New Projects

Vechro και ForestView ανανεώνουν τη συνεργασία τους με τη δύναμη του χρώματος

"Το χρώμα έχει δύναμη" είναι το μήνυμα της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η ForestView σε συνεργασία με το τμήμα marketing της Vechro. H 360ο καμπάνια, που τρέχει ήδη σε online & offline περιβάλλον, αποτελεί έναν «ύμνο» στο χρώμα και το ρόλο που παίζει στη ζωή μας.

Χρησιμοποιώντας έναν εντελώς διαφορετικό για την κατηγορία, επικοινωνιακό «κώδικα», επιχειρεί να ανάγει τη Vechro στο απόλυτο συνώνυμο του χρώματος αφού με την «δύναμη» των ανθεκτικών, άοσμων και οικολογικών της χρωμάτων μπορείς να αλλάξεις τα πάντα, ακόμα και το σήμερα! 

Η νέα καμπάνια, «επισφραγίζει» την ανανέωση της συνεργασίας ForestView – Vechro για δεύτερη χρονιά, με την πρώτη να αναλαμβάνει εκ νέου μετά από κλειστό spec, τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη δημιουργική υλοποίηση και το content strategy του brand, με σκοπό να κάνει το επόμενο βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξή του. 

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η εταιρία Top Cut Modiano με σκηνοθέτη τον Γιάννη Δημολίτσα. 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=bPr8aWYxHS4"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η DigitalWise δημιούργησε το νέο e-shop του glo

Η DigitalWise σχεδίασε και υλοποίησε το νέο e-shop του glo της ΒΑΤ, της έξυπνης και πρακτικής συσκευής, που θερμαίνει, αντί να καίει, ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού, εξασφαλίζοντας στους ενήλικους καπνιστές αυθεντική εμπειρία καπνού, χωρίς καύση, χωρίς στάχτη και με λιγότερη μυρωδιά.

Το νέο e-shop του glo υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Magento 2, στοχεύοντας στην καλύτερη εμπειρία του χρήστη μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο UX/UI.

Παράλληλα, η αμφίδρομη διασύνδεση με το Salesforce CRM και η σύνδεση με το σύστημα Courier, επιτυγχάνουν μία απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία του e-shop και μια ευχάριστη εμπειρία για τον χρήστη.

Τέλος, αξιοσημείωτη είναι η υλοποίηση διεθνών προδιαγραφών φιλοξενίας και ασφάλειας, σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα της British American Tobacco.


Ανακαλύψτε το discoverglo.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η νέα ιστοσελίδα της ΕXL Consulting από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία τη νέα ιστοσελίδα της εταιρείας ΕXL Consulting, www.exl.gr.

Η ΕXL Consulting είναι μια ομάδα νέων μα συνάμα έμπειρων ανθρώπων και αφοσιωμένων επαγγελματιών - με χρηματοοικονομικό, ασφαλιστικό, νομικό, μηχανικό και risk management υπόβαθρο.

Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε εταιρείες και οικογενειακά γραφεία, ώστε να διαχειριστούν τους λειτουργικούς, ατυχηματικούς, χρηματοοικονομικούς και στρατηγικούς κινδύνους τους που θα εμφανιστούν. Η εταιρεία μπορεί να προσδιορίσει, αξιολογήσει, μετακυλήσει και μειώσει αυτούς τους κινδύνους, μέσω μιας ξεκάθαρης και δομημένης προσέγγισης.

Η ιστοσελίδα έχει σχεδιαστεί ώστε ο χρήστης με εύκολη και γρήγορη πλοήγηση να γνωρίσει όλες τις κατηγορίες των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Επίσης, έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει τους εργαζόμενους της εταιρείας, καθώς και να ενημερωθεί για τα νέα της μέσω του blog.

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν για ακόμα μια φορά ένα καλαίσθητο διαδικτυακό χώρο με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών του πελάτη.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Dimello UK στην Forestview

Στην Forestview ανέθεσε η KAFEA TERRA UK LTD, το digital marketing του brand Dimello Coffee στην Βρετανική αγορά. To brand ξεκίνησε τη λειτουργία του e-shop και βρίσκεται στο Amazon UK, από τον περασμένο Νοέμβριο.

H συνεργασία αφορά στη μελέτη της επικοινωνίας με στόχο το brand awareness και την στρατηγική προώθησης του e-commerce.

Στόχος, είναι η εδραίωση του brand Dimello Coffee στο απαιτητικό καταναλωτικό κοινό της Αγγλίας και η ανάπτυξή του σε επίπεδο πωλήσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
H ForestView σε ρόλο e-commerce συνεργάτη για την Milupa

Στη ForestView ανέθεσε η Milupa, της εταιρείας NUTRICIA, τη σχεδίαση της Direct to Consumer στρατηγικής του brand και την τεχνική υλοποίηση του e-shop My Milupa Shop, ενός από τα πρώτα online καταστήματα στην κατηγορία βρεφική & νηπιακή διατροφή.

Στόχος της συνεργασίας, η κάλυψη της ανάγκης του καταναλωτή για βέλτιστη και άμεση εξυπηρέτηση και η εμβάθυνση της σχέσης με το brand.

 

Συγκεκριμένα, η ForestView σχεδίασε και υλοποίησε, σε συνεργασία με την ομάδα της Milupa, το συνολικό value proposition, συμπεριλαμβανομένου συστήματος διαμόρφωσης  επαναλαμβανόμενων αγορών / συνδρομής (My Milupa Easy Order), τη συνολική εμπειρία του χρήστη στο e-shop και το σχεδιασμό της αυτοματοποιημένης επικοινωνίας μέσω e-mails, σε διάφορα σημεία του customer journey.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τρεις νέες συνεργασίες για την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου

Τρεις νέες συνεργασίες προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες Coralli Beach Hotel, Car Opsis, Beauties ανέθεσαν στην ΕΛΕΔ τον σχεδιασμό και την κατασκευή των νέων ιστοσελίδων τους.

To Coralli Beach Hotel (www.corallibeachhotel.gr) είναι μια ιδιαίτερη πρόταση διαμονής για τις ημέρες αναψυχής. Βρίσκεται στην βόρεια  πλευρά της Κρήτης και αποτελείται από 29 δωμάτια με προσανατολισμό και άμεση πρόσβαση στη θάλασσα.

Η Car Opsis (www.caropsis.com) είναι μία ελληνική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1993, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς για το κλασσικό όχημα, με εργασίες και τεχνικές υψηλού επιπέδου.

Η Βeauties (www.beauties.gr) ιδρύθηκε το 1989 στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στις αγορές καλλυντικών ειδών, ειδών περιποίησης, διακόσμησης άκρων και αξεσουάρ μαλλιών χονδρικής, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο.

Οι ιστοσελίδες έχουν σχεδιαστεί με στόχο η εμπειρία πλοήγησης του χρήστη να είναι απλή, γρήγορη και αξιόπιστη.

Όπως σε κάθε project της ΕΛΕΔ, οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν ιστότοπους με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών και αισθητικής του πελάτη.

Η περιήγηση στα site είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Tο νέο e-shop του Kidstyle.gr με ρούχα Energiers από την Generation Y

Το Kidstyle.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα βρεφικής και παιδικής μόδας που έχει ως κύριο στόχο να χρωματίσει την ντουλάπα των μικρών μας φίλων με τα ρούχα της εταιρίας Energiers, αποφάσισε να εμπιστευτεί την πολυετή εμπειρία της Generation Y – International eBusiness Hub στον ψηφιακό μετασχηματισμό, που μετρά πλέον πάνω από 21 χρόνια στον χώρο, για την ανανέωση της ψηφιακής της στρατηγικής.

Η Generation Y, θέλοντας να αποτυπώσει τον πολύχρωμο χαρακτήρα του Kidstyle.gr, δημιούργησε το ανανεωμένο ηλεκτρονικό του κατάστημα επιλέγοντας τη λύση GY FAST Fashion, ενώ έχει αναλάβει και το σχεδιασμό κι εκτέλεση του performance marketing του e-shop.

Μπορείτε να δείτε το έργο εδώ: www.kidstyle.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το νέο website της ZAB Implant Specialists από την ΕΛΕΔ

Η οδοντιατρική κλινική ZAB Implant Specialists έχει ολοκαίνουριο site μοντέρνας αισθητικής κατασκευασμένο από την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου.

Επισκεφθείτε τη νέα ιστοσελίδα της ZAB Implant Specialists www.zabimplants.com, και βρείτε ό,τι αναζητάτε σχετικά με Οδοντικά Εμφυτεύματα, Ανάπλαση Οστού και Αισθητική Οδοντιατρική & Προσθετική.

Η επιστημονική ομάδα της οδοντιατρικής κλινικής ZAB Implant Specialists δημιουργήθηκε από τους πρωτοπόρους Δημήτριο Ζαμπάρα (Δ/ντης), Σπυρίδων Μπουμπούλη και Αθανάσιο Σπανό που ασχολούνται με την οδοντιατρική εμφυτευματολογία από το 1988.

Η ομάδα παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις οδοντιατρικών εμφυτευματικών αποκαταστάσεων, ενώ έχουν εφαρμοστεί κλινικά όλα τα γνωστά συστήματα εμφυτευμάτων.

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ακόμα μια φορά ένα site με UI/UX τελευταίας γενιάς και εμφάνιση με γνώμονα την επιθυμία του πελάτη αλλά κυρίως την υψηλή αισθητική και την ευκολία πλοήγησης του χρήστη!
Στην αρχική σελίδα μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, την επιστημονική ομάδα, ενώ ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και να επικοινωνήσει εύκολα με την εταιρεία.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Online το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Berto Lucci από την Generation Y

Η εταιρεία BERTO LUCCI, μία από τις ηγετικές εταιρείες στο χώρο της ανδρικής ένδυσης, διαθέτοντας 45 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της ανδρικής μόδας και 25 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία και την τεχνογνωσία τής Generation Y – International eBusiness Hub σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος, αλλά και τη διαμόρφωση της digital marketing στρατηγικής της.

Έτσι, η Generation Y, δημιούργησε το εκσυγχρονισμένο ηλεκτρονικό κατάστημα του δημοφιλούς fashion brand, το οποίο είναι πλέον live, έτοιμο να φιλοξενήσει και να ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις της ανδρικής μόδας!

Μπορείτε να δείτε το έργο εδώ: www.bertolucci.com.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Digital Marketing του Βιολογικού Χωριού αναλαμβάνει η Sleed

Το Βιολογικό Χωριό, ο leader της αγοράς βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα, ανέθεσε στη Sleed τη Digital Marketing στρατηγική του brand.

Η ομάδα της Sleed αναλαμβάνει να προβάλλει την φιλοσοφία και τις αξίες του brand στον ψηφιακό κόσμο μέσα από το σύνολο των digital καναλιών, έχοντας ως στόχο την περαιτέρω εδραίωση του Βιολογικού Χωριού στη συνείδηση του καταναλωτή, αλλά και την ανάδειξη της σημασίας της βιολογικής διατροφής στην καθημερινότητά μας.

Με τη βοήθεια της Sleed, το Βιολογικό Χωριό επιχειρεί να ενισχύσει την online παρουσία του και να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση του στην αγορά, προσφέροντας στον καταναλωτή μία πολύ μεγάλη γκάμα βιολογικών προϊόντων διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή μέσω του e-shop και ενός συνεχώς αναπτυσσόμενου δικτύου φυσικών καταστημάτων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search