Η Funky Buddha είναι ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά brands στο χώρο του ρούχου και των αξεσουάρ. Η εταιρεία έχει ένα εκτεταμένο δίκτυο περισσότερων από 55 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
Η πρόκληση
Η Funky Buddha είναι μία εταιρεία που παραδοσιακά επενδύει στο κομμάτι του customer experience, υιοθετώντας καινοτομίες, είτε σε διαδυκτιακά, είτε σε φυσικά καταστήματα πωλήσεων. Στην προκειμένη περίπτωση, η εταιρεία εξέταζε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών της σε διαδυκτιακά περιβάλλοντα, ενώ παράλληλα θα μπορούσε να αποκομίσει χειροπιαστά οφέλη σε σημαντικούς δείκτες, όπως αυτούς του conversion rate και του user acquisition cost.
Σχετικά με τους δείκτες αυτούς, η Funky Buddha διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία με τη Relevance Digital Agency. Έπειτα από εξέταση του παραπάνω αιτήματος, η Relevance Digital Agency πρότεινε τη Simpler ως ένα μέσο βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών της Funky Buddha, και πιθανόν μείωσης του κόστους απόκτησης πελατών, μέσω της αύξησης του conversion rate.
Η υπόθεση εργασίας στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι η Simpler επιτρέπει στους πελάτες να συντομεύουν τη διαδικασία αγοράς, μειώνοντας τα βήματα προς το checkout. Κατά συνέπεια, αυτό θα μπορούσε να αποδειχτεί καθοριστικός παράγοντας στη βελτίωση των εν λόγω δεικτών.
Η λύση
Το Simpler Checkout απλοποιεί τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, κάνοντάς την ολοκλήρωση αγοράς ταχύτερη και ευκολότερη για τους καταναλωτές. Με το Simpler, οι επισκέπτες ενός e-shop δεν χρειάζεται να περάσουν από την ταλαιπωρία της δημιουργίας λογαριασμών, της συμπλήρωσης μεγάλων φορμών ή της απομνημόνευσης κωδικών πρόσβασης.
Αυτή η λύση κάνει τη διαδικασία του checkout κατά 50% γρηγορότερη σε χρόνο.
Το αποτέλεσμα
Τα αποτελέσματα της εγκατάστασης του Simpler checkout στο website ήταν εντυπωσιακά. Κατά τις πρώτες εβδομάδες τουλάχιστον ένας στους πέντε χρήστες προτιμούσε το Simpler για να ολοκληρώσει την αγορά του. Tο 75% των αγοραστών του Simpler προτιμούσαν να “κόψουν το funnel” και να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους άμεσα από τη σελίδα του προϊόντος, ή στο minicart.
Επιπλέον, το 10% των Simpler αγοραστών ολοκλήρωσαν τις αγορές τους με ένα μόνο κλικ και κατά μέσο όρο, αυτές οι αγορές χρειάστηκαν μόλις έξι δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθούν. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η δυνατότητα παράλειψης βημάτων μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς, καθώς και η ταχύτητα και αμεσότητα είναι παράγοντες ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση δεικτών όπως το conversion rate.
Η Funky Buddha παρατήρησε επίσης κάποιες άλλες ενδιαφέρουσες τάσεις μεταξύ των αγοραστών που χρησιμοποιούσαν το Simpler.
Συγκεκριμένα, η Simpler σαν μέθοδος ολοκλήρωσης αγοράς πήρε το μερίδιο άλλων κοστοβόρων μεθόδων πληρωμής. Ενδεικτικά οι πληρωμές με αντικαταβολή μειώθηκαν κατά 8,63% - μόλις σε ένα μήνα χρήσης της υπηρεσίας, ενώ υποχώρησαν τα ποσοστά και άλλων “ακριβών” μεθόδων πληρωμής όπως αυτό της PayPal. Με την πάροδο του χρόνου, όλο και περισσότεροι αγοραστές του Funky Buddha επέλεγαν να αγοράσουν με το Simpler Checkout λόγω της ευκολίας του.
"Το Simpler Checkout βοήθησε να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία αγοράς για τους πελάτες μας, αλλά είχε και σημαντικό αντίκτυπο στα τελικά αποτελέσματα των πωλήσεων. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι καθώς η συνεργασία μας πετυχαίνει και με το παραπάνω τους στόχους της". δήλωσε ο Νίκος Αλεξίου, ιδιοκτήτης της Funky Buddha.
Ο αντίκτυπος του κουπονιού
Η Funky Buddha διαχρονικά προσέφερε ένα κουπόνι έκπτωσης 10% στους πελάτες που είχαν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο τους, ως κίνητρο για την αύξηση των εγγραφών (registrations).
Δεδομένου ότι όλοι οι αγοραστές που χρησιμοποιούν το Simpler είναι ταυτόχρονα εγγεγραμμένοι πελάτες, η Funky Buddha αποφάσισε να μεταβιβάσει κατά το ήμισυ αυτή την έκπτωση (5%) σε αγοραστές που χρησιμοποίησαν το Simpler Checkout για τις αγορές τους. Το εκπτωτικό κουπόνι εμφανίστηκε στην επάνω αριστερή γωνία του κουμπιού Simpler Checkout και παρότρυνε τους αγοραστές να αγοράσουν χρησιμοποιώντας το Simpler για να λάβουν επιπλέον έκπτωση 5%.
Αυτό είχε άμεσο και σημαντικό αντίκτυπο στην εταιρεία. H χρήση της αντικαταβολής μειώθηκε κατά 23%, και ο αριθμός των εγγεγραμμένων αγοραστών αυξήθηκε κατά 57%, γεγονός που βοήθησε στην πορεία ώστε να αυξηθούν ακόμα περισσότερο οι πωλήσεις από τη στόχευση σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
“Η απλή και γρήγορη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, όχι μόνο διευκόλυνε τους αγοραστές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, αλλά οδήγησε επίσης σε αυξημένες παραγγελίες και αύξηση στο RoAS. Στη Relevance Digital, αναζητούμε πάντα λύσεις που να οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες μας και το Simpler Checkout ξεπέρασε τις προσδοκίες μας”, δήλωσε ο Θανάσης Σοφιανός, Founder & CEO της Relevance Digital.
Εάν ψάχνετε και εσείς τον τρόπο να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας και παράλληλα να βελτιώσετε σημαντικά το experience των πελατών σας, κλείστε τώρα το demo σας με τη Simpler και μάθετε πως!
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]