Πόσες φορές έχουμε ενοχληθεί ως πελάτες ενός e-shop, καθώς για να ολοκληρώσουμε τις αγορές μας αναγκαζόμαστε να περάσουμε από μία χρονοβόρα διαδικασία; Ακόμη και αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα προϊόν, πρέπει να το προσθέσουμε στο καλάθι μας, να προχωρήσουμε στη σελίδα του καλαθιού, στη συνέχεια στη σελίδα του checkout και τελικά να συμπληρώσουμε έναν μεγάλο αριθμό στοιχείων.
Αυτή η χρονοβόρα διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς οδηγεί σε αύξηση των πελατών που δεν ολοκληρώνουν το checkout και εγκαταλείπουν τα «καλάθια» τους. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ινστιτούτου Baymard, το 28% των εγκαταλελειμένων online καλαθιών οφείλεται σε μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία checkout. Γεγονός που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων των εμπόρων.
Θα μπορούσε η διαδικασία αυτή να είναι πολύ πιο απλή; Αυτό ακριβώς έχει καταφέρει η Simpler, όπου μέσω του “ψηφιακού διαβατηρίου αγορών”, επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν αποτελεσματικά στο διαδίκτυο με μόνο ένα κλικ.
Πέραν αυτού, μέσω της Simpler οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους σε πρώιμα στάδια του ψηφιακού ταξιδίου αγορών τους, κάνοντας τη διαδικασία πιο γρήγορη και εύκολη από ποτέ.
Πως η Simpler αλλάζει την διαδικασία αγορών στο διαδίκτυο;
Μέσω της Simpler, τα e-shops μπορούν πλέον να δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ένα κλικ σε οποιοδήποτε στάδιο της αγοράς. Πως; Δίνοντας τη δυνατότητα να τοποθετηθεί το κουμπί της “Γρήγορης Αγοράς” σε σελίδες όπως αυτή του προϊόντος, το “mini cart”, τη σελίδα του καλαθιού, αλλά και αυτή του checkout.
Είναι όμως αυτό όντως αποδοτικό; Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν από την ανάλυση των καλαθιών περισσότερων από 100 ελληνικών e-shops που συνεργάζονται με τη Simpler, η μεγάλη πλεοψηφία που αντιστοιχεί στο 78% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά του πριν από τη σελίδα του checkout.
Πιο συγκεκριμένα, το 21% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά απευθείας από τη σελίδα του προϊόντος, ενώ το 32% και το 25% από αυτές του mini cart και του καλαθιού αντίστοιχα. Κατά συνέπεια, είναι εμφανής η προτίμηση των καταναλωτών σε ένα πιο σύντομο και τελικά πιο απλό ταξίδι αγορών στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με δεδομένα της εταιρείας, η επισκεψιμότητα των e-shops σε σελίδες που βρίσκονται πιο νωρίς στη διαδικασία της αγοράς είναι υπερπολλαπλάσια. Συγκεκριμμένα, οι σελίδες των προϊόντων δέχονται κατά μέσο 30 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα σε σχέση με αυτή του checkout.
Αντίστοιχα, αυτή του καλαθιού, δέχεται τις διπλάσιες επισκέψεις σε σχέση με αυτή του checkout. Κατά συνέπεια, με τη λύση της Simpler, όλοι αυτοί οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους άμεσα, πράγμα που σημαίνει αυξημένες πωλήσεις και περισσότερα conversions για τους εμπόρους.
Γίνεται σαφές πως είναι “must” να προσφέρετε μια εύκολα προσβάσιμη επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς, όπως η “Γρήγορη Αγορά” της Simpler, σε κάθε στάδιο του ψηφιακού ταξιδιού του αγοραστή. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αξιοποιήσετε πολύ πιο αποδοτικά τη διαθέσιμη επισκεψιμότητα σε κάθε σελίδα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που απεικονίζονται στο παραπάνω διάγραμμα.
Αυτή η προσέγγιση, όχι μόνο απλοποιεί την διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, αλλά επιτρέπει επίσης στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους νωρίτερα στο ταξίδι αγοράς, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες μιας επιτυχημένης πώλησης για τους εμπόρους.
Για να δείτε λοιπόν πως θα μπορούσατε και εσείς να προσφέρετε μια πιο γρήγορη και ταυτόχρονα πιο απλή εμπειρία στους πελάτες σας κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
-Advertorial-