H Gmedia, είναι ένα creative studio και digital agency που εδρεύει στην Καστοριά και γιορτάζει τα 6 χρόνια λειτουργίας της. Όλα αυτά τα χρόνια έχει αναπτύξει συνεργασίες με εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, μέχρι την Αυστραλία.
Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Βασίλη Νότη, συνιδρυτή τής Gmedia, ο οποίος μας μίλησε για την ιστορία και τα βασικά επιτεύγματα της εταρείας, τις δυσκολίες και τα "προνόμια" που έχει ένα δημιουργικό γραφείο που βρίσκεται εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων, καθώς και τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Πως γεννήθηκε η Gmedia;
Όλα έγιναν κυριολεκτικά μέσα σε ένα βράδυ! Η Δήμητρα Ριζοπούλου, Co Founder της Gmedia εργαζόταν στο κομμάτι της επικοινωνίας για μια εταιρία. ‘Οταν χρειάστηκε να έρθει σε επαφή με αρκετά agencies, είδε πως δεν κάλυπταν απόλυτα τις ανάγκες και απαιτήσεις της, ειδικότερα για τη βόρεια Ελλάδα και σήκωσε το τηλέφωνο. Εγώ, εκείνη την περίοδο αναλάμβανα projects κυρίως ως freelancer στο κομμάτι της κατασκευής ιστοσελίδων, τη φωτογραφία και το advertising. Μια μεταμεσονύκτια συνάντηση, πίτσες και άπειρες ιδέες, μας οδήγησαν το πρωί στο να ψάχνουμε το χώρο όπου ακόμη και σήμερα βρίσκονται τα γραφεία μας.
Είναι δύσκολο για ένα Digital Agency που είναι εκτός μεγάλων αστικών κέντρων, να εδραιωθεί στην αγορά;
Δε θα έλεγα την λέξη "δύσκολο", αλλά σίγουρα απαιτεί περισσότερο χρόνο και προσπάθεια ώστε να κερδίσεις την εμπιστοσύνη εταιριών για να αποφασίσουν να συνεργαστούν μαζί σου. Το θέμα της απόστασης προβληματίζει πολλούς, κυρίως στις πρώτες επαφές μας, αλλά ένα digital agency πρέπει να υποστηρίζει και τον τίτλο του. Να μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του Digital!
Φυσικά, τα ταξίδια είναι συχνότερα, αλλά για εμάς δεν είναι εμπόδιο. Έχουμε αναλάβει projects για Fashion Brand της Αυστραλίας με μεγάλη επιτυχία και... δε χρειάστηκε να βρεθούμε ποτέ από κοντά!
Το δύσκολο, είναι εδραιωθείς στην τοπική κοινωνία μικρότερων πόλεων, όπου οι επιχειρήσεις δε γνωρίζουν σχεδόν τίποτα για το digital marketing και το πόσο απαραίτητο είναι. Εκεί λοιπόν είμαστε εμείς αυτοί που πρέπει να επενδύσουμε χρόνο, για να εκπαιδεύσουμε τους επιχειρηματίες και να μεταδώσουμε το τί εστί digital.
Το πλεονέκτημα, από την άλλη, είναι ότι η μικρή πόλη μας επιτρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί και πιστεύω πιο δημιουργικοί, καθώς οι ρυθμοί της ζωής μας το επιτρέπουν.
Πόσο επηρεάστηκε η εταιρεία σας από τις αλλαγές που έφερε η πανδημία;
Αυτή την πρωτόγνωρη για όλους περίοδο της πανδημίας, αποφασίσαμε να εργαστούμε remote από το σπίτι. Υπήρχε μια τεράστια πτώση στο κομμάτι του Design και του Μarketing, κυρίως στις επιχειρήσεις του τομέα της εστίασης.
Είδαμε όμως τη διάθεση μικρών επιχειρήσεων να θέλουν να μάθουν και να ξεκινήσουν τα πρώτα τους βήματα στο online κομμάτι, είτε δημιουργώντας κάποιο e-shop, είτε βελτιώνοντας την ανύπαρκτη, έως τότε, παρουσία τους στα social media.
Πολλές καμπάνιες σταμάτησαν να τρέχουν και δόθηκε βάση στον άνθρωπο και στην όλη κατάσταση που επικρατούσε. Σαν Gmedia, παροτρύναμε τους πελάτες μας να προσφέρουν περιεχόμενο χρήσιμο και πολλές φορές διασκεδαστικό, παρά να σερβίρουν διαφημίσεις τη συγκεκριμένη περίοδο, που μπορεί να έφερναν αντίθετα αποτελέσματα. Άλλωστε, το περιεχόμενο είναι για εμάς η καλύτερη στρατηγική marketing!
Έχετε ασχοληθεί με τα προγράμματα του e-Λιανικό;
Το πρόγραμμα e-Λιανικό είναι μια τεράστια ευκαιρία για μικρές αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα και να πουλήσουν τα προϊόντα τους πέρα από τη γειτονιά και την πόλη τους. Με χαρά αναλάβαμε κάποια e-shop που ετοιμάζονται να βγουν στον αέρα και προτείνουμε σε όσους μπορούν, να ξεκινήσουν με τις αιτήσεις τους όσο τρέχει το δεύτερο στάδιο του προγράμματος, ή σε οποιαδήποτε νέα ευκαιρία δοθεί!
Θεωρείτε πως το στήσιμο ενός e-shop είναι αρκετό για τους επιχειρηματίες;
Ένα e-shop δεν θα φέρει την άνοιξη από μόνο του και δεν είναι αρκετό. Το e-Λιανικό είναι μια σημαντική ενίσχυση για την κατασκευή του ίδιου του ηλεκτρονικού καταστήματος σε τεχνικό και σχεδιαστικό κομμάτι, αλλά μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μια κανονική επιχείρηση. Σε ένα φυσικό κατάστημα υπάρχει η βιτρίνα για την οποία έχει κάποιος επενδύσει για να είναι στο συγκεκριμένο σημείο όπου θα περάσουν πολλά μάτια. Στο e-commerce, πρέπει να φέρει ο επιχειρηματίας τη βιτρίνα μπροστά στα μάτια των υποψηφίων πελατών.
Θέλει καθημερινή προσπάθεια για να χτίσει κάποιος μια σωστή online παρουσία, που θα βοηθήσει εν τέλει και στην επιτυχία του e-shop. Δε θα πουλήσει από μόνο του ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε επιχειρηματίας, πριν πάρει την απόφαση να ξεκινήσει.
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για τη Gmedia;
Πρόσφατα κλείσαμε τα 6 χρόνια λειτουργίας και πλέον είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα, προσφέροντας ακόμη περισσότερες υπηρεσίες, με στόχο να μεγαλώσουμε την ομάδα μας και να βοηθήσουμε ακόμη περισσότερες επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους στο χώρο του e-commerce και του Digital Marketing.