Η κορυφαία εταιρεία εσωρούχων Luna Splendida, με 1.000 σημεία πώλησης από το 1996, εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y - International eBusiness Hub στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Προκειμένου να εκτοξεύσει το brand awareness και τις πωλήσεις της στην Ελλάδα, καθώς και να θέσει τις βάσεις για εξαγωγική online δραστηριότητα, η Luna Splendida ανέθεσε στην Generation Y τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς, καθώς και το σχεδιασμό στρατηγικής digital marketing.
Ο νέος πελάτης της Generation Y είναι πλέον έτοιμος να αυξήσει κατακόρυφα το κέρδος του στο πιο λατρεμένο γυναικείο industry, με βάση ένα ισχυρότερο επικοινωνιακά και δομικά προφίλ που θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξή του διεθνώς, χάρη στην ολιστική στρατηγική προσέγγισή της.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]