Μια εκστρατεία Fintech ξεκίνησε στις 6 Δεκεμβρίου στον Guardian και διαδικτυακά στη διεύθυνση businessandindustry.co.uk/campaign/fintech παρουσιάζοντας κομμάτια ηγετικής σκέψης από σημαντικούς ηγέτες του κλάδου των εταιρειών fintech.
Η καμπάνια περιλαμβάνει μια συλλογή απόψεων, από την Innovate Finance, την Ευρωπαϊκή Ένωση Fintech, την Ομοσπονδία Μικρών Επιχειρήσεων, την FINTECH Circle, τον ΟΟΣΑ, την PIMFA, την PLSA, την techUK και την UK Finance.
Η εκστρατεία Fintech έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την καινοτομία πίσω από τις ψηφιακές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, καθώς ο κόσμος αλλάζει για να καλύψει τις τραπεζικές ανάγκες και τις ανάγκες πληρωμών του σήμερα.
Επίσης, σε αυτή την εκστρατεία, τονίζονται, μεταξύ άλλων, η τάση "buy now - pay later", η πράσινη χρηματοδότηση, ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στον χρηματοπιστωτικό κλάδο και οι συνεργασίες στον τομέα του fintech.
Η εκστρατεία διερευνεί επίσης διάφορους τρόπους όσον αφορά στο τί πρόκειται να ακολουθήσει, για τί χρειάζεται να προετοιμαστούμε και ποια μπορεί να είναι τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει το fintech: πώς αναπτύσσονται οι χρηματοοικονομικές υποδομές, το open banking, η επιρροή των δεδομένων στο μέλλον του fintech και πώς αντιμετωπίζονται οι καθυστερημένες πληρωμές.
Μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας, ο κλάδος της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας έχει κάνει μεγάλα βήματα προς τη δημιουργία αξιόπιστων, αποτελεσματικών πλατφορμών, που είναι κατάλληλες για την ψηφιακή εποχή.
Εικόνα: Jonas Leupe, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]