Η νέα επικοινωνία της ForestView για τα Simply Burgers, ξεκίνησε με ένα πανανθρώπινο φιλοσοφικό ερώτημα: Τι κάνει ένα burger τέλειο; Μια σειρά χορταστικών πλάνων, εστιάζει στο ότι η «τελειότητα» κρύβεται στα απλά πράγματα: τα φρέσκα υλικά, την ποιότητα και την αγάπη για το καλό φαγητό.
Πρωταγωνιστής της καμπάνιας, τα «συστατικά» που κάνουν τα Simply Burgers τόσο ξεχωριστά και υπογραμμίζουν την πραγματική σημασία του Food we Love.
Η υπογραφή του brand, πιο επίκαιρη από ποτέ, για το κοινό που αναζητεί την ουσία των πραγμάτων και όχι το «φαίνεσθαι».
Την παραγωγή του video που «τρέχει» ήδη online έκανε η FEED, με Director/Photographer τον Ernesto Cinzi.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=oxKUyMQ2jj8"]
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]