Το 2happy, ένα από τα μεγαλύτερα πολυβραβευμένα ελληνικά ηλεκτρονικά φαρμακεία στην Αθήνα, με 46 χρόνια φαρμακευτικής εμπειρίας και μεγάλη ποικιλία πιστοποιημένων προϊόντων υγείας και ομορφιάς, αποφάσισε να εμπιστευτεί την AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search, της οποίας την αντιπροσώπευση διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y, με στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις του.
Χάρη στους εξειδικευμένους αλγορίθμους AI της Algolia που προσφέρουν στον χρήστη την πιο εξατομικευμένη online αγοραστική εμπειρία, το πιο…“happy” online φαρμακείο με έδρα τη Γλυφάδα δύναται πλέον να χαρίσει στους πελάτες του προσωποποιημένα αποτελέσματα σε μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Επιπρόσθετα, το 2happy είναι σε θέση να ενισχύσει το user engagement και να εκτοξεύσει το conversion rate του έως και 30%, αποτελέσματα που εγγυημένα θα το οδηγήσουν στην απογείωση του τζίρου του!
Η Generation Y ανέλαβε την επίσημη και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού κολοσσού, Algolia, στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους διεθνούς βεληνεκούς πελάτες της, παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις, όπως εκείνη της ισχυρότερης μηχανής αναζήτησης, προκειμένου να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία του κοινού των πελατών της και να εξασφαλίσει την κερδοφορία τους.
Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3MuIwbZ
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το CEO Clubs Greece, μία από τις προοδευτικές επιχειρηματικές λέσχες παγκοσμίως με 13 χρόνια λειτουργίας και περισσότερα από 15.000 μέλη της business elite, εμπιστεύτηκε για ακόμη μια φορά την τεχνογνωσία της Generation Y πάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο τον ολικό επανασχεδιασμό της online εταιρικής του ταυτότητας.
Συγκεκριμένα, ο εδώ και χρόνια στενός συνεργάτης της Generation Y πλέον χαίρει μίας απόλυτα αναβαθμισμένης εταιρικής παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία συνδυάζει υψηλή αισθητική και λειτουργικότητα με βάση τις τελευταίες τάσεις UI/UX, καθώς και πλήρως customized εργαλεία που αναδεικνύουν στον έπακρον το βεληνεκές των υπηρεσιών του.
Ειδικότερα, τα εν λόγω εργαλεία περιλαμβάνουν αποκλειστικές ενότητες διαθέσιμες μόνο για εγγεγραμμένα μέλη, όπως το custom εργαλείο κρατήσεων για την ενοικίαση των νέων γραφείων του Club στη Μαρίνα Φλοίσβου.
Τόσο η ομάδα έργου της Generation Y, όσο και το CEO Clubs Greece, αισθάνονται ευτυχείς με το αποτέλεσμα της νέας καινοτόμου εταιρικής παρουσίας www.ceoclubsgreece.org, καθώς αποπνέει κύρος και συμβάλλει καταλυτικά στην ενδυνάμωση του brand identity του Club.
Ως εκ τούτου, και δεδομένου ότι ο Αναστάσιος Σπανίδης, Founder & CEO της Generation Y, είναι μέλος του Advisory Board του Club, οι δύο επιχειρηματικοί κολοσσοί είναι έτοιμοι να θέσουν από κοινού τους επόμενους μεγαλεπήβολους στόχους που θα επεκτείνουν την υφιστάμενη συνεργασία τους, προκειμένου να οδηγηθούν από κοινού στο επόμενο βήμα ανάπτυξης.
Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3yzhwCx
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου - ΕΛΕΔ, ανακοίνωσε τη δημιουργία της ιστοσελίδας και του λογοτύπου του Ελληνικού Ινστιτούτου Έρευνας & Εκτίμησης Κοσμητολογικών προϊόντων Α.Ε, μιας ταχέως αναπτυσσόμενης εταιρείας που δραστηριοποιείται στο τομέα ελέγχου καλλυντικών προϊόντων και άλλων συναφών ειδών με μεγάλη επιτυχία.
Η εταιρία ΕΛ.ΙΝ.Ε.Κ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1997 και δραστηριοποιείται κυρίως στο τομέα ελέγχου, συμβουλευτικής και νομοθεσίας των καλλυντικών προϊόντων.
Συστάθηκε από Έλληνες παραγωγούς καλλυντικών με σκοπό να ανταπεξέλθουν στην τότε κοινοτική οδηγία περί ποιότητας των καλλυντικών. Το 2018, μετά από 20 χρόνια εμπειρίας στο τομέα των καλλυντικών, η ΕΛ.ΙΝ.Ε.Κ κάνει νέο βήμα σε διαφορετικούς τομείς όπως των Συμπληρωμάτων Διατροφής και των Βιοκτόνων-Απολυμαντικών.
Η νέα ιστοσελίδα www.elinek.gr χαρακτηρίζεται από μοντέρνα αισθητική, απλότητα, ευκολία πλοήγησης (UI & UX Design), πληθώρα πληροφοριών και ξεκάθαες επιλογές περιήγησης.
Είναι σχεδιασμένη σε responsive design, για την απρόσκοπτη και εύκολη χρήση της και από mobile συσκευές (tablet και κινητά).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H BACKBONE συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την nrg, με μια διαδραστική εφαρμογή που επικοινωνήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ΔΕΘ.
Η nrg προσφέρει στους πελάτες της μια υψηλού επιπέδου, ολοκληρωμένη εμπειρία στην παροχή ενέργειας, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών τους αναγκών.
Στο πλαίσιο της παρουσίας της στη ΔΕΘ και για τον εορτασμό των 10 ετών λειτουργίας της, η nrg εμπιστεύτηκε τη BACKBONE για τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού διαδραστικού περιβάλλοντος στο saveyournrg.gr. Το περιβάλλον αυτό δείχνει στους καταναλωτές πως να εξοικονομήσουν ενέργεια σε κάθε «χώρο» του σπιτιού τους μέσα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις της nrg.
Η BACKBONE παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, μετατρέποντας ιδέες επιχειρήσεων και οργανισμών σε ψηφιακές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, λειτουργικότητας και αισθητικής.
Για την nrg δημιούργησε ένα θελκτικό ψηφιακό περιβάλλον, το ‘Save Your nrg Quiz’ με στοιχεία gaming, το οποίο εκπαιδεύει τους χρήστες μέσω ενός διασκεδαστικού quiz σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας. To Digital Game κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού με εκατοντάδες συμμετοχές την ημέρα, τόσο στο περίπτερο της ΔΕΘ όσο και online στο saveyournrg.gr.
Μετά από εκτενή έρευνα γύρω από την διαδικτυακή συμπεριφορά του κοινού ενδιαφέροντος, των λύσεων ενέργειας και με όχημα το εικαστικό του nrg Home, σχεδιάστηκε στρατηγικά το UI ώστε να είναι θελκτικό στο κοινό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Shopflix, το καινοτόμο ελληνικό top-of-mind marketplace αποφάσισε να αυξήσει τις πωλήσεις του μέσω της AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search, της οποίας την αντιπροσώπευση διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες του την πιο εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία καθ' όλη τη διάρκεια του αγοραστικού τους ταξιδιού.
Χάρη στους εξειδικευμένους αλγορίθμους AI της Algolia, το ίδιο χαίρει πλέον της δυνατότητας να αυξήσει τις πωλήσεις της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας και να χαρίσει στους πελάτες του προσωποποιημένα αποτελέσματα σε μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Επιπρόσθετα, το Shopflix είναι σε θέση να ενισχύσει το user engagement και να εκτοξεύσει το conversion rate του έως και 30%, αποτελέσματα που εγγυημένα θα το οδηγήσουν στην απογείωση του τζίρου του!
Η Generation Y ανέλαβε την επίσημη και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού κολοσσού, Algolia, στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους διεθνούς βεληνεκούς πελάτες της, παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις, όπως εκείνη της ισχυρότερης μηχανής αναζήτησης, προκειμένου να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία του κοινού των πελατών της και να διασφαλίσει την ευημερία τους.
Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3SWRIYP
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Aboutnet ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει τη στρατηγική digital marketing του Shopping House, του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος στα νότια προάστια.
Το Shopping House δραστηριοποιείται στο χώρο του shopping από το 1999, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στην έννοια του shopping.
Το γνωστό πολυκατάστημα διαθέτει πάνω απο 45 καταστήματα και 300 επώνυμα brands σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας μοναδικά προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας.
Επιλέγοντας την Aboutnet για την διαφήμιση και προώθηση της ιστοσελίδας shoppinghouse.gr και του ηλεκτρονικού καταστήματος, θέτει ως σκοπό τη βέλτιστη διαφήμιση και προώθηση, τόσο του φυσικού όσο και του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η Aboutnet, ένα digital Agency με πολυετή εμπειρία 22 χρόνων στην κατασκευή ιστοσελίδων και online marketing, ανέπτυξε ένα μεγάλο πελατολόγιο, διακρίθηκε με πολλά βραβεία και έχει θεσπιστεί σαν μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών internet.
Mε αυτή τη νέα συνεργασία, η Aboutnet θα επιμεληθεί ένα πλήρες, οργανωμένο και στρατηγικό πλάνο online marketing, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, τόσο online όσο και offline, καθώς και την αύξηση του brand awareness του Shopping House, θέτοντας τα θεμέλια για την εκτόξευση της αναγνωρισιμότητάς του στο χώρο του shopping.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Celestino, το #1 ελληνικό fashion e-store για το 2021, με πολυετή δυναμική παρουσία στον χώρο της γυναικείας μόδας και με περισσότερα από 40 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα, εμπιστεύτηκε τη λύση της AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search για εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία, της οποίας την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y.
Χάρη στους εξειδικευμένους αλγορίθμους AI της Algolia, η Celestino έχει πλέον τη δυνατότητα να αυξήσει τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού της καταστήματος και να χαρίσει στους πελάτες της πλήρως εξατομικευμένα αποτελέσματα σε μόλις λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Επιπρόσθετα, το www.celestino.gr είναι σε θέση να ενισχύσει το user engagement και να εκτοξεύσει το conversion rate του έως και 30%, αποτελέσματα που θα ενισχύσουν την ηγετική του θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών!
Η Generation Y ανέλαβε την επίσημη και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού κολοσσού, Algolia, στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους διεθνούς βεληνεκούς πελάτες της, παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις, όπως εκείνη της ισχυρότερης μηχανής αναζήτησης, προκειμένου να ενισχύσει την αγοραστική εμπειρία του κοινού των πελατών της και να διασφαλίσει την ευημερία τους.
Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3SmmfP6
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της Ο.ΣΥ Α.Ε www.osy.gr.
Η εταιρία Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε., προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών «Εταιρία Θερμικών Λεωφορείων Α.Ε.» και «Ηλεκτροκίνητα Λεωφορεία Περιοχής Αθηνών – Πειραιά Α.Ε.», με απορρόφηση του τελευταίου από την πρώτη.
Στις αρμοδιότητες της νέας εταιρίας ανήκει η εκτέλεση του δημόσιου συγκοινωνιακού έργου με επίγεια οδικά μέσα.
Στρατηγικός στόχος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των αστικών συγκοινωνιών στις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής.
Η νέα μοντέρνα ιστοσελίδα της επιχείρησης έχει κατασκευαστεί από τους web developers και web designers της ΕΛΕΔ και διαθέτει UI/UX τελευταίας γενιάς. Έχει υψηλή αισθητική, σύμφωνη με την αισθητική του πελάτη, η πλοήγηση είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή.
Στο header, ο επισκέπτης μπορεί να βρει τα tab σχετικά με την εταιρεία, χρήσιμες πληροφορίες, την O.SY Academy, το περιβάλλον, αλλά και την κοινωνική εταιρική ευθύνη και τρόπους επικοινωνίας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Kassinakis S.A., η ελληνική βιομηχανία πλαστικού και ηλεκτρολογικού υλικού υψηλής ποιότητας, εμπιστεύτηκε την Generation Y για τον σχεδιασμό και την αναβάθμιση του ψηφιακού της προφίλ, προκειμένου να ενδυναμώσει περαιτέρω την online παρουσία της.
Χαίροντας ενός απόλυτα καθαρού, φρέσκου και κυρίως φιλικού προς τον χρήστη website www.kassinakis.gr, βασισμένο στην εταιρική ταυτότητα της βιομηχανίας, ο νέος πελάτης της Generation Y είναι έτοιμος να αναδείξει την ευρεία ποικιλία των πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών του με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Ειδικότερα, η Kassinakis S.A. διαθέτει πλέον όλα τα εφόδια που θα συντελέσουν στην ενίσχυση του εκτοπίσματός της, προκειμένου να ανταποκριθεί σε όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς κατασκευής ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, κατοχυρώνοντας ταυτόχρονα μία ηγετική θέση σε αυτήν.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H Dress2Undress, ένα από τα πιο δημοφιλή και ταχέως αναπτυσσόμενα ελληνικά γυναικεία fashion brands, επέλεξε την Generation Y για να αναλάβει τα επόμενα βήματα της ψηφιακής της επικοινωνίας, μέσα από ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο performance marketing, καθώς και digital brand campaigns & activations.
Με το μέγεθος και τη φήμη του brand να έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, η δημιουργός και ιδιοκτήτρια της Dress2Undress, Νατάσσα Αποστολοπούλου, εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία και know-how της Generation Y στο e-business του fashion industry, για να συν-δημιουργήσουν με επιτυχία την επόμενη μέρα του brand στο ψηφιακό και όχι μόνο οικοσύστημα!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77