Η ομάδα της DOPE δίνει νέα ενέργεια στην στρατηγική περιεχομένου και paid media/performance του ΗΡΩΝΑ η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την digital επικοινωνία του brand στο ελληνικό κοινό.
Το εύρος της συνεργασίας περιλαμβάνει τη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου στο Instagram, το LinkedIn, το Facebook, το TikTok και το YouTube.
Η Στέλλα Δουκάκη, Account Director της DOPE μας αναφέρει: «Με πολύ χαρά, αναλαμβάνουμε την πρόκληση να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη digital στρατηγική επικοινωνίας για τον ΗΡΩΝΑ, που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς και τον ανταγωνιστικό κλάδο της ενέργειας που συνεχώς εξελίσσεται».
O Στάθης Ευθυμίου, Marketing & Communications Director του ΗΡΩΝΑ είπε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε τη συνεργασία μας με τη DOPE, που θα αναβαθμίσει, θα αναπτύξει και δώσει εκτόπισμα στην ψηφιακή παρουσία μας, με σύγχρονη στρατηγική και περιεχόμενο που θα μας διαφοροποιήσει απέναντι στον ανταγωνισμό μας».