New Projects

H DIGITAL4U ανέλαβε την υλοποίηση eCommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green

H DIGITAL4U, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση eCommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρίες παραγωγής και πώλησης ανδρικών ενδυμάτων. Στόχος είναι η αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της, η ταχύτερη απόκριση και ενημέρωση του κοινού της και εν γένει η συνολική της ψηφιακή παρουσία.

Η Navy & Green αναπτύσσεται με σταθερά βήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με οδηγό τις αξίες της για ποιότητα, στυλ και αφοσίωση στον πελάτη. Για να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την επιχειρηματική της ανάπτυξη, επενδύει συνεχώς στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ύστερα από την επιτυχημένη υλοποίηση του νέου πληροφοριακού της συστήματος, PYLON ERP της EPSILON SINGULARLOGIC, συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Όμιλο EPSILON NET για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, επιλέγοντας τη θυγατρική της DIGITAL4U. Επρόκειτο για ένα απαιτητικό έργο, που περιλάμβανε την κατασκευή e-shop, την υλοποίηση αμφίδρομης σύνδεσης με το PYLON ERP, καθώς και την εκτέλεση καμπάνιας SEO και 360° Digital Marketing στρατηγικής, καλύπτοντας όλο το φάσμα της διαδικτυακής προβολής της Navy & Green.

 

Με την παράδοση  του έργου, η Navy & Green απέκτησε:

  • Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρως φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, με μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, πλήρως φιλικά urls, ταχύτητα, βελτιστοποιημένα Core Web Vitals
  • Αμφίδρομη διασύνδεση μεταξύ του PYLON ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, με real time ενημέρωση αποθέματος, εισαγωγή νέων προϊόντων και αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών
  • Βελτίωση οργανικής θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος & αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του ROAS στο σύνολο των διαφημιστικών καμπανιών μέσω Social Media, Google Ads, Email & Viber Marketing
  • Μελέτη για είσοδο σε αγορές του εξωτερικού, μέσω marketplaces, όπως τα Amazon & Asos
  • Ανάπτυξη Loyalty scheme για την ενδυνάμωση και την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών
  • Custom υλοποιήσεις, που καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Brand

 

Με γνώμονα την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και τις ιδιαίτερες ανάγκες της Navy & Green, τα έμπειρα στελέχη της DIGITAL4U στήριξαν την υλοποίηση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση τεχνολογιών αιχμής, ενώ, παράλληλα, εκτελούν τη νέα, 360ο στρατηγική ψηφιακού marketing για το Brand.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα ψηφιακή ταυτότητα για τη Thermovent από την Generation Y

Η ηγέτιδα εταιρεία ενεργειακών λύσεων θέρμανσης και ψύξης εμπιστεύτηκε την ελληνική πολυεθνική Generation Y – International eBusiness Hub για ακόμη μία φορά, ώστε να ανανεώσει την online εταιρική της παρουσία.

Ειδικότερα, η Generation Y ανανέωσε λειτουργικά την custom B2B πλατφόρμα της Thermovent, προκειμένου να ενσωματώσει τις περαιτέρω εμπορικές και επιχειρηματικές ανάγκες της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω αυτής της Β2Β πλατφόρμας, ψηφιοποιήθηκε ο τρόπος παραγγελιοληψίας της Thermovent, μειώνοντας κατά 70% το διαχειριστικό κόστος του Call Center.

Ως εκ τούτου, η Thermovent πλέον οδηγείται σταθερά στον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της, αναβαθμίζοντας τόσο την αξία των υπηρεσιών της, όσο και την αξία που προσφέρει στους πελάτες της.  

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3fp2JDN

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το νέο site της 3K Investment Partners από την RDC Informatics

H RDC Informatics ανακοινώνει τnν επιτυχημένη ολοκλήρωση του επανασχεδιασμού του δικτυακού τόπου της εταιρίας διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων 3Κ Investment Partners, όπου λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.3kip.gr

Ο αναδιαμορφωμένος δικτυακός τόπος, καθιστά ακόμα πιο εύκολη την πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της 3K Investment Partners και παράλληλα γίνεται ακόμα πιο συμβατός με τις κινητές συσκευές (Android, iOS, κ.λπ.).

Επιπλέον, έχουν προστεθεί νέες λειτουργίες για την εύρεση των αμοιβαίων κεφαλαίων ανά κατηγορία επένδυσης, νόμισμα και γεωγραφική ζώνη, ερωτηματολόγια του επενδυτικού προφίλ και πλήθος πληροφοριών, διαγραμμάτων και υποστηρικτικών εγγράφων (π.χ. fact sheets, KIIDs) για τις επενδυτικές λύσεις που προσφέρει η 3K Investment Partners. Επιπλέον, μέσω των νέων σελίδων που έχουν δημιουργηθεί, o χρήστης μπορεί να ενημερωθεί σε βάθος για θέματα σχετικά με τη βιωσιμότητα και τις υπεύθυνες επενδύσεις.

Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση της πλατφόρμας NOP COMMERCE. Ο επανασχεδιασμός του βασίστηκε στις αρχές του responsive design & είναι «φιλικό» σε οποιαδήποτε «έξυπνη» φορητή συσκευή (mobile friendly for smart phones & tablets).

Εκτός από τον επανασχεδιασμό τού δικτυακού τόπου, η RDC Informatics ανέλαβε υπηρεσίες φιλοξενίας, συντήρησης & υποστήριξης λειτουργίας του δικτυακού τόπου, όπως επίσης και τη σωστή δεικτοδότηση περιεχομένου του site στις μηχανές αναζήτησης, μέσω ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών Search Engine Optimization (SEO Services).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα διαφημιστική καμπάνια για το you.gr με την υπογραφή της ForestView

Στη Forestview ανατέθηκε ο λογαριασμός you.gr μετά από διαδικασία διαγωνισμού. Η πρεμιέρα της νέας συνεργασίας γίνεται με τη διαφημιστική καμπάνια του you.gr «Για τις πιο YOU στιγμές σου!», με στόχο να επανασυστήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα ως τον κορυφαίο προορισμό για όσους αναζητούν έξυπνες λύσεις, που κάνουν καλύτερη την κάθε μας στιγμή.

To you.gr ανήκει στον Όμιλο Quest και είναι ένα αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα που παρέχει τις κορυφαίες λύσεις ψηφιακής τεχνολογίας, για το σπίτι ή το γραφείο, καθώς και μία μεγάλη γκάμα από προϊόντα, που καλύπτουν τις απαιτήσεις του σύγχρονου lifestyle σε smart home, smart ηλεκτρικές συσκευές, sports & fitness, gaming και επικοινωνία.

 

Η δημιουργική ιδέα «Για τις πιο YOU στιγμές σου!», έχει ως στόχο να αναδείξει τις πολλαπλές μας πλευρές και επιθυμίες. Όλοι στη καθημερινότητά μας κάνουμε και απολαμβάνουμε πολλά διαφορετικά πράγματα και η τεχνολογία αποτελεί το μέσο για να απολαύσουμε την κάθε μας στιγμή στο μέγιστο, τον τρόπο να εξυπηρετήσουμε όλα αυτά τα «είμαι» και τα «θέλω» που συνθέτουν την προσωπικότητα μας, το κάθε μας YOU!

Ο Γεράσιμος Κατεβάτης, ForestView Executive Creative Director, δήλωσε: Ζούμε μια ζωή αρκετά απαιτητική. Η δημιουργική ιδέα εστιάζει στο you.gr ως τον προορισμό που μας φέρνει σε επαφή με τις μικρές ή μεγάλες στιγμές, που μπορεί κανείς να είναι ο εαυτός του, απολαμβάνοντάς τες στο μέγιστο.»

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=EhowyJD3MLc"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επανασχεδιασμός του Box Pharmacy από την Generation Y

Το νέο massive reconstruction του διαδικτυακού καταστήματος της Box Pharmacy ανακοίνωσε η Generation Y, μία ανάσα πριν από τη 10η επέτειο συνεργασίας της με το Νο1 ηλεκτρονικό φαρμακείο στη Βόρεια Ελλάδα.

Βασισμένο στην updated version της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT, ο πολυβραβευμένος πελάτης του Ομίλου Επιχειρήσεων αναβαθμίζει ριζικά την τεχνολογική του υποδομή για να προσφέρει το απόλυτο user-experience συνδυάζοντας φρέσκες custom αισθητικές και λειτουργικές καινοτομίες που βασίζονται στα τελευταία UI/UX trends.

Ειδικότερα, κατόπιν εξειδικευμένης μελέτης για responsive design σε όλο το φάσμα των εμπορικών ενοτήτων του webstore www.boxpharmacy.gr, καθώς επίσης επιστρατεύοντας νέα εμπορικά εργαλεία που σε αποκλειστικότητα η Generation NEXT πλατφόρμα διαθέτει, η Box Pharmacy αναβάθμισε σημαντικά το ποσοστό ταχυτήτων της.

Ειδικότερα, σε περιβάλλον mobile η ταχύτητα άγγιξε σχεδόν το 50%, ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, ενώ σε desktop ξεπέρασε το 90%, συναγωνιζόμενη, σύμφωνα με τις τρέχουσες μετρήσεις, την ταχύτητα της Amazon!

Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εμπορικές ενότητες του www.boxpharmacy.gr, δέχτηκαν εκ βάθρων ανανέωση όσον αφορά στο design και τη λειτουργικότητα των promo areas, των προϊοντικών sections, καθώς και των brand landing pages (Vichy, Apivita κ.λπ.), με αποκλειστικά εμπορικά εργαλεία, όπως extended bundles και υπόλοιπο για δωρεάν μεταφορικά, που πρόκειται να απογειώσουν το customer experience που προσφέρει η Box Pharmacy στους πελάτες της και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις της επιχείρησης.

Όντας στην αιχμή του δόρατος των τεχνολογικών εξελίξεων στο e-commerce, η Generation Y απαντάει θετικά σε κάθε digital challenge, προάγοντας αδιάκοπτα την εξέλιξη του διεθνούς clientele της και προσφέροντάς του ολιστικές λύσεις, βασισμένες στα πιο ρηξικέλευθα εμπορικά εργαλεία της αγοράς.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3Cvpspr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το eShop της Luna Splendida δημιούργησε η NetSteps

Την NetSteps εμπιστεύτηκε η εταιρεία εσωρούχων Luna Splendida για το νέο της eShop, που βγήκε live αυτή την εβδομάδα.

Βελτιωμένη εμπειρία, ταχύτητα και ευχρηστία είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά του νέου website της Luna Splendida.

Η NetSteps, που έκανε την υλοποίηση, ως σύμβουλος τεχνολογίας επέλεξε την πλατφόρμα του WooCommerce για μία premium digital εμπειρία, που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες του συνεργάτη της.

Επιλέγοντας τη σωστή λύση, σύμφωνα με τους στόχους και τις απαιτήσεις κάθε συνεργάτη της, η NetSteps υλοποίησε για την Luna Splendida ένα eShop που μπορεί πλέον να προσφέρει μία premium online εμπειρία στους χρήστες, με ξεχωριστό design, γρήγορο και εύκολο navigation για ακόμα ταχύτερη ανάπτυξη του brand.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Τη δύναμη του ΑΙ της Algolia επέλεξε το 2happy.gr

Το 2happy, ένα από τα μεγαλύτερα πολυβραβευμένα ελληνικά ηλεκτρονικά φαρμακεία στην Αθήνα, με 46 χρόνια φαρμακευτικής εμπειρίας και μεγάλη ποικιλία πιστοποιημένων προϊόντων υγείας και ομορφιάς, αποφάσισε να εμπιστευτεί την AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search, της οποίας την αντιπροσώπευση διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y, με στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις του.

Χάρη στους εξειδικευμένους αλγορίθμους AI της Algolia που προσφέρουν στον χρήστη την πιο εξατομικευμένη online αγοραστική εμπειρία, το πιο…“happy” online φαρμακείο με έδρα τη Γλυφάδα δύναται πλέον να χαρίσει στους πελάτες του προσωποποιημένα αποτελέσματα σε μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Επιπρόσθετα, το 2happy είναι σε θέση να ενισχύσει το user engagement και να εκτοξεύσει το conversion rate του έως και 30%, αποτελέσματα που εγγυημένα θα το οδηγήσουν στην απογείωση του τζίρου του!

Η Generation Y ανέλαβε την επίσημη και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού κολοσσού, Algolia, στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους διεθνούς βεληνεκούς πελάτες της, παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις, όπως εκείνη της ισχυρότερης μηχανής αναζήτησης, προκειμένου να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία του κοινού των πελατών της και να εξασφαλίσει την κερδοφορία τους.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3MuIwbZ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Η Generation Y προχώρησε στο redesign της ψηφιακής ταυτότητας του CEO Clubs Greece

Το CEO Clubs Greece, μία από τις προοδευτικές επιχειρηματικές λέσχες παγκοσμίως με 13 χρόνια λειτουργίας και περισσότερα από 15.000 μέλη της business elite, εμπιστεύτηκε για ακόμη μια φορά την τεχνογνωσία της Generation Y πάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο τον ολικό επανασχεδιασμό της online εταιρικής του ταυτότητας.

Συγκεκριμένα, ο εδώ και χρόνια στενός συνεργάτης της Generation Y πλέον χαίρει μίας απόλυτα αναβαθμισμένης εταιρικής παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία συνδυάζει υψηλή αισθητική και λειτουργικότητα με βάση τις τελευταίες τάσεις UI/UX, καθώς και πλήρως customized εργαλεία που αναδεικνύουν στον έπακρον το βεληνεκές των υπηρεσιών του.

Ειδικότερα, τα εν λόγω εργαλεία περιλαμβάνουν αποκλειστικές ενότητες διαθέσιμες μόνο για εγγεγραμμένα μέλη, όπως το custom εργαλείο κρατήσεων για την ενοικίαση των νέων γραφείων του Club στη Μαρίνα Φλοίσβου.

Τόσο η ομάδα έργου της Generation Y, όσο και το CEO Clubs Greece, αισθάνονται ευτυχείς με το αποτέλεσμα της νέας καινοτόμου εταιρικής παρουσίας www.ceoclubsgreece.org, καθώς αποπνέει κύρος και συμβάλλει καταλυτικά στην ενδυνάμωση του brand identity του Club.

Ως εκ τούτου, και δεδομένου ότι ο Αναστάσιος Σπανίδης, Founder & CEO της Generation Y, είναι μέλος του Advisory Board του Club, οι δύο επιχειρηματικοί κολοσσοί είναι έτοιμοι να θέσουν από κοινού τους επόμενους μεγαλεπήβολους στόχους που θα επεκτείνουν την υφιστάμενη συνεργασία τους, προκειμένου να οδηγηθούν από κοινού στο επόμενο βήμα ανάπτυξης. 

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3yzhwCx

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Την ιστοσελίδα του ΕΛ.ΙΝ.Ε.Κ δημιούργησε η ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου - ΕΛΕΔ, ανακοίνωσε τη δημιουργία της ιστοσελίδας και του λογοτύπου του Ελληνικού Ινστιτούτου Έρευνας & Εκτίμησης Κοσμητολογικών προϊόντων Α.Ε, μιας ταχέως αναπτυσσόμενης εταιρείας που δραστηριοποιείται στο τομέα ελέγχου καλλυντικών προϊόντων και άλλων συναφών ειδών με μεγάλη επιτυχία.

Η εταιρία ΕΛ.ΙΝ.Ε.Κ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1997 και δραστηριοποιείται κυρίως στο τομέα ελέγχου, συμβουλευτικής και νομοθεσίας των καλλυντικών προϊόντων.

Συστάθηκε από Έλληνες παραγωγούς καλλυντικών με σκοπό να ανταπεξέλθουν στην τότε κοινοτική οδηγία περί ποιότητας των καλλυντικών. Το 2018, μετά από 20 χρόνια εμπειρίας στο τομέα των καλλυντικών, η ΕΛ.ΙΝ.Ε.Κ κάνει νέο βήμα σε διαφορετικούς τομείς όπως των Συμπληρωμάτων Διατροφής και των Βιοκτόνων-Απολυμαντικών.

Η νέα ιστοσελίδα www.elinek.gr χαρακτηρίζεται από μοντέρνα αισθητική, απλότητα, ευκολία πλοήγησης (UI & UX Design), πληθώρα πληροφοριών και ξεκάθαες επιλογές περιήγησης.

Είναι σχεδιασμένη σε responsive design, για την απρόσκοπτη και εύκολη χρήση της και από mobile συσκευές (tablet και κινητά).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Backbone δημιούργησε διαδραστική εφαρμογή για την nrg

H BACKBONE συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την nrg, με μια διαδραστική εφαρμογή που επικοινωνήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ΔΕΘ.

Η nrg προσφέρει στους πελάτες της μια υψηλού επιπέδου, ολοκληρωμένη εμπειρία στην παροχή ενέργειας, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών τους αναγκών.

Στο πλαίσιο της παρουσίας της στη ΔΕΘ και για τον εορτασμό των 10 ετών λειτουργίας της, η nrg εμπιστεύτηκε τη BACKBONE για τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού διαδραστικού περιβάλλοντος στο saveyournrg.gr. Το περιβάλλον αυτό δείχνει στους καταναλωτές πως να εξοικονομήσουν ενέργεια σε κάθε «χώρο» του σπιτιού τους μέσα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις της nrg.

Η BACKBONE παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, μετατρέποντας ιδέες επιχειρήσεων και οργανισμών σε ψηφιακές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, λειτουργικότητας και αισθητικής.

Για την nrg δημιούργησε ένα θελκτικό ψηφιακό περιβάλλον, το ‘Save Your nrg Quiz’ με στοιχεία gaming, το οποίο εκπαιδεύει τους χρήστες μέσω ενός διασκεδαστικού quiz σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας. To Digital Game κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού με εκατοντάδες συμμετοχές την ημέρα, τόσο στο περίπτερο της ΔΕΘ όσο και online στο saveyournrg.gr.

Μετά από εκτενή έρευνα γύρω από την διαδικτυακή συμπεριφορά του κοινού ενδιαφέροντος, των λύσεων ενέργειας και με όχημα το εικαστικό του nrg Home, σχεδιάστηκε στρατηγικά το UI ώστε να είναι θελκτικό στο κοινό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search