New Projects

Από την ΕΛΕΔ το νέο happiness.gr

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της Happiness - Event Marketing Agency.

Η εταιρία Happiness, με εμπειρία πάνω από 29 χρόνια, εξειδικεύεται στο Event Marketing και προσφέρει υψηλού επιπέδου εξειδικευμένες υπηρεσίες στο χώρο του Entertainment, Music Marketing, διοργάνωση συνεδρίων, εκδηλώσεων, κατασκευές εκθεσιακών περιπτέρων – βιτρινών – καταστημάτων, promotion και καινοτόμων τεχνολογιών γύρω από αυτό.

 

Η νέα μοντέρνα ιστοσελίδα της επιχείρησης, happiness.gr, έχει κατασκευαστεί από τους web developers και web designers της ΕΛΕΔ και διαθέτει UI/UX τελευταίας γενιάς.

Έχει υψηλή αισθητική, σύμφωνη με την αισθητική του πελάτη, η πλοήγηση είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή.

Στο header, ο επισκέπτης μπορεί να βρει τα tab σχετικά με την εταιρεία, τις υπηρεσίες, τα έργα και τους πελάτες που έχει αναλάβει η Happiness.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H BOX NOW στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Generation Y

Τη νέα συνεργασία της με την BOX NOW, την πιο σύγχρονη, αυτοματοποιημένη και προσωποποιημένη υπηρεσία αποστολής και παραλαβής δεμάτων, εγκαινιάζει η Generation Y στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της, «Generation Next».



Ειδικότερα, μέσω της διασύνδεσης της εν λόγω πλατφόρμας με τη BOX NOW, η οποία διατηρεί 1200+ Lockers (αυτόματα μηχανήματα παραλαβής δεμάτων) διαθέσιμα 24/7 σε περισσότερες από 140 περιοχές της χώρας, ο ηγέτης του ψηφιακού μετασχηματισμού προσφέρει στους πελάτες του τη δυνατότητα να παραδίδουν τις παραγγελίες τους σε λιγότερο από 24 ώρες.



Με περισσότερα από 90 διαφορετικά καινοτόμα εμπορικά εργαλεία στην τεχνολογική της φαρέτρα, η Generation Y προσθέτει ένα ακόμη, δίνοντας την ευκαιρία σε ποικίλες επιχειρήσεις (e-shops, καταστήματα, εταιρείες courier) να αυξήσουν το μέσο καλάθι τους κατά 20%, αναβαθμίζοντας παράλληλα την εμπειρία των πελατών τους.



Χάρη στην τεχνογνωσία 22 ετών αναφορικά με τις τεχνολογικές τάσεις της αγοράς, καθώς και την εξειδίκευσή μας στο e-commerce, γνωρίζουμε ότι η νέα ψηφιακή πραγματικότητα επιτάσσει καινοτομία και ευελιξία. Ως εκ τούτου, διατηρώντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία που διέπει κάθε έκφανση των δραστηριοτήτων μας, θέτουμε ως απόλυτο μέλημά μας τον άμεσο, οικονομικό και βιώσιμο μετασχηματισμό των πελατών μας.

Η διασύνδεση με τη BOX NOW αναβαθμίζει σημαντικά τις υφιστάμενες καινοτομίες της πλατφόρμας μας «Generation Next» και επιτρέπει στο πελατολόγιό μας να αυξήσει τον τζίρο του, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που το διαφοροποιεί από κάθε άλλο e-shop.

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα mobile εφαρμογή της LR Health & Beauty από την RDC Informatics

H RDC Informatics ανακοίνωσε τnν επιτυχημένη ολοκλήρωση του σχεδιασμού και υλοποίησης της νέας, mobile εφαρμογής LR WORLD, για λογαριασμό της εταιρείας LR Health & Beauty.

Η LR Health & Beauty είναι  μια από τις κορυφαίες εταιρείες άμεσης προώθησης στην Ευρώπη, με ισχυρή παρουσία στην αγορά για πάνω από 35 χρόνια και σε περισσότερες από 28 χώρες.

Τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της στους τομείς της υγείας και ομορφιάς, κατασκευάζονται στη Γερμανία, και έχουν στόχο να αναβαθμίζουν και να καλυτερεύουν συνεχώς την καθημερινότητα εκατομμυρίων πελατών, καθώς και να προσφέρουν μοναδικές επαγγελματικές δυνατότητες σε χιλιάδες συνεργάτες.

Πιστή στη φιλοσοφία του ‘‘more quality for your life’’ διευρύνει συνεχώς το προϊόντικό της πορτοφόλιο και εξελίσσει όλες τις διαθέσιμες τεχνικές πωλήσεων σύμφωνα με τα τελευταία τεχνολογικά πρότυπα, ώστε να εκπληρώνει καθημερινά την υπόσχεσή της προς τους ανθρώπους της.

Η νέα εφαρμογή ενσαρκώνει και αντιπροσωπεύει τη δυναμική και τη μοναδικότητα της LR Health & Beauty, καθώς διαθέτει δυναμικό interface που παρέχει πλήρη αυτονομία στους διαχειριστές του ανά χώρα, παρέχοντας ταυτόχρονα μία μοναδική εμπειρία πλοήγησης, σε κάθε χρήστη. Στα μοναδικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής, συγκαταλέγεται η εξατομικευμένη – ανά χρήστη ή χώρα- δημιουργία μηνιαίου περιοδικού (magazine), η παροχή ευέλικτου τιμοκατάλογου ανάλογα με τον ρόλο του κάθε χρήστη, καθώς και η παροχή ενός ολοκληρωμένου συστήματος αποστολής λίστας αγαπημένων τελευταίας τεχνολογίας, για όλους τους συνεργάτες της LR και τα Μέλη Club.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε Ελλάδα και Κύπρο και σύντομα, θα παρέχεται υποστήριξη λειτουργίας και σε περισσότερες χώρες.

Το νέο Mobile App LR WORLD διατίθεται σε εκδόσεις για συσκευές iOS και Android.

Η RDC Informatics  αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.rdc.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Από την DOPE το νέο loyalty πρόγραμμα του ΙΑΣΩ

Η DOPE σχεδίασε και υλοποίησε το WOWMOM, ένα μοναδικό πρόγραμμα προνομίων από το ΙΑΣΩ, αποκλειστικά για νέες και μέλουσες μαμάδες.

Το ΙΑΣΩ αποτελεί την μεγαλύτερη Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική στην Ευρώπη, με περισσότερους από 10.000 τοκετούς ετησίως.

το πρόγραμμα WOW MOM, το ΙΑΣΩ ένωσε τις δυνάμεις του με μεγάλες εταιρείες, οι οποίες διαθέτουν προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες της οικογένειεας για τα πρώτα 2 χρόνια του μωρού τους. Στόχος του ΙΑΣΩ είναι να σταθεί δίπλα στην ελληνική οικογένεια και να βοηθήσει στη μείωση της υπογεννητικότητας.

Το WOW MOM υλοποιήθηκε με τη δύναμη του Mercury Suite, της εξελιγμένης marketing, cloud πλατφόρμας της DOPE. Το Mercury είναι η ιδανική λύση για large scale προγράμματα με λειτουργίες Loyalty, Marketing Automations & προσωποποιημένης omni-channel επικοινωνίας.

Δεκάδες brand στην Ελλάδα και το εξωτερικό χρησιμοποιούν το Mercury Suite ως Turnkey Managed υπηρεσία, υποστηριζόμενη από το έμπειρο CRM / Loyalty Operations Unit της DOPE.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αναβάθμιση του Food Delivery eShop mommade.gr από την PROTOCOL

Η PROTOCOL ανέλαβε τον πλήρη ανασχεδιασμό και την ανακατασκευή του mommade.gr, ενός Delivery eShop που δραστηριοποιείται στο χώρο του φαγητού, το οποίο δημιουργεί καθημερινά νόστιμα και υγιεινά πιάτα, βασισμένα στη Μεσογειακή διατροφή, με φρέσκα και αγνά υλικά.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται από το 1989 στο χώρο και ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, προσφέρει στους πελάτες της καθημερινά, από τις 9 το πρωί brunch και από τις 12:00 μεσημεριανό γεύμα.

H ανακατασκευή και ο επανασχεδιασμός του mommade.gr που πραγματοποίησε η PROTOCOL επικεντρώθηκε σε 4 βασικούς τομείς:

1. Δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης

2. Σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη

3. Ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing

4. Καινοτομίες που διευκολύνουν τη διαχείριση των γευμάτων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών, ειδικά προς τους πελάτες.

Το νέο Food Delivery e-Shop του mommade.gr είναι πλέον το μοναδικό ελληνικό Food Delivery eShop που συνδυάζει υψηλό Score Ταχύτητας (+90) και επιτυχία στο Test Web Core Vitals (UX) του Pagespeed Insights της Google!

 

Τα αποτελέσματα από τις πρώτες 90 ημέρες λειτουργίας του νέου mommade.gr είναι ενδεικτικές των προσδοκιών που δημιουργήθηκαν.

• YoY Avg. Order Value +10,20%

• YoY Eccomerce Conversion Rate +20,45%

• YoY Per Session Value +33%

 

Τα παραπάνω KPI’s αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, εάν αναλογιστούμε ότι η φετινή περίοδος της ενεργειακής κρίσης συγκρίνεται με την περυσινή, όπου οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία για τη Softly με τη VOI & NOI

Νέα συνεργασία για τη Softly με τη VOI & NOI με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, την ενίσχυση του brand αλλά και την δημιουργία μιας νέας, ισχυρής Omni-Channel παρουσίας με επίκεντρο τον πελάτη.



Η εταιρεία VOI & NOI απαρτίζεται από 56 καταστήματα και αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή brands στο χώρο των υποδημάτων στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, με τη νέα αυτή συνεργασία, η Softly αναλαμβάνει να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο και να παράξει περιεχόμενο που uα αναδείξει το Brand στην Ελληνική αγορά.



Μεγάλα brands όπως η VOI & NOI παρακινούν τα τμήματα Marketing και Design της Softly στο να δημιουργούν καινοτόμες digital καμπάνιες.

Η SOFTLY είναι ένα βραβευμένο Digital Agency με έδρα την Αθήνα, το οποίο συνδυάζει το Digital Marketing, την Agile μεθοδολογία και την τεχνολογία, με την επιχειρηματική σκέψη και νοοτροπία.

Από το 2019 έως και σήμερα, η SOFTLY έχει βραβευτεί στα E-volution Awards (2020-2022) και στα Peak Awards (2022) για συνολικές υπηρεσίες συμβουλευτικής, ανάπτυξη λογισμικού, στρατηγικές Social Media και Lead Generation καμπάνιες που έχει αναπτύξει για τους συνεργάτες της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα ψηφιακή ταυτότητα για τις Εκδόσεις Πεδίο από την Generation Y

Οι Εκδόσεις Πεδίο, μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των επιστημονικών, ακαδημαϊκών, παιδικών και εμπορικών βιβλίων που κατέχει μεγάλη εμπειρία στην έκδοση και την επικοινωνία από το 1957, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y στον ψηφιακό μετασχηματισμό για την εκ βάθρων ανανέωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Ο νέος πελάτης της Generation Y διαθέτει πλέον ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα (www.pediobooks.gr) που αντικατοπτρίζει στο έπακρο την εμπειρία, το κύρος και το ευρύ φάσμα προϊόντων των Εκδόσεων.

Συγκεκριμένα, αντικατοπτρίζοντας την απόλυτη user-friendly εμπειρία μέσα από ένα εντυπωσιακό look & feel, καθώς και εξαιρετικά καινοτόμες λειτουργικότητες, οι Εκδόσεις Πεδίο είναι πλέον έτοιμες να θέσουν νέους, ακόμα πιο φιλόδοξους στόχους στον ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό κλάδο των εκδόσεων.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3TtxYM4

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αναβάθμιση του e-shop Evaptisi.com από την PROTOCOL

H PROTOCOL ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της πρόσφατης συνεργασίας της με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.evaptisi.com, το οποίο διαθέτει πακέτα βαπτίσεων, όπως επίσης και βαπτιστικούς σταυρούς, κοσμήματα και ρολόγια. Επιπλέον, διαθέτει βέρες και παρελκόμενα για το γάμο, όπως δίσκους και στέφανα.

Το νέο, αναβαθμισμένο e-shop του evaptisi.com είναι live από τις 31 Ιουλίου του 2022, μετά την ανακατασκευή και τον επανασχεδιασμό στα οποία προχώρησε με απόλυτη επιτυχία η PROTOCOL και επικεντρώθηκε σε 4 βασικούς τομείς:

1. Δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης

2. Σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη

3. Ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing

4. Καινοτομίες που διευκολύνουν τη διαχείριση των προϊόντων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών.

 

Το νέο e-Shop του evaptisi.com είναι πλέον το μοναδικό ελληνικό e-Shop βαπτιστικών ρούχων, το οποίο συνδυάζει υψηλό Score Ταχύτητας και επιτυχία στο Test Web Core Vitals (UX) του Pagespeed Insights της Google!

 

Τα αποτελέσματα από τις πρώτες 90 ημέρες μετά την ανακατασκευή του evaptisi.com είναι ενδεικτικά των προσδοκιών που έχουν δημιουργηθεί:

• YoY Avg. Order Value +10%

• YoY Eccomerce Conversion Rate +21%

• YoY Per Session Value +33%

 

Τα παραπάνω KPI’s αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, εάν αναλογιστούμε ότι η φετινή περίοδος της ενεργειακής κρίσης συγκρίνεται με την περυσινή, όπου οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στη ForestView η επικοινωνία του bookdialysis.com

Παγκόσμια πρεμιέρα για τo bookdialysis.com με τη ForestView να αναλαμβάνει τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η πλατφόρμα.

Πρόκειται για τη νέα, καινοτόμα παγκόσμια υπηρεσία ιατρικού τουρισμού για ασθενείς αιμοκάθαρσης που επιθυμούν να ταξιδέψουν.

Η υπηρεσία δραστηριοποιείται σε 50+ χώρες στον κόσμο, σε συνεργασία με περισσότερες από 700 πιστοποιημένες κλινικές και παρέχει την ευκολία κράτησης αιμοκάθαρσης, γρήγορα και με ασφάλεια σε χιλιάδες ασθενείς.

Η συνεργασία με τη ForestView έχει ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand bookdialysis.com σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης, καθώς και τη μεγιστοποίηση των online κρατήσεών του και περιλαμβάνει υπηρεσίες Βrand Design & Communication Strategy, Content & Social Media Marketing και Media Activation.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H DIGITAL4U ανέλαβε την υλοποίηση eCommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green

H DIGITAL4U, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση eCommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρίες παραγωγής και πώλησης ανδρικών ενδυμάτων. Στόχος είναι η αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της, η ταχύτερη απόκριση και ενημέρωση του κοινού της και εν γένει η συνολική της ψηφιακή παρουσία.

Η Navy & Green αναπτύσσεται με σταθερά βήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με οδηγό τις αξίες της για ποιότητα, στυλ και αφοσίωση στον πελάτη. Για να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την επιχειρηματική της ανάπτυξη, επενδύει συνεχώς στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ύστερα από την επιτυχημένη υλοποίηση του νέου πληροφοριακού της συστήματος, PYLON ERP της EPSILON SINGULARLOGIC, συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Όμιλο EPSILON NET για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, επιλέγοντας τη θυγατρική της DIGITAL4U. Επρόκειτο για ένα απαιτητικό έργο, που περιλάμβανε την κατασκευή e-shop, την υλοποίηση αμφίδρομης σύνδεσης με το PYLON ERP, καθώς και την εκτέλεση καμπάνιας SEO και 360° Digital Marketing στρατηγικής, καλύπτοντας όλο το φάσμα της διαδικτυακής προβολής της Navy & Green.

 

Με την παράδοση  του έργου, η Navy & Green απέκτησε:

  • Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρως φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, με μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, πλήρως φιλικά urls, ταχύτητα, βελτιστοποιημένα Core Web Vitals
  • Αμφίδρομη διασύνδεση μεταξύ του PYLON ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, με real time ενημέρωση αποθέματος, εισαγωγή νέων προϊόντων και αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών
  • Βελτίωση οργανικής θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος & αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του ROAS στο σύνολο των διαφημιστικών καμπανιών μέσω Social Media, Google Ads, Email & Viber Marketing
  • Μελέτη για είσοδο σε αγορές του εξωτερικού, μέσω marketplaces, όπως τα Amazon & Asos
  • Ανάπτυξη Loyalty scheme για την ενδυνάμωση και την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών
  • Custom υλοποιήσεις, που καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Brand

 

Με γνώμονα την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και τις ιδιαίτερες ανάγκες της Navy & Green, τα έμπειρα στελέχη της DIGITAL4U στήριξαν την υλοποίηση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση τεχνολογιών αιχμής, ενώ, παράλληλα, εκτελούν τη νέα, 360ο στρατηγική ψηφιακού marketing για το Brand.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search