New Projects

Redesign στο εταιρικό προφίλ της ΞΑΝΘΗΣ ΑΕ από την Generation Y

H XANTHIS SA αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και μακροβιότερες εταιρείες παροχής ανταλλακτικών και τεχνικών λύσεων ναυτιλίας στην Ελλάδα, από το 1952. Παράλληλα, διατηρεί σταθερές συνεργασίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής μηχανών, γεννητριών και κινητήρων πλοίων.

Με αποκλειστικό σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες της, αποφάσισε να αναθέσει στην Generation Y τον ολιστικό επανασχεδιασμό του ψηφιακού της προφίλ.

 

Ο νέος πελάτης της Generation Y πλέον χαίρει μίας πλήρως refreshed ψηφιακής εικόνας, η οποία ενσαρκώνει την επιτομή ενός απόλυτα μοντέρνου και user-friendly εταιρικού website.

Έχοντας τη δυνατότητα να αναδείξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με τον πιο εντυπωσιακό και τεχνολογικά προηγμένο τρόπο, η XANTHIS SA είναι έτοιμη να…σαλπάρει προς νέους, ακόμα πιο μεγαλεπήβολους στόχους στον ναυτιλιακό κλάδο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Live από την PROTOCOL το αναβαθμισμένο paidikarouxaonline.gr

Το νέο αναβαθμισμένο e-Shop του paidikarouxaonline.gr είναι Live. H ανακατασκευή και o επανασχεδιασμός του paidikarouxaonline.gr έγινε από την PROTOCOL και επικεντρώθηκε σε 4 βασικούς τομείς:

1) Δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης

2) Σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη

3) Ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing

4) Καινοτομίες που διευκολύνουν την διαχείριση των προϊόντων και την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών.

Το νέο e-Shop του paidikarouxaonline.gr είναι πλέον το μοναδικό ελληνικό e-Shop παιδικών ρούχων, που συνδυάζει υψηλό score ταχύτητας (+90) και επιτυχία στο Test Web Core Vitals (UX) του Pagespeed Insights της Google!

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η Navarone επέλεξε την Generation Y για την αναβάθμιση του ψηφιακού προφίλ της

Με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης, η NAVARONE S.A., ηγέτιδα ναυτιλιακή εταιρεία από το 1970, επέλεξε τη Generation Y με στόχο να αναβαθμίσει ολιστικά την εταιρική ψηφιακή της ταυτότητα.

 

Συγκεκριμένα, η πολύπειρη ομάδα της Generation Y στοχεύει να ενισχύσει το εταιρικό προφίλ του νέου πελάτη της μέσω της εξατομικευμένης σχεδίασης της ιστοσελίδας του, καθώς και της εξειδικευμένης δημιουργίας περιεχομένου.

Ως εκ τούτου, η Navarone SA θα έχει τη δυνατότητα να χαίρει μίας νέας δυναμικής digital παρουσίας, η οποία θα διέπει το σύνολο των υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών της στο ψηφιακό οικοσύστημα.

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Το ανανεωμένο toi-moi.com από την Generation Y

Συνεχίζοντας την πενταετή συνεργασία της με την Toi&moi, η Generation Y επιμελήθηκε το πλήρες φρεσκάρισμα του ηλεκτρονικού καταστήματος του δημοφιλούς brand - που η ίδια είχε δημιουργήσει.

Μία από τις προκλήσεις που τέθηκαν, εκτός από την ανανέωση της ψηφιακής οντότητας της εταιρείας, ήταν και το να δημιουργήσει νέους τρόπους επικοινωνίας του brand με το αγοραστικό κοινό του.

Για το λόγο αυτό, διατηρήθηκε η ήδη minimal αισθητική, καθώς και το elegant στυλ που η Toi&moi έχει καθιερώσει από το 1988.

Στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του brand συμβάλλει και η επιλογή της Generation NEXT e-commerce platform, η οποία με την ευχρηστία και την επεκτασιμότητά της εξασφαλίζει όλες τις διασυνδέσεις και τα εμπορικά εργαλεία που χρειάζεται ένα fashion webstore, όπως ενδεικτικά:

- Shop the story

- Complete the look

- Buy the Instagram look

Και πολλά ακόμα.

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. επιλέγει την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό

Η μεγαλύτερη εταιρεία διακίνησης βιβλίων όλων των εκδοτικών οίκων της Ελλάδας και του εξωτερικού, ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε., επενδύει στην εξέλιξη με την Softweb.

Η Softweb στοχεύει να συμβάλλει ριζικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε., προσφέροντας μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική λύση που βασίζεται σε state of the art τεχνολογίες. Η ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. υιοθέτησε τo προϊόν Softweb B2B E-commerce, το οποίo επιτρέπει την καθημερινή αλληλεπίδραση της εταιρείας με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό, απλουστευμένο και απολύτως δομημένο τρόπο, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, το Β2Β E-commerce της ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι απλό στη χρήση του και άκρως λειτουργικό ταυτόχρονα. Καλύπτει μεγάλο πλήθος ροών εργασιών, που μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν με παραδοσιακούς τρόπους, σε πλήρη διασύνδεση με το ERP σύστημα της εταιρείας. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από εμπλουτισμένο περιεχόμενο τόσο για την γκάμα προϊόντων όσο και για οικονομικά και logistics θέματα.

Επιπλέον, δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αξιοποιήσουν υποσυστήματα για την μαζική παραγγελιοληψία, για την αξιοποίηση εμπορικών και εκπτωτικών πολιτικών καθώς επίσης και τη διαχείριση των καταλόγων της επιχείρησης. Λόγω της ιδιαίτερα μεγάλης γκάμας βιβλίων που εμπορεύεται η εταιρεία, ήταν απαιτητό να υπάρχει μια επιπλέον δυνατότητα. Η Softweb εφήρμοσε την λειτουργικότητα της ενισχυμένης αναζήτησης που επιτρέπει στους χρήστες να αναζητήσουν είδη με βάσει διαφόρων χαρακτηριστικών και πεδίων, σε greeklish λογική και με αξιοποίηση τυχόν συνωνύμων.

Η ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. υιοθέτησε μια Omnichannel πρακτική που μόνο η Softweb διαθέτει. Με την παράλληλη αξιοποίηση της Mobile Business Suite λύσης της Softweb, θα εξασφαλίσει την ενιαία ψηφιοποίηση των απαραίτητων ροών εργασιών σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια, Web και Mobile (iOS & Android). Στόχος του έργου είναι η ελαχιστοποίηση των λαθών, η μείωση στους χρόνους και στα κόστη διαχείρισης, η αύξηση στο μέγιστο της πιστότητάς των πελατών και η ενίσχυση των πωλήσεων της ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε..

Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.). Η εταιρεία μετράει στο portfolio της περισσότερους από 750 πελάτες και 14 χρόνια εμπειρίας.

Σήμερα, η γκάμα των λύσεων της περιλαμβάνει 11 προϊόντα που στόχο τους έχουν την βελτιστοποίηση των διαδικασιών των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως πεδίου δραστηριότητας και κλάδου αγοράς (B2C, B2B, Field Market, Logistics, Customer Services Management κ.ά.).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η Frezyderm ανέθεσε στη ForestView την ανάπτυξή της σε marketplaces της Amazon

H ελληνική εταιρεία Frezyderm παράγει σειρά καινοτόμων καλλυντικών και προϊόντα προσωπικής περιποίησης υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών τα οποία επάξια ανταγωνίζονται παγκοσμίως.

Με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της η Frezyderm ανέθεσε στη ForestView, το Marketing & Commerce agency του ομίλου TDG, το σχεδιασμό και ανάπτυξη της παρουσίας της καθώς και τη δημιουργία αγοραστικής ζήτησης στα marketplaces της Amazon.

Η Forestview ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη στρατηγική μελέτη επέκτασης σε 8 νέες γεωγραφικές περιοχές του δικτύου της Amazon στην Ευρώπη, παρέχοντας ανάλυση ανταγωνισμού, χαρτογράφηση και ποσοτικοποίηση των ευκαιριών στις 5 μεγάλες προιοντικές κατηγορίες της εταιρείας.

Το πλήρες φάσμα της υπηρεσίας Marketplace Enablement της ForestView περιλαμβάνει το  setup και τη συνολική διαχείριση του λογαριασμού της Frezyderm, την επικοινωνία με την Amazon στο κάθε επιλεχθέν Amazon Marketplace, τη δημιουργία και διαρκή βελτιστοποίηση της παρουσίας της σε πολλαπλές χώρες και γλώσσες, την υποστήριξη των τελικών πελατών όπου αυτό απαιτείται, καθώς και το σχεδιασμό και υλοποίηση του πλάνου προώθησης των προϊόντων της εταιρείας με σκοπό τη δημιουργία και μετατροπή της ζήτησης σε αγορές με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Ο Γιάννης Γκέκας, COO της ForestView δήλωσε:Η ForestView επιταχύνει την ανάπτυξη εξωστρεφών brands με γνώμονα τις προσδοκίες των καταναλωτών τους. Για ένα κορυφαίο Ελληνικό brand όπως η Frezyderm η επιλογή πανευρωπαϊκής ανάπτυξης μέσω της Amazon ήταν η ενδεδειγμένη κατόπιν της ανάλυσης και ποσοτικοποίησης της ευκαιρίας. Είμαστε υπερήφανοι κάθε φορά που υποστηρίζουμε την εξωστρέφεια Ελληνικών love brands.”  

Η υπηρεσία Marketplace Enablement εντάσσεται στην ευρύτερη κατηγορία υπηρεσιών Commerce που παρέχει η ForestView. Περιλαμβάνει επίσης, τη δημιουργία καναλιού απευθείας πωλήσεων (Direct to Consumer) για brands, καθώς και υπηρεσίες για την αύξηση του μεριδίου ψηφιακού ραφιού και αγοράς ενός brand στο περιβάλλον των μεγάλων τοπικών e-retailers (e-Retail Enablement).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Ανανέωση της συνεργασίας της PROTOCOL με την Πίτες Κολιός

H PROTOCOL ανανέωσε για 6η χρονιά τη συνεργασία της με την Πίτες Κολιός Α.Ε., μια συνεργασία που είχε ξεκινήσει το 2017. 

Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά στην ανάπτυξη πελατολογίου στη διεθνή αγορά και την αύξηση των εξαγωγών.

Οι υπηρεσίες της PROTOCOL παρέχονται σε μηνιαία βάση σε όλα τα web properties της Πίτες Κολιός Α.Ε. και περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες Digital Marketing, την έρευνα εξαγωγικών ευκαιριών, καθώς και τον ψηφιακό σχεδιασμό, υλοποίηση και τεχνική υποστήριξη του website της εταιρείας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Το νέο site της ΤΕΤΡΑΣ από την ΕΛΕΔ

Τη νέα ιστοσελίδα της ΤΕΤΡΑΣ Η/Μ Α.Ε.Μ. στο www.tetras.com.gr δημιούργησε η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου - ΕΛΕΔ.


Η ΤΕΤΡΑΣ Η/Μ Α.Ε.Μ. δραστηριοποιείται από το 1980 στο χώρο των Η/Μ Μελετών, εφαρμόζωντας αρχές, μεθόδους και εργαλεία που ακολουθούν όλες τις επιστημονικές προϋποθέσεις και τις καλές πρακτικές, καταξιώνοντάς την ως έναν απόλυτα καταρτισμένο Φορέα παροχής υπηρεσιών στον τομέα της Μελέτης και Επίβλεψης Η/Μ Εγκαταστάσεων.

Κύριος γνώμονας της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με επαγγελματισμό και η πλήρης ικανοποίηση των απαιτήσεων μελέτης του κάθε έργου.

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ακόμα μια φορά ένα site με UI/UX τελευταίας γενιάς και εμφάνιση με γνώμονα την επιθυμία του πελάτη, αλλά κυρίως την υψηλή αισθητική και την ευκολία πλοήγησης του χρήστη.

Στην αρχική σελίδα μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, τις υπηρεσίες, ενώ ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για τα έργα που έχει αναλάβει η εταιρεία, αλλά και να διαβάσει το blog της εταιρείας.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

H PROTOCOL ανανέωσε τη συνεργασία της με το Flora Kids Fashion

H PROTOCOL ανανέωσε για τέταρτη χρονιά τη συνεργασία της με το FLORA KIDS FASHION, γεγονός που επιβεβαίωσε την εξαιρετική σχέση που έχει αναπτυχθεί και τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της μέχρι τώρα κοινής τους πορείας.

Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά την ανάπτυξη πελατολογίου και την αύξηση πωλήσεων.

Οι υπηρεσίες της PROTOCOL παρέχονται σε μηνιαία βάση σε όλα τα web properties του FLORA KIDS FASHION και αφορούν στη βελτιστοποίηση όλων των PPC Advertising Accounts και SEO.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 

Συνεργασία Luna Splendida με Generation Y σε digital υπηρεσίες

Η κορυφαία εταιρεία εσωρούχων Luna Splendida, με 1.000 σημεία πώλησης από το 1996, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y - International eBusiness Hub στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Προκειμένου να εκτοξεύσει το brand awareness και τις πωλήσεις της στην Ελλάδα, καθώς και να θέσει τις βάσεις για εξαγωγική online δραστηριότητα, η Luna Splendida ανέθεσε στην Generation Y τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς, καθώς και το σχεδιασμό στρατηγικής digital marketing.

Ο νέος πελάτης της Generation Y είναι πλέον έτοιμος να αυξήσει κατακόρυφα το κέρδος του στο πιο λατρεμένο γυναικείο industry, με βάση ένα ισχυρότερο επικοινωνιακά και δομικά προφίλ που θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξή του διεθνώς, χάρη στην ολιστική στρατηγική προσέγγισή της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search