Σε μια από τις πιο πολυαναμενόμενες διεθνείς συνεργασίες για τον ψηφιακό κόσμο, το φημισμένο Maestral Resort & Casino στο Μαυροβούνιο, ανέθεσε στην Generation Y - International eBusiness Hub τον ολιστικό ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρικής εικόνας του, που περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα:
- σχεδιασμό και κατασκευή του νέου ιστοτόπου του, βασισμένο σε ιδιαίτερο concept
- νέο εταιρικό του βίντεο
- σχεδιασμό και εφαρμογή στρατηγικής της ψηφιακής του προώθησης!
Το Φεβρουάριο του 2021, ένα από τα πιο εμβληματικά πολυτελή ξενοδοχεία και καζίνο στη Μεσόγειο, το οποίο συνδυάζει ιδανικά τις αποδράσεις των διακοπών, τη χαλάρωση, τη διασκέδαση, το παιχνίδι, τη συγκίνηση και τα επαγγελματικά ταξίδια, αποφάσισε να προχωρήσει σε πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό με στόχο την ανανέωση και την ενίσχυση της διαδικτυακής του παρουσίας στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνή κλάδο φιλοξενίας. Για το λόγο αυτό εμπιστεύθηκε πλήρως την Generation Y.
Mε σεβασμό στην υψηλή αισθητική και το ξεχωριστό στυλ του ξενοδοχείου, με στόχο να αναδείξει και να μεταφέρει διαδικτυακά την άψογη εξυπηρέτηση, το εξαιρετικό περιβάλλον και τις συναρπαστικές εμπειρίες που προσφέρει στους επισκέπτες του, η ελληνική πολυεθνική οραματίστηκε και έφερε εις πέρας την υπερσύγχρονη ψηφιακή τοποθέτηση του Maestral Resort & Casino, χρησιμοποιώντας τις πιο τελευταίες τεχνολογίες σε UI/UX, digital strategy για 17 χώρες-στόχο, καθώς και στη δημιουργία υψηλής αισθητικής εταιρικού video.
Αποτέλεσμα της στρατηγικής της Generation Y ήταν το ξενοδοχείο των 200 πολυτελών δωματίων και των 7 εστιατορίων, να είναι fully booked σε όλη τη διάρκεια του πολύ ιδιαίτερου καλοκαιριού, ενώ αυτήν την περίοδο χτίζεται η στρατηγική επικοινωνίας για τη χειμερινή σεζόν.
Ο Γενικός Διευθυντής του Maestral, κ. Χρήστος Τσεμπεράς, δήλωσε: «Εν μέσω των πρόσφατων σοβαρών κλυδωνισμών του παγκόσμιου επιχειρείν, στο Maestral Resort & Casino πήραμε την απόφαση να αναδιαρθρώσουμε τη συνολική ψηφιακή στρατηγική μας. Σ’ αυτό το πλαίσιο, αναζητήσαμε έναν συνεργάτη που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτή τη στροφή μας και να μας βοηθήσει να γίνουμε πιο ευέλικτοι και προσανατολισμένοι στις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η Generation Y μας έπεισε ότι είναι ο κατάλληλος συνεργάτης για να υλοποιήσει και να θέσει σε δράση μια νέα προσέγγιση για την εξυπηρέτηση των στόχων μας. Η κατανόηση των αναγκών μας, η προσοχή στη λεπτομέρεια και ο υψηλός βαθμός επαγγελματισμού εγγυώνται την επιτυχή έκβαση της συνεργασίας μας».
Δείτε το νέο website εδώ: https://maestral.me
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου εμπιστεύτηκε το Ραδιοταξί Κέρκυρας για τη σχεδίαση και την κατασκευή του νέου του site www.corfutaxi.gr.
Η Corfu Taxi & Transfer Services Co-op Ltd είναι ο μεγαλύτερος και πιο αξιόπιστος πάροχος υπηρεσιών TAXI στην Κέρκυρα. Στις υπηρεσίες που προσφέρει περιλαμβάνονται τηλεφωνικό κέντρο Radiotaxi όλο το 24ώρο, αιτήματα κρατήσεων μέσω email και online, πρόσβαση σε ΑΜΕΑ, καταγεγραμμένη δραστηριότητα για τον εντοπισμό τυχόν μεταφοράς ή περιήγησης, πολύγλωσσο προσωπικό, υπηρεσία απώλειας και εύρεσης αντικειμένων.
Στην αρχική σελίδα, μέσω του slider, ο χρήστης μπορεί να δει διάφορες εικόνες από τις όμορφες γωνιές του νησιού ενώ κάνοντας scrolling down, μπορεί εύκολα και γρήγορα να ενημερωθεί για τις υπηρεσίες του corfutaxi.
Στο header ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με την εταιρεία, και να δει αναλυτικά τις υπηρεσίες που προσφέρει καθώς και να βρει τα σημεία εξυπηρέτησης. Στο header βρίσκεται και το πολύ σημαντικό tab «Κάντε Κράτηση» που μας κατευθύνει στο reservations.corfutaxi.gr, τον διαδικτυακό τόπο online κρατήσεων. Ένα πολύ βοηθητικό και εξυπηρετικό εργαλείο, που διευκολύνει τους επισκέπτες του νησιού.
Το site παίζει σε δύο γλώσσες, για εύκολη ανάγνωση από τους τουρίστες του νησιού.
Κατασκευασμένο από τους έμπειρους web developers της ΕΛΕΔ, σε ένα διαδικτυακό χώρο με UI/UX τελευταίας γενιάς, με responsive σχεδιασμό και πολύ φιλική περιήγηση!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου και minimal αισθητικής site της ξενοδοχειακής μονάδας Pantokrator Hotel
Βορειοανατολικά της πόλης της Κέρκυρας στο Μπαρμπάτι, σε ένα από τα πιο γραφικά χωριά στο νησί της Κέρκυρας, το Pantokrator Hotel βρίσκεται στους πρόποδες του εντυπωσιακού βουνού Παντοκράτορα.
Το Pantokrator Hotel είναι χτισμένο σε τυπικό μεσογειακό αρχιτεκτονικό στιλ, όπου η αμφιθεατρική διαμόρφωση των μπλοκ δωματίων προσφέρει ένα περιβάλλον σε στιλ χωριού και εκπληκτική θέα. Τα 102 δωμάτια είναι σε στιλ μπουτίκ το καθένα με τον δικό του μοναδικό χαρακτήρα. Η εσωτερική διακόσμηση τα καθιστά ξεχωριστά, ενώ τα μεγάλα μπαλκόνια με την εκπληκτική θέα στο Ιόνιο Πέλαγος, την πόλη της Κέρκυρας, την ηπειρωτική Ελλάδα και την αλβανική ακτογραμμή εξασφαλίζουν ήρεμες ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές.
Η νέα ιστοσελίδα της ξενοδοχειακής μονάδας έχει κατασκευαστεί από τους web developers και web designers της ΕΛΕΔ και διαθέτει UI/UX τελευταίας γενιάς. Έχει υψηλή αισθητική, σύμφωνη με την αισθητική του πελάτη, η πλοήγηση είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή.
Στην αρχική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί με μια ματιά να βρει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αφού όλες οι σημαντικές κατηγορίες είναι τακτοποιημένες στο header. Στον ιστότοπο ο επισκέπτης μπορεί να βρει φωτογραφικό υλικό του ξενοδοχείου και του τοπίου ώστε να έχει ολοκληρωμένη εικόνα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ομάδα της 3ds υπογράφει τη νέα digital καμπάνια του πολυκαταστήματος Κανελλόπουλος – ενός από τα μεγαλύτερα καταστήματα της Θεσσαλονίκης, με δεκαετίες παρουσίας στο χώρο του λιανικού εμπορίου, το οποίο φιλοξενεί όλα τα επώνυμα brands σε ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, καλλυντικά και αρώματα.
Η νέα στρατηγική έχει εκπονηθεί από τη 3ds, και βασίζεται σε Google, Social Media και email marketing καμπάνιες, που σκοπό έχουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της εταιρείας, η οποία υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην ποιότητα και την πολυτέλεια.
Τα έντονα δημιουργικά και τα call-to-action λεκτικά, ζωντανεύουν το συναίσθημα και επεκτείνουν την εμβληματικότητα των κορυφαίων brands, ενώ ταυτόχρονα εναρμονίζονται πλήρως με την υπάρχουσα εταιρική ταυτότητα του πολυκαταστήματος Κανελλόπουλος, που καλεί παλιούς και νέους πελάτες να ανανεωθούν μαζί του!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τρεις νέες συνεργασίες προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου. Συγκεκριμένα οι εταιρείες Trikaliaris, Taste of the Wild και Casa di Estella ανέθεσαν στην ΕΛΕΔ τον σχεδιασμό και την κατασκευή των νέων ιστοσελίδων τους.
Στo site της εταιρείας Trikaliaris (www.trikaliaris.com) θα βρείτε εξειδικευμένα και άριστης ποιότητας δομικά εργαλεία που χρειάζεστε για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό, αφού η εταιρεία βρίσκεται στον τομέα αυτό από το 1968.
Στο νέο και μοντέρνο site Taste of the Wild (www.tasteofthewild.com.gr) θα βρείτε την ιδανική διατροφή για τον καλύτερο σας φίλο. Μια διατροφή περιορισμένων συστατικών, όπου είναι μια απλουστευμένη προσέγγιση της διατροφής των ζώων συντροφιάς με βάση τη φυσική δίαιτα των σκύλων και των γάτων.
Στο νέο διαδικτυακό τόπο του Casa di Estella (www.casadiestella.gr) θα μπορέσετε να απολαύσετε τις ομορφιές της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα του Μαρμαρά, καθώς και της μικρής ξενοδοχειακής μονάδας Casa Di Estella. Μία μικρή περιήγηση στο site θα σας πείσει.
Οι ιστοσελίδες έχουν σχεδιαστεί με στόχο η εμπειρία πλοήγησης του χρήστη να είναι απλή, γρήγορη και αξιόπιστη.
Όπως σε κάθε project της ΕΛΕΔ, οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν ιστότοπους με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών και αισθητικής του πελάτη.
Η περιήγηση στα site είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρεμιέρα έκανε πριν λίγες ημέρες το νέο site του ThessNews, μέλος του μεγαλύτερου ειδησεογραφικού ομίλου στη Βόρεια Ελλάδα – της RThess Media Group.
Στόχος της 3ds που ανέλαβε το project ήταν να οδηγήσει το ThessNews στη νέα digital εποχή, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν: την έγκυρη ενημέρωση, την απόλυτη αξιοπιστία και την άμεση πρόσβαση στην πληροφορία.
Ως digital agency με μεγάλη εμπειρία στον ειδησεογραφικό χώρο, η 3ds επανασχεδίασε την εταιρική ταυτότητα του site, ενώ παράλληλα υιοθέτησε τις βέλτιστες πρακτικές σε development και UX/UI design ούτως ώστε οι αναγνώστες να απολαμβάνουν μια άρτια εμπειρία ενημέρωσης και εύκολης πρόσβασης σε ό,τι σημαντικό συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η 3ds έχει αναλάβει όλα τα μέσα του ομίλου εταιρειών του Ράδιο Θεσσαλονίκη, και αναμένεται συνέχεια!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου εμπιστεύτηκε το Σωματείου Ελληνικού Οδηγισμού για τη σχεδίαση και την κατασκευή του νέου του site www.seo.gr.
Το Σωματείο Ελληνικού Οδηγισμού είναι μια εξωσχολική, παιδαγωγική, μη κυβερνητική οργάνωση, που στοχεύει στην αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών και νέων μέσα σε αυτοδιοικούμενες Ομάδες, με σύγχρονους τρόπους εκπαίδευσης και δημιουργικές δραστηριότητες.
Το ΣΕΟ είναι μέλος της Παγκόσμιας Οργάνωσης Οδηγών και στην Ελλάδα λειτουργεί από το 1932. Επίκεντρο της κάθε μιας δράσης, συλλογικής ή ατομικής, παραμένει πάντοτε το παιδί. Κάθε παιδί, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας που το εμπιστεύεται ο γονιός του στο ΣΕΟ, γνωρίζοντας τα οφέλη που αυτό αποκομίζει από τα προγράμματά.
Η ιστοσελίδα έχει μοντέρνα αισθητική, υψηλού design. Μέσω του πλούσιου φωτογραφικού υλικό ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των δραστηριοτήτων του σωματείου. Η εύκολη και γρήγορη πλοήγηση διευκολύνει τον χρήστη να εξερευνήσει τη σελίδα και μέσω αυτής να γνωρίσει την ιστορία και τις δράσεις του σωματείου.
Στο header βρίσκουμε το tab «Περιοχή μελών» που μας κατευθύνει στο https://members.seo.gr, τον διαδικτυακό τόπο ενημέρωσης των μελών, το πολύ σημαντικό tab «Υποστηρίξτε μας» https://donate.seo.gr, μέσω του οποίου βρίσκουμε τους τρόπους που μπορούμε να στηρίξουμε το σωματείο, όπως επίσης και το tab «Οδηγικό Πρατήριο», που μας κατευθύνει στο e-shop του σωματείου, https://eshop.seo.gr . Όλα κατασκευασμένα από τους έμπειρους web developers της ΕΛΕΔ, σε ένα διαδικτυακό χώρο με UI/UX τελευταίας γενιάς, με responsive σχεδιασμό και πολύ φιλική περιήγηση!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η νέα επικοινωνία της ForestView για τα Simply Burgers, ξεκίνησε με ένα πανανθρώπινο φιλοσοφικό ερώτημα: Τι κάνει ένα burger τέλειο; Μια σειρά χορταστικών πλάνων, εστιάζει στο ότι η «τελειότητα» κρύβεται στα απλά πράγματα: τα φρέσκα υλικά, την ποιότητα και την αγάπη για το καλό φαγητό.
Πρωταγωνιστής της καμπάνιας, τα «συστατικά» που κάνουν τα Simply Burgers τόσο ξεχωριστά και υπογραμμίζουν την πραγματική σημασία του Food we Love.
Η υπογραφή του brand, πιο επίκαιρη από ποτέ, για το κοινό που αναζητεί την ουσία των πραγμάτων και όχι το «φαίνεσθαι».
Την παραγωγή του video που «τρέχει» ήδη online έκανε η FEED, με Director/Photographer τον Ernesto Cinzi.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=oxKUyMQ2jj8"]
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η 3ds ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία της με το Mazi Travel, ενός ταξιδιωτικού γραφείου με τεράστια εμπειρία στο χώρο των οργανωμένων εκδρομών.
Η 3ds έφερε εις πέρας το development και την ανακατεύθυνση προς το νέο site (migration), υιοθετώντας τις βέλτιστες UI και UX πρακτικές που κάνουν ένα site εύχρηστο.
Επίσης, το πλήρες marketing πλάνο του Mazi Travel, με ενέργειες SEO και digital marketing για την αύξηση της οργανικής και paid επισκεψιμότητάς του.
«Πρόκειται για ένα από τα πιο απαιτητικά έργα που έχουμε αναλάβει ως digital agency λόγω του μεγάλου όγκου πληροφορίας που υπήρχε, αλλά ταυτόχρονα και ένα έργο για το οποίο δε θα μπορούσαμε να είμαστε πιο υπερήφανοι» δήλωσε ο Δημήτρης Βουδρισλής, CEO της 3ds.
Δείτε το www.mazitravel.com
Δείτε ακόμα: Δημήτρης Βουδρισλής: Στη 3ds έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και ψάχνουμε την επόμενη πρόκληση
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία τo ανανεωμένο site της εταιρείας Pet Passalis.
Η εταιρία Γ. & Ι. Πασσαλής ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1990 από το Γιώργο και το Γιάννη Πασσαλή, δύο αδέρφια που ακολούθησαν το όραμα τους για τη δημιουργία μιας υγιούς ελληνικής εταιρίας που θα προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή εκλεκτά είδη διατροφής από όλο τον κόσμο, ενώ από το 1994 η εταιρία δραστηριοποιείται και στο χώρο της εισαγωγής ζωοτροφών για ζώα συντροφιάς.
Η εταιρία σήμερα έχει περάσει στη δεύτερη γενιά, η οποία έχει καταφέρει να κρατήσει και να επεκτείνει τις δραστηριότητες της εταιρίας, και να είναι ο αποκλειστικός διανομέας στην Ελλάδα για διάφορα προϊόντα.
Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ακόμα μια φορά ένα site με UI/UX τελευταίας γενιάς και εμφάνιση με γνώμονα την επιθυμία του πελάτη, αλλά κυρίως την υψηλή αισθητική και την ευκολία πλοήγησης του χρήστη!
Στην αρχική σελίδα μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, τα προϊόντα της, ενώ ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει αρχεία σχετικά με το τι προσφέρει η κάθε διατροφή στο κατοικίδιο του, ώστε να επιλέξει.
Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.
Δείτε το νέο www.petpassalis.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77