New Projects

Το Shopflix επέλεξε την Algolia Site Search

Το Shopflix, το καινοτόμο ελληνικό top-of-mind marketplace αποφάσισε να αυξήσει τις πωλήσεις του μέσω της AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search, της οποίας την αντιπροσώπευση διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες του την πιο εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία καθ' όλη τη διάρκεια του αγοραστικού τους ταξιδιού. 

Χάρη στους εξειδικευμένους αλγορίθμους AI της Algolia, το ίδιο χαίρει πλέον της δυνατότητας να αυξήσει τις πωλήσεις της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας και να χαρίσει στους πελάτες του προσωποποιημένα αποτελέσματα σε μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Επιπρόσθετα, το Shopflix είναι σε θέση να ενισχύσει το user engagement και να εκτοξεύσει το conversion rate του έως και 30%, αποτελέσματα που εγγυημένα θα το οδηγήσουν στην απογείωση του τζίρου του! 

Η Generation Y ανέλαβε την επίσημη και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού κολοσσού, Algolia, στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους διεθνούς βεληνεκούς πελάτες της, παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις, όπως εκείνη της ισχυρότερης μηχανής αναζήτησης, προκειμένου να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία του κοινού των πελατών της και να διασφαλίσει την ευημερία τους.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3SWRIYP

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Aboutnet αναλαμβάνει το digital marketing του Shopping House

Η Aboutnet ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει τη στρατηγική digital marketing του Shopping House, του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος στα νότια προάστια.

Το Shopping House δραστηριοποιείται στο χώρο του shopping από το 1999, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στην έννοια του shopping.

Το γνωστό πολυκατάστημα διαθέτει πάνω απο 45 καταστήματα και 300 επώνυμα brands σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας μοναδικά προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας.

Επιλέγοντας την Aboutnet για την διαφήμιση και προώθηση της ιστοσελίδας shoppinghouse.gr και του ηλεκτρονικού καταστήματος, θέτει ως σκοπό τη βέλτιστη διαφήμιση και προώθηση, τόσο του φυσικού όσο και του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η Aboutnet, ένα digital Agency με πολυετή εμπειρία 22 χρόνων στην κατασκευή ιστοσελίδων και online marketing, ανέπτυξε ένα μεγάλο πελατολόγιο, διακρίθηκε με πολλά βραβεία και έχει θεσπιστεί σαν μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών internet.

Mε αυτή τη νέα συνεργασία, η Aboutnet θα επιμεληθεί ένα πλήρες, οργανωμένο και στρατηγικό πλάνο online marketing, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, τόσο online όσο και offline, καθώς και την αύξηση του brand awareness του Shopping House, θέτοντας τα θεμέλια για την εκτόξευση της αναγνωρισιμότητάς του στο χώρο του shopping.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 
Η Celestino επέλεξε την AI-powered μηχανή αναζήτησης Algolia Site Search

Η Celestino, το #1 ελληνικό fashion e-store για το 2021, με πολυετή δυναμική παρουσία στον χώρο της γυναικείας μόδας και με περισσότερα από 40 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα, εμπιστεύτηκε τη λύση της AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search για εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία, της οποίας την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y.

Χάρη στους εξειδικευμένους αλγορίθμους AI της Algolia, η Celestino έχει πλέον τη δυνατότητα να αυξήσει τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού της καταστήματος και να χαρίσει στους πελάτες της πλήρως εξατομικευμένα αποτελέσματα σε μόλις λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Επιπρόσθετα, το www.celestino.gr είναι σε θέση να ενισχύσει το user engagement και να εκτοξεύσει το conversion rate του έως και 30%, αποτελέσματα που θα ενισχύσουν την ηγετική του θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών!

Η Generation Y ανέλαβε την επίσημη και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού κολοσσού, Algolia, στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους διεθνούς βεληνεκούς πελάτες της, παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις, όπως εκείνη της ισχυρότερης μηχανής αναζήτησης, προκειμένου να ενισχύσει την αγοραστική εμπειρία του κοινού των πελατών της και να διασφαλίσει την ευημερία τους.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3SmmfP6

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το νέο website της Ο.ΣΥ από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της Ο.ΣΥ Α.Ε www.osy.gr.
 
Η εταιρία Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε., προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών «Εταιρία Θερμικών Λεωφορείων Α.Ε.» και «Ηλεκτροκίνητα Λεωφορεία Περιοχής Αθηνών – Πειραιά Α.Ε.», με απορρόφηση του τελευταίου από την πρώτη.


Στις αρμοδιότητες της νέας εταιρίας ανήκει η εκτέλεση του δημόσιου συγκοινωνιακού έργου με επίγεια οδικά μέσα.

Στρατηγικός στόχος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των αστικών συγκοινωνιών στις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής.
 
Η νέα μοντέρνα ιστοσελίδα της επιχείρησης έχει κατασκευαστεί από τους web developers και web designers της ΕΛΕΔ και διαθέτει UI/UX τελευταίας γενιάς. Έχει υψηλή αισθητική, σύμφωνη με την αισθητική του πελάτη, η πλοήγηση είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή.
 
Στο header, ο επισκέπτης μπορεί να βρει τα tab σχετικά με την εταιρεία, χρήσιμες πληροφορίες, την O.SY Academy, το περιβάλλον, αλλά και την κοινωνική εταιρική ευθύνη  και τρόπους επικοινωνίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα ψηφιακή ταυτότητα για την Kassinakis S.A. από την Generation Y

Η Kassinakis S.A., η ελληνική βιομηχανία πλαστικού και ηλεκτρολογικού υλικού υψηλής ποιότητας, εμπιστεύτηκε την Generation Y για τον σχεδιασμό και την αναβάθμιση του ψηφιακού της προφίλ, προκειμένου να ενδυναμώσει περαιτέρω την online παρουσία της.

 

Χαίροντας ενός απόλυτα καθαρού, φρέσκου ​​και κυρίως φιλικού προς τον χρήστη website www.kassinakis.gr, βασισμένο στην εταιρική ταυτότητα της βιομηχανίας, ο νέος πελάτης της Generation Y είναι έτοιμος να αναδείξει την ευρεία ποικιλία των πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών του με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Ειδικότερα, η Kassinakis S.A. διαθέτει πλέον όλα τα εφόδια που θα συντελέσουν στην ενίσχυση του εκτοπίσματός της, προκειμένου να ανταποκριθεί σε όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς κατασκευής ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, κατοχυρώνοντας ταυτόχρονα μία ηγετική θέση σε αυτήν.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στην Generation Y η ψηφιακή επικοινωνία της Dress2Undress

H Dress2Undress, ένα από τα πιο δημοφιλή και ταχέως αναπτυσσόμενα ελληνικά γυναικεία fashion brands, επέλεξε την Generation Y για να αναλάβει τα επόμενα βήματα της ψηφιακής της επικοινωνίας, μέσα από ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο performance marketing, καθώς και digital brand campaigns & activations.

Με το μέγεθος και τη φήμη του brand να έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, η δημιουργός και ιδιοκτήτρια της Dress2Undress, Νατάσσα Αποστολοπούλου, εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία και know-how της Generation Y στο e-business του fashion industry, για να συν-δημιουργήσουν με επιτυχία την επόμενη μέρα του brand στο ψηφιακό και όχι μόνο οικοσύστημα!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία της DOPE με την Kaizen Gaming

Τί μπορεί να συμβεί όταν μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες GameTech εταιρείες της Ευρώπης συναντά το ελληνικό Indie Digital Agency of The Year

Η Kaizen Gaming και η DOPE συνεργάζονται με στόχο να δημιουργούν content για όλο το social ecosystem του brand και να συνθέσουν ένα digital αποτύπωμα που θα εκφράζει τον δυναμικό χαρακτήρα της Kaizen Gaming. 

 

Facebook, Instagram, YouTube και LinkedIn είναι οι social πλατφόρμες που έχουν ξεκινήσει να τροφοδοτούνται με πρωτότυπο branded content και θα εξελίσσονται διαρκώς. Άλλωστε, “Kaizen” στα ιαπωνικά σημαίνει “διαρκής εξέλιξη”.

Ένα “ανήσυχο” DOPE crew με άτομα από το Content & Campaigns Team και το Media & Performance Team, φροντίζει ήδη για αυτό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ανανεωμένη διαδικτυακή ταυτότητα για τη We4All από τη Generation Y

Ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός και συνεργάτης των Ηνωμένων Εθνών, We4All, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την καθημερινή απελευθέρωση 72.291.575 gr οξυγόνου χάρη στις 225.525 δενδροφυτεύσεις που έχει πραγματοποιήσει από το 2018, εμπιστεύτηκε τον πλήρη επανασχεδιασμό της ψηφιακής του ταυτότητας στην Generation Y – International eBusiness Hub

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ομάδα του leader του ψηφιακού μετασχηματισμού, η πραγματική πρόκληση του εν λόγω εγχειρήματος έγκειται στην ανάδειξη του βεληνεκούς της παγκόσμιας δραστηριότητας του νέου πελάτη της.

Ειδικότερα, η δράση της We4All περιλαμβάνει την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, την παροχή περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα σχολεία, καθώς και την ανάδειξη του συστήματος δωρεών για επιχειρήσεις και ιδιώτες.

H We4All πλέον χαίρει ενός απόλυτα καινοτόμου εταιρικού ιστοτόπου με ενσωματωμένο e-commerce section, καθώς και σύστημα online δωρεών και είναι έτοιμη να συνεχίσει να διασφαλίζει το μέλλον μας ακόμα δυναμικότερα, μέσω της πιο καινοτόμου και user-friendly προβολής των τόσο ουσιαστικών για τον πλανήτη «πράσινων» δράσεών της, που χαρίζουν… ανάσα στο μέλλον μας.

Μπορείτε να δείτε το έργο εδώ: we4all.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Upfield Hellas συνεργάζεται με τη ForestView για την Digital Commerce στρατηγική της

H Upfield Hellas, μέλος του μεγαλύτερου ομίλου παραγωγής και εμπορίας τροφίμων φυτικής προέλευσης στον κόσμο Upfield, με αγαπημένες μάρκες υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών όπως Bιτάμ, Becel ProActiv, Άλτις και Violife, ξεκινά νέα συνεργασία με τη ForestView, εταιρεία του ομίλου TDG, για την Digital Commerce στρατηγική των brands της στα ψηφιακά ράφια των ηλεκτρονικών super markets.

 

Σκοπός της συνεργασίας είναι βελτιστοποίηση της προβολής, διάθεσης και πώλησης των προϊόντων της Upfield Hellas στα ψηφιακά super markets, αξιοποιώντας τα καινοτόμα ερευνητικά εργαλεία της υπηρεσίας e-Retail Enablement της ForestView καθώς και άλλα πολύτιμα insights που απορρέουν από την άρτια εξειδίκευση και εμπειρία των ομάδων της ForestView.

Η συνεργασία επεκτείνεται και σε Retail Activations εντός και εκτός των ηλεκτρονικών super markets (e-Retail Media), όπου η ForestView σχεδιάζει και υλοποιεί την προώθηση των προϊόντων της Upfield σε συνεργασία με τα ηλεκτρονικά καταστήματα των supermarkets.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το ανανεωμένο paidoupoli.gr από την Dataspot

Η εξαιρετική, πολυετής συνεργασία της Παιδούπολης με την Dataspot συνεχίζεται με την επιτυχημένη αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος, τόσο τεχνικά, όσο και αισθητικά, στα πλαίσια της ανανέωσης του brand και της συνεχούς βελτιστοποίησης του customer experience.

Στην αναβάθμιση του paidoupoli.gr πραγματοποιήθηκε update της έκδοσης CS-Cart, πλήρης αλλαγή των banners της αρχικής, αλλά και της παρουσίασης των προϊόντων, διατηρώντας παρ' όλα αυτά τη φιλοσοφία της εταιρείας, που για χρόνια έχει αγαπήσει το καταναλωτικό κοινό.

 

Ο σχεδιασμός του eshop είναι πελατοκεντρικός και έχει ως στόχο την απόλυτη εμπειρία του πελάτη, με εύκολη και γρήγορη ολοκλήρωση αγορών και online πληρωμών.

Περισσότερα για το project, μπορείτε να δείτε εδώ: https://bit.ly/3PrcKgh

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search