mCommerce, οι οργανισμοί αυτοί πρέπει να υποστηρίζουν μια ενιαία, ομοιογενή, πολυκαναλική και με δυνατότητα πολλαπλών πληρωμών υπηρεσία, που να καλύπτει πολλές χώρες για ολόκληρη την αλυσίδα αξίας πληρωμών!
Αυτό είναι το ελάχιστο POS στους εμπόρους – πελάτες τους και τους πελάτες των τελευταίων.
Λίγες υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών πληρωμών μπορούν πραγματικά να πετύχουν κάτι τέτοιο, σε παγκόσμια βάση.
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, λοιπόν, οι εταιρείες πληρωμών να καταφεύγουν σε συγχωνεύσεις και εξαγορές προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες χώρες και τεχνολογίες, ενώ παράλληλα επενδύουν συνεχώς στην αιχμή της τεχνολογίας και σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα.
Στρατηγικές ενέργειες για την παροχή πλήρους, παγκόσμιας, πολυκαναλικής υπηρεσίας πληρωμών
Η αλυσίδα του ηλεκτρονικού εμπορίου, περιλαμβάνει εμπόρους, πύλες πληρωμών, αγοραστές, μεταποιητές, δίκτυα πληρωμών και εκδότες μέσων πληρωμής.
Κάθε ένας από αυτούς αντιμετωπίζει δυσκολίες στη διαμόρφωση μιας παγκόσμιας στρατηγικής πληρωμών, λόγω της ποικιλίας των απαιτήσεων στην πλευρά της ζήτησης και του κατακερματισμού των δυνατοτήτων στην πλευρά της προσφοράς.
Για τους εμπόρους, οι πληρωμές έχουν αποκτήσει πλέον στρατηγική σημασία. Οι εξαγορές, οι συγχωνεύσεις και οι τακτικές πρωτοβουλίες οδήγησαν συχνά, στο παρελθόν,ακόμα και στη χρήση διαφορετικών πυλών και παρόχων από διαφορετικά τμήματα της ίδιας επιχείρησης.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τα ξεπερασμένης τεχνολογίας POS και τα νέα ρυθμιστικά πλαίσια, όπως το PSD2, δίνουν την ευκαιρία στους εμπόρους να εξορθολογίσουν και να ενοποιήσουν τασυστήματα πληρωμών τους, αναζητώντας παράλληλα βελτιώσεις τόσο στις αναλύσεις όσο και σε άλλες δυνατότητες πληρωμής.
Ειδικά για τις πύλες πληρωμών, ο καθορισμός των αγορών-στόχων τους θεωρείται κρίσιμης σημασίας όσον αφορά τις γεωγραφικές περιοχές και τους τομείς των εμπορικών συναλλαγών στους οποίους απευθύνονται.
Στις βασικές στρατηγικές εκτιμήσεις περιλαμβάνονται και αποφάσεις για το αν η πύλη θα χρησιμοποιείται απευθείας από εμπόρους ή από μεσάζοντες, για το ποιες εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής θα υποστηριχθούν (συνήθως, μόνο ένας μικρός αριθμός χρησιμοποιείται σε κάθε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, αν και παγκοσμίως ξεπερνούν τις 300),
για την παροχή υπηρεσιών POS, ώστε οι έμποροι να λειτουργούν απρόσκοπτα τόσο online όσο και offline, καθώς και για το δίκτυο των μεσαζόντων που θα υποστηρίζουν
Για τις επιχειρήσεις διαχείρισης πληρωμών, η οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας για POS και ηλεκτρονικό εμπόριο,θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ.
Η ένταξη των εμπόρων εξακολουθεί να είναι κυρίως εγχώρια δραστηριότητα, λόγω της φυσικής μορφής της πώλησης, της υλοποίησης και της συντήρησης ενός δικτύου POS όμως, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται, καθώς οι τοπικοί έμποροι μεταλλάσσονται σε διασυνοριακές επιχειρήσεις και οι εγχώριοι καταναλωτές γίνονται διεθνείς,οι δημιουργοί των δικτύων πρέπει να καθορίσουν προσεκτικά τη στρατηγική τους, τόσο για τις διασυνοριακές πωλήσεις, όσο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οι κάρτες κυριαρχούν σήμερα στα συστήματα επεξεργασίας, τα δίκτυα και τα συστήματα εκδόσεων. Ωστόσο, οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής με κάρτες αναπτύσσονται ραγδαία, με έντονη την ενσωμάτωσή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο με τη σειρά του «εκθρονίζει» τις λιανικές πωλήσεις μέσω POS.
Γι’ αυτό το λόγο, όλοι οι παραπάνω είναι υποχρεωμένοι να επανακαθορίσουν τη στρατηγική τους, ώστε να καλύπτει τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμών, ξαναβάζοντας τις κάρτες στο παιχνίδι για το ψηφιακό εμπόριο.
Ο καθορισμός μιας στρατηγικής πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι κεφαλαιώδους σημασίας. Η αγορά λιανικήςέχει μπει σε περίοδο τεκτονικών αλλαγών, λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι αγορές στο κατάστημα αντικαθίστανταιαπό ψηφιακές αγορές.
Όμως, έτσι, δημιουργούνται πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις με τους καταναλωτές που διασχίζουν όλα τα κανάλια και γεννούν σημαντικές επιπτώσεις και ευκαιρίες για τα επιχειρηματικά μοντέλα όλων των οργανισμών στην αλυσίδα αξίας. Είναι συναρπαστικό, λοιπόν, να δούμε πώς θα αντιμετωπίσουν τις εξελίξεις οι «παίκτες»στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πηγή: Accenture Banking Blog
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77