Σημαντική αύξηση στις απευθείας κρατήσεις του Galaxy Hotel Iraklio επιτυγχάνει η Nelios, με ολιστικό μοντέλο digital marketing
Η online απόδοση και – κυρίως - η τόνωση των απευθείας πωλήσεων μέσω του website (που συνοδεύονται, βεβαίως, κι από αύξηση της κερδοφορίας) ήταν το βασικό ζητούμενο του ξενοδοχείου Galaxy Hotel Iraklio, όταν απευθύνθηκε στη Nelios για την παροχή digital marketing υπηρεσιών.
Η ομάδα της Nelios υλοποίησε σχέδιο δράσης, το οποίο βασίστηκε σε μία ολιστικού χαρακτήρα προσέγγιση, με συγκεκριμένους κύριους άξονες οι οποίοι είναι:
● Ο καθορισμός των USPs (Unique Selling Points) του ξενοδοχείου
● Η δημιουργία ενός νέου conversion optimized website, βασισμένο στα παραπάνω
● Η ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου (content), προκειμένου να ενισχύσει και να τροφοδοτήσει το SEO, τις Google Adwords καμπάνιες, τα Social Media του ξενοδοχείου και τα διεθνή Travel Blogs
● Η δημιουργία και αξιοποίηση emailing lists πραγματικών επισκεπτών του ξενοδοχείου
● Ο απόλυτος συντονισμός των digital marketing ενεργειών με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου.
Έπειτα από ενάμισι χρόνο εφαρμογής (τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν στο διάστημα Ιανουάριος 2016 - Αύγουστος 2017 και βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Web hotelier) ενός ολιστικού στρατηγικού μοντέλου digital marketing, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά:
● 20% συνολική αύξηση των online κρατήσεων του ξενοδοχείου (Direct και OTAs)
● 120% αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου
● 30% μείωση της ψαλίδας κρατήσεων μεταξύ OTAs / απευθείας κρατήσεων
Στη βάση της ίδιας λογικής, η ομάδα της Nelios συνεχίζει να εφαρμόζει τον online σχεδιασμό της για το Galaxy Hotel Iraklio με ορίζοντα τριετίας. Στόχος παραμένει η αύξηση των online κρατήσεων, αλλά και η περαιτέρω βελτίωση της κατανομής μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTAs.
Η Caritas επέλεξε την Honest Partners για την ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας εύρεσης εργασίας και προγραμμάτων κατάρτισης.
Η Caritas ως Φιλανθρωπικό Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που τελεί υπό την αιγίδα της Ιεράς Συνόδου της Καθολικής Ιεραρχίας της Ελλάδος έχει ως σκοπό την δημιουργία, εφαρμογή και υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων ανθρωπιστικού και φιλανθρωπικού περιεχομένου.
Στο πλαίσιο αυτό ανέθεσε στην Honest Partners το έργο "Caritas Platform for Employment & Training", μια πλατφόρμα αναζήτησης θέσεων εργασίας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατά κύριο λόγο για ευαίσθητο πληθυσμό με δυσκολία στη χρήση της ελληνικής γλώσσας.
Αναλυτικότερα, η πλατφόρμα αποτελείται από διαδικτυακό τόπο και mobile εφαρμογή όπου ενδεικτικά θα παρέχονται:
- αυτοματοποιημένη συλλογή θέσεων εργασίας και προγραμμάτων κατάρτισης,
- δημιουργία και διαχείριση δραστηριοτήτων εκπαίδευσης
- αυτοματοποιημένη αντιστοίχιση ευκαιριών με ενδιαφερόμενους
- ενημέρωση των ωφελούμενων μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας
- αυτόματη μετάφραση περιεχομένου
Η Honest Partners στοχεύει σε μια tailor-made υλοποίηση μιας εύχρηστης και φιλικής πλατφόρμας ανταποκρινόμενης στις ανάγκες ευπαθών ομάδων με δυσκολίες στην χρήση ηλεκτρονικών μέσων.
Nέα δωρεάν υπηρεσία- εργαλείο για τους ξενοδόχους, η οποία μετρά και αξιολογεί τα πραγματικά επικοινωνιακά οφέλη της προβολής στον Τύπο, στα social media και στα blogs!
Παραμένοντας πιστή στο πλευρό των ξενοδοχείων - συνεργατών της, ως η εταιρεία που αξιοποιεί τις digital marketing δυνατότητες και ευκαιρίες προς όφελος της ξενοδοχειακής επιχείρησης, η Nelios προχώρησε πρόσφατα στη δημιουργία της νέας υπηρεσίας MediaHub.
Αποστολή του MediaHub είναι η έρευνα, εκτίμηση, αξιολόγηση και διαχείριση όλων των media αιτημάτων για (δωρεάν ή επί πληρωμή) προβολή των συνεργαζόμενων με τη Nelios ξενοδοχείων.
Η υπηρεσία δίνει λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα της σύγχρονης ξενοδοχειακής πραγματικότητας, που δεν είναι άλλο από τον καθημερινό βομβαρδισμό των e-mails των ξενοδοχείων με αμέτρητες προτάσεις συνεργασίας από ανά τον κόσμο bloggers, influencers, δημοσιογράφους, φωτογράφους κ.ά., άλλες επί αμοιβή κι άλλες -το συνηθέστερο- με αντάλλαγμα δωρεάν διαμονές.
Το MediaHubby Nelios έρχεται να δώσει μια σαφή εικόνα στον ξενοδόχο για το ποια πρόταση αξίζει τελικά να δεχτεί και με ποιους όρους.
Μέσα από ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό, αναδεικνύει τα πραγματικά επικοινωνιακά οφέλη που μπορούν να προκύψουν από κάθε πρόταση προβολής η οποία προέρχεται από bloggers ή influencers, δίνοντας απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα, όπως:
Ποιοι από αυτούς έχουν πραγματικό κοινό που τους ακολουθεί; Τι δημογραφικά στοιχεία έχει το κοινό τους; Ποιων τα posts έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό (engagement); Ποιων τα blogs έχουν σοβαρό SEO value για το ξενοδοχείο;
Η διερεύνηση, η αξιολόγηση και τελικά η απάντηση σε κάθε αίτημα Μέσου (ψηφιακού ή μη) για δωρεάν ή επί πληρωμή διαμονή, είναι μια διαδικασία όχι μόνο απαιτητική και χρονοβόρα, αλλά πλέον απαιτεί και εξειδικευμένη γνώση, εργαλεία μέτρησης - αξιολόγησης και, φυσικά, ειδική μεταχείριση.
To MediaHubby Neliosεπιλέγει –λειτουργώντας ως φίλτρο- μόνο όσα διαθέτουν τα χαρακτηριστικά μιας σωστής και καλής προωθητικής ενέργειας για την αναγνωρισιμότητα, αλλά και τις πωλήσεις κάθε καταλύματος.
Το MediaHub προς το παρόν παρέχεται δωρεάν και κατ΄αποκλειστικότητα στους συνεργάτες της Nelios.
Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο άμεσο μέλλον αυτόνομη και μεμονωμένη την ίδια υπηρεσία σε όλα τα ενδιαφερόμενα ξενοδοχεία
Η άριστη ποιότητα, η τεράστια ποικιλία, αλλά και η εμπειρία 30 χρόνων της ΝΙΜΑ στην παραγωγή και πώληση λευκών ειδών είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που θα βρείτε στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, που φέρει την υπογραφή της Generation Y - International e-Business Experts.
Η ομάδα της Generation Y ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου B2C – ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, το https://www.nima.gr/el μέσα από μια σειρά ενεργειών που έχουν ως στόχο την αύξηση των εσόδων και την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχείρησης στο νέο digital περιβάλλον.
Η Generation Y - International e-Business Experts ανέλαβε τον πλήρη σχεδιασμό και την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος, αναδεικνύοντας μέσα από λιτές γραμμές και «καθαρό» design την ποιότητα, την άνεση, τη φροντίδα και την οικογενειακή αίσθηση που και η ίδια η ΝΙΜΑ αντιπροσωπεύει και θέλει να παρέχει στους πελάτες της.
Το ανανεωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΝΙΜΑ χαρακτηρίζεται από τη δυνατότητα εναλλαγής λογοτύπων και χρωμάτων ανά section, κάτι το οποίο επιτρέπει στην ηλεκτρονική επιχείρηση να υιοθετεί κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση ανά target group και άρα να καθιστά το περιεχόμεχο του ηλεκτρονικού καταστήματος απόλυτα στοχευμένο και αποτελεσματικό.
Επίσης η απόλυτα «έξυπνη» πλοήγηση με αυτόνομες landing pages στις κύριες κατηγορίες ενισχύει την καλύτερη αξιοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος από την επιχείρηση, δίνοντάς της τη δυνατότητα να διαμορφώνει το περιεχόμενο του ανάλογα με τις ανάγκες της και να προωθεί αυτόνομες εμπορικές πολιτικές.
Για άλλη μια φορά η Generation Y - International e-Business Experts ανταποκρίθηκε απόλυτα στο όραμα του πελάτη, δημιουργώντας ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα με υψηλή εμπορική αξία.
H ASTIR Vitogiannis Bros S.A. αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής μεταλλικών καπακιών (crown corks) παγκοσμίως.
Με εμπειρία που ξεπερνάει τις έξι δεκαετίες, με σύγχρονες μονάδες παραγωγής στην Ελλάδα και στον Καναδά, με πελατολόγιο που περιλαμβάνει τα κορυφαία brands αναψυκτικών και αλκοολούχων ποτών στον κόσμο,
με εξαγωγές σε παραπάνω από σαράντα πέντε χώρες, με δίκτυο διανομής και στις πέντε ηπείρους και με παραγωγική δυνατότητα δώδεκα δισεκατομμυρίων καπακιών ετησίως, η ASTIR Vitogiannis Bros S.A. δικαίως αναδεικνύεται σε παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς crown corks.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της οπτικής της ταυτότητας, η ASTIR Vitogiannis Bros S.A. ανέθεσε στην Point Blank το σχεδιασμό και την κατασκευή της νέας της ιστοσελίδας.
Στόχος μας η ανάδειξη αφενός, του brand της εταιρείας και αφετέρου του προϊόντος και των χαρακτηριστικών του, των σύγχρονων εγκαταστάσεων και των καινοτομιών στην αυτοματοποιημένη διαδικασία παραγωγής.
Το αποτέλεσμα επιτυγχάνει την αμφίδρομη νοηματική σύνδεση του προϊόντος με την εταιρεία και παράγει ένα οπτικό αποτέλεσμα εφάμιλλο του μεγέθους και του brand της εταιρείας.
Η Γρηγόρης Μικρογεύματα, μια από τις κορυφαίες εταιρείες καφέ και τροφίμων στην Ελλάδα με πάνω από 315 καταστήματα στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Κύπρο και τις Μπαχάμες, προχώρησε στη ανανέωση και επέκταση της ψηφιακής της παρουσίας.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για επανασχεδιασμό, η εταιρεία συνεργάστηκε με την ATCOM για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος παραγγελιών μέσω διαδικτύου που θα εκτοξεύσει την εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών.
Ο νέος ιστότοπος της Γρηγόρης Μικρογεύματα έχει φρέσκο και νεανικό look και αίσθηση, αντανακλώντας τη φροντίδα και την φιλοσοφία της εταιρείας.
Τα φωτεινά χρώματα, η έμφαση στη φωτογραφία και τα σκίτσα έθεσαν τον τόνο για το άμεσο, γεμάτο αυτοπεποίθηση και ανεπιτήδευτο πνεύμα της εταιρείας , εμπνέοντας εμπιστοσύνη και ζεστασιά στο χρήστη.
Χτισμένο σε Netvolution 5.0, την τελευταία έκδοση της πολυεθνικής πλατφόρμας CMS της ATCOM, το Gregory.gr ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε συσκευή και ανάλυση οθόνης.
Η χρηστικότητα του συνόλου του συστήματος ηλεκτρονικής παραγγελίας εξασφαλίζεται από την προσεκτικά σχεδιασμένη αρχιτεκτονική πληροφόρησης και τη συνολική ευκολία πλοήγησης, δίνοντας έμφαση στην προσεκτική ενσωμάτωση στοιχείων εξατομίκευσης αναφέροντας χαρακτηριστικά, τα αγαπημένα το ιστορικό παραγγελιών, την επαναπαραγγελία με ένα κλικ του "συνήθους".
Η πλήρης προσβασιμότητα, η βελτιστοποίηση της χρηστικότητας και της εμπειρίας των χρηστών, η σύγχρονη σχεδίαση και η αποτελεσματικότητα, συνοψίζουν το ολοκαίνουργιο σύστημα ηλεκτρονικής παραγγελίας του Gregory's.
Μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού της Γρηγόρης Μικρογεύματα
Το ανανεωμένο mybrandsstore είναι πραγματικότητα.
Σύγχρονο εντυπωσιακό design, εύκολη πλοήγηση, αλλά και αγορά, περισσότερα και διαρκώς ανανεούμενα προϊόντα. Το ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα, που απευθύνεται σε γυναίκες και άνδρες της εποχής μας, που θέλουν έξυπνες και ψαγμένες ιδέες.
Είναι στηριγμένο στην ιδέα Masstige,τα επιλεγμένα, επώνυμα, ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές!
Στις σελίδες του MyBrandsStore βρίσκεις επώνυμα προϊόντα από πολλές κατηγορίες και είναι σαν να κάνεις μια βόλτα στα μαγαζιά διαλέγοντας με ένα κλικ επώνυμα επιχειρηματικά δώρα, κοσμήματα, αξεσουάρ για τον άνδρα & τη γυναίκα, αντικείμενα για την ανανέωση του σπιτιού & του γραφείου, άριστης ποιότητας καλλυντικά, είδη καπνιστού
Το MyBrandsStore δημιουργήθηκε ως επιστέγασμα της συνεργασίας των δυο εταιρειών Επικοινωνίας της Hellenic Technologies και της TONIC, που ενώνοντας τις δυνάμεις τους καλύπτουνμε γνώση και συνέπεια όλο το φάσμα Επικοινωνίας.
Τη νέα ιστοσελίδα του Consultant Chef Αξιώτη Παράσχου, www.paraschosaxiotis.gr κατασκεύασε η iservices.
Στην ιστοσελίδα μπορείτε να δείτε τις εκπομπές του Chef σε webtv on demand, πολλές συνταγές (ανά είδος) και να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς με τη δική σας συνταγή.
Επίσης μπορείτε να βρείτε πληροφορίες μαγειρικής ορολογίας, να μάθετε για την ιστορία της μαγειρικής αλλά και να θέσετε τα ερωτήματά σας απ’ευθείας στον Chef.
Παράλληλα μπορείτε να δείτε τα προϊόντα που φέρουν την υπογραφή του Chef για να ζητήσετε να τα προμηθευτείτε.
Τέλος μπορείτε να συμμετέχετε στο social community τις ιστοσελίδας, να ανταλλάξετε απόψεις με τα άλλα μέλη και να παρακολουθείτε τις μαγειρικές δράσεις του Chef.
Δείτε εδώ την ιστοσελίδα https://paraschosaxiotis.gr/
H Think Plus υλοποίησε τη νέα ιστοσελίδα του γυμναστηρίου Bodyscape Health Club!
Η Think Plus, έχοντας τη συνολική στρατηγική digital & performance marketing, επιμελήθηκε την δημιουργία του νέου δυναμικού website του Bodyscape Health Club.
Το Bodyscape θεωρείται από τα πλέον δημοφιλή γυμναστήρια των βορείων προαστίων, γνωστό για τη πληρότητα του εξοπλισμού του, την υγιεινή των χώρων του και την επαγγελματική κατάρτιση των γυμναστών του.
Η τεχνογνωσία όσο και οι πλήρως εξοπλισμένες εγκαταστάσεις, συντελούν στην δημιουργία μιας ατμόσφαιρας επαγγελματισμού και σιγουριάς.
Σε συνδυασμό με τις συμφέρουσες προσφορές δημιουργούν το μοναδικό μείγμα του Bodyscape Health Club που κρίθηκε απαραίτητο να προωθηθούν και να γνωστοποιηθούν εκτενέστερα στο ευρύ κοινό.
Με αυτό τον σκοπό η Think Plus, αξιοποίησε πλήρως τη τεχνογνωσία της στο σύγχρονο και πρωτοποριακό design και δημιούργησε μια πλήρως διαδραστική ιστοσελίδα που άνοιξε ένα νέο, άριστο κανάλι επικοινωνίας, με σκοπό την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων του Performance Marketing.
Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσβαση από πλατφόρμες όπως κινητά ή tablet , αφού η μερίδα των επισκεπτών που τις χρησιμοποιεί μεγαλώνει μέρα με την ήμερα και στο SEO optimization με σκοπό την ανάδειξη του γυμναστηρίου στις πρωτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.
Το νέο website έχει ήδη συγκεντρώσει άκρως θετικά σχόλια για την άρτια αισθητική του, την ευκολία στη περιήγηση για τον επισκέπτη και φυσικά για το responsivity σε κινητά και tablets.
Πηγή:Think Plus
Νεο ηλεκτρονικό κατάστημα Achilleas Accessories
Μετά από 35 χρόνια ανοδικής πορείας, η Achilleas Accessories εξελίσσεται συνεχώς παραμένοντας σε συμφωνία με τις ανάγκες της αγοράς και προσφέροντας τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Στοχεύοντας στην άρτια εξυπηρέτηση της αυξανόμενης βάσης των καταναλωτών της.
Με κοινό και παρουσία σε Ελλάδα και εξωτερικό, το νέο e-shop της έπρεπε να καλύψει ανάγκες όπως προβολή του εκτεταμένου δικτύου διανομής, διασύνδεση με τα εσωτερικά συστήματα και αυτοματισμούς της εταιρείας και φυσικά, πολυγλωσσικότητα.
Αυτό και μόνο έκανε το project εξαιρετικά απαιτητικό, καθώς έπρεπε η εμπειρία που αποπνέει το brand να αποτυπώνεται και στην online παρουσία του.
Τόσο λοιπόν το design, όσο και η λειτουργικότητα και η ευχρηστία έπρεπε να είναι αψεγάδιαστα, είτε ο επισκέπτης χρησιμοποιεί έναν σταθερό υπολογιστή, είτε οποιαδήποτε κινητή συσκευή (tablet ή smartphone).
H Converge σχεδίασε και ανέπτυξε το νέο Achilleas Accessories e-shop χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως το StoreLocator για εύκολη αναζήτηση των καταστημάτων στο χάρτη, ένα εξελιγμένο one page checkout για εύκολη ολοκλήρωση της παραγγελίας, διασυνδέσεις με το ERP της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα, καθώς και διασύνδεση με την εταιρεία αποστολών.
Το νέο e-shop συνδυάζει τα προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα του brand, σε ένα απλό, μινιμαλιστικό αλλά και εκλεπτυσμένο περιβάλλον.
Δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να επιλέξουν από μια μεγάλη ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ για γυναίκες, να προσθέσουν τα προϊόντα που επιθυμούν στο καλάθι αγορών και να καταχωρήσουν τις παραγγελίες τους, σε ένα φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.
Η ευχάριστη, αισθητικά, διάταξη του e-shop σε συνδυασμό με το UX design προσφέρει στους χρήστες μια εύκολη και ευχάριστη πλοήγηση, καθώς και μια απλή διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς των προϊόντων (one page checkout) με δυνατότητα πολλαπλών μεθόδων πληρωμής (Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Χρεωστικής / Προπληρωμένης Κάρτας, Αντικαταβολή, Paypal).
Η διασύνδεση μεταξύ των συστημάτων ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και των συστημάτων ταχυμεταφορών (courier), παρέχουν τη δυνατότητα άμεσης αποστολής των προϊόντων, με ταυτόχρονη επιβεβαίωση των κωδικών αποστολής (trackingcodes) που αποστέλλονται απευθείας στους πελάτες ώστε να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγγελίας τους.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να εγγραφούν στο newsletter και να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις της μόδας, τα νέα και τις προσφορές της εταιρείας.
Βασισμένο στην πλατφόρμα Magento, το νέο e-shop της achilleas accessories είναι εδώ για να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77