New Projects

Πλατφόρμα ειδησεογραφικών βίντεο από την ΑΤC με την υποστήριξη της Google

Η Athens Technology Center (ATC), που εξειδικεύεται σε ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού για την αγορά των media, απολαμβάνει εκ νέου την υποστήριξη του Digital News Initiative (DNI) Fund της Google για να εργαστεί πάνω σε καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής και παρουσίασης πολυμεσικού ειδησεογραφικού περιεχομένου, ενοποιώντας διαδικασίες συλλογής υλικού από πολλαπλές πηγές με εξελιγμένες τεχνικές video analysis, annotation & summarization.

Tο έργο με την ονομασία «News.vid.io» φιλοδοξεί να προσφέρει τη δυνατότητα σε δημοσιογράφους να διαμορφώνουν ελκυστικές ειδησεογραφικές ιστορίες, εμπλουτισμένες με video «περιλήψεις» που έχουν διαμορφώσει οι ίδιοι, συνδυάζοντας «τμήματα» από υλικό που έχει συλλεχθεί από διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (user generated content) αλλά και συνδρομητικές υπηρεσίες (λ.χ. πρακτορεία ειδήσεων). Συγκεκριμένα, ενσωματώνοντας τις δυνατότητες ανάλυσης βίντεο, σχολιασμού και περίληψης σε μια ενιαία πλατφόρμα, τα στελέχη των ειδησεογραφικών οργανισμών θα μπορούν να δημιουργούν διαφορετικές εκδόσεις βίντεο που καλύπτουν πολύπλευρα το ίδιο γεγονός, εύκολα και γρήγορα. 

Αναλυτικότερα, η ATC θα συντονίσει τις εργασίες ανάπτυξης ολοκληρωμένης πλατφόρμας λογισμικού που θα επιτρέπει τη συλλογή video από πολλαπλές πηγές, την αναγνώριση και τον αυτοματοποιημένο χαρακτηρισμό (video analysis & annotation) των επιμέρους τμημάτων από κάθε video βάσει διαφορετικών κριτηρίων (όπως λ.χ. τις διαφορετικές οπτικές που περιγράφουν ένα γεγονός και τα συναισθήματα που εκφράζονται για το συγκεκριμένο συμβάν). Παράλληλα, η πλατφόρμα θα προτείνει «απομονωμένες στιγμές» αυτών σε περιληπτικά αρχείο video (summarization), έτοιμα να χρησιμοποιηθούν απευθείας μέσα στην ιστορία που στήνεται από το δημοσιογράφο. Η πλατφόρμα αυτή θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ),

Τον ευρύτερο συντονισμό του έργου έχει αναλάβει η 24 Media, που σε συνεργασία με την Ιταλική Δημόσια Ραδιοτηλεόραση (RAI) θα βοηθήσουν με την εκτενή τους εμπειρία στη διαμόρφωση των λειτουργικών απαιτήσεων της πλατφόρμας αυτής αλλά και στον ποιοτικό έλεγχο κάθε σταδίου ανάπτυξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATC.

Νέο site για το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη responsive ιστοσελίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, www.sde.gr.

Για άλλη μια φορά η ομάδα των web developers και web designers της ΕΛΕΔ μας εντυπωσίασε κατασκευάζοντας ένα καινοτόμο και σύγχρονο site που ακολουθεί τις τάσεις UI/UX για λογαριασμό ενός μεγάλου Συνδέσμου!

Ο επισκέπτης του site μπορεί εύκολα να περιηγηθεί και να μάθει χρήσιμες πληροφορίες για τον Σύνδεσμο, τη δομή, τα μέλη του και θέματα νομοθεσίας. Επίσης, μπορεί να αναζητήσει άρθρα σχετικά με τη διαφήμιση και να ενημερωθεί για σεμινάρια, συνέδρια και παρουσιάσεις. Πολύ χρήσιμο είναι το slider στην αρχική σελίδα που περιλαμβάνει τα τελευταία νέα και το ημερολόγιο εκδηλώσεων και δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να ενημερωθεί για τα προσεχή event με μία ματιά.

Οι δυνατότητες του site όμως δεν σταματάνε εδώ αφού τα μέλη του Συνδέσμου, με ένα απλό log in, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε χρήσιμες κρυφές πληροφορίες όπως οικονομικά στοιχεία, έρευνες, στοιχεία τηλεθέασης κ.α. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά στοιχεία θα παραμείνουν προσωπικά.

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1978 και έχει ως μέλη μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Κύριος σκοπός του είναι η προβολή, προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων των διαφημιζομένων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας της διαφήμισης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

Το νέο web site του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών από την Tool

Η Tool Digital Agency (www.tool.gr) βραβεύτηκε με το Silver Award στην κατηγορία “Digital Tourism | Online Presence” στα Tourism Awards 2019, για την ανασχεδίαση της επίσημης ιστοσελίδας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, www.namuseum.gr.

Βραβευόμαστε, για 2η συνεχόμενη φορά, δημιουργώντας ένα είδος σερί που σκοπεύουμε να διατηρήσουμε, παρέχοντας τις υπηρεσίες μας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη μας, προσθέτοντας ταυτόχρονα αξία αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη.

Η Tool ανέλαβε την ανανέωση του επίσημου ιστότοπου του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, ώστε να ανταποκρίνεται με ένα βέλτιστο τρόπο στις ανάγκες παρουσίασης του πλούσιου περιεχομένου του, αναβαθμίζοντας παράλληλα τη δυνατότητα πρόσβασης από smartphones και tablets τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον από τους περισσότερους επισκέπτες.

Το έργο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ήταν ένα δύσκολο έργο, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με πολλούς γρίφους κατά τη διάρκεια του. Κεντρική προτεραιότητα ήταν ο ορισμός μιας νέας αρχιτεκτονικής της πληροφορίας, ώστε το περιεχόμενο του Μουσείου να αναδεικνύεται σωστά και να είναι πιο εύκολο για τον χρήστη να εντοπίσει αυτό που αναζητά, ενισχύοντας το συνολικό UI-UX του website.

Κατά την ανάλυση των απαιτήσεων, έγινε λεπτομερής καταγραφή της δομής του περιεχομένου του καθώς και μελέτη του ανταγωνισμού και των ιστοσελίδων των μεγαλύτερων μουσείων του κόσμου. Λάβαμε υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες των ομάδων κοινού και την ιεράρχηση των πληροφοριών που θέλουν να προσπελάσουν και σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα έτσι ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διαδρομή πλοήγησης για κάθε ομάδα. Επίσης, ταξινομήσαμε τις εκθέσεις με βάση τη θέση τους στον χώρο -ανά όροφο στο Μουσείο- και όχι την χρονολογία τους, όπως γινόταν προηγουμένως.

Η νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών είναι πλέον πλήρως προσβάσιμη από σταθερές και κινητές συσκευές, εξοπλισμένη διαθέτοντας ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου με δυνατότητες ενημέρωσης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περισσότερους επισκέπτες και λιγότερα μηνύματα βοήθειας και ερωτήματα προς το Μουσείο.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDA.

Νέο web site για την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εμπιστεύτηκε την ομάδα Web Experts της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου μεγάλου δυναμικού site με πλούσιο υλικό και περιεχόμενο. Αυτή τη φορά η ΕΛΕΔ ξεπέρασε τον εαυτό της, αφού δημιούργησε ένα full custom site βασισμένο στις τελευταίες τάσεις UX/UI, που παίζει σε οποιαδήποτε συσκευή και με ταχύτητες που εκπλήσσουν!

Το πρώτο πράγμα που βλέπουμε στην πλήρως διαχειρίσιμη αρχική σελίδα, είναι ένα slider με πανέμορφες φωτογραφίες από τα Ελληνικά μας νησιά που εναλλάσσονται διακριτικά κάνοντας τον χρήστη να ταξιδεύει!

Η περιήγηση είναι πολύ εύκολη προς τον επισκέπτη καθώς μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει με λίγα απλά clicks και μπορεί να αναζητήσει αγροτικά θέματα, έργα και δράσεις της Περιφέρειας αλλά και άρθρα που τον αφορούν. Επίσης, μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για διαγωνισμούς, προκηρύξεις θέσεων και ανακοινώσεις.

Με το νέο αυτό site, ο πολίτης νιώθει ακόμα πιο κοντά στην Περιφέρεια, αφού έχει διαθέσιμα τα στοιχεία όλων των μελών του διοικητικού συμβουλίου και μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τις αρμόδιες υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή.

Εντυπωσιακά και πολύ χρήσιμα, είναι επίσης το custom calendar εκδηλώσεων στην αρχική σελίδα, που εμφανίζει δυναμικά τις προσεχείς εκδηλώσεις, αλλά και ένα slider με τα τελευταία videos της Περιφέρειας τα οποία ανανεώνονται αυτόματα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

Το ευρωπαϊκό έργο RADON φιλοδοξεί να αλλάξει την ανάπτυξη λογισμικού

Η Athens Technology Center (ATC) συμμετέχει στο χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ έργο RADON αναπτύσσοντας εφαρμογή στον τομέα του τουρισμού και των ταξιδιών, υπό το πρίσμα των αρχών του serverless computing και αξιοποιώντας «έτοιμες» λειτουργίες υπό τη μορφή υπηρεσίας (FaaS).

Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο του Horizon-2020, με στόχο να ξεκλειδώσει τα οφέλη που η ευρωπαϊκή βιομηχανία λογισμικού μπορεί να αποκομίσει από την αξιοποίηση «λειτουργιών ως υπηρεσία» (function-as-a-service, FaaS), υπό το πρίσμα των αρχών του serverless computing.

Αναλυτικότερα, σκοπός του έργου είναι η δημιουργία ενός αναβαθμισμένου πλαισίου εργασίας για τον καθορισμό, την ανάπτυξη και τη λειτουργία εφαρμογών (DevOps) που θα στηρίζεται στην τεχνολογία serverless FaaS computing.

Πρακτικά, κατά το τέλος του έργου, μια ευρεία γκάμα οργανισμών της βιομηχανίας λογισμικού (όπως πάροχοι cloud υπηρεσιών, εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού και εφαρμογών για κινητές συσκευές, πάροχοι συμβουλευτικών υπηρεσιών και ολοκλήρωσης πληροφοριακών συστημάτων αλλά και ερευνητές στο πεδίο της μηχανικής συστημάτων και πληροφορικής), θα έχουν στη διάθεσή τους μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία ανάπτυξης κώδικα λογισμικού και μια αλυσίδα εργαλείων ανοιχτού κώδικα, τα οποία θα τους επιτρέπουν την επαναχρησιμοποίηση και την αυτοματοποίηση λειτουργιών, υπηρεσιών και των σχετιζόμενων ροών δεδομένων.

Η αξιολόγηση του εν λόγω πλαισίου εργασίας πρόκειται να γίνει μέσω της ανάπτυξης 3 διαφορετικών πιλοτικών εφαρμογών.

Συγκεκριμένα, η Athens Technology Center (ATC) θα χρησιμοποιήσει τη μεθοδολογία και τα εργαλεία που θα παραχθούν στα πλαίσια του έργου για να εμπλουτίσει την τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής ADAMO, που παρέχει τη δυνατότητα σχεδίασης προσωποποιημένων διαδρομών σε μία πόλη, προσθέτοντας τη δυνατότητα σύνθεσης ειδησεογραφικών ιστοριών σχετικά με τις ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μία περιοχή.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του έργου, http://radon-h2020.eu/

Live το νέο, καινοτόμο website του CEO Clubs από την Generation Y!

Ένα ακόμα εντυπωσιακό και πρωτοποριακό εγχείρημα ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την Generation Y-International eBusiness Experts για το CEO Clubs! Επιστρατεύοντας τις εξειδικευμένες γνώσεις ετών και την τεχνολογική καινοτομία που διαθέτει, η Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε την κατασκευή της εταιρικής ιστοσελίδας του παραρτήματος του διεθνούς επιχειρηματικού Οργανισμού CEO Clubs στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, το οποίο είναι πλέον online!

Ακολουθώντας τα παγκόσμια trends, το τμήμα Design της Generation Y δημιούργησε τις συντεταγμένες για ένα καθόλα σύγχρονο site, με μοντέρνα αισθητική βάσει UI/UX και με μία σειρά εύχρηστων εργαλείων με στόχο την πιο άνετη πλοήγηση του χρήστη.

Τα εργαλεία και οι νέες λειτουργικότητες που προστέθηκαν στο siτε, αφορούν στην επικοινωνία των αξιών και αρχών του Οργανισμού καθώς και στην ενημέρωση του χρήστη για την πλούσια agenda των events που διοργανώνονται από το CEO Clubs, με τη χρήση εύχρηστου και ευανάγνωστου calendar.

Πολύ σημαντικό, επίσης, χαρακτηριστικό του https://www.ceoclubsgreece.org/ είναι το «members area», το οποίο διευκολύνει τα μέλη να έχουν άμεση και στοχευμένη ενημέρωση στα θέματα που τους απασχολούν και τους δίνει την δυνατότητα να διαχειρίζονται το προφίλ τους μέσα στη σελίδα του CEO Clubs, με photo & video gallery, προσωπικά στοιχεία, παρουσίαση της εταιρίας τους κ.ο.κ.

Ο επιχειρηματικός Οργανισμός CEO Clubs είναι μία από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες ενώσεις διευθυντικών στελεχών και επιχειρηματιών παγκοσμίως, ο οποίος προσφέρει ένα μοναδικό δίκτυο επαφών στις επιχειρήσεις, εκπαιδεύοντας τους ηγέτες τους μέσα σε ένα κλίμα φιλίας και ένα περιβάλλον έμπνευσης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής και της επιχείρησής τους.

Σ’ αυτό το πλαίσιο διαρκούς εξέλιξης και βελτίωσης, το καλαίσθητο, εύχρηστο και εξαιρετικά λειτουργικό νέο site του οργανισμού από την Generation αποτελεί το ιδανικότερο εφαλτήριο για την ολική ψηφιακή του μεταμόρφωση!

“Λίστα Γέννησης - Βάφτισης”: Για τη Lapin από την Generation Y!

Έπειτα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας της Generation Y – International eBusiness Experts με τη Lapin House, -το κορυφαίο όνομα στον χώρο της βρεφικής και παιδικής ένδυσης-, οι 2 εταιρείες προχώρησαν στον εμπλουτισμό του ήδη πετυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος lapinkids.com, με μία σειρά καινούριων προσωποποιημένων εργαλείων, στο πλαίσιο της αναβάθμισης και βελτίωσης των υπηρεσιών του προς το καταναλωτικό κοινό.

Θέτοντας ως κύριο στόχο της να διευκολύνει τους πελάτες της Lapin House και να αυξήσει την κερδοφορία της, η καταρτισμένη ομάδα της Generation Y δημιούργησε το καινοτόμο εργαλείο “Λίστα Γέννησης - Βάφτισης”, το οποίο πρόκειται ουσιαστικά για τη μεταφορά του concept της γνωστής σε όλους λίστας γάμου, σε ψηφιακό περιβάλλον.

Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος www.lapinkids.com, δημιουργώντας έναν λογαριασμό και κάνοντας login, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια λίστα γέννησης ή βάπτισης, η οποία να εμπεριέχει τα δώρα που επιθυμεί να αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Τη λίστα αυτή ο χρήστης μπορεί να την κοινοποιήσει σε όσους επιθυμεί, προκειμένου να την χρησιμοποιήσουν και είναι επεξεργάσιμη από όλους, καθώς αυτόματα αφαιρούνται τα προϊόντα που επιλέγονται από τον εκάστοτε κάτοχο της λίστας και παραμένουν σ’ αυτή μόνο τα διαθέσιμα προς προσθήκη και αγορά.

Ο σχεδιασμός αυτός παρέχει τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέγει σε πολύ λίγο χρόνο το προϊόν που θέλει και να έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε πολλές προεπιλεγμένες λίστες που του έχουν κοινοποιηθεί.

Με την εν λόγω λειτουργικότητα, η Generation Y εξασφάλισε για τη Lapin House μια μοναδική καινοτομία, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη τόσο του πελατολογίου της, όσο και στην κατακόρυφη βελτίωση του customer experience, ανοίγοντας τον δρόμο για την αύξηση της κερδοφορίας της.

Η Adweb είναι ο νέος Επίσημος Συνεργάτης πωλήσεων της Viber για την Ελλάδα.

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε στο Ζάππειο στα πλαίσια του συνεδρίου e-commerce Expo Greece & Southeast Europe.

H Adweb, θα είναι ο νέος επίσημος συνεργάτης πωλήσεων της Rakuten Viber για την Ελλάδα.

H ανακοίνωση της επίσημης συνεργασίας έγινε στο Ζάππειο στα πλαίσια του Συνεδρίου e-commerce Expo Greece & Southeast Europe, από τον Konstantin Kostadinov, Sales Director της Rakuten Viber για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

«Ξεκινάμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια επίσημη συνεργασία με την Adweb, η οποία θα μας αντιπροσωπεύει σε ότι αφορά τις πωλήσεις των διαφημιστικών εργαλείων που προσφέρουμε για τις επιχειρήσεις.

Μια εξειδικευμένη ομάδα του Viber θα συνεργάζεται με την Adweb για να προσφέρει στους πελάτες της αποτελεσματικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τους χρήστες της εφαρμογής, από branded stickers και διαφημίσεις εντός της εφαρμογής, έως καμπάνιες αποστολής μηνυμάτων από το brand προς τον καταναλωτή», σημείωσε ο Konstantin Kostadinov.

Ο Managing Director και Founder της Adweb, Σπύρος Παπαγεωργίου, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι για την αναγνώριση της δυναμικής της εταιρίας μας και την εμπιστοσύνη που μας δείχνει η Rakuten Viber με την έναρξη αυτής της συνεργασίας.

Με ένα σύνολο ιδιαίτερων δυνατοτήτων για customer engagement και διαφημιστικών formats αποτελεί ένα μοναδικό μέσο για τους διαφημιζόμενους να προβληθούν με έναν καινοτόμο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο» .

Η Intergo Telecom εγκαινιάζει το SMS.to - Μια εταιρική πλατφόρμα επικοινωνίας (CPaaS)

Δημοσιευμένη αυτό το μήνα, το SMS.to είναι μια omni-channel πλατφόρμα εταιρικών επικοινωνιών (CPaas) η οποία δημιουργήθηκε για να για να εξομαλύνει τη χρονοβόρα και παρωχημένη διαχείριση μηνυμάτων των επιχειρήσεων.

Το SMS.to είναι προϊόν της Intergo Telecom Ltd, ενός κατασκευαστή πρωτοποριακών τηλεπικοινωνιακών λύσεων με έδρα την Κύπρο που επιθυμεί να κατακτήσει αρχικά την ευρωπαϊκή αγορά.

• Όλες οι επικοινωνίες μεταξύ της επιχείρησης και πελατών πραγματοποιούνται σε μια ενιαία πλατφόρμα

• Εργαλεία μάρκετινγκ συμμορφωμένα με τους νόμους προστασίας προσωπικών δεδομένων (διαχείριση GDPR & Αυτόματα Opt-outs)

• Χαρακτηριστικά προσανατολισμένα στη βέλτιστη επιλογή μηνυμάτων (δοκιμή A / B test) ενσωματωμένα στην πλατφόρμα


Δουλεύοντας, αρχικά με SMS, αλλά με σχέδια για να προσθέσει σύντομα στις δυνατότητες της μηνύματα μέσω WhatsApp και Viber, το SMS.to σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ενσωματώνουν όλες τις επικοινωνίες B2C σε μια εύκολη πλατφόρμα διαχείρισης.

Παρέχοντας ενα ισχυρό προγραμματιζόμενο API (Gateway, Viber & WhatsApp Gateway), το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί με τα Workflows ή το λογισμικό CRM της εταιρείας, η χρήση της πλατφόρμας επιτρέπει και βοηθά την αποστολή:

● Διαφημιστικά και Προωθητικά μηνύματα

● Omnichannel notifications (Whatsapp, Viber, SMS)

● OTP (one time passwords)

● Ενημερώσεις συναλλαγών

● Υπενθυμίσεις Ραντεβού

● 2FA (two factor authentication)

● 2 Way SMS ( αποστολή & λήψη SMS)

● Έξυπνα Workflows - Action triggered notifications

Ωστόσο, αν και η αποστολή μηνυμάτων αποτελεί τον πυρήνα της πλατφόρμας αυτό δεν αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το SMS.to έχει ενισχυθεί από μια σειρά χαρακτηριστικών συμμόρφωσης και προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εκτελέσουν την στρατηγική μάρκετινγκ χωρίς να παραβιάζουν τους σύγχρονους κανονισμούς συμμόρφωσης και ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες διαθέτουν απλές, αυτοματοποιημένες δυνατότητες opt-out, χαρακτηριστικά συμμόρφωσης για το GDPR που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση πολλών λιστών συνδρομητών και όλα τα δεδομένα που συλλέγονται κατά τρόπο συμμόρφωσης με τα σύγχρονα πρότυπα.

Το SMS.tο έχει στόχο του να προσφέρει επικοινωνίες data driven όπως επίσης και δυνατότητα split-testing (δοκιμή και σύγκριση διαφορετικών εκδοχών κειμένου μέσω πειραμάτων)όπως επίσης και παρακολούθηση / tracking διευθύνσεων URL, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να εκτελούν εύκολα δοκιμές A / B σε όλα τα μηνύματα μάρκετινγκ που αποστέλλουν, προκειμένου να πετυχουν το βέλτιστο αποτέλεσμα και απόδοση επένδυσης (ROI) , Οι αλγόριθμοι AI θα μπορούν να αναλύσουν με τον χρόνο την καλύτερη χρονική στιγμή για να στείλετε ένα μήνυμα και να θα κάνουν συστάσεις στο μέλλον.

«Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι αναπόσπαστο μέρος κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί γίνει ένα άσκοπα κουραστική ,περίπλοκο και υπερβολικά ρυθμισμένη (βλ. GDPR, Privacy laws, data protection) », εξηγεί ο Μάριος Ιτάλος, founder του SMS.to.

«Το μέλλον των επικοινωνιών είναι εδώ με τους πελάτες να αλληλοεπιδρούν ταυτόχρονα με πολλά και διαφορετικά κανάλια (SMS, Viber, WhatsApp, Facebook κ.λπ.). Το SMS.to επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας σε μια μοναδική, πλούσια σε καινοτομίες πλατφόρμα με επικέντρωση στο data intelligence"

«Με το SMS.to, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο εργαλείο που θα κάνει πολλά πράγματα που θέτουν τις επιχειρήσεις στον έλεγχο των δεδομένων τους, σε τιμές που θα το κάνουν προ βάσιμο σε όλους - από τις νεοσύστατες/startups μέχρι τις πολυεθνικές.

Αυτό το σύστημα λειτουργεί για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, της εξυπηρέτησης των πελατών και της συμμόρφωσης με την νομοθεσία, ενώ παράλληλα όχι μόνο συλλέγει και διατηρεί συμμορφωμένα δεδομένα πελατών, αλλά τα παρουσιάζει σε μορφή που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν και να πάρουν έξυπνες.

Η πλατφόρμα φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως: Ποιο μήνυμα SMS έχει καλύτερη απόδοση; Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να στείλετε ένα μήνυμα ;.

 «Έχουν περάσει οι μέρες οπου οι επιχειρήσεις φόρτωναν λίστες επαφών στα τυφλά και έστελναν μαζικά. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να αλληλοεπιδρούν και να με τους πελάτες, να συλλέγουν και να παρουσιάζουν σημαντικά δεδομένα και να λαμβάνουν αποφάσεις που θα αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Φυσικά, όλα αυτά θα ήταν άσκοπα αν χρειαζόσασταν πτυχίο τεχνολογίας για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα, έτσι αφιερώσαμε αρκετό χρόνο για να φτιάξουμε μια όσο το δυνατόν πιο φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα. Χρειάζονται μόλις λίγα λεπτά για να ξεκινήσετε. Πιστεύω πραγματικά ότι πολλές επιχειρήσεις θα δουν τα οφέλη που θα μπορούσε να φέρει το SMS.to.

Η λύση Infoasset της ATC για την διαμόρφωση online journal του PRO HEALTH

Το consortium του ευρωπαικού ερευνητικού έργου PRO HEALTH επέλεξε την πλατφόρμα infoasset της Athens Technology Center (ATC) , για τη διαμόρφωση του Online Poultry Journal, ενός online εργαλείου που σκοπό έχει την ενημέρωση επαγγελματιών κι επιστημόνων του χώρου της πτηνοτροφίας και της παραγωγής συναφών προϊόντων αναφορικά με τη φροντίδα της υγείας των ζώων.

Η επιλογή έγινε με γνώμονα τον ευέλικτο χαρακτήρα της πλατφόρμας infoasset, καθώς επέτρεψε στην ομάδα του έργου να παρακολουθεί και να συλλέγει περιεχόμενο από πολλαπλές online πηγές σε πραγματικό χρόνο, το οποίο ακολούθως φιλτράρεται και δημοσιεύεται αυτόματα, στα επιθυμητά μέσα, χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.

Πιο συγκεκριμένα, η Zoetis, ο μεγαλύτερος παραγωγός κτηνιατρικών φαρμάκων κι εμβολίων παγκοσμίως , ως μέλος του consortium, αξιοποιεί την πλατφόρμα inforasset της ATC για να συλλέγει αυτόματα περιεχόμενο από επιλεγμένα web sites, social media και blogs, το οποίο ακολούθως φιλτράρεται και ταξινομείται βάσει προ-καθορισμένων κριτηρίων ώστε στο τέλος, να «ανεβαίνει» στο Online Poultry Journal, μέσω του οποίοι κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ενημερωθεί για τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις ως προς την νόσο των πτηνών αλλά και της πτηνοτροφίας εν γένει.

Οι χρήστες του ενημερωτικού αυτού journal μπορούν επιπλέον να συγκεκριμενοποιήσουν τις πληροφορίες που θα δουν περαιτέρω, θέτοντας κριτήρια αναλόγω του επαγγελματικού τους ρόλου ή του μέσου που επιθυμούν.

Η πλατφόρμα infoasset καλύπτει ιδανικά τις ποικίλλες ανάγκες ενός οργανισμού σε ό,τι αφορά τη διαχείριση περιεχομένου.

Λόγω της αρθρωτής της δομής, παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών παρακολούθησης, συλλογής, δημιουργίας, δημοσίευσης και αρχειοθέτησης περιεχομένου.

Αυτό, σε συνδυασμό τη δυνατότητα διαβαθμισμένης απομακρυσμένης πρόσβασης, αλλά και τη διάθεσή της πλατφόρμας σε “software as a service” μοντέλο, μειώνει σημαντικά τα διαχειριστικά κόστη σ’ επίπεδο υποδομών πληροφορικής.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search