New Projects

“Λίστα Γέννησης - Βάφτισης”: Για τη Lapin από την Generation Y!

Έπειτα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας της Generation Y – International eBusiness Experts με τη Lapin House, -το κορυφαίο όνομα στον χώρο της βρεφικής και παιδικής ένδυσης-, οι 2 εταιρείες προχώρησαν στον εμπλουτισμό του ήδη πετυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος lapinkids.com, με μία σειρά καινούριων προσωποποιημένων εργαλείων, στο πλαίσιο της αναβάθμισης και βελτίωσης των υπηρεσιών του προς το καταναλωτικό κοινό.

Θέτοντας ως κύριο στόχο της να διευκολύνει τους πελάτες της Lapin House και να αυξήσει την κερδοφορία της, η καταρτισμένη ομάδα της Generation Y δημιούργησε το καινοτόμο εργαλείο “Λίστα Γέννησης - Βάφτισης”, το οποίο πρόκειται ουσιαστικά για τη μεταφορά του concept της γνωστής σε όλους λίστας γάμου, σε ψηφιακό περιβάλλον.

Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος www.lapinkids.com, δημιουργώντας έναν λογαριασμό και κάνοντας login, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια λίστα γέννησης ή βάπτισης, η οποία να εμπεριέχει τα δώρα που επιθυμεί να αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Τη λίστα αυτή ο χρήστης μπορεί να την κοινοποιήσει σε όσους επιθυμεί, προκειμένου να την χρησιμοποιήσουν και είναι επεξεργάσιμη από όλους, καθώς αυτόματα αφαιρούνται τα προϊόντα που επιλέγονται από τον εκάστοτε κάτοχο της λίστας και παραμένουν σ’ αυτή μόνο τα διαθέσιμα προς προσθήκη και αγορά.

Ο σχεδιασμός αυτός παρέχει τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέγει σε πολύ λίγο χρόνο το προϊόν που θέλει και να έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε πολλές προεπιλεγμένες λίστες που του έχουν κοινοποιηθεί.

Με την εν λόγω λειτουργικότητα, η Generation Y εξασφάλισε για τη Lapin House μια μοναδική καινοτομία, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη τόσο του πελατολογίου της, όσο και στην κατακόρυφη βελτίωση του customer experience, ανοίγοντας τον δρόμο για την αύξηση της κερδοφορίας της.

Η Adweb είναι ο νέος Επίσημος Συνεργάτης πωλήσεων της Viber για την Ελλάδα.

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε στο Ζάππειο στα πλαίσια του συνεδρίου e-commerce Expo Greece & Southeast Europe.

H Adweb, θα είναι ο νέος επίσημος συνεργάτης πωλήσεων της Rakuten Viber για την Ελλάδα.

H ανακοίνωση της επίσημης συνεργασίας έγινε στο Ζάππειο στα πλαίσια του Συνεδρίου e-commerce Expo Greece & Southeast Europe, από τον Konstantin Kostadinov, Sales Director της Rakuten Viber για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

«Ξεκινάμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια επίσημη συνεργασία με την Adweb, η οποία θα μας αντιπροσωπεύει σε ότι αφορά τις πωλήσεις των διαφημιστικών εργαλείων που προσφέρουμε για τις επιχειρήσεις.

Μια εξειδικευμένη ομάδα του Viber θα συνεργάζεται με την Adweb για να προσφέρει στους πελάτες της αποτελεσματικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τους χρήστες της εφαρμογής, από branded stickers και διαφημίσεις εντός της εφαρμογής, έως καμπάνιες αποστολής μηνυμάτων από το brand προς τον καταναλωτή», σημείωσε ο Konstantin Kostadinov.

Ο Managing Director και Founder της Adweb, Σπύρος Παπαγεωργίου, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι για την αναγνώριση της δυναμικής της εταιρίας μας και την εμπιστοσύνη που μας δείχνει η Rakuten Viber με την έναρξη αυτής της συνεργασίας.

Με ένα σύνολο ιδιαίτερων δυνατοτήτων για customer engagement και διαφημιστικών formats αποτελεί ένα μοναδικό μέσο για τους διαφημιζόμενους να προβληθούν με έναν καινοτόμο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο» .

Η Intergo Telecom εγκαινιάζει το SMS.to - Μια εταιρική πλατφόρμα επικοινωνίας (CPaaS)

Δημοσιευμένη αυτό το μήνα, το SMS.to είναι μια omni-channel πλατφόρμα εταιρικών επικοινωνιών (CPaas) η οποία δημιουργήθηκε για να για να εξομαλύνει τη χρονοβόρα και παρωχημένη διαχείριση μηνυμάτων των επιχειρήσεων.

Το SMS.to είναι προϊόν της Intergo Telecom Ltd, ενός κατασκευαστή πρωτοποριακών τηλεπικοινωνιακών λύσεων με έδρα την Κύπρο που επιθυμεί να κατακτήσει αρχικά την ευρωπαϊκή αγορά.

• Όλες οι επικοινωνίες μεταξύ της επιχείρησης και πελατών πραγματοποιούνται σε μια ενιαία πλατφόρμα

• Εργαλεία μάρκετινγκ συμμορφωμένα με τους νόμους προστασίας προσωπικών δεδομένων (διαχείριση GDPR & Αυτόματα Opt-outs)

• Χαρακτηριστικά προσανατολισμένα στη βέλτιστη επιλογή μηνυμάτων (δοκιμή A / B test) ενσωματωμένα στην πλατφόρμα


Δουλεύοντας, αρχικά με SMS, αλλά με σχέδια για να προσθέσει σύντομα στις δυνατότητες της μηνύματα μέσω WhatsApp και Viber, το SMS.to σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ενσωματώνουν όλες τις επικοινωνίες B2C σε μια εύκολη πλατφόρμα διαχείρισης.

Παρέχοντας ενα ισχυρό προγραμματιζόμενο API (Gateway, Viber & WhatsApp Gateway), το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί με τα Workflows ή το λογισμικό CRM της εταιρείας, η χρήση της πλατφόρμας επιτρέπει και βοηθά την αποστολή:

● Διαφημιστικά και Προωθητικά μηνύματα

● Omnichannel notifications (Whatsapp, Viber, SMS)

● OTP (one time passwords)

● Ενημερώσεις συναλλαγών

● Υπενθυμίσεις Ραντεβού

● 2FA (two factor authentication)

● 2 Way SMS ( αποστολή & λήψη SMS)

● Έξυπνα Workflows - Action triggered notifications

Ωστόσο, αν και η αποστολή μηνυμάτων αποτελεί τον πυρήνα της πλατφόρμας αυτό δεν αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το SMS.to έχει ενισχυθεί από μια σειρά χαρακτηριστικών συμμόρφωσης και προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εκτελέσουν την στρατηγική μάρκετινγκ χωρίς να παραβιάζουν τους σύγχρονους κανονισμούς συμμόρφωσης και ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες διαθέτουν απλές, αυτοματοποιημένες δυνατότητες opt-out, χαρακτηριστικά συμμόρφωσης για το GDPR που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση πολλών λιστών συνδρομητών και όλα τα δεδομένα που συλλέγονται κατά τρόπο συμμόρφωσης με τα σύγχρονα πρότυπα.

Το SMS.tο έχει στόχο του να προσφέρει επικοινωνίες data driven όπως επίσης και δυνατότητα split-testing (δοκιμή και σύγκριση διαφορετικών εκδοχών κειμένου μέσω πειραμάτων)όπως επίσης και παρακολούθηση / tracking διευθύνσεων URL, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να εκτελούν εύκολα δοκιμές A / B σε όλα τα μηνύματα μάρκετινγκ που αποστέλλουν, προκειμένου να πετυχουν το βέλτιστο αποτέλεσμα και απόδοση επένδυσης (ROI) , Οι αλγόριθμοι AI θα μπορούν να αναλύσουν με τον χρόνο την καλύτερη χρονική στιγμή για να στείλετε ένα μήνυμα και να θα κάνουν συστάσεις στο μέλλον.

«Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι αναπόσπαστο μέρος κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί γίνει ένα άσκοπα κουραστική ,περίπλοκο και υπερβολικά ρυθμισμένη (βλ. GDPR, Privacy laws, data protection) », εξηγεί ο Μάριος Ιτάλος, founder του SMS.to.

«Το μέλλον των επικοινωνιών είναι εδώ με τους πελάτες να αλληλοεπιδρούν ταυτόχρονα με πολλά και διαφορετικά κανάλια (SMS, Viber, WhatsApp, Facebook κ.λπ.). Το SMS.to επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας σε μια μοναδική, πλούσια σε καινοτομίες πλατφόρμα με επικέντρωση στο data intelligence"

«Με το SMS.to, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο εργαλείο που θα κάνει πολλά πράγματα που θέτουν τις επιχειρήσεις στον έλεγχο των δεδομένων τους, σε τιμές που θα το κάνουν προ βάσιμο σε όλους - από τις νεοσύστατες/startups μέχρι τις πολυεθνικές.

Αυτό το σύστημα λειτουργεί για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, της εξυπηρέτησης των πελατών και της συμμόρφωσης με την νομοθεσία, ενώ παράλληλα όχι μόνο συλλέγει και διατηρεί συμμορφωμένα δεδομένα πελατών, αλλά τα παρουσιάζει σε μορφή που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν και να πάρουν έξυπνες.

Η πλατφόρμα φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως: Ποιο μήνυμα SMS έχει καλύτερη απόδοση; Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να στείλετε ένα μήνυμα ;.

 «Έχουν περάσει οι μέρες οπου οι επιχειρήσεις φόρτωναν λίστες επαφών στα τυφλά και έστελναν μαζικά. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να αλληλοεπιδρούν και να με τους πελάτες, να συλλέγουν και να παρουσιάζουν σημαντικά δεδομένα και να λαμβάνουν αποφάσεις που θα αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Φυσικά, όλα αυτά θα ήταν άσκοπα αν χρειαζόσασταν πτυχίο τεχνολογίας για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα, έτσι αφιερώσαμε αρκετό χρόνο για να φτιάξουμε μια όσο το δυνατόν πιο φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα. Χρειάζονται μόλις λίγα λεπτά για να ξεκινήσετε. Πιστεύω πραγματικά ότι πολλές επιχειρήσεις θα δουν τα οφέλη που θα μπορούσε να φέρει το SMS.to.

Η λύση Infoasset της ATC για την διαμόρφωση online journal του PRO HEALTH

Το consortium του ευρωπαικού ερευνητικού έργου PRO HEALTH επέλεξε την πλατφόρμα infoasset της Athens Technology Center (ATC) , για τη διαμόρφωση του Online Poultry Journal, ενός online εργαλείου που σκοπό έχει την ενημέρωση επαγγελματιών κι επιστημόνων του χώρου της πτηνοτροφίας και της παραγωγής συναφών προϊόντων αναφορικά με τη φροντίδα της υγείας των ζώων.

Η επιλογή έγινε με γνώμονα τον ευέλικτο χαρακτήρα της πλατφόρμας infoasset, καθώς επέτρεψε στην ομάδα του έργου να παρακολουθεί και να συλλέγει περιεχόμενο από πολλαπλές online πηγές σε πραγματικό χρόνο, το οποίο ακολούθως φιλτράρεται και δημοσιεύεται αυτόματα, στα επιθυμητά μέσα, χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.

Πιο συγκεκριμένα, η Zoetis, ο μεγαλύτερος παραγωγός κτηνιατρικών φαρμάκων κι εμβολίων παγκοσμίως , ως μέλος του consortium, αξιοποιεί την πλατφόρμα inforasset της ATC για να συλλέγει αυτόματα περιεχόμενο από επιλεγμένα web sites, social media και blogs, το οποίο ακολούθως φιλτράρεται και ταξινομείται βάσει προ-καθορισμένων κριτηρίων ώστε στο τέλος, να «ανεβαίνει» στο Online Poultry Journal, μέσω του οποίοι κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ενημερωθεί για τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις ως προς την νόσο των πτηνών αλλά και της πτηνοτροφίας εν γένει.

Οι χρήστες του ενημερωτικού αυτού journal μπορούν επιπλέον να συγκεκριμενοποιήσουν τις πληροφορίες που θα δουν περαιτέρω, θέτοντας κριτήρια αναλόγω του επαγγελματικού τους ρόλου ή του μέσου που επιθυμούν.

Η πλατφόρμα infoasset καλύπτει ιδανικά τις ποικίλλες ανάγκες ενός οργανισμού σε ό,τι αφορά τη διαχείριση περιεχομένου.

Λόγω της αρθρωτής της δομής, παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών παρακολούθησης, συλλογής, δημιουργίας, δημοσίευσης και αρχειοθέτησης περιεχομένου.

Αυτό, σε συνδυασμό τη δυνατότητα διαβαθμισμένης απομακρυσμένης πρόσβασης, αλλά και τη διάθεσή της πλατφόρμας σε “software as a service” μοντέλο, μειώνει σημαντικά τα διαχειριστικά κόστη σ’ επίπεδο υποδομών πληροφορικής.

SenTraGor™ : Δυναμικό λανσάρισμα powered by Generation Y

Στη διάθεση του πιστοποιημένου εργαστηριακού προϊόντος SenTraGor™ προχώρησε η Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που σχεδίασε και υλοποίησε η Generation Y – International eBusiness Experts στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας της με την κορυφαία ελληνική φαρμακευτική εταιρία.

Το προϊόν SenTraGor™ διατίθεται αποκλειστικά για εργαστηριακή χρήση και αποτελεί ένα πρωτοποριακό σκεύασμα που συμβάλλει στις μελέτες για τη δημιουργία προϊόντων αντιγήρανσης. Πρόκειται για ένα πιστοποιημένο χημικό παράγωγο που χρησιμεύει στην ευκολότερη ανίχνευση των κυττάρων γήρανσης σε οποιοδήποτε βιολογικό υλικό.

Η Arriani Pharmaceuticals μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sentragortechnology.com απευθύνεται στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, σε εξειδικευμένα εργαστήρια κυτταρολογίας και ερευνητικά κέντρα, προκειμένου να λάβουν πλήρη ενημέρωση για το SenTraGor™ και να προμηθευτούν το σκεύασμα, διαλέγοντας ανάμεσα στις τρεις διαφορετικές συσκευασίες στις οποίες διατίθεται (80mg, 40mg, 20mg).

Η Generation Y σχεδίασε και κατασκεύασε το ιδιαίτερο ηλεκτρονικό κατάστημα αξιοποιώντας την πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει από την πολυετή συνεργασία με κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρίες, επιστήμονες και εκπροσώπους της φαρμακευτικής βιομηχανίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το www.sentragortechnology.com υλοποιήθηκε στην τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT και διαθέτει ένα πλήθος εμπορικών και τεχνολογικών εργαλείων, όπως τη λειτουργικότητα internationalization που επιτρέπει την υλοποίηση του αρχικού στόχου της Arriani Pharmaceuticals για την προώθηση του προϊόντος σε μεγάλα ερευνητικά εργαστήρια του εξωτερικού.

Το συγκεκριμένο online επιτήδευμα, εκτός από ένα αποδοτικό εμπορικό εργαλείο για την προώθηση του SenTraGor™, πρόκειται να αποτελέσει και πλατφόρμα διαμοιρασμού γνώσης και δικτύωσης μεταξύ ερευνητών, κυτταρολόγων και εξειδικευμένων βιολόγων της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας.

Το ειδικό section με ενημερωτικό υλικό, άρθρα και γνώμες τόσο για το ίδιο το σκεύασμα, όσο και για σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο, αλλά και η ενότητα “Ask the Experts” εκπληρώνουν τη συγκεκριμένη στοχοθέτηση της φαρμακευτικής εταιρίας.

Επιπλέον η πλατφόρμα “Share Your Case” επιτρέπει στους επιστήμονες να δικτυώνονται, να ανταλλάσσουν γνώμες και να επιδεικνύουν αποτελέσματα από τη χρήση του SenTraGor™ σε εργαστηριακές δοκιμές.

Η Generation Y είναι ιδιαίτερα χαρούμενη για την εκπόνηση του συγκεκριμένου έργου που αποτελεί ένα μόνο τμήμα της ευρύτερης συνεργασίας της με την Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. για τις ψηφιακές επικοινωνιακές της ανάγκες.

 

Στη διάθεση του πιστοποιημένου εργαστηριακού προϊόντος SenTraGor™ προχώρησε η Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που σχεδίασε και υλοποίησε η Generation Y – International eBusiness Experts στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας της με την κορυφαία ελληνική φαρμακευτική εταιρία.

Το προϊόν SenTraGor™ διατίθεται αποκλειστικά για εργαστηριακή χρήση και αποτελεί ένα πρωτοποριακό σκεύασμα που συμβάλλει στις μελέτες για τη δημιουργία προϊόντων αντιγήρανσης. Πρόκειται για ένα πιστοποιημένο χημικό παράγωγο που χρησιμεύει στην ευκολότερη ανίχνευση των κυττάρων γήρανσης σε οποιοδήποτε βιολογικό υλικό.

Η Arriani Pharmaceuticals μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sentragortechnology.com απευθύνεται στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, σε εξειδικευμένα εργαστήρια κυτταρολογίας και ερευνητικά κέντρα, προκειμένου να λάβουν πλήρη ενημέρωση για το SenTraGor™ και να προμηθευτούν το σκεύασμα, διαλέγοντας ανάμεσα στις τρεις διαφορετικές συσκευασίες στις οποίες διατίθεται (80mg, 40mg, 20mg).

Η Generation Y σχεδίασε και κατασκεύασε το ιδιαίτερο ηλεκτρονικό κατάστημα αξιοποιώντας την πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει από την πολυετή συνεργασία με κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρίες, επιστήμονες και εκπροσώπους της φαρμακευτικής βιομηχανίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το www.sentragortechnology.com υλοποιήθηκε στην τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT και διαθέτει ένα πλήθος εμπορικών και τεχνολογικών εργαλείων, όπως τη λειτουργικότητα internationalization που επιτρέπει την υλοποίηση του αρχικού στόχου της Arriani Pharmaceuticals για την προώθηση του προϊόντος σε μεγάλα ερευνητικά εργαστήρια του εξωτερικού.

Το συγκεκριμένο online επιτήδευμα, εκτός από ένα αποδοτικό εμπορικό εργαλείο για την προώθηση του SenTraGor™, πρόκειται να αποτελέσει και πλατφόρμα διαμοιρασμού γνώσης και δικτύωσης μεταξύ ερευνητών, κυτταρολόγων και εξειδικευμένων βιολόγων της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας.

Το ειδικό section με ενημερωτικό υλικό, άρθρα και γνώμες τόσο για το ίδιο το σκεύασμα, όσο και για σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο, αλλά και η ενότητα “Ask the Experts” εκπληρώνουν τη συγκεκριμένη στοχοθέτηση της φαρμακευτικής εταιρίας.

Επιπλέον η πλατφόρμα “Share Your Case” επιτρέπει στους επιστήμονες να δικτυώνονται, να ανταλλάσσουν γνώμες και να επιδεικνύουν αποτελέσματα από τη χρήση του SenTraGor™ σε εργαστηριακές δοκιμές.

Η Generation Y είναι ιδιαίτερα χαρούμενη για την εκπόνηση του συγκεκριμένου έργου που αποτελεί ένα μόνο τμήμα της ευρύτερης συνεργασίας της με την Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. για τις ψηφιακές επικοινωνιακές της ανάγκες.

 

Το νεο website του redstore.gr απο τη LIGHTHOUSE!

Επανασχεδιάστηκε το REDSTORE του Ολυμπιακού κι επαναπροσδιόρισε την παρουσία των αθλητικών συλλόγων στον κυβερνοχώρο!

Η πρωτοπόρος LIGHTHOUSE, με ένα ανανεωμένο e-shop που βάζει γκολ στα δίχτυα του διαδίκτυου, προσκαλεί όλους τους κόκκινους και μη, φιλάθλους να πλοηγηθούν σε μια μοναδική αγοραστική εμπειρία εκ νέου.

Αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία της, με όχημα την Vendallion e-Commerce Platform, την γνωστή απαράμιλλη αισθητική στα γραφικά και τις πιο πρόσφατες εξελίξεις που μας προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες, η LIGHTHOUSE και το REDSTORE διατηρούν την παραδοσιακή λατρεία στην κόκκινη φανέλα και την απογειώνουν στις σύγχρονες δυνατότητες του σημερινού e-commerce.

Πλούσια μενού που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια, ξεκάθαρες επιλογές που καλύπτουν όλες τις περιστάσεις, εμφανίσεις, δώρα, ρούχα και αξεσουάρ που θα γίνουν τα αγαπημένα κάθε χρήστη, νέα mobile friendly προσέγγιση, ποικιλία στις επιλογές και δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας, αυτά και άλλα πολλά σας περιμένουν στο ανανεωμένο REDSTORE του Ολυμπιακού που θα αποτελέσει μοντέλο για τις ηλεκτρονικές αγορές της ερχόμενης δεκαετίας!

Βουτήξαμε στα xelonakia.gr! Case study απο τη Digital up

Βουτήξαμε στα xelonakia.gr!
Σκέρτσο, μπρίο, παιχνίδι και… πολλές βουτιές αποπνέουν τα Χελωνάκια τώρα και με την οnline παρουσία τους – www.xelonakia.gr – μέσω του e-shop που αναπτύξαμε στη DigitalUp.

Έναν πολυχώρο εμπειριών μας υπόσχονται τα Χελωνάκια στις εγκαταστάσεις τους στην Αγία Παρασκευή, την Καλλιθέα και το Ίλιον και αυτό θελήσαμε να αποτυπωθεί και στο διαδικτυακό τους ιστότοπο!
Έτσι, στο περιβάλλον του CMS Magento, παντρέψαμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες όπως, baby swimming και παιδική κολύμβηση, το πρόγραμμα των τμημάτων, το summer camp, την αγορά παιδικού πάρτι online με τη μοναδική ποικιλία σε κολυμβητικά ειδή, βρεφικά προϊόντα, παιχνίδια και βιβλία!

Εικαστικά:
Με έναν ιδιαίτερα απλό οπτικοποιημένο τρόπο τα χελωνάκια μας καλούν κατά την επίσκεψή μας στην ιστοσελίδα να ανακαλύψουμε τις δραστηριότητες που μπορούμε να απολαύσουμε πέραν της παιδικής και βρεφικής κολύμβησης και να περιηγηθούμε εύκολα στις επικείμενες ενότητες.

Αυτό είναι μόνο ένα από τα παραδείγματα εικαστικών προσαρμογών που ανέπτυξε η ομάδα μας αφουγκράζοντας την ανάγκη του χρήστη για λιγότερο κείμενο και περισσότερη εικόνα «σαν σκετς».

Βρεφική Κολύμβηση:

Η αγορά της online συνδρομής για κολύμβηση για το μικρό μας χελωνάκι γίνεται διασκέδαση μέσω ελκυστικής σελίδας (Landing Page),

• Eπιλέγοντας το εύρος ηλικίας του μωρού με τη βοήθεια συρόμενης μπάρας

• Κλικάροντας στην περιοχή και στον επιθυμητό τύπο συνδρομής

• Παρουσιάζοντας το πρόγραμμα των τμημάτων με το γνωστό σχολικό παραδοσιακό τρόπο και

• Τέλος, αγοράζοντας την παρεχόμενη υπηρεσία οδηγούμενοι αποτελεσματικά στο καλάθι.

Παιδικό Πάρτυ:

Αν θέλετε να διοργανώσετε το πιο μαγικό, γεμάτο εκπλήξεις πάρτι για το παιδί σας, σίγουρα τότε πρέπει να επισκεφθείτε την αντίστοιχη σελίδα στα χελωνάκια, όπου οι επιθυμίες σας θα γίνουν πραγματικότητα!
Και για του λόγου το αληθές, εκεί θα επιλέξετε:
• τον αριθμό των προσκεκλημένων σας
• τον τύπο catering της προτίμησης σας (basic, deluxe)
• το είδος της τούρτας (σε kg, θεματική, με ζαχαρόπαστα)
• την πισίνα
• το πρόγραμμα ψυχαγωγίας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και
• την ανάμνηση του πάρτι (με δυνατότητα video clip ή υπόγειας φωτογράφισης)

Το Μοναδικό αυτό feature, που δημιουργήθηκε με μεράκι και πολλή συνεργασία, έχει συντελέσει σε online πωλήσεις της υπηρεσίας και σε ένα καλάθι αξίας 1000€!

Παράλληλα, αξίζει να αναφερθούμε και στα εξελιγμένα φίλτρα της Digital Up, στην μπάρα τιμής και στη χρωματική ποικιλία στην παρουσίαση των προϊόντων, αλλά και στη βελτιστοποίηση του e-shop στο κινητό τηλέφωνο και στην ταμπλέτα.
Ακόμη, το cross – selling, δηλαδή η παρουσίαση παρόμοιων προϊόντων, σχετικών με την αρχική μας προτίμηση ως χρήστες, είναι σημαντική προσθήκη για τις επιλεγμένες κατηγορίες, αλλά και για την προστιθέμενη αξία τόσο στο χρήστη, όσο και στην αξία του καλαθιού.
Για παράδειγμα, με την αγορά υπηρεσίας κολύμβησης, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει προτεινόμενα κολυμβητικά είδη και μαγιό.
Τέλος, η χρησιμότητα του one page check out «Ένα βήμα για την ολοκλήρωση της αγοράς» προϊδεάζει το χρήστη για την απλή διαδικασία που θα ακολουθήσει έχοντας όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες τη στιγμή της αγοράς, όπως τηλέφωνο, εικόνες προϊόντων και ποσότητα, ποικίλες μεθόδους πληρωμής και σύντομα πεδία συμπλήρωσης χωρίς κουραστική και χρονοβόρα συμπλήρωση φόρμας!
Τα www.xelonakia.gr είναι ένα site υπόδειγμα της δουλειάς μας πάνω στην ανάπτυξη βέλτιστων eshop και οι συντονιστές του, η ομάδα στα χελωνάκια, αποτελεί για εμάς έμπνευση προκειμένου να παραδίδουμε συνεχώς το άρτιο αποτέλεσμα που επιθυμεί και για το οποίο μας επέλεξε!
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη!

Πηγή:Digitalup.gr

To Vodafone Smart Business οδηγός των μικρών επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή

Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του Vodafone Smart Business, μιας ολοκληρωμένης πρότασης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρών επιχειρήσεων.

Οι καινοτόμες λύσεις της έρχονται να ενισχύσουν καταλυτικά τους επαγγελματίες και τις μικρές επιχειρήσεις, όπως εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις του χώρου της φιλοξενίας και της εστίασης, που θέλουν να περάσουν στην ψηφιακή εποχή και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί.

Ειδικά σχεδιασμένο για να δώσει ακόμα περισσότερες «δυνάμεις» στους «super ήρωες»-ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή επαγγελματίες, ενσωματώνει λύσεις κατάλληλα διαμορφωμένες στα μέτρα τους, καθώς και τη δυνατότητα να επιλέξουν συγκεκριμένες υπηρεσίες οι οποίες απευθύνονται στον κλάδο δραστηριότητάς τους και ταιριάζουν στο μέγεθός τους.

Μέσα από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και δοκιμασμένες στην αγορά λύσεις, η ολοκληρωμένη πρόταση Vodafone Smart Business συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας των επαγγελματιών και των μικρών επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας οικονομία, ευελιξία και απλότητα και, επίσης, υποστηρίζοντάς τους συμβουλευτικά σε θέματα τεχνολογίας.

Επίσης, βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ προσφέρει προσιτές και καινοτόμες λύσεις, χωρίς περιττά κόστη και με απόλυτο έλεγχο των εξόδων.

Οι δυνατότητες της πρότασης Vodafone Smart Business

• Vodafone Business Online - Δημιουργείς τη δική σου ιστοσελίδα για να προβάλλεις με τον καλύτερο τρόπο την επιχείρησή σου και να σε βρίσκουν εύκολα οι πελάτες σου.

• Vodafone Cooler Control - Ενημερώνεσαι για τη θερμοκρασία του ψυγείου σου όπου κι αν είσαι, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη ποιότητα για τα προϊόντα που υπάρχουν σ’ αυτό.

• Vodafone Wi-Fi Marketing - Δημιουργείς τη δική σου βάση πελατών οι οποίοι χρησιμοποιούν το Wi-Fi της επιχείρησής σου και κάνεις διαφημιστικές καμπάνιες για να είσαι σε επικοινωνία μαζί τους.

• Vodafone Fleet Control - Διαχειρίζεσαι τα δρομολόγια των οχημάτων της επιχείρησής σου με μεγαλύτερη ευελιξία και οικονομία

• Vodafone Professional SMS packs - Επικοινωνείς με τους πελάτες σου εύκολα, άμεσα, αξιόπιστα και οικονομικά με την υπηρεσία μαζικής αποστολής μηνυμάτων

• Vodafone Cloud Backup - Προστατεύεις τα εταιρικά σου δεδομένα από οποιονδήποτε κίνδυνο απώλειας ή καταστροφής

• Vodafone Microsoft Office 365 - Χρησιμοποιείς τα εργαλεία του Office από οποιαδήποτε συσκευή και μοιράζεσαι όλα τα αρχεία με τους συνεργάτες σου σε πραγματικό χρόνο

• Vodafone Contacts List - Έχεις κοινό κατάλογο επαγγελματικών επαφών κι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σ’ αυτόν, απ’ όπου κι αν βρίσκονται

• Vodafone Business Daily Internet - Προσφέρεις στους πελάτες σου πρόσβαση στο Internet, όπου κι αν βρίσκονται με ημερήσια οικονομικά πακέτα

• Vodafone Books Management by Epsilon Net - Έχεις καλύτερη διαχείριση της αποθήκης και των παραγγελιών σου και πραγματοποιείς ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω email.

Περιγράφοντας τη νέα υπηρεσία, η Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια εταιρικών πελατών της Vodafone Ελλάδας, υπογράμμισε ότι:

«τo Smart Business προέκυψε έπειτα από εντατική ποιοτική και ποσοτική έρευνα στην αγορά, η οποία έδειξε ότι οι μικρές επιχειρήσεις κι οι ελεύθεροι επαγγελματίες θέλουν και πρέπει αφενός να συμμετάσχουν ισότιμα στο ψηφιακό περιβάλλον, αφετέρου να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες της νέας εποχής.

Με το Vodafone Smart Business τους προσφέρουμε όλα τα ψηφιακά εργαλεία και την έμπρακτη υποστήριξη που χρειάζονται για την ανάπτυξή τους. Μέσα από καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, αλλά και με μειωμένο κόστος μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί και να αποκτήσουν ισχυρότερη θέση στην αγορά».

 

GoTech Electronics: Νέα διεθνής συνεργασία για τη Generation Y

Με ισχυρή εμπορική παρουσία στη γειτονική χώρα από το 1995, με περισσότερα από 12 καταστήματα λιανικής και 1 Luxury Showroom στην πρωτεύουσα αλλά και στις μεγαλύτερες πόλεις της Αλβανίας και αποτελώντας τον μεγαλύτερο προμηθευτή και διανομέα των γνωστότερων ιταλικών brand ηλεκτρικών ειδών, η GoTech Electronics ανέθεσε στη Generation Y τη δημιουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Η διεξαγωγή δευτερογενούς έρευνας αγοράς, η σχεδίαση με ιδιαίτερη βαρύτητα στο UX και η υλοποίηση του έργου στην custom e-commerce πλατφόρμα Generation NEXT παρείχαν στο brand ένα νέο δυναμικό business unit που απολαμβάνει όλα τα λειτουργικά οφέλη που επιτρέπουν την διεύρυνση του κύκλου εργασιών του μέσω του ψηφιακού καναλιού και προσδίδουν προστιθέμενη εμπορική αξία στην επιχείρηση.

Πιο συγκεκριμένα, το πρωτοπόρο design του www.gotech.al απολαμβάνει ένα πλήθος εμπορικών μηχανισμών όπως:

• Η δυνατότητα internationalization που επιτρέπει διαφορετικές εμπορικές πολιτικές στην εγχώρια και διεθνή αγορά και ευνοεί την εξάπλωση του brand σε άλλες χώρες.

• Η λειτουργεία product comparison η οποία προσφέρει δυνατότητα άμεσης σύγκρισης δύο ή τριών προϊόντων με σκοπό την αρτιότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και αύξηση του engagement για την επιχείρηση.

• Η δυνατότητα επιλογής γλώσσας (αλβανικά, αγγλικά), αλλά και νομίσματος (Lek, Ευρώ), η έξυπνη κατηγοριοποίηση ανά είδος προϊόντος και brand που επιτρέπει την εύκολη και στοχευμένη πλοήγηση του καταναλωτή στο ψηφιακό κατάστημα.

Συνεχίζοντας να επενδύει στην στρατηγική επιλογή για έντονη εξαγωγική δραστηριοποίηση, η Generation Y – International eBusiness Experts υλοποίησε ακόμα ένα έργο που αποτελεί εφαλτήριο για περαιτέρω ανάπτυξη του συνεργάτη της.

Από την RDC Informatics το νέο site & τα mobile applications του Ομίλου EasyGroup®

Η RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία την ανάπτυξη του project easyGreekTM για λογαριασμό του Ομίλου EasyGroup® και της Linguaphone Ελλάδος.

Με το νέο brand, easyGreekTM, ο όμιλος easyGroup® σε συνεργασία με την Linguaphone Ελλάδος παρουσιάζουν έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο εξοικείωσης με την ελληνική γλώσσα σε αγγλόφωνους επισκέπτες της Ελλάδος.

H υπηρεσία απευθύνεται σε τουρίστες & business travelers που επιθυμούν να αποκτήσουν μια βασική γνώση της ελληνικής γλώσσας για τις απαραίτητες καθημερινές συνεννοήσεις στην Ελληνική γλώσσα.

Η εκπαίδευση επιτυγχάνεται μέσα από το πλούσιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο της μεθόδου Linguaphone που μετασχηματίστηκε κατάλληλα ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σύγχρονες “έξυπνες” συσκευές (smart phones & tablets) χωρίς να απαιτείται η σύνδεση στο διαδίκτυο.

Με αυτό τον τρόπο η χρήση του εκπαιδευτικού υλικού μπορεί να γίνει οπουδήποτε ακόμα και σε περιβάλλοντα χωρίς διαδίκτυο όπως εντός μέσων μεταφοράς (αεροπλάνο, μετρό, πλοίο κλπ).

Το έργο ανατέθηκε και υλοποιήθηκε από την RDC Informatics & αποτελείται από το δικτυακό τόπο easygreek.gr και δύο mobile applications για iOS & Android.

Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση της πλατφόρμας nopCommerce, ενώ οι Mobile εφαρμογές αναπτύχθηκαν με χρήση εργαλείων cross platform application development.

Το έργο easyGreekTM βρίσκεται σε πλήρη παραγωγική λειτουργία και αποτελεί ένα ιδανικό case study της RDC Informatics που συνδυάζει την τεχνογνωσία των μηχανικών λογισμικού της από τους χώρους του e-business, e-learning/m-learning content authoring καθώς και του mobile applications development.

Δείτε περισσότερα στην ηλ. διεύθυνση www.easygreek.gr

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search