New Projects

SenTraGor™ : Δυναμικό λανσάρισμα powered by Generation Y

Στη διάθεση του πιστοποιημένου εργαστηριακού προϊόντος SenTraGor™ προχώρησε η Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που σχεδίασε και υλοποίησε η Generation Y – International eBusiness Experts στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας της με την κορυφαία ελληνική φαρμακευτική εταιρία.

Το προϊόν SenTraGor™ διατίθεται αποκλειστικά για εργαστηριακή χρήση και αποτελεί ένα πρωτοποριακό σκεύασμα που συμβάλλει στις μελέτες για τη δημιουργία προϊόντων αντιγήρανσης. Πρόκειται για ένα πιστοποιημένο χημικό παράγωγο που χρησιμεύει στην ευκολότερη ανίχνευση των κυττάρων γήρανσης σε οποιοδήποτε βιολογικό υλικό.

Η Arriani Pharmaceuticals μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sentragortechnology.com απευθύνεται στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, σε εξειδικευμένα εργαστήρια κυτταρολογίας και ερευνητικά κέντρα, προκειμένου να λάβουν πλήρη ενημέρωση για το SenTraGor™ και να προμηθευτούν το σκεύασμα, διαλέγοντας ανάμεσα στις τρεις διαφορετικές συσκευασίες στις οποίες διατίθεται (80mg, 40mg, 20mg).

Η Generation Y σχεδίασε και κατασκεύασε το ιδιαίτερο ηλεκτρονικό κατάστημα αξιοποιώντας την πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει από την πολυετή συνεργασία με κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρίες, επιστήμονες και εκπροσώπους της φαρμακευτικής βιομηχανίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το www.sentragortechnology.com υλοποιήθηκε στην τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT και διαθέτει ένα πλήθος εμπορικών και τεχνολογικών εργαλείων, όπως τη λειτουργικότητα internationalization που επιτρέπει την υλοποίηση του αρχικού στόχου της Arriani Pharmaceuticals για την προώθηση του προϊόντος σε μεγάλα ερευνητικά εργαστήρια του εξωτερικού.

Το συγκεκριμένο online επιτήδευμα, εκτός από ένα αποδοτικό εμπορικό εργαλείο για την προώθηση του SenTraGor™, πρόκειται να αποτελέσει και πλατφόρμα διαμοιρασμού γνώσης και δικτύωσης μεταξύ ερευνητών, κυτταρολόγων και εξειδικευμένων βιολόγων της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας.

Το ειδικό section με ενημερωτικό υλικό, άρθρα και γνώμες τόσο για το ίδιο το σκεύασμα, όσο και για σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο, αλλά και η ενότητα “Ask the Experts” εκπληρώνουν τη συγκεκριμένη στοχοθέτηση της φαρμακευτικής εταιρίας.

Επιπλέον η πλατφόρμα “Share Your Case” επιτρέπει στους επιστήμονες να δικτυώνονται, να ανταλλάσσουν γνώμες και να επιδεικνύουν αποτελέσματα από τη χρήση του SenTraGor™ σε εργαστηριακές δοκιμές.

Η Generation Y είναι ιδιαίτερα χαρούμενη για την εκπόνηση του συγκεκριμένου έργου που αποτελεί ένα μόνο τμήμα της ευρύτερης συνεργασίας της με την Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. για τις ψηφιακές επικοινωνιακές της ανάγκες.

 

Στη διάθεση του πιστοποιημένου εργαστηριακού προϊόντος SenTraGor™ προχώρησε η Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που σχεδίασε και υλοποίησε η Generation Y – International eBusiness Experts στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας της με την κορυφαία ελληνική φαρμακευτική εταιρία.

Το προϊόν SenTraGor™ διατίθεται αποκλειστικά για εργαστηριακή χρήση και αποτελεί ένα πρωτοποριακό σκεύασμα που συμβάλλει στις μελέτες για τη δημιουργία προϊόντων αντιγήρανσης. Πρόκειται για ένα πιστοποιημένο χημικό παράγωγο που χρησιμεύει στην ευκολότερη ανίχνευση των κυττάρων γήρανσης σε οποιοδήποτε βιολογικό υλικό.

Η Arriani Pharmaceuticals μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sentragortechnology.com απευθύνεται στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, σε εξειδικευμένα εργαστήρια κυτταρολογίας και ερευνητικά κέντρα, προκειμένου να λάβουν πλήρη ενημέρωση για το SenTraGor™ και να προμηθευτούν το σκεύασμα, διαλέγοντας ανάμεσα στις τρεις διαφορετικές συσκευασίες στις οποίες διατίθεται (80mg, 40mg, 20mg).

Η Generation Y σχεδίασε και κατασκεύασε το ιδιαίτερο ηλεκτρονικό κατάστημα αξιοποιώντας την πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει από την πολυετή συνεργασία με κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρίες, επιστήμονες και εκπροσώπους της φαρμακευτικής βιομηχανίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το www.sentragortechnology.com υλοποιήθηκε στην τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT και διαθέτει ένα πλήθος εμπορικών και τεχνολογικών εργαλείων, όπως τη λειτουργικότητα internationalization που επιτρέπει την υλοποίηση του αρχικού στόχου της Arriani Pharmaceuticals για την προώθηση του προϊόντος σε μεγάλα ερευνητικά εργαστήρια του εξωτερικού.

Το συγκεκριμένο online επιτήδευμα, εκτός από ένα αποδοτικό εμπορικό εργαλείο για την προώθηση του SenTraGor™, πρόκειται να αποτελέσει και πλατφόρμα διαμοιρασμού γνώσης και δικτύωσης μεταξύ ερευνητών, κυτταρολόγων και εξειδικευμένων βιολόγων της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας.

Το ειδικό section με ενημερωτικό υλικό, άρθρα και γνώμες τόσο για το ίδιο το σκεύασμα, όσο και για σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο, αλλά και η ενότητα “Ask the Experts” εκπληρώνουν τη συγκεκριμένη στοχοθέτηση της φαρμακευτικής εταιρίας.

Επιπλέον η πλατφόρμα “Share Your Case” επιτρέπει στους επιστήμονες να δικτυώνονται, να ανταλλάσσουν γνώμες και να επιδεικνύουν αποτελέσματα από τη χρήση του SenTraGor™ σε εργαστηριακές δοκιμές.

Η Generation Y είναι ιδιαίτερα χαρούμενη για την εκπόνηση του συγκεκριμένου έργου που αποτελεί ένα μόνο τμήμα της ευρύτερης συνεργασίας της με την Arriani Pharmaceuticals Α.Ε. για τις ψηφιακές επικοινωνιακές της ανάγκες.

 

Το νεο website του redstore.gr απο τη LIGHTHOUSE!

Επανασχεδιάστηκε το REDSTORE του Ολυμπιακού κι επαναπροσδιόρισε την παρουσία των αθλητικών συλλόγων στον κυβερνοχώρο!

Η πρωτοπόρος LIGHTHOUSE, με ένα ανανεωμένο e-shop που βάζει γκολ στα δίχτυα του διαδίκτυου, προσκαλεί όλους τους κόκκινους και μη, φιλάθλους να πλοηγηθούν σε μια μοναδική αγοραστική εμπειρία εκ νέου.

Αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία της, με όχημα την Vendallion e-Commerce Platform, την γνωστή απαράμιλλη αισθητική στα γραφικά και τις πιο πρόσφατες εξελίξεις που μας προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες, η LIGHTHOUSE και το REDSTORE διατηρούν την παραδοσιακή λατρεία στην κόκκινη φανέλα και την απογειώνουν στις σύγχρονες δυνατότητες του σημερινού e-commerce.

Πλούσια μενού που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια, ξεκάθαρες επιλογές που καλύπτουν όλες τις περιστάσεις, εμφανίσεις, δώρα, ρούχα και αξεσουάρ που θα γίνουν τα αγαπημένα κάθε χρήστη, νέα mobile friendly προσέγγιση, ποικιλία στις επιλογές και δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας, αυτά και άλλα πολλά σας περιμένουν στο ανανεωμένο REDSTORE του Ολυμπιακού που θα αποτελέσει μοντέλο για τις ηλεκτρονικές αγορές της ερχόμενης δεκαετίας!

Βουτήξαμε στα xelonakia.gr! Case study απο τη Digital up

Βουτήξαμε στα xelonakia.gr!
Σκέρτσο, μπρίο, παιχνίδι και… πολλές βουτιές αποπνέουν τα Χελωνάκια τώρα και με την οnline παρουσία τους – www.xelonakia.gr – μέσω του e-shop που αναπτύξαμε στη DigitalUp.

Έναν πολυχώρο εμπειριών μας υπόσχονται τα Χελωνάκια στις εγκαταστάσεις τους στην Αγία Παρασκευή, την Καλλιθέα και το Ίλιον και αυτό θελήσαμε να αποτυπωθεί και στο διαδικτυακό τους ιστότοπο!
Έτσι, στο περιβάλλον του CMS Magento, παντρέψαμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες όπως, baby swimming και παιδική κολύμβηση, το πρόγραμμα των τμημάτων, το summer camp, την αγορά παιδικού πάρτι online με τη μοναδική ποικιλία σε κολυμβητικά ειδή, βρεφικά προϊόντα, παιχνίδια και βιβλία!

Εικαστικά:
Με έναν ιδιαίτερα απλό οπτικοποιημένο τρόπο τα χελωνάκια μας καλούν κατά την επίσκεψή μας στην ιστοσελίδα να ανακαλύψουμε τις δραστηριότητες που μπορούμε να απολαύσουμε πέραν της παιδικής και βρεφικής κολύμβησης και να περιηγηθούμε εύκολα στις επικείμενες ενότητες.

Αυτό είναι μόνο ένα από τα παραδείγματα εικαστικών προσαρμογών που ανέπτυξε η ομάδα μας αφουγκράζοντας την ανάγκη του χρήστη για λιγότερο κείμενο και περισσότερη εικόνα «σαν σκετς».

Βρεφική Κολύμβηση:

Η αγορά της online συνδρομής για κολύμβηση για το μικρό μας χελωνάκι γίνεται διασκέδαση μέσω ελκυστικής σελίδας (Landing Page),

• Eπιλέγοντας το εύρος ηλικίας του μωρού με τη βοήθεια συρόμενης μπάρας

• Κλικάροντας στην περιοχή και στον επιθυμητό τύπο συνδρομής

• Παρουσιάζοντας το πρόγραμμα των τμημάτων με το γνωστό σχολικό παραδοσιακό τρόπο και

• Τέλος, αγοράζοντας την παρεχόμενη υπηρεσία οδηγούμενοι αποτελεσματικά στο καλάθι.

Παιδικό Πάρτυ:

Αν θέλετε να διοργανώσετε το πιο μαγικό, γεμάτο εκπλήξεις πάρτι για το παιδί σας, σίγουρα τότε πρέπει να επισκεφθείτε την αντίστοιχη σελίδα στα χελωνάκια, όπου οι επιθυμίες σας θα γίνουν πραγματικότητα!
Και για του λόγου το αληθές, εκεί θα επιλέξετε:
• τον αριθμό των προσκεκλημένων σας
• τον τύπο catering της προτίμησης σας (basic, deluxe)
• το είδος της τούρτας (σε kg, θεματική, με ζαχαρόπαστα)
• την πισίνα
• το πρόγραμμα ψυχαγωγίας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και
• την ανάμνηση του πάρτι (με δυνατότητα video clip ή υπόγειας φωτογράφισης)

Το Μοναδικό αυτό feature, που δημιουργήθηκε με μεράκι και πολλή συνεργασία, έχει συντελέσει σε online πωλήσεις της υπηρεσίας και σε ένα καλάθι αξίας 1000€!

Παράλληλα, αξίζει να αναφερθούμε και στα εξελιγμένα φίλτρα της Digital Up, στην μπάρα τιμής και στη χρωματική ποικιλία στην παρουσίαση των προϊόντων, αλλά και στη βελτιστοποίηση του e-shop στο κινητό τηλέφωνο και στην ταμπλέτα.
Ακόμη, το cross – selling, δηλαδή η παρουσίαση παρόμοιων προϊόντων, σχετικών με την αρχική μας προτίμηση ως χρήστες, είναι σημαντική προσθήκη για τις επιλεγμένες κατηγορίες, αλλά και για την προστιθέμενη αξία τόσο στο χρήστη, όσο και στην αξία του καλαθιού.
Για παράδειγμα, με την αγορά υπηρεσίας κολύμβησης, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει προτεινόμενα κολυμβητικά είδη και μαγιό.
Τέλος, η χρησιμότητα του one page check out «Ένα βήμα για την ολοκλήρωση της αγοράς» προϊδεάζει το χρήστη για την απλή διαδικασία που θα ακολουθήσει έχοντας όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες τη στιγμή της αγοράς, όπως τηλέφωνο, εικόνες προϊόντων και ποσότητα, ποικίλες μεθόδους πληρωμής και σύντομα πεδία συμπλήρωσης χωρίς κουραστική και χρονοβόρα συμπλήρωση φόρμας!
Τα www.xelonakia.gr είναι ένα site υπόδειγμα της δουλειάς μας πάνω στην ανάπτυξη βέλτιστων eshop και οι συντονιστές του, η ομάδα στα χελωνάκια, αποτελεί για εμάς έμπνευση προκειμένου να παραδίδουμε συνεχώς το άρτιο αποτέλεσμα που επιθυμεί και για το οποίο μας επέλεξε!
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη!

Πηγή:Digitalup.gr

To Vodafone Smart Business οδηγός των μικρών επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή

Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του Vodafone Smart Business, μιας ολοκληρωμένης πρότασης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρών επιχειρήσεων.

Οι καινοτόμες λύσεις της έρχονται να ενισχύσουν καταλυτικά τους επαγγελματίες και τις μικρές επιχειρήσεις, όπως εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις του χώρου της φιλοξενίας και της εστίασης, που θέλουν να περάσουν στην ψηφιακή εποχή και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί.

Ειδικά σχεδιασμένο για να δώσει ακόμα περισσότερες «δυνάμεις» στους «super ήρωες»-ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή επαγγελματίες, ενσωματώνει λύσεις κατάλληλα διαμορφωμένες στα μέτρα τους, καθώς και τη δυνατότητα να επιλέξουν συγκεκριμένες υπηρεσίες οι οποίες απευθύνονται στον κλάδο δραστηριότητάς τους και ταιριάζουν στο μέγεθός τους.

Μέσα από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και δοκιμασμένες στην αγορά λύσεις, η ολοκληρωμένη πρόταση Vodafone Smart Business συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας των επαγγελματιών και των μικρών επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας οικονομία, ευελιξία και απλότητα και, επίσης, υποστηρίζοντάς τους συμβουλευτικά σε θέματα τεχνολογίας.

Επίσης, βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ προσφέρει προσιτές και καινοτόμες λύσεις, χωρίς περιττά κόστη και με απόλυτο έλεγχο των εξόδων.

Οι δυνατότητες της πρότασης Vodafone Smart Business

• Vodafone Business Online - Δημιουργείς τη δική σου ιστοσελίδα για να προβάλλεις με τον καλύτερο τρόπο την επιχείρησή σου και να σε βρίσκουν εύκολα οι πελάτες σου.

• Vodafone Cooler Control - Ενημερώνεσαι για τη θερμοκρασία του ψυγείου σου όπου κι αν είσαι, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη ποιότητα για τα προϊόντα που υπάρχουν σ’ αυτό.

• Vodafone Wi-Fi Marketing - Δημιουργείς τη δική σου βάση πελατών οι οποίοι χρησιμοποιούν το Wi-Fi της επιχείρησής σου και κάνεις διαφημιστικές καμπάνιες για να είσαι σε επικοινωνία μαζί τους.

• Vodafone Fleet Control - Διαχειρίζεσαι τα δρομολόγια των οχημάτων της επιχείρησής σου με μεγαλύτερη ευελιξία και οικονομία

• Vodafone Professional SMS packs - Επικοινωνείς με τους πελάτες σου εύκολα, άμεσα, αξιόπιστα και οικονομικά με την υπηρεσία μαζικής αποστολής μηνυμάτων

• Vodafone Cloud Backup - Προστατεύεις τα εταιρικά σου δεδομένα από οποιονδήποτε κίνδυνο απώλειας ή καταστροφής

• Vodafone Microsoft Office 365 - Χρησιμοποιείς τα εργαλεία του Office από οποιαδήποτε συσκευή και μοιράζεσαι όλα τα αρχεία με τους συνεργάτες σου σε πραγματικό χρόνο

• Vodafone Contacts List - Έχεις κοινό κατάλογο επαγγελματικών επαφών κι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σ’ αυτόν, απ’ όπου κι αν βρίσκονται

• Vodafone Business Daily Internet - Προσφέρεις στους πελάτες σου πρόσβαση στο Internet, όπου κι αν βρίσκονται με ημερήσια οικονομικά πακέτα

• Vodafone Books Management by Epsilon Net - Έχεις καλύτερη διαχείριση της αποθήκης και των παραγγελιών σου και πραγματοποιείς ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω email.

Περιγράφοντας τη νέα υπηρεσία, η Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια εταιρικών πελατών της Vodafone Ελλάδας, υπογράμμισε ότι:

«τo Smart Business προέκυψε έπειτα από εντατική ποιοτική και ποσοτική έρευνα στην αγορά, η οποία έδειξε ότι οι μικρές επιχειρήσεις κι οι ελεύθεροι επαγγελματίες θέλουν και πρέπει αφενός να συμμετάσχουν ισότιμα στο ψηφιακό περιβάλλον, αφετέρου να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες της νέας εποχής.

Με το Vodafone Smart Business τους προσφέρουμε όλα τα ψηφιακά εργαλεία και την έμπρακτη υποστήριξη που χρειάζονται για την ανάπτυξή τους. Μέσα από καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, αλλά και με μειωμένο κόστος μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί και να αποκτήσουν ισχυρότερη θέση στην αγορά».

 

GoTech Electronics: Νέα διεθνής συνεργασία για τη Generation Y

Με ισχυρή εμπορική παρουσία στη γειτονική χώρα από το 1995, με περισσότερα από 12 καταστήματα λιανικής και 1 Luxury Showroom στην πρωτεύουσα αλλά και στις μεγαλύτερες πόλεις της Αλβανίας και αποτελώντας τον μεγαλύτερο προμηθευτή και διανομέα των γνωστότερων ιταλικών brand ηλεκτρικών ειδών, η GoTech Electronics ανέθεσε στη Generation Y τη δημιουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Η διεξαγωγή δευτερογενούς έρευνας αγοράς, η σχεδίαση με ιδιαίτερη βαρύτητα στο UX και η υλοποίηση του έργου στην custom e-commerce πλατφόρμα Generation NEXT παρείχαν στο brand ένα νέο δυναμικό business unit που απολαμβάνει όλα τα λειτουργικά οφέλη που επιτρέπουν την διεύρυνση του κύκλου εργασιών του μέσω του ψηφιακού καναλιού και προσδίδουν προστιθέμενη εμπορική αξία στην επιχείρηση.

Πιο συγκεκριμένα, το πρωτοπόρο design του www.gotech.al απολαμβάνει ένα πλήθος εμπορικών μηχανισμών όπως:

• Η δυνατότητα internationalization που επιτρέπει διαφορετικές εμπορικές πολιτικές στην εγχώρια και διεθνή αγορά και ευνοεί την εξάπλωση του brand σε άλλες χώρες.

• Η λειτουργεία product comparison η οποία προσφέρει δυνατότητα άμεσης σύγκρισης δύο ή τριών προϊόντων με σκοπό την αρτιότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και αύξηση του engagement για την επιχείρηση.

• Η δυνατότητα επιλογής γλώσσας (αλβανικά, αγγλικά), αλλά και νομίσματος (Lek, Ευρώ), η έξυπνη κατηγοριοποίηση ανά είδος προϊόντος και brand που επιτρέπει την εύκολη και στοχευμένη πλοήγηση του καταναλωτή στο ψηφιακό κατάστημα.

Συνεχίζοντας να επενδύει στην στρατηγική επιλογή για έντονη εξαγωγική δραστηριοποίηση, η Generation Y – International eBusiness Experts υλοποίησε ακόμα ένα έργο που αποτελεί εφαλτήριο για περαιτέρω ανάπτυξη του συνεργάτη της.

Από την RDC Informatics το νέο site & τα mobile applications του Ομίλου EasyGroup®

Η RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία την ανάπτυξη του project easyGreekTM για λογαριασμό του Ομίλου EasyGroup® και της Linguaphone Ελλάδος.

Με το νέο brand, easyGreekTM, ο όμιλος easyGroup® σε συνεργασία με την Linguaphone Ελλάδος παρουσιάζουν έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο εξοικείωσης με την ελληνική γλώσσα σε αγγλόφωνους επισκέπτες της Ελλάδος.

H υπηρεσία απευθύνεται σε τουρίστες & business travelers που επιθυμούν να αποκτήσουν μια βασική γνώση της ελληνικής γλώσσας για τις απαραίτητες καθημερινές συνεννοήσεις στην Ελληνική γλώσσα.

Η εκπαίδευση επιτυγχάνεται μέσα από το πλούσιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο της μεθόδου Linguaphone που μετασχηματίστηκε κατάλληλα ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σύγχρονες “έξυπνες” συσκευές (smart phones & tablets) χωρίς να απαιτείται η σύνδεση στο διαδίκτυο.

Με αυτό τον τρόπο η χρήση του εκπαιδευτικού υλικού μπορεί να γίνει οπουδήποτε ακόμα και σε περιβάλλοντα χωρίς διαδίκτυο όπως εντός μέσων μεταφοράς (αεροπλάνο, μετρό, πλοίο κλπ).

Το έργο ανατέθηκε και υλοποιήθηκε από την RDC Informatics & αποτελείται από το δικτυακό τόπο easygreek.gr και δύο mobile applications για iOS & Android.

Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση της πλατφόρμας nopCommerce, ενώ οι Mobile εφαρμογές αναπτύχθηκαν με χρήση εργαλείων cross platform application development.

Το έργο easyGreekTM βρίσκεται σε πλήρη παραγωγική λειτουργία και αποτελεί ένα ιδανικό case study της RDC Informatics που συνδυάζει την τεχνογνωσία των μηχανικών λογισμικού της από τους χώρους του e-business, e-learning/m-learning content authoring καθώς και του mobile applications development.

Δείτε περισσότερα στην ηλ. διεύθυνση www.easygreek.gr

 

Generation Y: Νέο corporate site για την Φοβερά Προστασία Α.Ε.

Συνεχίζοντας την επι σειρά ετών αποδοτική στρατηγική συνεργασία τους, η ομάδα της Generation Y – International eBusiness Experts λάνσαρε το ανανεωμένο corporate site της εταιρίας Φοβερά Προστασία Α.Ε., της κορυφαίας εταιρίας παροχής Λογιστικών, Οικονομικού Σχεδιασμού, Φοροτεχνικών και Μισθοδοτικών υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Οι δύο εταιρίες μέσω της στρατηγικής συνεργασίας τους έχουν δημιουργήσει και παρέχουν ολιστικές υπηρεσίες και λύσεις που αφορούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων του πελατολογίου τους.

Η ομάδα της Generation Y επικυρώνοντας τα win-win αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής συνεργασίας ανανέωσε εξ ολοκλήρου την ψηφιακή εταιρική εικόνα της Φοβεράς Προστασίας Α.Ε. αναλαμβάνοντας την ολιστική ανακατασκευή του corporate site της.

Το νέο https://www.foveraprostasia.gr/ αποτελεί ιστοσελίδα-πρότυπο για τις υπηρεσίες που παρέχει το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρίας και είναι ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησης των ιδιωτών και των επιχειρήσεων, παρέχοντας μία πλήρη γκάμα υπηρεσιών σε πλήθος διαφορετικών τομέων δραστηριότητας, όπως για παράδειγμα εξειδικευμένες λογιστικές, φοροτεχνικές και μισθοδοτικές υπηρεσίες.

Προκειμένου να αναδειχθεί το πλήθος των υπηρεσιών της Φοβεράς Προστασίας Α.Ε., η Generation Y προχώρησε σε UI/UX μελέτη και σχεδίασε ένα σύγχρονο responsive design με extra tools: εξειδικευμένο σύστημα προβολής ενημερωτικών κειμένων και blog με συμβουλές και γνώμες ειδικών συνεργατών, πλήρης κατηγοριοποίηση υπηρεσιών ανά τομέα δραστηριοποίησης και οδηγίες-συμβουλές προς τις επιχειρήσεις, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά εκείνα που επιτρέπουν στον χρήστη να έχει άμεσα και εύκολα την πληροφορία που χρειάζεται

Νέα προσωπική ιστοσελίδα για τον οδοντίατρο Κώστα Καρβούνη από τη Generation Y

To ανανεωμένο http://dentalstudio.gr/, η προσωπική ιστοσελίδα του εξιδεικευμένου στα οδοντικά εμφυτεύματα και στην ανώδυνη οδοντιατρική ιατρού, Κώστα Καρβούνη είναι live από τη Generation Y – International eBusiness Experts.

Με βάση την τεράστια εμπειρία της από τον χώρο της Υγείας (φαρμακεία, φαρμακαποθήκες, φαρμακευτικές εταιρίες, ιατρεία), η ομάδα της Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε το πλήρες redesign της ιστοσελίδας του ιατρού, λανσάροντας ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησης των ασθενών, παρέχοντας εξειδικευμένο περιεχόμενο για οδοντιατρικά και γναθοχειρουργικά θέματα, αλλά και αξιόπιστες ιατρικές υπηρεσίες.

Τα έξυπνα widgets που προβλέφθηκαν στην UX σχεδίαση του site δίνουν τη δυνατότητα άμεσου προγραμματισμού ραντεβού και επικοινωνίας με τον ιατρό μέσω ειδικής φόρμας επικοινωνίας.

Αξίζει να αναφερθεί η δυνατότητα υπενθύμισης ραντεβού που δίνεται στους ασθενείς μέσω του νέου online περιβάλλοντος όπου συμπληρώνοντας στην ειδική φόρμα την ανάγκη που έχουν, ο ίδιος ο ιατρός επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί τους για πιο άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.

Η πλήρης κατηγοριοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η user friendly αρχιτεκτονική του site επιτρέπουν στον ασθενή ανεμπόδιστη πρόσβαση στην πληροφόρηση για το ζήτημα που τον απασχολεί, επιτρέποντας την παράλληλη διεύρυνση του πελατολογίου του ιατρείου.

Τo http://dentalstudio.gr/ μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες, στοχευμένα ενημερωτικά άρθρα καθώς και απαντήσεις στις δικές σας ερωτήσεις, είναι η πρώτη σκέψη όταν παρουσιάζονται προβλήματα οδοντιατρικής φύσης.

Η ATC παρουσιάζει τις πλατφόρμες Truly Media και TruthΝest

H Athens Technology Center (ATC), με ιδιαίτερη χαρά αποδέχθηκε την πρόσκληση του Διεθνούς Συμβούλιου Τύπου και Τηλεπικοινωνιών (IPTC, International Press Telecommunications Council), να παρουσιάσει τα εργαλεία που έχει αναπτύξει για την αντιμέτωπιση του φαινομένου των ψευδών ειδήσεων στην συνάντηση των μελών του οργανισμού που θα φιλοξενηθεί στην Αθήνα, 23-26 Απριλίου.

Ως φορέας, το IPTC θέτει τα διεθνή πρότυπα των τεχνολογικών συστημάτων και υποδομών για τα Μέσα Ενημέρωσης και η ATC αποτελεί ενεργό μέλος του από το 2005, στο πλαίσιο της στρατηγικής της στόχευσης για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στην εν λόγω αγορά.

Αναλυτικότερα, εκπρόσωποι οργανισμών-ηγετών από το χώρο των media, όπως ενδεικτικά το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP), το Associated Press (AP), το Bloomberg, οι New York Times, το BBC News, το Getty Images και οι Thomson Reuters, θα ενημερωθούν, μεταξύ άλλων, για τις πλατφόρμες Truly Media και TruthNest που έχει αναπτύξει η ATC.

Η πλατφόρμα Truly Μedia, την οποία χρησιμοποιεί ήδη η Διεθνής Αμνηστία για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με περιστατικά παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποτελεί μία εφαρμογή συλλογής, οργάνωσης και εκτίμησης της αξιοπιστίας πληροφοριών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντίστοιχα, το TruthNest είναι μία εφαρμογή ανάλυσης περιεχομένου που προέρχεται από το Twitter και προσφέρει στους χρήστες χρήσιμα στοιχεία που μπορούν να τους βοηθήσουν στην εκτίμηση της αξιοπιστίας πληροφοριών και πηγών.

Όλες αυτές οι λειτουργικότητες έχουν με επιτυχία ενσωματωθεί στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα newsasset που διαθέτει για 15 και πλέον χρόνια η ATC, για την αποθήκευση, διαχείριση, δημιουργία και διανομή ειδησεογραφικού περιεχομένου.

Aπό την ATCOM η νέα ιστοσελίδα του protothema.gr

Ολικό redesign και μετάβαση σε Netvolution 5.5 στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών

Τη νέα έκδοση του protothema.gr παρουσίασαν το «Πρώτο Θέμα» και η Atcom, με το site να επανασυστήνεται στο ψηφιακό κοινό του με νέο design και τεχνολογικές δυνατότητες που αναβαθμίζουν συνολικά την εμπειρία του χρήστη.

Σε ένα πλήρως responsive περιβάλλον πλοήγησης, o αναγνώστης έρχεται απόλυτα στο επίκεντρο, λαμβάνοντας εύκολα και άμεσα ενημέρωση για τις ειδήσεις που τον απασχολούν από όλες τις συσκευές, με πρόσβαση στο σύνολο των κατηγοριών ενημέρωσης από τη homepage.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ειδική μελέτη για την τοποθέτηση των διαφημιστικών banner και την προσαρμογή τους ανά συσκευή, με στόχο την κάλλιστη αφομοίωσή τους στο design και απόδοσή τους για τους διαφημιζόμενους πελάτες.

Ειδικό βάρος στη διαδικασία μελέτης και υλοποίησης είχε η διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης και ταχύτητας της σελίδας.

Παρόλη την ύπαρξη προηγούμενης τεχνολογικής υποδομής, πραγματοποιήθηκε ολικός επαναπρογραμματισμός και μετάβαση στην τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου της ATCOM, Netvolution 5.5 με στόχο την ενσωμάτωση του συνόλου των πρωτοποριακών χαρακτηριστικών της έκδοσης, όπως το Page Editor, και δυνατότητα περαιτέρω προσθηκών στο άμεσο μέλλον.

Με αφορμή τη νέα έκδοση, ο Γιάννης Κορρές, R&D Director της ΑΤCOM, σχολίασε σχετικά: «To Page Editor, το πιο δυνατό functionality της τελευταίας έκδοσης (5.5) του Netvolution, αναπτύχθηκε από το τμήμα R&D της ATCOM για να απαντήσει στην ουσία της εργασιακής ανάγκης κάθε digital publisher για εύχρηστη, γρήγορη και διασυνδεδεμένη έκδοση περιεχομένου.

Επιτρέποντας τη διαρρύθμιση του περιεχομένου μιας σελίδας μέσα από πλήθος διαθέσιμων παραλλαγών, το Page Editor δίνει τη δυνατότητα στο διαχειριστή να οπτικοποιεί τις αλλαγές καθώς τις εκτελεί, μειώνοντας δραματικά το χρόνο έκδοσης του περιεχομένου.

Το Netvolution είναι από τα λίγα CMS παγκοσμίως που παρέχουν αυτή τη δυνατότητα, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένα 100% ATCOM προϊόν υποστηρίζει τόσο αποτελεσματικά το περιεχόμενο που φτάνει στις οθόνες των εκατομμυρίων αναγνωστών του Πρώτου Θέματος.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με έργο πατήστε εδώ.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search