Στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, ξεκινά και φέτος, η digital marketing καμπάνια για το Azur Retreat με στόχο τόσο την προσέλκυση Ελλήνων αλλά και ξένων ταξιδιωτών με προτεραιότητα στο κοινό της Αγγλίας.
Στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, ξεκινά και φέτος, η digital marketing καμπάνια για το Azur Retreat με στόχο τόσο την προσέλκυση Ελλήνων αλλά και ξένων ταξιδιωτών με προτεραιότητα στο κοινό της Αγγλίας.
Η ΕΛΕΔ ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την De Dietrich και τη δημιουργία της καινούριας της ιστοσελίδας με απόλυτη επιτυχία.
Σύμβολο ποιότητας από το 1778, το λογότυπο της De Dietrich είναι το παλαιότερο γνωστό βιομηχανικό εμπορικό σήμα στον κόσμο.
H Forestview, μέλος του Think Digital Group, συμμετείχε για ακόμη μία φορά στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, παρέχοντας σε ελληνικές επιχειρήσεις, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ένα αναλυτικό workshop σχετικά με το ρόλο της Amazon στη στρατηγική εξαγωγών ενός brand.
Το workshop συντόνισαν και παρουσίασαν οι Γιάννης Γκέκας, managing Director και Στέλιος Κοσμίδης Client Service Director της ForestView.
Περισσότερα: Workshop από τη ForestView: “Amazon, η εξωστρέφεια των ελληνικών brand”
H PROTOCOL ανακοίνωσε τον επιτυχή επενασχεδιασμό και αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος https://shoes4me.gr, το οποίο διαθέτει μια ευρεία γκάμα υποδημάτων για άνδρες και γυναίκες, όπως επίσης και παιδικά και εφηβικά υποδήματα για κορίτσια και αγόρια. Επιπλέον, διαθέτει αξεσουάρ και είδη ρουχισμού.
Το νέο, αναβαθμισμένο e-shop, είναι live από την 1η Φεβρουαρίου του 2023, με θεαματικά βελτιωμένες τις επιδόσεις του.
Περισσότερα: Την αναβάθμιση του e-shop shoes4me υλοποίησε η PROTOCOL με επιτυχία
Νικήτρια αναδείχθηκε η DOPE, μετά από spec που διενήργησε η Lamda Development για την ανάθεση του λογαριασμού για την στρατηγική, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επερχόμενού της website.
Περισσότερα: H DOPE νικήτρια στο spec της Lamda Development για τη νέα της digital παρουσία
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της εταιρείας ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. www.panagrotiki.com
Η ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε, ιδρύθηκε το 1978 όταν τρία καταστήματα φυτοπροστατευτικών προϊόντων συγχωνεύτηκαν και δημιούργησαν μία ανώνυμη εταιρεία με όλα τα γεωργικά εφόδια.
Περισσότερα: Η ΕΛΕΔ δημιούργησε το νέο site της εταιρείας ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ
H Intelli ολοκλήρωσε επιτυχώς την υλοποίηση και διάθεση του νέου εταιρικού portal του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).
Το www.gnto.gov.gr είναι πλήρως ανανεωμένο τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, με την παροχή νέων σημαντικών ψηφιακών υπηρεσιών σε επαγγελματίες και πολίτες.
Περισσότερα: Το νέο Portal του EOT από την Intelli Solutions
Η εταιρεία παιχνιδιών AS Company ολοκλήρωσε τη μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή, με 2 νέα websites και ένα Β2Β eShop.
Mε στρατηγικό της συνεργάτη το premium eCommerce agency, NetSteps, ολοκλήρωσε το νέο της website και το εταιρικό της, ενώ υλοποίησε μία νέα πλατφόρμα για online αγορές των συνεργατών της, με το σύνολο του προϊοντικού της καταλόγου.
Barcode scanning, πολλαπλοί τρόποι πληρωμής, φωνητική πληκτρολόγηση, advanced pricing policies για συγκεκριμένους πελάτες, special reports, προσωποποιημένη εμπειρία με βάση προηγούμενες αγορές και Price drop alert subscription, είναι μερικά μόνο από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά που ενσωματώθηκαν στο νέο B2B eShop της AS Company από τη NetSteps, για να «αναβαθμίσει την παρτίδα» στον χώρο του παιχνιδιού.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά όλο το φάσμα του eCommerce, καθώς παραμένουν σύμμαχοι και στο επίπεδο του marketing.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην ανάπτυξη του πελατολογίου και την αύξηση των πωλήσεων.
Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα web properties του ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ONLINE και περιλαμβάνει ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών Digital Marketing.
Η συνεργασία αυτή είχε επεκταθεί το 2022 με την απολύτως επιτυχημένη ανακατασκευή του paidikarouxaonline.gr που είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική αναβάθμιση εμπειρίας του χρήστη, αλλά και την ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing.
H ανακατασκευή και o επανασχεδιασμός του paidikarouxaonline.gr που έγινε από την PROTOCOL είχε επικεντρωθεί σε 4 βασικούς τομείς:
- Τη δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης
- Τη σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη
- Την ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing
- Την εφαρμογή καινοτομιών που διευκολύνουν τη διαχείριση των προϊόντων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η SARKK ABEE εμπιστεύτηκε την NetSteps για την υλοποίηση των eShops της Calvin Klein & Tommy Hilfiger και στην Κύπρο.
H λύση Magento και η υλοποίηση από την Netsteps καταφέρνουν να υλοποιήσουν το όραμα για επέκταση εκτός συνόρων της Ελλάδας, αφού η Κύπρος έρχεται μετά τις πετυχημένες υλοποιήσεις σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Η NetSteps με μεγάλο expertise στην υλοποίηση εμπειριών ηλεκτρονικού εμπορίου, κρύβεται πίσω από την πιστή αποτύπωση των επίσημων guidelines της PVH και την απόδοση του αμερικάνικου DNA της Tommy Hilfiger & Calvin Klein. Τα διεθνή brands, με την υλοποίηση της λειτουργικότητας του Magento για multi-store από την NetSteps, κάνουν πραγματικότητα τα πολλαπλά eShops από ένα και μόνο admin interface.
H εφαρμογή του multi-store functionality / multicurrency από την NetSteps -τον μοναδικό πιστοποιημένο εκπρόσωπο της Adobe στην Ελλάδα- παρέχει στην SARKK τη δυνατότητα για παγκόσμια μεγέθυνση με localized eShops, που μοιράζεται την ίδια υποδομή. Με τη βοήθεια της παραπάνω τεχνολογίας, το Time Τo Market για την επέκταση σε μια νέα χώρα γίνεται πολύ σύντομο, παρέχοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση.
Ο Γιάννης Καραλής, CEO της NetSteps, δήλωσε: «Η εμπειρία μας σε εφαρμογές του Magento Commerce μας δίνει πλέον όλα τα πλεονεκτήματα στην υλοποίηση μεγάλων έργων πληροφορικής-ηλεκτρονικού εμπορίου, που δύνανται να διαχειριστούν πολλαπλά markets και να προάγουν τη διεθνή επέκταση των επιχειρήσεων».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77