Η DigitalWise δημιούργησε το myglo CLUB, ένα νέο πρόγραμμα προνομίων για τους ενήλικους χρήστες του προϊόντος θέρμανσης καπνού glo της British American Tobacco.
Στο πλαίσιο του προγράμματος – που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την DigitalWise - το glo επιβραβεύει τους ενήλικους καπνιστές που επισκέπτονται το discoverglo.gr, μέσα από τη συγκέντρωση πόντων ανταμοιβής σε τρία διαφορετικά επίπεδα προνομίων.
Περισσότερα: Το νέο Loyalty Program του glo από την DigitalWise!
Στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, ξεκινά και φέτος, η digital marketing καμπάνια για το Azur Retreat με στόχο τόσο την προσέλκυση Ελλήνων αλλά και ξένων ταξιδιωτών με προτεραιότητα στο κοινό της Αγγλίας.
Η ΕΛΕΔ ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την De Dietrich και τη δημιουργία της καινούριας της ιστοσελίδας με απόλυτη επιτυχία.
Σύμβολο ποιότητας από το 1778, το λογότυπο της De Dietrich είναι το παλαιότερο γνωστό βιομηχανικό εμπορικό σήμα στον κόσμο.
H Forestview, μέλος του Think Digital Group, συμμετείχε για ακόμη μία φορά στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, παρέχοντας σε ελληνικές επιχειρήσεις, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ένα αναλυτικό workshop σχετικά με το ρόλο της Amazon στη στρατηγική εξαγωγών ενός brand.
Το workshop συντόνισαν και παρουσίασαν οι Γιάννης Γκέκας, managing Director και Στέλιος Κοσμίδης Client Service Director της ForestView.
Περισσότερα: Workshop από τη ForestView: “Amazon, η εξωστρέφεια των ελληνικών brand”
H PROTOCOL ανακοίνωσε τον επιτυχή επενασχεδιασμό και αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος https://shoes4me.gr, το οποίο διαθέτει μια ευρεία γκάμα υποδημάτων για άνδρες και γυναίκες, όπως επίσης και παιδικά και εφηβικά υποδήματα για κορίτσια και αγόρια. Επιπλέον, διαθέτει αξεσουάρ και είδη ρουχισμού.
Το νέο, αναβαθμισμένο e-shop, είναι live από την 1η Φεβρουαρίου του 2023, με θεαματικά βελτιωμένες τις επιδόσεις του.
Περισσότερα: Την αναβάθμιση του e-shop shoes4me υλοποίησε η PROTOCOL με επιτυχία
Νικήτρια αναδείχθηκε η DOPE, μετά από spec που διενήργησε η Lamda Development για την ανάθεση του λογαριασμού για την στρατηγική, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επερχόμενού της website.
Περισσότερα: H DOPE νικήτρια στο spec της Lamda Development για τη νέα της digital παρουσία
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της εταιρείας ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. www.panagrotiki.com
Η ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε, ιδρύθηκε το 1978 όταν τρία καταστήματα φυτοπροστατευτικών προϊόντων συγχωνεύτηκαν και δημιούργησαν μία ανώνυμη εταιρεία με όλα τα γεωργικά εφόδια.
Περισσότερα: Η ΕΛΕΔ δημιούργησε το νέο site της εταιρείας ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΗ
H Intelli ολοκλήρωσε επιτυχώς την υλοποίηση και διάθεση του νέου εταιρικού portal του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).
Το www.gnto.gov.gr είναι πλήρως ανανεωμένο τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, με την παροχή νέων σημαντικών ψηφιακών υπηρεσιών σε επαγγελματίες και πολίτες.
Περισσότερα: Το νέο Portal του EOT από την Intelli Solutions
Η εταιρεία παιχνιδιών AS Company ολοκλήρωσε τη μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή, με 2 νέα websites και ένα Β2Β eShop.
Mε στρατηγικό της συνεργάτη το premium eCommerce agency, NetSteps, ολοκλήρωσε το νέο της website και το εταιρικό της, ενώ υλοποίησε μία νέα πλατφόρμα για online αγορές των συνεργατών της, με το σύνολο του προϊοντικού της καταλόγου.
Barcode scanning, πολλαπλοί τρόποι πληρωμής, φωνητική πληκτρολόγηση, advanced pricing policies για συγκεκριμένους πελάτες, special reports, προσωποποιημένη εμπειρία με βάση προηγούμενες αγορές και Price drop alert subscription, είναι μερικά μόνο από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά που ενσωματώθηκαν στο νέο B2B eShop της AS Company από τη NetSteps, για να «αναβαθμίσει την παρτίδα» στον χώρο του παιχνιδιού.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά όλο το φάσμα του eCommerce, καθώς παραμένουν σύμμαχοι και στο επίπεδο του marketing.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην ανάπτυξη του πελατολογίου και την αύξηση των πωλήσεων.
Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα web properties του ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ONLINE και περιλαμβάνει ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών Digital Marketing.
Η συνεργασία αυτή είχε επεκταθεί το 2022 με την απολύτως επιτυχημένη ανακατασκευή του paidikarouxaonline.gr που είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική αναβάθμιση εμπειρίας του χρήστη, αλλά και την ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing.
H ανακατασκευή και o επανασχεδιασμός του paidikarouxaonline.gr που έγινε από την PROTOCOL είχε επικεντρωθεί σε 4 βασικούς τομείς:
- Τη δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης
- Τη σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη
- Την ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing
- Την εφαρμογή καινοτομιών που διευκολύνουν τη διαχείριση των προϊόντων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77