Στη ForestView ανέθεσε η Milupa, της εταιρείας NUTRICIA, τη σχεδίαση της Direct to Consumer στρατηγικής του brand και την τεχνική υλοποίηση του e-shop My Milupa Shop, ενός από τα πρώτα online καταστήματα στην κατηγορία βρεφική & νηπιακή διατροφή.
Στόχος της συνεργασίας, η κάλυψη της ανάγκης του καταναλωτή για βέλτιστη και άμεση εξυπηρέτηση και η εμβάθυνση της σχέσης με το brand.
Συγκεκριμένα, η ForestView σχεδίασε και υλοποίησε, σε συνεργασία με την ομάδα της Milupa, το συνολικό value proposition, συμπεριλαμβανομένου συστήματος διαμόρφωσης επαναλαμβανόμενων αγορών / συνδρομής (My Milupa Easy Order), τη συνολική εμπειρία του χρήστη στο e-shop και το σχεδιασμό της αυτοματοποιημένης επικοινωνίας μέσω e-mails, σε διάφορα σημεία του customer journey.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]