New Projects

Η NetSteps υλοποίησε το ελληνικό eShop της CalvinKlein

Το νέο eShop της Calvin Klein είναι live και πίσω από το σχεδιασμό του κρύβεται η NetSteps, που για ακόμα μία φορά κατάφερε να παρουσιάσει μία πιστή αποτύπωση του αμερικανικού DNΑ του brand.

Το ελληνικό eShop προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους χρήστες, που επικεντρώνεται στο ξεχωριστό design, τη χρηστικότητα και το γρήγορο και εύκολο navigation στο eShop.

Μία pixel-perfect αναπαραγωγή του international website της CalvinKlein, με την ταυτόχρονη ενσωμάτωση των τοπικών δυνατοτήτων ενός από τα κορυφαία fashion brands παγκοσμίως, αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία του calvinklein.gr

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
O καφές Bristot στην ForestView

Η ForestView ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει το συνολική στρατηγική για τη προώθηση του brand Bristot, στην ελληνική αγορά.

Η Bristot, με έδρα το Belluno της Ιταλίας στους πρόποδες των Δολομιτών είναι ένα brand με μακρά ιστορία και καίριο ρόλο στην ανάπτυξη του ιταλικού καφέ από τις αρχές του 20ου αιώνα.

Το γνωστό ιταλικό brand έχει ήδη παρουσία σε 65 χώρες του εξωτερικού, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Live το νέο ψηφιακό εταιρικό προφίλ της ναυτιλιακής Safe Bulkers από την Generation Y

H εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και παγκόσμια πάροχος θαλάσσιων μεταφορών ξηρού φορτίου, Safe Bulkers Inc, εμπιστεύθηκε την Generation Y – International eBusiness Hub, για το πρώτο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρικής της εικόνας.

Με την custom δημιουργία του Safebulkers.com, η εταιρεία είναι σε θέση να αναδείξει με τον αποτελεσματικότερο τρόπο τα 60+ έτη δραστηριοποίησής της, καθώς και τα 39 πλοία που απαρτίζουν το στόλο της στα γραφεία που διατηρεί σε τέσσερις χώρες.

Στη νέα εποχή που αναδύεται για τη Safe Bulkers Inc, η Generation Y καταφέρνει να φέρει στο προσκήνιο με τον πλέον σύγχρονο και διαδραστικό τρόπο τις αξίες και το όραμα της εταιρείας, καθώς και να πραγματοποιεί την πλήρη ενημέρωση των μετόχων της εταιρείας για τις εξελίξεις της (πχ με real time παρακολούθηση της μετοχής, γραφήματα, reports κ.ο.κ).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ΤΕΧΝΟΜΑΤ επιλέγει την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό

Η πρωτοποριακή και επιτυχημένη επιχείρηση στο χώρο του ηλεκτρολογικού και βιομηχανικού υλικού, ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε., επενδύει στην εξέλιξη με την Softweb.

Η Softweb στοχεύει να συμβάλλει ριζικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε., προσφέροντάς μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική λύση που βασίζεται σε state of the art τεχνολογίες.

Η ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε. υιοθέτησε τα προϊόντα B2B E-commerce & M-commerce της Softweb, τα οποία επιτρέπουν την καθημερινή αλληλεπίδραση της εταιρείας με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό, απλουστευμένο και απολύτως δομημένο τρόπο, καλύπτοντας όλο το φάσμα των λειτουργιών της επιχείρησης:

  • Kύκλωμα Πωλήσεων
  • Marketing / Ενημέρωση
  • BI Intelligence & Reporting
  • Logistics
  • Tailormade Workflows

 

Οι λύσεις της Softweb θα εξασφαλίσουν την ψηφιοποίηση των απαραίτητων ροών εργασιών, με στόχο την ελαχιστοποίηση των λαθών, τη μείωση στους χρόνους και στα κόστη διαχείρισης, την αύξηση στο μέγιστο της πιστότητάς των πελατών και την ενίσχυση των πωλήσεών της ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε..

Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.). Η εταιρεία μετράει στο portfolio της περισσότερους από 750 πελάτες και 14 χρόνια εμπειρίας. Σήμερα, η γκάμα των λύσεων της περιλαμβάνει 11 προϊοντα που στόχο τους έχουν την βελτιστοποίηση των διαδικασιών των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως πεδίου δραστηριότητας και κλάδου αγοράς (B2C, B2B, Field Market, Logistics, Customer Services Management κ.ά.).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα διεθνής συνεργασία για την Generation Y με την INTERSPORT Albania

Έχοντας στην κατοχή της εννέα (9) φυσικά καταστήματα και ούσα αποκλειστική αντιπρόσωπος των γνωστών brands McKinley, Firefly, Tecnopro, Pro Touch, Energetics μεταξύ άλλων, η INTERSPORT Albania, η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο λιανικής αθλητικών ειδών, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y – International eBusiness Hub, ώστε να επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, αναθέτοντάς της τον αποκλειστικό σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκαίνουριου διαδικτυακού καταστήματός της.

Η Generation Y είναι πλέον στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσει την INTERSPORT Albania στην οικογένειά της και να αναλάβει αποκλειστικά την παράδοση αυτού του αξιοσημείωτου έργου, παρέχοντας στον πελάτη της όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία στα μέλη της αθλητικής του κοινότητας, καθώς και να ενισχύσει την ήδη επιτυχημένη παρουσία του στην παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών.

 

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3tBdTdk

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Ροδούλα Α.Ε. επιλέγει την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό

Η Ροδούλα Α.Ε., μία από τις κορυφαίες εταιρείες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο, εμπιστεύτηκε την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό.

Στόχος μέσα από αυτήν την συνεργασία είναι να ψηφιοποιηθούν οι απαραίτητες ροές εργασιών, με στόχο τη βελτιστοποίηση και αποτελεσματικότερη αλληλεπίδραση της Ροδουλα Α.Ε. με το οικοσύστημά της. Η επιλογή τής Softweb για το συγκεκριμένο έργο, έγινε λόγω της εμπειρίας της και της ολοκληρωμένης τεχνολογικής λύσης σε επίπεδο Web και Mobile που διαθέτει, η οποία σίγουρα θα εξασφαλίσει το επιθυμητό αποτέλεσμα.


Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.).

Η εταιρεία μετράει στο portfolio της περισσότερους από 750 πελάτες και 14 χρόνια εμπειρίας. Σήμερα, η γκάμα των λύσεών της περιλαμβάνει 11 προϊοντα που στόχο τους έχουν την βελτιστοποίηση των διαδικασιών των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως πεδίου δραστηριότητας και κλάδου αγοράς (B2C, B2B, Field Market, Logistics, Customer Services Management κ.ά.).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Το νέο website του Όμιλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη από την Generation Y

Σε μία ακόμη πρόκληση απάντησε θετικά η Generation Y - International eBusiness Hub αναλαμβάνοντας αποκλειστικά την πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο του ψηφιακού του μετασχηματισμού.

 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ανέθεσε στην Generation Y - International eBusiness Hub το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υπερσύγχρονου και διαδραστικού εταιρικού website, του saracakis.gr.

 

H νέα εταιρική διαδικτυακή ταυτότητα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι μία user friendly διαδραστική ιστοσελίδα, που συνδυάζει τις αναφορές στην βαριά ιστορία του Ομίλου με την αξιοσημείωτη πορεία του και την εξέλιξή του σε έναν υπεύθυνο οργανισμό, που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας προς όφελος των ανθρώπων του, των πελατών του και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

 

Μέσω αυτού του σύγχρονου ψηφιακού εργαλείου, η Generation Y - International eBusiness Hub δημιούργησε μία ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στο διαδίκτυο.

 

Ο επισκέπτης κατά την πλοήγησή του στο saracakis.gr έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ιστορία του Ομίλου, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, για τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και για τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο κομμάτι του Ανθρώπινου Δυναμικού και των ευκαιριών καριέρας αλλά και πρακτικής άσκησης που δημιουργούνται καθημερινά στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης του Ομίλου και του μετασχηματισμού του σε έναν οργανισμό διεθνών προδιαγραφών.

 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη που ιδρύθηκε το 1922, σβήνει φέτος 100 κεράκια και εξακολουθεί να διοικείται από την ιδρυτική οικογένεια. Είναι ένας δραστήριος οργανισμός καθώς αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα και διανομέα μιας ευρύτατης γκάμας προϊόντων που περιλαμβάνει αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, μηχανές θαλάσσης, επαγγελματικά οχήματα και μηχανήματα έργου, διεθνών κατασκευαστών παγκοσμίου φήμης. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στη Forestview η e-commerce ανάπτυξη του premium athleisure brand Qinetiko

Η QINETIKO, το νέο premium brand ρούχων με έδρα την Ελλάδα, έρχεται να κατακτήσει την αγορά ρουχισμού και αξεσουάρ Υoga, Pilates, εστιάζοντας στην ηθική της μόδας και στη βιωσιμότητα των υλικών. 

Το εξειδικευμένο Commerce Unit της Forestview ανέλαβε τη συνολική Direct to Consumer στρατηγική για την ανάπτυξη του brand και τη διείσδυση και ανάπτυξη των πωλήσεων του σε αγορές της Ευρώπης, καθώς και το συνολικό redesign του e-commerce site με σκοπό την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών.

Η καμπάνια επικοινωνίας για την Direct to Consumer προώθηση του brand στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το 2022.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το site του Global Marketer Conference 2022 από την ΕΛΕΔ

Η πολυετής συνεργασία της ΕΛΕΔ με τον Σύνδεσμο Διαφημιζόμενων Ελλάδος συνεχίζεται, και αυτή τη φορά κατασκευάσαμε το νέο, μίνιμαλ αισθητικής, site του συνεδρίου Global Marketer Conference 2022 https://gmc.sde.gr που θα διοργανωθεί από τον ΣΔΕ και τον WFA, στην Αθήνα τον Απρίλιο του 2022.

Το WFA Global Marketer Conference 2022 είναι η μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση για επαγγελματίες του παγκόσμιου μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Μετά τη Σιγκαπούρη, τη Λισαβόνα, το Τόκιο, το Τορόντο, την Κουάλα Λουμπούρ, το Μαρακές, το Σίδνεϊ, τις Βρυξέλλες, το Πεκίνο, την Κωνσταντινούπολη, το Σάο Πάολο & το Ρίο ντε Τζανέιρο, τη Βομβάη και άλλες μεγάλες πόλεις, η Αθήνα θα έχει την τιμή να φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Συνέδριο Μάρκετερ 2022 για άλλη μια αξέχαστη μέρα έμπνευσης, ανακάλυψης και μάθησης.

Το Συνέδριο θα συγκεντρώσει μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες της παγκόσμιας βιομηχανίας για να μοιραστούν στρατηγικές ανάπτυξης σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο και να εμπνεύσουν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με καινοτομία σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών, καναλιών μέσων και περιοχών.

Στη σελίδα, η οποία θα εμπλουτίζεται και θα ανανεώνεται διαρκώς, μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, τους ομιλητές, την ατζέντα, τους χορηγούς, τα νέα όπως και τη δυνατότητα εγγραφής για τη δική σας συμμετοχή!  Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν για ακόμα μια φορά ένα όμορφο και γρήγορο site με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών του πελάτη.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Νέα ψηφιακή ταυτότητα για την Global Sustain από την Generation Y

Με έδρα το Λονδίνο και την Αθήνα, καθώς και παρουσία στο Βερολίνο, τις Βρυξέλλες, τη Νέα Υόρκη και τη Λευκωσία, η Global Sustain προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, οι οποίες σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, την εταιρική ευθύνη, τις ESG επενδύσεις και την υπεύθυνη χρηματοδότηση.

Στα μέλη της περιλαμβάνονται εταιρίες, μη κυβερνητικές και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, δημόσιοι φορείς, εκπαιδευτικά ιδρύματα, ΜΜΕ, επαγγελματικά σωματεία, σύλλογοι και άλλοι φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Αποσκοπώντας στην ανανέωση της online εταιρικής της ταυτότητας, η Global Sustain αποφάσισε να εμπιστευτεί την τεχνογνωσία της Generation Y πάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό, η οποία έφερε εις πέρας αποκλειστικά το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου digital profile της, στο globalsustain.org.

Ως εκ τούτου, η Global Sustain είναι πλέον σε θέση να αποτυπώσει και να προωθήσει με τον πιο σύγχρονο τρόπο τις αξίες, τις συνέργειες, αλλά και τις δράσεις του μέσα από custom-made λειτουργικότητες για τα διεθνή μέλη του, τα οποία συντελούν και στην επίτευξη των στόχων του από το 2006.

 

Δείτε το έργο εδώ: https://globalsustain.org/

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search