New Projects

Αναβάθμιση του Food Delivery eShop mommade.gr από την PROTOCOL

Η PROTOCOL ανέλαβε τον πλήρη ανασχεδιασμό και την ανακατασκευή του mommade.gr, ενός Delivery eShop που δραστηριοποιείται στο χώρο του φαγητού, το οποίο δημιουργεί καθημερινά νόστιμα και υγιεινά πιάτα, βασισμένα στη Μεσογειακή διατροφή, με φρέσκα και αγνά υλικά.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται από το 1989 στο χώρο και ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, προσφέρει στους πελάτες της καθημερινά, από τις 9 το πρωί brunch και από τις 12:00 μεσημεριανό γεύμα.

H ανακατασκευή και ο επανασχεδιασμός του mommade.gr που πραγματοποίησε η PROTOCOL επικεντρώθηκε σε 4 βασικούς τομείς:

1. Δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης

2. Σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη

3. Ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing

4. Καινοτομίες που διευκολύνουν τη διαχείριση των γευμάτων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών, ειδικά προς τους πελάτες.

Το νέο Food Delivery e-Shop του mommade.gr είναι πλέον το μοναδικό ελληνικό Food Delivery eShop που συνδυάζει υψηλό Score Ταχύτητας (+90) και επιτυχία στο Test Web Core Vitals (UX) του Pagespeed Insights της Google!

 

Τα αποτελέσματα από τις πρώτες 90 ημέρες λειτουργίας του νέου mommade.gr είναι ενδεικτικές των προσδοκιών που δημιουργήθηκαν.

• YoY Avg. Order Value +10,20%

• YoY Eccomerce Conversion Rate +20,45%

• YoY Per Session Value +33%

 

Τα παραπάνω KPI’s αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, εάν αναλογιστούμε ότι η φετινή περίοδος της ενεργειακής κρίσης συγκρίνεται με την περυσινή, όπου οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία για τη Softly με τη VOI & NOI

Νέα συνεργασία για τη Softly με τη VOI & NOI με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, την ενίσχυση του brand αλλά και την δημιουργία μιας νέας, ισχυρής Omni-Channel παρουσίας με επίκεντρο τον πελάτη.



Η εταιρεία VOI & NOI απαρτίζεται από 56 καταστήματα και αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή brands στο χώρο των υποδημάτων στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, με τη νέα αυτή συνεργασία, η Softly αναλαμβάνει να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο και να παράξει περιεχόμενο που uα αναδείξει το Brand στην Ελληνική αγορά.



Μεγάλα brands όπως η VOI & NOI παρακινούν τα τμήματα Marketing και Design της Softly στο να δημιουργούν καινοτόμες digital καμπάνιες.

Η SOFTLY είναι ένα βραβευμένο Digital Agency με έδρα την Αθήνα, το οποίο συνδυάζει το Digital Marketing, την Agile μεθοδολογία και την τεχνολογία, με την επιχειρηματική σκέψη και νοοτροπία.

Από το 2019 έως και σήμερα, η SOFTLY έχει βραβευτεί στα E-volution Awards (2020-2022) και στα Peak Awards (2022) για συνολικές υπηρεσίες συμβουλευτικής, ανάπτυξη λογισμικού, στρατηγικές Social Media και Lead Generation καμπάνιες που έχει αναπτύξει για τους συνεργάτες της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα ψηφιακή ταυτότητα για τις Εκδόσεις Πεδίο από την Generation Y

Οι Εκδόσεις Πεδίο, μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των επιστημονικών, ακαδημαϊκών, παιδικών και εμπορικών βιβλίων που κατέχει μεγάλη εμπειρία στην έκδοση και την επικοινωνία από το 1957, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y στον ψηφιακό μετασχηματισμό για την εκ βάθρων ανανέωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Ο νέος πελάτης της Generation Y διαθέτει πλέον ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα (www.pediobooks.gr) που αντικατοπτρίζει στο έπακρο την εμπειρία, το κύρος και το ευρύ φάσμα προϊόντων των Εκδόσεων.

Συγκεκριμένα, αντικατοπτρίζοντας την απόλυτη user-friendly εμπειρία μέσα από ένα εντυπωσιακό look & feel, καθώς και εξαιρετικά καινοτόμες λειτουργικότητες, οι Εκδόσεις Πεδίο είναι πλέον έτοιμες να θέσουν νέους, ακόμα πιο φιλόδοξους στόχους στον ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό κλάδο των εκδόσεων.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3TtxYM4

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αναβάθμιση του e-shop Evaptisi.com από την PROTOCOL

H PROTOCOL ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της πρόσφατης συνεργασίας της με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.evaptisi.com, το οποίο διαθέτει πακέτα βαπτίσεων, όπως επίσης και βαπτιστικούς σταυρούς, κοσμήματα και ρολόγια. Επιπλέον, διαθέτει βέρες και παρελκόμενα για το γάμο, όπως δίσκους και στέφανα.

Το νέο, αναβαθμισμένο e-shop του evaptisi.com είναι live από τις 31 Ιουλίου του 2022, μετά την ανακατασκευή και τον επανασχεδιασμό στα οποία προχώρησε με απόλυτη επιτυχία η PROTOCOL και επικεντρώθηκε σε 4 βασικούς τομείς:

1. Δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης

2. Σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη

3. Ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing

4. Καινοτομίες που διευκολύνουν τη διαχείριση των προϊόντων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών.

 

Το νέο e-Shop του evaptisi.com είναι πλέον το μοναδικό ελληνικό e-Shop βαπτιστικών ρούχων, το οποίο συνδυάζει υψηλό Score Ταχύτητας και επιτυχία στο Test Web Core Vitals (UX) του Pagespeed Insights της Google!

 

Τα αποτελέσματα από τις πρώτες 90 ημέρες μετά την ανακατασκευή του evaptisi.com είναι ενδεικτικά των προσδοκιών που έχουν δημιουργηθεί:

• YoY Avg. Order Value +10%

• YoY Eccomerce Conversion Rate +21%

• YoY Per Session Value +33%

 

Τα παραπάνω KPI’s αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, εάν αναλογιστούμε ότι η φετινή περίοδος της ενεργειακής κρίσης συγκρίνεται με την περυσινή, όπου οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στη ForestView η επικοινωνία του bookdialysis.com

Παγκόσμια πρεμιέρα για τo bookdialysis.com με τη ForestView να αναλαμβάνει τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η πλατφόρμα.

Πρόκειται για τη νέα, καινοτόμα παγκόσμια υπηρεσία ιατρικού τουρισμού για ασθενείς αιμοκάθαρσης που επιθυμούν να ταξιδέψουν.

Η υπηρεσία δραστηριοποιείται σε 50+ χώρες στον κόσμο, σε συνεργασία με περισσότερες από 700 πιστοποιημένες κλινικές και παρέχει την ευκολία κράτησης αιμοκάθαρσης, γρήγορα και με ασφάλεια σε χιλιάδες ασθενείς.

Η συνεργασία με τη ForestView έχει ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand bookdialysis.com σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης, καθώς και τη μεγιστοποίηση των online κρατήσεών του και περιλαμβάνει υπηρεσίες Βrand Design & Communication Strategy, Content & Social Media Marketing και Media Activation.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H DIGITAL4U ανέλαβε την υλοποίηση eCommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green

H DIGITAL4U, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση eCommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρίες παραγωγής και πώλησης ανδρικών ενδυμάτων. Στόχος είναι η αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της, η ταχύτερη απόκριση και ενημέρωση του κοινού της και εν γένει η συνολική της ψηφιακή παρουσία.

Η Navy & Green αναπτύσσεται με σταθερά βήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με οδηγό τις αξίες της για ποιότητα, στυλ και αφοσίωση στον πελάτη. Για να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την επιχειρηματική της ανάπτυξη, επενδύει συνεχώς στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ύστερα από την επιτυχημένη υλοποίηση του νέου πληροφοριακού της συστήματος, PYLON ERP της EPSILON SINGULARLOGIC, συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Όμιλο EPSILON NET για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, επιλέγοντας τη θυγατρική της DIGITAL4U. Επρόκειτο για ένα απαιτητικό έργο, που περιλάμβανε την κατασκευή e-shop, την υλοποίηση αμφίδρομης σύνδεσης με το PYLON ERP, καθώς και την εκτέλεση καμπάνιας SEO και 360° Digital Marketing στρατηγικής, καλύπτοντας όλο το φάσμα της διαδικτυακής προβολής της Navy & Green.

 

Με την παράδοση  του έργου, η Navy & Green απέκτησε:

  • Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρως φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, με μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, πλήρως φιλικά urls, ταχύτητα, βελτιστοποιημένα Core Web Vitals
  • Αμφίδρομη διασύνδεση μεταξύ του PYLON ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, με real time ενημέρωση αποθέματος, εισαγωγή νέων προϊόντων και αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών
  • Βελτίωση οργανικής θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος & αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του ROAS στο σύνολο των διαφημιστικών καμπανιών μέσω Social Media, Google Ads, Email & Viber Marketing
  • Μελέτη για είσοδο σε αγορές του εξωτερικού, μέσω marketplaces, όπως τα Amazon & Asos
  • Ανάπτυξη Loyalty scheme για την ενδυνάμωση και την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών
  • Custom υλοποιήσεις, που καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Brand

 

Με γνώμονα την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και τις ιδιαίτερες ανάγκες της Navy & Green, τα έμπειρα στελέχη της DIGITAL4U στήριξαν την υλοποίηση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση τεχνολογιών αιχμής, ενώ, παράλληλα, εκτελούν τη νέα, 360ο στρατηγική ψηφιακού marketing για το Brand.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα ψηφιακή ταυτότητα για τη Thermovent από την Generation Y

Η ηγέτιδα εταιρεία ενεργειακών λύσεων θέρμανσης και ψύξης εμπιστεύτηκε την ελληνική πολυεθνική Generation Y – International eBusiness Hub για ακόμη μία φορά, ώστε να ανανεώσει την online εταιρική της παρουσία.

Ειδικότερα, η Generation Y ανανέωσε λειτουργικά την custom B2B πλατφόρμα της Thermovent, προκειμένου να ενσωματώσει τις περαιτέρω εμπορικές και επιχειρηματικές ανάγκες της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω αυτής της Β2Β πλατφόρμας, ψηφιοποιήθηκε ο τρόπος παραγγελιοληψίας της Thermovent, μειώνοντας κατά 70% το διαχειριστικό κόστος του Call Center.

Ως εκ τούτου, η Thermovent πλέον οδηγείται σταθερά στον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της, αναβαθμίζοντας τόσο την αξία των υπηρεσιών της, όσο και την αξία που προσφέρει στους πελάτες της.  

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3fp2JDN

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το νέο site της 3K Investment Partners από την RDC Informatics

H RDC Informatics ανακοινώνει τnν επιτυχημένη ολοκλήρωση του επανασχεδιασμού του δικτυακού τόπου της εταιρίας διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων 3Κ Investment Partners, όπου λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.3kip.gr

Ο αναδιαμορφωμένος δικτυακός τόπος, καθιστά ακόμα πιο εύκολη την πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της 3K Investment Partners και παράλληλα γίνεται ακόμα πιο συμβατός με τις κινητές συσκευές (Android, iOS, κ.λπ.).

Επιπλέον, έχουν προστεθεί νέες λειτουργίες για την εύρεση των αμοιβαίων κεφαλαίων ανά κατηγορία επένδυσης, νόμισμα και γεωγραφική ζώνη, ερωτηματολόγια του επενδυτικού προφίλ και πλήθος πληροφοριών, διαγραμμάτων και υποστηρικτικών εγγράφων (π.χ. fact sheets, KIIDs) για τις επενδυτικές λύσεις που προσφέρει η 3K Investment Partners. Επιπλέον, μέσω των νέων σελίδων που έχουν δημιουργηθεί, o χρήστης μπορεί να ενημερωθεί σε βάθος για θέματα σχετικά με τη βιωσιμότητα και τις υπεύθυνες επενδύσεις.

Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση της πλατφόρμας NOP COMMERCE. Ο επανασχεδιασμός του βασίστηκε στις αρχές του responsive design & είναι «φιλικό» σε οποιαδήποτε «έξυπνη» φορητή συσκευή (mobile friendly for smart phones & tablets).

Εκτός από τον επανασχεδιασμό τού δικτυακού τόπου, η RDC Informatics ανέλαβε υπηρεσίες φιλοξενίας, συντήρησης & υποστήριξης λειτουργίας του δικτυακού τόπου, όπως επίσης και τη σωστή δεικτοδότηση περιεχομένου του site στις μηχανές αναζήτησης, μέσω ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών Search Engine Optimization (SEO Services).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα διαφημιστική καμπάνια για το you.gr με την υπογραφή της ForestView

Στη Forestview ανατέθηκε ο λογαριασμός you.gr μετά από διαδικασία διαγωνισμού. Η πρεμιέρα της νέας συνεργασίας γίνεται με τη διαφημιστική καμπάνια του you.gr «Για τις πιο YOU στιγμές σου!», με στόχο να επανασυστήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα ως τον κορυφαίο προορισμό για όσους αναζητούν έξυπνες λύσεις, που κάνουν καλύτερη την κάθε μας στιγμή.

To you.gr ανήκει στον Όμιλο Quest και είναι ένα αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα που παρέχει τις κορυφαίες λύσεις ψηφιακής τεχνολογίας, για το σπίτι ή το γραφείο, καθώς και μία μεγάλη γκάμα από προϊόντα, που καλύπτουν τις απαιτήσεις του σύγχρονου lifestyle σε smart home, smart ηλεκτρικές συσκευές, sports & fitness, gaming και επικοινωνία.

 

Η δημιουργική ιδέα «Για τις πιο YOU στιγμές σου!», έχει ως στόχο να αναδείξει τις πολλαπλές μας πλευρές και επιθυμίες. Όλοι στη καθημερινότητά μας κάνουμε και απολαμβάνουμε πολλά διαφορετικά πράγματα και η τεχνολογία αποτελεί το μέσο για να απολαύσουμε την κάθε μας στιγμή στο μέγιστο, τον τρόπο να εξυπηρετήσουμε όλα αυτά τα «είμαι» και τα «θέλω» που συνθέτουν την προσωπικότητα μας, το κάθε μας YOU!

Ο Γεράσιμος Κατεβάτης, ForestView Executive Creative Director, δήλωσε: Ζούμε μια ζωή αρκετά απαιτητική. Η δημιουργική ιδέα εστιάζει στο you.gr ως τον προορισμό που μας φέρνει σε επαφή με τις μικρές ή μεγάλες στιγμές, που μπορεί κανείς να είναι ο εαυτός του, απολαμβάνοντάς τες στο μέγιστο.»

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=EhowyJD3MLc"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επανασχεδιασμός του Box Pharmacy από την Generation Y

Το νέο massive reconstruction του διαδικτυακού καταστήματος της Box Pharmacy ανακοίνωσε η Generation Y, μία ανάσα πριν από τη 10η επέτειο συνεργασίας της με το Νο1 ηλεκτρονικό φαρμακείο στη Βόρεια Ελλάδα.

Βασισμένο στην updated version της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT, ο πολυβραβευμένος πελάτης του Ομίλου Επιχειρήσεων αναβαθμίζει ριζικά την τεχνολογική του υποδομή για να προσφέρει το απόλυτο user-experience συνδυάζοντας φρέσκες custom αισθητικές και λειτουργικές καινοτομίες που βασίζονται στα τελευταία UI/UX trends.

Ειδικότερα, κατόπιν εξειδικευμένης μελέτης για responsive design σε όλο το φάσμα των εμπορικών ενοτήτων του webstore www.boxpharmacy.gr, καθώς επίσης επιστρατεύοντας νέα εμπορικά εργαλεία που σε αποκλειστικότητα η Generation NEXT πλατφόρμα διαθέτει, η Box Pharmacy αναβάθμισε σημαντικά το ποσοστό ταχυτήτων της.

Ειδικότερα, σε περιβάλλον mobile η ταχύτητα άγγιξε σχεδόν το 50%, ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, ενώ σε desktop ξεπέρασε το 90%, συναγωνιζόμενη, σύμφωνα με τις τρέχουσες μετρήσεις, την ταχύτητα της Amazon!

Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εμπορικές ενότητες του www.boxpharmacy.gr, δέχτηκαν εκ βάθρων ανανέωση όσον αφορά στο design και τη λειτουργικότητα των promo areas, των προϊοντικών sections, καθώς και των brand landing pages (Vichy, Apivita κ.λπ.), με αποκλειστικά εμπορικά εργαλεία, όπως extended bundles και υπόλοιπο για δωρεάν μεταφορικά, που πρόκειται να απογειώσουν το customer experience που προσφέρει η Box Pharmacy στους πελάτες της και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις της επιχείρησης.

Όντας στην αιχμή του δόρατος των τεχνολογικών εξελίξεων στο e-commerce, η Generation Y απαντάει θετικά σε κάθε digital challenge, προάγοντας αδιάκοπτα την εξέλιξη του διεθνούς clientele της και προσφέροντάς του ολιστικές λύσεις, βασισμένες στα πιο ρηξικέλευθα εμπορικά εργαλεία της αγοράς.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3Cvpspr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search