Η LG λανσάρει το LG Pay
Η LG Electronics ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες την επίσημη έναρξη λειτουργίας της δικής της υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητών στη Νότια Κορέα. Σύμφωνα με πληροφορίες των τοπικών ΜΜΕ (καθώς για την ώρα διατίθεται μόνο σε εθνικό επίπεδο), η υπηρεσία της LG είναι παρόμοια σε δυνατότητες με το Samsung Pay, την αντίστοιχη υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών της Samsung Electronics.
Το LG Pay βασίζεται στην ασύρματη μαγνητική τεχνολογία επικοινωνιών, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές απλώς ακουμπώντας το smartphone τους στα συνήθη τερματικά πληρωμής με πιστωτικές κάρτες.
Η Samsung Pay δίνει την ίδια δυνατότητα στους χρήστες αξιοποιώντας και αυτό τεχνολογία ασύρματης ασφαλούς μετάδοσης, όπως σημειώνουν τα κορεατικά ΜΜΕ
Το LG Pay θα είναι αρχικά διαθέσιμο μέσω των εταιρειών Shinhan, KB, BC και Lotte, δηλ. των τεσσάρων εταιρειών έκδοσης πιστωτικών καρτών της Νότιας Κορέας, αλλά ο αριθμός των εταιριών που θα υποστηρίζουν αυτή τη μέθοδο πληρωμής αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στους επόμενους τρεις μήνες.
Προς το παρόν μόνο οι κάτοχοι του LG G6, της νέας «ναυαρχίδας» της εταιρίας, θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές μέσω αυτής της υπηρεσίας και έπειτα από κατάλληλη ενημέρωση του λογισμικού τους, όμως η κορεατική εταιρία ανακοίνωσε πως το LG Pay θα διατεθεί και σε άλλα smartphones στο μέλλον.
Το LG Pay έκανε την πρεμιέρα του στην αγορά αρκετά καθυστερημένα σε σχέση με τις αντίστοιχες υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητών που εισήγαγαν άλλοι ανταγωνιστές της, όπως η Apple και η Samsung, των οποίων οι πλατφόρμες είναι πλέον διαθέσιμες σε περισσότερες από 10 χώρες και σε μάλιστα για περισσότερα του ενός μοντέλα κινητών.
Ακόμα και η Google έχει «κλειδώσει» προβάδισμα σ’ αυτόν τον τομέα, δεδομένου ότι το Android Pay είναι ήδη διαθέσιμο για τα κινητά τηλέφωνα της LG.
Το LG Pay, αντίθετα, είναι διαθέσιμο μόνο στο κορυφαίο μοντέλο G6 της LG, που δεν θα το έλεγες ιδιαίτερα προσιτό, καθώς η αρχική τιμή του είναι 796 δολάρια... Είναι, βεβαίως, αρκετά πιο οικονομικό από τα 900 δολάρια που αναμένεται να κοστίζει το iPhone 8, όταν κάνει το ντεμπούτο του αργότερα φέτος - αλλά σίγουρα δεν είναι ένα φθηνό κινητό.
Πάντως η προσβασιμότητα, τουλάχιστον για τους χρήστες της ίδιας της LG, μάλλον δεν πρόκειται να τους απασχολήσει πολύ, μιας και η εταιρεία ήδη προγραμματίζει να διαθέσει το LG Pay σε άλλα μοντέλα μέσω μιας ενημέρωση λογισμικού, κάποια στιγμή μετά το λανσάρισμα του, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες.
Αυτό που είναι λιγότερο σαφές, όμως, έχει να κάνει με το πότε η πλατφόρμα πληρωμών της LG θα θα είναι διαθέσιμη εκτός Νότιας Κορέας, δεδομένου ότι η εταιρεία συνεχίζει να κρατάει κλειστά τα χαρτιά της, σχετικά με αυτό το θέμα.
Πηγή: pymnts.com
Η Google παρουσιάζει loyalty API
Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το Android Pay βρίσκεται ήδη σε 10 αγορές και σύντομα θα επεκταθεί σε περισσότερες. Μέσω του blog της, η εταιρεία ανέφερε ότι -εκτός από τις συνεργασίες με τη Visa και τη Mastercard- επιδιώκει να βελτιώσει την εμπειρία του mobile checkout και για τους χρήστες του PayPal.
Συνεχίζοντας τις προσπάθειές της για βελτίωση των δυνατοτήτων ηλεκτρονικών πληρωμών, η Google ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι έχει τεθεί πλέον σε λειτουργία το Google Payments API, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν πληρωμές είτε μέσω της εφαρμογής είτε σε online με οποιαδήποτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που έχει αποθηκευτεί στο Google Account τους μέσω του Google Play, Chrome και YouTube.
Με την υπηρεσία αυτή, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους χωρίς να χρειάζεται να θυμούνται τις πληροφορίες πληρωμής. Απλώς επιλέγουν την κάρτα που επιθυμούν, εισάγουν έναν κωδικό ασφαλείας με τη συσκευή Android και ολοκληρώνουν την αγορά. Η Google ανακοίνωσε ότι οι προγραμματιστές που θα χρησιμοποιήσουν αυτό το API θα κάνουν ευκολότερη τη ζωή των πελατών τους, σ’ ό,τι αφορά στις ηλεκτρονικές πληρωμές τους.
Ο γίγαντας του Διαδικτύου ανακοίνωσε επίσης ότι, μέσα στους επόμενους μήνες, οι χρήστες των υπηρεσιών του στις Η.Π.Α. θα μπορούν να στέλνουν ή να λαμβάνουν πληρωμές μέσω του Google Assistant, της φωνητικής εφαρμογής προσωπικού βοηθού. Θα μπορούν να ζητούν από την εφαρμογή είτε στην οικιακή τους συσκευή Google ή σε ένα κινητό με λειτουργικό Android να στείλει σε ένα άτομο χρήματα και η εφαρμογή θα κάνει, στη συνέχεια, όλη τη δουλειά. Το μόνο που χρειάζονται οι χρήστες, είναι μια χρεωστική κάρτα συνδεδεμένη με τον λογαριασμό τους Google.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης έναν νέο τρόπο που θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιβραβεύουν την καταναλωτική πιστότητα των πελατών τους.
Το API με την ονομασία Card Linked προσφέρει έναν νέο τρόπο προβολής στοχευμένων προσφορών, και η αμερικανική αλυσίδα Panera Bread (www.panerabread.com) είναι ένας από τους πρώτους συνεργάτες της Google που θα την ‘τρέξουν’ σε εθνικό επίπεδο, στις ΗΠΑ.
Τα μέλη του MyPanera που διαθέτουν κατάλληλη κάρτα πελάτη συνδεδεμένη στο Android Pay, θα λαμβάνουν προσφορές και ενημερώσεις σχετικά με νέες συμφέρουσες προτάσεις. Οι προσφορές αυτές θα εξαργυρώνονται όταν οι πελάτες χρησιμοποιούν την κάρτα τους στο ταμείο.
Η Google επιτρέπει, επίσης, στους χρήστες Android Pay να προσθέσουν κι άλλα προγράμματα πιστότητας στην υπηρεσία πληρωμών της.
Η εταιρεία ανέφερε για παράδειγμα ότι τα μέλη της Walgreen Balance Rewards, που έχουν συνδέσει την κάρτα πιστότητας με τον αριθμό του τηλεφώνου τους και χρησιμοποιούν το Android Pay, θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις για προσφορές στη συσκευή τους, ώστε να αξιοποιήσουν της κάρτα τους για μελλοντικές αγορές στη γνωστή αλυσίδα drugstore.
Η Walgreen έχει αναπτύξει την τεχνολογία smart tap της Google σε περισσότερα από 8.000 καταστήματά της, στις Η.Π.Α.
Η εταιρεία δήλωσε ότι συνεργάζεται με το πρόγραμμα Clover της First Data ώστε να επεκτείνει την τεχνολογία smart tap σε όλα τα είδη επιχειρήσεων.
Με την ενσωμάτωση αυτής της έξυπνης εφαρμογής στο API του Clover, οι προγραμματιστές μπορούν πλέον να δημιουργήσουν εφαρμογές Android για προγράμματα πιστότητας πελατών, κουπόνια, εξαργύρωση επιταγών δώρων κι αρκετές ακόμα υπηρεσίες, όπως πχ. οι προπαραγγελίες προϊόντων.
Πηγή: pymnts.com
Την επικύρωση από την Ελλάδα της «Σύμβασης για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο» και του Πρωτοκόλλου που τη συνοδεύει, παρέδωσε πρόσφατα ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Ελλάδας στο Συμβούλιο της Ευρώπης, πρέσβυς Στέλιος Περράκης, στο γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Θόρμπγιον Γιάγκλαντ.
Στην τελετή παράδοσης, στο γραφείο του γενικού γραμματέα, παραβρέθηκαν τα μέλη της ελληνικής κοινοβουλευτικής αντιπροσωπείας: η επικεφαλής Αννέτα Καββαδία, η Τασία Χριστοδουλόπουλου και ο Γιώργος Κυρίτσης. Με την επικύρωση, η Ελλάδα γίνεται η 52η χώρα που εντάσσεται στο σύστημα της «Σύμβασης για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο» (42 χώρες-μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης και 10 χώρες εκτός Συμβουλίου).
«Πρόκειται για μια σημαντική στιγμή» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρέσβυς κ.Περράκης. «Η Ελλάδα επικυρώνει ένα από τα πιο σημαντικά κείμενα, από τις πιο σημαντικές Συμβάσεις του Συμβουλίου της Ευρώπης, που αφορά στο κυβερνοέγκλημα.
Μαζί είναι κι ένα Πρωτόκολλο που συνδέεται με τη Σύμβαση και αφορά στην αντιμετώπιση των ρατσιστικών πράξεων μέσω διαδικτύου» δήλωσε, προσθέτοντας ότι «η σημασία που δίνεται πλέον στη Σύμβαση αυτή, φαίνεται και από το γεγονός ότι πολλές χώρες εκτός Συμβουλίου της Ευρώπης την έχουν επικυρώσει και συμμετέχουν στο σύστημα. Με τη σημερινή επικύρωση, κάνει και η Ελλάδα ένα πολύ μεγάλο βήμα προς έναν άλλο νομικό πολιτισμό».
Στο περιθώριο της τελετής, ο επικεφαλής της Επιτροπής της Σύμβασης για το κυβερνοέγκλημα, Αλεξάντερ Σέγκερ, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι υπάρχει συνεχής αναζήτηση για το θέμα και η Επιτροπή ετοιμάζει ήδη δεύτερο Πρωτόκολλο, το οποίο θα συζητηθεί την ερχόμενη εβδομάδα, με στόχο να είναι έτοιμο το καλοκαίρι. «Σεβόμαστε βέβαια την εθνική κυριαρχία, θέλουμε όμως να διασφαλίζεται και η δίωξη των παραβατών. Κι αυτό χάρις στην πρόσβαση για αποδεικτικά στοιχεία μέσω Google σε cloud servers με στόχο την προστασία της κοινωνίας και των πολιτών. Και αυτό γιατί χωρίς δεδομένα δεν υπάρχουν αποδείξεις, επομένως δεν μπορεί να υπάρξει δικαιοσύνη» υπογράμμισε.
Σχετικά με το προετοιμαζόμενο δεύτερο Πρωτόκολλο για το κυβερνοέγκλημα, ο πρέσβυς κ. Περράκης σχολίασε πως «η διαρκής αναζήτηση μεγαλύτερης προστασίας είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του Συμβουλίου της Ευρώπης, γιατί έτσι διευρύνεται όλο και πιο πολύ το κράτος δικαίου. Επομένως, όλες οι πράξεις που θα βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη εφαρμογή της Σύμβασης είναι ευπρόσδεκτες».
Τα ελληνικά νοικοκυριά προσαρμόζονται, θέλοντας και μη, στις επιταγές των καιρών και σε όσα επιβάλλουν τόσο η ψηφιακή εποχή που βιώνουμε, όσο και τα capital controls, τα οποία εξακολουθούν να ισχύουν... Έτσι, περίπου τα μισά νοικοκυριά χρησιμοποιούν πλέον πλαστικό χρήμα και e-banking για αγορές αγαθών και πληρωμή λογαριασμών. Όμως, ποσοστό 46% εξακολουθεί να προτιμά για τις πληρωμές του τα μετρητά...
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την ετήσια έρευνα εισοδήματος για το 2016 του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ΜARC ΑΕ σε πανελλαδικό δείγμα 1.000 νοικοκυριών, στο διάστημα 14 ως 23 Νοεμβρίου 2016. Η έρευνα, που μελετά την εξέλιξη της εισοδηματικής κατάστασης των ελληνικών νοικοκυριών, επισημαίνει όσον αφορά το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ότι απαιτείται “ένα διαφορετικό μείγμα κινήτρων σε διαφορετικές ομάδες του πληθυσμού, αλλά και συμμόρφωση των τραπεζών με τις οδηγίες της ΤτΕ και το πνεύμα μετάβασης στη νέα ψηφιακή εποχή. Σημαίνει, επίσης, ότι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού αδυνατεί να προσαρμοστεί σε αυτή την συναλλακτική συνήθεια”.
Τεράστια φυγή στο εξωτερικό
Εκρηκτικές διαστάσεις, από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι έχει πλέον λάβει το φαινόμενο της οικονομικής μετανάστευσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, πάνω από 450.000 Έλληνες πολίτες έχουν μεταναστεύσει στο εξωτερικό για να βρουν εργασία, ενώ 2 στους 3 νέους ηλικίας 18-35 εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να μεταναστεύσουν, αν τους δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία για εργασία.
Το 9,7% των νοικοκυριών δηλώνει ότι είχε ένα τουλάχιστο μέλος που μετανάστευσε στο εξωτερικό για να βρει εργασία (ποσοστό που αντιστοιχεί σε πάνω από 400.000 οικογένειες). Ο αριθμός αυτός συγκλίνει με τα επίσημα στοιχεία των στατιστικών αρχών, όπου υπάρχει εκτίμηση για μετανάστευση άνω των 500.000 Ελλήνων πολιτών από την απαρχή της κρίσης (427.000 την περίοδο 2008-2013).
Ακόμη πιο ανησυχητική είναι η προοπτική συνέχισης του φαινομένου, καθώς το 42% των νοικοκυριών θα εξέταζε σοβαρά το ενδεχόμενο να μεταναστεύσει στο εξωτερικό, αν υπήρχαν οι προϋποθέσεις για εξεύρεση εργασίας. Στις νεότερες ηλικίες 18-35 ετών, το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 67,7%, δηλαδή 2 στους 3 νέους είναι δυνητικοί μετανάστες.
Χαμηλά η επιχειρηματικότητα
Τα νοικοκυριά, που δηλώνουν εισοδήματα από επιχειρηματική δραστηριότητα ως κύρια πηγή εισοδήματος, παραμένουν στο χαμηλό ποσοστό του 9% (από 12,6% το 2012), που κι αυτό αναμένεται να υποχωρήσει περισσότερο, με την εφαρμογή του νέου υπολογισμού ασφαλιστικών εισφορών. Σταθερά υψηλό, αλλά οριακά μειούμενο, είναι το ποσοστό των νοικοκυριών (49,2%) που δηλώνει ως κυριότερη πηγή εισοδήματος τη σύνταξη κάποιου μέλους του. Η μικρή μείωση (έναντι 52% το Δεκέμβριο του 2014) πιθανότατα οφείλεται στην προοδευτική οριζόντια μείωση του επιπέδου των συντάξεων.
Δυσμενής η εικόνα των νοικοκυριών
Όσον αφορά στη συνολική εικόνα της οικονομικής κατάστασης των ελληνικών νοικοκυριών, όπως την αποτυπώνει η έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, το 75% εξ αυτών διαβιώνει με πολύ χειρότερους όρους (ποσοτικούς και ποιοτικούς) σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα της κρίσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 75,3% των νοικοκυριών παρουσίασε σημαντική μείωση εισοδημάτων μέσα στο 2016. Ακόμη, πάνω από 1 στα 3 νοικοκυριά δηλώνει ότι διαβιεί με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που βρίσκεται στην κατώτερη εισοδηματική κλίμακα (37,1% δηλώνουν εισόδημα <10.000€ ετησίως).
Το 16,0% των νοικοκυριών δηλώνει ότι τα εισοδήματά του δεν επαρκούν για να καλύψουν ούτε τις βασικές τους ανάγκες, εύρημα που συνάδει με το ποσοστό ακραίας φτώχειας που σημειώνεται στη χώρα (το οποίο υπολογίζεται στο 40% του ενδιάμεσου εισοδήματος, κατά την ΕΛΣΤΑΤ). Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Eurostat Έρευνα Εισοδήματος & Συνθηκών Διαβίωσης των Νοικοκυριών), το κατώφλι σχετικής φτώχειας στην Ελλάδα μειώθηκε από τις €7.178 το 2010 στις €4.512 το 2015, ένδειξη κατάρρευσης των μεσαίων εισοδημάτων. Αν ληφθεί ως μέτρο σύγκρισης το κατώφλι φτώχειας του 2010, τότε περίπου τα μισά νοικοκυριά θα θεωρούνταν σήμερα φτωχά.
Υποχρεωτικές από σήμερα οι αναρτήσεις για τις ηλεκτρονικές πληρωμές – Προβλημτισμός στο ΕΒΕΔ
Αντιμέτωπες με βαριά χρηματικά πρόστιμα θα είναι από σήμερα 1η Φεβρουαρίου, όσες εμπορικές επιχειρήσεις δεν έχουν αναρτήσει πινακίδες που να ενημερώνουν τους καταναλωτές για το αν αποδέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές ή αν δεν έχουν αυτήν τη δυνατότητα.
Και οι δύο κατηγορίες υποχρεωτικά θα πρέπει να έχουν αναρτημένες πινακίδες στις εισόδους και στα ταμεία των καταστημάτων τους, όπου θα αναγράφεται: Για τις πρώτες επιχειρήσεις ότι δέχονται πληρωμές με κάρτες, καθώς και ποια συστήματα πληρωμών χρησιμοποιούν (π.χ. VISA, MASTERCARD κ.λπ.), και για τις δεύτερες ότι δεν δέχονται κάρτες.
Στο μεταξύ, όπως όλα δείχνουν, γύρω στον Μάρτιο αναμένεται να εκδοθεί και η περιβόητη κοινή υπουργική απόφαση σχετικά με το ποιες επιχειρήσεις υποχρεωτικά θα πρέπει να αποδέχονται πληρωμές με κάρτες, καθώς ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΒΕΔ κ. Νίκος Παπασταματίου μιλώντας στην «δ», δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για την υποχρεωτική χρήση των pos αφού μια σειρά από προβλήματα που θα ανακύψουν, παραμένουν άλυτα.
Όπως λεει, η υποχρεωτική χρήση των pos όχι μόνο δεν θα διευκολύνει τις μικρομεσαίες και οικογενειακές επιχειρήσεις αλλά θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα, αφού δεν έχει θεσπιστεί ακόμα ο ακατάσχετος λογαριασμός, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή, όσοι έχουν οφειλές, να χάσουν τα χρήματά τους από πιθανές κατασχέσεις.
«Από το μέτρο αυτό δεν κινδυνεύουν οι εισπράξεις των μεγάλων εταιρειών, που έχουν βρει τρόπους να προστατέψουν τα χρήματά τους αλλά οι μικρομεσαίες και οικογενειακές επιχειρήσεις, που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους. Στον καιρό της οικονομικής κρίσης, είναι αδύνατον να μην υπάρχουν οφειλές είτε στο δημόσιο είτε στα ασφαλιστικά ταμεία είτε ακόμα και σε ιδιώτες. Τα κατασχετήρια εκδίδονται καθημερινά κατά εκατοντάδες, πώς λοιπόν θα χρησιμοποιήσει το pos μια επιχείρηση από την στιγμή που κινδυνεύουν με κατάσχεση τα χρήματα από τον λογαριασμό της τράπεζας; Να φανεί συνεπής ο πρωθυπουργός και να υλοποιήσει την δέσμευσή του για την θέσπιση του ακατάσχετου λογαριασμού. Διαφορετικά, η χρήση των pos δεν θα βρει ανταπόκριση», λέει ο κ. Παπασταματίου.
Επιπλέον, επαναφέρει το ζήτημα που αφορά στο υψηλό κόστος λειτουργίας τον pos και τις μεγάλες χρεώσεις που επιβάλλουν οι τράπεζες, λέγοντας πως θα πρέπει να επανεξεταστεί διότι είναι ασύμφορο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Οι προμήθειες
Οι προμήθειες ανά συναλλαγή με πλαστικό χρήμα, που πληρώνει ο επαγγελματίας, είναι θέμα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Οι επαγγελματίες κάνουν λόγο για υπέρογκες χρεώσεις που φτάνουν ακόμη και το 3% επί των συναλλαγών. Ο κάθε επαγγελματίας έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ή να νοικιάσει το μηχάνημα POS. Σε περίπτωση αγοράς υπολογίζεται ένα επιπλέον κόστος τεχνικής υποστήριξης. Η ενοικίαση έχει μια ελάχιστη διάρκεια χρήση της υπηρεσίας (συνήθως 18-24 μήνες) και προπληρώνεται σε εξαμηνιαία βάση, ενώ συνήθως δεν χρεώνεται τεχνική υποστήριξη και αναλώσιμα.
Paylink: Παρουσιάζει υπηρεσία πληρωμής ηλεκτρονικών συναλλαγών
Μία ελληνική εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει τον πλέον αξιόπιστο, ανταγωνιστικό και φιλικό τρόπο πληρωμής ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Πρόκειται για το Paybybank, μία νέα υπηρεσία η οποία απλοποιεί, εκσυγχρονίζει και αυτοματοποιεί τις ηλεκτρονικές πληρωμές που μπορεί να δεχτεί μία επιχείρηση (μέσω e-banking, phone-banking ή και μέσω τραπεζικών καταστημάτων), παρέχοντας ένα πολύτιμο νέο εργαλείο για καταναλωτές και εμπόρους.
Η ραγδαία στροφή των Ελλήνων στις ηλεκτρονικές συναλλαγές ενίσχυσε τους προβληματισμούς σχετικά με την ασφάλεια τόσο των στοιχείων που παρέχονται στο διαδίκτυο όσο και της διαδικασίας της συναλλαγής. Το Paybybank εγγυάται την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω της αυτόματης, αποκλειστικής διασταύρωσης ενός μοναδικού κωδικού πληρωμής με το ποσό της εκάστοτε συναλλαγής. Αυτός ο μοναδικός κωδικός διασφαλίζει την κατάθεση αποκλειστικά του ποσού της συναλλαγής, χωρίς να απαιτεί τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του χρήστη.
Η όλη διαδικασία γίνεται σε 4 απλά βήματα:
1. Ο χρήστης αφού επιλέξει το προς αγορά προιόν ή υπηρεσία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιλογής του, επιλέγει το Paybybank ως τρόπο πληρωμής και λαμβάνει αμέσως τον «κωδικό πληρωμής» που εκδίδει το ηλεκτρονικό κατάστημα
2. Πραγματοποιεί είσοδο στον τραπεζικό του λογαριασμό μέσω e-banking και επιλέγει «Paybybank» στην επιλογή «Πληρωμές»
3. Εισάγει τον «κωδικό πληρωμής» που έχει λάβει από το ηλεκτρονικό κατάστημα και ο οποίος αντιστοιχεί αποκλειστικά στο ποσό της αγοράς του εξασφαλίζοντας έτσι πως δεν πρόκειται να κατατεθεί λάθος πόσο
4. Επιλέγει την εντολή «εκτέλεση» και η αγορά ολοκληρώνεται με απόλυτη ασφάλεια
Ο χρήστης της υπηρεσίας δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε εγγραφή σε κάποιο λογαριασμό στο Paybybank, ούτε να επικοινωνήσει με την επιχείρηση για επιβεβαίωση της πληρωμής καθώς η διαδικασία προχωράει ανεξάρτητα και αυτόματα.
Μέσω του Paybybank οι παραδοσιακές πληρωμές μέσω τραπεζικής κατάθεσης δεν είναι πλέον απαραίτητες καθώς μόλις ο πελάτης πραγματοποιήσει την πληρωμή από την Τράπεζα του, η Επιχείρηση ενημερώνεται την ίδια στιγμή ότι ο πελάτης της έχει εξοφλήσει το τίμημα για το προϊόν ή την υπηρεσία που απέκτησε και η παραγγελία προχωράει αυτόματα.
Ενίσχυση του χτισίματος τους αφορολόγητου για το 2017
Πέραν των επιχειρήσεων, η αξιοποίηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας έχει τη δυνατότητα να λύσει τα χέρια των ιδιωτών που επιθυμούν να φτάσουν το αφορολόγητο όριο για το 2017, το οποίο επιτυγχάνεται αποκλειστικά με την υλοποίηση ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι συναλλαγές μέσω του Paybybank εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία.
Το Paybybank είναι μια υπηρεσία που δημιουργήθηκε από την ελληνική εταιρία Paylink και έχει ήδη υιοθετηθεί από πολλά e-shops για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πελατών τους, ενώ ήδη τοποθετείται ανάμεσα στις βασικές επιλογές ηλεκτρονικών πληρωμών.
Μία νέα πρωτοποριακή υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών το Live-Pay της Eurobank EFG παρέχει τη δυνατότητα στους ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας να εξοφλούν τις υποχρεώσεις τους προς οργανισμούς ή επιχειρήσεις στο internet, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας. Αντίστοιχα οι επιχειρήσεις μπορούν να εισπράττουν αυτόματα τις απαιτήσεις από τους πελάτες τους.
Ειδικότερα, μέσω του Live-Pay οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν online μια σειρά από υποχρεώσεις, όπως οφειλές προς το Δημόσιο, λογαριασμούς τηλεφώνου και internet, ασφαλιστικές υπηρεσίες, συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά, διαμονή σε ξενοδοχεία και πολλές άλλες, με τη χρέωση πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας οποιασδήποτε Τράπεζας (Visa, MasterCard, Prepaid Visa).
Παράλληλα, για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων τελευταίας τεχνολογίας, είναι διαθέσιμη και η έκδοση του Live-Pay για κινητά τηλέφωνα. Οι χρήστες των πιο διαδεδομένων Smartphones (iphone, android) μπορούν να πραγματοποιήσουν τις πληρωμές τους από τον browser του κινητού τους τηλεφώνου πληκτρολογώντας τη διεύθυνση www.livepay.gr
Η χρήση της υπηρεσίας διατίθεται δωρεάν και είναι ιδιαίτερα εύκολη, γρήγορη και ασφαλής. Ο χρήστης του Live-Pay ολοκληρώνει την πληρωμή του με 3 απλά βήματα. Η πληρωμή εκτελείται άμεσα και εκδίδεται απόδειξη της συναλλαγής την οποία μπορεί να εκτυπώσει, να αποθηκεύσει ή να δεχθεί αντίγραφο μέσω email. Για ορισμένες πληρωμές, θα υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης και με δόσεις.
Επίσης, τα εγγεγραμμένα μέλη του Live-Pay απολαμβάνουν πρόσθετες λειτουργίες που τους διευκολύνουν στην παρακολούθηση και εκτέλεση των πληρωμών τους, όπως πρόσβαση στο ιστορικό των συναλλαγών τους, η αποθήκευση των τακτικών πληρωμών τους, η τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου πληρωμών/αποδείξεων κλπ.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24ώρες το 24ωρο και ένας εκπρόσωπός του Live-Pay βρίσκεται πάντα διαθέσιμος να εξυπηρετήσει είτε μέσω Live chat, είτε μέσω τηλέφωνου χωρίς κόστος και χωρίς αναμονή!
Οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους και την αποτελεσματικότητα του εισπρακτικού τους μηχανισμού με την ένταξή τους στο Live-Pay της Eurobank, αποκτώντας ένα νέο κανάλι για εξ αποστάσεως εισπράξεις, χωρίς μάλιστα να είναι απαραίτητο να διαθέτουν δική τους ιστοσελίδα.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.livepay.gr
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77