Tech & Business

Διάκριση για τη νέα εφαρμογή ΑCS Mobile App στα Mobile Excellence Awards 2018

Το Silver Βραβείο της κατηγορίας «GPS-Enabled (Location-based) Mobile Applications for Transport / Navigation» απέσπασε η ACS στα φετινά Mobile Excellence Awards για τη νέα εφαρμογή “ACS Mobile App”.

Η ACS έχει λανσάρει πρόσφατα τη νέα σύγχρονη εφαρμογή για κινητά android και iOS "ACS Mobile App", η οποία εξυπηρετεί γρήγορα τις 3 βασικές ανάγκες του πελάτη ACS:

-1 την αναζήτηση της αποστολής του (μέσω του συστήματος εντοπισμού και παρακολούθησης track-and-trace της ACS), είτε πληκτρολογώντας τον αριθμό της αποστολής, είτε σκανάροντας το barcode του voucher / απόδειξης

-2 την αναζήτηση του πλησιέστερου σημείου εξυπηρέτησης (είτε είναι κατάστημα ACS, είτε Smart Point σε πρατήριο Shell, είτε Kiosk Xpress σε συνεργαζόμενα περίπτερα, είτε σε Xpress Point εντός άλλου καταστήματος), με βάση το γεωγραφικό στίγμα της συσκευής του εκείνη τη στιγμή

-3 τον αυτόματο υπολογισμό κόστους και χρόνου παράδοσης μιας αποστολής που ενδιαφέρεται να κάνει (εντός Ελλάδας).

Παράλληλα, με το νέο ACS Mobile App, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα για τις αποστολές του μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων (notifications) που έρχονται αυτόματα στην εφαρμογή, και οι οποίες τον κρατάνε ενήμερο για κάθε στάδιο της παραγγελίας του / αποστολής του.

Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσει την online υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", μέσα από τα παραπάνω notifications που έρχονται για κάθε αποστολή, έτσι ώστε να επιλέξει από το κινητό του νέα ημέρα παράδοσης της αποστολής ή νέο σημείο ACS (είτε το πλησιέστερο κατάστημα ή είτε το κοντινότερο Smart Point) από όπου θα μπορεί να την παραλάβει.

Το όφελος της νέας εφαρμογής είναι φυσικά η διευκόλυνση του πελάτη και η ταχύτερη εξυπηρέτηση, με την πιο άμεση πληροφόρηση στο κινητό του και τις διάφορες επιλογές που του δίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει online πλατφόρμες (website, Viber κλπ), καθώς όλες οι online υπηρεσίες της ACS γίνονται πλέον πολύ γρήγορα μέσα από μια κινητή συσκευή, η οποία αξιοποιεί το γεωγραφικό της στίγμα.

Σημειώνεται ότι το “ACS Mobile App” αποτελεί την πρώτη και μοναδική Ελληνική mobile εφαρμογή που δίνει όλες τις παραπάνω δυνατότητες στους χρήστες, αναβαθμίζοντας και εκσυγχρονίζοντας παράλληλα τον κλάδο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό video της εφαρμογής  ή στο τηλέφωνο 210-8190000, αλλά και να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από το Google Play (αν έχουν συσκευή Android) κάνοντας κλικ εδώ: ή από το App Store (αν έχουν iPhone / iPad / iPod touch) κάνοντας κλικ εδώ:

Content Marketing: Η Καλύτερη Διαφήμιση δεν είναι Διαφήμιση

Content Marketing: Η Καλύτερη Διαφήμιση δεν είναι Διαφήμιση

Το content marketing είναι μια προσέγγιση στρατηγικής marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου, ώστε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε ένα καθορισμένο κοινό, με στόχο φυσικά την μετατροπή του σε πιστούς πελάτες μας.

Διαφοροποιείται από τη διαφήμιση καθώς δεν χρησιμοποιείται για την άμεση προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά για την δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου που αφορά και ενδιαφέρει το κοινό. Δημιουργεί αξιοπιστία σε ένα brand, αναπτύσσει εμπιστοσύνη με το κοινό του και δημιουργεί το πολυπόθητο customer loyalty.

Δεν είναι μια ξεχωριστή στρατηγική, αντίθετα λειτουργεί συμπληρωματικά και είναι μέρος των υπόλοιπων στρατηγικών marketing που ήδη χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα:

Social Media: Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσετε εξ’ ορισμού για την σωστή προώθηση σας μέσα από τα social media.
SEO: είναι γνωστό ότι ο αλγόριθμος της Google αλλά και των άλλων μηχανών αναζήτησης, με το πέρασμα του χρόνου ευνοούν όλο και περισσότερο το ποιοτικό περιεχόμενο.
Inbound Marketing: ο ιδανικότερος να ακολουθήσετε τα 4 στάδια του (attract, convert, close και delight), είναι μέσα από το σωστό περιεχόμενο που θα προβάλλετε.

Think outside the box

Πως γίνεται όμως το περιεχόμενο να μας οδηγεί σε πωλήσεις; Το κοινό που απευθύνεστε δεν ενδιαφέρεται για το προϊόν σας, ενδιαφέρεται να βρει λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Μέσα από το content marketing μοιράζεστε περιεχόμενο που εμπνέει και δίνει λύσεις στο κοινό σας, το οποίο στη συνέχεια θα σας φέρει και τις επιθυμητές πωλήσεις.

Η επιτυχία του content marketing έγκειται στη δημιουργία περιεχομένου που ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Το πιο γνωστό case study και ένα από τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία του content marketing, είναι ο εικονικός πλέον Michelin Guide που δημιουργήθηκε το 1900 από τα αδέρφια Édouard και André Michelin της γνωστής εταιρείας ελαστικών.

Η εταιρεία δημιούργησε έναν οδηγό με χάρτες, συνεργεία, εστιατόρια, βενζινάδικα και ξενοδοχεία για τη Γαλλία, έχοντας ως στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και τη συχνότητα των ταξιδιών των αυτοκινητιστών, με φυσικό επακόλουθο την αύξηση πωλήσεων των ελαστικών τους. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε όλους μας!

Η σημασία του content marketing γίνεται πραγματικά εμφανής μέσα από τα λόγια του Michael Brenner, διεθνώς αναγνωρισμένου συγγραφέα και ομιλητή, “Content marketing is the gap between what brands produce and what consumers actually want”.

Πηγή: Digitalup

Συνεχίζεται η ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας ΤΠΕ

Οριακή υποχώρηση αναμένεται στην Ελλάδα

Με γοργό ρυθμό συνεχίζει να μεγεθύνεται η παγκόσμια βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), η οποία τόσο το 2018, όσο και το 2019, αναμένεται να καταγράψει θετικό πρόσημο, λειτουργώντας ως καταλύτης για την παγκόσμια ανάπτυξη.

Αυτό ανακοίνωσε ο ΣΕΠΕ, μέλος του EITO (European IT Observatory - Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο για την Τεχνολογία) και επίσημος συνεργάτης του για την Ελλάδα, φέροντας τον τίτλο “SEPE - The official EITO Partner for Greece”.

Αξιοποιώντας τη συνεργασία αυτή, ο ΣΕΠΕ εκδίδει ενημερωτικά ηλεκτρονικά newsletters με θέμα “Έρευνα για την Αγορά Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών”, με στόχο να παρουσιάζει τις εξελίξεις στον κλάδο μας και που αφορούν την παγκόσμια, ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά ΤΠΕ.

Φέτος επιβεβαιώθηκε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι νέες τεχνολογικές τάσεις, που φέρνει στο προσκήνιο, υπαγορεύουν νέες επενδύσεις εκ μέρους εταιρειών και οργανισμών, ενώ και οι καταναλωτικές δαπάνες βαίνουν αυξανόμενες, καθώς κάθε πτυχή της καθημερινότητας εντάσσεται σταδιακά στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Το 2018, η αξία της αγοράς θα διευρυνθεί 3,1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ανερχόμενη στα €3,247 τρις. Το 2019, το πρόσημο θα είναι θετικό δίνοντας αύξηση 2,2% με την αξία της αγοράς να φτάνει τα €3,318 τρις.

Nα σημειωθεί ότι το 2017 η αγορά πέτυχε ρυθμό ανάπτυξης 4,2%, φτάνοντας στα €3,150 τρις, ενώ το 2016 είχε αναπτυχθεί κατά 2,6%, στα €3,023 τρις.

Σ’ ό,τι αφορά στην Ελλάδα, η βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών αναμένεται να καταγράψει οριακή υποχώρηση, η οποία ποσοστιαία μεταφράζεται σε μείωση κατά 0,1% το 2018 και κατά 0,2% το 2019. Σε απόλυτα μεγέθη, η αξία της αγοράς κατά το τρέχον έτος θα κινηθεί στα επίπεδα των €5,518 δις, ενώ το 2019 θα διαμορφωθεί σε περίπου €5,504 δις.

Κώστας Καμπάκης, νέος Managing Director της ForestView

Νέο, αναβαθμισμένο ρόλο στη ForestView ανέλαβε πρόσφατα ο Κώστας Καμπάκης, μετακινούμενος στη θέση του Managing Director της εταιρείας.

Κώστας Καμπάκης

Ο κ. Καμπάκης προέρχεται από το χώρο του marketing, έχοντας διατελέσει brand και marketing manager σε διάφορες Ελληνικές εταιρίες, ενώ προηγούμενα ασκούσε καθήκοντα Performance Marketing Director, επικεφαλής της ομάδας account management της ForestView, συντονίζοντας τον σχεδιασμό και υλοποίηση digital performance επικοινωνίας για πελάτες όπως Frezyderm, Ευρωκλινική, Coffee Island, AS Company, Leroy Merlin, Minoan Lines, Discover Greece, Ψυχογιός, BodyTalk, Toi&moi κ.α.

«Η Generation Y  e-Business Provider των Εvents του Economist!

Διατηρώντας ρόλο πρωταγωνιστή στις εξελίξεις που καθορίζουν τη διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα, η Generation Y – International eBusiness Experts είναι o e-Business Provider του The Economist Events of Greece, Cyprus, Malta & southeast Europe!

Σε μια στρατηγική συνεργασία, o Economist Events εμπιστεύτηκε την Generation Y ως contributor μιας σειράς από κορυφαία events που θα λάβουν χώρα σε Αθήνα, Κύπρο, Μάλτα και νοτιοανατολική Ευρώπη μέσα στους επόμενους 12 μήνες, κάνοντας εκκίνηση από το “THE ARTIFICIALLY INTELLIGENT HEALTHCARE SECTOR”, το οποίο πραγματοποιείται αυτή τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου στο Ξενοδοχείο Grand Hyatt της Αθήνας.

Ο Economist Events λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μιας λίστας ομιλητών με παγκόσμια εμβέλεια, που έρχονται κοντά για να θέσουν ερωτήματα και απαντήσεις πάνω στους τρόπους με τους οποίους οι τεχνολογικές εξελίξεις επηρεάζουν τον κλάδο της Υγείας.

Κοινή παραδοχή των ομιλητών είναι ότι μέσα από τις πρωτοποριακές λύσεις και τεχνικές ανάπτυξης που προσφέρουν η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η ρομποτική και η ανάλυση δεδομένων, οι τομείς της πρόληψης, της διάγνωσης, της θεραπείας και της μακροπρόθεσμης περίθαλψης υφίστανται ριζική βελτίωση, με δείγματα και προοπτικές αλματώδους εξέλιξης.

Εκπρόσωποι της Generation Y, η οποία διακρίνεται για το διευρυμένο πελατολόγιο και εμπειρία στον κλάδο της Υγείας, θα δώσουν το παρών, συμμετέχοντας στον παγκόσμιο διάλογο γύρω από τις εξελίξεις που διαμορφώνουν το ψηφιακό μέλλον στο συγκεκριμένο κλάδο.

H ΕΑΝΑ υποδέχεται την πλατφόρμα Truly Media

Η Ευρωπαϊκή Συμμαχία Πρακτορείων Ειδήσεων (EANA, European Alliance of News Agencies) υποδέχεται την ATC στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της με στόχο την υποστήριξη των μελών της στην προσπάθεια καταπολέμησης της παραπληροφόρησης.

H Athens Technology Center (ATC), πρωτοπόρος πάροχος λύσεων λογισμικού που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τα πρακτορεία ειδήσεων, συμμετέχει με ιδιαίτερη χαρά Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας Πρακτορείων Ειδήσεων (EANA), που φιλοξενείται στη Βαρσοβία, από τις 19 έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2018.

Η ATC διατηρεί πολυετή και στενή συνεργασία με μέλη της EANA, όπως το Αθηναϊκό/Μακεδονικό, το Κυπριακό (CAN), το Πολωνικό (PAP) αλλά και το Πορτογαλικό (LUSA) πρακτορείο ειδήσεων, παρέχοντας τους την ολοκληρωμένη πλατφόρμα newsasset Agency.

Η πλατφόρμα καλύπτει τις ανάγκες του πρακτορείου συνολικά: από τη φάση του ειδησεογραφικού σχεδιασμού, ως την επιλογή, την επεξεργασία, την παραγωγή, τη διανομή και την αρχειοθέτηση του ειδήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, η EANA κάλεσε την ATC να παρουσιάσει τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις στην πλατφόρμα Truly Media, καθώς μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο στη «μάχη» των μελών της για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.

Αναλυτικότερα, η πλατφόρμα Truly Media, την οποία χρησιμοποιεί ήδη η Διεθνής Αμνηστία για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με περιστατικά παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποτελεί μία εφαρμογή συλλογής, οργάνωσης και εκτίμησης της αξιοπιστίας πληροφοριών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντίστοιχα, στην εκδήλωση θα γίνουν αναφορές και στο εργαλείο TruthNest, μία εφαρμογή ανάλυσης περιεχομένου που προέρχεται από το Twitter με στόχο την εκτίμηση της αξιοπιστίας πληροφοριών και πηγών.

Και η Ελλάδα στόχος εκστρατειών cryptomining, με τη βοήθεια του media player Kodi

Πολλά πρόσθετα και στην Ελλάδα ανακάλυψαν οι ερευνητές της ESET για το δημοφιλές media player ανοιχτού κώδικα Kodi, τα οποία ευθύνονται για τη διανομή κακόβουλων προγραμμάτων εξόρυξης κρυπτονομισμάτων σε Linux και Windows.

Οι άλλες τέσσερις χώρες που έχουν πληγεί περισσότερο παγκοσμίως, σύμφωνα με την τηλεμετρία της ESET, είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Κάτω Χώρες.


Γεωγραφική διανομή των ανιχνεύσεων του cryptominer από την ESET

Ο εντοπισμός των κρουσμάτων στις συγκεκριμένες χώρες δεν προκαλεί έκπληξη στους ερευνητές της ESET, καθώς πρόκειται για τις πέντε κορυφαίες χώρες στη λίστα με την υψηλότερη κυκλοφορία του Kodi, σύμφωνα με τα πρόσφατα Unofficial Kodi Addon Community Stats.

Άλλες πιθανές εξηγήσεις για τη γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων, είναι τα ειδικά builds του Kodi για κάθε χώρα που περιέχουν τα κακόβουλα repositories, καθώς και τα κακόβουλα αποθετήρια με βάσεις χρηστών στις εν λόγω χώρες, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του ολλανδικού repository XvBMC.

Όσοι χρησιμοποιούν το Kodi, πιθανά παρατήρησαν ότι το XvBMC έκλεισε πρόσφατα, έπειτα από προειδοποιήσεις για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Τότε ανακαλύφθηκε ότι αυτό το αποθετήριο ήταν - πιθανώς εν αγνοία των ίδιων - μέρος μιας κακόβουλης εκστρατείας cryptomining, η οποία χρονολογείται ήδη από τον Δεκέμβριο του 2017.

Σύμφωνα με τους ερευνητές της ESET, το κακόβουλο λογισμικό έχει αρχιτεκτονική πολλών επιπέδων και χρησιμοποιεί τεχνάσματα για να εξασφαλίσει ότι το τελικό ωφέλιμο φορτίο του - το cryptominer - δεν μπορεί εύκολα να εντοπιστεί από όποιο κακόβουλο add-on κι αν προέρχεται.

Το cryptominer τρέχει σε Windows και Linux και εξορύσσει το κρυπτονόμισμα Monero (XMR). Οι ερευνητές της ESET δεν έχουν εντοπίσει «αδέσποτη» (in-the-wild) έκδοση, η οποία να επιτίθεται σε συσκευές Android ή macOS.

Στην παρούσα φάση, τα repositories απ’ όπου ξεκίνησε αρχικά η διάδοση του κακόβουλου λογισμικού είτε δεν λειτουργούν (όπως το Bubbles) είτε δεν εξυπηρετούν πλέον τον κακόβουλο κώδικα (περίπτωση Gaia).

Ωστόσο, τα θύματα που έχουν εγκατεστημένο στις συσκευές τους το cryptominer εξακολουθούν να επηρεάζονται. Εκτός αυτού, το κακόβουλο λογισμικό εξακολουθεί να υπάρχει σε άλλα αποθετήρια και μερικά έτοιμα προς χρήση builds του Kodi, πιθανότατα χωρίς τη γνώση των δημιουργών τους.

Εξ ου και η έκκληση: αν χρησιμοποιείτε το Kodi σε μια συσκευή Windows ή Linux και έχετε εγκαταστήσει πρόσθετα από repositories τρίτων ή έτοιμα προς χρήση builds του Kodi, υπάρχει πιθανότητα να έχετε επηρεαστεί από αυτή την εκστρατεία cryptomining.

Για να ελέγξετε αν έχει παραβιαστεί η συσκευή σας, σαρώστε το με μια αξιόπιστη λύση anti-malware. Οι λύσεις της ESET ανιχνεύουν και αφαιρούν αυτές τις απειλές ως Win64/CoinMiner.II και Win64/CoinMiner.MK σε Windows και ως Linux/CoinMiner.BC, Linux/CoinMiner.BJ, Linux/CoinMiner.BK και Linux/CoinMiner.CU σε Linux.

Οι χρήστες Windows μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ESET Free Online Scanner, ενώ οι χρήστες Linux τη λύση ESET NOD32 Antivirus για Linux Desktop, που διατίθεται σε δωρεάν δοκιμαστική έκδοση, προκειμένου να ελέγξουν αν ο υπολογιστής τους έχει μολυνθεί από αυτές τις απειλές και να αφαιρέσουν οτιδήποτε εντοπιστεί.

Οι χρήστες των λύσεων ESET προστατεύονται αυτόματα.

Εκτενέστερη περιγραφή της εκστρατείας cryptomining από τα πρόσθετα του media player Kodi βρίσκονται στη σχετική τεχνική ανάλυση του ερευνητή της ESET Kaspars Osis, στο blog https://www.welivesecurity.com.

 

Νέα συνεργασία μεταξύ INTERAMERICAN και SAS

H INTERAMERICAN υιοθετεί τη λύση SAS Text Analytics για βελτίωση του Customer Experience

Έχοντας ως πάγιο στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών της, η INTERAMERICAN προχώρησε σε περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας της με την SAS Analytics, υιοθετώντας και τη λύση SAS Text Analytics.

Η συγκεκριμένη λύση αξιοποιεί μηχανική μάθηση και προηγμένα analytics με «πρώτη ύλη» το feedback που δίνουν οι πελάτες στις διάφορες μορφές επικοινωνίας με την εταιρεία, για τον εντοπισμό των σημαντικών ζητημάτων και την πραγματοποίηση περισσότερο αποτελεσματικής ανάλυσης του συναισθήματός τους.

Η λύση SAS Text Analytics παρέχει πλέον στην INTERAMERICAN το συγκριτικό πλεονέκτημα για άμεση ανάκτηση, έλεγχο και βελτίωση του Customer Experience και ενίσχυση του Customer Εngagement Value.

Αποτελεί ένα ακόμη εργαλείο για τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της γνωστής ασφαλιστικής εταιρίας, με γνώμονα την καινοτομία, στο πλαίσιο της αποτελεσματικής διαχείρισης δεδομένων, ώστε να ακουστεί η «φωνή του πελάτη».

Βασικότερα πλεονεκτήματα της λύσης Text Analytics της SAS είναι:

• η υποστήριξη ελληνικών και ελληνικής μεταγραφής σε λατινικά (greeklish),

• η διαθεσιμότητα έτοιμων γλωσσικών κανόνων και ταξινομήσεων για τον αυτόματο εντοπισμό συναισθήματος (sentiment analysis taxonomy) και οντοτήτων (entities extraction) όπως ονοματεπώνυμα, επωνυμίες, τηλέφωνα, τοποθεσίες και προϊόντα,

• η διαθεσιμότητα πλήρους γκάμας προηγμένων αναλυτικών τεχνικών text mining και machine learning, καθώς και προηγμένων γλωσσικών κανόνων (natural language processing), που επιτρέπουν την πραγματική άντληση επιχειρηματικής γνώσης κι όχι μόνο keyword frequencies,

• η δυνατότητα συνδυασμού text analytics με data mining,

• η ευκολία στη χρήση.

Πρόκειται για ολοκληρωμένη πρόταση που έρχεται να καλύψει πλήρως τις ανάγκες της επιχείρησης, με δυνατότητα ανάλυσης οποιασδήποτε πηγής text δεδομένων, είτε από εσωτερικές (ερωτηματολόγια, παράπονα) είτε από εξωτερικές (social media, blogs) πηγές, ανεξαρτήτως όγκου.

Με την υιοθέτηση αυτής της λύσης, η INTERAMERICAN καινοτομεί σε βέλτιστες πρακτικές για την εμπειρία του πελάτη στον κλάδο της, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη, όπως:

• σημαντική εξοικονόμηση χρόνου για την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων (1-2 ημέρες ανά κατηγορία),

• αύξηση των δεικτών σύστασης-προώθησής της από πελάτες κατά 3-5 μονάδες, συνεισφέροντας και στο επίπεδο διατήρησης και εμπιστοσύνης των πελατών,

• αυτοματοποίηση των διαδικασιών ανάλυσης ανατροφοδότησης πελατών,

• εξασφάλιση αντικειμενικότητας στην ανάλυση,

• αυτοματοποίηση του εντοπισμού σημαντικών θεμάτων σε πραγματικό χρόνο,

• συνδυασμό των αποτελεσμάτων ανάλυσης κειμένων με άλλα δομημένα δεδομένα και αξιοποίησή τους στη λήψη αποφάσεων,

• ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, λόγω της μείωσης των εισερχομένων αιτημάτων.

Σχολιάζοντας εκ μέρους της SAS Analytics αυτή την εξέλιξη, o Nίκος Πέππας, Regional Director Greece & Eastern Europe, δήλωσε σχετικά:

«Είναι ιδιαίτερη η ικανοποίησή μας όταν μεγάλοι οργανισμοί, όπως η INTERAMERICAN, αντιλαμβανόμενοι την αξία που περιέχουν τα αδόμητα δεδομένα, υιοθετούν τις πρωτοποριακές λύσεις Machine Learning της SAS στη περιοχή των Text Analytics για την ελληνική γλώσσα, με στόχο την πληρέστερη κατανόηση των αναγκών των πελατών τους και την ορθότερη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων».

Από την πλευρά του, ο Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού της INTERAMERICAN, υπογράμμισε:

«Με την εφαρμογή της λύσςη SAS Text Analytics έχουμε, πλέον, ευκρινή εικόνα όχι μόνο για τις ανάγκες του πελάτη, αλλά και για τη συναισθηματική κατάστασή του τη στιγμή της αλληλεπίδρασης με την εταιρεία. Μ’ αυτό τον τρόπο, προσδίδεται προστιθέμενη αξία στην αυθεντικότητα και πολύπλευρη διάσταση του Voice of the Customer και μπορούμε να βελτιώσουμε την ικανοποίηση και εμπειρία του πελάτη, γνωρίζοντας καλύτερα και ανταποκρινόμενοι στις προσδοκίες του».

O Γιώργος Πάνζαρης Αναλαμβάνει Engineering Director στην Convert Group

Ενισχύεται σημαντικά η ομάδα του eRetail Audit

Μία πολύ σημαντική αναβάθμιση στην ομάδα επιστημόνων του eRetail Audit ανακοίνωσε η Convert Group με την προσθήκη του Γιώργου Πάνζαρη ως Engineering Director.

Θα είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση της ομάδας των ταλαντούχων developers & data scientists και την προετοιμασία του καινοτόμου προϊόντος έρευνας αγοράς της Convert Group για τις διεθνείς αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο Γιώργος Πάνζαρης είναι συνιδρυτής του AthensBook ενώ στο παρελθόν έχει διατελέσει mentor στο Openfund. Έχει πτυχίο Electrical & Computer Engineering από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Μεταπτυχιακό από το Harvard και Διδακτορικό από το Stanford.

"Με μεγάλη χαρά αποδέχθηκα την πρόταση της Convert Group να αναλάβω την τεχνολογική ανάπτυξη του eRetail Audit και να γίνω μέλος της διοικητικής ομάδας της εταιρίας. Οι δυνατότητες όλης της ομάδας είναι εντυπωσιακές ενώ με την έμφαση που θα δώσουμε σε τεχνολογίες όπως machine learning, θεωρώ ότι το eRetail Audit θα διαγράψει εξαιρετική πορεία στις ανταγωνιστικές αγορές του εξωτερικού", δήλωσε ο Γιώργος Πάνζαρης.

H Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head του eMarket Intelligence BU δήλωσε σχετικά:

"Ο Γιώργος ήταν κοντά μας ως τεχνικός σύμβουλος από την αρχή της δημιουργίας του eRetail Audit. Πέρα από τις κορυφαίες γνώσεις του και την μεγάλη εμπειρία του πάνω στο αντικειμενό μας, μας εντυπωσίαζε ο ήρεμος, μεθοδικός και αποτελεσματικός τρόπος που αντιμετώπιζε κάθε τεχνική ή άλλη πρόκληση.

Νιώθουμε όλοι τυχεροί που έγινε αναπόσπαστο μέλος της ομάδας μας."

Πώς τα social media επηρεάζουν την ψυχολογία του χρήστη;

Αναμφισβήτητα, τα social media αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της συλλογικής ψυχολογίας, με δεδομένη τη βαθιά επίδρασή τους στον σύγχρονο χρήστη. H online ζώνη έχει εισχωρήσει σε τέτοιον βαθμό στην οffline, με αποτέλεσμα τα όρια μεταξύ της σύνδεσης στο διαδίκτυο και της πραγματικής ζωής να είναι πλέον αρκετά λεπτά.

Σε τι βαθμό, λοιπόν, τα social media επηρεάζουν την ψυχολογία του νέου τύπου χρήστη; Πού τελειώνει ο πραγματικός εαυτός και πού αρχίζει ο εικονικός; Ας προχωρήσουμε σε μία αναλυτικότερη προσέγγιση, δίνοντας έμφαση στην online συμπεριφορά του χρήστη και στο πώς αυτή επιδρά συνολικά στην ψυχολογία του.

Social Media & Επικοινωνία

Η αρχή του 21ου αιώνα σηματοδότησε την άνθιση των social media και άλλαξε καθοριστικά τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων. Η έννοια του online available και unavailable, οι followers, τα status updates και τα likes έγιναν κομβικοί όροι της σύγχρονης επικοινωνίας.

Παράλληλα, οι συζητήσεις μεταφέρθηκαν στα διάφορα online chats, με τα emoticons πλέον να εκφράζουν κάθε μορφή συναισθηματικής εμπλοκής του χρήστη.

Για ποιον λόγο, όμως, ένας χρήστης επιλέγει να κάνει log out από την πραγματική ζωή, για να συνδεθεί στα social media και να μοιραστεί προσωπικό υλικό με τους online φίλους του;

Η ανάγκη για sharing

Σύγχρονοι αναλυτές και ανθρωπολόγοι υποστηρίζουν πως η ανάγκη για «social share» προέρχεται από το συναίσθημα του ανικανοποίητου. Μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που κάνει κατάχρηση των social media δηλώνει πως θα προτιμούσε να έχει μία διαφορετική ζωή – γι’ αυτό, αναζητά διέξοδο στον ψηφιακό κόσμο.

Από την άλλη, άλλοι κάνουν λόγο για μία ιδιαίτερη τάση των Millennials: να καταργείται εντελώς η ιδιωτικότητα και να δημοσιοποιείται κάθε μέρος της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε Instagram και LinkedIn αντίστοιχα.

Σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από την ψυχολογική εξήγηση με την οποία θα συμφωνήσετε, οφείλετε να λάβετε σοβαρά υπόψη την online συμπεριφορά του χρήστη, καθώς αυτή θα σας υποδείξει τον δρόμο προς τις επιλογές και τις προτιμήσεις του, ώστε να υιοθετήσετε τις πιο στοχευμένες behavioral τακτικές.

Και μετά, ήρθε το following

Έχετε ακούσει τον όρο FoMO (Fear of Missing Out); Πρόκειται για τον φόβο μήπως «χάσεις καθετί που συμβαίνει», ο οποίος προέκυψε από τα social media και, κυρίως, από το Facebook.

Συγκεκριμένα, τα άτομα που διαγιγνώσκονται με FoMO διακατέχονται από ένα διαρκές άγχος ότι κάποιος άλλος ζει μία συναρπαστική εμπειρία, από την οποία αυτά είναι απόντες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παραμένουν διαρκώς online, ώστε να μαθαίνουν ανά πάσα στιγμή τι κάνουν οι άλλοι.

Δυστυχώς, το FoMO αποτελεί ουσιαστικά έναν φαύλο κύκλο, καθώς η έλλειψη κοινωνικοποίησης επιφορτίζει το άτομο με επιπρόσθετο άγχος, δημιουργώντας του μία τραυματική εμμονή – ότι «τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά».

Μοιραζόμαστε τα πάντα;

Η απάντηση είναι «όχι». Οι φανταχτερές ζωές των κοινωνικών δικτύων δεν αντικατοπτρίζουν, σε καμία περίπτωση, τον πραγματικό εαυτό μας. Αντίθετα, τα posts στα social media προβάλλουν την εικόνα του ιδανικού εαυτού μας – παρουσιάζουν, δηλαδή, πτυχές που εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε να δείξουμε δημόσια.

Αυτό σημαίνει πως, προτού πατήσουμε το κουμπί του share, φιλτράρουμε και ωραιοποιούμε την καθημερινότητά μας, την οποία στη συνέχεια κοινοποιούμε στο profile μας. Στην πραγματικότητα, δεν μοιραζόμαστε κάθε λεπτομέρεια της ζωής μας παρά μόνο αυτές που θα θέλαμε οι άλλοι να γνωρίζουν για εμάς – και, μάλιστα, κατόπιν ειδικών φίλτρων!

Τραυματίζουν ή διασκεδάζουν;

Σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να ενοχοποιούμε το μέσο. Τα social media δημιουργήθηκαν, ακριβώς, για να μας διασκεδάζουν και να καλύπτουν τη βαθύτερη ανάγκη μας για επικοινωνία.

Σχεδιάστηκαν με σκοπό να προσφέρουν ψυχαγωγία, όχι να τραυματίζουν τον χρήστη. Ωστόσο, η χρήση (ένταση, συχνότητα, διάρκεια) είναι αυτή που μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Είναι φανερό ότι αν ο χρήστης καταναλώνει σημαντικό χρόνο της ημέρας στα κοινωνικά δίκτυα, παραμελώντας άλλες ανάγκες του, όπως την ανάγκη για κοινωνικοποίηση, σίγουρα η επίδραση των social media στην ψυχολογία του θα είναι άκρως αρνητική. Σε σπάνιες περιπτώσεις, έως και καταστροφική.

Συμπέρασμα

Το φαινόμενο των social media είναι σχετικά πρόσφατο. Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε ήδη να σχηματίσουμε με ασφάλεια μία αρχική εικόνα για την επίδραση αυτών στην ψυχολογία του χρήστη.

Από τη μία, διασκεδάζουν, καταργούν την απόσταση και προσφέρουν ελευθερία στη διακίνηση της πληροφορίας και αμεσότητα στην ενημέρωση.

Από την άλλη, όμως, ασκούν έντονη κοινωνική πίεση, λόγω των προτύπων συμπεριφοράς που προωθούν. Για αυτόν τον λόγο, κρίνεται αναγκαίο να επικεντρωνόμαστε στην πρώτη και θετική διάσταση των κοινωνικών δικτύων, αντιμετωπίζοντας με κριτικό πνεύμα καθετί που προβάλλεται μέσα από αυτά.

Πηγή: Developgreece.com

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search