New Projects

SiEBEN και Pocketbiz εμπιστεύεται η Sefco Zeelandia!

Η Sefco Zeelandia είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής πρώτων υλών Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής. Από το 1965 εδραιώθηκε στην ελληνική αγορά και δημιούργησε τις βάσεις για τη μεγάλη συνεργασία με την Zeelandia, κορυφαία στο χώρο της από το 1900!

Η καρδιά της Sefco Zeelandia χτυπά στις σύγχρονες ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις της στα Σπάτα Αττικής, αλλά έχει γραφεία και στη Βουλγαρία, στη Σερβία και εξάγει στην Κύπρο, στην Αλβανία, στο Μαυροβούνιο, στα Σκόπια και στη Ρουμανία.

Η δυναμική και η διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία της εταιρείας, δημιούργησε την ανάγκη για μια αυτοματοποιημένη λύση σε ότι αφορά την οργάνωση των διαδικασιών των πωλήσεων. Η Sefco Zeelandia εμπιστεύτηκε τη SiEBEN προκειμένου να αυξήσει την παραγωγικότητα των πωλητών της, μέσα από την σύγχρονη και φιλική πλατφόρμα του Pocketbiz.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω του Pocketbiz παρέχεται η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στα δεδομένα της εταιρίας, όπως τιμοκαταλόγους προϊόντων, αποθέματα αλλά και εμπορική εικόνα πελατών.Ταυτόχρονα,μειώνονται τα λάθη, τόσο κατά την παραγγελιοληψία, όσο και κατά την είσπραξη λόγω του μεγάλου όγκου των καθημερινών παραγγελιών.

Τέλος, με την αυτόματη καταχώρηση παραγγελιών στο ERP της εταιρείας, επιτυγχάνεται μείωση του κόστους των διαδικασιών καταχώρησης και ελέγχου από το back office.

Με την ολοκλήρωση του έργου, η εταιρεία διαθέτει στα χέρια της όλα τα εργαλεία και τις πληροφορίες που απαιτούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενώ συγχρόνως βελτιώνει σημαντικά την καθημερινή ρουτίνα και την αποτελεσματικότητα του προσωπικού της.

Στην HONEST PARTNERS έργο της Κάριτας Ελλάς

Την Honest Partners επέλεξε η Κάριτας Ελλάς για το σχεδιασμό και υλοποίηση της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας “Platform for Employment & Training” για την εύρεση εργασίας ευάλωτου πληθυσμού.

Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση Κάριτας Ελλάς επέλεξε για τον σχεδιασμό και υλοποίηση της ψηφιακής της πλατφόρμας εύρεσης εργασίας, την εταιρία Honest Partners.

Η Κάριτας Ελλάς, σωματείο της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα, έχει ως σκοπό τη Φιλανθρωπία, την Αγαθοεργία και την Κοινωνική Συμπαράσταση. Δραστηριοποιείται από το 1980 στην παροχή βοήθειας σε ευάλωτες ομάδες πληθυσμού ανεξαρτήτως φυλής, θρησκεύματος, φύλου ή γλώσσας.

Η διαδικτυακή εφαρμογή που υλοποιήθηκε και φιλοξενείται από την Honest Partners, απευθύνεται τόσο σε ευαίσθητο πληθυσμό που δεν μιλά ή δεν γνωρίζει καλά την Ελληνική γλώσσα, όσο και σε χρήστες της Κάριτας Ελλάς (εθελοντές, κοινωνικούς λειτουργούς κ.α.) που δεν έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με πληροφοριακά συστήματα.

Το έργο εμπεριέχει μια σουίτα εφαρμογών που αναπτύχθηκαν ειδικά για την Caritas και περιλαμβάνουν:

• Εύκολη εισαγωγή βιογραφικού, ευκαιριών εργασίας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το προσωπικό της Κάριτας Ελλάς

• Αυτοματοποιημένη συλλογή και κατανομή ευκαιριών εργασίας σε εργασίες από διάφορους ιστοτόπους του Ελληνικού διαδικτύου

• Αυτόματη αντιστοίχιση ευκαιριών εργασίας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων με τους ωφελούμενους

• Αυτόματη ενημέρωση όλων των χρηστών μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας (push, sms, email)

• Αυτόματη μετάφραση του περιεχομένου στην επιλεγμένη γλώσσα του ωφελούμενου.

• Προσωποποιημένη επικοινωνία από τους κοινωνικούς λειτουργούς

• Εφαρμογή για web και κινητά για τους ωφελούμενους.

Οι εφαρμογές που αναπτύχθηκαν συμμορφώνονται πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).

Για την υλοποίηση της εφαρμογής ελήφθησαν υπόψιν και επιλύθηκαν ουσιαστικά προβλήματα όπως η δυσκολία επικοινωνίας των ευπαθών ομάδων με γλώσσες πέραν από τη μητρική τους, η μειωμένη εξοικείωση όλων των εμπλεκομένων με πληροφοριακά συστήματα και η εκπαίδευση για τη λειτουργία της εφαρμογής.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ωφελούμενος με μια απλή κίνηση μπορεί να βλέπει προσφορές εργασίας, να κάνει αιτήσεις για εργασία καθώς και να επικοινωνεί με την Κάριτας απευθείας από την mobile εφαρμογή στη γλώσσα του.

 

Ενίσχυση των υπηρεσιών του MOCTA Business Unit της ATCOM

Προστίθενται νέες υπηρεσίες, ενώ τίθεται υπό τον Κ.Καμάρα, Αντιπρόεδρο ΔΣ της  εταιρείας

Τη διεύρυνση του φάσματος των υπηρεσιών του MOCTA www.mocta.gr ανακοίνωσε η ATCOM, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης και περαιτέρω ενίσχυσης του εξειδικευμένου business unit.

Το MOCTA δημιουργήθηκε προ διετίας με στόχο να παρέχει στους πελάτες και συνεργάτες της ATCOM ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε θέματα digital transformation όπως, ενδεικτικά, αναλυτική αξιολόγηση (Audit), εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου, ανάπτυξη bespoke μοντέλου υλοποίησης καθώς και πλήρη υποστήριξη λειτουργίας κατά την ψηφιακή μετάβαση.

Μέσα στο επόμενο δίμηνο, προστίθενται στο φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του MOCTA προηγμένες λειτουργίες data & analytics, νέα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη (user experience optimization) ενώ παράλληλα ενισχύεται και η στελέχωση του συγκεκριμένου τμήματος.

O Κων/νος Θεοτοκάς, CEOτης ATCOM δήλωσε σχετικά:

«Βασική παράμετρο του σχεδίου ανάπτυξης του MOCTA αποτελεί η πρόσβαση σε διεθνή τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές - για αυτό είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Αντιπρόεδρος ΔΣ της ATCOM από το 2006, με την εκτενή του διεθνή δραστηριότητα και τη συνεργασία του με market leaders του εξωτερικού, αναλαμβάνει την επίβλεψη και κατεύθυνση των Digital Transformation υπηρεσιών μας».

Το νέο website της Pizza Hut κατασκευασμένο απο τη Light House

Σερφάροντας ανοίγει η όρεξη…Αυτό διαπιστώνεις όταν μπεις στο νέο site της Pizza Hut, που σχεδίασε η Light houseστηνεξειδικευμένη e-commerce πλατφόρμα της,VENDDκαι δημιούργησε την πιο fun και function σελίδα παραγγελίας για λαχταριστή Pizzaκαι όχι μόνο.


Σε ένα γευστικό περιβάλλον που είναι τόσο αντιπροσωπευτικό, που σχεδόν…μυρίζει λιχουδιές, μπορείς να δεις ξεκάθαρα τις επιλογές, τις προσφορές, τα combos που προσφέρει η Pizza Hutκαι να επιλέξεις ανάμεσα σε delivery και takeaway, αναλόγως.

Το ευέλικτο menu σε καθοδηγεί προς την παραγγελία που ταιριάζει καλύτερα στα δεδομένα σου, σε διευκολύνει να κάνεις την καλύτερη και την πιο οικονομική επιλογή και σε κατατοπίζει σχετικά με το τι θα πρέπει να περιμένεις στο πιάτο σου! Η αγαπημένη pizza με το motto For the Love of Pizza, γίνεται η πιο απολαυστική digital εμπειρία και δείχνει το δρόμο προς το μέλλον.

Στον επισκέπτη επίσης παρέχεται η δυνατότητα για μελλοντικές παραγγελίες, ενόψει πάρτι, ή επερχόμενων συγκεντρώσεων, πραγματοποιούνται κλιμακωτές εκπτώσεις ανάλογα με το ποια και πόσα προϊόντα υπάρχουν στην παραγγελία, αυτόματη ταύτιση διεύθυνσης παραγγελίας και πλησιέστερου καταστήματος, καθώς και τρέχουσες προσφορές, ανάλογα την ημέρα, την ώρα, την περίσταση.

Πάρτε μία …γεύση, εδώ: www.pizzahut.gr

Η Think Plus δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα της 3probrokers

Καθώς πλέον διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία αλλά και την εμπειρία στη δημιουργία ενός νέου δυναμικού website, η 3probrokers μας εμπιστεύθηκε τη σύσταση της νέας της σελίδας.

Η 3probrokers είναι μια εταιρεία του ομίλου ENTEC που ως κύριο μέλημά της έχει το leasing αυτοκινήτων, τη μεσιτεία και την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Μέσα από το 3pro.gr μπορείτε να βρείτε προσφορές για υπηρεσίες που θα κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητά σας, αλλά και που θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση στην επιχείρησή σας.

Η 3probrokers λοιπόν εκπροσωπεί μια παγκόσμια εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων, την Leaseplan, και με τη μεγάλη εμπειρία της στον τομέα της μίσθωσης αυτοκινήτων δίνει λύσεις στις ανάγκες σας τόσο στο επαγγελματικό όσο και στο επιβατικό όχημα.

Κατανοώντας την εμβέλεια και τη σημασία της 3probrokers στήσαμε το νέο της website στοχεύοντας να είναι κατανοητό και το μήνυμα της ίδιας της εταιρείας και όσα αυτή παρέχει, αλλά και να είναι απλό, κατανοητό και εύχρηστο από τον πελάτη ο οποίος έτσι βρίσκει τη λύση στο πρόβλημά του γρήγορα και άμεσα.

Το site της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής απο την RDC Informatics

Η RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία το νέο δικτυακό τόπο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, που λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.syneteristiki.gr.
Το περιεχόμενο του νέου δικτυακού τόπου οργανώθηκε σε τρεις κύριες θεματικές ενότητες απαραίτητες για να καλύψει τις ανάγκες ενημέρωση υφιστάμενων & νέων πελάτων & συνεργατών της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής.

Ο επισκέπτης του νέου δικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για:

• Το προφίλ της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής (πληροφορίες, εταιρική διακυβέρνηση, οικονομική ενημέρωση, εταιρικές ανακοινώσεις, κπ)

• Τα προσφερόμενα ασφαλιστικά προγράμματα οργανωμένα ανά κατηγορία ασφάλισης (σύνταξη, περιουσία, ζωή, επιχείρηση &bankassurance)

• Απαραίτητες πληροφορίες για πελάτες & συνεργάτες ασφαλιστικούς πράκτορες (εξυπηρέτηση πελατών, φροντίδα ατυχήματος, πληρωμή ασφαλίστρων κλπ)

Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου MELO / Content Optimizer.

Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στις αρχές του responsive design & είναι «φιλικό» σε οποιαδήποτε «έξυπνη» φορητή συσκευή (mobile friendly for smartphones & tablets).

Εκτός από την ανάπτυξη του νέου δικτυακού τόπου, η RDC Informatics ανέλαβε υπηρεσίες φιλοξενίας, συντήρησης & υποστήριξης λειτουργίας του δικτυακού τόπου όπως επίσης και τη σωστή δεικτοδότηση περιεχομένου του νέου site στις μηχανές αναζήτησης μέσω ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών Search Engine Optimization (SEOServices).

Η RDC InfomaticsRDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.rdc.gr

Από την Honest Partners το market place www.greecs.com.

Η Greek Culture Society IKE επέλεξε για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου της market place www.greecs.com, την Honest Partners.

Η GreeCS δραστηριοποιείται στις εξαγωγές προϊόντων Ελληνικού πολιτισμού, παρέχοντας την δυνατότητα σε μουσεία της Ελλάδας, φορείς πολιτισμού αλλά και επιχειρήσεις, να προβάλλουν διαδικτυακά τα προϊόντα τους μέσω της πλατφόρμας της σε τελικούς καταναλωτές σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι όλα τα προϊόντα είναι 100% Ελληνικά και κατά κύριο λόγο χειροποίητα.

Το έργο ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2018 καλύπτοντας πλήρως τις επιχειρησιακές ανάγκες της GreeCS για την γρήγορη και εύκολη ανάπτυξη των πωλήσεών της.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει υψηλές προδιαγραφές σχεδίασης και αισθητικής η οποία αναδεικνύει μέσα από καθαρές και λιτές γραμμές την ποιότητα των προϊόντων πολιτισμού που διαθέτει στις διεθνείς αγορές. Καινοτόμο χαρακτηριστικό του έργου είναι η shop in shop υλοποίηση.

Το έργο υλοποιήθηκε μέσα από την βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Magento 2.0, η οποία χρησιμοποιείται από τους μεγαλύτερους εμπορικούς οίκους στον κόσμο (μεταξύ άλλων Coca Cola, Nike, Christian Louboutin, και Jaguar.

Το τμήμα internet marketing της Honest Partners έχει αναλάβει πλήρως την προώθηση του greecs.com στις αγορές του εξωτερικού σχεδιάζοντας και εκτελώντας όλες τις σχετικές ενέργειες.

Η GreeCS IKE έχει ήδη πραγματοποιήσει εξαγωγές σε χώρες της Ευρώπης όπως Αγγλία, Γερμανία και Ελβετία, ενώ αναμένεται σύντομα η επέκτασή της στις Η.Π.Α.

H ATC εγκαθιστά λογισμικό στο NJV Athens Plaza

To ξενοδοχείο NJV Athens Plaza επέλεξε την Athens Technology Center (ATC) και την πλατφόρμα Pc Financials για την ολοκληρωμένη κατάρτιση και παρακολούθηση των Προϋπολογισμών του, στα πλαίσια της ευρύτερης στρατηγικής του στόχευσης ως προς την διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της επιχείρισης μέσω της εφαρμογής συγκεκριμένων διαδικασιών και καλών πρακτικών.

 

H πλατφόρμα pc Financials, την οποία η ATC διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα για την περιοχή της Ελλάδας και της Κύπρου εκ μέρους της σουηδικής DS Panel, αποτελεί το απλούστερο, ευφυέστερο και ορθολογικότερο εργαλείο για τον σχεδιασμό, κατάρτιση και παρακολούθηση του Προϋπολογισμού που χρειάζεται κάθε οικονομική διεύθυνση, ανεξάρτητα του συστήματος ERP που υποστηρίζει τις λοιπές διαδικασίες.

Η υλοποίηση της εγκατάστασης στο NJV Plaza, που πρόκειται να γίνει σε Cloud υποδομές, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πλήρη ιδιοκτησία της ολοκληρωμένης λύσης από την Οικονομική Διεύθυνση, με εύλογη και προβλέψιμη τιμολόγηση συνδρομής, χωρίς απαίτηση επενδύσεων σε εξοπλισμό, με την εγγύηση λειτουργίας πάντα της ποιο επίκαιρης έκδοσης και σίγουρα διαμορφωμένη ώστε να ταιριάζει στις μοναδικές επιχειρηματικές ανάγκες του Ξενοδοχειακού τομέα.

Η εγκατάσταση προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ώστε να γίνει άμεσα εκμεταλεύσιμη για την παρακολούθηση του Προυπολογισμού του 2018.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα MASTERMACH από τη Generation Y

Την δημιουργία της ηλεκτρονικής προέκτασης της επιχείρησης MASTERMACH - ΠΑΓΚΑΛΙΔΗΣ Χ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ανέλαβε εξ ολοκλήρου η Generation Y – International eBusiness Experts, λανσάροντας το ηλεκτρονικό κατάστημα, www.mastermach.gr.

H επιχείρηση MASTERMACH - ΠΑΓΚΑΛΙΔΗΣ Χ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ιδρύθηκε το 2009 από τον κ. Νικόλαο Χ. Παγκαλίδη με σκοπό την προώθηση και επισκευή γενικού επαγγελματικού εξοπλισμού προϊόντων κουζίνας, όπως ζυγαριές, κρεατομηχανές, ζαμπονομηχανές, τυροτρίφτες κ.α.

Με φυσικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η επιχείρηση εμπιστεύτηκε την επαγγελματική εμπειρία 18 χρόνων της Generation Y στο επιτυχημένο digital transformation με σκοπό τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σημείου διάθεσης των προϊόντων της.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα της Generation Y ανέλαβε το concept, το σχεδιασμό, την επιμέλεια καθώς και το development τoυ νέου ηλεκτρονικού καταστήματος που πλέον απολαμβάνει όλα τα ανταγωνιστικά εμπορικά πλεονεκτήματα ενός απόλυτα customized online σημείου πώλησης.

Σε επίπεδο web design η εξελιγμένη UI/UX ανάλυση που διεξήγαγε η ομάδα της Generation Y όχι μόνο επιτρέπει μία seamless εμπειρία πλοήγησης στο χρήστη, αλλά αποτελεί εργαλείο για αποδοτικό brand και product awareness για την ίδια την Mastermach - Παγκαλίδης.

Έξυπνη κατηγοριοποίηση ανά χρησιμότητα, brand, εύρος τιμής, αλλά και κατηγορίες με προτεινόμενα και δημοφιλή προϊόντα προσφέρουν στον επισκέπτη άμεση πρόσβαση στους χιλιάδες κωδικούς έτσι ώστε εύκολα και γρήγορα να εκδηλώνει το ενδιαφέρον του για κάποια από αυτά και να οδηγείται στην αγορά τους.

Στο λειτουργικό σκέλος, το online κατάστημα υλοποιήθηκε με την custom πλατφόρμα διαχείρισης Generation NEXT, η οποία με τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που διαθέτει καλύπτει όλες τις ανάγκες του συνεργάτη.

Από τις βασικές λειτουργίες που επιτυγχάνονται είναι η δυνατότητα δημιουργίας από τον ίδιο τον πελάτη διαφορετικών SKUs (παραλλαγών) στις περιγραφές των χαρακτηριστικών των προσφερόμενων προϊόντων.

Με τον τρόπο αυτό η επιχείρηση μπορεί να παρέχει εξατομικευμένες και λεπτομερείς πληροφορίες για τον εξοπλισμό που παρέχει, έτσι ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να βρίσκει και να προμηθεύεται αυτό ακριβώς που ταιριάζει στην επιχείρησή του.

Για ακόμα μία φορά η Generation Y – International e-Business Experts δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο online κατάστημα με υψηλή εμπορική αξία που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του πελάτη.

Bread Factory: Λαχταριστό online αρτοζαχαροπλαστείο από τη Generation Y

To Bread Factory, μία από τις πιο δυναμικά ανερχόμενες επιχειρήσεις στον χώρο της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής εμπιστεύτηκε τη Generation Y για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εταιρικής ιστοσελίδας του.

Η Generation Y με 18 χρόνια εμπειρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν αξιοποίησε τις γνώσεις της εξειδικευμένης ομάδας της και σε συνδυασμό με τις αξίες της ασυναγώνιστης ποιότητας και εξυπηρέτησης των αρτοζαχαροπλαστείων Bread Factory δημιούργησε ένα εντυπωσιακό εταιρικό site που ενισχύει το brand awareness του πελάτη και επιτρέπει την είσοδό του στο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Η επιχείρηση ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 2016 με το πρώτο κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 40) να αποτελεί ένα πρότυπο χώρο, συνδυάζοντας αρμονικά την παραγωγή με την κατανάλωση.

Τα αγνά υλικά με την εξιδεικευμένη τέχνη του προσωπικού του. Την ποιότητα με την εξυπηρέτηση. Το Bread Factory έχει ήδη επεκταθεί με καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και στο Χολαργό.

Χαρακτηριστικό του www.breadfactory.gr που αναδεικνύει απόλυτα τις αξίες που πρεσβεύει η επιχείρηση αποτελεί η εξελιγμένη UI/UX ανάλυση που αναδεικνύει μέσα από το ατμοσφαιρικό περιβάλλον και τις καθαρές γραμμές, όλη την έκταση της φιλοσοφίας της, αλλά και την ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων.

Η Generation Y έχοντας διεξάγει το επαγγελματικό photoshooting και την βίντεο παραγωγή για λογαριασμό του πελάτη της κατόρθωσε να προβάλει στο νέο website όλα τα αρτοσκευάσματα και τα γλυκά με εικόνες υψηλής αισθητικής, δημιουργώντας μία λαχταριστή online ατμόσφαιρα που κυριολεκτικά σε προτρέπει να τα γευτείς.

Χαρακτηριστικό είναι το εισαγωγικό βίντεο που παρουσιάζει ολόκληρη τη διαδικασία παρασκευής των προϊόντων στο εργαστήριο και κυριολεκτικά παρουσιάζει τη φιλοσοφία του brand για ποιοτικά παραδοσιακά Ελληνικά αρτοσκευάσματα που μεταφέρουν μνήμες από τα παλιά.

Στο λειτουργικό σκέλος, το νέο corporate site διαθέτει όλα τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που καλύπτουν τις ανάγκες του πελάτη.

Το απόλυτα responsive design σε συνδυασμό με την εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία για τα σημεία διανομής (delivery), τη φόρμα επικοινωνίας, αλλά και τη φόρμα παραγγελίας για οργάνωση catering αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά του www.breadfactory.gr, τα οποία δίνουν εμπορικά πλεονεκτήματα στην επιχείρηση και την εισάγουν με τον αποδοτικότερο τρόπο στην ψηφιακή αγορά.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search