New Projects

Το νέο e-shop της Άννα Ραξέφσκι από τη CS-Cart Hellas

Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρονικό κατάστημα της Άννα Ραξέφσκι, raxsta.gr είναι πλέον online και ήδη οι φίλες του brand το επισκέπτονται καθημερινά, για να δούν και να αγοράσουν τα μοναδικά της σχέδια.

Το κατάστημα είναι κατασκευασμένο με CS-Cart σε responsive σχεδιασμό, με μεγάλες εικόνες των ρούχων σε μίνιμαλ σχέδιο και στα χρώματα της εταιρείας.

Ένα μεγάλος αριθμός ευκολιών για τον επισκέπτη έχει ενσωματωθεί στο κατάστημα, όπως, για παράδειγμα, προβολή των διαθεσίμων νούμερων και χρωμάτων στη λίστα προϊόντων μιας κατηγορίας, ενώ είναι απολύτως φιλικό ως προς to facebook, το twitter και το instagram.

Επίσης, ενσωματώνει blog για την ενημέρωση των επισκεπτών στις τάσεις και τη μόδα, ενώ υποστηρίζει πλήθος διαφορετικών τρόπων πληρωμής.

Επισκεφτείτε το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Άννα Ραξέφσκι στο www.raxsta.gr.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της CS-Cart Hellas.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέο site για το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, www.ipe.org.gr/.

Πρόκειται για ένα site πολύ φιλικό και κατανοητό προς τον χρήστη, με responsive κατασκευή για να παίζει τέλεια σε οποιαδήποτε οθόνη και συσκευή. Στην αρχική σελίδα, ο επισκέπτης μπορεί με μια ματιά να βρει αυτό που ψάχνει αφού όλες οι σημαντικές κατηγορίες είναι τακτοποιημένες στο header. Μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για τα νέα, τις εκδηλώσεις αλλά και για το ετήσιο συνέδριο του Ι.Π.Ε. σε ένα περιβάλλον που ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις UI/UX! Πολύ χρήσιμη είναι και η σελίδα της «εκπαίδευσης» όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί με λίγα clicks να δηλώσει συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν σε εμφανές σημείο στο footer ώστε ο ενδιαφερόμενος να έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει απευθείας με το Ινστιτούτο, να κάνει εγγραφή στο newsletter ή να ακολουθήσει το Ι.Π.Ε. στο Facebook ή το LinkedIn.

Η πιστοποιημένη ομάδα Marketing της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου έχει αναλάβει επίσης το Performance Marketing του ΙΠΕ, με την δημιουργία και αποστολή newsletter για τις προσεχείς εκδηλώσεις (E-mail Marketing), και την δημιουργία περιεχομένου στα social media.

Το Ι.Π.Ε. ιδρύθηκε από στελέχη πωλήσεων από όλους τους κλάδους της αγοράς με αποστολή την προαγωγή του επαγγέλματος των πωλήσεων μέσα από συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το ανανεωμένο electroshop.gr από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε το νέο responsive e-shop της electroshop.gr. Το νέο www.electroshop.gr είναι μοντέρνο, με πλούσιο υλικό και δομή που ακολουθεί τις τάσεις UI/UX. Όλα τα παραπάνω, με την εγγύηση της έμπειρης ομάδας από web designers και developers της ΕΛΕΔ που έχουν να υπερηφανεύονται ότι έχουν φτιάξει ένα από τα καλύτερα e-shop της κατηγορίας!

Οι κατηγορίες στην αρχική σελίδα είναι ξεκάθαρες, πλούσιες σε υλικό και κατατοπιστικές ώστε να γίνεται η περιήγηση των επισκεπτών ακόμα πιο εύκολη! Αναζητάτε φίλτρα νερού, μικροσυσκευές ή μαγειρικά σκεύη; Βρείτε άμεσα αυτό που ψάχνετε μέσω χρήσιμων slider και αναλυτικών φίλτρων αναζήτησης και κάντε check out με λίγα clicks!

Το στήσιμο του site έγινε με γνώμονα τον πελάτη γι αυτό και υπάρχουν χρήσιμες λειτουργίες που κάνουν τον επισκέπτη να προβεί εύκολα και «άφοβα» σε αγορά. Τα προϊόντα του site είναι συνδεδεμένα με σύστημα ERP ώστε ο χρήστης να γνωρίζει αυτόματα και ανά πάσα στιγμή την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος. Κατά την διάρκεια παραμονής σε ένα προϊόν μπορεί ο ενδιαφερόμενος να δει παλαιότερες αξιολογήσεις (ή και να αξιολογήσει ο ίδιος το προϊόν) ώστε να έχει μια πλήρη εικόνα βάσει σχολίων. Ακόμη, ο πελάτης μπορεί να υπολογίσει τα έξοδα αποστολής εξ’ αρχής, χωρίς να χρειαστεί να πάει στο καλάθι αλλά και να γνωρίζει από πριν την ημέρα παράδοσης χάρη στη λειτουργία shipment countdown.

Πολύ σημαντικό επίσης είναι ότι ο αγοραστής παρακινείται για παράλληλη ή ενισχυτική πώληση (cross-selling και upselling) με προτάσεις σχετικών ή και συμπληρωματικών προϊόντων. Τα προϊόντα αυτά επιλέγονται αυτόματα μέσω αλγόριθμων και εμφανίζονται δυναμικά ανάλογα τις προτιμήσεις και της διαδρομής του πελάτη στο site.

Τέλος, στο footer θα βρούμε τα πολύ χρήσιμα social media buttons που προτρέπουν τον επισκέπτη να ακολουθήσει την electroshop.gr στα social media αλλά και πεδίο που μπορεί ο χρήστης να κάνει εγγραφή στο newsletter ώστε να μαθαίνει πρώτος νέα και προσφορές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Sleed λανσάρισε νέο dating app

Ένα ολόφρεσκο dating app, το Vespr.io, κάνει το launch του αυτές τις μέρες παρουσιάζοντας στην αγορά ένα νέο matching concept με αμέτρητα Like, ατέλειωτο chatting & matching.

Το launch ξεκινά μέσα στις επόμενες εβδομάδες και η Vespr IKE επέλεξε τη Sleed ως συνεργάτη σε όλα τα digital κανάλια προώθησης του νεου talk of the town dating app.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Το νέο Greeka.com από την Codibee

Με ανανεωμένη εμφάνιση και πλουσιότερο περιεχόμενο, το νέο Greeka.com, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό portal της Ελλάδας, ήρθε για να μας μυήσει στα πιο όμορφα μυστικά της χώρας!

Θέλοντας να ευχαριστήσει τους περισσότερους από 700.000+ επισκέπτες και επαγγελματίες Τουρισμού που το επιλέγουν κάθε μήνα εδώ και 19 χρόνια, το Greeka.com δημιούργησε ένα νέο σύγχρονο, εύχρηστο και φιλικό ψηφιακό περιβάλλον.

Μέσα σε αυτό, το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλους τους εγχώριους προορισμούς, να κλείσει πακέτα διακοπών και να οργανώσει όλες τις δραστηριότητες που θα κάνουν τις διακοπές του στην Ελλάδα μοναδικές. Παράλληλα οι αυτοματισμοί και τα νέα εμπορικά εργαλεία του νέου site δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για την προώθηση όλων των επιχειρήσεων Τουρισμού που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα δυνητικό πελατολόγιο από 280 χώρες παγκοσμίως!

Το νέο Greeka.com μεταξύ άλλων διαθέτει:

  • Community area για τα 50.000+ μέλη του βασισμένo στην REACT technology του Facebook
  • Ειδικά σχεδιασμένη λειτουργικότητα με ταξιδιωτικές προτάσεις για όσους γνωρίζουν τον προορισμό τους και για όσους θέλουν βοήθεια στον σχεδιασμό των ιδανικών διακοπών
  • Έξυπνη κατηγοριοποίηση εγχώριων προορισμών
  • Blog με unique online content που παρέχει πληροφορίες για προορισμούς, επιχειρήσεις Τουρισμού και holiday activities
  • “ORGANIZE YOUR GREECE HOLIDAYS” widget με όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται κάθε ταξιδιώτης για ολοκληρωμένο σχεδιασμό διακοπών
  • Ειδικό section με έτοιμα πακέτα διακοπών
  • Agenda events, festivals και διοργανώσεις σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς

Ενδεικτικό της νέας δυναμικής εισόδου του site στην αγορά είναι το παράλληλο λανσάρισμα του mobile app “Cool Radar by Greeka”. Η εφαρμογή αποτελεί τον πιο διασκεδαστικό τρόπο για αναζήτηση φαγητού και ποτού σε όλη την Ελλάδα ανάλογα τις προσωποποιημένες ανάγκες ψυχαγωγίας των ταξιδιωτών. To application είναι διαθέσιμο δωρεάν σε Android και iPhone συσκευές.

«Η δημιουργία του νέου Greeka.com ήταν μία πρόκληση για εμάς. Το νέο portal είναι διαρκώς εξελισσόμενο, ενημερώνεται καθημερινά με νέο υλικό και σημαντικές εμπορικές συνεργασίες. Στόχος μας είναι να συνεχίσει να αποτελεί ένα αξιόπιστο μέσο για την ανάδειξη της Ελλάδας και του εγχώριου τουριστικού προϊόντος», επισήμανε ο Operations Manager της εταιρείας, κύριος Ολιβιέ Μουτόπουλος.

Το νέο Greeka.com έχοντας να παρουσιάσει γεύσεις, παραλίες, εντυπωσιακά χρώματα, μοναδικούς προορισμούς και χιλιάδες εικόνες δεν είναι απλώς ένας ταξιδιωτικός οδηγός. Είναι η απόδειξη ότι πράγματι ο προορισμός είναι το ίδιο το ταξίδι!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Codibee.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέο e-shop για το Sofa.gr από την ΕΛΕΔ

Η Sofa.gr εμπιστεύτηκε τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου της e-shop στην έμπειρη ομάδα web designers και web developers της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου.

Σχεδιαστικά, βασίζεται σε ένα καλαίσθητο και φιλικό UI/UX που δίνει από την πρώτη στιγμή την αίσθηση στο χρήστη ότι δεν πρόκειται για άλλο ένα βαρετό και συνηθισμένο e-shop. Στην αρχική σελίδα μπορεί ο επισκέπτης με μια ματιά να διαμορφώσει μια γενική εικόνα για την εταιρεία με την βοήθεια ενός πρακτικού slider με πλούσιο υλικό. Μπορεί, επίσης, να περιηγηθεί σε χρήσιμα σημεία του site όπως το blog, την ιστορία της Sofa.gr, την φόρμα επικοινωνίας αλλά και τα τελευταία νέα. Πολύ χρήσιμο είναι επίσης το online chat που επιτρέπει στον πελάτη να μιλήσει απευθείας με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο.

Τα προϊόντα είναι τακτοποιημένα και μαζεμένα σε ένα πρακτικό αναδυόμενο mega menu που δίνει την δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να εντοπίσει εύκολα αυτό που ψάχνει και, φυσικά, να προχωρήσει στην αγορά με λίγα μόνο click. Όλα αυτά, σε ένα responsive περιβάλλον που παίζει σε κάθε οθόνη, ανεξάρτητα ανάλυσης και μεγέθους.

Η πιστοποιημένη ομάδα marketing της ΕΛΕΔ, έχει επίσης αναλάβει το Digital Performance Marketing της Sofa.gr με προώθηση της εταιρείας στην Google (μέσω Paid Search Ads, Display Ads και Remarketing) και στα Social Media.

Η Sofa.gr είναι ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο κατασκευής επίπλου με ιστορία άνω των 30 ετών και είναι γνωστή στους καταναλωτές για τα ελληνικής κατασκευής χειροποίητα έπιπλα ανώτερης ποιότητας και αισθητικής.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας έχει πλέον νέο web site

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα responsive ιστοσελίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, www.leshiepi.gr της οποίας είναι και χορηγός.

Η αρχική σελίδα περιέχει slider από εικόνες με χρήσιμες πληροφορίες και πεδία με τελευταία νέα, υπηρεσίες για τα μέλη αλλά και τους μεγάλους χορηγούς. Ο επισκέπτης του site μπορεί εύκολα να ενημερωθεί σχετικά με το σωματείο, τη δομή και τα μέλη του αλλά και να αναζητήσει έρευνες, μελέτες, δελτία τύπου και ανακοινώσεις που αφορούν την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Πολύ χρήσιμη είναι και η φόρμα επικοινωνίας που παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να έρθει σε άμεση επαφή με το σωματείο.

Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, το οποίο ιδρύθηκε το 1995 από καταξιωμένους Έλληνες επιχειρηματίες με στόχο να αναδείξει και να στηρίξει την ελληνική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, κυρίως όπως αυτή εκφράζεται μέσα από την επιχειρηματική δράση και το όραμα νέων ανθρώπων. Σήμερα έχει μέλη, εκπροσώπους τόσο της παλαιότερης όσο και τις νεότερης επιχειρηματικής γενιάς.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no" scroll_reveal="enter right"]

 

 

Πλατφόρμα ειδησεογραφικών βίντεο από την ΑΤC με την υποστήριξη της Google

Η Athens Technology Center (ATC), που εξειδικεύεται σε ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού για την αγορά των media, απολαμβάνει εκ νέου την υποστήριξη του Digital News Initiative (DNI) Fund της Google για να εργαστεί πάνω σε καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής και παρουσίασης πολυμεσικού ειδησεογραφικού περιεχομένου, ενοποιώντας διαδικασίες συλλογής υλικού από πολλαπλές πηγές με εξελιγμένες τεχνικές video analysis, annotation & summarization.

Tο έργο με την ονομασία «News.vid.io» φιλοδοξεί να προσφέρει τη δυνατότητα σε δημοσιογράφους να διαμορφώνουν ελκυστικές ειδησεογραφικές ιστορίες, εμπλουτισμένες με video «περιλήψεις» που έχουν διαμορφώσει οι ίδιοι, συνδυάζοντας «τμήματα» από υλικό που έχει συλλεχθεί από διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (user generated content) αλλά και συνδρομητικές υπηρεσίες (λ.χ. πρακτορεία ειδήσεων). Συγκεκριμένα, ενσωματώνοντας τις δυνατότητες ανάλυσης βίντεο, σχολιασμού και περίληψης σε μια ενιαία πλατφόρμα, τα στελέχη των ειδησεογραφικών οργανισμών θα μπορούν να δημιουργούν διαφορετικές εκδόσεις βίντεο που καλύπτουν πολύπλευρα το ίδιο γεγονός, εύκολα και γρήγορα. 

Αναλυτικότερα, η ATC θα συντονίσει τις εργασίες ανάπτυξης ολοκληρωμένης πλατφόρμας λογισμικού που θα επιτρέπει τη συλλογή video από πολλαπλές πηγές, την αναγνώριση και τον αυτοματοποιημένο χαρακτηρισμό (video analysis & annotation) των επιμέρους τμημάτων από κάθε video βάσει διαφορετικών κριτηρίων (όπως λ.χ. τις διαφορετικές οπτικές που περιγράφουν ένα γεγονός και τα συναισθήματα που εκφράζονται για το συγκεκριμένο συμβάν). Παράλληλα, η πλατφόρμα θα προτείνει «απομονωμένες στιγμές» αυτών σε περιληπτικά αρχείο video (summarization), έτοιμα να χρησιμοποιηθούν απευθείας μέσα στην ιστορία που στήνεται από το δημοσιογράφο. Η πλατφόρμα αυτή θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ),

Τον ευρύτερο συντονισμό του έργου έχει αναλάβει η 24 Media, που σε συνεργασία με την Ιταλική Δημόσια Ραδιοτηλεόραση (RAI) θα βοηθήσουν με την εκτενή τους εμπειρία στη διαμόρφωση των λειτουργικών απαιτήσεων της πλατφόρμας αυτής αλλά και στον ποιοτικό έλεγχο κάθε σταδίου ανάπτυξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATC.

Νέο site για το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη responsive ιστοσελίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, www.sde.gr.

Για άλλη μια φορά η ομάδα των web developers και web designers της ΕΛΕΔ μας εντυπωσίασε κατασκευάζοντας ένα καινοτόμο και σύγχρονο site που ακολουθεί τις τάσεις UI/UX για λογαριασμό ενός μεγάλου Συνδέσμου!

Ο επισκέπτης του site μπορεί εύκολα να περιηγηθεί και να μάθει χρήσιμες πληροφορίες για τον Σύνδεσμο, τη δομή, τα μέλη του και θέματα νομοθεσίας. Επίσης, μπορεί να αναζητήσει άρθρα σχετικά με τη διαφήμιση και να ενημερωθεί για σεμινάρια, συνέδρια και παρουσιάσεις. Πολύ χρήσιμο είναι το slider στην αρχική σελίδα που περιλαμβάνει τα τελευταία νέα και το ημερολόγιο εκδηλώσεων και δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να ενημερωθεί για τα προσεχή event με μία ματιά.

Οι δυνατότητες του site όμως δεν σταματάνε εδώ αφού τα μέλη του Συνδέσμου, με ένα απλό log in, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε χρήσιμες κρυφές πληροφορίες όπως οικονομικά στοιχεία, έρευνες, στοιχεία τηλεθέασης κ.α. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά στοιχεία θα παραμείνουν προσωπικά.

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1978 και έχει ως μέλη μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Κύριος σκοπός του είναι η προβολή, προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων των διαφημιζομένων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας της διαφήμισης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

Το νέο web site του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών από την Tool

Η Tool Digital Agency (www.tool.gr) βραβεύτηκε με το Silver Award στην κατηγορία “Digital Tourism | Online Presence” στα Tourism Awards 2019, για την ανασχεδίαση της επίσημης ιστοσελίδας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, www.namuseum.gr.

Βραβευόμαστε, για 2η συνεχόμενη φορά, δημιουργώντας ένα είδος σερί που σκοπεύουμε να διατηρήσουμε, παρέχοντας τις υπηρεσίες μας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη μας, προσθέτοντας ταυτόχρονα αξία αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη.

Η Tool ανέλαβε την ανανέωση του επίσημου ιστότοπου του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, ώστε να ανταποκρίνεται με ένα βέλτιστο τρόπο στις ανάγκες παρουσίασης του πλούσιου περιεχομένου του, αναβαθμίζοντας παράλληλα τη δυνατότητα πρόσβασης από smartphones και tablets τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον από τους περισσότερους επισκέπτες.

Το έργο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ήταν ένα δύσκολο έργο, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με πολλούς γρίφους κατά τη διάρκεια του. Κεντρική προτεραιότητα ήταν ο ορισμός μιας νέας αρχιτεκτονικής της πληροφορίας, ώστε το περιεχόμενο του Μουσείου να αναδεικνύεται σωστά και να είναι πιο εύκολο για τον χρήστη να εντοπίσει αυτό που αναζητά, ενισχύοντας το συνολικό UI-UX του website.

Κατά την ανάλυση των απαιτήσεων, έγινε λεπτομερής καταγραφή της δομής του περιεχομένου του καθώς και μελέτη του ανταγωνισμού και των ιστοσελίδων των μεγαλύτερων μουσείων του κόσμου. Λάβαμε υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες των ομάδων κοινού και την ιεράρχηση των πληροφοριών που θέλουν να προσπελάσουν και σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα έτσι ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διαδρομή πλοήγησης για κάθε ομάδα. Επίσης, ταξινομήσαμε τις εκθέσεις με βάση τη θέση τους στον χώρο -ανά όροφο στο Μουσείο- και όχι την χρονολογία τους, όπως γινόταν προηγουμένως.

Η νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών είναι πλέον πλήρως προσβάσιμη από σταθερές και κινητές συσκευές, εξοπλισμένη διαθέτοντας ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου με δυνατότητες ενημέρωσης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περισσότερους επισκέπτες και λιγότερα μηνύματα βοήθειας και ερωτήματα προς το Μουσείο.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDA.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search