Interviews

Αντώνης Παπαϊωάννου: Η Reccodo πρωτοπόρος στο personalized marketing στην Ελλάδα

Ο Αντώνης Παπαϊωάννου, Business Manager της Reccodo, μας μίλησε για το personalization στο eCommerce, την αποτελεσματικότητά του και τον τρόπο προσέγγισής του από την Reccodo, αλλά και από την εγχώρια αγορά.

 

Ποιο είναι το story πίσω από το brand Reccodo;

Η Reccodo ξεκίνησε το 2019 ως το πρώτο εργαλείο στην Ελλάδα που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για προσωποποιημένη online εμπειρία στον καταναλωτή. Η ευέλικτη πλατφόρμα μας, είναι ικανή να δημιουργήσει γνώση από τους πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.

Η Reccodo στοχεύει στην παροχή προσιτών εξειδικευμένων υπηρεσιών στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και στη Μηχανική Μάθηση (ML), ξεκινώντας από το personalization.

Ωστόσο, θα πρέπει να αναφερθούμε και στην εταιρεία που έχει τα δικαιώματα του brand, την ΟΚΤΑΒΙΤ. Η ΟΚΤΑΒΙΤ δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1992 µε έδρα την Αθήνα και εξειδικεύεται στη διάθεση επώνυμων προϊόντων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στους τοπικούς κατασκευαστές και μεταπωλητές.

Από το 2017 η εταιρεία ξεκίνησε να επενδύει σε νέες τεχνολογίες, δημιουργώντας τμήμα R&D. Αρχικά δημιούργησε την υπηρεσία για τις ανάγκες της ίδιας της εταιρείας και στη συνέχεια προώθησε τη Reccodo ως SaaS προϊόν.

 

 

Πώς θα περιγράφατε "σε δυο προτάσεις" το portfolio των υπηρεσιών σας;

Η Reccodo αναγνωρίζει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα κάθε τελικού καταναλωτή των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε πραγματικό χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, προτείνει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του, σύμφωνα με τη γκάμα των προϊόντων και τις επιχειρηματικές προτεραιότητες του καταστήματος.

Η Reccodo προσφέρει:
1. Προσωποποιημένες (personalized) προτάσεις προϊόντων
2. Έξυπνες cross-sales προτάσεις (Bundles)
3. eCommerce Search
Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες επιτυγχάνουν την βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό κατάστημα, και συνεπώς την αύξηση του μέσου καλαθιού έως και 25%.

 

 

Έχετε βρει πρόσφορο έδαφος στην εγχώρια αγορά; Η καινοτομία των υπηρεσιών σας γίνεται κατανοητή;

Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Reccodo είναι διαδεδομένες στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια και ειδικά στις αγορές της Αμερικής και της Δυτικής Ευρώπης. Στην Ελλάδα, μόνο τα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα τις αξιοποιούν.

Το eCommerce στην Ελλάδα παρουσιάζει ανοδική πορεία. Ωστόσο, δεν είναι πολλές οι επιχειρήσεις που πραγματικά έχουν επενδύσει στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Στις περισσότερες περιπτώσεις το χρησιμοποιούν ως υποστηρικτικό του φυσικού καταστήματος. Έτσι λοιπόν, ειδικά πριν την πανδημία, ήταν δύσκολο να πείσουμε τις επιχειρήσεις να επενδύσουν σε νέες υπηρεσίες για την αναβάθμιση της online παρουσίας τους.

Η καινοτομία γίνεται κατανοητή. Παρ’ όλα αυτά είναι δύσκολο να εξηγήσεις την αποτελεσματικότητα. Γι’ αυτό το λόγο, προσφέρουμε τις υπηρεσίες της Reccodo χωρίς κόστος για τον πρώτο μήνα, ώστε η επιχείρηση να καταλάβει τον τρόπο που δουλεύει η πλατφόρμα και να δει άμεσα τα αποτελέσματα.

 

Πόσο αποτελεσματικό είναι το personalization στο eCommerce;

Όπως ήδη αναφέραμε, η αποτελεσματικότητα του personalization φαίνεται άμεσα στην αύξηση των πωλήσεων. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν τακτικές personalized marketing αναφέρουν 20% αύξηση στις πωλήσεις τους. Αυτή την τάση παρατηρούμε και εμείς στους συνεργάτες μας.

 

 

Επιπλέον, έρευνες στο εξωτερικό δείχνουν ότι η πλειοψηφία των χρηστών προτιμά να αγοράζει, αλλά και προτείνει σε φίλους ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν personalized υπηρεσίες για τη βελτίωση του customer experience.

 

Η πανδημία πώς επηρέασε τις δραστηριότητές σας;

Μόλις ξέσπασε η πανδημία και τα φυσικά καταστήματα έκλεισαν, έγινε άμεσα κατανοητή η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος και η σωστή λειτουργία του. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, όμως, δεν ήταν έτοιμες να διαχειριστούν τον επιπλέον φόρτο εργασίας στο online κατάστημά τους, καθώς βασικές διαδικασίες δεν λειτουργούσαν στον επιθυμητό βαθμό.

H πανδημία αποτέλεσε μια πολύ καλή ευκαιρία για εμάς να προωθήσουμε τις υπηρεσίες μας, καθώς πλέον το e-shop ήταν το μόνο σημείο επαφής με τον πελάτη. Το ηλεκτρονικό κατάστημα έπρεπε να βελτιώσει τo customer experience για να «κρατήσει» τους πελάτες του. Δεν είχαμε όμως την ανταπόκριση που περιμέναμε, αφού οι επιχειρήσεις έπρεπε να δώσουν προτεραιότητα σε βασικές διαδικασίες και λειτουργίες των e-shop τους, όπως των πληρωμών, καθώς και στις έγκαιρες παραδόσεις.

Με το άνοιγμα των καταστημάτων και την προσπάθεια διατήρησης της επισκεψιμότητας και του τζίρου στα e-shop, βλέπουμε ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση από τις επιχειρήσεις για να αναβαθμίσουν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

 

Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας για την εξέλιξη των προϊόντων σας;

Προτεραιότητά μας είναι η διαρκής επικοινωνία με τους πελάτες μας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας με βάση το feedback τους, αλλά και τις ανάγκες τους που μεταβάλλονται.

Παράλληλα, αναβαθμίζουμε συνεχώς τα analytics που προσφέρουμε στους πελάτες μας, για να έχουν ξεκάθαρη εικόνα της αποτελεσματικότητας της Reccodo, αλλά και να έχουν πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν εσωτερικά, σε άλλες διαδικασίες.

Στα επόμενα βήματά μας, είναι η προσθήκη επιπλέον υπηρεσιών που έχουν σχέση με το personalization, όπως gamification και personalized email marketing.

Τα product recommendation engines ήρθαν για να μείνουν. Μπορεί στο εξωτερικό να κατέχουν εδώ και χρόνια μία θέση ως ένα αποτελεσματικό tool ενίσχυσης πωλήσεων, αλλά πλέον ήρθε η ώρα να διαδοθούν και στην Ελλάδα. Το ερώτημα είναι ποιες εμπορικές επιχειρήσεις θα προλάβουν να είναι οι πρωτοπόρες, θα βελτιώσουν το ηλεκτρονικό κατάστημά τους και θα ξεχωρίσουν από τον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό.

Κάρολος Τσιλιγκιριάν: Χαιρόμαστε όταν στη GIM έρχονται πελάτες που ζητούν κάτι παραπάνω

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν, ιδρυτής τής GIM - Greek Internet Marketing μας μίλησε για την πορεία της εταιρείας από τον... καφέ μέχρι το CRO, την εκρηκτική ανάπτυξη που γνωρίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο και το μάρκετινγκ εξαιτίας της πανδημίας, καθώς και για τις εξελίξεις που αναμένονται στον κλάδο, οδηγούμενες κυρίως από την ταχύτατη ανάπτυξη και υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, καθώς και την ψηφιακή κουλτούρα που καλλιεργείται στους καναταλωτές.

 

Τί σας ώθησε στην ίδρυση της GIM;

Από μικρό παιδί πάντα με ενθουσίαζε οτιδήποτε είχε σχέση με την επιστήμη, την τεχνολογία και τη δημιουργία. Πριν 15 χρόνια, ένα από τα χόμπυ μου ήταν οτιδήποτε είχε σχέση με τον καφέ. Η προέλευση του καφέ, το καβούρδισμα, οι διαφορετικοί τρόποι εκχύλισης κ.λπ. Συνδύασα λοιπόν την αγάπη μου για την τεχνολογία του Διαδικτύου με την αγάπη μου για τον καφέ και έφτιαξα ένα από τα πρώτα Sites για τον καφέ στην Ελλάδα!

Γρήγορα κατάλαβα ότι ένα Site από μόνο του δε φτάνει. Χρειάζεται Marketing! Έτσι λοιπόν κόλλησα το μικρόβιο, και ως... γνωστός βιβλιοφάγος, βρήκα τις καλύτερες πηγές γνώσης Digital Marketing από την Αμερική και πήγα στο επόμενο επίπεδο προώθησης αυτού του Site, εντός και εκτός από τα σύνορα της Ελλάδας.

Όταν λοιπόν ήρθε η στιγμή φίλοι και γνωστοί να ζητάνε βοήθεια για να μπουν στο Διαδίκτυο, γεννήθηκε η ιδέα για τη GIM. Έχω γράψει λεπτομέρειες για αυτή την πορεία, καθώς και για τα βιβλία που έχω γράψει, στο προσωπικό μου προφίλ στο www.greekinternetmarketing.com/karolos-tsiligkirian

 

Αθήνα ή Λονδίνο αυτή την περίοδο; Πού υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις δραστηριότητές σας;

Πλέον, δε χρειάζεται να λέμε τίποτα για το θέμα :) Έρχονται μόνοι τους οι πελάτες και λένε "τώρα είναι η χρυσή περίοδος για εσάς", και έχουν δίκιο. Έχουμε πελάτες μέχρι και στη Σιγκαπούρη.

Τα Lockdowns έφεραν τεράστια επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού σε επιχειρήσεις και καταναλωτές. Η ζήτηση έχει ανέβει σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα σε χώρες που είχαν μείνει πίσω, όπως η Ελλάδα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που βιώνει ο κλάδος των Digital Marketing Agencies που ανήκουμε, είναι η εύρεση ικανών στελεχών σε γρήγορους ρυθμούς.

 

Κατανοούν οι πελάτες το μοντέλο BCR2 που έχετε εισαγάγει;

Η αλήθεια είναι πως όχι όσο θα θέλαμε. Το μοντέλο είναι απλό, φαινομενικά:
Έρευνα/Πλάνο > Προσέλκυση κοινού > Μετατροπή σε Πελάτη > Διατηρησιμότητα και Επανάληψη διαδικασίας, αλλά στην πραγματικότητα έχει πολύ βάθος. Για παράδειγμα, το CRO (Conversion Rate Optimization) είναι ένας τεράστιος κλάδος από μόνος του. Αυτό με έχει ωθήσει να γράψω βιβλία για τα διαφορετικά θέματα, όπως το πρόσφατο βιβλίο για το CRO.

 


 

Πόσο επηρέασε η πανδημία την εταιρεία σας και τους πελάτες της;

Το πρώτο Lockdown ήταν ένα μεγάλο σοκ. Ο καθένας μπορούσε να αποφασίσει για το αν θα παίξει άμυνα, ή αν θα βγει στην επίθεση. Εμείς αποφασίσαμε να πολλαπλασιάσουμε όλες τις ενέργειες μας, να στηρίξουμε και να παρακινήσουμε τους πελάτες μας. Η κίνηση αυτή μας βγήκε σε πολύ καλό, όχι μόνο όσον αφορά την κερδοφορία της επιχείρησης και "ξερούς" οικονομικούς δείκτες, αλλά και όσον αφορά στο κλίμα μέσα στην εταιρεία και την αναβάθμιση της ποιότητας επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Τώρα πια, αντιλαμβάνονται ότι δεν είμαστε "τεχνικοί" αλλά πολύτιμοι σύμμαχοί τους.

Ένα άλλο βασικό στοιχείο, είναι πως μας ώθησε να σκεφτούμε πιο σφαιρικά το Digital Marketing και να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς, όπως Consulting & Coaching, για να βοηθήσουμε πιο άμεσα τους πελάτες που το επιθυμούν.

 

Πώς βλέπετε το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας; Σε ποιο βαθμό πιστεύετε ότι θα συνεχιστεί η άνοδός του και ποιος κλάδος έχει τη μεγαλύτερη δυναμική;

Το μέλλον είναι λαμπρό :)

Όλα τα στατιστικά και οι τάσεις δείχνουν ξεκάθαρη άνοδο. Την καλοκαιρινή περίοδο, λόγω μείωσης των όποιων περιορισμών και της θέλησης του κόσμου να "πάρει αέρα", θα υπάρχει μια πτώση σε κάποιους κλάδους online αγορών, αλλά θεωρώ πως θα είναι προσωρινό.

Η μετάβαση στην εποχή του Διαδικτύου είναι μη αναστρέψιμη. Είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων. Κάτι που αξίζει να έχει ένας επιχειρηματίας στο νου του, είναι το πώς εξελίσσονται μεγάλες αγορές, όπως αυτή των ΗΠΑ, γιατί κομμάτια αυτής της αλλαγής θα έρθουν με διαφορά φάσης και στην Ελλάδα.

 

Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σας για την περαιτέρω εξέλιξη της GIM;

Περισσότερη έμφαση σε Higher-Level Thinking και Στρατηγικό Marketing, καθώς και συνδυασμός με Branding, Consulting και Coaching. Χαιρόμαστε όταν έρχονται αποφασιστικοί πελάτες, με οργάνωση και ανοιχτό μυαλό, που ζητούν κάτι παραπάνω από απλή διαφήμιση στα Social Media, ή στη Google.

Στην εποχή που μας έρχεται, του αυξανόμενου ανταγωνισμού, του περιορισμού των cookies, και της ανάπτυξης της Τεχνητής Νοημοσύνης, πιστεύουμε πως η ανθρώπινη ολιστική προσέγγιση, σε συνδυασμό με επιστημονικό know-how, είναι αυτή που μπορεί μακροπρόθεσμα να φέρει εξαιρετικά οφέλη για όλους.

 

Θανάσης Καμέας: Στην Plushost είμαστε ερωτευμένοι με τη δουλειά μας και τέτοιους πελάτες αναζητούμε

Plushost.gr είναι μια από τις παλαιότερες εταιρίες της ελληνικής αγοράς που εξειδικεύεται στο hardcore e-commerce και προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες σχεδιασμού, κατασκευής, καθώς και υπηρεσίες marketing. Για αυτές τις υπηρεσίες έχει βραβευθεί πολλαπλά.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Θανάση Καμέα, CEO & Founder της εταιρείας, ο οποίος μας ανέπτυξε τη φιλοσοφία και τα "μυστικά" της επιτυχημένης ομάδας της Plushost, που ορμόμενη από τα Τρίκαλα προσφέρει υπηρεσίες και τεχνογνωσία αιχμής σε όλη τη χώρα, επιβεβαιώνοντας ότι αν θες κάτι πολύ, η απόσταση από το οικονομικό κέντρο μπορεί να τελικά να εξελιχθεί και σε πλεονέκτημα. Επίσης, του ζητήσαμε και σχολίασε τα τεκταινόμενα στο χώρο και έδωσε τις προβλέψεις του για την πορεία του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας.

Νικολέττα Μερζιώτη: Στη Sleed γεφυρώνουμε Business, Technology και Marketing

Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 και είναι από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner, έχει αποσπάσει περισσότερα από 150 βραβεία και έχει διακριθεί ως Best Workplace.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την κ. Νικολέττα Μερζιώτη, Digital Marketing Director και Head of Product στη Sleed, η οποία μας ανέπτυξε τη φιλοσοφία της εταιρείας, τη δυναμική της, καθώς και τις συνθήκες που διαμορφώνονται και αναμένονται στην ελληνικά αγορά.
 

Τί σημαίνει για εσάς 360ο digital agency; Πώς διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;

Για εμάς ή έννοια του "360" είναι ένα από τα πιο βασικά κομμάτια της φιλοσοφίας μας σαν μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών. Σε εμάς, ένας πελάτης μπορεί να καλύψει στον απόλυτο βαθμό τις digital (και όχι μόνο) ανάγκες του. Για να συμβεί αυτό, υπάρχει μία inhouse ομάδα περισσότερων από 80 ατόμων που φροντίζει να παραμένει updated σε θέματα Digital Marketing, Creativity και Development.

Ακόμα και αν δεν μπορεί να δοθεί έτοιμη λύση από την inhouse ομάδα, είναι μέσα στο DNA μας το RnD, ώστε να δοθεί. Προσπαθούμε λοιπόν να στεκόμαστε στον πελάτη ως σύμβουλοι, να γεφυρώσουμε τους 3 κόσμους Business, Technology & Marketing και να δίνουμε στους πελάτες πρακτικές λύσεις παρά να παραθέτουμε εργαλεία και ορισμούς. Αυτό θα έλεγα μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Να αναφέρω εδώ ότι οι account managers μας στρατηγικά είναι οι πιο έμπειροι άνθρωποι στην εταιρεία και έχουν περάσει από απευθείας επαφή με τα εργαλεία, πριν φτάσουν στο σημείο να διαχειρίζονται τους πελάτες

Κλείνοντας, να αναφέρω ότι μέσα στο 2021 ο βασικός μας σκοπός είναι να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες end to end λύσεις, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τη δημιουργία ιδιόκτητου studio (ίσως είμαστε το μοναδικό digital agency στην Ελλάδα που επενδύει τόσο στην παραγωγή περιεχομένου), δίνοντας τη δυνατότητα για πιο scaleable productions.

 

Πόσο επηρέασε η πανδημία την εταιρεία σας και τους πελάτες της; Αυξήθηκε ή μειώθηκε η πελατειακή βάση;

Η πανδημία έφερε το εξής νέο δεδομένο στο χώρο του e-business: Μεγάλα brands και retailers με πολύ δυνατή offline παρουσία που ήταν κάπως επιφυλακτικοί, ή αναβλητικοί, αναγκάστηκαν να στραφούν αποφασιστικά και άμεσα στο κομμάτι του digital με πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αφού εκεί πλέον βρίσκεται η ευκαιρία της λιανικής για πωλήσεις. Από την άλλη, η πλειοψηφία των πελατών μας είτε επένδυαν ήδη πολύ δυνατά στο digital και βρέθηκαν σε μία φάση που ήταν απολύτως έτοιμοι να το κάνουν, είτε χρησιμοποιούσαν τα digital κανάλια / παρουσίες τους συμπληρωματικά και το 2020 ήταν η χρονιά που πείστηκαν να επενδύσουν περισσότερο.

Δε θα πούμε ότι η κατάσταση ήταν εύκολη, όταν βλέπεις τον πελάτη σου να τρέχει σχεδόν όλη τη χρονιά με 30 κλειστά καταστήματα, να μην καταφέρνει να εγκαινιάσει το κατάστημα που έφτιαχνε τόσους μήνες, να στηρίζει όλο τον βιοπορισμό του (και των υπαλλήλων του) στα online αποτελέσματα. Θα πούμε όμως ότι η Sleed και το υπόλοιπο οικοσύστημα σταθήκαμε αντάξιοι των περιστάσεων, θα βγούμε πιο δυνατοί από όλο αυτό και σίγουρα πιο ώριμοι για τον online κόσμο.

Η παραπάνω εικόνα συνοδεύτηκε και στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, που σημείωσε αύξηση τζίρου όσο και τιμολογημένων πελατών για το 2020, αλλά και σε επενδύσεις των πελατών μας σε digital media, που παρουσίασαν αύξηση μεγαλύτερη του 70%.

 

Βραβευθήκατε πρόσφατα ως "Agency of the Year". Τί σημαίνουν για εσάς ανάλογες διακρίσεις;

Αναφερόμενη παραπάνω σε μία πολύ δύσκολη χρονιά, σίγουρα σε αυτή τη διάκριση δεν μπορώ να αναφερθώ πανηγυρικά. Δεν μπορώ όμως και να την υποβαθμίσω, καθώς αποτελεί επιβράβευση αυτής της τεράστιας προσπάθειας που έγινε μέσα στο 2020. Είναι σίγουρα μία αναγνώριση της δουλειάς που έγινε μέσα σε αυτή τη χρονιά (τόσο από τη Sleed, όσο και από τις digital ομάδες των πελατών μας), που αποτυπώθηκε σε πολύ θετικά αποτελέσματα (σημειώθηκε κατά μέσο όρο αύξηση κατά 80% του online revenue των πελατών μας) και ήρθε να "επικυρωθεί" και από μια βράβευση.

Το πιο σημαντικό για εμάς όταν παίρνουμε τέτοιες διακρίσεις, είναι να σταματάμε μια στιγμή, να σκεφτόμαστε ότι κάναμε κάτι καλά και να συνεχίζουμε με μεγαλύτερο πάθος για το επόμενο θετικό αποτέλεσμα.

 

Πώς θα περιγράφατε έναν "Sleeder";

Εδώ θα μου επιτρέψετε να χρησιμοποιήσω και αγγλική ορολόγια, γιατί και εσωτερικά δεν έχουμε βρει πολύ καλή ελληνική απόδοση!

Ένας Sleeder είναι:

-  Result Oriented but Humble: Υποσχόμαστε αποτελέσματα στους πελάτες, επικεντρωνόμαστε 100% στο πώς μπορούμε να τα επιτύχουμε και στις περιπτώσεις που γίνεται αυτό δε μας αρέσει να κομπάζουμε, αλλά να θέτουμε τον επόμενο στόχο.

-  Owner but Giver: H έννοια του ownership είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα μας. Κάθε Sleeder που αναλαμβάνει από το πιο σημαντικό έργο, μέχρι το πιο trivial task, είναι υπεύθυνος να το φέρει εις πέρας όσο καλύτερα γίνεται. Δε δίνουμε απλά tasks / ευθύνες στους ανθρώπους, αλλά τους μαθαίνουμε επίσης πώς να αναλάβουν αυτή την ευθύνη. Βέβαια. λατρεύουμε να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας. Όλη η Sleed είναι χωρισμένη σε ομάδες και υπάρχει καθημερινή επαφή μεταξύ των ατόμων κάθε ομάδας, αλλά και πολύ τακτική επαφή με τις υπόλοιπες ομάδες, ώστε να επιτυγχάνεται και καλύτερη διάχυση της γνώσης.

-  Creative and positive: Μας αρέσει πολύ να σκεφτόμαστε νέες ιδέες, να ανακαλύπτουμε νέα εργαλεία και να αντιμετωπίζουμε με θετική στάση όλα τα challenges των πελατών μας.

 

Πώς βλέπετε το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας;

Η εκτίμησή μου είναι πως την επόμενη πενταετία θα υπάρξει πολύ μεγάλη ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι καταναλωτές αρχίζουν να εξοικειώνονται με την ιδέα, οι retailers αρχίζουν να ωριμάζουν πολύ σε αυτό το κομμάτι, ενώ ακόμα και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις υπάρχει μεγάλη κινητικότητα.

Το 2020 ήταν μια χρονιά "ράλλυ" για να δημιουργηθούν από την πλευρά της προσφοράς όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες, ώστε να στραφεί ακόμα και ο πιο παραδοσιακός καταναλωτής στον online κόσμο. Αυτή η προσπάθεια θα αποδώσει ακόμα περισσότερο στις επόμενες χρονιές, που από τη μία θα υπάρχει ανοιχτό λιανεμπόριο, από την άλλη οι online αγορές θα έχουν γίνει καταναλωτική συνήθεια.

 

Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις για την Sleed στο άμεσο μέλλον;

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τη Sleed είναι να ανταπεξέλθει σε αυτή τη ραγδαία ανάπτυξη, προσπαθώντας να κρατήσει ευχαριστημένους τους υπάρχοντες πελάτες και αναλλοίωτη την ποιότητα των υπηρεσιών της. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι εντός τους 2020 έγιναν 25 νέες προσλήψεις. Είναι μεγάλη πρόκληση η ομάδα να διατηρήσει την ομοιογένεια και την ποιότητά της με τόσο μεγάλη ανάπτυξη, ιδιαίτερα μάλιστα σε συνθήκες remote working. To ίδιο το remote working αποτελεί μία πρόκληση για εμάς, όχι τόσο στο διαδικαστικό κομμάτι (που σαν τεχνολογική εταιρεία πιστεύω έχουμε λύσει σε μεγάλο βαθμό), αλλά περισσότερο στο κοινωνικό κομμάτι.

Οι Sleeders είχαμε συνηθίσει να τρώμε όλοι μαζί στο lunch break, να συναντιόμαστε με τους πελάτες μας μηνιαία ώστε να τους παρουσιάζουμε το report του μήνα, να βρισκόμαστε πάνω από το laptop ενός συναδέλφου όταν έχει κάποιο πρόβλημα. Ακόμα λοιπόν και εάν έχουμε βρει τρόπους να παίρνουμε το ίδιο αποτέλεσμα, η ανθρώπινη επαφή είναι κάτι που μας λείπει και είναι πρόκληση να την υποκαταστήσουμε remotely.

 

Σταύρος Γιαννόπουλος: Το e-commerce ενηλικιώθηκε χωρίς να περάσει εφηβεία

Ο Σταύρος Γιαννόπουλος, Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της ONIT!, μας μίλησε για τις σύγχρονες προκλήσεις ενός Digital Agency, την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ εξαιτίας της πανδημίας, τις προβλέψεις του για την επόμενη μέρα στο e-commerce, καθώς και τα "μυστικά της επιτυχίας" μιας εταιρείας με διαρκή ανάπτυξη και διεθνή δραστηριότητα.

 

Γιατί ONIT!; Πώς προέκυψε η ιδέα και το όνομα;

Ισως είσαι και ο πρώτος που με ρωτάει! Είναι στο DNA μας να είμαστε κοντά στον πελάτη. Μοιάζει κλίσε, αλλά αυτό είναι που πραγματικά μας χαρακτηρίζει. Σίγουρα η τεχνογνωσία και η εμπειρία παίζει σημαντικο ρόλο, η χημεία με τον πελάτη είναι, όμως, που πραγματικά θα φέρει το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα αυτών θα φέρει την απαραίτητη εμπιστοσύνη και την μακροχρόνια συνεργασία. 

Πρέπει να ακούσεις τον πελάτη, να σου μιλήσει, να καταλάβεις πραγματικά τις ανάγκες του. Οι διαφημιστικές ενέργειες είναι το εκτελεστικό κομμάτι. Το σημαντικότερο όλων, είναι τα βήματα που αφορούν το σχεδιασμό και την κατανόηση των αναγκών. 

Μην ξεχνάμε, ότι υπάρχουν εταιρείες που λόγω της πανδημίας μπαίνουν τώρα στο χώρο του e-business, έχουν αξιόλογα στελέχη σε όλα τα επίπεδα, αλλά ο κόσμος του online είναι διαφορετικός και σε πολλές περιπτώσεις θέλει διαφορετική αντιμετώπιση και εμπειρία. 

"We are on it" λοιπόν, στους πελάτες μας, ή διαφορετικά, ONIT!

Πόσο επηρέασε η πανδημία την εταιρεία σας και τους πελάτες της; Αυξήθηκε ή μειώθηκε η πελατειακή βάση;

Θα μπορούσα να απαντήσω εύκολα ότι μας επηρέασε θετικά, είναι όμως έτσι; Οι περισσότερες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο μεγαλώνουν με συγκεκριμένο, προϋπολογισμένο ρυθμό. Η ταχεία ανάπτυξη και η συμπυκνωμένη "υπερζήτηση", εγκυμονούν κινδύνους που δεν μπορείς να τους προβλέψεις. Το e-commerce ενηλικιώθηκε χωρίς προηγουμένως να περάσει την εφηβεία.

Σαν παράδειγμα, θα αναφέρω τα εκατοντάδες καταστήματα που δεν πρόλαβαν να στελεχωθούν για να εκτελέσουν το μεγάλο όγκο παραγγελιών, τους προμηθευτές που δεν είχαν το ανάλογο εμπόρευμα ώστε να καλύψουν τους πελάτες τους, καθώς και τις εταιρείες ταχυμεταφορών που βίωσαν αρκετά δύσκολες καταστάσεις και φάνηκαν ασυνεπείς και στους συνεργάτες τους με αυτό το πρωτοφανές κύμα παραγγελιών.

Απαντώντας στο ερώτημα, ναι, αυξήθηκε η πελατειακή βάση, αλλά σε φυσιολογικούς και διαχειρίσιμους ρυθμούς, κάτι που είναι σημαντικό για εμάς να έχουμε τον έλεγχο, έτσι ώστε το αποτέλεσμα που παράγουμε για κάθε πελάτη να παραμείνει σε υψηλά στάνταρ. Για να προλάβω και την επόμενη ερώτηση, ναι, μεγάλωσε και η ομάδα μας! Ο κάθε συνάδελφος όμως θέλει το χρόνο του, προκειμένου να αντιληφθεί τον τρόπο που δουλεύουμε, αλλά και το DNA της εταιρείας. 

 


Βλέποντας πίσω στο χρόνο, τί κρατάτε και τί θα αλλάζατε σχετικά με την ανάπτυξη και την ταυτότητα της εταιρείας;

Δεν θα άλλαζα πολλά, διότι μετά από αρκετά χρόνια στο χώρο, αλλά και εκ του αποτελέσματος, μπορώ να πω ότι η ONIT! έχει αποφύγει με επιτυχία τα "βασικά" λάθη που συχνά κάνει ένας νέος επιχειρηματίας.

Κρατάω την επένδυση στην ποιότητα των συναδέλφων και του χώρου εργασίας, διότι είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για την επιτυχία μια εταιρείας. Επίσης, το οικογενειακό κλίμα που πάντα μας συνοδεύει και τις συνεργασίες με άλλες εταιρείες στις οποίες μπορείς να βασιστείς, ώστε να πας ένα βήμα παρακάτω. Βεβαίως, ιδιαίτερα σημαντικός είναι και ο σεβασμός στον προσωπικό χρόνο του κάθε συναδέλφου. Τέλος, πρέπει να σημειώσω και τον τρόπο της επικοινωνίας μας με τους πελάτες, ο οποίος όχι μόνο δεν είναι ξύλινος, αλλά αντιθέτως, πολύ φιλικός. Στο τέλος της ημέρας φοράμε την ίδια φανέλα και ο στόχος είναι κοινός.

 

Εάν θα έπρεπε να κρατήσετε έναν μόνο τομέα δραστηριότητας της εταιρείας σας για να εργαστείτε τον επόμενο χρόνο, ποιος θα ήταν;

Θα ξεκινούσα λέγοντας ότι μπορεί να φαίνεται ότι κάνουμε πολλά και διαφορετικά πράγματα, αλλά έχουν κοινή συνισταμένη. Στόχος μας, είναι να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να έχουν σωστή online παρουσία και πωλήσεις. Βασική μας αρχή είναι πως ό,τι κάνουμε πρέπει να το κάνουμε σωστά και να είμαστε αφοσιωμένοι σε αυτό. Οπότε, θα κρατούσα αυτό που κάνουμε και τώρα με απόλυτη επιτυχία! Παρέχουμε συμβουλευτική σε επίπεδο e-commerce που περιλαμβάνει εμπορικά και οικονομικά θέματα, performance marketing σε Google & Social media και όλα τα υπάρχοντα κανάλια, Programmatic advertising με συνεργάτες του εξωτερικού, influencer marketing και γενικότερα υπηρεσίες που αφορούν στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο. 

Σίγουρα θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον τομέα του Marketing Automation, διότι θα μεγαλώσει και άλλο το κομμάτι που έχει στην πίτα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ειδικότερα, αναφέρομαι στην πολυετή συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με τη Retargeting.biz αποκτώντας την αποκλειστικότητα για Ελλάδα και Κύπρο.

 

Πώς βλέπετε το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας;

Όπως προαναφέρα το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίχθηκε αρκετά πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, η πανδημία δημιούργησε νέο αγοραστικό κοινό, είτε δίνοντάς του την ευκαιρία να δοκιμάσει κάτι στο οποίο προηγουμένως δεν υπήρχε εμπιστοσύνη, είτε ωθώντας το να προβεί σε διαδικασίες ηλεκτρονικά που ποτέ δε θα έκανε αν υπήρχε εναλλακτική επιλογή. Είναι παράδοξο, αλλά το ηλικιακό κοινό που προστέθηκε δεν ειναι η νέα γενιά, αλλά οι παλαιότερες.

Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη τις νέες γενιές που από πολύ μικρές ηλικίες είναι εξοικειωμένες με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις προηγούμενες γενιές που προστέθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το μέλλον δεν μπορεί παρά να είναι αισιόδοξο

Μην ξεχνάμε πως πριν από περίπου 12-15 χρόνια το ηλεκτρονικό κατάστημα για μία επιχείρηση έμοιαζε περισσότερο σαν... χόμπι και λιγότερο σαν επενδυτική κίνηση. Λίγα χρόνια αργότερα οι επιχειρηματίες κατάλαβαν ότι όντως μπορούν να δημιουργήσουν τζίρο και πως υπάρχει δυναμική. Σήμερα, μετά την απρόσμενη έκρηξη του e-commerce εξατίας της πανδημίας, συζητάμε για μία ανάγκη ή για ένα trend που δεν υπάρχει η επιλογή να απέχει κανείς.

 

Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις για την ΟΝΙΤ! στο άμεσο μέλλον;

Αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ανάπτυξη της εταιρείας με υγιείς ρυθμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό, διατηρώντας παράλληλα την προσωποποιημένη και άμεση σχέση με τον πελάτη. Άλλωστε, αυτό σημαίνει ΟΝΙΤ

 

Κάρολος Πρέγκλερ: H DigitalWise συνδυάζει την τεχνολογία με τη διαφήμιση

Ο Κάρολος Πρέγκλερ, Founder & CEO της DigitalWise, μας μίλησε για τις τάσεις και τις ευκαιρίες της αγοράς, καθώς και για την πρόκληση να συνδυάζει μία εταιρεία τα παραδοσικά κανάλια μάρκετινγκ και διαφήμισης, με αυτά της σύγχρονης εποχής.

 

Τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί πολλές διαφημιστικές εταιρίες με αποτέλεσμα να υπάρχουν από παραδοσιακές διαφημιστικές εταιρίες μέχρι digital agencies, development houses κ.α. H DigitalWise που τοποθετείται;

Η DigitalWise ξεκίνησε το 2015. Αρχικά ως digital agency με μεγάλη αγάπη και ροπή προς τα digital κανάλια διαφήμισης. Αφουγκραζόμενοι την αγορά και τις ανάγκες των συνεργατών - πελατών μας, σύντομα καταλάβαμε ότι πρέπει να αλλάξουμε. Έτσι, με τις κατάλληλες κινήσεις και μεταγραφές σε ανθρώπινο δυναμικό, μετασχηματιστήκαμε σε 360° agency παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης. Ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία, αφού μέσα στη διαφήμιση υπάρχουν αρκετές ετερόκλητες ειδικότητες ανθρώπων που χρειάζεται να συνεργαστούν αρμονικά.  

Βασικές υπηρεσίες μας αποτελούν: σχεδιασμός στρατηγικής επικοινωνίας/διαφήμισης, digital services (social media, performance media, development of sites/e-shops), τηλεοπτικές καμπάνιες, διαχείριση media και αλλα digital specialties (CRM, data analysis). Στόχος μας πάντα είναι η εναρμονισμένη λειτουργία όλων καναλιών διαφήμισης, κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής επικοινωνίας του brand. 

 

Karolos PreglerΕπομένως, δημιουργείτε και καμπάνιες στην τηλεόραση και φτιάχνετε και sites. Συνδυάζονται αυτά;

Καταρχάς, να ξεκαθαρίσουμε ότι το Marketing είναι ένα, όπως και η διαφήμιση! Digital Marketing και Digital διαφήμιση δεν υπάρχουν. Όλα ακολουθούν τους ίδιους κανόνες και αρχές. Αυτό που αλλάζει κυρίως, είναι η γνώση της χρήσης των εργαλείων. 

Αυτά τα 2 που αναφέρετε στην ερώτηση σας όντως είναι αρκετά διαφορετικά πεδία και απαιτούν άλλες εξειδικεύσεις, διαφορετικές διαδικασίες στην παραγωγή, καθώς επίσης και άλλα εργαλεία. Είναι κάποιες φορές που μοιάζει σαν να έχουμε 2 εταιρείες, μία διαφημιστική και ένα development / technology house. Αυτή είναι και η μεγάλη πρόκληση, αλλά και δύναμη της DigitalWise. Να ενώνουμε αυτούς τους 2 διαφορετικούς κόσμους και να τους συγχρονίζουμε, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αυτό ακριβώς που θέλει ο πελάτης.

 

Ποια είναι τα πιο αγαπημένα σας project, από αυτά που έχετε υλοποιήσει;

Μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια λειτουργίας μας, έχουμε δουλέψει με πολλά brands και πολλούς συνεργάτες και είναι σημαντικό το customer loyalty που έχουμε διατηρήσει. Κάθε project στο οποίο εργαστήκαμε ήταν ξεχωριστό και είχε τη δική του χάρη, αλλά έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία σε projects στα οποία μπορούμε να συνδυάζουμε όλες τις υπηρεσίες μας. Είναι πολύ ενδιαφέρον και εποικοδομητικό να δουλεύεις με διαφορετικές ομάδες και ειδικότητες.

Ενδεικτικά, θα αναφέρω πως είμαι πολύ περήφανος για τις διαφημίσεις μας και όλες τις καμπάνιες που έχουμε τρέξει για τον Όμιλο Φειδάκη και τα brands του, τη Fujitsu, τη Midea και την Eskimo. Επίσης, απαιτητικά projects είναι και η Kymco και τα So Easy. Ως προς τα e-shop project για τα οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, εάν έπρεπε να επιλέξω ένα, θα ήταν το νέο e-shop που δημιουργήσαμε για τη Γκαλερί Ζουμπουλάκη

 

Ποιες είναι για εσάς οι σημαντικότερες προκλήσεις για το μέλλον;

Υπάρχουν αρκετές προκλήσεις για το μέλλον και ενδοεταιρικές αλλά και στην αγορά. Καταρχάς, βγαίνοντας από μια κρίση βλέπουμε το advertising spend να αυξάνεται. Πάντα η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να μπορείς να διεκδικήσεις και να κερδίσεις μερίδιο στην αγορά. Όσον αφορά στα ενδοεταιρικά θέματα, έχουμε μεγαλώσει πολύ γρήγορα σαν εταιρεία και συνεχώς έρχονται νέα άτομα στην ομάδα, τα οποία πρέπει να καταλάβουν τη φιλοσοφία της DigitalWise και τον τρόπο που λειτουργούμε, χωρίς βεβαίως να τους αφαιρέσουμε τη φρεσκάδα που τους ακολουθεί. Άλλωστε, ένα από τα πιο απαιτητικά κομμάτια της δουλειάς μας, είναι να εξελισσόμαστε συνεχώς, ο καθένας στον τομέα του και όλοι μαζί σαν εταιρεία.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Γιάννης Καραλής: Η δύναμη της NetSteps είναι οι άνθρωποί της

Ο Γιάννης Καραλής, Founder & CEO της NetSteps, μας μίλησε για τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και τo δίλημμα "Digital Marketing in house ή ανάθεση σε Agency", που αντιμετωπίζουν πολλές εταιρίες.

 

Η πλατφόρμα του Magento είναι μία πολύ γνωστή πλατφόρμα ανοιχτού τύπου για τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ταυτόχρονα, βλέπουμε και άλλες παρόμοιες, ενώ παράλληλα υπάρχουν και αυτές τού κλειστού τύπου. Έχοντας υλοποιήσει δεκάδες έργα ηλεκτρονικού εμπορίου, ποια θα ήταν η συμβουλή σας για την επιλογή πλατφόρμας;

Σήμερα, το ηλεκτρονικό εμπόριο τρέχει με πολύ γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης και αυτό συμπαρασύρει και την τεχνολογία που το υπηρετεί. Συνεχώς βγαίνουν νέες τεχνολογίες, νέες πλατφόρμες, νέες διασυνδέσεις. Το Magento σήμερα έχει τη μεγαλύτερη ομάδα προγραμματιστών, καθώς υποστηρίζεται από 250 εταιρείες/Partners παγκοσμίως, ενώ περισσότεροι από 100.000 προγραμματιστές ασχολούνται σήμερα με αυτό. Επιπλέον, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, με το 25% των eshop σήμερα να είναι Magento, διακινώντας έτσι €155 δισ. παγκοσμίου τζίρου. Είναι εύκολα αντιληπτό, ότι πρόκειται για το «πιο γρήγορο όχημα».

Αν θέλει κάποιος να είναι μέσα στα πράγματα, να έχει γρήγορες αναπτύξεις, να έχει τις τελευταίες τεχνολογίες και να είναι συνεχώς ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό του, πρέπει να είναι μαζί με το Magento. H εξαγορά του Magento από την Adobe έρχεται να επιβεβαιώσει και να επισφραγίσει την αξία της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα βάζει εγγυήσεις για το μέλλον και την περαιτέρω ανάπτυξή της. Εδώ, πρέπει να πω ότι υπάρχει και η κατηγορία πελατών που θέλει απλά να δοκιμάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο για να δει τις δυνάμεις του.

Σε αυτή την περίπτωση, η πρότασή μας είναι να δοκιμάσει σε μια πιο απλή, περιορισμένων δυνατοτήτων λύση, όπως shopify ή woocommerce και όταν με το καλό ξεπεράσει κάποιο τζίρο να προχωρήσει σε μια premium πλατφόρμα, όπως το Μagento. Όσον αφορά τις κλειστές πλατφόρμες, θεωρώ ότι δεν ενδείκνυνται, εκτός από πολύ εξεζητημένα cases, αφού μία custom πλατφόρμα κρατά δέσμιους τους πελάτες στους developers και κάθε αναβάθμιση ή αλλαγή στο eshop, είναι εξαιρετικά περίπλοκη και κοστοβόρα.

 

Ioannis KaralisΤι θα κερδίσει ένα brand από τη συνεργασία του με ένα agency που θα του προσφέρει υπηρεσίες Digital Marketing;

Όταν κάποιος συνεργαστεί με ένα premium agency στο επίπεδο του Digital Marketing, δεν έχει να κερδίσει μόνο awareness και πωλήσεις, αλλά κυρίως έναν πολύτιμο συνεργάτη. Ο κάθε πελάτης για εμάς είναι μια μοναδική περίπτωση, γι΄αυτό και μελέταμε το case του εις βάθος από τη στιγμή ίδρυσης της εταιρείας. Μελετάμε κάθε λεπτομέρεια και έπειτα την παντρεύουμε με τις γνώσεις και την εμπειρία μας. Όλα τα στοιχεία έχουν σημασία στην ανάπτυξη μίας στρατηγικής marketing - ακόμα και τα μειονεκτήματα, ακολουθώντας σωστές τακτικές, μετατρέπονται σε έξυπνα πλεονεκτήματα.

Σε τεχνικό επίπεδο, εφαρμόζουμε τις πιο σύγχρονες μεθόδους Digital Marketing, έχοντας στο δυναμικό της εταιρείας εκπαιδευμένους certified performance agents που πιστοποιούνται από τη Google κάθε χρόνο, για να εξασφαλίζουμε κορυφαία αποτελέσματα σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα Digital Marketing.

 

Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει μία εταιρεία που εξειδικεύεται στο Digital Marketing από μία ομάδα Digital Marketing in house;

Το πλεονέκτημα μια εταιρείας Digital Marketing είναι η εμπειρία που έχει αποκομίσει από τη συνεργασία της με επιχειρήσεις από πολλά business industries και η επαφή της με κάθε νέο feature στον χώρο, γεγονός που πολλαπλασιάζει την αξία της σε σχέση με μία ομάδα Digital Marketing in house. Η συνεχόμενη επαφή με πολλά διαφορετικά είδη επιχειρήσεων, επιτρέπουν την απόκτηση ενός experience που αποτελεί παρεχόμενη υπηρεσία μόνο από ένα agency.


Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επιτυχημένο challenge για τη NetSteps;

Δεχόμαστε εκατοντάδες requests από εταιρείες για την κατασκευή eshop και υπηρεσίες Digital Marketing πανελλαδικά αλλά και από το εξωτερικό. Το μεγαλύτερο challenge της NetSteps ήταν η συγκρότηση της κορυφαίας ομάδας ανθρώπινου δυναμικού που αποτέλεσε το λόγο που το Magento μας πιστοποίησε σαν τον μοναδικό official partner του Magento σε Ελλάδα και Κύπρο. Η δύναμη είναι η ομάδα, είναι οι άνθρωποί μας που είναι ικανοί να ανταποκριθούν σε ολοένα μεγαλύτερα challenges κάθε φορά.


Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της δουλειάς ενός Digital Marketing agency είναι η επικοινωνία με τους πελάτες. Είναι κάτι που... "αγαπάτε να μισείτε";

Η σύναψη κάθε συνεργασίας αποτελεί την αρχή μιας «σχέσης», η οποία συνοδεύεται από τον επιθετικό προσδιορισμό επαγγελματική. Ωστόσο, το επίκεντρο είναι πάντα ο άνθρωπος και ο τρόπος που η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά του, τη δουλειά του, το τζίρο του. Όμως, όπως κάθε σχέση, έτσι και οι δικές μας έχουν πάντα τα πάνω και τα κάτω τους… Αυτή η διαρκής επαφή είναι το αλατοπίπερο της καθημερινότητάς μας. Οπότε, η απάντησή μου είναι ότι «αγαπάμε να φτιάχνουμε νέες σχέσεις», οι οποίες διαρκούν μέσα στο χρόνο και μας εξελίσσουν σαν ανθρώπους και επαγγελματίες.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ApcoPay απλοποιεί το Payment Journey καταναλωτών και επιχειρήσεων

Ο Γιώργος Κακούρας, Γενικός Διευθυντής της Apco Systems και ο Πάρης Κορωναίος, Country Manager Ελλάδας, μας μιλούν για τις ηλεκτρονικές πληρωμές στο business, καθώς και τα οφέλη που προσφέρει σε καταναλωτές και επιχειρήσεις η -νεοσύστατη στην Ελλάδα- πλατφόρμα της ApcoPay.

 

Πως γεννήθηκε η ApcoPay;

George KakourasΓιώργος Κακούρας: Η ApcoPay είναι το διεθνές brand πληρωμών της Apco Systems και γεννήθηκε μέσα από τη διορατικότητα των ανθρώπων της εταιρείας αναφορικά με το μέλλον του ψηφιακού επιχειρείν και της αυξανόμενης ανάγκης των εταιρειών, για απρόσκοπτες, άμεσες και ασφαλείς διαδικασίες ηλεκτρονικών πληρωμών. Επί 15 συναπτά έτη, η Apcopay αναπτύσσει τεχνολογία αποκλειστικά και μόνο για e-payments. Η εξειδίκευση της εταιρείας στον εν λόγω κλάδο επιβεβαιώνεται από τους 25.000 πελάτες σε 30 χώρες που έχουν ήδη κάνει integration στην πλατφόρμα μας, καθώς και τις 10 εκ. συναλλαγές που εξυπηρετούμε κάθε μήνα. 

Η Apco Systems είναι μέλος του Harvest, του ομίλου τεχνολογικών επιχειρήσεων της Hili Ventures με έδρα τη Μάλτα. Η Hili Ventures έχει ήδη ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά μέσω της εταιρείας Premier Capital, του αναπτυξιακού δικαιούχου των McDonalds στην Ελλάδα.

Πρόκειται για έναν πολύ-θεματικό όμιλο που διαθέτει συνεργασίες με την Apple, εταιρείες logistics, ναυτιλίας & μηχανικής, τεχνολογίας, real estate, ξενοδοχειακές και leasing σε 10 χώρες, από τη Μεσόγειο ως τη Βόρεια Αφρική και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με μία ομάδα 9.400 ανθρώπων.

 

Τί μοναδικό προσφέρει η ApcoPay σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Γιώργος Κακούρας: Η ApcoPay παρέχει σε εταιρείες όλων των μεγεθών και επιχειρηματικών μοντέλων, οτιδήποτε χρειάζονται για να αποδέχονται πληρωμές όλων των ειδών από οπουδήποτε στον κόσμο. Η εταιρεία έχει παρουσία στις Η.Π.Α., τη Νότια Αμερική, την Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τις χώρες της Άπω Ανατολής.

Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη πρόταση διεθνών πληρωμών με δυνατότητες ανάπτυξης customized & localised λύσεων, καθώς και επιλογές εξυπηρέτησης σε πολλαπλά συναλλάγματα και πλήθος διαφορετικών καναλιών. Υποστηρίζει περισσότερες από 240 εναλλακτικές λύσεις πληρωμών, 35 γλώσσες, 100 συναλλάγματα και 40 συνεργαζόμενες τράπεζες (και στην Ελλάδα φυσικά) για αποδοχή πληρωμών με κάρτες.

Μέσω της πλατφόρμας, ο έμπορος και η επιχείρηση αποκτά μέγιστη ευελιξία, αφού υλοποιεί -μόλις μία φορά- integration και αποκτά πρόσβαση σε πλήθος διαφορετικών μεθόδων πληρωμών σε όλο τον κόσμο. Με αυτό τον τρόπο, η επιχείρηση κεντρικοποιεί τη διαχείριση όλων των πληρωμών σε μία πλατφόρμα, μειώνοντας σημαντικά τα λειτουργικά κόστη και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο που δαπανάται σε τέτοιου είδους διαδικασίες, ώστε να τον αξιοποιήσει στην ανάπτυξη του business.

Paris KoronaiosΠάρης Κορωναίος: Δεν υπάρχουν ξεχωριστές χρεώσεις υλοποίησης, ανεξάρτητα από τον αριθμό και το είδος των μεθόδων πληρωμών που θα επιλέξει ο πελάτης. Όλες οι λύσεις έχουν ήδη ενοποιηθεί στην πλατφόρμα, οπότε η υλοποίηση είναι ζήτημα λίγων ωρών.

Η γκάμα των πληρωμών είναι πραγματικά τεράστια και ενδεικτικά αναφέρω ορισμένες εξ αυτών, όπως τους κλασικούς τρόπους μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, μεταφορές σε τραπεζικούς λογαριασμούς, virtual cards, e-wallets, πληρωμές μέσω QR codes, physical POS, καθώς και τους εναλλακτικούς τρόπους (Apple Pay, Stripe, Trustly, Entercash, Neteller, Skrill, Paysafe, Google Pay, AliPay, UnionPay, iDEAL, Sofort κ.α.).

Επιπρόσθετα, η ApcoPay είναι Mobile Ready και PCI Level 1 Certified, ενώ προσφέρει προχωρημένη προστασία κατά της απάτης, 3D Secure 2.0 και υπηρεσία επαναλαμβανόμενων χρεώσεων. Οι smart hosted σελίδες checkout προσφέρουν ένα ξεκάθαρο και unified σύστημα, σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται και να εκτελεί πολυκαναλικές πληρωμές σε B2B, B2C και G2C περιβάλλοντα.

Εδώ αξίζει να αναφερθεί πως η λύση της Apcopay είναι πλήρως customized στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Η πελατοκεντρική κουλτούρα της εταιρείας, επιτρέπει στην καταρτισμένη ομάδα ανθρώπων μας να είναι πάντα στη διάθεση του πελάτη, προκειμένου να βρεθεί η βέλτιστη δυνατή επιλογή τόσο σε εμπορικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο. Το onboarding, επίσης, είναι απλό, εύκολο και γρήγορο, δίνοντας στην επιχείρηση μεγάλο βαθμό ελευθερίας.

 

Ποιοι είναι οι στόχοι του ελληνικού γραφείου;

Γιώργος Κακούρας: Η ApcoPay κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη σε καταναλωτές, εμπόρους και επιχειρήσεις. Ο κλάδος των πληρωμών στην Ελλάδα βρίσκεται σε ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και πιστεύουμε πως υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες στην αγορά. Η επένδυσή μας στην Ελλάδα σηματοδοτεί την εμπιστοσύνη μας στην τοπική αγορά και τον σταθερό, διεθνή προσανατολισμό της εταιρείας μας.

Πάρης Κορωναίος: Σκοπός της Apcopay είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές πληρωμές και για αυτό το λόγο έχει θέσει ως στόχο την απλοποίηση του payment journey καταναλωτών και επιχειρήσεων, προσφέροντας convenience, ασφάλεια και μία απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη, ανεξάρτητα από τον τρόπο και το κανάλι που θα επιλέξει. Αυτός ακριβώς είναι και ο στόχος μας για την ελληνική αγορά, η οποία έχει ακόμα μεγάλες προοπτικές στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Θέλουμε να διευκολύνουμε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά στη διαχείριση των πληρωμών τους, ώστε να μειώσουν τα κόστη, να αφοσιωθούν 100% στο business τους και να προσελκύσουν πελάτες και τζίρους από αγορές εκτός της Ελλάδας.

Για παράδειγμα, ο Ολλανδός καταναλωτής θα εμπιστευθεί ευκολότερα ένα ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα που διαθέτει το iDEAL ως τρόπο πληρωμής, ο οποίος έρχεται πρώτος σε προτίμηση στην Ολλανδία.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την ApcoPay, επικοινωνήστε με τον Πάρη Κορωναίο, Country Manager Ελλάδας.
T: +30 210 300 6852
M: +30 698 034 1887
E: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Θωμάς Κατάκης: Ιδιαίτερα θετική για τη Retargeting η υποδοχή της στην Ελλάδα

Συνέντευξη με τον Θωμά Κατάκη, Sales Director Greece & Cyprus της Retargeting.biz.

Ο κύριος Θωμάς Κατάκης, ανέλαβε τη Διεύθυνση Πωλήσεων της Retargeting.biz, με την επίσημη έλευσή της στη χώρα μας. Μίας δυναμικής startup στο χώρο του marketing automation, η οποία στα έξι χρόνια της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της έχει να επιδείξει εντυπωσιακή εξέλιξη, έχοντας ήδη παρουσία σε έξι χώρες, ενώ ετοιμάζεται για την επέκτασή της και στις ΗΠΑ.

Είχαμε την ευκαιρία και την τιμή, να μας παραχωρήσει την πρώτη του συνέντευξη μετά τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Ελλάδα και να γίνουμε μάρτυρες της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η υπηρεσία στη χώρα μας.

Απόστολος Γεωργαντζής: Το e-commerce μοχλός ανάπτυξης από το 2013 για τις ταχυμεταφορές

Συνέντευξη με τον Απόστολο Γεωργαντζή, CEO της ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Α.Ε.Ε. και του Ομίλου Quest

Ο κύριος Απόστολος Γεωργαντζής, είναι ο άνθρωπος πίσω από τη σύγχρονη, επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία της ACS, αφού κατέχει τη θέση του του Διευθύνοντος Σύμβουλου της εταιρείας από τα τέλη του 2003. Είναι, επίσης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της Info Quest Technologies και από το 2015 είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της μητρικής εταιρείας του Ομίλου Quest και της Quest Συμμετοχών.

Είχαμε την ευκαιρία μιας ιδιαίτερα ενδιαφέρουσας και ουσιαστικής συνομιλίας μαζί του, σχετικά με την πορεία της εταιρείας, τους ανθρώπους της, τα μέσα και τους συνεργάτες, καθώς και τα μελλοντικά της σχέδια.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Interviews

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search