New Projects

Νέα διεθνής συνεργασία για την Generation Y με την INTERSPORT Albania

Έχοντας στην κατοχή της εννέα (9) φυσικά καταστήματα και ούσα αποκλειστική αντιπρόσωπος των γνωστών brands McKinley, Firefly, Tecnopro, Pro Touch, Energetics μεταξύ άλλων, η INTERSPORT Albania, η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο λιανικής αθλητικών ειδών, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y – International eBusiness Hub, ώστε να επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, αναθέτοντάς της τον αποκλειστικό σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκαίνουριου διαδικτυακού καταστήματός της.

Η Generation Y είναι πλέον στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσει την INTERSPORT Albania στην οικογένειά της και να αναλάβει αποκλειστικά την παράδοση αυτού του αξιοσημείωτου έργου, παρέχοντας στον πελάτη της όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία στα μέλη της αθλητικής του κοινότητας, καθώς και να ενισχύσει την ήδη επιτυχημένη παρουσία του στην παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών.

 

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3tBdTdk

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Ροδούλα Α.Ε. επιλέγει την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό

Η Ροδούλα Α.Ε., μία από τις κορυφαίες εταιρείες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο, εμπιστεύτηκε την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό.

Στόχος μέσα από αυτήν την συνεργασία είναι να ψηφιοποιηθούν οι απαραίτητες ροές εργασιών, με στόχο τη βελτιστοποίηση και αποτελεσματικότερη αλληλεπίδραση της Ροδουλα Α.Ε. με το οικοσύστημά της. Η επιλογή τής Softweb για το συγκεκριμένο έργο, έγινε λόγω της εμπειρίας της και της ολοκληρωμένης τεχνολογικής λύσης σε επίπεδο Web και Mobile που διαθέτει, η οποία σίγουρα θα εξασφαλίσει το επιθυμητό αποτέλεσμα.


Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.).

Η εταιρεία μετράει στο portfolio της περισσότερους από 750 πελάτες και 14 χρόνια εμπειρίας. Σήμερα, η γκάμα των λύσεών της περιλαμβάνει 11 προϊοντα που στόχο τους έχουν την βελτιστοποίηση των διαδικασιών των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως πεδίου δραστηριότητας και κλάδου αγοράς (B2C, B2B, Field Market, Logistics, Customer Services Management κ.ά.).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Το νέο website του Όμιλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη από την Generation Y

Σε μία ακόμη πρόκληση απάντησε θετικά η Generation Y - International eBusiness Hub αναλαμβάνοντας αποκλειστικά την πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο του ψηφιακού του μετασχηματισμού.

 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ανέθεσε στην Generation Y - International eBusiness Hub το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υπερσύγχρονου και διαδραστικού εταιρικού website, του saracakis.gr.

 

H νέα εταιρική διαδικτυακή ταυτότητα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι μία user friendly διαδραστική ιστοσελίδα, που συνδυάζει τις αναφορές στην βαριά ιστορία του Ομίλου με την αξιοσημείωτη πορεία του και την εξέλιξή του σε έναν υπεύθυνο οργανισμό, που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας προς όφελος των ανθρώπων του, των πελατών του και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

 

Μέσω αυτού του σύγχρονου ψηφιακού εργαλείου, η Generation Y - International eBusiness Hub δημιούργησε μία ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στο διαδίκτυο.

 

Ο επισκέπτης κατά την πλοήγησή του στο saracakis.gr έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ιστορία του Ομίλου, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, για τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και για τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο κομμάτι του Ανθρώπινου Δυναμικού και των ευκαιριών καριέρας αλλά και πρακτικής άσκησης που δημιουργούνται καθημερινά στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης του Ομίλου και του μετασχηματισμού του σε έναν οργανισμό διεθνών προδιαγραφών.

 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη που ιδρύθηκε το 1922, σβήνει φέτος 100 κεράκια και εξακολουθεί να διοικείται από την ιδρυτική οικογένεια. Είναι ένας δραστήριος οργανισμός καθώς αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα και διανομέα μιας ευρύτατης γκάμας προϊόντων που περιλαμβάνει αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, μηχανές θαλάσσης, επαγγελματικά οχήματα και μηχανήματα έργου, διεθνών κατασκευαστών παγκοσμίου φήμης. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στη Forestview η e-commerce ανάπτυξη του premium athleisure brand Qinetiko

Η QINETIKO, το νέο premium brand ρούχων με έδρα την Ελλάδα, έρχεται να κατακτήσει την αγορά ρουχισμού και αξεσουάρ Υoga, Pilates, εστιάζοντας στην ηθική της μόδας και στη βιωσιμότητα των υλικών. 

Το εξειδικευμένο Commerce Unit της Forestview ανέλαβε τη συνολική Direct to Consumer στρατηγική για την ανάπτυξη του brand και τη διείσδυση και ανάπτυξη των πωλήσεων του σε αγορές της Ευρώπης, καθώς και το συνολικό redesign του e-commerce site με σκοπό την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών.

Η καμπάνια επικοινωνίας για την Direct to Consumer προώθηση του brand στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το 2022.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το site του Global Marketer Conference 2022 από την ΕΛΕΔ

Η πολυετής συνεργασία της ΕΛΕΔ με τον Σύνδεσμο Διαφημιζόμενων Ελλάδος συνεχίζεται, και αυτή τη φορά κατασκευάσαμε το νέο, μίνιμαλ αισθητικής, site του συνεδρίου Global Marketer Conference 2022 https://gmc.sde.gr που θα διοργανωθεί από τον ΣΔΕ και τον WFA, στην Αθήνα τον Απρίλιο του 2022.

Το WFA Global Marketer Conference 2022 είναι η μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση για επαγγελματίες του παγκόσμιου μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Μετά τη Σιγκαπούρη, τη Λισαβόνα, το Τόκιο, το Τορόντο, την Κουάλα Λουμπούρ, το Μαρακές, το Σίδνεϊ, τις Βρυξέλλες, το Πεκίνο, την Κωνσταντινούπολη, το Σάο Πάολο & το Ρίο ντε Τζανέιρο, τη Βομβάη και άλλες μεγάλες πόλεις, η Αθήνα θα έχει την τιμή να φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Συνέδριο Μάρκετερ 2022 για άλλη μια αξέχαστη μέρα έμπνευσης, ανακάλυψης και μάθησης.

Το Συνέδριο θα συγκεντρώσει μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες της παγκόσμιας βιομηχανίας για να μοιραστούν στρατηγικές ανάπτυξης σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο και να εμπνεύσουν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με καινοτομία σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών, καναλιών μέσων και περιοχών.

Στη σελίδα, η οποία θα εμπλουτίζεται και θα ανανεώνεται διαρκώς, μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, τους ομιλητές, την ατζέντα, τους χορηγούς, τα νέα όπως και τη δυνατότητα εγγραφής για τη δική σας συμμετοχή!  Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν για ακόμα μια φορά ένα όμορφο και γρήγορο site με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών του πελάτη.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Νέα ψηφιακή ταυτότητα για την Global Sustain από την Generation Y

Με έδρα το Λονδίνο και την Αθήνα, καθώς και παρουσία στο Βερολίνο, τις Βρυξέλλες, τη Νέα Υόρκη και τη Λευκωσία, η Global Sustain προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, οι οποίες σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, την εταιρική ευθύνη, τις ESG επενδύσεις και την υπεύθυνη χρηματοδότηση.

Στα μέλη της περιλαμβάνονται εταιρίες, μη κυβερνητικές και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, δημόσιοι φορείς, εκπαιδευτικά ιδρύματα, ΜΜΕ, επαγγελματικά σωματεία, σύλλογοι και άλλοι φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Αποσκοπώντας στην ανανέωση της online εταιρικής της ταυτότητας, η Global Sustain αποφάσισε να εμπιστευτεί την τεχνογνωσία της Generation Y πάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό, η οποία έφερε εις πέρας αποκλειστικά το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου digital profile της, στο globalsustain.org.

Ως εκ τούτου, η Global Sustain είναι πλέον σε θέση να αποτυπώσει και να προωθήσει με τον πιο σύγχρονο τρόπο τις αξίες, τις συνέργειες, αλλά και τις δράσεις του μέσα από custom-made λειτουργικότητες για τα διεθνή μέλη του, τα οποία συντελούν και στην επίτευξη των στόχων του από το 2006.

 

Δείτε το έργο εδώ: https://globalsustain.org/

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα ψηφιακή ταυτότητα για την "Κάβα Ανθίδης" από την Generation Y

Κατόπιν 10ετούς συνεργασίας της με την Generation Y - International eBusiness Hub, η «Κάβα Ανθίδης» εμπιστεύεται για ακόμα μια φορά το know-how και την καινοτομία της πάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με σκοπό τη μεταμόρφωση της digital εταιρικής της ταυτότητας.

Συγκεκριμένα, ο ηγέτης της χονδρικής πώλησης ποτών και κρασιών από το 1945, ιδιοκτήτης τριών καταστημάτων λιανικής, καθώς και ενός ηλεκτρονικού, είναι πλέον κάτοχος μιας ολοκαίνουργιας ψηφιακής ταυτότητας που περιλαμβάνει ένα υπερσύγχρονο UI/UX interface, το οποίο αναδεικνύει τη μοναδική ποικιλία των προϊόντων του, συνδυάζοντας υψηλή αισθητική, αλλά και την απόλυτη user-friendly εμπειρία πλοήγησης.

Επιπρόσθετα, με τη βοήθεια καινοτόμων custom ψηφιακών εργαλείων, όπως το gift maker και το gift card, η «Κάβα Ανθίδης» πλέον χαίρει ενός top-notch υπερσύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο είναι έτοιμο να καλύψει τις ανάγκες ακόμα και του απαιτητικότερου λάτρη ποτών!

Δείτε το έργο εδώ: www.anthidis.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η nrg.gr εμπιστεύθηκε ξανά την BACKBONE για το πρόγραμμα incharge

Η nrg.gr εμπιστεύθηκε ξανά την εταιρεία τεχνολογίας BACKBONE, αυτή τη φορά για την ψηφιακή ανάπτυξη του προγράμματος incharge, με σκοπό να σχεδιάσει την ιστοσελίδα και τα custom εργαλεία του.

Στόχος του project ήταν μεσω της τεχνολογίας, η καινούργια και πρωτοποριακή αυτή ενέργεια, να ενημερώνει και να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του οδηγού στην Ελλάδα, που επιλέγει την ηλεκτροκίνηση για τη μετακίνησή του.

Η BACKBONE ως μακροχρόνιος συνεργάτης της nrg, συνέβαλε σημαντικά στη στρατηγική που αφορά στην επικοινωνία της νέας εμπορικής επωνυμίας incharge, στη λειτουργική διασύνδεσή της με τον κύριο ιστότοπο / brand της nrg και κυρίως στη δημιουργία ενός custom χρηστικού έργου.

Αξιοποιώντας τις υποδομές του Ομίλου Motor Oil, μέσω της χρήσης σταθμών AVIN και Shell το συνολικό αυτό έργο της nrg, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα βήματα προς την επιτυχή ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης σε εθνικό επίπεδο.

Η BACKBONE από τη μεριά της ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία το ψηφιακό μέρος του έργου με τα εξής κύρια χαρακτηριστικά:

 

  • διαδραστικό χάρτη, με τον οποίο ο οδηγός μπορεί να εισάγει την αφετηρία + τον προορισμό του για να λάβει την πιο εξυπηρετική διαδρομή σταθμών φόρτισης για το ταξίδι του.
  • διασύνδεση με το Portal για την είσοδο στην εφαρμογή incharge, η οποία επιτρέπει στους συνδεδεμένους χρήστες να βλέπουν το ιστορικό συναλλαγών τους και τους σταθμούς φόρτισης που έχουν χρησιμοποιήσει.
  • κλιμακούμενη αρχιτεκτονική πληροφοριών που θέτει τα θεμέλια για τη μετάβασή του incharge σε μια πλατφόρμα με πολλαπλές λειτουργίες και νέες υπηρεσίες.

 

Η ιστοσελίδα επιπρόσθετα διαθέτει ανθρωποκεντρικό / πελατοκεντρικό σχεδιασμό, προσφέροντας εύκολη και ευχάριστη πλοήγηση, με έμφαση UX στο “mobilefirst” ώστε ο χάρτης να αποτελεί χρηστικό εργαλείο για τον οδηγό και η συνολική εμπειρία του να είναι μοναδική. 

Η BACKBONE, μέσω της τεχνολογίας προσφέρει στην εταιρεία ενέργειας nrg, ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις που αναδεικνύουν αυτή και τις πρωτοπόρες υπηρεσίες της ενώ παράλληλα συντελεί στην επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η νέα ψηφιακή ταυτότητα του Delikaris Sport από την Generation Y

Με σκοπό να ενδυναμώσει την πενταετή συνεργασία του με την Generation Y - International eBusiness Hub κατόπιν της ανάπτυξης στρατηγικής digital marketing, καθώς και της διεξαγωγής πρωτογενούς ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας αγοράς, το δημοφιλές webstore αθλητικών ειδών αποφάσισε να εμπιστευτεί την Generation Y για ακόμα μια φορά.

Συγκεκριμένα, αυτή τη φορά, μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης της ολοκαίνουργιας ψηφιακής του ταυτότητας, τo Delikaris Sport, ψηφιακός απόγονος του θρυλικού ποδοσφαιριστή, είναι πλέον έτοιμo να προσφέρει μία απολαυστικά μοναδική εμπειρία πλοήγησης στους πελάτες του, αντιπροσωπεύοντας την επιτομή ενός υπερσύγχρονου φιλικού προς τον χρήστη e-shop.

Δείτε το έργο εδώ: www.delikaris-sport.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Live η νέα 360 καμπάνια του Spitishop σε συνεργασία με τη Sleed

Σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media & YouTube "Για ένα spiti, δικό σου!" Με αυτό το μήνυμα, η Sleed δημιουργεί τη νέα above the line καμπάνια για το μεγαλύτερο e-shop λευκών ειδών και ειδών διακόσμησης στην Ελλάδα, το Spitishop.

Το concept της νέας καμπάνιας κινείται γύρω από την παραδοχή ότι κάθε άνθρωπος εκφράζει ένα κομμάτι του εαυτού του μέσα από τις επιλογές διακόσμησης που κάνει για το σπίτι του και τότε το σπίτι, γίνεται σπίτι του!

Το creative τμήμα της Sleed ανέλαβε end to end την δημιουργία της καμπάνιας, ξεκινώντας από τη σύλληψη της ιδέας και τη δημιουργία σεναρίου, και προχωρώντας μέχρι και την παραγωγή του TVC, αλλά και την προσαρμογή σε digital υλικά. Χρησιμοποιώντας το in-house studio παραγωγής, κατάφερε να προσφέρει μια ολιστική λύση για το σύνολο της καμπάνιας.

Τέλος, η digital ομάδα της Sleed, με την οποία συνεργάζεται το Spitishop περισσότερο από 8 χρόνια, κατάφερε να προσφέρει μια 360 λύση επικοινωνίας, τόσο στο οnline όσο και στο traditional media. Πιο συγκεκριμένα μέσα από τη χρήση τηλεόρασης και ραδιοφώνου αλλά και μέσω των Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest & Programmatic , η καμπάνια στόχευσε στο να κάνει όσο το δυνατό μεγαλύτερο και αποτελεσματικότερο reach στο κοινό-στόχο και να εδραιωθεί ως η Νο1 λύση για το σπίτι.

H καμπάνια βγήκε on air στα μέσα Οκτωβρίου και αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά το Φεβρουάριο του 2022.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search