New Projects

Η ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. επιλέγει την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό

Η μεγαλύτερη εταιρεία διακίνησης βιβλίων όλων των εκδοτικών οίκων της Ελλάδας και του εξωτερικού, ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε., επενδύει στην εξέλιξη με την Softweb.

Η Softweb στοχεύει να συμβάλλει ριζικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε., προσφέροντας μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική λύση που βασίζεται σε state of the art τεχνολογίες. Η ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. υιοθέτησε τo προϊόν Softweb B2B E-commerce, το οποίo επιτρέπει την καθημερινή αλληλεπίδραση της εταιρείας με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό, απλουστευμένο και απολύτως δομημένο τρόπο, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, το Β2Β E-commerce της ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι απλό στη χρήση του και άκρως λειτουργικό ταυτόχρονα. Καλύπτει μεγάλο πλήθος ροών εργασιών, που μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν με παραδοσιακούς τρόπους, σε πλήρη διασύνδεση με το ERP σύστημα της εταιρείας. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από εμπλουτισμένο περιεχόμενο τόσο για την γκάμα προϊόντων όσο και για οικονομικά και logistics θέματα.

Επιπλέον, δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αξιοποιήσουν υποσυστήματα για την μαζική παραγγελιοληψία, για την αξιοποίηση εμπορικών και εκπτωτικών πολιτικών καθώς επίσης και τη διαχείριση των καταλόγων της επιχείρησης. Λόγω της ιδιαίτερα μεγάλης γκάμας βιβλίων που εμπορεύεται η εταιρεία, ήταν απαιτητό να υπάρχει μια επιπλέον δυνατότητα. Η Softweb εφήρμοσε την λειτουργικότητα της ενισχυμένης αναζήτησης που επιτρέπει στους χρήστες να αναζητήσουν είδη με βάσει διαφόρων χαρακτηριστικών και πεδίων, σε greeklish λογική και με αξιοποίηση τυχόν συνωνύμων.

Η ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. υιοθέτησε μια Omnichannel πρακτική που μόνο η Softweb διαθέτει. Με την παράλληλη αξιοποίηση της Mobile Business Suite λύσης της Softweb, θα εξασφαλίσει την ενιαία ψηφιοποίηση των απαραίτητων ροών εργασιών σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια, Web και Mobile (iOS & Android). Στόχος του έργου είναι η ελαχιστοποίηση των λαθών, η μείωση στους χρόνους και στα κόστη διαχείρισης, η αύξηση στο μέγιστο της πιστότητάς των πελατών και η ενίσχυση των πωλήσεων της ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε..

Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.). Η εταιρεία μετράει στο portfolio της περισσότερους από 750 πελάτες και 14 χρόνια εμπειρίας.

Σήμερα, η γκάμα των λύσεων της περιλαμβάνει 11 προϊόντα που στόχο τους έχουν την βελτιστοποίηση των διαδικασιών των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως πεδίου δραστηριότητας και κλάδου αγοράς (B2C, B2B, Field Market, Logistics, Customer Services Management κ.ά.).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Frezyderm ανέθεσε στη ForestView την ανάπτυξή της σε marketplaces της Amazon

H ελληνική εταιρεία Frezyderm παράγει σειρά καινοτόμων καλλυντικών και προϊόντα προσωπικής περιποίησης υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών τα οποία επάξια ανταγωνίζονται παγκοσμίως.

Με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της η Frezyderm ανέθεσε στη ForestView, το Marketing & Commerce agency του ομίλου TDG, το σχεδιασμό και ανάπτυξη της παρουσίας της καθώς και τη δημιουργία αγοραστικής ζήτησης στα marketplaces της Amazon.

Η Forestview ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη στρατηγική μελέτη επέκτασης σε 8 νέες γεωγραφικές περιοχές του δικτύου της Amazon στην Ευρώπη, παρέχοντας ανάλυση ανταγωνισμού, χαρτογράφηση και ποσοτικοποίηση των ευκαιριών στις 5 μεγάλες προιοντικές κατηγορίες της εταιρείας.

Το πλήρες φάσμα της υπηρεσίας Marketplace Enablement της ForestView περιλαμβάνει το  setup και τη συνολική διαχείριση του λογαριασμού της Frezyderm, την επικοινωνία με την Amazon στο κάθε επιλεχθέν Amazon Marketplace, τη δημιουργία και διαρκή βελτιστοποίηση της παρουσίας της σε πολλαπλές χώρες και γλώσσες, την υποστήριξη των τελικών πελατών όπου αυτό απαιτείται, καθώς και το σχεδιασμό και υλοποίηση του πλάνου προώθησης των προϊόντων της εταιρείας με σκοπό τη δημιουργία και μετατροπή της ζήτησης σε αγορές με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Ο Γιάννης Γκέκας, COO της ForestView δήλωσε:Η ForestView επιταχύνει την ανάπτυξη εξωστρεφών brands με γνώμονα τις προσδοκίες των καταναλωτών τους. Για ένα κορυφαίο Ελληνικό brand όπως η Frezyderm η επιλογή πανευρωπαϊκής ανάπτυξης μέσω της Amazon ήταν η ενδεδειγμένη κατόπιν της ανάλυσης και ποσοτικοποίησης της ευκαιρίας. Είμαστε υπερήφανοι κάθε φορά που υποστηρίζουμε την εξωστρέφεια Ελληνικών love brands.”  

Η υπηρεσία Marketplace Enablement εντάσσεται στην ευρύτερη κατηγορία υπηρεσιών Commerce που παρέχει η ForestView. Περιλαμβάνει επίσης, τη δημιουργία καναλιού απευθείας πωλήσεων (Direct to Consumer) για brands, καθώς και υπηρεσίες για την αύξηση του μεριδίου ψηφιακού ραφιού και αγοράς ενός brand στο περιβάλλον των μεγάλων τοπικών e-retailers (e-Retail Enablement).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ανανέωση της συνεργασίας της PROTOCOL με την Πίτες Κολιός

H PROTOCOL ανανέωσε για 6η χρονιά τη συνεργασία της με την Πίτες Κολιός Α.Ε., μια συνεργασία που είχε ξεκινήσει το 2017. 

Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά στην ανάπτυξη πελατολογίου στη διεθνή αγορά και την αύξηση των εξαγωγών.

Οι υπηρεσίες της PROTOCOL παρέχονται σε μηνιαία βάση σε όλα τα web properties της Πίτες Κολιός Α.Ε. και περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες Digital Marketing, την έρευνα εξαγωγικών ευκαιριών, καθώς και τον ψηφιακό σχεδιασμό, υλοποίηση και τεχνική υποστήριξη του website της εταιρείας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το νέο site της ΤΕΤΡΑΣ από την ΕΛΕΔ

Τη νέα ιστοσελίδα της ΤΕΤΡΑΣ Η/Μ Α.Ε.Μ. στο www.tetras.com.gr δημιούργησε η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου - ΕΛΕΔ.


Η ΤΕΤΡΑΣ Η/Μ Α.Ε.Μ. δραστηριοποιείται από το 1980 στο χώρο των Η/Μ Μελετών, εφαρμόζωντας αρχές, μεθόδους και εργαλεία που ακολουθούν όλες τις επιστημονικές προϋποθέσεις και τις καλές πρακτικές, καταξιώνοντάς την ως έναν απόλυτα καταρτισμένο Φορέα παροχής υπηρεσιών στον τομέα της Μελέτης και Επίβλεψης Η/Μ Εγκαταστάσεων.

Κύριος γνώμονας της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με επαγγελματισμό και η πλήρης ικανοποίηση των απαιτήσεων μελέτης του κάθε έργου.

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ακόμα μια φορά ένα site με UI/UX τελευταίας γενιάς και εμφάνιση με γνώμονα την επιθυμία του πελάτη, αλλά κυρίως την υψηλή αισθητική και την ευκολία πλοήγησης του χρήστη.

Στην αρχική σελίδα μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, τις υπηρεσίες, ενώ ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για τα έργα που έχει αναλάβει η εταιρεία, αλλά και να διαβάσει το blog της εταιρείας.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H PROTOCOL ανανέωσε τη συνεργασία της με το Flora Kids Fashion

H PROTOCOL ανανέωσε για τέταρτη χρονιά τη συνεργασία της με το FLORA KIDS FASHION, γεγονός που επιβεβαίωσε την εξαιρετική σχέση που έχει αναπτυχθεί και τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της μέχρι τώρα κοινής τους πορείας.

Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά την ανάπτυξη πελατολογίου και την αύξηση πωλήσεων.

Οι υπηρεσίες της PROTOCOL παρέχονται σε μηνιαία βάση σε όλα τα web properties του FLORA KIDS FASHION και αφορούν στη βελτιστοποίηση όλων των PPC Advertising Accounts και SEO.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Συνεργασία Luna Splendida με Generation Y σε digital υπηρεσίες

Η κορυφαία εταιρεία εσωρούχων Luna Splendida, με 1.000 σημεία πώλησης από το 1996, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y - International eBusiness Hub στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Προκειμένου να εκτοξεύσει το brand awareness και τις πωλήσεις της στην Ελλάδα, καθώς και να θέσει τις βάσεις για εξαγωγική online δραστηριότητα, η Luna Splendida ανέθεσε στην Generation Y τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς, καθώς και το σχεδιασμό στρατηγικής digital marketing.

Ο νέος πελάτης της Generation Y είναι πλέον έτοιμος να αυξήσει κατακόρυφα το κέρδος του στο πιο λατρεμένο γυναικείο industry, με βάση ένα ισχυρότερο επικοινωνιακά και δομικά προφίλ που θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξή του διεθνώς, χάρη στην ολιστική στρατηγική προσέγγισή της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στον αέρα οι "200 ερωτήσεις για το 1821" από την ΕΛΕΔ

Την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου εμπιστεύτηκε η Περιφέρεια Αττικής για την κατασκευή του νέου site www.1821.attica.gov.gr το οποίο αφορά στην ελληνική Επανάσταση του 1821.

Πόσα ξέρουμε για την Επανάσταση του 1821; Για τα γεγονότα, τους ήρωες, τις συνήθειές τους, τις σχέσεις τους, την καθημερινότητά τους, τη ζωή και τον θάνατό τους, για τις λαμπρές αλλά και τις σκοτεινές σελίδες του Αγώνα;

Η Περιφέρεια Αττικής έχει δημιουργήσει ένα quiz γνώσεων της Επανάστασης του 1821, όπου 3 νικητές θα κερδίζουν σημαντικά δώρα.

θα είναι σημαντικό κέρδος για τη συλλογική μας αυτογνωσία.

Η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί βάσει των απαιτήσεων της Περιφέρειας Αττικής, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες.

Εύκολη και γρήγορη πλοήγηση που διευκολύνει τον χρήστη, σε ένα διαδικτυακό χώρο με UI/UX τελευταίας γενιάς, με responsive σχεδιασμό και πολύ φιλική περιήγηση!

Ανακαλύψτε το www.1821.attica.gov.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η νέα ψηφιακή εταιρική ταυτότητα της Space Hellas από τη Generation Y

Με μοντέρνα αισθητική και σχεδιασμό που αντιπροσωπεύει έναν σύγχρονο Digital Integrator, το νέο custom-made website της Space Hellas, είναι «live» από την Generation Y – International eBusiness Hub.

H νέα ψηφιακή πλατφόρμα της εταιρείας είναι εξαιρετικά φιλική προς τον χρήστη, ειδικά σχεδιασμένη για να καλύπτει τις ανάγκες προβολής του ευρύτατου portfolio προϊόντων και υπηρεσιών της Space Hellas.

Ταχύτατο και εντυπωσιακό, σχεδιασμένο με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές, το website της Space Hellas, προσφέρει στον χρήστη άμεσα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες της online παρουσίασης της εταιρείας, λόγω της αναλυτικής αρχιτεκτονικής της πληροφορίας στην οποία προχώρησε η ομάδα της Generation Y.

Παράλληλα, αναδεικνύει όλα εκείνα τα στοιχεία που τη διαφοροποιούν και της προσδίδουν προστιθέμενη αξία στο τεχνολογικό γίγνεσθαι.

Στο περιεχόμενο του website παρέχονται πληροφορίες για την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού και “live” μετάδοση της ημερήσιας κίνησης της μετοχής της Space Hellas που υλοποιήθηκε με ειδικό λογισμικό και integration διαφορετικών συστημάτων.

Το νέο website της Space Hellas, υπογράφει η Generation Y – International eBusiness Hub, ηγέτιδα του ψηφιακού μετασχηματισμού εδώ και 22 χρόνια, η οποία αφοσιωμένη στην παροχή ρηξικέλευθων λύσεων και βάσει της βαθιάς τεχνογνωσίας που τη διέπει, αναδεικνύει όλα εκείνα τα στοιχεία που διαφοροποιούν το διεθνές πελατολόγιό της, κατατάσσοντάς το στην αιχμή του τεχνολογικού δόρατος.

Επισκεφθείτε το website εδώ: www.space.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ΕΛΕΔ ανέλαβε τον ανασχεδιασμό του sanlorentzo.gr

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε τον ανασχεδιασμό του B2B και B2C του brand SAN LORENTZO που λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.sanlorentzo.gr

Η εταιρία SAN LORENTZO, ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ Γ. & ΣΙΑ ΟΕ, δραστηριοποιείται εδώ και 35 χρόνια στις εισαγωγές λευκών ειδών & ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους οίκους στο εξωτερικό και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων άριστης ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

 

Το περιεχόμενο του νέου δικτυακού τόπου έχει σχεδιαστεί ώστε η διαδικασία επιλογής και αγοράς των προϊόντων να είναι απλή, γρήγορη και αξιόπιστη. Τα προϊόντα εμφανίζονται ανά κατηγορία, με πλήρη περιγραφή των προϊόντων και των χαρακτηριστικών τους, καθώς και με δυνατότητα σήμανσης ως επιθυμητά!

Επίσης, στο e-shop ο μπορεί να δημιουργήσει τον προσωπικό του λογαριασμό και τη δική του λίστα επιθυμιών, ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατρέξει στα προϊόντα που έχει αγαπήσει!

To νέο μοντέρνο design, μίνιμαλ αισθητικής εισάγει καινοτόμες τεχνολογίες ενώ σε επίπεδο User Experience, έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας ευφάνταστο motion & interaction design και είναι 100% responsive σε κινητές συσκευές.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στην Darkpony οι digital ενέργειες της EGOBOO

H Darkpony ανέλαβε την ψηφιακή στρατηγική και τις υπηρεσίες περιεχομένου για τα social media της EGOBOO για την προώθηση των e-bikes και e-scooters της εταιρείας στην Ελλάδα.

Τις οργανικές ενέργειες πλαισιώνουν δημογραφικά στοχευμένες διαφημίσεις στα Social Media που έχουν ως στόχο την αποδοτική παρουσίαση και προώθηση της εταιρείας και των προϊόντων της στο ελληνικό κοινό.

Η κεντρική καμπάνια με τίτλο "Ήρθε η ώρα να πείτε αντίο" αποχαιρετά τα προβλήματα της παραδοσιακής αστικής μετακίνησης και προβάλλει με έξυπνο τρόπο τα πλεονεκτήματα της χρήσης των EGOBOO e-bikes και e-scooters.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search