Το Safevote.gr είναι η νέα υπηρεσία της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου και έρχεται να λύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν διάφορα σωματεία, σύλλογοι, ομοσπονδίες και συνδικαλιστικοί φορείς, που θέλουν να διενεργήσουν εκλογές με απόλυτη ασφάλεια και διαφάνεια, χωρίς να χρειαστεί όμως να μετακινηθούν ή να συγχρωτιστούν τα μέλη τους.
Η απάντηση είναι η online ηλεκτρονική ψηφοφορία μέσω του Safevote.gr.
Η υψηλή γνώση των κανόνων ασφαλείας, η τεχνογνωσία και η εμπειρία της ΕΛΕΔ, διασφαλίζουν το αδιάβλητο των διαδικασιών.
Ο κάθε χρήστης ταυτοποιείται με ένα και μοναδικό e-mail. Με τη χρήση αυτού του e-mail, μπορεί να ψηφίσει μία και μόνο φορά, ασφαλώς μυστικά. Έπειτα, αυτόματα, διαγράφεται από τους εκλογικούς καταλόγους. Όπως συμβαίνει στις εκλογές με φυσική παρουσία δηλαδή. Μόνο που η Αστυνομική μας ταυτότητα, αντικαθίσταται από το e-mail μας.
Η πλατφόρμα online ασφαλούς ψηφοφορίας Safevote.gr είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμη και προσαρμόζεται στις δικές σας ανάγκες!
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Kosmocar, λαμβάνοντας υπόψη το σύγχρονο τρόπο ζωής και εστιάζοντας στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της καθ’ όλη τη διάρκεια κατοχής του αυτοκινήτου τους, αναθέτει την κατασκευή των ηλεκτρονικών περιοδικών After Sales των μαρκών που εκπροσωπεί στην Ελλάδα, Volkswagen, Audi, Skoda & Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, στα έμπειρα χέρια της Generation Y.
Ως ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο του eBusiness, η Generation Y είναι σε θέση να δημιουργήσει τις σελίδες των e-magazines, προβάλλοντας τις καινοτόμες υπηρεσίες After Sales Service του ομίλου Volkswagen, τόσο σε επίπεδο design & user experience, όσο και επικοινωνιακά με τις υπηρεσίες copywriting που παρέχει.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το τμήμα υπηρεσιών WEB & MOBILE DEVELOPMENT της RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία την ανάπτυξη της Mobile εφαρμογής PetroGaz, για λογαριασμό της ομώνυμης εταιρείας ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ.
Το νέο app αποτελεί ένα μοναδικό ψηφιακό βοηθό για τους υφιστάμενους αλλά και τους νέους πελάτες της εταιρείας παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για τη διάθεση προϊόντων υγραερίου αλλά και ενημερώνοντας για τη χρήση και τα πλεονεκτήματά του υγραερίου ως καύσιμο κίνησης, θέρμανσης και οικιακής χρήσης.
H εφαρμογή αποτελείται από τέσσερις βασικές ενότητες, μέσα από τις οποίες ο χρήστης μπορεί να εντοπίσει πρατήρια διάθεσης υγραερίου κίνησης της ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ, να παραγγείλει χύμα υγραέριο για δεξαμενές και να ενημερωθεί για τα σημεία διάθεσης των καταναλωτικών προϊόντων της ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ πανελλαδικά. Τέλος μέσα από ένα έξυπνο παιχνίδι γνώσεων μπορεί κανείς να μάθει χρήσιμες πληροφορίες για το υγραέριο και τις χρήσεις του.
Η νέα εφαρμογή διατίθεται ήδη σε Google Play & Apple Store, απολύτως δωρεάν και έρχεται να προστεθεί στο portfolio επιτυχημένων mobile εφαρμογών της RDC Informatics.
Η RDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων και οργανισμών.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της RDC Informatics.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Generation Y προχώρησε στον σχεδιασμό και την κατασκευή του https://www.voiceland.gr, της πλήρως ανανεωμένης και σύγχρονης ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της εταιρείας Voiceland, η οποία είναι πάροχος σταθερής τηλεφωνίας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες.
Παρέχοντας προσαρμοσμένες λύσεις B2B στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Voiceland χρειαζόταν έναν νέο δικτυακό τόπο που θα μπορούσε να διαδώσει καλύτερα τη φωνή της, δηλαδή τον επιχειρηματικό της σκοπό, το όραμά της, καθώς και τις λύσεις που παρέχει. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια τέλεια επίδειξη μοντέρνου σχεδιασμού και εύκολης πλοήγησης, καταφέρνοντας να τονίσει όλο τον όγκο, την τεχνογνωσία και το εκτενές πελατολόγιο της εταιρείας.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου υλοποίησε το νέο site του letterfromsantaclaus.gr. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα τρυφερό και γλυκό site, όπου σκοπός του είναι να μοιράσει χαμόγελα σε όλα τα παιδιά, δίνοντας την δυνατότητα στον χρήστη να αποστείλει προσωποποιημένο γράμμα στα αγαπημένα του πρόσωπα, από τον Άγιο Βασίλη.
Αν έχετε μικρά (ή και μεγάλα παιδιά) μπαίνοντας στο site, μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα από 8 εικαστικά και 5 κείμενα, το γράμμα που επιθυμείτε να στείλετε, χαρίζοντας αυτές τις γιορτές μια αξέχαστη και μοναδική εμπειρία στους μικρούς σας ήρωες.
Και επειδή η εταιρεία έχει βαθιά χαραγμένη στο DNA της την Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη, για κάθε γράμμα που αποστέλλεται, 1€ προσφέρεται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες.
Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ένα e-shop με UI/UX τελευταίας γενιάς με εμφάνιση και δομή που ξεχωρίζει! Όπως σε κάθε e-shop που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.
Η πιστοποιημένη ομάδα Marketing της ΕΛΕΔ έχει την ευθύνη για το Digital Performance Marketing του letterfromsantaclaus.gr με προώθηση της εταιρείας στην Google και στα Social Media.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπο της ΕΛΕΔ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Την νέα πλήρως ανανεωμένη και με σύγχρονο σχεδιασμό ιστοσελίδα της θυγατρικής της FAAC στην Ελλάδα, www.faac.gr, παρουσίασε η Generation Y. Η FAAC είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες της ιταλικής βιομηχανίας, η οποία εισήγαγε τον αυτοματισμό στο κοινό, κατασκευάζοντας συστήματα αυτοματισμού για πόρτες και γκαράζ.
Το καινούριο corporate site προτάσσει βασικές αξίες της εταιρείας, όπως η ποιότητα, η αξιοπιστία και η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη, ενώ το tailor-made design του ενισχύει το πολυεθνικό προφίλ της, με στόχο να γίνει ελκυστικό στους επαγγελματίες του κλάδου.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με το bronze βραβείο στην ενότητα «Mobile Εφαρμογές στις Υπηρεσίες και τη Διακυβέρνηση: Κατηγορία Insurance» διακρίθηκαν η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική και η RDC Informatics για την εφαρμογή κινητών τηλεφώνων ΜΙΝΕΤΤΑ Mobile App, στα Mobile Excellence Awards 2019. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019 στο Anais Club, στη Βαρυμπόμπη.
To mobile app της ΜΙΝΕΤΤΑ αποτελεί την κορωνίδα ψηφιακής εξυπηρέτησης για το οικοσύστημα πελατών & συνεργατών της και ένα μοναδικό έργο ψηφιακού μετασχηματισμού παραδοσιακών διαδικασιών στην ασφαλιστική αγορά. Σε αυτό έχουν ενθυλακωθεί σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες, που είτε υποστηρίζουν τον κύκλο πώλησης και διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων, είτε στηρίζουν τις διαδικασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της MINETTA Ασφαλιστικής.
Η RDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στo web site της DC Informatics.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της RDC Informatics.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Herbalife Nutrition είναι μια κορυφαία εταιρεία που έχει αφοσιωθεί εδώ και περίπου 50 χρόνια, στην απλούστευση της επίτευξης διατροφικών στόχων, αλλά και στόχων για έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής.
Η Sleed ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τη Herbalife Nutrition - Greece, ως ο στρατηγικός της συνεργάτης για την Digital προβολή της δεύτερης.
"Στόχος μας είναι να τη βοηθήσουμε να προχωρήσει όσο το δυνατόν ταχύτερα στο digital περιβάλλον, παρέχοντάς της υπηρεσίες Consulting και Digital Marketing.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνενώνουμε τις δημιουργικές μας δυνάμεις στηρίζοντας τη Herbalife Nutrition στον online κόσμο και δίνοντας μια ‘φρέσκια’ πνοή στη digital παρουσία της.
Πιστεύουμε σε αυτή τη συνεργασία και είμαστε σίγουροι πως θα καταφέρει να δράσει πολλαπλά, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δύναμη του παγκοσμίως φημισμένου brand", δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής της Sleed.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Live βγήκε πριν από μερικές ημέρες από τη Generation Y, το νέο εταιρικό προφίλ της Intramed, μιας από τις μεγαλύτερες φαρμακαποθήκες στη χώρα. H Intramed, διαθέτοντας 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και έχοντας αποκλειστική συνεργασία με γνωστές εταιρείες παραγωγής παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Ευρώπη, απέκτησε, χάρη στη συνεργασία με την Generation Y, ένα υπερσύγχρονο corporate site, που πρωτίστως ενισχύει την εταιρεία και αναδεικνύει την γκάμα των προΙόντων της (Sebamed, Atache, Nacridem-Arubix, O-PUR).
Το www.intramed-pharma.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και ιδιαίτερο design παρέχει ενημέρωση για την εταιρία, την ιστορία και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα προϊόντα που διαθέτει στην ελληνική αγορά, έξυπνα ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand, βοηθώντας τον χρήστη να πλοηγηθεί άνετα και στοχευμένα, ενισχύοντας το engagement του με την εταιρία.
Στα πλέον καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της Intramed ξεχωρίζει το ειδικό εργαλείο αναζήτησης, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μπορεί να βρει καταστήματα που εμπορεύονται τα προϊόντα της Intramed κοντά στην περιοχή που τον ενδιαφέρει, βλέποντάς τα και στον χάρτη αλλά και σε λίστα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε την ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου, mykrikri.be (www.mykrikri.be). Η γνωστή σε όλους βιομηχανία γαλακτοκομικών πλέον εξάγει την μοναδική σειρά γιαουρτιών Κρι Κρι και στο Βέλγιο και προβάλλει τα προϊόντα της σε ένα site που είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες, Γαλλικά και Ολλανδικά.
Η ιστοσελίδα βασίζεται σε UI/UX που είναι… ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ασφαλώς είναι πολύ φιλικό στον χρήστη!
Στην αρχική σελίδα μπορεί ο επισκέπτης να ενημερωθεί για τα οφέλη του φημισμένου Ελληνικού γιαουρτιού, με τη βοήθεια ενός slider με εικόνες και να γνωρίσει με μία ματιά τα προϊόντα της εταιρείας. Μπορεί επίσης να μεταφερθεί σε άλλες εποχές βλέποντας παλιές, ασπρόμαυρες φωτογραφίες που απεικονίζουν πωλητές παγωτού Κρι Κρι να πωλούν παγωτό με το καρότσι.
Στο header υπάρχουν κατηγορίες όπου μπορούμε να ενημερωθούμε για την ιστορία της Κρι Κρι, τα συστατικά κάθε προϊόντος αλλά και να δούμε πώς είναι μια τυπική ημέρα παραγωγής γιαουρτιού, από την φάρμα στο… κεσεδάκι μας.
Η επικοινωνία είναι εύκολη αφού ο ενδιαφερόμενος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρεία ή τον διανομέα για το Βέλγιο-Λουξεμβούργο μέσω μίας εύχρηστης contact form. Τέλος, η ιστοσελίδα της Κρι Κρι για την αγορά του Βελγίου, έχει responsive συμπεριφορά για να παίζει τέλεια σε κάθε συσκευή.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77