Η Tool Digital Agency (www.tool.gr) βραβεύτηκε με το Silver Award στην κατηγορία “Digital Tourism | Online Presence” στα Tourism Awards 2019, για την ανασχεδίαση της επίσημης ιστοσελίδας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, www.namuseum.gr.
Βραβευόμαστε, για 2η συνεχόμενη φορά, δημιουργώντας ένα είδος σερί που σκοπεύουμε να διατηρήσουμε, παρέχοντας τις υπηρεσίες μας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη μας, προσθέτοντας ταυτόχρονα αξία αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη.
Η Tool ανέλαβε την ανανέωση του επίσημου ιστότοπου του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, ώστε να ανταποκρίνεται με ένα βέλτιστο τρόπο στις ανάγκες παρουσίασης του πλούσιου περιεχομένου του, αναβαθμίζοντας παράλληλα τη δυνατότητα πρόσβασης από smartphones και tablets τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον από τους περισσότερους επισκέπτες.
Το έργο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ήταν ένα δύσκολο έργο, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με πολλούς γρίφους κατά τη διάρκεια του. Κεντρική προτεραιότητα ήταν ο ορισμός μιας νέας αρχιτεκτονικής της πληροφορίας, ώστε το περιεχόμενο του Μουσείου να αναδεικνύεται σωστά και να είναι πιο εύκολο για τον χρήστη να εντοπίσει αυτό που αναζητά, ενισχύοντας το συνολικό UI-UX του website.
Κατά την ανάλυση των απαιτήσεων, έγινε λεπτομερής καταγραφή της δομής του περιεχομένου του καθώς και μελέτη του ανταγωνισμού και των ιστοσελίδων των μεγαλύτερων μουσείων του κόσμου. Λάβαμε υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες των ομάδων κοινού και την ιεράρχηση των πληροφοριών που θέλουν να προσπελάσουν και σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα έτσι ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διαδρομή πλοήγησης για κάθε ομάδα. Επίσης, ταξινομήσαμε τις εκθέσεις με βάση τη θέση τους στον χώρο -ανά όροφο στο Μουσείο- και όχι την χρονολογία τους, όπως γινόταν προηγουμένως.
Η νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών είναι πλέον πλήρως προσβάσιμη από σταθερές και κινητές συσκευές, εξοπλισμένη διαθέτοντας ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου με δυνατότητες ενημέρωσης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περισσότερους επισκέπτες και λιγότερα μηνύματα βοήθειας και ερωτήματα προς το Μουσείο.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDA.