New Projects

Online το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Berto Lucci από την Generation Y

Η εταιρεία BERTO LUCCI, μία από τις ηγετικές εταιρείες στο χώρο της ανδρικής ένδυσης, διαθέτοντας 45 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της ανδρικής μόδας και 25 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία και την τεχνογνωσία τής Generation Y – International eBusiness Hub σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος, αλλά και τη διαμόρφωση της digital marketing στρατηγικής της.

Έτσι, η Generation Y, δημιούργησε το εκσυγχρονισμένο ηλεκτρονικό κατάστημα του δημοφιλούς fashion brand, το οποίο είναι πλέον live, έτοιμο να φιλοξενήσει και να ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις της ανδρικής μόδας!

Μπορείτε να δείτε το έργο εδώ: www.bertolucci.com.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Digital Marketing του Βιολογικού Χωριού αναλαμβάνει η Sleed

Το Βιολογικό Χωριό, ο leader της αγοράς βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα, ανέθεσε στη Sleed τη Digital Marketing στρατηγική του brand.

Η ομάδα της Sleed αναλαμβάνει να προβάλλει την φιλοσοφία και τις αξίες του brand στον ψηφιακό κόσμο μέσα από το σύνολο των digital καναλιών, έχοντας ως στόχο την περαιτέρω εδραίωση του Βιολογικού Χωριού στη συνείδηση του καταναλωτή, αλλά και την ανάδειξη της σημασίας της βιολογικής διατροφής στην καθημερινότητά μας.

Με τη βοήθεια της Sleed, το Βιολογικό Χωριό επιχειρεί να ενισχύσει την online παρουσία του και να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση του στην αγορά, προσφέροντας στον καταναλωτή μία πολύ μεγάλη γκάμα βιολογικών προϊόντων διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή μέσω του e-shop και ενός συνεχώς αναπτυσσόμενου δικτύου φυσικών καταστημάτων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από την ATCOM το Istorima.org

Το ψηφιακό αρχείο προφορικής ιστορίας της Ελλάδας istorima.org είναι στον αέρα από την ATCOM. Αποτελεί έργο για τη μη κερδοσκοπική εταιρεία Istorima, στόχος της οποίας είναι η δημιουργία αρχείου προφορικών ιστοριών της Ελλάδας και η προσωρινή επαγγελματική απασχόληση νέων σε όλη τη χώρα.

Πραγματοποιείται με ιδρυτική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Ενίσχυση και Επανεκκίνηση των Νέων”, και δημιουργήθηκε με την υποστήριξη της ATCOM, η οποία ανέλαβε τον σχεδιασμό, την τεχνολογική υλοποίηση και τη φιλοξενία του site.

Η ATCOM, στο πλαίσιο της πολιτικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, υποστήριξε έμπρακτα την πρωτοβουλία του Istorima, υιοθετώντας στρατηγική καινοτομίας και δημιουργικότητας, για να εκπληρώσει το όραμα των εμπνευστριών του, Σοφίας Παπαϊωάννου και Katherine Fleming. Το istorima.org φέρνει προφορικές ιστορίες από όλη την Ελλάδα στις άκρες των δαχτύλων των επισκεπτών, σε ένα μοντέρνο και εύχρηστο περιβάλλον που συνδυάζει έξυπνα τον ήχο, την εικόνα και το βίντεο.

Με απλή και ξεκάθαρη πλοήγηση, ο χρήστης βρίσκεται πάντα ένα κλικ μακριά από την επόμενη ιστορία, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή μια αξιομνημόνευτη εμπειρία. Εντός της επόμενης τετραετίας, αναμένεται να φιλοξενήσει 50.000 ιστορίες, με τη συνδρομή 1.500 ερευνητών από κάθε νομό της Ελλάδας.

Με ιδιαίτερη έμφαση στην ευχρηστία και την προσβασιμότητα, ο σχεδιασμός του site πραγματοποιήθηκε με mobile-first προσέγγιση, υπό τη λογική του progressive advancement. Παράλληλα, διαθέτει την προηγμένη τεχνολογική υποδομή της βραβευμένης CMS πλατφόρμας της ATCOM Netvolution, η οποία διασφαλίζει τη βέλτιστη παρουσίαση του πλούσιου περιεχομένου που φιλοξενεί, καθώς και την αξιόπιστη λειτουργία του, σε κάθε συσκευή.

Η δημοσιογράφος κα Σοφία Παπαϊωάννου, δήλωσε σχετικά: “Το Istorima είναι ένα μεγάλο έργο που όμοιό του, σε συμμετοχή Ερευνητών, δεν έχει ξαναγίνει. Θέλουμε το site μας να γίνει ο τόπος που θα ακούμε και θα μοιραζόμαστε ιστορίες, στιγμές και βιώματα ανθρώπων. Ακούγοντας ιστορίες γινόμαστε όλοι λίγο σοφότεροι”.

“Η άυλη πολιτιστική κληρονομιά μίας χώρας είναι πολύτιμη. Το istorima.org επιτελεί το σημαντικό έργο της καταγραφής, συντήρησης και προβολής της προφορικής ιστορίας της Ελλάδας, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που, μέσα από τη συνεργασία μας, συνεισφέραμε κι εμείς σε αυτό. Η στήριξή μας στην πρωτοβουλία του Istorima, της κας Σοφίας Παπαϊωάννου και του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, είναι δεδομένη και συνεχής.”, δήλωσε σχετικά ο Chief Commercial Officer της ATCOM κ. Ιάσων Καταρόπουλος.

Επισκεφθείτε το istorima.org εδώ: www.istorima.org

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
DigitalWise και Mototrend μαζί για τρίτη χρονιά

Μαζί θα πορευτούν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά DigitalWise και Mototrend, επισφραγίζοντας μια άκρως επιτυχημένη συνεργασία. 

Η Mototrend αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα εκτενές δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα, και διανέμει κάθε χρόνο χιλιάδες οχήματα από διεθνή brands στο χώρο της μηχανοκίνησης, όπως η Kymco και η VOGE, μια νέα μάρκα, θυγατρική του κολοσσού Loncin. 

Η DigitalWise έχει αναλάβει πλέον το σύνολο των 360ο ενεργειών της Mototrend, έχοντας ήδη βγάλει on air 3 websites, το www.kymco.gr, το www.voge.gr και το εταιρικό www.mototrend.gr.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στην Kymco η DigitalWise δημιούργησε την ετήσια στρατηγική που περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρήσεις, social media και digital banners, POP υλικά, online και offline activations, ενώ χειρίζεται και το σύνολο των media. 

Επίσης, από το προηγούμενο καλοκαίρι λειτουργεί και η πολυβραβευμένη online πλατφόρμα Test Ride It για την Kymco, στην οποία οι χρήστες μπορούν να κλείσουν το Test Ride για το scooter που επιθυμούν, την ημέρα και ώρα που τους βολεύει, και να γράψουν το δικό τους review (www.testrideit.kymco.gr). 

Παράλληλα, η DigitalWise διαχειρίζεται και τα brands Gemini, Kymco Healthcare, Silkolene και Tech Pulley, ενώ προχώρησε και στο εταιρικό rebranding της Mototrend.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε την συνεργασία μας με την Mototrend. Στόχος μας είναι να εξελίξουμε και να αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο την εικόνα και της ίδιας της Mototrend αλλά και των brands που διαθέτει.», δήλωσε ο Νίκος Μητσόπουλος, CEO της DigitalWise. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δημιουργία ανέπαφου μενού στο ξενοδοχείο Astir Palace από τη BACKBONE

Το πολυαγαπημένο και θρυλικό ξενοδοχείο Astir Palace (Four Seasons) προνόησε και συνεργάστηκε με τη BACKBONE για το σχεδιασμό της mobile εφαρμογής του (για iOS και Android) που υλοποιήθηκε για να καλύπτει τις ανάγκες των τριών εστιατορίων του ξενοδοχείου, Privilege Beach House, Matsuhisa και Beef Bar.

Πρωταρχικός στόχος του ξενοδοχείου ήταν να μπορούν να εξυπηρετούνται οι πελάτες των εστιατορίων με απολυτη ασφάλεια λογω της πανδημίας. H BACKBONE υλοποίησε την εφαρμογή σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να υπάρχει πλήρης ετοιμότητα για τη στιγμή που θα επαναλειτουργήσει η εστίαση. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη για ανέπαφο μενού και για το λόγο αυτό οι χρήστες μπορούν να το κατεβάσουν με QR code και να ζητήσουν να κάνουν κράτηση τραπεζιού - booking request.

Επίσης η εφαρμογή σχεδιάστηκε με προδιαγραφές UI & UX ώστε να μπορεί ο χρήστης από όπου και αν βρίσκεται, να πλοηγηθεί στα μενού των εστιατορίων από οποιαδήποτε κινητή συσκευή, με γρήγορο και απλό τρόπο και να δώσει την παραγγελία του πριν ή κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο εστιατόριο.

Η BACKBONE δημιούργησε αυτή την εφαρμογή ως εργαλείο και για τους υπεύθυνους των εστιατορίων, εξυπηρετώντας και απλοποιώντας εσωτερικές απαιτήσεις και διαδικασίες λειτουργίας. Οι υπεύθυνοι μπορούν να ανανεώνουν εύκολα τα μενού τους και να οργανώνουν τις κρατήσεις τους, σώζοντας πολύτιμο χρόνο, ενέργεια και κόστος.

Επιπλέον η BACKBONE έχτισε την εφαρμογή αυτή με υψηλές προδιαγραφές τεχνολογίας, προκειμένου να είναι έτοιμη να υποστηρίξει μελλοντικά concierge services και άλλες ακόμα δράσεις του ξενοδοχείου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


To νέο lebenfashion.gr από τη Generation Y

Η Leben Fashion, μία από τις παλαιότερες ελληνικές εταιρείες σχεδιασμού και παραγωγής ρούχων η οποία ιδρύθηκε το 1985 στη Θεσσαλονίκη, αποφάσισε να προχωρήσει στην ψηφιοποίησή της, με αφορμή πάθος της για τη μόδα, θέλοντας να καινοτομήσει στην ελληνική αγορά.

Το fashion brand εμπιστεύτηκε την 20ετή εμπειρία και τεχνγνωσία της Generation Y – International eBusiness Hub σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού για την κατασκευή του ηλεκτρονικού της καταστήματος και επέλεξε μάλιστα τη λύση GY FAST Fashion.

Αναλαμβάνοντας το έργο, και έχοντας ως κύριο μέλημά της τη συμβολή στην επίτευξη του στόχου της Leben Fashion, η Generation Y παρέδωσε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υψηλής αισθητικής, καθιστώντας έτσι τις υπέροχες δημιουργίες της Leben Fashion προσβάσιμες στον ψηφιακό κόσμο!

Μπορείτε να δείτε το e-shop της Leben Fashion εδώ: www.lebenfashion.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Classy Glasses από την Generation Y

Η Αποθήκη Οπτικών Παπακώστα, η οποία ασχολείται με την εισαγωγή, την χονδρική και την λιανική πώληση οπτικών ειδών μεγάλων οίκων μόδας και πρόσφατα επεκτάθηκε και στη σχεδίαση - παραγωγή δικών του brands, αποφάσισε να εμπιστευτεί την 20ετή εμπειρία της Generation Y – International eBusiness Hub σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού για τη διαδικτυακή της επέκταση.

Αναλαμβάνοντας το έργο, η Generation Y έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη δυναμική είσοδο της επιχείρησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιλέγοντας custom κατασκευή.

Το Classyglasses.gr είναι ένα διαδικτυακό κατάστημα που συνδυάζει minimal και μοντέρνα αισθητική με την καλύτερη εμπειρία χρήστη και διαδραστικές λειτουργίες, όπως την επιλογή οπτικών ανάλογα με το σχήμα του σκελετού, έτσι ώστε να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να επιτυγχάνει υψηλές πωλήσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο,

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


H Linakis.digital δημιούργησε το mobile-first portal της Vegan Times

H Linakis.digital σχεδίασε και υλοποίησε το νέο mobile-first portal ενημέρωσης για την vegan μετάβαση και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Το www.vegantimes.gr εξυπηρετεί ολοκληρωμένα τις ανάγκες κάθε vegan ή υποψήφιου vegan καταναλωτή καθώς παρέχει όλες τις πληροφορίες για τη vegan φιλοσοφία, τις αξίες της και τη μετάβαση σε έναν σύγχρονο, ηθικό, και βιώσιμο τρόπο ζωής.

Η πύλη λειτουργεί ως μία γρήγορη και πλήρης μηχανή αναζήτησης πιστοποιημένων vegan προϊόντων και υπηρεσιών (Βρες). Διαθέτει λειτουργία «εγγύτητας» και ενημερώνει τον χρήστη για τα σημεία κοντά του όπου μπορεί να βρει προϊόντα και υπηρεσίες του directory. Παρέχει επίσης ενημέρωση για gluten free πιστοποιημένα vegan προϊόντα, και αλλεργιογόνους παράγοντες ώστε οι καταναλωτές με ιδιαίτερες ανάγκες να βρίσκουν τις δικές τους επιλογές.

Ο σχεδιασμός με απλές γραμμές και εικαστικό συνυφασμένο με την πληροφορία, προσφέρει εύκολη περιήγηση και εξυπηρετεί τον στρατηγικό στόχο της Vegan Times, να φέρει τον vegan τρόπο ζωής στο προσκήνιο ως μια εύκολη επιλογή, προσιτή προς όλους.

Για τo νέο website, η Linakis.digital εφάρμοσε καινοτόμες UX μεθοδολογίες, θέτοντας στο επίκεντρο τον χρήστη σε διαφορετικά στάδια της μετάβασής του στον vegan τρόπο ζωής. Κατά τον σχεδιασμό του portal διενεργήθηκαν user tests σε ομάδες επισκεπτών ώστε να συγκεραστούν αρμονικά οι διαφορετικές ανάγκες.

Χρησιμοποιώντας ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου CMS, δόθηκαν στο ενημερωτικό portal της Vegan Times δυνατότητες όπως:

  • Γρήγορη και εύκολη αναζήτηση προϊόντων και σημείων πώλησης μέσω της build-in μηχανής αναζήτησης και custom-made λειτουργιών. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα γεωγραφικής και σύνθετης αναζήτησης ώστε να βρίσκει ακριβώς αυτό που χρειάζεται εύκολα από οποιαδήποτε συσκευή.
  • Εύκολη και ταχύτατη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου που εξυπηρετεί πλήρως την ανάγκη του χρήστη για διαρκώς εμπλουτιζόμενο περιεχόμενο.
  • Απαράμιλλη εμπειρία χρήστη και δυνατότητα επεκτασιμότητας για τη διαχείριση μεγάλου όγκου επισκεπτών.
  • Άμεση διάδοση της πληροφορίας στον ψηφιακό κόσμο μέσω των on-page Social Media εργαλείων.
  • Εμφάνιση σε υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης μέσω των on-page SEO δυνατοτήτων.

 

Η Μαίρη Μανωλέλλη, CEO της Vegan Times δήλωσε σχετικά: «Όταν ξεκίνησε αυτό το ταξίδι, στο μυαλό μας ήταν η εξυπηρέτηση του ανθρώπου που πρεσβεύει την σύγχρονη εποχή, σέβεται και προστατεύει όλα τα ζώα, και ενδιαφέρεται για την βιωσιμότητα του πλανήτη. Το www.vegantimes.gr φιλοδοξεί να γίνει το σημείο αναφοράς για τη διάδοση της vegan φιλοσοφίας στην Ελλάδα και για τον λόγο αυτόν απευθυνθήκαμε στην Linakis.digital, τη μεγαλύτερη και πιο δυναμική ελληνική εταιρία στον κλάδο της. Το κοινό μας ταξίδι στη δημιουργία του portal ήταν απολαυστικό και διαφωτιστικό. Ευχαριστούμε όλους τους ανθρώπους της Linakis.digital για το πάθος και την αφοσίωσή τους.»

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέα συνεργασία για τη Sleed με τα Οπτικά Δημητριάδη


Η Sleed ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει τη συνολική digital παρουσία του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος Οπτικών στην Ελλάδα, τα Οπτικά Δημητριάδη.

Η συνεργασία ξεκινά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου e-shop dimitriadisoptics.gr το οποίο, μεταξύ άλλων, διαθέτει λειτουργία Try On, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει τα γυαλιά της αρεσκείας του, χρησιμοποιώντας την κάμερα του υπολογιστή ή του κινητού του.

Παράλληλα, η Sleed θα διαχειριστεί τη στρατηγική social media και τη διαφημιστική στρατηγική σε όλα τα digital κανάλια, παρέχοντας consulting και υποστήριξη σε κάθε βήμα του νέου e-commerce εγχειρήματος της εταιρείας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δύο νέες συνεργασίες ανακοίνωσε η Generation Y

Δύο νέες συνεργασίες για την ανάπτυξη ισάριθμων ιστοσελίδων ανακοίνωσε η Generation Y - International eBusiness Hub.

Πιο συγκεκριμένα, ο Καθηγητής Ογκολογίας και παθολογίας, Δρ. Κωνσταντίνος Συρίγος, ο οποίος διαθέτει 30 χρόνια εμπειρίας και δημοσιεύσεις σε έγκριτα ιατρικά και επιστημονικά περιοδικά, αποφάσισε να εμπιστευτεί την εξίσου πολυετή εμπειρία και τεχνογωσία στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής Generation Y για την κατασκευή τής νέας του ιστοσελίδας, έτσι ώστε να βελτιώσει την ψηφιακή του παρουσία.

Αναλαμβάνοντας το έργο, η Generation Y έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην καθαρή minimal αισθητική για τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης. Μέσα από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις στην έγκαιρη διάγνωση και σύγχρονη θεραπεία του καρκίνου, καθώς επίσης να παίρνει απαντήσεις στα πιο συχνά και εύλογα ερωτήματα του και να ενημερώνεται για τις διαθέσιμες επιλογές. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό και έδωσε μια φρέσκια ματιά στην διαδικτυακή παρουσία του καθηγητή.

Επίσης, η ΚΑΣΣΙΝΑΚΗΣ Α.Ε., μια από τις κορυφαίες εταιρίες κατασκευής ηλεκτρικού εξοπλισμού υψηλής ποιότητας στην Ελλάδα, με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία η οποία βασίζεται στην έρευνα, ανάπτυξη και παραγωγή συστημάτων διαχείρισης καλωδίων υψηλής ποιότητας, ξεκινά το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού, δείχνοντας εμπιστοσύνη στην Generation Y– International eBusiness Hub για να επιτύχει τον στόχο της, δηλαδή την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της εταιρίας.

Έτσι, στο πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης στην παροχή υπηρεσιών eBusiness που προσφέρει η Generation Y, ανέλαβε την κατασκευή του εταιρικού ιστότοπού της καθώς και τη δημιουργία και την υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, με σκοπό τη δημιουργία ενός ακόμη ισχυρότερου ψηφιακού αποτυπώματος της εταιρείας, προκειμένου να εξασφαλίσει την κυρίαρχη διαδικτυακή παρουσία που της αξίζει.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search